רובינשטיין לא רק לקרניבורים

מסעדת בשרים אבל לא רק ||| יצאתי לאתגר במקדש הבשר רובינשטיין נתניה ואני כלל לא אוכל בשר ||| על החוויה ועוד <<<

סטייק ברובינשטיין (צילום דני בר)
סטייק ברובינשטיין (צילום דני בר)

אתגר הבשר

מסעדת הבשרים רובינשטיין בנתניה היתה אתגר קל גם למי שלא אוכל בשר, כמוני. במסעדה שחרטה על דגלה את אומנות הכנת הבשר, דאגו לשלב בתפריט גם מנות למי שלא אוכל בשר. יצאנו לטעום ולספר, זוגתי אביבה הקרניבורית (ממוצא רומני או לא ?) ואנוכי הנמנע מבשר (אבל לא אם הוא בא מהים).

על רובינשטיין

אמנות הכנת בשר עוברת במשפחת רובינשטיין כבר חצי מאה.סנדו רובינשטיין, עולה מרומניה, הסב כבר בשנות ה-60 של המאה שעברה, את בית הגידול לאפרוחים שבחלקת המשפחה למפעל לעיבוד בשר וייצור בשר מעושן, בתקופה בה כמעט ולא היה בארץ בשר לבן. לפני כעשור, נפתחה מסעדת רובינשטיין על ידי ממשיכי דרכו של סנדו, בניו יוחאי וקרול. המסעדה היא כמובן על טהרת הבשרים: מבייבי ריבס למנה ראשונה ועד אנטריקוט, טי-בון, סינטה עגל, 7 סוגי המבורגרים עם תוספות מיוחדות ועד פלטות קצבים במיוחד לקרניבורים עד 1.5 ק"ג של בשר.

קלמרי ברובינשטיין (צילום דני בר)
קלמרי ברובינשטיין (צילום דני בר)

על המקום

כבר בכניסה למסעדה ברור שכאן עושים בשר. המעדניה הקטנה שמשמאל היא הצהרת הכוונות של הבעלים, על מה הם יודעים לעשות. האווירה בחלל המסעדה, שיכולה להכיל יותר מ-100 סועדים בו זמנית, מושפעת מהעיצוב והריהוט. גווני האדמה והחמר שולטים בכל פינה, כשבמרכז פינות ישיבה מעץ טיק, בר מפואר וקיר לבני בריקס עתיקות שהובאו במיוחד מטירה בלגית בת 250 שנה. במקום גם קומת VIP לארועים קטנים ואינטימיים.

ראשונות

פתחנו עם מנות ראשונות ובירה מהחבית. אביבה בחרה פטה כבד עוף – ממרח כבד עם חמאה בליווי ריבת בצלצלי שאלוט וצנימי בריוש ביתיים (39  שקלים ) ואלו אני הלכתי לים עם קלמרי מטוגן – בציפוי פריך בליווי רוטב איולי לימון ( 39  שקלים- מנה מוגדלת 49 שקלים ) ולשנינו סלט אגסים ורוקפור – עלי חסה, עלי רוקט, אגסים ביין אדום, ויניגרט צ'ילי וגבינת דנה בלו כחולה. מוגש עם לחם הבית (52  שקלים ).

פטה כבד עוף (צילום דני בר)
פטה כבד עוף (צילום דני בר)

מנת הקלמרי היתה קריספית, עסיסית ומרעננת. לדברי אביבה הפטה היתה במילה אחת "מצויין". סלט האגסים היה מאוזן להפליא – בין מתיקות האגס וחריפות הגבינה הכחולה ובתוספת הרוטב העסיסי (שלא הצטרכנו להוסיף לתיבול תוספת רוטב כמו שקורה לנו ברבות מהמסעדות במחוזותינו)

עיקריות
בקרניבורית בחרה לגוון עם סטייק לבן – כ- 300 גרם, שני נתחים עסיסיים ורכים מוגש בליווי רוטב שמנת פלפלת ( 84  שקלים ) ואני בחרתי בפילה סלמון – בציפוי של אגוזי פיסטוק וקשיו קלויים בליווי רוטב מיסו הדרים/ על הגריל ( 79  שקלים ).

סלט אגסים (צילום דני בר)
סלט אגסים (צילום דני בר)

המנות מגיעות בתוספת לבחירה. בחרנו בהום-פרייז המעניין ומעט חריפה ובצ'יפס הסטנדרטי שהיו בהחלט השלמה למנות החלבונים הגדולות.

מנת הסלמון הוכנה והוגשה עם העור, שהעיניק לשמירת העסיסיות הטבעית של הדג. הלבן של אביבה היה שומני (חזירי משהו ) ועסיסי ונתח הוגש כך שנשמר חם עד לסיומו.

לסיום

אצבע רושה (צילום דני בר)
אצבע רושה (צילום דני בר)

סיימנו את התענוג עם אצבע רושה – גלילית וופל ממולאת בקרם קפה שוקולד ולרונה וזיגוג ריבת חלב ביתית ( 32  שקלים ) וטירמיסו – קציפת אספרסו איטלקית ללא אפייה בניחוח קפה עדין וגבינת מסקרפונה ( 32 שקלים ). אכן בחירה כיפית ומתוקה לארוחה דשנה במקדש בשר שיודע גם לפנק מי שלא אוכל בשר.

מסעדת רובינשטיין – שד' גיבורי ישראל 17, אזור תעשייה פולג, נתניה, טל': 09-7888838.

שעות פתיחה: א' – שבת: 12:00 – אחרון הלקוחות. אתר המסעדה <<<

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. עמירם לבני

    מה שהכי אהבתי זה את הצילומים. את החדות ואת אחיזת התמונה במרחב…

כתיבת תגובה