מטבח חוץ – מעולה לאחסון

רוב מטבחי החוץ אינם חסינים למזיקים וחשופים לאבק, אבקה, לתנודות, ללחות ולמשקעים. מתוך כך כלי אוכל כמו כוסות, צלחות ופריטים נוספים עדיף לאחסן בתוך מארזי פלסטיק שבארון המטבח.

נפוליאון בישראל (צילום יובל סלע טוניס)

קרוב יותר = נוח יותר

נוחות ורצון לשמור על תוקף האוכל מביאים אותנו להמליץ על שימוש במקרר חוץ, ואיזורי אחסון מבודדי אוויר. כלי אחסון מבודדים זמינים לרכישה בגדלים שונים, ועוזרים למנוע בצורה יוצאת דופן חדירה של מזיקים, ובו בעת להציע נגישות לכלים השנים המאוכסנים בהם.

נקיון מאריך חיים

במהלך התכנון של האחסון במטבח החוץ, מומלץ לחשוב על כלי ניקיון מכל הסוגים, אשר יאפשרו ניקיון מהיר וקליל מתי שתחפצו בו. מה גם שתחזוקה רציפה תאריך את תוכלת החיים של מטבחי פלדת אל חלד, כך שרצוי להשקיע מאמצים במיוחד בין הפינות וברווחים.

לאכול בחוץ

בסופו של דבר, תכנון מטבח חוץ כחלק מסגנון חיים חוץ ביתי יכול להיות ממש כיף, יצירתי ואולי מעט מאתגר שיכול לספק מלאי בלתי מוגבל של אפשרויות וחוויות. ההכנות המקדימות, והחשיבה המקיפה על כל הדברים שאולי תצטרכו שיהיו בו לפני שאתם מפעילים אותו, יכולה לחסוך לכם המון כסף וזמן.

https://www.youtube.com/watch?v=maxrCT5girM

מחסן או מטבח

יום יבוא, ואולי תתלבטו בין מחסן חוץ גדול יותר ובין מטבח, ואולי בכלל תבחרו במטבח עם שטח אחסון גדול, שבו תוכלו להשתמש לאחסן לא רק דברים למטבח, אלא גם דברים נוספים לחצר בכלל כמו כיסויים שונים, שטיחים, כלים חשמליים וכדומה.

כך או כך מומלץ להתייעץ עם היצרן במהלך התכנון, ולהשתמש בחומרי גלם עמידים לתנאי חוץ.

כותב המאמר: דודי סווינדי מנכ"ל ובעלים חברת שאולי גרילס. אתר הבית שלנו …

כתיבת תגובה