מה חדש על המדף של דני בר

קולקציות אופנה לשנה החדשה ולחורף ||| מבצעים, עולם הרכב ועוד ||| מוצרים חדשים למטבח, לבית ולילדים ומבוגרים ||| כל מה שיעשה לנו את החיים קלים ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש על השולחן

תבואות עם פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא

תבואות פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא אורגני (צילום אייל קרן)

תבואות, המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה פסטה ייחודית, מיובאת מאיטליה: "פטוצ'יני מקמח כוסמין מלא אורגני".  הפטוצ'יני (פסטה שטוחה ורחבה) מכיל אך ורק קמח כוסמין מלא ואורגני ומים. הכוסמין הוא זן דגן קדום שהשימוש בו היה נפוץ במזרח התיכון וברחבי אירופה מתקופת הברונזה ועד ימי הביניים. לאחר שגילו שקל יותר לגדל ולעבד חיטה, נזנח גידולו.

הנטורופתית יערה כהן איכילוב מציינת כי הכוסמין המלא עשיר בערכים תזונתיים. הוא מכיל אחוז גבוה יותר של חלבון לעומת החיטה, הוא עשיר בסיבים תזונתיים, בוויטמינים מקבוצה B ובמינרלים כמו ברזל, סידן ואשלגן. כמו כן, הוא בעל ערך גליקמי נמוך ואחוז הגלוטן בו נמוך מזה שבחיטה. טעמה של הפסטה עשיר וצבעה ענברי. מכינים אותה כמו כל פסטה ("אל דנטה"), ומגישים עם רוטב, למשל רוטב אלפרדו המזוהה במיוחד עם סוג זה של פסטה.

הפסטה החדשה מצטרפת למגוון הפסטות האורגניות של תבואות, בהן פסטות מקמח דורום מלא, פסטה מקמח קמוט, פסטה העשויה משילוב של קמח כוסמין, קינואה ועדשים, ועוד. הפסטות כשרות פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ארגון STAR-K. מחיר: 18.90 שקלים לאריזה של 250 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

כרמית עם טעמים חדשים לעוגיות מיני קוקיס

עוגיות מיני קוקיס (צילום סטודיו פליי)

כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון, מרחיבה את סדרת העוגיות "מיני קוקיס" ומשיקה 2 טעמים נוספים: קרמל, והעוגיות של סבתא שושנה (המשלבות בהן קוקוס, מי ורדים, קינמון ועוד). הטעמים החדשים יצטרפו לסדרת העוגיות הקיימות: בטעם חמאה, שוקולד צ'יפס, שוקולד ועוגיות חמאה ללא סוכר. העוגיות החדשות כמו כל סדרת מיני קוקיס, מתאימות גם לקהל הטבעוני ומסומנות בתו ויגן פרנדלי. העוגיות פריכות, ממכרות ומספקות פתרונות מגוונים וטעימים ליד הקפה, לשימוש יום יומי כמשהו מתוק וקל בין הארוחות, כהצעה לאירוח מושלם ואף לאפיה וקישוט עוגות. עוגיות "מיני קוקיס" מגיעות במארז משפחתי, נוח ורב שימושי השומר על טריות המוצר רק לפתוח ולהגיש. מחיר 17.90 שקלים (תכולה: 600 גרם).

שמרית עם נטורינה: תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית

נטורינה תחליף מרגרינה עשיר בשמן קוקוס שמרית (צילום טופ טאץ)

שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי את נטורינה, סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירים בשמן קוקוס ובשמן זית, המתאימים לאפייה ולבישול. סדרת נטורינה כוללת שני מוצרים חדשים וייחודיים: נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס ונטורינה לאפייה על בסיס שמן זית. הסדרה נהנית מיתרונות רבים – היא ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, טבעונית ומועשרת בשמן קוקוס אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק, מתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס, מבוססת שמן קוקוס הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן. נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9). חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס. מחיר 7 שקלים לאריזת 200 גרם. להשיג במחיר מבצע לחגים ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

טמפו עם בירות פרמיום חדשות לקיץ מרענן

BIRRA MORETTI, DESPERADOS,RED STRIPE, AFFLIGEM (צילום יח"צ חו"ל)

טמפו מרחיבה את פורטפוליו בירות הפרמיום של החברה והתחילה לייבא ולשווק לראשונה בישראל ארבעה מותגי בירות פרמיום מרחבי העולם:

  • DESPERADOS – מותג צרפתי שמשיק קטגוריה חדשה  -Spirit beerשילוב בין עולם הבירה לעולם האלכוהול, ומציג לראשונה בירה עם טוויסט טקילה. מדובר בבירת לאגר זהובה עם טעמי טקילה ולימון המכילה 5.9% אלכוהול. המותג רשם הצלחה מסחררת בעולם ומשווק ב-86 מדינות שונות, ביניהן: צרפת, ספרד, אוסטריה, ברזיל ועכשיו מגיע לישראל. בירת DESPERADOS צמחה ב-12.2% אחוז משנת 1995עת הושקה לראשונה. מחיר לבקבוק 330 מ"ל כ-8 שקלים.
  • RED STRIPE– בירה המשמשת כאייקון ג'מייקני מכיוון שהיא הבירה הרשמית, הוותיקה והנמכרת ביותר בג'מייקה ובאיים הקרביים. בכל דקה נשתים מעל 9 מיליון בקבוקי רד סטרייפ בג'מייקה. רד סטרייפ הינו מותג המיוצר בג'מייקה אשר חדר לאחרונה ל-24 מדינות בעולם ונמצא במגמת צמיחה. בירת לאגר בהירה, מאוזנת, בעלת מרירות מעודנת, בטעמים רכים וצורת בקבוק ייחודית, המכילה 4.7% אלכוהול. מחיר לבקבוק 330 מ"ל כ-7 שקלים.
  • BIRRA MORETTI – מותג איטלקי אשר מייצר בירה לאגר בהירה ואותנטית. הרכיבים של בירה מורטי נבחרים בקפידה רבה במעניקים לה ארומה ייחודית וטעם מאוזן ועדין. הבירה מיוצרת על פי מסורת מקומית שנשמרת באדיקות שנים רבות. המותג מוביל באיטליה ומעוטר במדליות בנושאי איכות וטעם. בירה הנמכרת ב-40 מדינות בעולם. מחיר לבקבוק 330 מ"ל כ-7 שקלים.
  • AFFLIGEM – מותג בירת מנזרים בלגית מסוג אייל אשר רשם צמיחה משמעותית במדינות מפתח לאחרונה כמו: צרפת, רוסיה, הולנד ועוד. בירת אייל אותנטית המיוצרת בבלגיה, אשר יוצרה לראשונה בשנת 1047. הבירה בעלת רכיבים איכותיים המעניקים לה את הארומה הייחודיות לה אשר העניקו לה שלל פרסים בינלאומיים. הבירה חזקה ומכילה 6.7% אלכוהול, מאופיינת במתקתקות פירותית, מעודנת המלווים בטעמי דבש והדרים, מרקם חלק וסיומת כשותית עדינה ומאוזנת. המותג חדר למעל מ-25 שווקים בעולם וצומח בקצב מסחרר. מחיר לבקבוק 300 מ"ל כ- 9 שקלים.

כרמית עם  סדרת טבלאות שוקולד פרימיום אגו

כרמית שוקולד מריר פרימיום ב 4 טעמים (צילום סטודיו פליי)

כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון המייצרת מגוון שוקולדים, מרחיבה את מותג "אגו" ומשיקה סדרה חדשה של טבלאות שוקולד פרימיום – שוקולד מריר איכותי המכיל 70% מוצקי קקאו.

פולי הקקאו המשובחים והאיכותיים נבחרו בקפידה והם מגיעים ממערב אפריקה ודרום אסיה. הטבלאות בעלות ארומה ייחודית וארוזות באריזות קרטון איכותיות. הסדרה הינה מיוצרת על קו שוקולד פרווה ייעודי בעל כשרות גבוהה. המוצרים ללא גלוטן ומתאימים גם לקהל הטבעוני ( עם תו ויגן פרנדלי). סדרת השוקולד פרימיום 70% מוצקי קקאו כוללת ארבעה טעמים המתאימים להעדפת הקהל הישראלי:

  • אגו שוקולד מריר מעולה בטעם קלאסי
  • אגו שוקולד מריר מעולה בטעם תפוז
  • אגו שוקולד מריר מעולה בטעם קפה
  • אגו שוקולד מריר מעולה בטעם פטל

מחיר 7.90 שקלים לטבלה 100 גרם.

בא לי מהטבע עם ממרח חרובים ללא תוספת סוכר

ממרח חרובים בא לי מהטבע חברת ליב (צילום שי נייבורג)

בא לי מהטבע, המתמחה במוצרי מתיקה וחטיפי בריאות, משיקה לרגל ראש השנה והחזרה לבית הספר ממרח חדש וטעים מבוסס פרי החרוב: ממרח חרובים ללא תוספת סוכר. הממרח החדש ללא חומרים משמרים, ללא שמן דקל, עשיר בסידן ומכיל סיבים תזונתיים. הממרח מכיל לפחות 15% חרובים ויימכר באריזה של 400 גרם. מיועד לשימוש כתחליף לשוקולד למריחה בכריכים, כארוחת בוקר או כמנת ביניים וכן מצוין לשימוש באפייה.

ממרח חרובים מופץ ומשווק על ידי חברת ליב, המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני וכן מוצרים נטולי גלוטן. לליב פריסה ארצית והיא משווקת את מוצריה המקומיים והמיובאים בחנויות הטבע וברשתות המזון השונות. ממרח חרובים מהווה מקור לסידן, המסייע בבניית העצמות, וכן מקור לסיבים תזונתיים המסייעים בפעילות מערכת העיכול. הממרח אינו מכיל חומרים משמרים, אינו מכיל שמן דקל וללא חומרים מהחי, מתאים לטבעונים. ממרח החרובים מזכיר בטעמו ובמרקמו את ממרח שוקולד ומתאים למריחה בכריכים. כמו כן יכול לשמש הממרח כמילוי טעים ועשיר למאפים שונים. מחיר 19.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

הדס עם תמצית מרוכזת במיוחד של צמח הג'ינקו בילובה

גינקו בילובה תמצית מרוכזת של הדס (צילום בני גם זו לטובה)

הדס, משיקה תמצית יבשה, של צמח הג'ינקו בילובה – 60 כמוסות של 250 מ"ג. תמצית מדודה ומרוכזת, המכילות (כל אחת)  24% פלבנואידים גליקוזידים ו 6% טרפנים לקטונים, הם הרכיבים הטבעיים הפעילים של הצמח, נוגדי חמצון חזקים הידועים כמסייעים בשיפור הזיכרון והערנות.

צמח הג'ינקו בילובה הוא צמח מרפא המוכר ברפואה הסינית והעממית מזה אלפי שנים, לו מיוחסות תכונות בריאותיות רבות, כאשר המרכזיות בהן הינן יכולת שיפור הזיכרון, הריכוז והגברת הערנות.

תכונות אילו, נובעות מתרומתו של הצמח בשיפור ספיגת החמצן והגלוקוז במוח, המשפיע ישירות על היכולת הקוגניטיבית המוחית. במחקרים שונים נבחנה יעילותו של צמח הגינקו כחלק מטיפול בדמנציה ועד אלצהיימר ונמצא שהצמח מסייע בתמיכה ביכולות הקוגנטיביות.

בנוסף, הצמח מוכר וידוע בספרות העממית כמסייע בצמצום תופעות שונות כסחרחורות (ורטיגו) וטיניטון אוזניים –  רעש, צלצול או קול באוזן או בראש ללא גירוי חיצוני, על ידי הפחתת הסימפטומים והקלה משמעותית.

הדס, מציעה תמצית מרוכזת במיוחד של צמח הג'ינקו בילובה, ב-60 כמוסות צמחוניות, במינון גבוה במיוחד, האטרקטיבי ביותר כיום על המדף, ברמת ריכוז חומר פעיל למחיר. מינון מומלץ של 1 כמוסה ליום.

גילרו יצרנית מותג עלמה עם אותיות אכילות ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים

מספרים אכילים עלמה (צילום אפרת אשל)

גילרו, היצרנית המובילה בישראל לגביעי גלידה, ופלים וקישוטי עוגות, משיקה לרגל חגי תשרי והשנה החדשה שני מוצרים חדשים במותג "עלמה" מתוצרתה: אותיות אכילות בצבעי זהב וכסף ומספרים אכילים לקישוט עוגות וקינוחים. אותיות אכילות ומספרים אכילים של "עלמה" משווקים במארז מהודר הכולל באותיות שני דפים בהם דף אותיות בצבע זהב ודף אותיות בצבע כסף ובמארז המספרים דפי מספרים צבעוניים ומעוצבים בספרות 0 עד 9. האותיות והמספרים מיועדים לקישוט עוגות בברכות מיוחדות, בהן ברכות לימי הולדת, חג ואירועים מיוחדים. האותיות והמספרים נוחים לשימוש, כל שניתן זה רק להסיר ולהדביק וזה מוכן. האותיות והמספרים עשויים מעמילן וסוכר עדין, ללא שומן מוקשה וללא רכיבים מהחי.

חברת גילרו מובילה בישראל בתחום ייצור גביעי גלידה, וופלים והדפסים אכילים לעוגות וקינוחים. החברה משווקת את מוצריה תחת מותג עלמה, כולל מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר ומוצרים אורגניים. בתחום קישוטי העוגה משווקת גילרו בצק סוכר, דפי דקורציה אכילים לעוגות, צבעי מאכל אכילים ומגוון מוצרי עזר וקישוטי סוכר. מחיר כ- 19.90 שקלים לאריזת 2 דפי אותיות/מספרים.

חדש באופנה

אופנת KIWI עם קולקציית סתיו -חורף 2018/19

קיווי קידס (צילום דניאל אליסטר)

מותג אופנת הילדים ותינוקות KIWI משיק את קולקציית סתיו- חורף 2018/19, קולקציית אופנה עדכנית המשלבת את הטרנדים הבולטים והשולטים בעולם. מותג בגדי הילדים KIWI מציע מגוון רחב של דגמים ממידה  NB ועד מידה  16- לילדים המתבגרים שכוללים ג'ינסים, חולצות, מכנסיים, אוברולים ועוד. הקולקציה מחולקת לפי קטגוריות נושאGalactic, Soft, Urban, Forest  ומבטאת  בתוכה את המגמות המובילות בעולם האופנה הבוגר. העונה הקולקציה בוגרת יותר למידות הגדולות יותר ולתת מענה גם לילדי גיל הבר-מצווה המתבגרים.

  • קולקציית בייבי בנות ומתבגרות לחורף 2018 Galactic&Urban Street: הקולקציה שואבת השראה מעולם החלל בשילוב אלמנטים מחוספסים מעולם הSTEET  הצבעים השולטים בקבוצה זאת הם שחור ולבן ואפרסק עם נגיעות של כסף וזהב. הדפסי פויילים וסרטים מודפסים, בדי פפיטה וג'ינסים שחורים.
  • בבנים: דפוסים גאומטריים, הרבה שחור לבן, ג'ינסים עם שטיפות, חולצות טי-שירט חתוכות ב- Color Block, נעשה שימוש בטכניקות חדשות על הטישרטס, הטבעות, הדפסי הולוגרמה, הדפסי קאמופלאג בגווני אפור שחור סגנון STREET מאוד בולטים בקבוצה זו. הילדים של KIWI הולכים להיות הכי קולים וטרנדים בחורף הקרוב.
  • SOFT: קולקציית החג, צבעוניות רכה ופסטלית בצבעים: לבן, תכלת, קאמל, וורודים מעושנים. בבנים- פיתחנו  קטגוריה חדשה של ז'קטים מחויטים ווסטים חגיגיים , מכנסי סיגר פין סטרייפ, חולצות מכופתרות עם פפיונים ועניבות. בבנות- הקולקציה רומנטית שימוש בבדי קרפ, סאטן, פליסה, פייטים, תחרות וטולים רכים.  צבעוניות רכה של ורוד אפרסק , אפור ושחור. עיצבנו ז'קט בומר סאטן בשילוב פרחים בסגנון יפני, ניתן לשלב חצאיות פרחים אורגנזה למראה רומנטי רך וקליל, בנוסף ניתן למצוא מגוון רחב של שמלות תחרה מתנפנפות שכל ילדה אוהבת בגזרות מחמיאות לכל אירוע.
  • FORST: קולקציה בהשראת הטבע, צבעים חמים, ירוק זית, בריק, בורדו, חרדל וכחולים נעשה שימוש בג'ינסים שטופים בשילוב רקמות אתניות, בדים דמויי עור וסויד רכים בשילוב רקמות, אוברולים וסרבלי גינס שטופים, מעילים בגזרות מגוונות בשילוב בדי פרווה ומנומרים, העונה מגוון המעילים בקולקציה  רחב ומגוון: מעילי בייסיק לבית הספר ועד מעילים אופנתיים דמויי עור ופרוות, בנוסף ניתן למצוא בקולקציה סריגים  מגוונים ושעירים בשילוב פונפונים , צמות וג'אקרדים.
  • New- Born: בקולקציית הבייבי ניתן לראות קולקציה שלמה אשר עוצבה בתלת מימד מתוקה עם משחקי תלת מימד של דמויות וחיות שהתינוקות מאוד יאהבו להשתעשע. עוד ניתבן למצוא פריטים קטיפות רכות בשילוב בדי קווילט רכים בצבעים רכים ונעימים. הקולקציה מורכבת מבגדי גוף, מכנסי רגלית ואוברולים. ניתן לשלב עיצובים על בסיס Mix & Match. ובכל הפריטים מקפידים להשתמש בבדי סריג רכים ונושמים  100% כותנה.

החורף לראשונה מארזי בגוד ראשוני, חליפות ברית בריתה לבייבי בנים ולבייבי בנות בבדים רכים ונעימים. טווח המחירים: מכנסיים טווח מחירים החל מ 49.90 שקלים, חצאיות טווח מחירים החל מ 39.90 שקלים, חולצות טווח מחירים החל מ 39.90 שקלים, שמלות טווח מחירים החל מ 49.90 שקלים, סריגים החל מ 39.90 שקלים, מעילים החל מ 99.90 שקלים. טווח מידות: ניו בורן עד מידה 3, 4 עד מידה 16. רשת Kiwi בפריסה ארצית עם 91 סניפים.

הוניגמן קידס עם אופנת חורף 18-19

הוניגמן קידס (צילום דניאל אליסטר)

הוניגמן קידס ממשיכה את הפעילות ופותחת את העונה החדשה עם קולקציה מגוונת, מלאה בשיק וסטייל. קולקציית חורף 18/19 מציעה מגוון רחב של פריטים אופנתיים המושפעים מהטרנדים העדכניים ביותר ומותאמים במיוחד לקהל הילדים של המותג. בין הטרנדים הבולטים העונה:

  • הטרנד המטאלי, המכניס רוח חגיגית וזוהרת לקולקציה. הטרנד בא לידי ביטוי בבדים מבריקים עם חוטי לורקס מנצנצים ודפוסים בטכניקת פויל בצבעוניות מטאלית של כסף זהב ושחור. שמלות מבריקות מתנופפות הן ללא ספק פריטיMust  העונה!
  • לבנים דפוסים מטאלים על חולצות טי בגזרות אופנתיות. רוכסני מתכת משולבים בחיתוכים אלכסונים  דפוסי ניטים על כיסים, פץ פיטים בצבעוניות משתנה ועוד. .. כל אלה משתלבים בקבוצה של השחור לבן ששומר על מעמד יציב בין הטרנדים המתחלפים.
  • פסים, בניחוח נוסטלגי וקלאסי, רחבים וצרים – הכל הולך! הפסים ישטפו את המלתחה שלכם העונה בשלל פריטים כגון, חליפות של חולצות ומכנסים תואמים עם דפוס פסים חולצות פסים קלאסיות מושקעות וסרטי פסים במכנסים חולצות ושמלות. סרטי הפסים מגיעים אלינו מעולם הספורט ונכנסים לעולם הלבוש בכל גווניו. הסרטים מכניסים טוויסט אופנתי לכל פריט ומגיעים במגוון מיקומים- תפרי צד, בשרוולים, בחפתים ועוד.
  • רטרו מגמה מתמשכת -גם בקולקציית הבנים – שולבו דפוסי פסים סרטי פסים וחיתוכים היוצרים פסים  בחולצות ובמכנסים השפעה של שנות התשעים.
  • הצבע האדום, הוא ללא ספק צבע העונה ועכשיו מגיע חזק ובועט מתמיד בשמלות חולצות דפוסים ממוקמים דפוסי אולאובר וסרטים. בקולקציית הבנים האדום מקבל עומק וגונו אדום טיבטי. הצבע  מופיע בדפוסים ובחיתוכים שמביא חדש ו תחכום לסגנונות צבאיים מוכרים ובפריטי לבוש כגון סריגים ,חולצות טי, פוטר קל ומכנסי פוטר.
  • הוולאנים ממשיכים גם העונה ומקבלים עדכון חדש ומרענן בשרוולים מתרחבים בשמלות וחולצות לבושות, חולצות אריג וסיומות בשמלות פוטר מודפסות.
  • ג'ונגל עירוני בקולקציית הפוטרים עם גוני בטון, זפת, זית, נגיעות של כתום חזק כמו להדגיש סכנה, צהוב של סימני דרך. כל אלה משתלבים בנוף העירוני.
  • הג'ינסים בקולקציה, כמו תמיד שולטים ומגיעים עם אלמנטים טרנדים עדכניים כגון, סרטים, אבנים ופנינים, אלמנטים של קשירות, רוכסני מתכת וקרעים מדליקים.
  • בבנים נמשכת מגמת הברכיות ואלו שודרגו עם תפרי נירוורים ותבליטי ניטים. ג'ינסים כחולים אפורים ושחורים בכביסות שונות עם קרעים ושפשופים. הצהובים ממשיכים – הצהוב נראה על פני מסלולים והתערוכות האחרונות, מראה  חמים  ועוצמה של שקיעה זה עובד היטב עם ג'ינסים.
  • כמו כן, הקולקציה מכילה מעילים בגזרות ארוכות ומחמיאות מבדים שונים בשילובי פרווה בקפוצ'ון וסריגים נעימים ואופנתיים שיחממו אותנו בימים הקרים. בנוסף, ז'קטים דמוי עור וסוויד שיתאימו לכל לוק ויסדרו אותנו בכל יציאה!

קולקציית ה Day BY Day, העונה מושקעת יותר מתמיד. דפוסים קולים בשלל טכניקות ואביזרים, גזרות ובדים נוחים ונעימים שהילדים לא ירצו להחליף. שמלות החל מ 79.90 שקלים, מכנסיים החל מ  99.90 שקלים, ג'ינסים במבצע חזרה לביה"ס 2 ב 150 שקלים, חולצות החל מ 29.90 שקלים. חנויות הוניגמן קידס בפריסה ארצית עם 40 סניפים.

Flamingokids עם קולקציית חורף 2019 Lights -Music- Go

אופנת Flamingokids (צילום דנה קרן)

בית האופנה Flamingokids משיק קולקציית חורף 2019 – בית אופנה לילדים שחושב, עובד ויוצר אחרת. בפלמינגו יודעים שהכול מתחיל בגישה הנכונה, וכל פרט קטן חשוב בדרך: הגימור, החומרים, ומודעות בלתי פוסקת לאיכות. ככה זה כשבונים את המלתחה לרוק סטאר הבא. קולקציית חורף 2019 במבט לעתיד, איך המציאות עולה מעל לכל דמיון ולפעמים הדמיון והמציאות מתערבבים לתוך עולם חדש.

הצבעוניות בקולקציה דרמטית של לבן-שחור-אדום, בשילוב עם הבזקים רכים של ורוד רך וחצאי טונים הם אלו שיוצרים יחד קולקציה מדויקת לכאן ולעכשיו, שאין ילדה או ילד חובבי אופנה שיוכלו לסרב לה. הבדים העשירים והמפתיעים – קטיפה, טוויד – משתלבים עם כותנה רכה ונוחה ללבישה, ויחד עם טוויסטים קטנים בעלילה, כמו פנינים רוק'נרוליות או שרשראות כסף קטנות המעטרות את הפריטים, נוצר לוק הצהרתי, לא מתאמץ ונחשק.

  • בקולקציית הבנות ניתן למצוא סגנון רוקיסטי בשילוב שטיפות טאי דאי, פריטים בשילוב גרפיטי, עורות ומגוון רחב של מכנסי ג'ינס עם קרעים ושטיפות בסגנון רוקיסטי. גזרות OVER SIZE עם חתכים ייחודים, ובגדי גוף בשילוב טולים, שמלות פאייטים ועוד…
  • בקולקציית הבנים טי שירטים ומכנסי ספורט מעוצבים,  חולצות אובר סייז חתוכות בגזרת קט צדדי, הדפסים בועטים ומדליקים במגוון פריטים.

ככה הילדים של פלמינגו בונים לעצמם את המלתחה שמתאימה להם מכף רגל ועד ראש. טווח מחירים: בגדי גוף:  119– 169 שקלים, ז'קטים: 159- 249 שקלים, וסטים: 189- 379 שקלים, חולצות מכופתרת: 139- 169 שקלים, חצאיות: 109- 179 שקלים, טישרטים: 109– 159 שקלים, טייצים:  119– 149 שקלים, מכנסיים: 139- 229 שקלים, מעילים: 239 -299 שקלים, סווטשרטים:  119 – 199 שקלים, שמלות: 159- 239 שקלים. טווח מחירים נעליים: טרום הליכה 169- 259 שקלים, גפיים:  299- 279 שקלים, נעלי בובה: 299- 279 שקלים, סניקרס: 259 שקלים. פרטים באתר <<<

חדש בבית

LG וברימאג עם מקרר חדשני ודלת זכוכית שהופכת שקופה ב-2 נקישות

LG  וברימאג משיקות בישראל את מקרר InstaView Door-in-Door™ – מקרר 4 דלתות הכולל דלת בתוך דלת, כאשר בשתי נקישות הופכת דלת הזכוכית לשקופה ומאפשרת לראות את פנים המקרר מבלי לפתוח אותו. מקרר ה-InstaView היוקרתי, כולל טכנולוגיה חדשנית אשר נועדה למזער פתיחה מיותרת של המקרר וכך נמנע איבוד של 41% מהאוויר הקר של המקרר ומוצרי המזון נשמרים טריים זמן רב יותר, לצד חסכון משמעותי באנרגיה.

המקרר מצויד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שפיתחה LG כדוגמת Hygiene Fresh, השומר על טריות המזון תוך סינון וניקוי האוויר ב-4 שלבים שונים. לנוחיות הצרכנים, המקרר מצויד בטכנולוגית ™SmartThinQ, המאפשרת לצרכן לשלוט במקרר באמצעות הטלפון החכם, גם כשהוא מחוץ לבית.

בנוסף, במקרר של LG יש מדחס לינארי, רכיב הליבה של מערכת הקירור. למדחס הלינארי מספר רב של יתרונות החל מ-10 שנות אחריות ועד לחסכון באנרגיה ושמירה על טריות בזכות הורדת תנודות הטמפ' במקרר. המקרר InstaView DID מציע לצרכן חווית משתמש נוחה ואסתטית לצד חסכון בצריכת האנרגיה ובכך הופך לידידותי לסביבה. פיתוח מקרר InstaView החל לאחר סקרי שוק ומחקרים שבצעה חברת LG במטרה ללמוד על צרכי הלקוחות.

את מקרר  החדש  ניתן לרכוש ברשת טרקלין חשמל וכן ברשתות ובחנויות החשמל המובחרות. המקרר מגיע בצבע נירוסטה. מחיר 14,990 שקלים. לכבוד השנה החדשה, חברת ברימאג ו-LG יוצאות במבצע מיוחד, במסגרתו כל הקונה ממגוון מקררי LG 4 דלתות, יקבל שואב אבק LG אלחוטי במתנה. שווי המתנה – 1,290 שקלים. המבצע עד 15.9.18.

סנו סושי עם מפת ניילון שקופה בגליל

סנו סושי מפת ניילון שקופה בגליל (צילום מוטי פישביין)

סנו משיקה את סנו סושי – מפת ניילון שקופה בגליל, באריזה עם סכין הזזה לחיתוך קל ונח לפי האורך הרצוי. המפה עשויה ניילון עבה (20 מיקרון), איכותי ושקוף, להגנה ושמירה על ניקיון השולחן. אריזת הגליל יעילה ומאפשרת רוחב מרשים למפה בזכות קיפולה – לאחר החיתוך נפרשת המפה במלוא גודלה. אפשרות החיתוך באורך הרצוי מאפשרת ניצול יעיל וחסכוני של המפה לפי אורך השולחן בכל אירוע, אם עבור שולחן קטן ואם עבור שולחן ארוך במיוחד כיחידה אחת שלמה וללא פחת מיותר.

מידות הגליל – אורך 20 מטר ורוחב 130 ס"מ. מחיר 20 שקלים.

ליפסקי עם סטים מעוצבים דמויי ראטן לחדר הרחצה

ליפסקי פח אשפה ומברשת אסלה לחדר הרחצה (צילום דיזיין אנד שוט)

ליפסקי הישראלית, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרי אינסטלציה, סניטציה ומוצרי ראטן דקורטיביים תוצרת כחול-לבן, מציעה לכבוד השנה החדשה לחדש את חדר הרחצה בסטים מעוצבים דמויי ראטן של פח אשפה ומברשת אסלה תואמת, וסט אביזרים מסוגנן. הסטים מתאימים גם כמתנה לחגים או לרגל מעבר דירה.

סט לחדר הרחצה כולל מארז דקורטיבי של פח אשפה ומברשת אסלה תואמת, בעיצוב ראטן. הפח מוצע בעיצוב עגול, מרובע, מלבני או טרפז. המוצרים, העשויים מפוליפרופילן (חומר פלסטי קשיח), עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי. ניתן להשיגם במגוון צבעים: לבן, פרגמון, חום ואפור.

בנוסף מציעה "ליפסקי" סט מסוגנן בעיצוב ראטן, הכולל סבונייה, כוס (למברשת ולמשחת שיניים) וכלי לסבון נוזלי. המוצרים עשויים מפלסטיק קשיח וקל לניקוי. הסט מוצע ב- 4 צבעים – לבן, אפור, פרגמון וחום. מומלץ לשלב את שני הסטים (פח אשפה – מברשת אסלה וסבונייה – כוס  -כלי לסבון נוזלי), לקבלת מראה אחיד. מחיר סט של פח אשפה ומברשת אסלה 50 שקלים, מארז הכולל סבונייה, כוס וכלי לסבון נוזלי 40 שקלים.

אס.סי ג'ונסון עם סדרת סבוני אסלה של דאק

סבוני אסלה מבית המותג דאק (צילום יח"צ חו"ל)

אסי סי ג'ונסון מרחיבה את סדרת הסבונים לאסלה. ומשיקה בימים אלו, סדרת סבוני דאק בניחוחות חדשים. ניחוחות בלעדיים  שפותחו ע"י בתי הבישום הגדולים והמובילים בעולם. סבון דאק לאסלה מגיע בעיצוב ייחודי בצורת טיפה. הסבון מנטרל ריחות רעים וחיידקים כאחד, מה שהופך אותם לחסכוניים. בסדרה 5 מוצרים בניחוחות האהובים של דאק: פריחה מרעננת, טרופי, הדרים, רענן וים.

דאק סבון מוצק אקטיבי מספק ניחוחות אקסקלוסיביים ארוכי טווח:

  • הסבון הסגול והורוד – מרענן, נועז ונשי, תערובת מלאת חושים המכילה פרחים ופירות. ורדים ויסמין בשילוב תפוח ושזיף.
  • הסבון הצהוב והכתום – מודרני, עסיסי וממריץ , תערובת משולבת של הדרים המייצרת רעננות עם נגיעות של אשכולית אדומה. תערובת פרחים משולבת עם מרכיבים ירוקים המעניקים ניחוח של ניקיון.
  • הסבון הירוק – עץ אורן, בועות רעננות, ירוק, ניחוח אורן טרי מאוזן עם רעננות של מרכיבי הדר ומתיקות של פירות. עלי אורן עטופים בניחוח הדרים בתוספת פרחי אמבר טריים.
  • הסבון הכחול – מתוחכם, רעננות של ים, ניחוח ים הינו ניחוח הליבה של מוצרי הניקיון. תערובת צמחים מיוחדת המעצימה את הניחוח הגברי המבוסס על הניחוח בושם המוכר של- Abercrombie & Fitch’s Fierce צמחי תבלין טריים, ניחוח ים ופרחים לבנים.
  • הסבון הצהוב והירוק – מרומם, טרי, נוצץ ונקי , ניחוח הדרים הינו הלב של מוצרי הניקיון. משלבים איזון פונקציונאליות ורגש. מעניק תחושת ניקיון ורעננות.

טיפ להעצמת אפקט ההקצפה והניחוח: הניחו שני סבונים בצידי האסלה ותיהנו מהקצפה ומניחוח עוצמתי במיוחד ולאורך זמן. מחיר 9.90 שקלים.

חזרה לבית הספר

TERMINAL X עם חולצות בית הספר

חולצות בית הספר שנכנסו לתוקף רשמי בעשור האחרון ובמרבית בתי הספר בישראל מהווים נטל לא פשוט על ההורים. הן מבחינת ההליכה הפיזית לחנות ועמידה בתורי הענק של ההורים וילדיהם כחודש לפני פתיחת הלימודים והן בשל הצורך לקנות חולצות רבות ולהחליף אותן כל שנה. לרגל פתיחת שנת הלימודים הקרבה, אתר השופינג TERMINAL X מקל על ההורים עם פתיחת שנת הלימודים ומציע מבצעים לחולצות בית הספר במשלוח חינם ועד הבית ללא צורך להתרוצץ בחנויות. במקום לעמוד בתורים העמוסים, כל מה שנשאר להורים הוא לבחור חולצה, לבחור את סמל בית הספר, להזמין ולקבל ביום למחרת.

במסגרת המבצע יוצעו 6 חולצות FOX KIDS לבית הספר ב-99.90 שקלים בלבד ו-3 חולצות FOX לבית הספר ב-99.90 שקלים. החולצות מגיעות במגוון צבעים (שחור, לבן, ורוד, ירוק, אפור, אדום ועוד) והרכב הבד -100% כותנה. ניתן להזמין את החולצות באתר TERMINAL X <<<

מחסני השוק עם חזרה לבית הספר בשקל אחד

מחסני השוק עם ציוד חזרה לבית הספר (צילום יוסי כהן)

מחסני השוק, הכוללת 27 סניפים בפריסה ארצית מצפון עד דרום, מציגה קולקציית מוצרים לרגל החזרה לבית הספר בשקל אחד בלבד למוצר. בין המוצרים המאפיינים את הקולקציה: קלמרים צבעוניים במגוון דוגמאות, מספריים ממותגים של ברבי, מארז טושים צבעוניים, סרגל משרדי, שישיית מחקים צבעוניים. בנוסף, תציע הרשת מוצרים משלימים כדוגמת כלי כתיבה וציוד ההכרחיים לכל תלמיד להתנהלות השוטפת, במארזים פונקציונאליים ותאפשר רכישת מספר פריטים במחירים מנצחים של  5-10 שקלים ביניהם: חוצצים, טושים מחיקים, לוחות מחיקים דו צדדיים ממותגים, שדכן, מעטפות סיליקון, מדבקות שם לתלמיד, עפרונות רגילים וצבעוניים, חבילות עטים, דפי ממו, מחשבון כיס, צבעי מים, צבעי גואש, עפרונות שפיצים, חמישיית מספריים במארז, טושים להדגשה (מרקר), מדבקות למחברת, דבקים שונים, סלוטייפ, סרגלים במגוון אורכים, מארזי צבעים, מארזי מכחולים, מחדדים ועוד. פרטים נוספים באתר <<<

רכב ותחבורה

אסטון מרטין עם 25 יח' גולדפינגר DB5 של ג'יימס בונד

שיתוף פעולה בין אסטון מרטין ו-EON פרודקשן, מפיקת סרטי ג'יימס בונד, חוזרים עם Goldfinger DB5  של ג'יימס בונד במהדורה מוגבלת של 25 יחידות.

כלי הרכב יהיו מבוססים על האסטון מרטין האגדי משנת 1964, וייוצרו בסדנת אסטון מרטין שייצרה את המקור, ב-  .Newport Pagnellהרכבים ישודרגו ויותאמו לסטנדרט הנוחות והבטיחות של 2019 אולם כמה מהטריקים של ג'יימס בונד יושארו, כמו לוחית המספר המתחלפת ועוד. הטריקים והפיתוחים המאפיינים של בונד, יפותחו בעזרת איש הפעלולים של סדרת ג'יימס בונד, זוכה האוסקר Chris Corbould.

מעט מנתוני הרכב האייקוני נחשפו:

  • מנוע:  DOHC Straight-six, 3995cc
  • הספק: 280 כו"ס
  • מהירות מירבית: 230 קמ"ש
  • תאוצה 0-100 קמ"ש: 7.1 שניות

מחיר החל 2.75 מיליון ליש"ט. הספקה תחילת 2020.

פורד עם אירוע Make It Driveable Challenge

החיפוש של פורד אחר מפתחי האפליקציות הניידות וספקי השירותים הדיגיטליים הטובים ביותר בישראל מעורר תשומת לב רבה לקראת אירוע  Make it Driveable Challengeהרביעי, שיתקיים בתל אביב ב-3-4 בספטמבר. זאת, במסגרת פסטיבל החדשנות DLD תל אביב, ואשר צפוי למשוך מאות חברות הייטק, משקיעים ותאגידים בינלאומיים. האתגר מעניק למפתחי אפליקציות ניידות וספקי שירותים דיגיטליים גישה לצוות הפיתוח של פורד, ומאפשר להם לעבוד עם מערכת AppLink על גבי פלטפורמת SYNC 3, כדי לפתח דרכים חדשות שיאפשרו ללקוחות להישאר מחוברים תוך כדי תנועה.

באירוע יחולקו פרסים בשווי כולל של 30,000 אירו, אשר יכללו פרסים כספיים וכן מענקים מקרן Fast Track, שנועדה לממן את הנסיעות וההוצאות של החברות הזוכות. קרן Fast Track תסייע לחברות הזוכות לממן ביקורים במשרדי פורד ברחבי העולם – כולל דטרויט, פאלו אלטו ולונדון, קיום פגישות אישיות עם בכירים בפורד וכן השתתפות ב-Mobile World Congress שיתקיים בברצלונה שבספרד בשנת 2019.

פורד קיימה סדרה של מפגשים לקראת אירוע Make it Driveable Challenge, שבמסגרתם נפגשו נציגיה עם למעלה מ-140 יזמים, חברות, מפתחים וספקי שירותים בתל אביב, חיפה, ירושלים ונצרת. החברות שישתתפו באתגר ייהנו גם מגישה למנטורים בכירים ויוכלו להציג את הרעיונות שלהן בפני קבוצות מיקוד במהלך האירוע.

פורד מתמקדת בחברות שיש להן אפליקציות ניידות ושירותים דיגיטליים קיימים בחמישה תחומים:

  • מונטיזציה של נתוני הרכב
  • שירותי מיקרו-עסקאות
  • שירותי עסק לעסק
  • שירותי בידור, אשר מתקשרים זה עם זה באמצעות התממשקות ל-AppLink ו-SYNC 3
  • קטגוריה כללית, המיועדת לחברות שמפתחות רעיונות חדשניים, שאינם חופפים לחמשת התחומים העיקריים. התחומים הללו מתחלקים לשתי קטגוריות ייחודיות של הגעה לשוק:
  • קטגוריית מתאמים – חברות שיש להן אפליקציית iOS או אנדרואיד קיימת, שיכולה להשתלב בכלי רכב המצויידים בפלטפורמת SYNC 3 ולשפר את חוויית הנהיגה
  • קטגוריית בעלי חזון – חברות שירותים ופתרונות דיגיטליים בעלות ראייה ארוכת טווח, שמזהות הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות.

פרטים באתר <<<

שונות

Pure Diamond עם טכנולוגיית בלוקצ'יין לענף היהלומים

Pure Diamond Lab מטוקיו, מסוגלת לגדל יהלומים שיש להם תכונות זהות ליהלומים שמופיעים בטבע ולכן עומדים בדרישות לקבלת אישור של GIA (המכון הגמולוגי של אמריקה). מגדלים את היהלומים האלה בסביבה המבוקרת של מעבדות החברה באמצעות פחמן טהור, ונוצר זן של יהלומים "ללא פגמים" שגדלים במעבדה ומפגינים תכונות אופטיות טובות יותר מיהלומים טבעיים.

אפשר לגדל יהלומים בתחום רחב של צבעים כולל כאלה שלא מופיעים באופן טבעי, וזה יכול לשנות לגמרי את השוק של, לדוגמה, יהלומים אדומים וכחולים שהם מאוד נדירים. דה בירס תכשיטים, יצרנית תכשיטים עם נתח של בערך 30% משוק היהלומים הגלובלי, כבר הכירה בטכנולוגיה הזאת ושילבה יהלומים שגודלו במעבדה בקולקציות האחרונות שלה.

גורם מבדל חשוב שמבדל את Pure Diamond Co. Ltd. מהמתחרים שלה הוא טכנולוגיית בלוקצ'יין שהיא פיתחה לשוק היהלומים. מידע על הגידול, הליטוש וההערכה של יהלום שגודל במעבדה נאסף ומסופרת, ונוצר פרופיל שזמין לצרכן הסופי, מגביר את השקיפות ומעצים את החוויה הקמעונאית. במקרה סמנכ"ל הכספים של פרויקט הבלוקצ'יין של Pure Diamond, מר ג'ונמה קוואסאקי, הוא פצחן "הכובע הלבן" המפורסם שפתר את הפיצוח של 500 מיליון NEM של קוינצ'ק בינואר. מר קוואסאקי מאמין שפרויקט פיתוח הבלוקצ'יין של Pure Diamond הוא "הדרך הנכונה להשתמש בבלוקצ'יין" והיצרן של Pure Diamond Lab מר הידיוקי אבה מוסיף שהטכנולוגיה "נותנת לכל יהלום סיפור".

יהלומים שמגדלים במעבדה כמן אלה שמגדלת Pure Diamond Lab גם מעצבים מחדש את ענף היהלומים הגלובלי והופכים אותו ליותר בר קיימא ואתי. גידול יהלומים בסביבת מעבדה מקל את לחץ הביקוש ממכרות יהלומים, שמהווים איום על סביבה. יתר על כן, טכנולוגיית בלוקצ'יין של Pure Diamond עוזרת למנוע את ההפצה של מה שמכונה "יהלומי דמים", כלומר יהלומים שנכרו באזורי מלחמה ונמכרים כדי לממן עוד עימותים.

כדי להרחיב את הפרויקט של גידול יהלומים במעבדה, החברה מתכוונת להשתמש בהנפקת המטבע לציבור (ICO) של Pure Diamond Coin (PDC), מטבע קריפטו שמאובטח על ידי מעבדת Pure Diamond בסינגפור כדי לממן את הציוד והמו"פ, ולהשקיע כפי שנמסר שני שלישים מתקרת הגיוס המקסימלית ששוויה 200 מיליון דולר. יתר על כן, החברה נמצאת עכשיו בשלבים האחרונים של רישום קניין רוחני, שצפוי לחזק עוד את האחיזה שלה בענף היהלומים שגודלו במעבדה. המטרה היא לשנות את עתיד ענף היהלומים שלב שלב, ולכן פרויקט הבלוקצ'יין של Pure Diamond הוא פרויקט שמלהיב לעקוב אחריו.

יריד עוטף בכיף להכיר את העסקים הקטנים והבינוניים בעוטף עזה

משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ומערך מעוף אשכול דרום, בשיתוף הרשויות המקומיות בעוטף עזה, הודיעו על פתיחת אירועי 'עוטף בכיף' שייערכו בשני מועדים, בשוק הנמל בת"א ובעיר שדרות. בשל המצב הביטחוני, בגינו נמנעים מבקרים ממרכז הארץ להגיע לאזור עוטף עזה, החליט משרד הכלכלה והתעשייה לארגן את יריד 'עוטף בכיף' על מנת לחשוף את מגוון הפעילות העסקית והתרבותית המתקיימת בעוטף עזה לכלל אזרחי המדינה, להגביר את הפעילות הכלכלית של האזור ולעודד את הציבור הרחב להגיע לפעילות נוספות שיתקיימו בשבועות הקרובים באזור העוטף.

אל היוזמה חבר נמל תל אביב, אשר העמיד לרשות העסקים הקטנים מהעוטף, את המתחם המקיף את שוק הנמל, ללא עלות. יריד 'עוטף בכיף' ייערך בשוק הנמל בתל אביב בימים ג' – ה' 28-30 באוגוסט 2018, בשעות 16:00 עד 22:00. ובנוסף בעיר שדרות במהלך חול המועד סוכות בימים  ד' – ה' 26-27 ספטמבר 2018. מה ביריד?

  • דוכני חשיפה לנותני שירותים כגון מתחמי אירוח, צימרים, מסעדות, מתחמי ספא טיפולים אלטרנטיביים, אירועי תרבות ובריאות ועוד
  • תוצרת חקלאית כחול-לבן מהעוטף כגון שרי, אננס ופטל
  • דוכני מכירה של עבודות יד ואמנות- תכשיטים ,צעצועים מעץ, אמנות שימושית
  • בירות בוטיק מהדרום – 40 מעלות בצל, בירה נגב. בירה דרומית במגוון טעמים
  • מוצרי ביגוד וקוסמטיקה

במהלך שלושת ימי היריד בת"א יערכו הופעות ייחודיות לבאי היריד הכוללות:

  • לאורך כל שלושת הימים 28-30.8 מהשעה 20:00 הקרנת וידאו ארט על קיר האנגר 11 של האומן קותימן ואומנית הוידאו ארט שלומית יויה שתשלב גם צילומים מיישובי הדרום נופים ועוד
  • פתיחת האירוע  17:00-20:00 תזמורת הטבחים- מופע נייד עם מעגלי הופעה בתפריט, שירי אוכל מתובלים בליצנות, שטות, אקרובטיקה ושיתוף הקהל. התזמורת נעה תוך כדי נגינה ויצירת אינטראקציה קומית עם הקהל
  • החל מהשעה 17:00 ולאורך כל היום  תזמורת איש אחד ליצן חצר הנושא איתו תזמורת שלמה – תופים, גיטרה, מפוחית ועוד הפתעות שילוב של אלמנטים שמתחברים לכדי שירה ליצנית ומופע שטח ואינטראקציה קסומה עם קהל
  • 29-30 באוגוסט בשעות 17:00-20:00 טבחים מלהטטים דמויות שטח: זוג שחקנים קומיים בתלבושות טבחים יוצרים אינטראקציה משעשעת עם הקהל תוך שילוב ג'אגלינג עם פירות וירקות

Terminal 4 Petsעם הטסת בעלי חיים

כ-40,000 בעלי חיים מוטסים מידי שנה מישראל לרחבי העולם ובחזרה, חשוב לנו מאוד שירגישו בטוחים ויטוסו בנוחות מירבית. ד"ר איתן  קריינר, ווטרינר מוטס מחלוצי התחום למעלה מ-30 שנה מאמין שחשוב להבהיר כי כלובי ההטסה הינם ראשונים בחשיבותם לבטיחות החיות המוטסות. תשומת לב ראויה לנושא וידיעת הכללים השונים, הדרישות הברורות והמוקפדות מאוד של "מנהל התעופה האזרחי" לגבי הנדרש להבטחת שלומם והטסתם בנוחות לעבר היעד מעבר לים, לעיתים מדובר בטיסה קצרה של 4-5 שעות אך לא אחת המסע יארך עד 3 ימים. מניסיונו רב השנים של ד"ר קריינר כמנכ"ל  Terminal 4 Petsהמתמחה בשילוח בעלי חיים, השאלות הנפוצות המטרידות משפחות לרוב מביעות דאגה לחיה האהובה שלהם כגון :"איפה יהיה חומי בזמן הטיסה?" או "האם ללאקי לא יהיה קר מידי?"

ראוי לציין כי חברות התעופה שאחראיות לשלום בעלי החיים המוטסים דרכן, מוודאות שאכן יקבלו את תנאים מתאימים למשך הטיסה. צוות ייעודי ומקצועי מעביר את חיות הבית לאזור המיועד במטוס  ומאבטח את הכלובים מעט לפני הטיסה. במקביל, במדינת היעד מחכה צוות דומה להעברתם בבטחה לאזור מיוחד בתוך הטרמינל מיד לאחר הנחיתה. Terminal 4 Pets פועלת בהתאם להנחיות והכללים של חברות התעופה, לפיהן כלבים וחתולים עד 8 ק"ג (משקל החיה כולל כלוב ההטסה) יוכלו לקבל אישור מחברות התעופה לעלות לתא הנוסעים יחד עם המשפחה. מעל משקל זה, ידרשו לטוס בבטן המטוס באזור שמור ומבוקר אקלימית המיועד לחיות. לכך ישנם מספר יוצאים מן הכלל:

  • כלבי נחיה ובע"ח המשמשים "כסיוע רגשי" מקבלים אישור מיוחד לטוס בתא הנוסעים: חברות תעופה מסוימות לדוגמא בריטיש איירוויז אינן מאפשרות גם לכלבים קטנים הטסה בתא הנוסעים.
  • חיות זעירות וציפורים ההחלטה בגינן הינה של החברת התעופה, כל חברה וכלליה.
  • תא ההטסה משמש "כבית של בעלי החיים למשך הטיסה", לכן ישנם כללים ברורים לגביו, ההנחיה החד משמעית היא שחובה שלבעלי החיים יהיה נוח ומרווח מספיק, לדוגמה: כלוב הטסה של כלב יאושר לטיסה במידה והכלב יוכל להסתובב ולעמוד כאשר ראשו ואוזניו לא נוגעים בתקרת הכלוב. בשלב ההתאמה קיימים מספר שיקולים ושאלות חשובות מאוד האם נחוץ כלוב רך/ קשיח? מתפרק / חתיכה אחת? עשוי פלסטיק/ עץ/ בד? האם הכלב הטס נחשב  "גזע מסוכן"? ויידרש לו כלוב בהתאמה אישית? האם בעלי חיים גדולים במיוחד יכולים לטוס ? האם חייבים לרכוש כלוב חדש או שאפשר להסתפק במשומש? האם יש אפשרות להשכרת כלוב או רק  קנייה.

חברת Terminal 4 Pets אספה למענכם מספר כללים שחובה לדעת בנוגע לבחירת כלוב אידאלי לחיית המחמד שלכם:

  • תא הטסה לא תיקני / גדול מדי / קטן מדי יפסל על ידי דייל הקרקע בטרם ההמראה.
  • רצוי להרגיל את בעלי החיים לכלוב ההטסה כמה שבועות לפני הטיסה ולצרף אליו צעצוע או שמיכה האהובה עליו.
  • תא הטסה חייב להיות מסומן על פי הנהלים לזיהוי בעל החיים  בצירוף פרטי הטיסה כדי להבטיח שהכלוב יגיע ליעד הנכון.
  • לכלב או לחתול אמור להיות ריפוד מתאים לרבות משטח הגנה לספיגת נוזלים.
  • הכלוב חייב להיות מתקן המאפשר לבעלי החיים לשתות מים במהלך הטיסה ולצוות הקרקע למלא בו מים במעבר בין טיסות.
  • תא ההטסה חייב להיות מאובטח על מנת למנוע בריחה של החיות ונזק במקרה של נפילה.

לסיכום ד"ר קריינר מציין כי, חברות התעופה מחויבות לשמירה על שלומן הפיזי  והרגשי של בעלי החיים  וצוות הקרקע מודרך ונוקט במשנה זהירות בנושא. הנתונים מראים כי 98% מן ההטסות של בעלי חיים מתבצעות בצורה חלקה בטוחה ונעימה, עם מספר תקלות מעטות בלבד.

חברת Terminal 4 Pets מפעילה קו חיוג חינם כשירות לאוהבי בעלי חיים הנותן מענה לשאלות בנושא הטסת חיות 1800-220-555.

כתיבת תגובה