מה חדש על המדף של דני בר

מתנות לחג ולילדים ||| אולם אירועים חדש ביפו ||| מוצרים חדשים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

אוכל ואלכוהול

מצות בריאות של אביב (צילום עודד מרום)
מצות בריאות של אביב (צילום עודד מרום)

"מצות אביב" בסדרת מצות בריאות לחג הפסח

כשמדובר בשמירה על הגזרה, חג הפסח הוא ללא ספק חג מאתגר היות והוא מזמן לנו תפריט עשיר בקלוריות, המון מצות ומעבר מארוחת חג אחת לשנייה.. בפסח הזה אפשר בכל זאת לאכול מצות ולשמור על תזונה נכונה ובריאה. סדרת מצות הבריאות של חברת "מצות אביב", מציעה מצות הכוללות סיבים תזונתיים (סובין/ שיפון/ חיטה מלאה) ומצה אורגנית מקמח מלא.

מוצרי סדרת המצות הבריאות של מצות אביב:

  • מצה 100% חיטה מלאה- מצה העשויה 100 אחוזי חיטה מלאה, עתירה בסיבים תזונתיים וללא תוספת מלח ושומן. אריזת 400 גרם  במחיר של כ- 20 שקלים.
  • מצה אורגנית מקמח מלא – פיתוח ייחודי ל"מצות אביב", באישור אגודת "אגריאור" האחראית לפיקוח ואישור תוצרת אורגנית. מצות אלו מיוצרות על טהרת חיטה שגודלה וטופחה בשיטה אורגנית ללא שימוש בחומרי הדברה וללא חיטוי ודישון כימי. שימוש בתוצרים אורגניים שגודלו ללא שימוש בכימיקלים וחומרי הדברה ידועים בתרומתם הבריאותית ומקטינים את הסיכון הבריאותי שבחשיפה לחומרים שעברו תהליכים כימיים. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ – 25 ש קלים.
  • מצה עם סובין – מצה המיוצרת מקמח סובין משובח. הסובין המעושר בסיבים תזונתיים, ידוע בתרומתו המרגיעה למערכת העיכול. מצה עם סובין מקלה על פעילותה התקינה של מערכת העיכול. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ – 20 שקלים.
  • מצה עם שיפון – מצה בעלת מרקם עדין וקל המשלבת קמח מלא ושיפון. השיפון, המכיל סיבים תזונתיים בכמות גדולה,  מהווה מרכיב תזונתי בריא ומזין. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ – 20 שקלים.

ניתן להשיג ברשת שופרסל, מגה, עדן טבע מרקט, רמי לוי, טיב טעם ניצת הדובדבן, רשת סטופ מרקט וברשתות השיווק המובחרות

ברנדי Janzac בישראל

JANZAC ברנדי (צילום ספיריטים)
JANZAC ברנדי (צילום ספיריטים)

לברנדי מקום של כבוד בעולם האלכוהול, ממשקה שנחשב בעבר לכהיל פשוט הוא הפך לסמל משובח של איכות. מותג הברנדי Janzac, שעושה לראשונה עליה לארץ, ינער את תדמית המשקה ויגרום לנו לשכוח את כל מה שחשבנו עליו.
הסיפור של ברנדי Janzac מתחיל בבורדו שבדרום צרפת. תעשיית ייצור היין, הברנדי והקוניאק באזור זה קיימת 2,000 שנים לפחות. ברנדי Janzac מכיל 37% אלכוהול נקרא על שם האייל החי ביערות דרום צרפת. האייל נחשב למלך היערות, הוא נע בקלילות ובאלגנטיות מרשימה. צבעו הוא חום אדמדם, כצבעו של הברנדי. ברנדי Janzac מיוצר מענבים מזן Airén , אשר ניטעים בצפיפות נמוכה אשר ממקסמת את יתרונותיו של הטרואר. הענבים הינם בעלי רמת סוכר גבוהה אשר מעניקה ל- Janzac עומק רב וגוף מלא. הענבים נבצרים, מותססים ולאחר מכן מועברים לזיקוק באצוות קטנות של אלף ושש מאות ליטרים. תוצאת הזיקוק הנקראת  Eau De Vie ״מי החיים״ בצרפתית, מיושנת בחביות עץ אלון צרפתי למשך 4 שנים במרתפי מזקקת Lucian Bernhard, תהליך אשר מעניק לברנדי את טעמי האלון, הווניל והדובדבנים האופייניים לו.

ברנדי Janzac מכיל 37% אלכוהול ומשווק בכל חנויות האלכוהול המובחרות ברחבי הארץ במחיר של 109שקלים לבקבוק 700 מ"ל, המוצר כשר לפסח ולכל ימות השנה

מצות מצופות בשוקולד לחג

אין דבר שהולך טוב יותר ממצות ושוקולד.. גם קטנים וגם מבוגרים יסכימו עם כך. גם בפסח הזה מציעה 'מצות אביב'  לכל אוהבי המתוק, מצות מצופות בטעם שוקולד.

מצות מצופות שוקולד של מצות אביב הנן מצות מלבניות עם ציפוי שוקולד עשיר, המיוצר מאבקת קקאו איכותית ועדינה המעניקה טעם עשיר ומתוק של שוקולד לטובת כל אלה שלא מוכנים לוותר על טעם השוקולד גם בפסח.

המצות המצופות בטעם שוקולד מצטרפות למגוון המוצרים הייעודיים לפסח של "מצות אביב" ובהם, החמישייה של מצות אביב, מצות עשירות עם ביצים, מצות בריאות עם סובין, מצה אורגנית מקמח כוסמין מלא, מצה 100% חיטה מלאה, מצה עם שיפון, מצות עם דבש, קמח מצה, מגוון עוגיות כשרות לפסח ועוד.

מחיר אריזת "מצות מצופות בטעם שוקולד" ( 200 גרם ) כ – 17 שקלים

ניתן להשיגה ברשתות השיווק שופרסל, רמי לוי, מגה, טיב טעם, רשת סטופ מרקט ברחבי הארץ.

השוקולדים המעולים של  Ritter Sport כשר לפסח ובטעמים יחודיים

שוקולד ריטר ספורט- כשל"פ (צילום יח"צ)
שוקולד ריטר ספורט- כשל"פ (צילום יח"צ)

ליימן שליסל נערכה לפסח ומציעה את השוקולדים המעולים של Ritter Sport, במהדורת כשר לפסח ובמבחר טעמים ייחודיים למותג  Ritter Sport:

  • Ritter Sport  שוקולד חלב במילוי קרם קפה עשיר וארומטי
  • Ritter Sport  שוקולד מריר במילוי מרציפן
  • Ritter Sport  שוקולד חלב עם אגוזי לוז שלמים
  • Ritter Sport  שוקולד מריר עם אגוזי לוז שלמים
  • Ritter Sport  שוקולד חלב במילוי קרם פרלין
  • Ritter Sport  שוקולד מריר 73% מוצקי קקאו
  • Ritter Sport  מוס קקאו.
  • Ritter Ritter Sport שוקולד חלב במילוי קרם קוקוס וחלב

לקראת פסח, מוצע שוקולד Ritter Sport במבצע מיוחד של 2 ב- 15 ₪ בלבד, בחנויות נבחרות

"לבביות" עוגיות חצי מצופות בטעם שוקולד

עוגיות לבביות לפסח של מצות אביב (צילום עודד מרום)
עוגיות לבביות לפסח של מצות אביב (צילום עודד מרום)

מלבד מצות, בפסח נהנים ממהדורות מיוחדות של עוגיות לפסח. גם השנה, חברת "מצות אביב" מציעה נשנוש מתוק וטעים במיוחד-  עוגיות "לבביות" חצי מצופות, בטעם שוקולד, מסדרת עוגיות "הגדה" כשרות לפסח.

עוגיות "לבביות" הן עוגיות יין בצורת לב, פריכות ובעלות טעם ממכר, מצופות בחלקן התחתון במעטפת בטעם שוקולד עשיר המיוצר מאבקת קקאו איכותית ועדינה.

העוגיות מוצעות באריזת מיכל פלסטיק ידידותי לסביבה והניתן למחזור, שתכולתו 400 גרם במחיר של כ – 20 שקלים והן כשרות לפסח לאוכלי מצה עשירה וקטניות בהכשר הרב גליקסברג.

להשיג ברשת שופרסל, רמי לוי, טיב טעם ורשת סטופ מרקט.

איטריות שירטאקי מצמח הקונג'ק

מותג אוריינט מבית גורי שיווק והפצה, אשר הכיר לישראל את אטריות הביצים והנודלס, משיק מוצר חדש בקטגוריית האטריות – אטריותשירטאקי מצמח הקונג'אק, המתאימה לסוכרתיים, חולי צליאק, צמחוניים וטבעוניים. אטריות שירטאקי – עשויות מצמח הקונג'אק המכיל אחוזים גבוהים של הסיב התזונתי גלוקומנן, המסוגל לספוח עד פי 200 ממשקלו במים. נחשב לתוסף מזון המסייע בדיאטה ומעניק תחושת שובע שנמשכת שעות

אטריות שירטאקי – ללא גלוטן, ללא סוכר, ללא מלח, ללא חומרים משמרים וללא שומן, מכילות סיבים תזונתיים, 3.6 גר' פחמימות ו-28 קלוריות למנה (14 קלוריות ל-100 גר') מתאימות למגוון רב של מאכלים: פסטות, פשטידות, מרקים, תוספות ומנות אחרונות וכמנה בפני עצמה בליווי רטבים שונים, ירקות ותבלינים. מוכנות למאכל תוך 2 דקות – האטריות מגיעות מבושלות וניתנות להקפצה, בישול או אפיה

אטריות שריטאקי מצמח הקונג'אק מבית אוריינט (צילום יח"צ)
אטריות שריטאקי מצמח הקונג'אק מבית אוריינט (צילום יח"צ)

מותג אוריינט, אשר הוקם בשנת 1920, המתמחה בייצור נודלס מיוחדים, ייחודיים ואיכותיים ובפיתוח מוצרים חדשניים, משיק אטריות שירטאקי עשויות מצמח הקונג'אק, המיוצרות בתאילנד. אטריות השירטאקי מכילות 96% מים ו-4% קמח גלוקומנן, המסוגל לספוח עד פי 200 ממשקלו במים ונחשב לתוסף מזון המסייע בדיאטה ומעניק תחושת שובע שנמשכת שעות. מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 ₪ (10 ₪ במבצע)

להשיג בחצי  חינם, טיב טעם, קואופ ישראל, רמי לוי, יינות ביתן, סטופ מרקט (ועוד חנויות ברשת הרביעית ושוק פרטי)

מצות אביב מציעה את עוגיות 'הגדה'-  עוגיות יין כשרות לפסח

"מצות אביב", מציעה לפסח עוגיות יין כשרות לפסח תחת המותג "הגדה". סדרת עוגיות היין כוללת עוגיות בצורות שונות באריזה של 400 גרם ועוגיות יין בטעם שוקו באריזה של 400 גרם. עוגיות היין יימכרו במחיר מומלץ של כ- 10 ₪ ל- 400 גרם.

חדש

מוצרי הניקיון לפסח של FIX במחירים הזולים ביותר

בימים אלה, חברות רבות מתחרות על כיסו של הצרכן בסל הקנייה של מוצרי הניקיון לפסח. לצד מותג הפרימיום שלה ABC המושק בימים אלו, ומוביל את שוק מוצרי הניקיון והצריכה לבית, משווקת חברת Com (קומ תיאום בינלאומי) הישראלית, גם את המותג הפרטי שלה FIX. ברוח המחאה החברתית, המותג FIX חרט על דגלו תג מחיר נמוך, במהלך כל ימות השנה, לצד איכות פרימיום. המותג משווק במאות נקודות מכירה בפריסה ארצית. מרבית מוצרי FIX מיוצרים בטורקיה, ולמחמירים בפסח – כל המוצרים הם בעלי כשרות חתם סופר למשך כל ימות השנה, כולל חג הפסח. מוצרי המותג FIX:

  • נוזל חלונות FIX: נוזל לניקוי והברקת חלונות FIX מבושם, רב שימושי, מנקה מבריק חלונות ומשטחים שונים. מחיר מומלץ לצרכן: 5 ₪ ל-1 ליטר.
  • נוזל אסלות FIX: נוזל לניקוי אסלות FIX WC מנקה ומבריק ביעילות, מחטא ומשמיד חיידקים, בניחוח לימון, עם פיה נוחה לשימוש. מחיר מומלץ לצרכן: 5 ₪ ל-1 ליטר.
  • אקונומיקה מקציפה FIX: אקונומיקה מקציפהFIX  עם קצף פעיל להמסת שומנים, מלבינה, מחטאת ומנקה, בניחוח לימון. מעולה לניקיון הבית באופן יסודי ולהשמדת חיידקים. מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 ₪ ל-4 ליטר.

מותג הפרימיום הבינלאומי ABC בישראל

חברת Com (קומ תיאום בינלאומי) הישראלית משיקה בימים אלה את מותג הדגל שלה – ABC, המותג הבינלאומי המוביל בעולם בשוק מוצרי הניקיון והצריכה לבית, המגיע לראשונה לישראל. המותג ABC משתייך לקטגוריית מוצרי הפרימיום, עם הבטחה לאיכות הגבוהה ביותר, לצד המחירים האטרקטיביים ביותר. המותג מיוצר בטורקיה והיום הוא מותג בינלאומי המשווק ביותר מ- 40 מדינות בעולם. בהשקה שקטה, המותג משווק בישראל כבר במאות נקודות מכירה בפריסה ארצית.

לרגל פסח, משיק המותג ABC שני מוצרי דגל מובילים להרכבת סל הקנייה של הצרכן הישראלי לקראת הניקיונות ותחזוקת הבית לפסח.

  • נוזל רצפות ABC: סדרת נוזלי הרצפות של המותג המובילABC  מציעה נוזל איכותי לניקוי רצפות בבישום חזק ובמגוון ניחוחות: אוקיינוס, מאסק, אורנים ולבנדר. ניתן להשיג בבקבוקים של 900 מ"ל ובקבוקים של 2.5 ליטר. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ל-900 מ"ל / 14.90 ₪ ל-2.5 ליטר.
  • נוזל כלים ABC: סדרת נוזלי הכלים של המותג המובילABC  כוללת נוזל לניקוי כלים איכותי המכיל 24% חומר פעיל וממיס שומנים, עם הבטחה שטיפה אחת מספיקה. ניתן להשיג ב-3 ניחוחות: ליים, לימון ודובדבן. מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ל-750 מ"ל.

לילד ולתינוק

פסחמתנות מקוריות לכל גיל וכיס בקרביץ

פסח הגיע ואתם שוב שוברים את הראש אלו מתנות לקנות וכמה להשקיע? קרביץ מקלה עליכם את המלאכה ומציעה מגוון של מתנות יפות וייחודיות לכל גיל:

  • לשולחן חג מרשים ומעוצב מציעה קרביץ הגדות פסח מעוצבות של פלפוט ומארז קישוטי שולחן חד פעמיים של דורנת. מחיר: 29.90 שקלים.
  • ילדים ומבוגרים.. כולם אוהבים לשחק במשחקי מחשב.. מבחר משחקי מחשב למגוון קונסולות המשחק לחוויית משחק עם המשפחה והחברים. מחיר: החל מ- 159 שקלים.
  • עוד לילדים מציעה קרביץ מוצרי מתנה ויצירה  ממותגים מובילים בינלאומיים כדוגמת דיסני, הלו קיטי, סמי הכבאי ועוד מבית פלפוט שיווק  ובהם: אלבומי עיצוב אופנה, מדבקות, צבעי בד וכן ערכות יצירה בבצק מחיר: החל מ- 5 שקלים.
  • כמו כן, לילדים חובבי הקריאה ניתן למצוא ספרי ילדים ופעוטות בהוצאת "דני ספרים" , ובהם ספרי ילדים חדשים. לדוגמא: "סיפורי צעצועים- פינוקיו מתעורר לחיים", "עבריאינגליש- לימוד אנגלית לילדים", "הוקוס פוקוס ספר הקסמים שלי", "אני והסיר שלי", ועוד. מחיר: החל מ- 24.90 שקלים.
  • ניתן למצוא גם מארזים ואוסף של מוצרי קסמים מבית "עיר הקסמים" של הקוסם ארז משה וכן חוברות מדבקות בתחומים שונים והאהובים על הילדים  ופעילות יצירתית מהוצאת "תמנון" כגון מנדלות לצביעה ומשחקי קופסא שונים חברתיים ומשפחתיים.
  • הצעה נוספת למתנה הנה מחברת מחמאות אישית של קום איל פו. מדובר במחברת עם כריכה מעוטרת בברכה אישית 'מושלמת', 'כוכבת על' ועוד אמרות חכמות ואיורים בעיצובים צבעוניים ומיוחדים. מחיר: 39.90 שקלים.
  • ומה עם מתנה לחותנת? אוגדן מתכונים מהודר ומעוצב לבישול בסטייל, שיכול להכיל  מתכונים רבים מחיר: 69.90 שקלים. לאוגדן ניתן להוסיף  ערכת מדבקות מעוצבות לתבלינים המתאימות להדבקה על כל סוג של קופסאות וצנצנות של תבלינים מחיר: 12.60 שקלים למארז של 30 מדבקות
  • ועם המשפחה המארחת שלכם חובבת יצירה-  קרביץ מציעה מגוון ענק של מנדלות יפייפיות לציור ולצביעה יחד עם עפרונות צבעוניים, מתנה מקסימה שבוודאי תעניק חוויה יצירתית ומהנה לילדים ומבוגרים כאחד .. מחיר: 25-50 שקלים.
  • מתנה מקורית ושימושית מאוד הנה שואב אבק שולחני קומפקטי המעוצב בעיצוב פטריה בעל כוח שאיבה חזק במיוחד לשאיבת פירורים ואבק משולחן העבודה בבית ובמטבח. כולל סוללות, נוח לשימוש וקיים במגוון צבעים מדליקים. מחיר: 30 שקלים.

קרן חוגי מנהלת שיווק קרביץ מציינת כי השנה, לקראת פסח, אנו מציעים בסניפינו מבחר של מתנות מקוריות ושימושיות המתאימות לכל גיל ותקציב, עם החידושים האטרקטיביים ביותר, שכל אחד ואחת ישמחו לקבל.

אופנה ועוד

חנות "פופ אפ" של כתר פלסטיק בשוק הנמל בת"א עד 28 לאפריל

חנות הפופ-אפ של כתר בנמל ת"א (צילם פאביאן קולדורף )
חנות הפופ-אפ של כתר בנמל ת"א (צילם פאביאן קולדורף )

סדרת ה"סרוגים" הוצגה לראשונה בספטמבר האחרון ב"דיזיין ג'נקשן" (designjunction), אחד המתחמים המרכזיים של שבוע העיצוב בלונדון ועוררה עניין רב. הסדרה כוללת כ-30 מוצרים: עציצים, פופים לישיבה, שולחן צד, מיטות לחיות מחמד, סלי שוק, סלי אחסון וסלי כביסה – שכולם עשויים פלסטיק גמיש ורך, בדוגמה סרוגה ובסקאלת צבעים פסטליים מעושנים. חודשי עבודה ארוכים הושקעו בה ובכתר מהמרים עליה בגדול: כבר השנה ייוצרו וישווקו המוצרים בישראל, באירופה ובארצות הברית. כתר כבר חתמה חוזים עם רשתות ענק כגון "טארגט" ו"לידל".

הקונספט הייחודי של חנות ה"פופ אפ" תואם להיותה של כתר פלסטיק אחת מהיצואניות הישראליות המובילות. בתוך המכולות הענקיות, המותאמות למרחב הנמל, יימכרו מגוון פריטים ומתנות לחג מסדרת ה"סרוגים". בין המוצרים: עציצים בגדלים שונים, פופים לישיבה, סלי אחסון וסלי כביסה, סלי שוק, מיטות לחיות מחמד. המוצרים כולם עשויים פלסטיק גמיש ורך ומשדרים תחושות של נוסטלגיה, חמימות ומשפחתיות.

לדברי ג'קי גונדרי, מנהל רשת חנויות כתר בישראל." אנו שמחים לקחת חלק בשוק הפרחים בנמל תל אביב, בפרויקט המשלב גידולים של חקלאים ישראלים ביחד עם מוצרי הדגל המעוצבים של כתר פלסטיק. אני משוכנע כי ההיצע הרחב והמגוון של מוצרי כתר בעלי העיצוב הייחודי והחדשני יאפשר לכל אחד למצוא את הפריט המושלם כמתנה לחג או כפריט עיצוב משלים לבית".

חנות ה"פופ אפ" מתחם הצפוני בשוק הנמל – נמל תל אביב, תהיה פתוחה לקהל הרחב

בין התאריכים: 19-28 באפריל, בין השעות: 10:00-21:00 (למעט ימי שישי-שבת).

הלורנס – מתחם אירועים מחודש בליבה של יפו העתיקה

הלורנס המחודש ביפו (צילום יח"צ)
הלורנס המחודש ביפו (צילום יח"צ)

אימרה ידועה היא, שיפו, אין יפות ממנה ואנחנו נוסיף, שאין מיוחדות ממנה! וכך, בין הים לשוק הפשפשים בתוך פנינה ארכיטקטונית יפהפייה, שוכן לו הלורנס – מתחם אירועים מחודש ולבנטיני המעניק חוויה יפואית אותנטית באווירה נעימה וחמימה.

הלורנס, (גלריה לורנס לשעבר) ממוקם בסמטה ציורית, בין גלריות מובילות וחנויות עיצוב, בצמוד לשוק הפשפשים, שהפך בשנים האחרונות למוקד תיירות מהארץ ומהעולם. בסמוך לים ובמרחק קצר מהלוקיישן הכי רומנטי במזרח התיכון – גן הפסגה, משקיף על הים התיכון, על נמל יפו ועל קו החוף המפואר של תל-אביב.

הלורנס המחודש מציע כל מה שהופך אירוע ביפו, לאירוע צבעוני, מלא שיק וייחודי: מבנה עותומאני יפהפה עם קשתות מעוטרות ותקרות גבוהות היוצרים תחושת אותנטיות מיידית,  נוף מנצח הנשקף מכל עבר מהגג וממלא בהשראה, דקורציה ועיצוב אקלקטי של החללים וכמובן, בר עדכני לצד תפריט נפלא, איכותי ומדויק שהופכים כל אירוע לחגיגה גדולה וקולינארית לעיניים ולנשמה!

בלורנס ניתן לערוך  אירוע פרטי, או אירוע עסקי, תיהנו מבר עדכני הממוקם מול קיר צמחייה רענן, מבית קפה יפואי אסלי שלנו, מפינות חמארה לישיבה נינוחה, מרחבת ריקודים עם סאונד מטורף ועוד. חגיגה יפואית אותנטית.  הלורנס מתאים לכל אירוע החל מ – 100 אורחים ועד 400 אורחים (ישיבה) או 700 אורחים (קוקטייל).

תוכלו לערוך את ההתכנסות, קבלת הפנים, או הקוקטייל של האירוע, בקומת הגג הנהדרת, בצל העץ עם נוף מרגש של גגות יפו העתיקה, כשמסורת ותרבות בת אלפי שנים מקיפה אתכם מכל עבר. את הרומנטיקה אין צורך לפרש, כמובן, רק נזכיר שבעיני רבים, יפו היא המקום הרומנטי ביותר בעולם כולו כבר אלפי שנים.

LEVANT  הינה מונח גאוגרפי ותרבותי המתייחס לחלקו המזרחי של אגן הים התיכון ובפרט לחלק המערבי של אזור הסהר הפורה (סוריה, לבנון, ישראל, עבר הירדן וכן חלקים ממסופוטמיה) ואילו שמו של הלורנס – נקבע כהומאז' לתומאס אדוארד לורנס הידוע בכינויו לורנס איש ערב, אשר היה ידוע כהרפקתן סוער והמערבי הראשון שהתאהב בנפלאות המזרח ובין לבין מסעותיו הרבים במזרח התיכון כולל בישראל, נשבה בקסם התרבות הערבית, בשמחה הפשוטה, באצילות, בנועזות ובסיפורי הנפלאות. להזמנת אירועים: 6837373 –03

NOVELL COLLECTION משדרגת לכם את הסלון עם מבחר רהיטי עץ

מזנון 3 מגירות. נובל קולקשיין (צילום עדי קראוס)
מזנון 3 מגירות. נובל קולקשיין (צילום עדי קראוס)

אביב היא תקופה נהדרת להתחדש ולשדרג את המראה הכללי של הבית, ובעיקר את החדר הדומיננטי בו- הסלון. נובל קולקשיין מציעה לכם מבחר רהיטי עץ שיפיחו חיים חדשים בבית

אלמנט העץ ידוע כיסוד שמתקיימים בו תהליכי חיים. הוא מייצג התחלה, פריחה, צמיחה והתחדשות האופייניים מאוד לתקופת האביב. נובל קולקשיין מציעה מגוון רחב של רהיטים לבית שישדרגו את החלל וישרו אווירה נעימה באביב הקרוב.

כל הרהיטים מיוצרים מעץ המנגו אשר מקורו מהודו. ברהיטים משולבת מתכת שחורה המשווה להם מראה מודרני ופונקציונלי לצד סגנון כפרי. בין הפריטים שניתן למצוא:

  • מזנון 3 מגירות – מזנון נמוך מעץ משולב בידיות ורגליות מתכת בצבע שחור. מתאים כמעמד לטלוויזיה ומכשירים נלווים. מחיר: 3591 ₪.
  • שלישית קוביות לאחסון- קופסאות לאחסון ב-3 גדלים שונים המהווים פריטים נהדרים לעיצוב ואף שימושיים ביותר. ניתן לערום אותם אחד מעל השני כקבוצה וניתן לפזרם במקומות שונים בסלון כבודדים. מחיר: 2551 ₪.
  • קונזולה מעץ- פריט ריהוט דומיננטי מאוד לסלון, המאפשר אחסון כלים, ובנוסף מהווה פלטפורמה להניח פריטי נוי לראווה. ל"נובל קולקשיין" סוגים שונים של קונזולות המתאימות גם לשימוש כשידת איפור בחדר שינה או כרהיט בכניסה לבית למסמכים ומפתחות. המחירים נעים בין: 1974- 6029 ₪.
  •  קומודה 5 מגירות- שידה גבוהה המתאימה לאחסון של כלים, ספרים ופריטים שונים, ומתאימה להצגת פריטי נוי לראווה. מחיר: 3387 ₪.
  • כוורת 8 תאים-  מעמד רחב המשמש כוויטרינה חלולה להצגת פריטי נוי או, למשל, איחסון ספרים על המדף. מחיר: 4560 ₪.
  • שולחנות לסלון- שולחנות נמוכים מעץ עם רגלי מתכת שחורה. השולחן הינו הפריט המרכזי העומד במרכז הסלון ויש להתאימו לחלל החדר. היתרון של העץ שהוא משתלב כמעט עם כל צבע וטקסטורה. המחירים נעים בין: 819- 2087 ₪.

ניתן להשיג במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ.

מבצעים

מבצעי פסח מיוחדים במשק משפחת ג'השאן בכלנית

מחירים לדוגמא:

  • הרוכשים בקבוק 1 ליטר שמן זית כתית מעולה ב-40 ₪ + בקבוק 750 מ"ל שמן זית סורי ב-40 ₪ + שמן זית כתית מעולה בפחית 2 ליטר ב-80 ₪ יזכו לשי דבש חרובים איכותי 400 ג"ר.
  • בסדרת הקוסמטיקה הייחודית, המורכבת משמן זית בתוספת שמנים ארומתרפיים, כל הרוכשים קרם נגד קמטים ב-100 ₪ + תחליב הבהרה ב-75 ₪ + קרם הגנה ב-100 ₪, יזכו בטפנד זיתים ובדבש חרובים 250 ג"ר.
  • במשפחת התה האורגני, כל הרוכשים חבילת שי "ולדנה" ב-80 ₪ + חמישיית תה פירות "ולדנה ביו" ב-85 ₪ יזכו לחבילת תה עדנים מנטה.
  • הרוכשים שמן כתית מעולה בפח 5 ליטר + דבש חרובים 400 גר. יחד ב-215 ₪, יזכו לטפנד זיתים.
  • הרוכשים שמן זית כתית מעולה, 3 פחים של 5 ליטר + דבש חרובים 400 גר. ב-580 ₪, יזכו בטפנד זיתים ובצנצנת זיתים 800 ג"ר.

מרכז המבקרים פתוח בכל ימות השבוע, מ-10.00 בבוקר עד ל-18.00 בערב. פרטים בטל. 050-7881481. כדי להגיע למרכז המבקרים, יש להקליד ב-WAZE "משק משפחת ג'השאן". פרטים נוספים בטל': 050-7881481, 050-7881488

כתיבת תגובה