לימודים אקדמיים בשייט ים תיכוני

סטודנטים לתיירות במכללת מכנרת הפליגו לרודוס וקפריסין תוך שמיעת הרצאות ועמדו מקרוב על דרכי ניהול ה"מלון הצף" האוניה "גולדן איריס"

על הסיפון (צילום יח"צ)
על הסיפון (צילום יח"צ)

ההפלגה

קבוצה של תלמידי שנה ג' מהמחלקה לניהול תיירות ומלונאות במכללה האקדמית כנרת, יצאו לשייט של חמשה ימים באוניה "גולדן איריס" של מנו ספנות לרודוס וקפריסין. הפלגת הלימודים, היא חלק משיתוף פעולה שנמשך חמש שנים בין המחלקה בכנרת וחברת "מנו ספנות"  באמצעות מנהל השיווק גיל חשמונאי.

הסטודנטים שמעו מרב חובל האוניה בגשר הפיקוד, הסברים על התפעול הלוגיסטי של האוניה. מנהל המלון הסביר על המרכיבים והאילוצים של ניהול "מלון צף". כמו כן הסבירה מנהלת המשק על ניקוי החדרים בלוח זמנים צפוף. התלמידים סיירו במכבסה של האוניה ובחדרים.

כמו כן, שמעו  הסטודנטים מהשף, כיצד הוא מתכנן את הארוחות על פי קהלי היעד, כיצד רוכשים מזון וכיצד דואגים לשרת כ-1,000 נוסעים במהלך כל היום.

שיעור בים (צילום יח"צ)
שיעור בים (צילום יח"צ)

הלימוד על האניה

בנוסף סיירו הסטודנטים  במקומות הבילוי והבידור של האוניה, שמעו על פעילות הברים על פי קהלי יעד וסוגי הפלגות ומהאחראית על צוותי הבידור הבינו כיצד מגייסים צוות ומכינים תוכנית בידור, חזרות, ניהול מוזיקלי וכוריאוגרפי, תכנון וביצוע תפאורה ותלבושות ועוד.

סיורי החוף

הסטודנטים השתתפו גם בסיורי החוף לפאפוס (קפריסין ) ולעיר רודוס ושמעו הסברים ממנהל סיורי החוף על אופן תכנון סיורי חוף ותפעולם, אופן השיווק ופילוח השוק תוך התייחסות לבחירת סיורים מתאימים.

כתיבת תגובה