לחובבי התעופה – ששת המטסים הטובים ביותר בעולם

אוהבי טיסה ותעופה ||| חייבים להיות בחוף הים ביום העצמאות לצפות במטס חיל האויר ||| ששת האירועים הארובטיים הטובים בעולם ||| המטסים שאתם חייבים לבקר בהם אם אתם מחשיבים את עצמכם כחובבי תעופה מושבעים ||| כל הפרטים והצעות לינה בהמשך…

צי המטוסים של אייגיאן (צילום יח"צ חו"ל)

מטס או אירוע אווירי

אם אהבתם את ההצגה האירובטית של חיל האוויר האמריקאי באירועי 4 ביולי בארה"ב או חלילה לא הספקתם לצפות במטס חיל האויר הישראלי לכבוד יום העצמאות ואתם לא מעוניינים לחכות שנה עד למטס הבא, תוכלו לצפות במופעי מטס-אווירי גם ברחבי העולם. Booking.com המובילה הגלובלית בחיבור מטיילים עם המבחר הרחב ביותר של מקומות אירוח מדהימים לקחה על עצמה לבדוק, מה הם אירועי מטס חיל האוויר שאסור לכם לפספס ברחבי העולם.

ד"ר איציק מזרחי, מנהל בוקינג ישראל: "מסקר שנערך בקרב לקוחות בוקינג בעולם ראינו שלמחצית (49%) מהנוסעים חשוב לחיות כמו מקומי במהלך הטיול שלהם ולכן טיול בעקבות אירועי מטס אווירי ביעדים שונים בעולם זאת הזדמנות מצוינת להכיר מקרוב את יעד החופשה, את תרבות המקום וההיסטוריה. היתרון הגדול באירועים מסוג זה הוא שמדובר בחוויה מהנה, המתאימה לכל גיל ולכל המשפחה".

EAA AirVenture Oshkosh ויסקונסין, ארה"ב (# OSH19)

EAA AirVenture Oshkosh (לשעבר הוועידה השנתית של EAA ו- Fly-In) הוא אירוע שנתי לחובבי תעופה הנערך בכל קיץ בוויטמן ב Oshkosh, ויסקונסין, ארה"ב. בין אם אתם חובבי תעופה או לא, ב- AirVenture מתקיימות אינספור פעילויות סביב רוח התעופה. מופעי אוויר, אווירובטיקה, פירוטכניקה, סרטים בתיאטרון פליי-אין, פורומים וסדנאות. אתם צריכים לחוות זאת כדי להבין. האירוע מתקיים בין התאריכים 22 ביולי ומסתיים ביום ראשון, 28 ביולי.

Best Western Premier Waterfront Hotel, ממוקם על חופי אגם ווינבאגו שבמרכז אושקוש, ויסקונסין, וסמוך לריברסייד פארק ו-Lake Shore Municipal Golf מסלול הגולף העירוני הנמצא במרחק 10 דקות נסיעה מן המלון. מלון זה נמצא על קו המים ומתחבר למרכז הכנסים אושקוש (Oshkosh) על ידי הטיילת. ניתן להזמין חדר המציע נוף אל העיר או אל הנהר. אורחי המלון יכולים להירגע בג'קוזי או ליהנות משחייה בבריכה המקורה והמחוממת במלון, ליהנות מקוקטייל בטרקלין או לאכול את ארוחת הערב שלהם סביב האח החיצונית ליד נתיב הנהר אושקוש.

The Abbotsford International Airshow, קנדה

זהו המופע האווירי הגדול ביותר בקנדה, בהשתתפות כ-125,000 אנשים. האירוע התחיל כתרומה לקהילת Abbas International Abbotford (AIAS) בקולומביה הבריטית, בשנת 1966. The Abbotsford Airshow גדל והפך למיצג הלאומי של קנדה ואחד המובילים בעולם בתחום אירועי תעופה. מדובר באירוע משפחתי בו כולם יכולים ליהנות, ניתן למצוא בו אווירובטיקה מרהיבה, שגרות מסובכות, תצורות נופלות לסת ופירוטכניקה. על הקרקע תוכלו לצפות ברכיבים הפנימיים של המטוסים המוצגים. האירוע מתקיים9-11  באוגוסט, 2019.

מלון הנסיכה והאפונה Princess and the Pea B&B ממוקם ב Langley BC בקנדה, 41 ק"מ מוונקובר ו-38 ק"מ מ-Bellingham. תוכלו ליהנות מארוחת בוקר קונטיננטלית כלולה וליהנות מטרקלין משותף.

MAKS Air Show, נמל התעופה ז'וקובסקי הבינלאומי, רוסיה

MAKS Air Show החל ב -1992, אך מאז 1993 האירוע מתרחש פעמיים בשנה ויש הטוענים שהוא האירוע החשוב ביותר בתעשיית התעופה הרוסית כיוון שיצרנים רוסיים, כגון Sukhoi, Tupolev מגיעים על מנת להציג את המוצרים החדשים ביותר שלהם. האירוע נמשך 6 ימים אך יהיה פתוח לעין הציבור במשך 3 ימים. שווה להגיע ולהתרשם מהמוצרים החדשים בתעשיית התעופה הרוסית. 27 באוגוסט – 1 בספטמבר 2019.

איפה לישון?: Valesko Hotel, שוכן על נהר פאקרה Pakhra River, במרחק של 15 ק"מ מדרום מזרח למוסקבה Gresorchikovo Village. תוכלו ליהנות מחוף פרטי עם סירות. החדרים המוארים מציעים חללי פנים חמימים ועיצוב מודרני. מסעדת המלון מגישה מאכלים מהמטבח האירופי, ובר המסעדה מציע מגוון רחב של משקאות. מתקני ברביקיו מסופקים לאורחי המלון, תוכלו ליהנות מערב BBQ. סאונה ושירותי עיסוי הינם זמינים עבור האורחים. גם דיג, טניס שולחן ורכיבת אופניים הינם בין הפעילויות המאורגנות באתר.

Bournemouth Air Festival – דורסט, אנגליה

Bournemouth Air Festival הינו מטס אווירי שנתי שנערך לאורך החוף בבורנמות', דורסט, אנגליה, בהשתתפות מטוסי חיל האוויר המלכותי והצי המלכותי, כמו גם תעופה אזרחית. זהו אחד המטסים הגדולים ביותר באירופה עם יותר ממיליון אנשים הפוקדים את המקום כדי ליהנות ממיצג פעלולים אווירובטים, טיולים בכדור פורח ומיצג מטוסים. מתקיים בין התאריכים 29 אוגוסט – 1 ספטמבר 2019 ומתרחש אחת לשנתיים.

חוף בורנמאות' Boournemouth נמצא במרחק של 10 דקות הליכה בלבד מהמפשייר קורט Hampshire Court, הדירה משקיפה אל נוף גני בורן Bourne ונמצאת במרחק של 400 מטרים מן המרכז הבינלאומי בורנמאות' Bournemouth ובמרחק של 500 מטרים מחוף בורנמאות' Bournemouth Beach.

Paris Air Show נמל התעופה פריז לה בורז'ה, צרפת

Paris Air Show, אירוע התעופה הידוע ביותר בקרב חובבי התעופה התקיים השנה ב17 – 23 ביוני, 2019, מדובר ביריד ענק בתחום התעופה המתקיים בנמל התעופה פריז לה בורז'ה והחל בשנת 1909 ומתקיים כל שנתיים (עם הפסקות באמצע). במשך השנים האירוע משך מבקרים מכל רחבי העולם וידוע גם בשל מקרים פחות משמחים כמו SST הסובייטי Tupolev טו -144 אשר התרסק בשנת 1973. ביקור ב- Paris Air Show, הוא בגדר חובה עבור כל חובב תעופה. התערוכות, ההופעות והמטוסים יוצאי הדופן, המוצגים בתצוגה, מהווים חוויה מדהימה.

איפה לישון?: Romantic Artist Room Montmartre Bed & Breakfast הינו מקום לינה הממוקם במרחק 2 דקות הליכה מבזיליקת סאקר-קוור (Sacré-Coeur Basilica) ובמרחק של 10 דקות הליכה ממולן רוז '(Moulin Rouge). מספר קווי מטרו מעניקים גישה ישירה אל השאנז אליזה, אל פלאס דה לה מדלן, פלאס ונדום או לה אינבלידס. המלון כולל 2 חדרי אירוח המשקיפים אל הנופים של הגן והחצר. אל חדרכם תוגש ארוחת בוקר עם קפה נספרסו, מיץ פירות אורגני, מאפים וקרואסונים טריים. במרחק הליכה מהדירות ניתן למצוא ברים ומסעדות ברובע ה -18 התוסס.

מטס יום העצמאות, ישראל

איך אפשר בלי מטס חיל האוויר שלנו? מי שלא הספיק לצפות בו השנה יכול לצפות בו בשנה הבאה. מטס יום העצמאות הבא מתקיים ב-29 באפריל, 2020, משעות הבוקר. כמדי שנה בבוקר יום העצמאות, מתקיים מסדר אווירי של חיל האוויר הישראלי. המטס עובר מעל שמי המדינה מצפון ועד דרום הארץ וכולל מופע אווירובטיקה מרהיב. בין הערים בהן עובר המטס: ירושלים, בית שאן, עפולה, נצרת, טבריה, קצרין, צפת, כרמיאל, נהריה, חיפה, קיסריה, נתניה, תל אביב, אשדוד, אילת, ערבה ומצפה רמון.

איפה לישון?: בין חנויות בדים, אריגים ומוצרי תפירה, בלב רחוב נחלת בנימין ובקרבת שדרות רוטשילד, שוכן לו מלון פבריק – מלון בוטיק מרשת מלונות אטלס, הממוקם במרחק של כ-700 מ' משוק האמנים בנחלת בנימין, במרחק של פחות מק"מ אחד מבית העצמאות וכ-16 דקות הליכה מחוף הים. המבנה, ששימש לפני עשרות שנים כמפעל מתפרות, הפך למלון בן 43 חדרים הממזג בין הקוסמופוליטי לאורבאניות תל-אביבית, בין עיצוב תעשייתי מחוספס לריהוט ואמנות חמה וצבעונית. בקומת הכניסה שוכן לו "בושוויק"- בר המחבר בין הקפה של הבוקר לקוקטייל של הלילה, על שם השכונה הטרנדית בניו-יורק. בר המקום משלב באופן יצירתי השפעות של ברוקלין עם תל-אביב, כפי שבא לידי ביטוי בחוויות הבילוי השונות. צוות המלון פועל 24 שעות ביממה דובר אנגלית, ספרדית וצרפתית, וישמח לסייע לכם בכל עת.

כתיבת תגובה