כך מארגנים את המסיבה השווה ביותר לרווקות שאוטוטו מתחתנות

אין ספק כי המסיבה שהכי כיף לארגן ולתכנן היא לרווקות שעוד רגע ומתמסדות לבחיר ליבן. מסיבת רווקות מוצלחת היא כזו שמתאימה לכלה לעתיד וגם לכל החברות המשתתפות יחד איתה במסיבה. התפקיד של ארגון המסיבה מוטל לרוב על החברה הכי טובה של הבחורה שעוד רגע מתחתנת.

שאון חורף 2016- החתונה (צילום יח"צ)

אם קיבלת יום אחד תמונה בווטסאפ מהחברה הכי טובה שלך עם צילום של יד ועליה טבעת יהלום נוצצת ומשגעת, זה האות בשבילך כי הפכת באופן רשמי למארגנת מסיבת הרווקות הכי שווה שיש. השאלה היא מאיפה להתחיל, מה עושים קודם ואילו דברים אסור לשכוח? כדי שלא תלכי לאיבוד בין כל הדברים שעלייך לארגן, הכנו עבורך מספר טיפים לארגון מסיבת הרווקות הטובה ביותר. קדימה מתחילים!

הזמנת חברות למסיבה

הדבר הראשון שעלייך לעשות הוא לעדכן את כל החברות של הכלה על קיום מסיבת הרווקות. למרות שאת החברה הכי טובה שלה ויודעת בדיוק מי היא תרצה שישתתף במסיבה, בכל זאת מומלץ להתייעץ איתה ולהכין יחד רשימה של כל הבנות שהיא רוצה שיחגגו יחד איתה. אל תתבלבלי, למרות שהשם של המסיבה הוא "מסיבת רווקות" היא כמובן איננה מיועדת לרווקות בלבד, גם נשואות ישמחו לקחת בה חלק.

הדרך הטובה ביותר לעדכן את כולן על המסיבה היא באמצעות פתיחת קבוצת ווטסאפ משותפת לכולן, כך כולכן תוכלו לקבוע תאריך למסיבה שיתאים לכולן. בחרי לפחות שני תאריכים בהם המסיבה תתקיים, עדיף בימים של סוף שבוע, כך שכל הבנות יוכלו לתאם את עצמן בהתאם ולראות איזה תאריך הכי טוב עבור כולן.

קביעת תקציב למסיבה

לאחר שקבוצת המסיבה כבר פעילה, וכל הבנות אישרו את הגעתן ביום שקבעתן – כעת תוכלי לדעת בדיוק כמה בנות ישתתפו וכך לקבוע תקציב כללי עבור כל ההפקה של המסיבה. מכיוון שכל הבנות לוקחות חלק במסיבה הזו, וניתן לומר שזו מעין מתנה מכולן עבור הכלה שמתחתנת, מן הראוי שכל אחת תשתתף בהוצאות המסיבה.

לכן בעזרת הקבוצה תוכלו להתייעץ יחד על הסכום שכל אחת תיתן מעצמה לטובת המסיבה, זכרו שנוסף למסיבה אתן גם תרצו לתת מתנה יפה ביום האירוע, לכן מומלץ לא להפריז בסכומים ולבחור תקציב סמלי ומכובד.

בחירת לוקיישן בו תיערך המסיבה

כעת כשיש לכן תקציב מוגדר, ניתן לבחור בהתאם את המקום בו המסיבה תיערך. בימי הקיץ אל תוותרו על מקום בו קיימת בריכה, כך הבריכה תהיה אטרקציה בפני עצמה עבור כולן, תוכלו לערוך בה משחקים שונים וגם כולן ייהנו ויתרעננו מהמים הקרירים.

ניתן למצוא מקומות מבודדים כמו צימרים או לופטים למסיבת רווקות מיוחדת בהם תוכלו לערוך את המסיבה בפרטיות מוחלטת, וגם ליהנות מבריכה מקורה שתתאים לימים הקרים. היתרון בלופט בנוסף לפרטיות ולבריכה, הוא שניתן גם להחליט אם תעבירו בו כולכן את הלילה כך שאף אחת לא תצטרך לנהוג לאחר המסיבה, שתהיה כמובן עם המון אלכוהול.

נשנושים, אלכוהול ומתוקים

כמו השיר המוכר "אין מסיבה בלי עוגה", במסיבת הרווקות אין מסיבה בלי אוכל ואלכוהול כמובן! את האוכל והנשנושים תוכלו כל החברות להביא, וכך לחסוך בעלויות המסיבה ולנתב את התקציב שהגדרתם ללוקיישן של המסיבה או לאטרקציה שתהיה.

בקבוצת הווטסאפ של המסיבה תוכלו להתייעץ יחד מה הקונספט של האוכל שיהיה במסיבה, ולחלק בין כולן רשימה של מאכלים או נשנושים שכל אחת תכין בביתה ותביא איתה ביום של המסיבה. ברוב הלופטים יש מטבחים מאובזרים עם מיקרוגל ומקררים, כך שתוכלו בקלות לאחסן את כל האוכל שתביאו. בחרו אלכוהול רק על פי העדפת הבנות המשתתפות, העדיפו לבחור משקאות קלילים כמו יין מבעבע ומשקאות שניתן לשתות בצ'ייסרים קטנים.

מוזיקה ואטרקציה למסיבה

מסיבת רווקות שווה מוכרחה להיות עם מוזיקה לאורך כל המסיבה, לכן כאשר אתן בוחרות לופט העדיפו לבחור כזה שיש בו מערכת הגברה איכותית שתוכלו להשמיע בה מוזיקה בקלות. ניתן להכין פלייליסט עם מוזיקה קצבית על גבי דיסק און קי מראש, ורק לחבר אותו למערכת הגברה לפני תחילת המסיבה.

בנוגע לאטרקציות, ישנו מגוון רחב של אטרקציות שוות למסיבת רווקות. זכרו להתאים את האטרקציה לאופי ולאישיות של הכלה לעתיד, כך שהיא תהנה ממנה ולא תתאכזב אם תיבחר אטרקציה שהיא לא לטעמה.

כתיבת תגובה