קפה גרג משיקה תפריט קיץ 2015 ומיתוג חדש

רשת קפה גרג מהוותיקות בישראל, יוצאת בימים אלה במיתוג חדש של הרשת והשקת תפריט ייחודי ב- 103 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ.

לוגו חדש (צילום יח"צ)

לוגו חדש (צילום יח"צ)

GREG CAFE

במסגרת המיתוג החדש, אשר עוצב ע"י סטודיו מיכל סודאי, יוחלף הלוגו לצבעי שחור לבן, תחת השם – greg cafe בשפה תקשורתית עדכנית. במסגרת מהלך זה, תמצב קפה גרג את עצמה כרשת דינאמית, צעירה, עדכנית, רעננה וחדשנית, המביאה לקהל הישראלי  את הבשורה בעולם הקפה והקולינריה.

עיקרי המיתוג החדש יוטמעו בנראות הסניפים- תמונות, טפטים, אותיות, ריהוט חדש והפקת כל האלמנטים עפ"י המיתוג החדש: החל מכוסות ועד לקיסמים ומגבונים, עיצוב התפריט, מארזי המשלוחים, מפיות, שקיות נשיאה, מדי הצוות, השילוט ועוד. כמו כן , נבנה תפריט קולינארי חדש ומגוון, בעיצוב ססגוני. התפריט יוצע בפורמט ייחודי לרשתות בתי הקפה בארץ – תפריט חד פעמי המעוצב כעיתון יומי, הנפתח לגודל חצי גיליון, המשלב בתוכו תמונות אשר ממחישות את הטריות, הרעננות וההתחדשות של הרשת, הן מבחינת המנות המוגשות והן מבחינת העיצוב והאווירה. כמו כן, יושק תפריט קינוחים חדש.

רשת  גרג הוקמה בשנת 1994 כאספרסו בר מקומי ע"י בחור אמריקאי בשם גרג במרכז הכרמל שבחיפה. בשנת 2000 עברה הבעלות על הסניף לידי יאיר מלכה וגלעד אלמוג ובשנת 2008 הצטרף לשותפות ניר אדרי. בעשור האחרון התפתח הסניף היחיד לרשת המונה כיום כ- 103 סניפים בפריסה ארצית, ובמהלך שנת 2015 יפתחו עוד כ- 10 סניפים ברחבי הארץ.

iPad eMenu

רשת קפה גרג בסניפיה חדשנות דיגיטאלית קולינארית ה – iPad eMenu, תפריט דיגיטלי המוצג באמצעות האייפד הקיים בפיילוט בחלק מהסניפים. תפריט ה – iPad eMenu הינו ייחודי, מתקדם ומאפשר חוויה ויזואלית יוקרתית בתמונות המנות והגדלתן בנגיעה קלה במסך, שינוי שפת התפריט לכל שפה בה בוחר הסועד, קיטלוג התפריט על פי טעמים והעדפות, כך למשל ניתן לקטלג ולראות רק מנות חריפות או צמחוניות או חלביות או אחר. לכל מנה מוצגים אייקונים שונים המעידים על אופי המנה (פלפל מסמל מנה חריפה, כוכב מסמל מנה מומלצת וכדומה) ובעת קריאת תיאור המנה, ניתן לבחור באחד המרכיבים או במונח לא מובן ומיד מופיע הסבר נרחב לגבי המונח – מעין מילון של מונחים ומרכיבים קולינאריים. הרשת תהיה הראשונה בישראל ולמעשה הראשונה בעולם, שבחרה להשתדרג לתפריט האייפד ולאפשר ללקוחותיה ליהנות מחוויה מתקדמת, של צפייה דיגיטאלית ויזואלית בתפריט

סלט דרוזי (צילום קונספטיק)

סלט דרוזי (צילום קונספטיק)

דבר המנכ"ל

אומר יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג: "המיתוג החדש של הרשת, הנו חלק ממהלך אסטרטגי רחב היקף לבידול קפה גרג מיתר בתי הקפה בארץ, דבר אשר יאפשר צמיחה, התרחבות והתחזקות. זהו מהלך  מתבקש לרשת הדוגלת  בחדשנות ודואגת  להפתיע  ולחדש ללקוחותיה. השפה המיתוגית החדשה תייצר חוויה שונה וחדשנית, של בילוי והנאה  לקהל לקוחות הרשת".

לדבריו: "במיתוג מחדש הושקעו משאבים גדולים והוקדשה מחשבה רבה, כך גם בתפריט החדש במטרה לשמור על עוצמת המותג לצד חוויית הלקוח".

את הסנונית הראשונה למהלך המיתוג החדש ניתן לראות כבר בימים אלו, בשלושה סניפים חדשים שפותחת הרשת: במתחם גינדי שבגבעת שמואל, קניון עזריאלי רמלה ובעיר נצרת בכיכר המעיין. עוד ציין יאיר: "כרשת המובילה בתחום ארוחות הבוקר המפנקות והעשירות, שידרגנו והוספנו לתפריט ארוחות בוקר ייחודיות: ארוחת בוקר סקנדינבית וארוחת בוקר ספרדית, ארוחת פנקייקים ועוד לצד ארוחות הבוקר הקיימות של הרשת.

פנקוטה (צילום קונספטיק)

פנקוטה (צילום קונספטיק)

תפריט טבעוני

רשת קפה גרג הייתה הראשונה לזהות את קהל הטבעוני הממשיך להתרחב והשיקה לפני שנתיים תפריט טבעוני מלא הכולל כ- 22  מנות- כיום בתפריט החדש המנות הטבעוניות הוכנסו לתוך התפריט הכללי ואף שודרגו, את מתוך רצון לחשוף את המנות הטבעוניות לכלל האוכלוסייה. וקינוחים ומגוון מוצרי מזון ללא גלוטן, קישים בטעמים, לחמים וקינוחים. כמו כן, מציעה  תפריט ילדים, נפרד מתפריט המבוגרים, ומעוצב בצורת ספרון מאויר. התפריט לילדים מציע  6 ארוחות ילדים מגוונות, בניהם: ארוחות חלביות, בשריות, צמחוניות, ארוחה איטלקית ועוד. הארוחות לילדים כוללות מנה עיקרית, תוספות ושתייה ומוצעות במחיר אטרקטיבי אחיד, של 29 שקלים.

שוק הקפה בישראל

שוק הקפה בישראל מגלגל כ – 3.7 מיליארד שקל בשנה. השוק צמח בשנים האחרונות בכ-  37%. חלקה של רשת קפה גרג בצמיחה הוא 40% (הרשת הצומחת ומתפתחת ביותר). סה"כ היום בישראל מעל 500 סניפים לכל רשתות הקפה.

התפריט החדש

רשת קפה גרג משיקה בימים אלה תפריט חדש עשיר ומפנק, לקיץ 2015. פורמט התפריט עצמו הנו תפריט חד פעמי, המיוצר מנייר עיתון ונפתח לגודל של חצי גיליון ובו תמונות המציגות טריות ורעננות- ערכים המובילים אותנו בבניית תפריט.

התפריט החדש יכלול שינויים של 40% מהמנות, שינויים בתפריט הטבעוני והכנסתו לתוך התפריט הכללי, מתוך רצון לחשיפת המנות הטבעוניות לכלל האוכלוסייה הרחבת קטגוריית ארוחות הבוקר ותפריט קינוחים מפנק כתפריט נפרד.

התפריט החדש יכלול מנות חדשות  ומגוונות בכל הקטגוריות כמו: ארוחת בוקר עשירות משודרגות וחדשות- ארוחת בוקר סקנדינבית וארוחת בוקר ספרדית, מבחר מאפים מפנקים, מנות עיקריות, סלטים. וכן, תפריט קינוחים ייחודי, מנות ללא גלוטן ומנות טבעוניות.

מוס חלווה (צילום קונספטיק)

מוס חלווה (צילום קונספטיק)

מנות חדשות בתפריט

בוקר ספרדי – רול אומלט ספרדי עשוי מחביתה פיקנטית עם תפו"א, בצל ירוק, פיטרוזיליה ופלפל במעטפת טורטייה פריכה, ממולא באבוקדו ופטה. מוגש בתוספת סלסלה, סלט אישי וקפה.

בוקר סקנדינבי – בורקס גבינה, סלמון מעושן, גבינת שמנת, עגבנייה, עלים צעירים וביצת עין. מוגש בתוספת סלט אישי וקפה

עוד מנות חדשות ומפנקות: פנקייק, מנה המוגשת עם 7 פנקייקים, סלט דרוזי המונח על לאפה,  טורטליני פטריות, קנלוני במילוי משתנה, סלט אנטי פסטה- אנטי פסטי טרי עם פסטה מחיטה מלאה וגניבת פטה.

מנות טבעוניות חדשות: צ'או מיין- מוקפץ חריף טבעוני, המבורגר ושווארמה טבעונים, כריך הבסטה- הכולל פלאפל תמרים אורגני ועוד.

לקחת הביתה: קפה ותה במשקל, סירופים איטלקיים במגוון טעמים, קופסאות אחסון דקורטיביות, לחמים מיוחדים, עוגות, עוגיות במשקל, קונפיטורות ביתיות, ספלים, כוסות תרמיים ממותגים, מקינטות ועוד.

הוספת תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות