עוגת יום הולדת

מי לא אוהב ימי הולדת? ומי לא אוהב עוגות לימי הולדת? ובמיוחד – מי לא אוהב עוגות מיוחדות לימי הולדת שמקושטות בצורה מקסימה ונפלאה ותורמות לחגיגה? כל הורה אוהב לגוון ולהכין עוגה מיוחדת לילדים לקראת היום הגדול, כי בכל זאת, לא הכל יום הם גדלים בשנה, ואם אפשר לחגוג עם עוגה טעימה ויפיפייה שתתרום לחגיגה הגדולה של הילדים, אז למה לא לנצל את ההזדמנות? אז איך מקשטים עוגת יומולדת בלתי נשכחת ומשדרגים את החגיגה הגדולה? על כך במאמר הבא!

צילום וסטיילינג: יולה זובריצקי

עוגת יומולדת – מאיפה מתחילים

קודם כל, לפני שמתחילים לחפש קישוטים לעוגת יום הולדת, חשוב לקחת רגע ולהתמקד בעוגה עצמה. הטיפ החשוב ביותר שצריך לזכור בהכנת עוגת יום הולדת לילדים, הוא שהיא לא צריכה להיות העוגה המתוחכמת ביותר או בעלת הטעמים העשירים ביותר – אפשר להסתפק בעוגת שוקולד טעימה ופשוטה במיוחד להכנה. בסופו של דבר מדובר בילדים, וילדים יודעים ליהנות מדברים בסייסים ופשוטים שלא ידרשו ממכם מאמץ רב מצד אחד, אבל יספקו חגיגה גדולה בזמן יום ההולדת מצד שני. אז אחרי שהכנתם את העוגה המושלמת לילדכם, מאיפה מתחילים לקשט? הנה כמה רעיונות לקישוטים לעוגת יום הולדת.

עוגה מותאמת אישית

אין כמו עוגה מותאמת ומקושטת אישית כדי להזכיר לילדכם שהיום הזה – הוא אך ורק ושלו. אז מה הכוונה בעוגה מותאמת אישית? ובכן, מדובר ברעיון פשוט אך יעיל, בו אתם יכולים לבחור תחום עניין או תחביב שילדכם אוהב במיוחד, ולהשתמש בו בקישוט העוגה. הילד אוהב כדורגל וספורט? מצויין! אפשר לקשט את העוגה כמו מגרש כדורגל. הילדה אוהבת מדעים וחלל? מעולה! תוכלו לצייר את את הגלקסיה או את מערכת השמש על העוגה (אין צורך להיות מדוייקים, אפשר רק להכין ציור – קישוט כללי שיעביר את הרעיון). הטאץ' האישי, הוא שיהפוך את העוגה לרגע יפיפה ומרגש עבור הילד בזמן החגיגה.

מיני עוגה רו-בר תות עץ ווניל (צילום יח"צ)

תמונה מודפסת מבצק סוכר

רעיון נוסף בתחום של קישוטים לעוגת יום הולדת שהולך ונעשה פופולרי יותר ויותר עם השנים הוא קישוט של תמונה מודפסת מבצק סוכר. את הקישוט הנ"ל נמצא למצוא כיום כמעט בכל חנויות המתנות והממתקים השונות ברחבי הארץ, וכל מה שנדרש ממכם, הוא למצוא את התמונה המושלמת, ול"הרכיב" את התמונה המודפסת על העוגה הקיימת שהכנתם. ניתן לבחור בתמונה של הילד, בתמונה של דמות מסדרת טלוויזיה אהובה, וכו'. בנוסף, במרבית המקומות ניתן גם להוסיף הקדשה אישית לתמונה המודפסת.

בתאבון!

כתיבת תגובה