ספא וילג' חמת גדר

שלחנו את אורדן לחמת גדר ||| ביקור קצר ומפנק במלון ספא שקט ||| רשמי אורדן מהבריחה מהמולת העיר הגדולה לצפון הרגוע ||| חוויות ורשמים בהמשך <<<

הכניסה למלון ספא רק לאורחי המלון (צילום אורדן)

הגענו

הגענו למלון ספא וילג' Spa Village בשעות אחר הצהריים ולאחר המולת יום עבודה בעיר הגדולה. לאחר שחנינו בחניון VIP של אורחי המלון, הגיעו לאסוף אותנו עם "רכב גולף" (או טוקטוק חשמלי) שלקח אותנו עד הקבלה. שם פגשנו צוות אדיב שקיבל אותנו בנעימות, חילק לנו חלוקים וכפכפים וליווה אותנו לחדר.

מתחם רגיעה עם ארסל מפנק במלון ספא וילג' (צילום אורדן)

הסוויטה 

המתחם של המלון גדול ויפה, ומכיל 31 חדרי סוויטה. ישנו מתחם בריכות גדול ומרווח עם מים חמים ונעימים, חדר כושר ומספר רב של אזורי ישיבה מגוונים (ספסלים, כיסאות נוחים ואפילו ערסלים). חשוב לציין, שהמתחם של המלון מבודד ולמבקרים בחמת גדר אין אפשרות להיכנס וגם השהייה במלון מותרת רק למבוגרים (ללא משפחות עם ילדים).

החדר שקיבלנו היה סוויטה מרווחת אשר כוללת חדר שינה גדול, מקלחת, טלוויזיה עם ממיר YES, ג׳קוזי ענק  ומפנק בג'קוזי שהמים החמים בו הם מי המעיין התרמי של חמת גדר ואפילו סאונה יבשה.

ערב בחמת גדר

לאחר שסיימנו להתלהב מהחדר והמתחם הלכנו לארוחת הערב. הארוחה מוגשת בסגנון מזנון-בופה. ניתן למצוא בה מאכלים מגוונים, מפסטה וקינוחים מתוקים ועד מאכלים אשר מתאימים גם למי ששומר על המשקל. ישנם לחמים מגוונים וטעימים, פוקצ׳ות, סלטים עם גבינות שונות, ובטטות אפויות.  בנוסף, ניתן למצוא פסטת עגבניות מוקרמת, רביולי ברוטב פטריות, שעועית ירוקה, אורז, תפוחי אדמה אפויים, דג סלומון ודג לברק. חשוב לציין שכל המאכלים נעשים במקום, טריים וטעימים מאוד.

מבחינתנו, השוס של הארוחה הוא הקינוחים. ישנו מגוון רחב של קינוחים הכולל עוגות שוקולד-גבינה, עוגות שוקולד, ריבועי טראפלס וחלבה, פחזניות, קינוחי כוסות ועוגיות ללא סוכר.

לאחר ארוחת הערב המשכנו ליהנות מהמרחצאות של המתחם. היה חם נעים ומפנק מאד!

מתחם הבריכות הטרמיות (צילום אורדן)

בוקרו של יום

למחרת, קמנו לארוחת הבוקר ושמחנו לגלות שוב אוכל מגוון וטעים. בארוחת הבוקר מצאנו מגוון של גבינות- עיזים, צהובות ולבנות. סלטים ולחמים מגוונים. שקשוקה, קורנפלקס וכמובן בורקסים, קרואסונים ופוקצ׳ות. מי ששומר על המשקל, יכול להתפנק במגוון יוגורטים איכותיים של מולר.

בנוסף, ניתן להזמין חביתה לפי בחירה, שכמובן מכינים אותה במקום, והיא מוגשת עד השולחן. חביתה מעולה! כמו כן, ניתן להזמין מגוון סוגי קפה וכן שתייה חמה.

הבריכות החמות משכו אליהן את המבקרים וגם אותנו. הבריכה הראשונה ניחנת במים בטמפרטורה של °42 והשנייה "רק" °38. ראוי גם לציין שהמלון כולו מוקף באזור פארק נרחב עם שטחים פתוחים, מדשאות, מרחצאות רומיים עתיקים ואזור בריכה אבל מתחם ה- ספא וילג' Spa Village מופרד מאתר חמת גדר הציבורי כך ששקט ורוגע עוטפים את מבקרי המלון.

הסוויטה בחמת גדר ספא וילג' (צילום אורדן)

סיכומו של דבר

נהנינו מאוד מהאירוח של המלון, הארוחות הטעימות וכמובן המרחצאות המפנקות שללא ספק נתנו לנו אווירה של רוגע ונעימות.

אין ספק שנחזור שוב לעוד יומיים רגועים ושלווים כאלו.

ספא וילג' Spa Village חמת גדר, פרטים והזמנות באתר <<< בטל': 6393* ובדף הפייסבוק "חמת גדר"

כתיבת תגובה