מה חדש על המדף של דני בר

מבצעי סוף עונה, קוסמטיקה חדשה, ירידי בית ספר בקבוצות רכישה. מוצרים וחטיפים חדשים, שוקו, הרשי וגם דומינוס פיצה חדשים לקיץ. מבצעי חיסול יינות מתיישנים במגנום ודבל מגנום, פעילויות לחופש הגדול ועוד.

מוצרים חדשים

חדש: סירופ "הרשי"מתקשה לגלידה, בשני טעמים

צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מוצרי חברת הרשי (HERSHEY'S) בישראל, מרחיבה את מגוון מוצרי "הרשי" הנמכרים בארץ ומשיקה לקראת הקיץ  את הרשי – סירופ מתקשה לגלידה.

הרשי – סירופ מתקשה לגלידה מוצע בשני טעמים: שוקולד ושוקולד-בוטנים.

הרשי – סירופ מתקשה לגלידה – מיועד לציפוי ולקישוט מנות גלידה, הינו הסירופ היחיד המתקשה על הגלידה בתוך שניות ספורות, בעל מתיקות מאוזנת ומרקם עשיר – הופך את מנת הגלידה למנת גלידריה, טעימה ומפנקת.

את הרשי – סירופ מתקשה לגלידה החדש בשנני הטעמים, ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות הפרטיות במחיר מומלץ לצרכן של 15.9 ₪.

חדש: "המוגזמות" של דומינו'ס

סדרת הפיצות ה"מוגזמות" של דומינו'ס כוללת שלושה סוגי פיצה משפחתית בטעמי פרימיום של התוספות האהובות. כך אפשר למצוא:

  • "מוגזמת פטריות" המורכבת מפטריות שמפיניון, פטריות פורטובלו ופטריות יער
  • "מוגזמת פפרוני" עם חזה בקר, קבנוס ופפרוני
  • "מוגזמת גבינות" עם גבינות מוצרלה, גבינת עיזים ופרמז'ן

לרגל השקת קמפיין הקיץ תצא דומינו'ס במבצע מיוחד הכולל פיצה משפחתית "מוגזמת" + משפחתית  100% מוצרלה  ב- 55 ש"ח כל אחת במשלוח! המבצע תקף עד סוף אוגוסט ועוד מבצעים השקה נוספים : משפחתית מוגזמת ב- 50 ₪ בהזמנת טייק אווי מהסניף

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה בישראל: "הקיץ הגיע ורשת דומינו'ס פיצה החליטה להעניק ללקוחותיה משב רוח מרענן עם סדרת פיצות איכותיות וטעימות, כשהפעם- הגזמנו עם התוספות!. סדרת "המוגזמות" מעניקה יותר מהתוספת האהובה, במספר ווריאציות שונות עבור הלקוחות שרוצים להתפנק עד הסוף עם הפיצה שלהם. לרגל הקיץ הקרב ובא, רשת דומינו'ס מביאה את האיכות הקולינרית בסדרת ה"מוגזמות" הכוללת חומרי גלם משובחים המעניקים לפיצות טעמים מיוחדים שנדיר למצוא בעולם הפיצות בישראל."

חדש: סניידרס טורטייה צ'יפס

לאור הצלחתו האדירה של מותג סניידרס (SNYDER'S)  בישראל, ליימן שליסל מרחיבה את משפחת המוצרים של סניידרס בישראל ומשיקה מוצר חדש תחת המותג הנחשק: סניידרס טורטייה צ'יפס.

סניידרס, מותג חטיפי הבייגלה הגדול והמצליח ביותר בארה"ב, הגיע לישראל לפני כשנה עם סדרת שברי הבייגלה והפרעצל בעלי הטעמים הייחודיים וזכה כאן להצלחה מידית ואדירה בקרב קהל הצרכנים. כעת כאמור, מושקת גם סדרת חטיפי הטורטייה צ'יפס, המאופיינת אף היא באיכות המוצר והרכיבים של כל מוצרי סניידרס.

סניידרס טורטייה צ'יפס – חטיפים לאירוח ולנשנוש, מתאימים גם לצד מטבלים, ממרחים וסלסה ומוצעים במגוון של שלושה טעמים נהדרים, בהם:

  • White Corn: טורטייה צ'יפס מתירס לבן
  • Yellow Corn: טורטייה צ'יפס מתירס צהוב
  • Restaurant Corn: טורטייה צ'יפס בסגנון חטיפי הטורטייה המוגשים במסעדות.

סניידרס טורטייה צ'יפס, מצטיינים במרקם קראנצ'י ומספקים חווית טעם מענגת.

את מוצרי סניידרס טורטייה צ'יפס, כמו גם את כל מוצרי מותג סניידרס, ניתן להשיג ברשתות השיווק הגדולות, במרכולים ובחנויות הפרטיות. חטיפי סניידרס טורטייה צ'יפס מגיעים באריזת 453 גרם ומחירם: 19.90 ₪.

ארוחת TED

צילום יח"צ
צילום יח"צ

טד 2 מבית היוצר של סת' מקפרלן (איש משפחה) מגיע כהמשך ללהיט המפתיע מ – 2013, אשר היה הסרט הנצפה ביותר בישראל באותה השנה והקומדיה לגילאי 16+ המצליחה ביותר בכל הזמנים בכיכובו של מארק וולברג והדובון המדבר שלו טד.

דומינו'ס פיצה מזמינה אתכם ליהנות מפיצה חמה בסרט TED 2 שיוצא לאקרנים בימים אלו. איך זה עובד? מזמינים "ארוחת TED" הכוללת 2 משפחתיות + 2 תוספות + נלווה לבחירה (אצבעות גבינה / לחם שום / קלצונה) + שתיה 1.5 ל' רק ב- 128 ₪ ומקבלים זוג כרטיסים  ללהיט של הקיץ TED 2 (להזמנה בדיגיטל בלבד)

המבצע מתחילת יולי ועד גמר המלאי.

עידו פרידמן, סמנכ"ל השיווק ברשת : "שיתוף הפעולה בין דומינו'ס פיצה לסרט TED 2 נולד מתוך הרצון להעניק ללקוחותינו חווית בילוי מושלמת עבורם – להתחיל אותה בפיצה חמה וטעימה ולסיים בבילוי בקולנוע בסרט מצחיק ומהנה עם החברים או המשפחה. במחיר האטרקטיבי ביותר הצלחנו לשלב ארוחה מצוינת יחד עם בילוי נהדר לקיץ הקרוב עבור לקוחותינו".

חדש: מסטיק מנטוס PURE FRESH

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

לאור הצלחתו האדירה בישראל, מסטיק מנטוס PURE FRESH – באריזת 7(!) יחידות – עכשיו גם במארז של 4 חפיסות. מסטיק מנטוס סטיקס, הוא היחיד בארץ הנמכר באריזות של 7 יחידות וכעת כאמור, ניתן להשיגו גם במארז 4 חפיסות הכולל– 28 מסטיקים.

מסטיק מנטוס סטיקס (מסטיקים שטוחים וארוכים) עם שתי שכבות טעם בכל מסטיק, מגיע בסדרה של 4 שילובי טעמים, ייחודיים ומרעננים, בהם: מלון-לימונדה, פטל-תפוז, מנטה  ומנטה עדינה.

כמו כל מוצרי המסטיק של מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת מנטוס סטיקס החדשה,  הינם  מסטיקים איכותיים, ללא סוכר, שומרים על טריותם וטעמם המצוין לאורך זמן ומיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

סדרת מסטיק מנטוס סטיקס 7 יחידות במארז משפחתי, ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, במחיר של 9.90 ₪ למארז 4 חפיסות.

חדש: שוקו יטבתה בשקית בטעמי מקופלת וכיף כיף

צילום שלומי ארביב
צילום שלומי ארביב

יטבתה חוזרת על ההצלחה של הקיץ שעבר ומחזירה לשוק את  סדרת שוקו יטבתה בטעמים האהובים של עלית, הפעם בפורמט של שקית: מארז המשלב 6 שקיות של שוקו יטבתה בטעמי כיף גיף ומקופלת (3+3). ים במטרה לרענן את הקיץ בטעמים האהובים המעניקים חווית שוקו כיפית וצעירה.

סדרת השוקו החדשה, משלבת בין טעם שוקו יטבתה, לבין טעמי המותגים החזקים בעולם הממתקים הן בקרב בני הנוער והם בקרב הצעירים. כשרות:  בד"צ מהדרין- הרב רובין.

ארועי ומבצעי יין בירה ואוכל קרובים

הרי גליל חוגג 15 שנות פעילות במכירה חד פעמית ומיוחדת את אוצר היקב

יראון מגנום (צילום - חגית גורן )
יראון מגנום (צילום – חגית גורן
)

יקב הרי גליל, חוגג 15 שנות פעילות ומציע למכירה חד פעמית ומיוחדת, במסעדות ברחבי הארץ ובחנויות יין מובחרות, את אוצר היקב, הכולל עשרות בקבוקים של יינות הדגל, מהבציר הראשון בשנת 2000 ועד 2009 בגדלים: 750 מ"ל, מגנום ודאבל מגנום נדירים ביותר, שנשמרו כערך נוסטלגי במרתף היינות של יקב הרי גליל.

"לחגיגות 15 שנה ליקב החלטנו, כי למרות הנוסטלגיה והערך הסנטימנטלי, נציע אותם למכירה, כך שגם קהל אוהבי היין, יוכל ליהנות ולהיחשף לאיכות היינות וליכולת ההתיישנות הנפלאה שלהם", אומר אייל פרנקו, מנהל השיווק של יקב הרי גליל.

היינות נבדקו על ידי יינן היקב מיכה ועדיה ולאחר אישורו לאיכותם, הוצאו היינות למכירה במסעדות ברחבי הארץ ובחנויות יין מובחרות.

את היינות המתיישנים ניתן לרכוש במסעדות וחנויות יין מובחרות, ביניהן: מסה, מיט בר תל אביב והרצליה, יפו תל אביב, באשר גבינות ירושלים, דוד ויוסף, סושיאל קלאב, מיתוס תל אביב, אצל דודי הרצליה ועוד. חנויות יין: שי משקאות, משקאות הצומת ירושלים, פיופ ירושלים, חומות היין ירושלים, חינאוי ווין אנד מור רשת ארצית, פרידלנד ורוזנר בכפר סבא ועוד.

מכירת היינות בתוקף עד ה- 30 בספטמבר או עד גמר המלאי. כל יינות יקב הרי גליל נקיים מחשש עורלה ורבעי וכשרים למהדרין מן המהדרין לכל ימות השנה, בהשגחת הרב א. ד. אויירבך רב ואב"ד לעיה"ק טבריה והרב ישי סמואל, ר' מח' הכשרות רמה"ג.

יקב הרי גליל- 04-6868740, לחץ כאן

החופש הגדול

קיץ מהנה לילדים במרכז מהותי

צילום אלי דסה
צילום אלי דסה

מרכז מהותי בת"א מזמין  ילדים והורים במהלך יולי אוגוסט לפעילויות חווייתיות ומעצימות –  הכוללות כולל  סיורים מודרכים בעולם האינטראקטיבי של מהותי, סדנאות יצירה חוויתיות וגם פעילות לקטנטנים.

להלן מגוון הפעילויות מהן תוכלו ליהנות במהותי:

  • סיור אינטראקטיבי לגילאי 5-10 : סיור במהותי, כולל תחנות אינטראקטיביות כשבכל אחת מהן הפעלה מרתקת; יחד יוצרות התחנות מסלול שמגרה  את הדמיון והיצירתיות, המחשבה והסקרנות, ומאפשר לכל אחד  להרגיש שהוא יחיד ומיוחד.
  • כוכב הסרט הוא אני לגילאי 5-10: בואו ליצור עם ילדכם כרזת קולנוע אישית בכיכובו וליהנות מהצצה לעולמו הפנימי. יחד תגלו תכונות, אהבות וחלומות. הפעילות כוללת שימוש באפליקציה מיוחדת, חומרי יצירה, שיח הורה וילד והצגה משותפת של כרזות הסרטים..
  • מסע בארץ האור – פעילות חווייתית לקטנטנים בגילאי 3-6 (החל מאוגוסט): הפעילות מבוססת על הסיפור "מסע בארץ האור" – זהו סיפור של אור וחברו הטוב, קופי הקוף, היוצאים יחד למסע ארוך בעקבות מפת אוצר מסתורי שמצאו. תוך כדי המסע אור וחברו לומדים להכיר את עצמם, את הייחודיות שלהם ואת היופי בשיתוף פעולה. הסיפור מומחז על ידי שחקן המשתמש בשלל אביזרים, משימות והפעלות המזמנות אפשרות ביטוי אישי לכל ילד והמכניסים את הקהל לחוויה של סיפור המסע. בסוף ההמחזה תתקיים פעילות יצירה בעקבות הסיפור.

מהות החיים הינו ארגון הפועל תחת הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון. הארגון  נוסד במטרה להגביר את המודעות האישית ולהציע כלים להשגת שלום פנימי שבכוחו להוביל לשלום עולמי. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר מהותי לחץ כאן

סדנאות בישול לילדים Bulthaup Culinary  Academy

צילום: אנטולי מיכאלי
צילום: אנטולי מיכאלי

לכבוד הקיץ השפים אבנר לסקין ואריק ברגר יוצאים בסדנאות ילדים חדשות במהלך חודש אוגוסט. השף אבנר לסקין: "אנחנו באקדמיה של בולטהאופ מאמינים שילדים שווים לאנשים מבוגרים. לפי האמונה הזאת בנינו סדרת סדנאות בישול שמיועדות לילדים . סדרת סדנאות שבהם הילדים יטעמו מהי חוויה קולינרית אמיתית . חוויה שתלמד אותם להרגיש , לחוש ולטעום את המשמעות של המונח בישול .

מטרתנו לפתוח לילדים דלת לעולם הגסטרונומי כמו שאנחנו אוהבים ומאמינים בו.

עולם שמורכב מאוכל טעים , טרי שעשוי ממצרכים מקומיים".

פירוט הסדנאות:

  • מבשלים איטליה (חלבי): פיצה נפוליטנה משלב הבצק ועד שמוכנה להיטרף, פסטות מקמח דורום – ספגטי ופטוצ'יני, הכנת ניוקי תפו"א, הכנת רטבים אלפרדו, פומודורו, פסטו.
  • אוכל רחוב אמריקאי: המבורגר מההתחלה ועד הסוף, סלופי ג'ו שמלכלך, צ'יפס, הום פרייז, סלט קולסלאו.
  • חטאים מתוקים שילדים מכינים לבד (חלבי): קרמבל נקטרינות, עוגיות שוקוצ'יפ ענקיות, קרם ברולה, סופלה שוקולד חם, כנאפה.
  • סדנת הכל מהכל: בייגלה ירושלמי, פילה דג לבן מטוגן בבצק סודה, סלט מוצרלה עם עגבניות ועלים טריים, בורקס מושחת, עוגיות שוקולד צ'יפס, בראוניז שילדים אוהבים, גלידת יוגורט ביתית

הסדנאות מיועדת לילדים בגילאי 8-12. עלות השתתפות: 250 ₪. המקום כשר. תאריכים: 3.8, 10.8, 17.8, 24.8

כתובת- התערוכה 3  מתחם יריד המזרח, נמל תל אביב טלפון:  052-2600555. לאתר החברה לחץ כאן

קבוצת רכישה לציוד חזרה לבית הספר

היזם החברתי עוזי ריעני מייסד קבוצות הרכישה בפייסבוק יקיים בשיתוף הוועדים 11 ירידים ברחבי הארץ במטרה להוזיל את המחירים. כולם מוזמנים רק אל תשכחו לעשות לפני כן לייק

מה שהתחיל לפני שנה כיוזמה מקומית בגבעתיים, תופס בקיץ הזה תאוצה ומתרחב לכל רחבי הארץ. היזם החברתי עוזי ריעני, מייסד קבוצת הרכישה לציוד חזרה לבית הספר בפייסבוק, הגיע לאחרונה לסיכום עם 11 ועדי הורים מרחבי הארץ, על קיום ירידים שבהם יוכלו ההורים לרכוש את ציוד החזרה לבית הספר בהנחות משמעותיות שינועו בין 20 ל-40 אחוזים ממחירי השוק. הקנייה ביריד מותנית ברישום בדף הפייסבוק של עוזי – קבוצת רכישה לציוד חזרה לבית הספר.

עוזי ריעני (39 ) מגבעתיים ניסה לפני שנה לארגן 100 עד 200 הורים מבית הספר של הבן שלו, במטרה לפנות לחנויות בעיר ולרכוש יחד ציוד חזרה לבית הספר. המטרה הייתה להשיג מחירים זולים יותר. באופן טבעי עוזי פנה לפייסבוק, יותר נכון לדף הפייסבוק של אישתו, כי לו בעצמו לא היה דף פעיל בפייסבוק באותם ימים.ההעיינות הייתה גדולה ולאחר מספר ימים הוא פתח דף ייעודי – קבוצת רכישה לציוד חזרה לבית הספר. מספר החברים בקבוצה הלך ותפח בתוך פחות משבועיים כבר חברו לדף הזה למעלה מ-2000 חברים. עם כוח הקנייה הזה עוזי כבר עבר הלאה ולא הסתפק בחנויות בעיר, הוא כבר חיפש את היבואן "התחלתי לעשות מחקר שוק, והגעתי ליבואנים שמייבאים תיקים לילדים וציוד אחר כמו קלמרים, מחברות, עפרונות. ניהלתי מולם מו"מ והצלחתי לקבל מהם הנחות של 30 ואפילו 40 אחוזים".

עוד לפני שפרץ מבצע צוק איתן, עוזי ארגן יריד מכירות בבית הספר כצנלסון בגבעתיים, בעקבותיו באה הופעה בתוכנית הבוקר של ערוץ 2 "נכנסתי לאולפן הבוקר עם הילה קורח ומירי נבו והיו לי 2500 חברים בדף הפייסבוק, אחרי ההופעה שם זה הלך וצמח והגיע ל-7000 חברים".

עם כוח הקנייה הזה עוזי ארגן יריד נוסף בגבעתיים ואז החליט לצאת מגבולות העיר ולארגן ירידים נוספים בארץ, אלא שאז פרץ מבצע צוק איתן והמיזם נעצר. אבל לא לזמן רב. בימים אלא ריעיני עסוק מאד בארגון ירידי המכירות של הקיץ הקרוב. "לא הנחתי את הנושא, המשכתי להיות פעיל ברשת ואפילו הקמתי אתר אינטרנט צנוע לטובת אלא שאינם פעילים בפייסבוק".

נכון להשבוע ריעני כבר תיאם את קיומם של 11 ירידים בהרצליה, גבעתיים, מבשרת ציון, ירושלים, הוד השרון, נס ציונה, עמק חפר ורמת גן ויש עוד כמה בתכנון, בכולם מובטח להורים שההנחות יהיו משמעותיות "הצלחתי לסגור עם היבואנים הנחות של 20 עד 40 אחוזים מהמחירים שיהיו בחנויות. סל הקניות לילד בבית ספר יסודי כולל תיק חדש יכול להגיע ל-400 שקלים, אז אפילו 20 אחוז הנחה זה משמעותי וכשיש לך כמה ילדים זה הופך להיות משמעותי עוד יותר. אל תדאגו, היבואנים עדיין מרוויחים לא מעט גם אחרי ההנחה שהם נותנים לנו. אין סיבה שנשלם מחירים יקרים וככל שיש יותר אנשים בקבוצת הרכישה, האפשרות לקבל הנחות עולה”.

הירידים שריעני מארגן יהיו פתוחים לקהל הרחב, גם למי שלא חבר בקבוצות הרכישה "להיות חבר בקבוצת הרכישה זה לא פעולה שדורשת מהציבור מאמץ או תשלום, זה בסך הכל אקט חברתי שנועד לעזור לכולנו להשיג את המטרה. הירידים מאורגנים עם ועדי ההורים בכל יישוב ובמהלכם נעמיד דוכן שבו נבקש מכל שמי שטרם הצטרף לקבוצה לעשות זאת, כי אני מאמין שאם יהיו לנו 20 אלף חברים, נוכל בפעם הבאה להשיג הנחות עוד יותר גדולות, לגודל יש משמעות".

ריעני הוא פעיל חברתי שהחליט לא לעצור רק בנושא ציוד החזרה לבית הספר. במהלך השנה האחרונה הוא הקים קבוצת רכישה לנופש בחו"ל ובארץ והצליח להשיג דילים זולים עבור חברי הקבוצה בטיסות לחו"ל ובבתי מלון בישראל. הוא הקים גם קבוצת רכישה למוצרי חשמל ועוד אחת לרכישת צעצועים וזה עוד לא הסוף "מדינת ישראל זה לא מקום זול לחיות בו, בכל תחום שבו אנחנו נדרשים לשלם ולרכוש מוצר, גילתי שאפשר היה למכור לנו אותו במחיר זול יותר. כשאני בא עם כמה אלפי לקוחות פוטנציאלים למשווקים הם מיד מבינים את הכוח ומוזילים את המוצר וכולנו יוצאים נשכרים. זו עבודה קשה ואני משקיע בזה לא מעט מאמץ, אבל זה משתלם לכולנו בסופו של דבר וזה כדאי לכל הצדדים".

האתר של עוזי –https://www.uzir.bigger.co.il/

רשימת הירידים נכון להיום:

  • 5.7 בי'ס ברנדיס הרצליה
  • 6.7 בי"ס יסודי חדש – גולדה מאיר הוד השרון
  • 9.7 מרכז קהילתי ירושלים, פסגת זאב
  • 12.7 ממ"ד יבנה חדרה
  • 20.7 מרכז קהילתי נס ציונה
  • 21.7 תיכון רופין עמק חפר
  • 22.7 בית מרתה, רמת עמידר ר"ג
  • 28-30.7 בי"ס תלם בגבעתיים

כל הירידים יתקיימו בין השעות 16:00 ל-20:00 פרט לתיכון חדרה שיתקיים בשעות 09:00 ל-13:00.

אופנה: מה חדש ומבצעי מכירה

Laline במבצע מיוחד לחודשי הקיץ

צילום מוטי פישביין
צילום מוטי פישביין

מבצע הקיץ ברשת Laline: 3 פריטים ב 99 ₪, 4 פריטים ב 129 ₪, 5 פריטים ב 159 ₪ מתוך מגוון פריטים המשתתפים במבצע.

בין הפריטים שבמבצע: קרם ידיים בי מיי גסט 54.90 שח, סבון ידיים 44.90 שח, סבון 150 גרם, 49.90 ₪, דאודורנט ספריי 49.90 שח, סבון גרגירים 49.90שח, קרם ידיים לאב מי 39.90ש"ח, קרם גוף לאב מי 49.90שח, תיק רחצה שילגיה 49.90-59.90שח, תיק רחצה סנופי 59.90-69.90שח ועוד רבים אחרים.

מבצע תיק קיץ: קונים ב -169 ₪ ממוצרי החנות ומקבלים תיק קיץ ומוצרים נבחרים בתוכו במחיר 89.90 שח (במקום 360 ₪). התיק מכיל: קרם קצפת אושן, סבון קצפת אושן, קרם ידיים 50 גרם, סבון פילינג, בודי מיסט, תיק ללין גדול Tre's Tre's Bell.

כחלק מהאג'נדה החברתית של Laline ,מעורבת החברה  בתמיכה ובקידום עמותות הפועלות לטובת ילדים, נוער, נשים ועוד. המבצעים מתקיימים החל מהיום ועד 31.7.15.

INTIMA סוף עונה 1+1 מתנה

צילום יריב פיין וגיא כושי
צילום יריב פיין וגיא כושי

על הפריטים המשתתפים במבצע, 1+1 מתנה, מקולקציית ההלבשה התחתונה והפנאי לקיץ 2015. בנוסף: סט בקיני ב- 99.90 ₪ בלבד, בגד ים שלם רק ב-149.90 ₪, על קולקציית בגדי הים של אינטימה לקיץ 2015 סט ביקיני מהקולקציה של דודו 129.90 ₪, בגד ים שלם מהקולקציה של דודו 179.90 ₪.

המבצע בתוקף עד 30.7.2015 או עד גמר המלאי.
MAX MORETTI BY POLGAT במבצע סוף עונה:

צילום אודי דגן
צילום אודי דגן

על מגוון פריטים מקולקציית קיץ 2015. קונים ב- 500 ₪ ומשלמים רק 350 ₪ מקולקציית קיץ 2015. בכפולות של 500 ₪  ממחיר התווית המקורי. אין כפל מבצעים והנחות בכפוף לתקנון המבצע.

בנוסף מציעה הרשת מבצע: 1+1 מתנה על מגוון חולצות טי, חולצות פולו ומכנסי ברמודה מהפריטים המשתתפים במבצע. על הזול מביניהן. אין כפל מבצעים והנחות. בתוקף עד ה-31.07.15 או עד גמר המלאי. לבירור הסניף הקרוב- באתר החברה: www.golfco.co.il

TOPMAN/TOPSHOP עד 50% הנחה

צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל

רשת האופנה TOPMAN/TOPSHOP מציגה עד 50% הנחה על מגוון פריטים מקולקציית אביב קיץ 2015, עד גמר המלאי.

המבצע מתקיים בסניפי TOPSHOP : ת"א- דיזנגוף סנטר, ת"א- קניון רמת אביב, הרצליה- קניון ארנה, כפר סבא -מרכז G, ראשון לציון  – קניון הזהב, פ"ת – קניון אבנת, , אילת-קניון פארק הקרח. באר שבע – גרנד קניון, ירושלים-  קניון ממילא

המבצע מתקיים בסניפי TOPMAN: ראשון לציון- קניון הזהב, הרצלייה- קניון ארנה, באר שבע- גרנד קניון ופארק הקרח באילת.

PAYOT משיקה סדרת טיפוח חדשה

PAYOT-TECHNI-LISS-FIRST-פאיו-קרם-הפנים-לקמטים-הראשונים-מחיר-159-שח-ל-50-מל (צילום יח"צ חו"ל)
PAYOT-TECHNI-LISS-FIRST-פאיו-קרם-הפנים-לקמטים-הראשונים-מחיר-159-שח-ל-50-מל (צילום יח"צ חו"ל)

חברת הקוסמטיקה הצרפתית PAYOT  משיקה בימים אלה סדרת טיפוח אנטי אייג'ינג חדשה: Payot Techni Liss הכוללת 5 מוצרי טיפוח לטיפול ותיקון סימני הגיל, החל מקרם ייעודי לצעירות לטיפוח הפנים לפני הקמט הראשון  FIRST Payot Techni Liss, כלה בקרם עיניים למניעה וטיפול בקמטים, כהויות ונפיחויות, קרם לילה טיפולי לפעולת קילוף העורף, קרם לחות ליום לטיפול ותיקון קמטים עמוקים לעור הבוגר יותר, ועד מסיכה מקלפת לחידוש העור עם חומצה אלפא הידרוקסית.

סדרת הטיפוח החדשה לטיפול אנטי אייג'ינג מהקמט הראשון, מאפשרת לכל אחת למצוא את המוצר המתאים למצב העור שלה, ולמצוא את הפתרון המושלם עבור טיפוח העור וההתמודדות עם סימני הגיל.

בין הרכיבים הבולטים במוצרי סדרת Payot Techni Liss – תמצית אצות חומות למניעת קמטים והגנה על תאי העור, תמצית זרעי היביסקוס, תמצית תירס יפני, חומצה הילארונית, חמאת שיאה, ומינרלים וויטימינים של אבץ, ויטמין C , וויטמין E .

הסדרה כוללת:

  • Payot Techni Liss First – תחליב לחות ליום לתיקון ומניעת סימני גיל ראשונים – מתאים ביותר לצעירות.
  • Payot Techni Liss Active    – קרם לחות ליום לטיפול ותיקון קמטים עמוקים.
  • Payot Techni Regard – קרם עיניים למניעה וטיפול בקמטים, כהויות ונפיחויות.
  • Payot Techni Peel Nuit – קרם לילה מקלף לחידוש העור, חומצה אלפא הידרוקסית.
  • Payot Techni Peel Masque – מסכה מקפלת לחידוש העור, חומצה אלפא הידרוקסית.

על מחיר מוצרי סדרת סדרת Payot Techni Liss: Payot Techni Liss First – תחליב לחות ליום לתיקון ומניעת סימני גיל ראשונים- מחיר השקה: 159 ₪ (במקום 385 ₪) ל- 50 מ"ל . כלל מוצרי הסדרה: 159-385 ₪

מחיר השקה בתוקף עד ה 30.9.2015. ניתן להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשתות המשביר לצרכן, סופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, ובבתי המרקחת ובפרפומריות הנבחרים ברחבי הארץ.

CASTRO FINAL SALE

קסטרו עם גל גדות (צילום דודי חסון)
קסטרו עם גל גדות (צילום דודי חסון)

קסטרו מעלה הילוך במבצעי סוף העונה, מעמיקה את ההנחות ומכריזה היום על מכירת הפיינל סייל: עדַ70% הנחה על קולקציית  קיץ 2015 בקווי הנשים, הגברים והילדים!

מחירים לדוגמא: נשים: ג'ינסים החל מ 99.90 ₪, טופים החל מ 39.90 ₪, מכנסים קצרים החל מ 39.90 ₪ , שמלות החל מ 79.90 ₪, אוברולים החל מ 99.90 ₪, נעליים וסנדלים החל מ 19.90 ₪.

בקו הגברים טי החל מ 39.90 ₪, כל הגופיות ב 39.90 ₪, ג'ינסים החל מ 99.90 ₪.

ב"ילדים של קסטרו": טייץ- החל מ-19.90 ₪, שמלות- החל מ-29.90 ₪, טי שרטים- החל מ-19.90 ₪, גופיות- החל מ-19.90 ₪ , מכנסיים- החל מ-19.90 ₪ .

מכירת הפיינל סייל סוף עונה החלה ותתקיים עד גמר המלאי בכל חנויות קסטרו ברחבי הארץ ובאתר: WWW.CASTRO.COM . ( לא כולל חנויות עודפים.).

כתיבת תגובה