מה חדש על המדף של דני בר

ארועים והפתעות לחג האהבה Valentines Day ||| מבצעים ומסעדות ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| מצובישי, פורמולה 1 וגלישה בטוחה ||| יינות לקראת הפסח הקרב ובא ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חג האהבה – וולנטיין Valentines Day

יקב אלכסנדר בערב מיוחד עם מנות שף ויין

gaston reserve 14 יקב אלכסנדר (צילם ארז בן)

יקב אלכסנדר, השוכן במושב הוותיק בית יצחק שבלב השרון, הוא יקב עילית משפחתי, אשר הפך עם השנים לאחד היקבים המובילים בישראל. לקראת הולנטיין יערך ביקב ערב טעימות עם מנות השף,  טל דרליצ'מן, לצד היינות היקב. האירוע יתקיים החל מהשעה 20:00 בשני סבבים: סבב ראשון 20:00 עד-21:30  וסבב שני 21:30 עד 23:00. מינימום הזמנה 2 מנות מכל סוג.

בתפריט מנות נשנוש/ טאפאס למרכז שולחן מנות מתאימות לנשנוש בין בני הזוג. בין המנות: רביולי גבינות ברוטב שמנת, עגבניות (רוזה), תבשיל תרד פטריות וגבינת מוצרלה מוגש על חצאי פיתות קלויות עם זעתר טרי, דואט סביצ'ה מוסר ים ברוטב אסייאתי, שקד קלוי ותפרחות כוסברה וסביצ'ה סלמון ירקות שוק בשמן זית וליים מוגשים בפני- פורי, קוביות סלמון ברוטב טריאקי על אורז מבושם. קוראסון חמאה אפוי במס' מילויים שונים מוגש עם סלמון (3 במנה)

מגוון סלטים ביניהם: סלט עגבניות שרי עם צנובר זיתי קלמטה וגבינת פטה, סלט בורגול חומוס ופלפלים בצבעים חריף, סלט שעועית לבנה עם גרגירי חומוס שעועית ירוקה חמוץ חריף ועוד.

קינוחים ביניהם: קינוח המורכב במקום משטרויזל עם מוס שוקולד איכותי משבבי שוקולד וזוג מקרון שוקולד, קינוח המורכב במקום מקולי פטל עם קרם פטיסייר, שברי מרנג וזוג מקרון וניל.

תפריט יינות יקב אלכסנדר: סנדרו בלנד יין אדום, ליזה-סוביניון בלאן 2016 וליזה שרדונה 2015 או מסדרת הרזרב: קברנה סוביניון 2014, קברנה פרנק 2014, שיראז 2013, גסטו בלנד 2014, מרלו 2013.

לפרטים ותאום באתר <<< ובטל': 09-8822956

Ze Sushi מתחם בזל, תל אביב

Ze Sushi מציעה לאוהבים ב-Valentines  את מגש האירוח הזוגי, החדש והמפנק EMERALD. שילוב של רולים אינסייד/אאוט עטופים וממולאים במבחר דגים ופירות ים, כיסוני טופו ממולאים דגים, ניגירי ופוטומאקי. המגש מכיל 100% דגים והוא מוצע ב-360 שקלים כולל סאקה וקינוח (מוס מנגו עם רוטב פירות יער). המגש יוצע גם במשלוחים וגם במסעדות (ניתן להפוך לכשר). אז תאכלו עם העיניים, תאכלו עם הידיים ושיהיה ערב מלא באהבה ותיאבון.

Ze Sushi, מתחם בזל, אשתורי הפרחי 14, תל אביב. פרטים והזמנות באתר <<< ובטל': 1-700-708-989

עראיס מתחם שרונה, תל אביב

קרפצ'ו (צילום בועז לביא)

מסעדת ARAIS שנפתחה לפני למעלה משנתיים מציינת גם השנה את הערב הכי רומנטי בשנה בארוחה מלאה באהבה ופינוקים זוגיים. המקום כולו יקושט ופרחי ורדים אדומים יחולקו לאורחות עת הגיען למסעדה עם בני זוגם. לשולחן יוגשו כוסות יין לבן או אדום לבחירת הסועדים כפינוק מ ARAIS.

השארנו את התפריט "פתוח" על מנת שכל אחד יוכל לבחור את אשר ליבו. לקינוח נגיש לזוג את אחד מהקינוחים המתוקים במיוחד שלנו לבחירתם כפינוק מהמסעדה. לאחרונה נוסף מערך משלוחים חדש על מנת לאפשר ללקוחות ליהנות מהאוכל של אראיס בעבודה, בבית ובכל מקום בו הם נמצאים. מומלץ מאוד להזמין מקום מראש.

עראיס, מתחם שרונה מרקט, תל אביב. בפרטים באתר <<< ובטל': 03-5509070

יקב טוליפ בשעות הערב יהפוך לבר יין לערב הוולנטיין

בלק טוליפ 2015

יקב טוליפ השוכן בכפר תקווה פותח לראשונה דלתות בשעות הערב ויהפוך לבר יין לערב אחד ב 14.2, יום רביעי, בין השעות 18:00-23:00 ניתן יהיה להינות מתפריט יינות שיוגשו בכוסות במרכז המבקרים של היקב החל מ 19 שקלים לכוס וכמו כן מכיבוד קל ומנות קלות לבחירה כגון: פלטת גבינות בוטיק איכותיות, פלטת ירקות במחירים ידידותיים

לפרטים והזמנות באתר <<< דוא"ל <<< ובטל': 04-98300573

מסעדת שותא בקיבוץ שמרת עם ערב רומנטי במיוחד

חינקלי בשר וחינקלי גבינות (צילום דני בר)

בסביבה פסטורלית גלילית וייחודית, בקיבוץ שמרת הסמוך לעיר עכו, זורמים אל שותא מכל אזור הצפון בליינים צעירים ומבוגרים, תיירים וחובבי קולינריה ויין. הצבעים החמים והמוזיקה המהפנטת, פיוז'ן של צלילים צועניים ובלקניים, יוצרים חגיגה עולמית של קולות המשתלבים בנוף הפתוח. הטעמים המופלאים ישרו אליכם תחושה של סחרור מפסגות הקווקז, בלי לזוז מציון. שותא אינה רק בית קפה מסעדה אלא גם מקום בילוי צבעוני מאוד הן בזכות מראה המקום ועיצובו והן בזכות לאה ובלה המשרות בו את קסמן העצום שמדבק את אנשי הצוות וכמובן גם את האורחים. בערב ה-Valentines, 14.02.18, המסעדה תלבש בגדים רומנטיים ותקושט בהתאם. באי המקום יוכלו ליהנות מתפריט המסעדה או לחילופין יוכלו לבחור בתפריט Valentines זוגי הכולל: ראשונות, עיקריות, שתייה קלה וחמה במחיר 300 שקלים.

אנו כבר נדאג לפנק בשמפניה או קינוח מתוק מעשה ידינו ולפנק באירוח מושלם ומכל הלב. מנות תפריט ה-Valentines  הנן לבחירה מתוך תפריט המסעדה המלא. מומלץ להזמין מקומות מראש.
השמחה היא פשוטה, אך רבת משמעויות. אתם מוזמנים לשתף את הפרשנות שלכם לחוויה ולהתחבר לעצמכם מחדש, רק הקפידו לעשות זאת תמיד, אבל תמיד, כשהכוס בידכם מלאה. גאומרג'וס! (לחיים)

שותא – בית קפה מסעדה, קיבוץ שמרת (כביש עכו נהריה). פרטים והזמנות באתר <<< ובטל': 04-8219208

Valentines במסעדת VONG

סופבניה ב-VONG (צילום בועז לביא)

VONG – המסעדה הויטנאמית האותנטית הראשונה בתל אביב חגגה לאחרונה 5 שנים וכמיטב המסורת חידשה את תפריט המסעדה, כדי לרגש פעם נוספת את קהל הלקוחות הקבועים שמלווים אותנו מתחילת דרכנו. גם השנה יציינו את הValentines  ויוצע לזוגות האוהבים את תפריט המסעדה החדש הכולל הרבה הפתעות מעוררות תאווה, קוקטייל אהבה זוגי מיוחד, בקבוקי סאקה מוגזים זוגיים וקינוח Valentine חגיגי של מרנג וקרמבל לוטוס עם פירות יער, תותים וגבינת מסקרפונה. המסעדה תקושט כולה ורומנטיקה תעטוף את האווירה כמו שרק VONG יודעת לייצר. מומלץ להזמין מקום מראש.

VONG, שד' רוטשילד 15, ת"א. פרטים והזמנות באתר <<< ובטל': 03-6337171

4 הנשיקות הכי רומנטיות שתמצאו בנטפליקס

אז הגיע רשמית היום הזה של השנה, שבו זוגות חוגגים את אהבתם ומתפנקים במסעדות, נותנים מתנות אחד לשני והרומנטיקה מורגשת בכל מקום. לבבות, נשיקות והרבה קיטש מככבים בכל פינה, אם זה דייט ראשון או חמישים, אין ספק שנשיקה לוהטת ביום הזה זה מאסט, אז מוזמנים לקבל השראה לנשיקת הולנטיין מ – 4 הנשיקות הכי רומנטיות שתמצאו בנטפליקס….

  • היומן – דרמה רומנטית תקופתית המגוללת את סיפורם של שני צעירים שנפגשים בקרנבל בארצות הברית של שנות ה40 ומתאהבים קשות אך מעמדם החברתי מפריד ביניהם. לאחר כמה שנים הם נפגשים שוב והעלילה מסתבכת. למרות זאת במפגש החוזר הם מספקים לנו את הנשיקה הרומנטית שלה אנו מחכים חצי סרט- גשם… שניהם רטובים… ליד אגם… אז אנחנו לא באמת יודעים אם אפשר לארגן יום גשום בחג האהבה הקרב, אבל לאגם מונפורט תמיד אפשר לנסוע…
Allie Hamilton GIF - Find & Share on GIPHY
  • טיפש מטורף מאוהב – ג'ייקוב החתיך שיושב כל ערב בבר, בנות "מעיפות" עצמן עליו והוא אינו מוכן לשמוע על מחויבות ועל האנה, שסיימה את ההתמחות במשרד עורכי דין זרקה את החבר הדושבאג שלה ובזאת מצטלבות דרכיהן של האנה וג'ייקוב. מערכת יחסית חלומית שהתחילה בנשיקה רומנטית ולוהטת בבר – אין אחת שלא ראתה את הסרט ודמיינה את עצמה בסיטואציה שבה היא קוראת לגבר מכניסת הבר "אתה", מצביעה עליו, ומשם החתונה זה עניין של זמן…
Emma Stone Love GIF - Find & Share on GIPHY
  • בר מזל – לוגן, חוזר לאחר המלחמה ומחפש בחורה שאת תמונתה הוא מצא בשטח. הוא הבטיח לעצמו שאם ישרוד, הוא ילך לחפש אותה והוא באמת מוצא אותה. ואכן מצא… הם מבלים יחד ונוצרת קרבה אינטימית ולאחר בילוי כיפי הוא מנשק אותה. היא אמנם מהססת כמה דקות מכיוון שהיא הרבה זמן כבר לא הייתה בסיטואציה הזאת, אך בכל זאת משתכנעת ולוגן מסיים את הנשיקה עם המשפט "מישהו צריך לנשק אותך כל יום, כל שעה, כל דקה". יכול להיות יותר רומנטי מזה?
Zac Efron Kiss GIF - Find & Share on GIPHY
  • ג'ון היקר – חייל אמריקאי מתאהב במהלך הקיץ בסטודנטית- רומן שהיה אמור להיות זמני רק למהלך הקיץ הופך לאהבה סוערת שנמשכת שבע שנים. הם כותבים אחד לשני מכתבי אהבה, שומרים על קשר ומנסים לשמור על אהבתם בכל דרך אפשרית. אז יש כאלה שאומרים, שהנשיקה הראשונה היא בדרך כלל לא כל כך רומנטית, וג'ון היקר מוכיח לנו את בדיוק ההפך.
Amanda Seyfried Kiss GIF - Find & Share on GIPHY

בוטיק השוקולד דה קרינה, בעין זיון

שוקולד דה-קרינה (צילום עדי פרץ – יח"צ)

סיור מודרך במפעל הבוטיק, שמספר את סיפורו של פרי הקקאו הנחשב פרי מעורר עוד מימי שבט המאיה. בסיום הסיור הזוגות ישתתפו בסדנת שוקולד מיוחדת למבוגרים בלבד, בה ילמדו ויכינו פרלינים אישים, בטעמים על פי בחירתם. בסיום יקנחו בפינוק מיוחד בבית הקפה. משקה חם וטעים כגון: צוללת מקופלת, משקה שוקולד חם בתוספת קצפת או קפה מתוך מגוון סוגי הקפה יוגש לזוגות ללא תשלום (בין תאריכים 14-16/2). בנוסף 20% הנחה על רכישת 2 מארזים או יותר ביום הביקור!

כמה? סיור, סדנה וטעימת ליקרים, פינוק בבית הקפה: 130 שקלים לזוג בלבד! הסיורים לזוגות בלבד (ללא ילדים). פרטי קשר: 04-6993622 יש לתאם הגעה מראש. אתר <<< 

מלונות אוליב תל אביב בשת"פ עם יקב בזלת הגולן

נופש זוגי כולל פינוק זוגי, במחירים מיוחדים, במלונות אוליב תל אביב TLV88 & White House. הרשת מעניקה את החופש לבחור בין הפינוקים: בקבוק שמפניה או בקבוק יין או 2 בקבוקי בירה. כל זוג יקבל ערכת פינוקים לחדר. וגם – הרשת מעניקה הטבה לאורחיה וסיבה לחופשה זוגית נוספת, הפעם בצפון- סיור וטעימה של מיטב יינות הבוטיק של יקב בזלת הגולן הממוקם בקדמת צבי, בטיול הבא צפונה! רשת מלונות אוליב, הינה רשת בפריסה ארצית המפעילה 12 מלונות, בתל אביב, בסובב כנרת, בגליל העליון ובגליל המערבי ועוד…מחיר מבצע באמצע השבוע- 630 שקלים ללילה לזוג ו- 750 שקלים ללילה בסופ"ש לזוג. האירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר-BB. פינוקים וסיור ביקב-מתנה!

פרטי קשר: מרכז הזמנות רשת מלונות אוליב: 04-9531153 בשעות 09:00-18:00

מלון ספא וילג' חמת גדר

טבילה בבריכות התרמיות של ספא וילזג' חמת גדר (צילום דני בר)

בחמת גדר ובמלון הספא וילג' מרחיבים את חג האהבה לחודש שכולו אהבה, זוגיות ומשפחה. עונה המושלמת לבילוי בחמת גדר. חופשת חורף זוגית בסוויטות מפנקות, שלל חבילות ספא, טיפוליים זוגיים ומפנקים מידיהם של צוות המטפלים המקצועי והמיומן. בנוסף, שולבו לאחרונה בספא המלון מגוון טיפולי יופי ייחודיים: ספא פדיקור (ללא סכין, מתאים לחולי סכרת), מניקור לק/ ג'ל, טיפולי פנים ואנטי אייג'ינג, תסרוקות, פן והסרת שיער בשעווה. חדש במלון – אפשרות להזמנת טיפול זוגי לחדר המלון, כולל בקבוק שמפניה. קחו לכם פסק זמן למנוחה ומרגוע לגוף ולנפש במרחצאות הטרמו-מינרליים בטמפ' של 42 מעלות.כמה? משתנה לפי סוג החדר והטיפולים.

פרטי קשר: 6393*  באתר <<<

חדש

קבוצת יבנה עם טונה CENTURY PACIFIC מהפיליפינים

שוק הטונה בישראל מוערך במחזור של כמיליארד שקלים, המחולקים לשוק המבורקד (רשתות שיווק וחנויות פרטיות) בשווי 515 מיליון שקלים (נתוני סטורנקסט) ושוק ההסעדה המקצועי המהווה נתח דומה. שוק שימורי הטונה שנפתח לתחרות לפני 4 שנים בשל הפחתת המכסים, החל בשנים האחרונות להכניס שחקנים חדשים לתחום וכעת מצטרפת אליו גם חברת CENTURY PACIFIC.

ישראל נתפסת כמעצמת טונה, הצריכה היומית של הישראלים למוצרי הטונה הולכת וגדלה מידי שנה ובשנים האחרונות מדווחים על שיעור צמיחה של % 11 כמותי, המיוחס בעיקר לערכים התזונתיים הגבוהים של המוצר ביניהם אומגה 3, אחוז חלבון גבוה ועוד.

חברת CENTURY PACIFIC GROUP הבינלאומית בעלת 30 שנות ניסיון כחברה מובילה בתחום המזון והמשקאות בפיליפינים. מוצרי החברה נמכרים בכ-60 מדינות ברחבי העולם והיא מחזיקה במפעלי ייצור בפיליפינים, ארצות הברית, הולנד, דובאי, אוסטרליה וברזיל. מחזור המכירות השנתי של החברה כ-800 מיליון $ ובין מוצרי הדגל שלה ניתן למצוא מגוון מוצרי שימורי טונה ומוצרי קוקוס.

בשלב הראשון עם כניסתה לשוק הטונה בישראל ובשיתוף פעולה מלא עם קבוצת יבנה המנוסה בטעם הישראלי, תשיק החברה תחת המותג החדש CENTURY TUNA שני מוצרים עיקריים:

  • טונה בשמן
  • טונה במים

שניהם ימכרו באריזה של 160 גרם לא מסונן (112 גרם למוצר מסונן) שישווק גם בארזים של רביעיות. בשלב הבא של החדירה לשוק הישראלי יושקו מוצרים נוספים של שימורי טונה.

הטונה עשירה במינרלים וויטמינים כמו ברזל, אבץ, מגנזיום, המחזקים את המערכת החיסונית, בעלת ריכוז גבוה של חלבון וריכוז נמוך מאוד של שומן ההופכים את המוצר לפופולארי בקרב ספורטאים המעוניינים לבנות את מסת השרירים שלהם מבלי לצבור שומן מיותר. יתרון בריאותי נוסף בטונה הנו תכולת האומגה 3 שלו, המקושרת לשיפור יכולת הקשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים, מקסום ביצועי המוח.

קבוצת יבנה מוצרי מזון הינו מפעל ישראלי מצליח וחדשני לשימורי ירקות ופירות. בשנים האחרונות בחר המפעל להיכנס גם לתחום יבוא מוצרי המזון ויצר קשר הדוק עם חברות מובילות בחו"ל.

ברימאג עם שואב אבק LG אלחוטי (ללא כבלים) עם עוצמת שאיבה חזקה במיוחד

המותג  LG מבית ברימאג, משיק בימים אלו סדרת  – A9שואבי אבק פרמיום אלחוטיים, ללא כבלים. השואבים הינם בעלי עוצמת שאיבה חזקה ביותר וזמן שאיבה ארוך במיוחד. השואב מיועד לניקוי רצפות, דקים ושטיחים, וביכולתו להתפרק לשואב נשלף עם מברשות שונות לניקוי ייעודי של רהיטים, פינות, חריצים, מיטות, מזרנים, רכבים ועוד.

  • שואב אבק LG – A9 פועל בטכנולוגית AEROSCIENCE אשר פותחה על ידי מומחים לאווירודינמיקה, לאחר 10 שנות מחקר שנערך בארה"ב, צרפת, אוסטרליה וטאיוואן ומאפשרת לשואבי האבק מסדרת A9 עוצמת שאיבה חזקה ביותר בהשוואה לשואבים מסוגו הקיימים כיום בשוק. בנוסף , קיימת בשואבים טכניקה להפרדת אבק דק, הודות ללהבים ספירליים בעלי דיוק גבוה במיוחד. המחקרים שנעשו הראו כי עוצמת השאיבה הינה הדבר החשוב ביותר לצרכנים ובמקום השני בחשיבותו הוזכר זמן פעילות הסוללה. במחקרים נמצא כי סוללה אחת איננה מספיקה לשאיבת בית שלם והחלפת סוללה עולה כ-400-500 שקלים, ובנוסף יש לפנות למחלקת השירות  בכדי להחליף את הסוללה. המודל אותו פיתחה חברת LG מגיע עם 2 סוללות המספיקות ל-80 דקות שאיבה, זמן ממוצע לשאיבת בית. במודל זה ניתן להחליף את הסוללה באופן עצמאי בבית, ללא צורך לפנות לתחנות השירות. בנוסף, עם קניית המכשיר מקבלים גם תחנת הטענה עבור הסוללה וכך ניתן להטעין סוללה אחת בזמן שהשנייה עובדת. מחיר דגם A9BEDDING2 עם 2 בטריות – 2,490 שקלים.

  • שואב האבק החדש של LG  מצויד במנוע אינוורטר חכם עליו ניתנות 10 שנות אחריות. השואב מצויד במערכת ציקלונים Axial Turco Cyclone המפרידה בין האוויר הנקי לאבק ביעילות רבה ושומרת על עוצמת השאיבה החזקה לאורך זמן. עוד ניתן למצוא בשואב מערכת פילטר HEPA –  ב-5 שלבים המעניקה סינון של 99.99% של חלקיקי אבק דק. השואב נוח ביותר לתפעול ואחסון, וניתן למקמו כמוצר עומד על סטנד או להתקינו על הקיר. השליטה ברמות השאיבה מאוד נוחה ונעשית באמצעות לחיצה פשוטה, הידית נוחה לאחיזה ובאמצעות מוט טלסקופי ניתן להאריך את מוט השאיבה ולהתאימו לגובהו של האדם המפעיל את השואב. ריקון מיכל האבק הינו, קל, פשוט ונוח וכך גם ניקיון הפילטר. השואב מצויד עם מברשת ראשית לרצפה, מברשת חובטת (למזרנים, ספות, מיטות וכו'), מברשת משולבת, כלי לפינות וסוללה נוספת – כל האביזרים ללא עלות נוספת. מחיר דגם A9BEDDING עם בטרייה אחת – 1,999 שקלים.

אחריות ל-10 שנים על המנוע. להשיג ברשתות המורשות ובחנויות המובחרות. פרטים באתר <<<

עדנים עם סדרת נטורלין Naturalin

תה עדנים (אילוסטרציה)

עדנים משיקה את סדרת נוטורלין, סדרת תה וחליטות אורגניות בטעמים חדשים ויחודיים המבוססת על האיורוודה, הסדרה כוללת :חליטות פירות, חליטות תערובות צמחים, תה ירוק עם תוספות מסדרת התה הירוק ו-תה אנגלי ארל גריי וצ'אי מאסאלה מסדרת התה השחור.

החליטות מתבססות על צמחי מרפא בהשראת שיטה זו, בשילובים ייחודיים של צמחי מרפא ותערובות הידועים כמסייעים לאיזון הגוף ובריאותו. בסדרה קיימים טעמים עשירים וארומתיים:

  • חליטת טיליה ומנטה
  • חליטת לואיזה ופריחת תפוז
  • חליטת ליקוריץ ושינן
  • חליטת צ'אי מאסאלה רויבוס
  • תה ירוק עם אכינציאה
  • חליטת שומר ג'ינג'ר
  • חליטת פרחי פסיפלורה וחרוב
  • חליטת קורנית עם אקליפטוס
  • חליטת לואיזה ולימונית
  • תה עם נענע

בכל אריזה 20 תיונים.

שיטת הגידול האורגנית של עדנים שומרת על האיזון האקולוגי תוך שימוש בהדברה ביולוגית ודישון בקומפוסט טבעי. כתוצאה מכך המוצרים נקיים מחומרים אסורים ומרעלים. מחיר 16.90 שקלים. ניתן להשיג את המוצרים ברשת שופרסל, רשת סטופ מרקט ובחנויות הטבע המובחרות.

תלמה עם גרסה חדשה לכריות נוגט עם 45% פחות סוכר

כריות תלמה עם פחות סוכר (צילום יח"צ)

תלמה מבית יוניליוור, מובילת שוק הדגנים בישראל, משיקה גרסה נוספת למוצר הפופולרי 'כריות נוגט', המכילה כמות סוכר פחותה בכ-45% ביחס למוצר 'כריות נוגט' הקיים. 'כריות נוגט' החדש מכיל כ-20.5 גרם סוכר ל 100 גרם, זאת לעומת כ-39.5 גרם סוכר ל-100 גרם במוצר הרגיל. 'כריות נוגט' החדש ישווק במקביל ל'כריות נוגט' הקיים ולא יחליף אותו. בהתאם למדיניות השקיפות של החברה, יסומנו מספר כפיות הסוכר למנה (ככפית ורבע) באמצעות אייקון בולט בחזית האריזה.

תלמה השיקה את 'כריות נוגט' החדש כחלק מ"מהפכת הסוכר" עליה הכריזה החברה בשנת 2016, שכללה לצד התחייבות להמשך הפחתת סוכר בדגני הבוקר גם את סימון תכולת הסוכר בחזית האריזה. בזאת, תלמה היתה החברה הראשונה בעולם שהחלה לסמן את כמות הסוכר באייקונים של כפיות בחזית האריזה. את תהליך הפחתת הסוכר בדגני הבוקר החלה תלמה כבר בשנת 2010, באופן הדרגתי לאורך השנים, וזאת במטרה לאפשר לצרכנים להתרגל לשינויים בטעמים ובכך לצרוך פחות סוכר בארוחת הבוקר שלהם. בקטגוריית דגני הבוקר לילדים של החברה, בוצעה הפחתה כוללת של עשרות אחוזים מכמות הסוכר המקורית, כאשר בשנת 2017 לבדה ההפחתות בדגני הילדים השונים נעות בין 27%-7%.

'כריות נוגט' החדש, שפיתוחו ארך למעלה משנה, מכיל 19 גרם פחות סוכר ל-100 גרם לעומת 'כריות נוגט' הקיים, וכדי לשמור על טעם ומרקם איכותיים, פותח המוצר מחדש וערכי השומנים והחלבונים בו השתנו. כך, כמות השומן הרווי, שמקורו בקרם הנוגט, עלתה בפחות מ-2 גרם ל-100 גרם, כאשר המוצר החדש עומד כבר היום בכמות המומלצת לשומן רווי עפ"י תקנות משרד הבריאות הצפויות להיכנס לתוקף בשנת 2020. ל'כריות נוגט' החדש אף הוספו כ-2 גרם חלבון, וכלל שינויים אלו העלו את הערך הקלורי ל-100 גרם בכ-32 קלוריות (לעומת המוצר הקיים). תלמה מחויבת להמשך תהליך הפחתת הסוכר בדגני הבוקר גם בשנים הקרובות, בהתאם לתקנות משרד הבריאות שייכנסו לתוקפן בשנת 2020. עד סוף הרבעון הראשון של 2018 כל דגני הבוקר של תלמה (למעט מספר מוצרים מסדרת כריות) יכילו בין אפס לכפית וחצי סוכר למנה (30 גרם) בלבד. בהשוואה ל-2012, כבר היום ניתן ליהנות משוגי, המכיל כ- 34% פחות סוכר, קוקומן כדורים, המכיל כ- 40% פחות סוכר וברנפלקס, המכיל כ- 15% פחות סוכר. במקביל לתהליך הפחתות הסוכר, השיקה תלמה מאז 2012 מספר מוצרים חדשים עם רמת סוכר נמוכה, בהם קורנפלקס אלופים מלא, אלופים ריבועים, ברנפלקס ריבועים וברנפלקס אקסטרא פייבר.

סימון אייקון הכפית בחזית האריזה מתייחס לסך הסוכרים במנה ולא רק לסוכר המוסף, כשבחזית אריזות דגני הבוקר מסומנים גם רכיבים חיוניים, כגון סיבים תזונתיים ודגנים מלאים.

תות תעשיות מזון עם סדרת הום מייד – סדרת חטיפים/ פינוקים מהטבע

תות תעשיות מזון סדרת שוקולד חדשה הום מייד (צילום יח"צ)

חטיפי אנרגיה/ בריאות טבעוניים העשויים מחומרים מהטבע בשם HOME MADE מבית תות תעשיות מזון מציעים אלטרנטיבה מזינה יותר לממתקים ולאנרגיה. היצרן מציג על גבי האריזה את המתכון ואף מפנה לסרטון הדרכה להכנה בבית כדי להדגיש את השקיפות ואת המסר: תכינו בבית אבל אם אין לכם זמן אז… בסדרה:

  • מארזי מיני בר תמרים ואגוזי לוז ללא גלוטן– רק שני רכיבים במוצר. 150 גרם 13.90 שקלים
  • מארזי ביס בר המבוסס על גרנולה, קינואה וחמוציות.180 גרם מחיר לצרכן 13.90 שקלים
  • מארזי  חטיפי מיקס מבוססי אגוזים לוז , גרנולה ושוקולד מריר מעודן. 150 גרם 13.90 שקלים

הסדרה כולה  הינה טבעונית, ללא לקטוז, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל וללא סירופ גלוקוזה ואופן הייצור שלה משלב חדשנות וטכנולוגיה מהמתקדמים בעולם.

ברימאג עם מכונת קפה אוטומטית של DeLonghi

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מוצרי חשמל לבית ולמטבח משיקה בימים אלה מכונת קפה חדשה של מותג DeLonghi (דלונגי): ECAM 650.85.MS – מכונת קפה אוטומטית הפועלת באמצעות אפליקציה: כך ניתן להכין את הקפה מפולי קפה שנטחנים במקום בלחיצת כפתור אחת או ע"י הפעלת המכונה מהאפליקציה וברגע שהקפה מוכן לקחת אותו מן המכונה, לשתות ולהתענג על כוס קפה מהביל וריחני.

המכונה החדשה מספקת מגוון רחב של מתכונים לקפה וחלב, אותם ניתן לתכנת בקלות, כך 6 משתתפים שונים יכולים לתכנת את "פרופיל השתייה" לפי טעמם האישי. קיימת אפליקציה ייעודית Coffee Link App המיועדת למכונה ומאפשרת יצירת מגוון משקאות חדשים ומיוחדים, עזרה בהפעלת המכונה והסבר לכל פעולה. בנוסף, מכונת הקפה  מצוידת במספר פונקציות ההופכות את השימוש בה לפשוט יותר. בין התכונות המיוחדות: שילוב של הקצפה ידנית עם סטימר, המעניקה אפשרות לשלוט על בכמות הקצף וטמפרטורת החלב לצד הקצפה אוטומטית הנעשית בכד החלב המיועד לכך, באמצעות לחיצת כפתור.

ניתן אף להכין שוקו בכד נוסף המגיע יחד עם המכונה שבתחתיתו יש מערבל המערבב את אבקת השוקו עם החלב למשקה שוקו. באותו כד, עם מערבל אחר ניתן להכין משקאות קרים כשוקו קר, קפה קר וקוקטיילים מיוחדים.

מיכל החלב הינו טרמי עם שכבת בידוד כפולה המאפשרת לשמור על החלב בטמפרטורה אידיאלית במשך זמן רב ללא צורך במקרר. בנוסף, ניקוי המיכל הינו אוטומטי וקל. מכונת הקפה האוטומטית של דלונגי מצטיינת בעיצוב ארגונומי, יוקרתי ודינמי ומופעלת באמצעות מסך מגע TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ' המעניק קלות הפעלה. מידותיה 260X480X375 ומשקליםה 12.5 ק"ג בלבד. קיבולת מיכל המים 2 ליטר, קיבולת מיכל הפולים 400 גרם וקיבלת קנקן החלב 0.5 ליטר. היא פועלת בלחץ של 19 בר.

מחיר 8,990 שקלים. אחריות: שנתיים. פרטים נוספים באתר <<< 

אחוה עם חלוה רכה ומגוון תוספות ייחודיות וחדשניות

חלוה רכה עם תספות של אחוה (צילום יעל האן)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת סדרת מוצרי חלוה חדשה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות. בין טעמי החלוה שישווקו, פירות יבשים, דבש שקדים, תפוז ופולי קקאו, פיסטוק ועוד. החלוה תשווק במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפיפייה. בנוסף, תשווק החלוה גם במארז מוכן, מגשית ארוזה במשקלים 200 גרם. המחיר, על פי מדיניות המחירים של אחוה, במחיר היכרות של 5 – 6 שקלים אריזת 200 גרם.

חלוה מיוצרת מטחינת שומשום הידועה כמזון בריא, מזין ועשיר בוויטמינים ומינרלים. רבים מגדירים את החלוה כממתק הבריא ביותר וכמזון הבריאות המתוק ביותר. חלוה מתוצרת "אחוה" הנה החלוה הנמכרת ביותר בישראל ועומדת בראש מותגי החלוה לשנת 2016. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", "ביקשנו להביא את חוויית השוק את הסופר. פיתחנו חלוה במגוון טעמים מיוחדים ואנו מציעים אותה במגשית נוחה לשימוש".

בייגל בייגל עם רולים בטעמים וצורה חדשה וקראנצ'ית

בייגלה רולים בטעם בצל מקורמל

בייגל בייגל, מבית יוניליוור ישראל, ממשיכה לחדש ומשיקה רולים בשני טעמים:

  • רולים בטעם איטלקי, עם טעמים המזכירים את איטליה: בזיליקום, עגבניות, שום ורוזמרין.
  • רולים בטעם בצל מקורמל, השילוב המושלם בין מתקתק למלוח.

רולים הוא צורה חדשה של בייגלה שהושקה לפני כשנה בישראל. לרולים צורה גלילית והם נאפים בצורה שמותירה חלל אוורירי מבפנים היוצר רול פריך, שמביא חווית אכילה חדשה, מלאת קראנץ' וטעם.

עוף טוב עם כריכים מושקעים ומיוחדים הנוספים לסדרת ה- DELI

הצעה לכריך (צילום מורג ביטן)

המוצרים החדשים נוספים לסדרה הכוללת: "פסטרמה אמריקה סטייל", "פסטרמה כמו ברומניה", "פסטרמה מפולניה", ו"סלמי פפרוני פיקנטי". חב' "עוף טוב" מציעה הצעות הגשה לכריכים מושקעים עם מוצרים חדשים הנוספים לסדרת מוצרי ה- DELI – הסדרה העסיסית והמפנקת במיוחד המעניקה חווית DELI אמיתית.

ההשראה לסדרה לקוחה היישר ממעדניות הDELI-  בניו-יורק אשר מתמחות במוצרים ומאכלים ייחודיים, ביניהם כריכים מפנקים אשר נעשים במקום על פי דרישת הלקוח. המעדניות החלו לצוץ באמריקה במהלך המאה ה-19 כאשר מהגרים יהודים עברו לארה"ב ופתחו מקומות המציעים אוכל אתני.

ההמלצות של עוף טוב להשתמש בלחמניות טריות שבתוכן כדאי לשים:

  • סלמי איטליאנו עם גרגרי חרדל- מקור הסלמי הוא במטבח האיטלקי. בעבר היה אהוד בקרב האיכרים האיטלקיים בשל היותו מוצר בשרי הניתן לאחסון בטמפרטורת החדר. הסלמי המסורתי מורכב מתערובת בשר בקר עסיסי עם תערובות תבלינים מעודנות. בשל תהליך קצר יחסית, הסלמי האיטלקי בעל מרקם רטוב במקצת המקנה לו עסיסיות. הסלמי איטליאנו  משתלב מצויין  עם חרדל, רוקט, עגבניה ומלפפון חמוץ.
  • כתף בקר עסיסי- עשוי מנתח בקר איכותי שלם בתיבול עדין של שום וחרדל. הכתף בקר הוא שדרוג לכל כריך, מתאים במיוחד לכריך עסיסי ומפנק לטוסטים  בשריים, כך ניתן להרגיש את טעם הבשר המשובח והעסיסיות שבו. הכתף בקר עסיסי משתלב מעולה עם מיונז, חסה, עגבניה ופלפל קלוי.
  • קורנביף ניויורקי בתיבול ארומטי- עשוי מנתח שלם של חזה בקר בנגיעות תערובת תבלינים של חרדל ופלפלים באפייה עדינה בתנור. הקורנביף נחשב  למוצר פרימיום מפנק ומשדרג בקלות כל כריך. הקורנביף הינו השחקן הראשי בכריך "הרובן" האמריקאי שם מוגש חם לאחר ששהה זמן קצר בגריל וכולל בין היתר פרט לקורנביף ולחם השיפון, כרוב כבוש וחרדל.
  • להגיש עם צ'ימיצ'ורי, חסה ועגבניה ו….. לשים בצד ולנשנש בכייף זיתים וסלט קולסלואו לחוויה מושלמת. מצ"ב קופון הנחה למוצרים <<<

סדרת מוצרי ה- DELI החדשה מצטרפת למוצרי ה- DELI של חב' "עוף טוב" שהושקו לפני כשנה. כל הסדרה: ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט, ללא שומן טראנס, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל. בנוסף הסלמי פפרוני "ללא תוספת פוספטים". המוצרים משווקים באריזות 180-240 גרם.

מחיר כ- 19.90 שקלים ברשתות הנבחרות.

מבצעים

קופיקס עם אוזני המן בטעם שוקולד ותמרים

אוזני המן של קופיקס (צילום קופיקס)

ברשת קופיקס מציעים לקראת פורים אוזני המן במחיר אטרקטיבי במיוחד: 5 שקלים למארז של 4 אוזני המן!

אוזני ההמן המסורתיות של החג מגיעות בשני טעמים: שוקולד עשיר ותמרים.

כמו כל מוצרי הרשת, אוזני ההמן נמכרות במחיר אטרקטיבי במיוחד: 5 שקלים למארז של ארבעה אוזני המן. להשיג ב-167  סניפי רשת קופיקס בכל רחבי הארץ.

האגודה למלחמה בסרטן עם משלוח מנות לפורים

משנכנס אדר – תורמים בשמחה: לקראת חג הפורים, האגודה למלחמה בסרטן מציעה לחברות, ארגונים, מוסדות חינוך ולציבור הרחב לרכוש משלוחי מנות מיוחדים, כשכל ההכנסות הינן קודש לפעילותה הענפה של האגודה למלחמה בסרטן, למען החולים ונגד המחלה. משלוחי המנות של האגודה כוללים מגוון חטיפים מוכרים כגון וופל, במבה ובייגלה ובנוסף, חטיפי בריאות כמו גרנולה וחלבה ומתנה מפתיעה לילדים – זמבורה צבעונית.

המשלוחים נמכרים בבית האגודה בגבעתיים. בהזמנה של 10 מארזים ומעלה – המחיר כולל משלוח. ההוצאה מוכרת כתרומה לצרכי מס, לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה. עלות מארז קטן (8 פריטים + מתנה): 15 שקלים ועלות מארז גדול (11 פריטים + מתנה): 20 שקלים. לפרטים ורכישת מארזים: רחל ושני 03-5721603 או במייל <<< 

דורקו עם מארז מתנה של ערכת סכיני גילוח לרגל ה- Vallentine's Day

סכיני גילוח דורקו (צילום עומרי מרון)

מותג סכיני הגילוח האיכותי Dorco, חוזר לישראל לאחר היעדרות של קרוב לשנה ומציע לרגל ה- Vallentine's Day מארז מתנה לגבר של ערכת סכיני גילוח, במחיר אטרקטיבי. מוצרי חברת דורקו, המיובאים ומשווקים לישראל בלעדית ע"י PHARMERS, נחשבים לאיכותיים ביותר וידועים ברחבי העולם במחירם הזול, כ-30-50 אחוזים פחות לעומת סכיני הגילוח האיכותיים המתחרים. המארז כולל ידית איכותית, רביעיית סכינים  – 'PACE 4' סכין מעולה בעלת ארבעה להבים ורביעיית סכינים'PACE 6' – הכוללת סכין פרימיום, הסכין הראשונה בעולם בעלת שישה להבים, במחיר של 80 שקלים בלבד. בנוסף, מזמינים באתר  mydorco.co.ilומקבלים את המארז עם שליח עד הבית, ללא תשלום נוסף. המבצע בתוקף עד ה- 20.2.18.  להשיג באתר <<< שליח עד הבית תוך 5 ימי עסקים (48 שעות בערים הגדולות). בתוקף עד 20 לפברואר.

אוכל ואלכוהול

צור עולם של יין עם מעל ל-150 סוגי יין, השקת יינות חדשים

טועמים עולם (צילום דב מרטן)

כאלף איש, חובבי ואוהבי יין הגיעו לתצוגת היין השנתית 'טועמים עולם' של 'צור עולם של יין' שהתקיימה ב'טראסק' שבנמל תל אביב זו השנה השביעית. באירוע התארחו כ-40 יקבים מחו"ל ומהארץ עם מגוון של למעלה מ-150 יינות רובם הושקו בפעם הראשונה בישראל. כמו כן השתתפו באירוע ייננים מיקבי בורדו, חבל שמפיין, קליפורניה, ספרד ואיטליה המייצרים יין של יינות כשרים במיוחד לקהל היהודי והישראלי שנפגשו עם המבקרים ונתנו הסברים על היינות שלהם. המשתתפים באירוע טעמו ללא הגבלה את מגוון היינות של קטלוג 2018 המשווק בצור עולם של יין, נפגשו עם הייננים המומחים של היקבים הכשרים מהעולם וקיבלו הסבר אישי ומלומד על היין הנטעם ותהליך ייצורו.

'טועמים עולם' הינו המקבילה הישראלית לאירוע KFWE (Kosher Food & Wine Experience) המתקיים ב-6 ערים ברחבי עולם (לוס אנג'לס, ניו יורק, פריז, לונדון, תל אביב ומיאמי) ונחשב לאירוע טעימות היין והאוכל הכשר הגדול והיוקרתי ביותר בעולם. כחלק משיתוף הפעולה מול היננים, הציגו השנה מסעדות השף "על המים" וBBQ  מנות ומאכלים שהותאמו למגוון היינות השונים שהוצגו בתערוכה, זאת בשיתוף הייננים הזרים שהגיעו במיוחד לאירוע.

בין היקבים החדשים שהושקו באירוע יינות יקב יזרעאל, פסגות, שילה מהארץ. Herzog California; Hagafen California USA ; Elvi – Spain;  Chateau Lascombe – France;  Chateau Leoville Poyferre – France; Drappier – France ; Les Marronniers France; Barons Edmond & Benjamin De Rothschild France; Tsafona – Canada; Goose Bay – New Zealand; Ramon Balboa Spain; Koenig  – France; Chateau Malartic Lagraviere  – France ; Chateau Giscours  – France; Bartenura – Italy; Boondocks-USA. בנוסף, הוצגו שיכרים הכוללים ברנדי וליקרים ממיטב היצרנים בארץ ובחו״ל. בין המותגים השונים ניתן למצוא ליקרים של Walders, herman Jensen, שיכרים של יקב מורד ליקרי שוקולד ולימונצ'לו איטלקיים ועוד.     פרטים נוספים באתר צור עולם של יין <<< 

יקב אורטל עם רוזה, סירה ותל שיפון

יינות חדשים מיקב אורטל באמת הגולן. ניצנים ראשונים לקראת פסח הקרב ובא.

תל שיפון של יקב אורטל
  • רוזה 2016 – יין רוזה יבש בעל חמיצות נעימה, יבש מאוד ומושלם לקיץ. 90% ענבי מרלו ו-10% ענבי קברנה פרנק. ללא מגע חבית עץ אלון. 12.5% אלכוהול.
  • תל שיפון 2013 – 38% ענבי סירה, 33% ענבי קברנה סוביניון ן-29% ענבי מרלו מכרם אורטל. 12 חודשים התבגרות בחביות עץ אלון צרפתי. 14.5% אלכוהול. תל שיפון הוא בלנד אדום, פירותי מאוד ונעים לשתייה.
  • סירה 2013 – יין זני מענבי כרם תל שיפון. התבגר 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. 14% אלכוהול. יין מאוזן עם ארומה של פרי בשל ונגיעות מתיקות. סיומת ארוכה ונעימה.

מרכז המבקרים של היקב, מארח באופן קבוע סיורים, טעימות יין וגבינות, סדנאות יינן ואירועים. פרטים באתר <<< 
אופנה ועוד

KIWI  עם השקת קולקציית SLOW לחגים

KIWI (צילום דניאל אליסטר)

מותג אופנת לילדים KIWI משיק את קולקציית החג לשנת  2018, קולקציית אופנתית ועדכנית המשלבת את הטרנדים הבולטים בעולם.

  • קולקציית בייבי ומתבגרים לחג: קולקציית הבנות- הקולקציה בהשראת חלל/גלקסיה. היא מאופיינת בצבעי שחור, לבן, כסף עם נגיעות קלות של צבע ורוד. ישנו שימוש במגוון חומרים כמו דמוי עור כסוף, בדים מנצנצים. טכניקות מעניינות ,הדפסי מטאל ,אפליקציות , פאטצ'ים פייטים מתחלפים, דפוסי גליטר נוצצים, יהלומים וניטים. כמו כן ישנן שמלות מגניבות וחגיגיות במגוון בדים: שיפון, פליסה , טול ותחרה. קולקציה טרנדית ונוצצת במיוחד!
  • קולקציית הבנים: הקולקציה שואבת השראה מעולם החלל עם אלמנטים של קווים נקיים מאופיינים בפשטות. בבנים –  דפוסים גאומטריים , הרבה שחור לבן, ג'ינסים עם שטיפות, חולצות טי-שירט חתוכות בColor Block,הרבה חולצות מכופתרות לחגים ופריטים אלגנטיים. הצבעים השולטים בקולקציה הם : שחור לבן , אפור בהיר, תכלת ונגיעות של ירוק ניאון. מראה נקי, חגיגי , עם נגיעות קוליות.

טווח מידות: 4 עד מידה 16

רשת Kiwi בפריסה ארצית 80 סניפים. פרטים באתר <<<

Xerox ו-Fuji מתמזגות

זירוקס הודיעה לאחרונה כי החברה תתמזג עם חברת Fuji לכדי חברה אחת שתקרא  FujiXerox  (פוג'יזירוקס), שווי החברה החדשה עומד על 18 מיליארד דולר. השילוב בין החברות יאפשר להן הובלה עולמית בתחום טכנולוגיית ההדפסה ופתרונות עבודה מתקדמים.

על פי הסכם המיזוג בעלי המניות של זירוקס יקבלו דיבידנד מיוחד בסך 2.5 מיליארד דולר והבעלות של זירוקס על החברה המשולבת תעמוד על 49.9% וחברת פוג'י תחזיק 50.1% מהחברה המשולבת.

ללמוד לנגן את שירי פורים באתר נגינה- ללא עלות

נגינה negina.co.il הוא אתר האינטרנט הגדול ביותר בישראל ללימוד פסנתר וגיטרה למתחילים ומתקדמים. האתר כולל 3 קורסים לבחירה:

  • לימוד פסנתר באמצעות תווים.
  • קורס ליווי לנגני פסנתר.
  • קורס למתחילים בגיטרה.

חזון בית הספר הוא להנגיש את חדוות הנגינה לכמה שיותר אנשים, דרך מחירים נמוכים (90% זול יותר מעלות שיעורים פרטיים), וכמובן על ידי השימוש באינטרנט שמאפשר נגינה מכל מקום ובכל שעה. הקורסים מאפשרים לכל אחד גם ללא רקע מוסיקלי, ללמוד לנגן. לכבוד פורים פתחו היזמים את כל שירי החג לכניסה חינם באתר. שירי פורים ללמוד עצמי באתר ללא עלות בקישור <<< 

כספיט טכנולוגיות תשלום עם 25% עלייה במסופים ניידים בחנויות שוקולד, יין, מתנות ופרחים

חברת "כספיט טכנולוגיות תשלום", המובילה בפתרונות התשלום באשראי בישראל, מדווחת על עלייה של 25% בהצבת מסופים מתקדמים ניידים בבתי העסק בארץ, לקראת הקניות ליום האהבה (ולנטיין) שיחול השבוע. הדרישה המשמעותית ביותר למסופים הינה בבתי עסק המוכרים יין, שוקולד, מתנות ופרחים – כיאה לחג האהבה. "כספיט" התקינה כפתור מיוחד במכשירי הסליקה כדי להפיק מיידית חשבוניות מס/קבלה במטרה להקל על תהליך הרכישה ולהפכו לזריז ויעיל יותר.

בשנתיים האחרונות כספיט טכנולוגיות תשלום התקינה בבתי עסק עשרות אלפי יחידות חומרה התומכת בסטנדרטים החדשים של EMV . בתי העסק הקטנים מגלים התעניינות רבה בטכנולוגיות החדשות ואף רכשו מערכות תשלום שיתמכו בתקן EMV  (מדובר ב- 60% מהעסקים הקטנים של כספיט). תשתית זו מאפשרת מעבר חלק נכבד מהשוק לתקן החדש שמשמעותו הקשת קוד סודי.

המסופים החדשים מאפשרים שירותים מתקדמים ותומכים בין היתר גם בטכנולוגיית NFC  – תקן המשמש לביצוע תשלומים באמצעות העברת נתונים ללא מגע בין כרטיס אשראי או טלפון נייד. זאת, במיוחד לאור העובדה שבחברות האשראי הנפיקו מיליוני כרטיסים שתומכים ב-  Contactless – כרטיסי אשראי ללא מגע.

ג'ירו ד'איטליה 2018 עם החולצה שתייצג את הביג סטארט ישראל

בפתיחתו של ""Bit – יריד התיירות השנתי של איטליה, התקיימה מסיבת עיתונאים של לשכת התיירות הישראלית באיטליה יחד עם נציגי RCS – הגוף שאמון על ארגונו והפקתו של מרוץ הג'ירו ד'איטליה, ממרוצי האופניים החשובים בעולם, והמגזין 'גזטה דלו ספורט', במסגרתה הוצגה לראשונה החולצה הרשמית "Maglia Big-Start" שתסמל את שלבי המרוץ בישראל. החולצה שתימכר בכל העולם ושכבר עכשיו יש לה ביקוש רב, עוצבה על ידי המעצבת הישראלית אריאלה משיח לבקשת "Castelli", היצרן האיטלקי הרשמי של חולצות המרוץ. חולצת ה"ביג סטארט" מעוטרת בכל הנקודות המרכזיות בהן ירכבו בישראל 176 מהרוכבים הטובים בעולם, בין היתר ירושלים, ב"ש, חיפה, אילת, עם כיתוב ייחודי ואלמנטים נוספים.

ביתן ישראל ביריד מארח השנה את הג'ירו ד'איטליה לרגל יציאתו מגבולות אירופה לראשונה בהיסטוריה והזנקתו מירושלים ב-4 במאי, ובאירוע נכחו בין היתר עופר זאקס שגריר ישראל באיטליה, פייר ברגונזי סגן העורך הראשי של ה'גזטה דלו ספורט' האחראי על תחום האופניים ואביטל קוצר אדרי, מנהלת לשכת התיירות הישראלית במילנו.

במסגרת מסיבת העיתונאים, מבקרי הביתן זכו לגעת מקרוב בגביע ההיסטורי של התחרות, לרכוב וירטואלית עם נוף הנגב מולם, לטעום מעוגה ייחודית שהוקדשה לאירוע פרי יצירתו של השף המפורסם והטלנט הטלוויזיוני ארנסט פרידריך קנאם, ולחזות מקרוב בחולצות הרשמיות של המהדורה ה-101 של המירוץ. נזכיר כי בחודש שעבר נחשפה קולקציית החולצות של הג'ירו ד'איטליה 2018 במסגרת שבוע האופנה של מילאנו וביניהן ה-'maglia rosa' המפורסמת, המוענקת לזוכה בדירוג הכללי בכל מקצה, ושלצד החולצות הנוספות של המנצחים, עברו לא מעט שדרוגים וחידושים.

המרוץ היוקרתי יתקיים בישראל ביוזמת הפילנתרופ היהודי-קנדי ונשיא הכבוד של ה-"Big-Start" ג'ירו ד'איטליה סילבן אדמס, שהצליח לרתום לפרויקט מספר משרדי ממשלה, רשויות וגופים ובראשם משרדי התיירות, האוצר, התרבות והספורט, המשרד לביטחון פנים והעיריות תל אביב וירושלים.

המרוץ צפוי למשוך לישראל אלפי תיירים ולספק תשואה כלכלית הנאמדת בעשרות מיליוני שקלים, זאת בנוסף לשידורים חיים שיועברו על ידי גופי שידור וערוצים מכל העולם ויתעדו את ישראל מהאוויר ומהקרקע, אשר יזכו לחשיפה תקשורתית עצומה ולצפייה של מאות מיליוני צופים בכל רחבי העולם.

התיירים והרוכבים שיגיעו ארצה למרוץ ומיליוני הצופים בעולם, ייחשפו לא רק למרוץ, אלא גם לנופיה, אתריה, מורשתה ותרבותה העשירה של מדינת ישראל, והדבר יהווה הזדמנות פז לשיפור תדמיתה של ישראל, לעידוד תיירות החוץ והפנים, ולמיצובה כמדינת ספורט וכיעד שיכול לארח אירועים בינלאומיים בסדר גודל כזה.

רכב

MITSUBISHI OUTLANDER PHEV עם 100,000 מסירות באירופה

נהיגת מבחן עם מיצובישי אאוטלנדר (צילום דן בר דב)

מיצובישי ציינה לאחרונה מסירת רכב ה- 100,000 מדגם Outlander PHEV באירופה. מאז השקתו באוקטובר 2013 זכה הרכב להצלחה ודרישה משוק הרכב באירופה. השווקים בהם היו המכירות הגבוהות ביותר של הדגם ב-50 חודשי מכירות:

בריטניה עם 34,108 כלי רכב

הולנד עם 25,399 כלי רכב

נורבגיה עם 13,429 כלי רכב

שבדיה עם 9,957 מסירות

גרמניה עם 6,743 מסירות.

טומי הילפיגר בשותפות עם אלופת פורמולה 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport

טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], מודיע שיצר שותפות אסטרטגית רב שנתית עם אלופת העולם בפורמולה 1 ארבע פעמים Mercedes-AMG Petronas Motorsport. החל בעונת 2018, טומי הילפיגר יהיה שותף הביגוד הרשמי של Mercedes-AMG Petronas Motorsport, על בסיס המורשת של מתן חסות לספורט שטומי הילפיגר אימץ מאז שייסד לראשונה את המותג שלו. השותפות עם קבוצת  הפורמולה 1 מספר אחת והחדשנית המובילה ברכב מדגישה את החזון של טומי הילפיגר להעלות ולהרחיב כל הזמן את המותג בשוקי מפתח עבור הדור הבא של לקוחות טומי הילפיגר.

בארבע העונות האחרונות של פורמולה 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport זכתה באליפויות העולם של היצרנים וגם של הנהגים, ונהג המירוצים הבריטי של הקבוצה לואיס המילטון זכה בתואר אליפות העולם הרביעי שלו ב-2017 והנהג הפיני ולטרי בוטאס זכה במקום השלישי.

במסגרת השותפות לטווח ארוך, טומי הילפיגר יהיה שותף הלבוש הרשמי, שיספק ערכות נסיעה וקבוצה, וגם בגדי משרד ואירוח ליותר מ-1,500 אנשים שמהווים את הקבוצה של Mercedes-AMG Petronas Motorsport. הלוגו של טומי הילפיגר יופיע על מכוניות המירוץ של הקבוצה ב-2018, שייחשפו ב-22 בפברואר 2018 במסלול סילברסטון בבריטניה, וגם בנקודת התיקונים של Mercedes-AMG Petronas Motorsport ונכסים אחרים לצד המסלול.

קולקציית בגדי הגברים  המשולבת והקמפיין של טומי הילפיגר, שצילם מיקאל ינסן, חוגגים את המיזוג של אופנה ופורמולה 1, בהם טומי הילפיגר ו-Mercedes-AMG Petronas Motorsport שותפים לרוח חלוצית ודחף להצליח כקבוצה אחת חזקה. הטיזרים הבלעדיים בווידאו והמודעות בפרינט, באינטרנט ובפרסום חוצות יתחילו בכל העולם באביב 2018 וייתמכו על ידי הפעלות צרכנים ייחודיות שממשיכות להפיח חיים בנקודת המבט הייחודית של המותג על ספורט, בידור ותרבות הפופ ברחבי העולם. קמפיין בגדי הגברים של טומי הילפיגר ירוץ לצד הפרסום הייעודי של המותג לנשים, שגם הוא ממזג אלמנטים של מירוצי מכוניות ואופנה ומשתתפת בו ג'יגי' חדיד, דוגמנית על בינ"ל ושגרירה גלובלית של בגדי הנשים של טומי הילפיגר.

למורשת של המותג טומי הילפיגר יש קשר הדוק לעבודה עם תרבות הפופ וכוכבי ספורט. ההיסטוריה של טומי הילפיגר עם פורמולה 1 התחילה במתן חסות לקבוצת לוטוס בין 1991 ל-1994. ב-1998 טומי הילפיגר היה המותג הראשון שלא מתחום הרכב שנתן חסות לפרארי, כשהמעצב האמריקני האיקוני יצר את המדים של הקבוצה, שכללה את אלוף העולם בפורמולה 1 שבע פעמים מיכאל שומאכר ונהג המירוצים הבריטי אדי אירוויין. בשנות התשעים הילפיגר היה גם אחד המעצבים הראשונים ששילב אופנה וסלבריטאים, והוא הפך לחלוץ בתעשייה כשהלביש אמנים צעירים כמו אליה, מרק רונסון ואשר, ושיתף מוסיקאים כמו דייוויד בואי וביונסה בקמפייני הפרסום שלו. בשנים האחרונות טומי הילפיגר יצר שותפויות מעוררות השראה עם אלוף הטניס הבינ"ל רפאל נדל, דוגמנית העל הבינ"ל ג'יגי' חדיד, וצמד המוסיקאים/ מפיקים שזכו בפרסים הצ'יינסמוקרס, ביטוי למחויבות שלו להרחיב את ההגעה של המותג טומי הילפיגר ולהתחבר עם הדור הבא של צרכנים.

https://www.youtube.com/watch?v=m0hjGwxtrqM

Mercedes-AMG Petronas Motorsport היא קבוצת העבודה בפורמולה 1 של מרצדס-בנץ ומתחרה באליפות העולם Formula One™ של FIA, הפיסגה של הספורט המוטורי וסדרת הספורט השנתית הגדולה ביותר בעולם. עם כוח אדם כולל של קרוב ל-1,500 איש, שנמצאים בשני קמפוסים טכנולוגיים מהמעלה הראשונה בבריטניה, הקבוצה מתכננת, מפתחת, מייצרת ושולחת לתחרויות את מכוניות המירוץ ויחידות ההנעה ההיברידיות שנוהגים אלוף העולם ארבע פעמים לואיס המילטון וחברו לקבוצה ולטרי בוטאס. פורמולה 1 היא אתגר טכני ואנושי תובעני באופן ייחודי, שמצריך את האלכימיה הנכונה של טכנולוגיות פורצות דרך, ניהול עתיר ביצועים ועבודת צוות מעולה כדי להביא תוצאות בתחרויות גרנד פרי ברחבי העולם בעונת מירוצים שנמשכת ממרץ עד נובמבר. Mercedes-AMG Petronas Motorsport קבעה קני מידה חדשים להצלחה ב-F1™  בדרכה לזכות באליפויות העולם ליצרנים ולנהגים ב-2014, 2015, 2016 ו-2017, והייתה הקבוצה הרביעית בלבד שהשיגה ארבעה תוארי אליפות עולם.

כללי

4 סרטים מומלצים לגלישה בטוחה בישראל

בשבוע שעבר התקיים בישראל, כמו גם ברחבי אירופה, יום האינטרנט הבטוח (Safer Internet Day) או בשמו בישראל "שבוע הגלישה הבטוחה". בשבוע זה שמוקדש כולו לסכנות שאורבות לילדנו באינטרנט נדונים נושאים כבדי משקלים של שימוש בצ'טים, סכנות הוירוסים, פרופילים מזויפים, נושא פרטיות באינטרנט, אבטחת מידע וגם נושא של שיימינג ובריונות ברשת וברשתות חברתיות.

בריונות רשת שכזו יכולה לתפוס את ילדנו כמעט בכל מקום. לא רק בבית הספר אלא דווקא כשהילדים נמצאים רחוקים אחד מהשני, ספונים על המחשבים שלהם או מכשירי הטלפון ונהנים מהיכולת להישאר אנונימיים מבלי להיחשף. מטרתו של שבוע מודעות זה הוא לעודד את התלמידים לגלות מעורבות ואמפטיה כלפי חבריהם, לתת סימנים להורים לזיהוי התופעה אצל ילדיהם ולחנך לנורמות התנהגות ראויות. בנטפליקס אספנו עבורכם סדרות וסרטים שיכולים לתת לכם סימן לזהות בריונות רשת שכזו ושאפשר לצפות יחד עם הילדים כמובן בהתאם לגיל שלהם.

  • ילדה כמוה (לגילאי 16 ומעלה) – סרט תיעודי זה מציג את חייה של ג'סיקה. תלמידת תיכון שסובלת מבריונות ומנסה להתאבד. מצלמה נסתרת וסרט תיעוד שמצולם בבית הספר עוזרים לה לחשוף את התלמידה שהתעללה בה וחושפת את סודותיה.

  • 13 סיבות מדוע (לגילאי 16 ומעלה) – סדרה מרתקת זו סובבת סביב קליי, שמנסה לברר ב -13 פרקים מדוע חנה, חברתו לכיתה התאבדה בעזרת סדרת קלטות אשר מנסות לפזר את הערפל

https://www.youtube.com/watch?v=JebwYGn5Z3E

  • אודרי ודייזי (לגילאי 16 ומעלה) – סרט תיעוד מרגש ונוקב על שתי נערות שהותקפו מינית על ידי שני נערים שהחשיבו כחבריהן, עברו השפלה ברשת ועל ידי הקהילה שלהן שלא לקחה ברצינות את טענותיהן.

https://www.youtube.com/watch?v=29Dr4ChJUBc

  • פלא – סרט לכל המשפחה אשר  מספר על ילד שנולד עם תסמונת גנטית נדירה שגרמה לעיוות פניו. אוגי, גיבור הסרט נאלץ להתמודד עם תגובת וסלידת חבריו לכיתה למראהו החריג ודרך ההתמודדות האמיצה והקשה שלו מול חבריו לכיתה אשר לועגים לו באכזריות יחד לעומת אלה שמנסים לקבלו כמו שהוא.

לקוח יפצה את רהיטי דורון על לשון הרע

חברת רהיטי דורון תבעה לקוח בבית משפט שלום בתל אביב, בגין פרסום לשון הרע, את המשפט ניהלה השופטת נאווה ברוורמן ואת התובעים ייצג משרד עורכי הדין פיטרו ושות' על ידי עו"ד אלי פיטרו. עיקרה של התביעה הינו בפרסום שפרסם הלקוח הכולל כזבים ושקרים שכל מטרתם להזיק ולפגוע בשם הטוב של רהיטי דורון. בית המשפט דחה את טענות ההגנה בעניין "תום הלב" מכיוון שהוכח שלא פעל בתום לב ומטרת הפרסומים פעם אחר פעם היתה לפגוע בחברה וכן דחה בית המשפט את הטענות ההגנה בגין "אמת דיברתי". עוד קבע בית המשפט כי הפרסום שפרסם הלקוח מהווה לשון הרע ולפיכך פסק כי הלקוח יפצה את רהיטי דורון בסך 40,000 שקלים.

אופיר ליבר מנכ"ל רהיטי דורון מחזק את סיכום פסק הדין בו פסקה השופטת "כי ערה אני ורגישה לזכותו של "לקוח" לעמוד על זכויותיו לקבלת מוצר ראוי ושירות ראוי… יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי אין בזכות זו, מתן הזכות להשמיץ נותן שירות, במילים בוטות , ולייחס לו קביעות שאינן אמת"

עוד הוסיף ליבר " אני שמח כי למעלה מ- 98.5% מעשרות אלפי לקוחותינו הינם שגרירים טובים לרהיטים שלנו ונהנים מחוויית הרכישה ומהרהיטים שבביתם למשך שנים רבות. לצערי, לעיתים, ישנם כאלו היושבים מאחורי מקלדת ובקלות בלתי נסבלת משפילים ומטיחים עלבונות ושקרים לכל עבר ללא שום מחסומים, אנו משקיעים משאבים רבים בשירות מעולה ובשמירה על שמנו הטוב, אני שמח שבית המשפט שם גבולות ברורים למי שמתנהל בצורה כזו ואנו נמשיך ונעמוד על זכותנו להיפרע ממשתלחי המקלדת האלימים והבוטים עד שישנו דרכם".

ת"א 59518-11-15 רהיטי דורון עיצובים בע"מ נגד אלהרר.

כתיבת תגובה