מה חדש על המדף של דני בר

חדושי מזון כמו תערובות תיבול עם טעם עולמי, תערובות לאורז, טחינה מלאה בסידן. VBOOK לאוהבי הספר, FRUIT WATER לאוהבי הטעם. גם חדשות ממגוון מסעדות בירושלים, חולון ותל אביב, מבצעי באקט בווין אנד מור, חנות גבינות חדשה מהערבה למודיעין. מבצעי הלבשה וגם טיפוח לגבר המטרוסקסואלי. זה חדש מהשבוע.

הצעת הגשה שומשום מלא (צילום יורם אשהיים)
הצעת הגשה שומשום מלא (צילום יורם אשהיים)

מוצרים חדשים

חדש: "תבליני טעם וריח" טוסקנה, ראס אל חנות ועוד

חברת התבלינים הותיקה, משיקה תבלינים חדשים שיעשירו את המטבח הביתי חברת 'תבליני טעם וריח' היא מהחברות המוכרות והוותיקות בענף התבלינים בישראל והיא מייצרת כ-1200 טון תבלינים בשנה ומייצאת תבלינים מעל 20 שנה לארה"ב ואירופה. 'תבליני טעם וריח' היא מהמתקדמות בישראל מבחינה טכנולוגית בייצור, מחקר ופיתוח.

צילום יח"צ
צילום יח"צ

תערובות התיבול החדשות מכילות תבלינים טבעיים, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטמט. לאחר תהליך מחקר ופיתוח משיקה חברת 'תבליני טעם וריח' 2 תבלינים חדשים למטבח הביתי:

  • טוסקנה – תערובת תיבול ייחודית המבוססת על תבלינים שמזוהים עם המטבח הטוסקני-איטלקי. תערובת זו מתאימה להשבחת טעמם של מאכלי עוף, דג, תפוחי אדמה,אנטיפסטי וירקות בדרכי בישול שונות. מחיר ליחידה טוסקנה החל מ 8 ₪ ל-120 גרם
  • ראס אל חנות – תערובת תבלינים ייחודית אשר כוללת כ-15 תבלינים שונים אשר מזוהים עם המטבח המרוקאי. שמה של התערובת נגזר ממשמעותה: מדובר בתבלין מוביל בכל חנויות התבלינים המזרחיים ועל כן הוא זכה לכינוי "ראש החנות". התבלין אופייני למאכלים מהתרבות המרוקאית ומיועד לתיבול קציצות, תבשילי קדרה, אורז ועוד. מחיר ליחידה ראס אל חנות  החל מ- 9 ₪ ל-100 גרם.

תערובות תיבול חדשות מכילות תבלינים טבעיים, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטמט.

  • תערובת לתיבול שקשוקה – אחת ההנאות הגדולות בהכנת השקשוקה היא הוספת התבלינים והתערובות המיוחדות שמוסיפים את הקסם הייחודי שלהם למאכל המזרח תיכוני האהוב. לאחר תהליך פיתוח ייחודי, שכלל קבוצות טעימה ומיקוד על אוכלוסיות יעד משיקה חברת 'תבליני טעם וריח'  תערובת. תערובת התיבול לשקשוקה מבית תבליני טעם וריח הינה תערובת מיוחדת, המכילה תבלינים מגוונים ביניהם פפריקה, כמון, פלפל שחור, כוסברה, צ'ילי חריף ועוד וכן מגוון ירקות תיבול כגול בצל, שום ופטרוזיליה, בעלי טעם וריח דומיננטיים. שילוב זה מעניק לשקשוקה את טעמה הייחודי, עם דגש על חריפות-מתקתקות מעודנת, האופיינית לשקשוקה. מחיר ליחידה החל מ-8 ₪ ל-100 גרם.
  • תערובת תיבול לצ'יפס ב-2 טעמים: קלאסי ופיקנטי – בחברה מציינים שהוחלט להשקיע בתערובת זו לאור העובדה שהצ'יפס הינו מאכל מאוד פופולרי בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. רובנו נוהגים לאכול צ'יפס חם עם מלח, קטשופ ומיונז – אך כשם שיש חטיפי צ'יפס באינספור טעמים, גם בתחום הצ'יפס החם יש מקום לגיוון, שדרוג ולהעשרת הטעם המוכר והאהוב. מחיר ליחידה החל מ-8 ₪ ל-100 גרם.

להשיג ברשתות המובחרות רשתות השיווק.

חדש: טחינה משומשום מלא פי 6 סידן

טחינה בארכה משומשום מלא פי 6 סידןמותג הטחינה והחלבה, בארכה, משיק בימים אלו טחינה גולמית משומשום מלא, פי 6 סידן, המכילה ערכים תזונתיים גבוהים.שומשום מלא הוא אוצר תזונתי מופלא, המכיל שלל רכיבים תזונתיים מועילים: שפע של מינרלים, ויטמינים, חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון החיונים לבריאות גופנו. את השומשום המלא יש המגדירים כסופר פוד (Super Food), בעל צפיפות תזונתית גבוהה. שומשום מלא, כולל נבחרת של רכיבים תזונתיים מועילים וביניהם: סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ ויטמין 1B , חומצות שומן חיוניות, ונוגדי חמצון  החיונים לבריאות גופנו.השומשום המלא של "בארכה" מגיע ממחוז חומרה שבאתיופיה, בית הגידול של זן השומשום המובחר ביותר בעולם, האדמות באיזורי גידול אלו עשירות בריכוזי מינרלים, מגנזיום וברזל, ולכן השומשום המלא המגיע מאדמות אלו בעל איכויות תזונתיות גבוהות במיוחד.בימים אלה יוצאת בארכה עם טחינה משומשום מלא עשירה בפי 6 סידן מטחינה גולמית בארכה 100% שומשום, השומרת על המסורת והטעם של השומשום, בשילוב תהליך חדש ואיכותי המאפשר שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים של גרעיני השומשום, יותר סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ סיבים תזונתיים ובעלת מרקם מעודן.מובילי דעה מתחום התזונה, לרבות מדריכי תזונה של משרד הבריאות, ממליצים לשלב בתפריט התזונה היומי טחינה בכלל מעגלי החיים, כמו גם עבור קהלי יעד ספציפיים, הזקוקים לצריכה מוגברת יותר של סידן: נשים בהיריון ונשים מניקות, ילדים בגילאי בית הספר,  הגיל השלישי, גיל המעבר וספורטאים.2 כפות ביום של טחינה גולמית משומשום מלא פי 6 סידן של בארכה מספקת כמות נדיבה ביותר של סידן – מינרל החיוני לבניית עצמות השלד והשיניים, וחשוב מאוד לפעילות השרירים ומערכת העצבים. 2 כפות ביום של טחינה שומשום מלא בארכה, מהוות כ-%26 מהתצרוכת היומית המומלצת לגברים ונשים וכ-%20 לילדים ונוער בגיל ההתבגרות (גילאי 9-18). (ע"פ טבלאות ערכי ייחוס המפורסמות ע"י משרד הבריאות).בבארכה מקפידים על מספר מדדים לקבלת טחינה גולמית איכותית משומשום מלא:

  • 100% שומשום מלא מזן חומרה האתיופי המובחר שבזני השומשום.
  • 100% רכיבים טבעיים
  • פי 6 סידן מטחינה גולמית בארכה 100% שומשום
  • ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל , ללא גלוטן.

טחינה 'בארכה' משומשום מלא פי 6 סידן, ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות. מחיר מומלץ לצרכן: בין 14-17 ₪

חדש: תערובות אורז חדשות של חוות דרך התבלינים

תערובת אורז גן עדן (צילום יח"צ)
תערובת אורז גן עדן (צילום יח"צ)

נמאס לכם מהאורז הלבן ? המג'דרה או שהמקלובה מסובכת לכם מידי להכנה ? מגוון התערובות המתחדשות של חוות דרך התבלינים הן הפתרון בשבילך.בעזרת מספר כפות של תערובת אפשר להפוך כל מנת אורז לארוחת גורמה! האורז נצבע בצבעי הירקות, הצמחים והתבלינים האקזוטיים…מועשר בעשבי התיבול ושורשים ומקבל טעם מנצח! התערובות מתאימות גם לתיבול קוסקוס, קינואה ועודבין התערובות:

  • תערובת לאורז חמוץ מתוק- תערובת מיוחדת לאורז המשלבת בין מתוק לחמוץ.
  • תערובת בטעם של יער פטריות – מבוססת על פטריות, בצל מטוגן, ירקות ותבלינים
  • תערובת לאורז גן עדן- תערובת צבעונית עם טעמים מיוחדים המכילה תבלינים אקזוטיים על בסיס קינמון ואניס, קשיו, פפאיה, אננס, אוכמניות וקארי הודי
  • תערובת לאורז גלילי- תערובת מרעננת המכילה פירות יבשים מיוחדים המעניקים לאורז טעם מתוק ועדין.
  • תערובת לאורז בוכרי – תערובת פיקנטית לאורז המתבססת על טעמים וחומרי גלם של המטבח הבוכרי.
  • תערובת פיסטוק לאורז – תערובת קריספית הנותנת קראנצ'יות לכל ביס וביס – כוללת פיסטוק כמובן, בצל מטוגן, שקדים, שומשום חום, תבלינים ועוד
  • תערובת לאורז סיני  – כוללת את תערובת "חמשת התבלינים" הסינית המאפיינים את המטבח הסיני, בצל מטוגן, פפאיה, ירקות ועוד
  • תערובת לאורז אדום – כוללת בצל מטוגן, גרעיני חמנייה, אבקת סלק, צנובר ופקאן.

מחיר: ל-100 גרם 12 ₪ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת.לאתר החברה: https://www.derech-hatavlinim.co.il/

VBOOK לאוהבי הספר

מחזיק ספרים VBOOK (צלם שגיב גורביץ')
מחזיק ספרים VBOOK (צלם שגיב גורביץ')

חברת eNovi, אשר הוקמה על ידי היזמים הישראלים שירלי ממו ושגיב גורביץ ומתמחה בפיתוח פטנטים מקוריים וחכמים המעניקים פתרונות פשוטים לבעיות מורכבות ויומיומיות של החיים, מציגה את VBOOK, מעמד ספרים המשמש גם כסימניה חכמה, המספקת ארבעה פתרונות יצירתיים במוצר קומפקטי, חדשני ויעיל אחד, המבטיח לשנות את חווית הקריאה העולמית!כל מי שאוהב לקרוא ודאי מכיר את האתר הבלתי אפשרי שבהשארת ספר פתוח במצבים שונים או הניסיון לקרוא ולעשות פעולה נוספת במקביל המצריכה שימוש בידיים. ה-VBOOK מהווה גאדג'ט ישראלי חדשני, המעוגן בפטנט בינלאומי רשום, מקנה ארבעה פתרונות במוצר אחד: סימניה, מחזיק ספרים המבטל את נטייתו הטבעית של הספר להיסגר ומאפשר להעמידו בצורה יציבה על כל משטח ישר ללא תמיכה, מאפשר דפדוף בצורה קלה ואף מסמן את השורה האחרונה בה הספקנו לקרוא.חברת eNovi הוקמה בשנת 2013 ומטרתה להציע מוצרים פורצי דרך, חדשניים וייחודים הנותנים מענה לבעיות הקטנות של חיי היומיום והופכים אותם לנוחים ומהנים, תוך שילוב בין עיצוב, פונקציונאליות וחווית משתמש. זאת ועוד, אריזת המוצרים נעשית תוך מתן עזרה לקהילה בשיתוף עמותת "שיקום אחר", לאוכלוסיית פגועי הנפש. ניתן להשגה בצבעי כסף, כחול וזהב. המחיר: 35 ₪ ליחידה.להשיג באתר: www.VBOOK.co.il,  או בטלפון: 077-5000950

FRUIT WATER

צילום יח"צ
צילום יח"צ

כמענה למגמה הכוללת של אורח חיים בריא, יפאורה משיקה קטגוריה חדשה בעולם המשקאות הקלים- fruit water שילוב של מים ופרי עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות, ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים.

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "המגמה הבריאותית בצריכת מזון ומשקאות, שעל פיה  צרכנים מנסים לקחת אחריות על הבריאות שלהם , מובילה לכך שאנשים מחפשים מוצרים טבעיים  יותר ועם פחות סוכר, ושואפים  לשתות יותר מים, מתוך אמונה שמים הם המשקה הבריא והחיוני ביותר לגופנו . אך עם זאת, אנחנו רואים פער בין השאיפה לשתות רק מים לבין מה שקורה בפועל.   בשיחות/קבוצות מיקוד עם צרכנים אנחנו מזהים רצון להתקרב למה שנתפס בריא יותר: כמה שפחות סוכר אבל ללא פגיעה בטעם.

מתוך השאיפה לתת מענה לצרכים בשוק, פיתחנו פתרון אמיתי,  משקה ראשון מסוגו בישראל עם שילוב של פרי ומים, עם חצי מכמות הסוכר במשקאות פרי קלים, מרענן מתוק ומרווה במיוחד, שאינו מותיר תחושה של צמא לאחר השתייה.

FRUIT WATER  מאפשר לכולם ליהנות ממשקה שמתאים לאורח החיים העכשווי, בלי לוותר על הטעם."

סדרת הFRUIT WATER  בחמישה טעמים חדשים: אבטיח, אננס, אפרסק, תפוח וענבים המכילים פרי, עם חצי מכמות הסוכר והקלוריות של משקאות פרי קלים אחרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות בבקבוקי 1.5 ליטר וחצי ליטר.

מסעדות

Uber ורשת בורגרסבר משיקות שיתוף פעולה ייחודי בירושלים

בורגרסבר 150 גרם (צילום יח"צ)
בורגרסבר 150 גרם (צילום יח"צ)

רשת בורגרסבר ו- Uber אפליקציית הנסיעות הבינלאומית, משיקות מחר, 28 ביוני 2015 , שיתוף פעולה ראשון, לרגל השקת שירות המוניות בירושלים. במסגרת הפעילות תעניק Uber למשתמשים 80 ש"ח לנסיעות שיתחלקו לשתי נסיעות (הלוך וחזור), כל אחת עד 40 ש"ח בהזנת קוד ייעודי ("בורגרסבר"). לאחר מימוש הנסיעה ( גם כיוון אחד), רשת בורגרסבר תעניק הטבה- המבורגר 150 גרם בחינם.

עם הצגת הקבלה של הנסיעה ב-Uber בסמארטפון, יוכל הלקוח ליהנות מההטבה בבורגרסבר. את ההטבה ניתן יהיה לממש אך ורק עם הצגת חשבונית. ההטבה מוגבלת בשלב זה ל-1000 מימושים בכל סניפי בורגרסבר בירושלים בלבד.

רשת בורגרסבר מתמחה במנות המבורגר איכותיות כשרות המותאמות לטעמו האישי של הלקוח ומציעה חווית בילוי עדכנית ובשורות קולינריות מתחדשות. הרשת מונה כיום 32 סניפים בפריסה ארצית והינה רשת ההמבורגרים הרביעית בגודלה בישראל. בשוק ההמבורגרים הישראלי המגלגל כמיליארד שקלים בשנה, הרשת תופסת נתח שוק של 20% אחוזים ומשרתת כ-150 אלף לקוחות בכל חודש. ב-3 השנים הקרובות מתוכננת הרשת לפתוח עוד כ-5 סניפים ברחבי הארץ.

רשת בורגרסבר מציעה חוויה ייחודית בנוף ההמבורגרים הישראלי – הכנת ההמבורגר נעשית במטבח פתוח, על גבי פס חם אל מול הלקוח ומאפשרת לכל לקוח להרכיב לו את ההמבורגר הייחודי שלו, כמו שהוא אוהב. בשונה מהמתחרים, בבורגרס בר אין המבורגרים מובנים מראש – אלא מבחר סוגי בשר במשקלים שונים, מגוון תוספות לבחירה :ביצת עין, פטריות פורטבלו, בצל מטוגן, שום קונפי ולבסוף – 13 סוגי רטבים Home made הכוללים רטבים ייחודיים שלא מקובל למצוא על המבורגר כגון פסטו, צ׳ימיצ׳ורי, חריף שאטה ואפילו טחינה. אתר החברה (לפרטים והזמנת משלוחים) https://www.burgersbar.co.il

LE BISTRO BAR בחולון – תפריט תבשילים ביתיים

מסעדת הביסטרו הראשונה בחולון LE BISTRO BAR מרחיבה את תפריט האוכל, ומצרפת אליו מבחר מנות של תבשילים ביתיים. על טעמם הנפלא והביתי של התבשילים, אמון שף המסעדה עימאד שורבג'י, שזכה במדליית כסף בתחרות "גביע העולם בבישול" בלוקסמבורג ובפרסים בתחרויות נוספות בעולם.

התבשילים הביתיים החדשים שהצטרפו לתפריט הקיים, כוללים:

  • אורז שערייה: אורז עם אטריות דקות – 17 שקלים
  • חומוס פלאפל 34 שקלים
  • מרק קובה סלק – 42 שקלים
  • סופריטו בקר עם תפוחי אדמה – 48 שקלים
  • מוסקה – חציל ממולא בבשר בקר ברוטב עגבניות – 48 שקלים
  • קציצות דגים עם קישוא, בצל ואריסה – 44 שקלים
צילום יח"צ
מוסקה (צילום יח"צ)

LE BISTRO BAR  ממוקמת במרכז עזריאלי בעיר, ברחוב הרוקמים 26. התפריט עשיר ומציע לצד התבשילים הביתיים, מבחר מנות ראשונות ביניהן קרפצ'יו סלק, קרפצ'יו בקר, כרובית בטחינה ועוד ומגוון מנות עיקריות גדול שעונה על כל טעם ודרישה. רשימת העיקריות כוללת בין השאר מבחר מנות פסטה תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, פפרדלה עם פירות ים, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, מחבת פירות ים עם יין לבן על מצע ניוקי, סטייקים, המבורגים וקבבים אוריינטליים שנטחנים במקום, שניצלים עם פירה, סטייק סלמון, טבעות קלמארי ועוד ועוד.  בצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-38 שקל.  לצד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט אלכוהול עשיר של יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק. רשימת הקינוחים מציעה כמה מנות מנצחות, כשהמומלצות ביניהן: עוגת גבינת פירורים צרפתית ועוגת הבית ביסקויט שוקולד.

לאחרונה החלו במסעדת LE BISTRO BAR להפעיל שירותי משלוחים לתושבי חולון והסביבה לאורך כל שעות היום, עד השעה 24:00. להזמנת משלוח: 03-6047485  לתפריט המשלוחים:https://lebistro.rest.co.il

LE BISTRO BAR  פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים. לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות: https://lebistro.rest.co.il/

ארועי ומבצעי יין בירה ואוכל קרובים

מבצעי הקיץ ברשת wine&more משקאות חינאוי ג'ורג'

"ענף המשקאות בישראל נמצא בירידה לאור כניסתן של רשתות השיווק הגדולות לתחום האלכוהול. רשתות משקאות שלא ישכילו למתג ולבדל את עצמן לעומת רשתות השיווק יפשטו את הרגל" כך אומר וואסים חינאווי, בעלי רשת חנויות היין wine&more משקאות חינאוי ג'ורג'. עוד אומר חינאווי, ישנו שינוי מגמה בצריכת האלכוהול בקיץ 2015. "אנחנו רואים גידול משמעותי במכירת בירות הפרימיום ברשת, בירות בעלות אחוזי אלכוהול גבוהים ותכולה גבוהה יותר של 750 מ"ל. עונת הקיץ ידועה כעונת הבירות והישראלים מוכנים להכניס יד לכיס ולקנות בירות איכות ישראליות וזרות דוגמת  שימיי, מלכה, מרדס, דובל, לף בלונד ועוד."

חינאוי הצביע גם על טרנד חדש ועולה בתחום המשקאות: שתיית יין רוזה. "מדובר במגמה עולמית שהגיעה לישראל והיא הולכת להיות חזקה מאוד בקיץ הקרוב."

מבצעי באקטים

  • באקט ואן גוך 750 מ"ל+ שוופס ראשן ב- 145 ₪
  • באקט גרייגוס 1 ליטר + 4 בלו ב- 159 ₪
  • באקט אוזו 12 + 3 פחיות טאצ' לימונענע ב- 105 ₪
  • באקט ג'ק דניאלס דבש 700 מ"ל + 4 פחיות טאצ' קולה ודבש ב-169 ₪
  • באקט קמפרי ליטר + תפוזים 1.5 ליטר ב- 129 ₪.

רשת המשקאות wine&more חינאווי ג'ורג' משקאות מייסודה של משפחת חינאווי הינה רשת ארצית המובילה במכירת יין, משקאות אלכוהוליים, בירה, בשר, גבינות ונלווים המונה 10 סניפים באזור גוש דן המורחב והשרון.

"משק עפאים" עם חנות דגל במכבים והסביבה

חנות משק עפאים (צילום משק עפאים)
חנות משק עפאים (צילום משק עפאים)

משק עפאים לחקלאות בת קיימא שבערבה פותח חנות דגל ראשונה במרכז רננים במכבים ומציע את מגוון מוצרי המשק לצד קפה אורגני, חליטות תה, כריכים ומאפים. המשק הוקם על ידי האחים ינון והדיי עפאים והוא מהווה מודל למשק אקולוגי וחברתי ייחודי.

במשק עפאים לחקלאות בת-קיימא מבינים שהטעם של האוכל שלנו לא מתחיל במטבח אלא באדמה שבה הוא גדל ולכן הם מגדלים את הירקות, הפירות ובעלי-החיים בתקנים אורגניים מחמירים ובתנאי סחר הוגן. את הגידולים הם מעבדים לאט, בעבודת-יד ובשיטות מסורתיות ליצירת מזון נקי מחומרי הדברה, חומרים משמרים, הורמונים והנדסה גנטית. במשק זורעים וקוצרים, רועים וחולבים, גודדים וכורמים בעזרת עובדים ומתנדבים מהארץ ומרחבי העולם ונהנים לייצר מזון בריא יותר, הוגן יותר וטעים יותר.

בחנות ניתן למצוא מגוון גבינות עיזים אורגניות בעבודת יד, ביצי חופש אורגניות מן המשק, ירקות אורגניים, שמן זית אורגני זני, זיתים כבושים, דבש טבעי טהור, ריבות, מרקחות, ממרחי-עשבים וירקות, לימונים כבושים, מוצרי שקדים בכבישה קרה, נבטים חיים, מאפים, פסטה טרייה, גלידות ועוד.

לצד השולחנות שבחזית החנות אפשר גם לעצור לארוחה קלה: כריך ממוצרי המשק בלחמי שאור מעולים, מגש גבינות וממרחים, קפה אורגני מעולה, חליטות תה אורגני, מיץ טבעי סחוט במקום ומוזיקה טובה.

בין מגוון הגבינות ניתן למצוא:

  • מרים: גבינה למריחה במרקם אוורירי:  250 גרם – 22 ש"ח
  • לבאנה חמצמצה:  250 גרם – 18 ש"ח
  • שחרחורת – גבינה טרייה בהחמצה לקטית, עטופה בפחם ערמונים:  18 ש"ח ל-100 גרם
  • צין – גבינה גדולה ובשלה, עטופה עובש לבן ובעלת מרקם נוזלי: 18 ש"ח ל-100 גרם
  • רכס – גבינה בהחמצה לקטית, מטופטפת באיטיות בסלסלות מלבניות:  18 ש"ח ל-100 גרם
  • עמלי – גלילים עבים של גבינה לקטית בטפטוף כפול וממושך, פרי פיתוח המשק: 21 ש"ח ל-100 גרם.
  • זוטא – גבינה קטנה בהחמצה לקטית בעלת טעם עובשי מובהק – 21 ש"ח ל-100 גרם

החנות מציעה גם משלוחים עד הבית באזור מודיעין-רעות-מכבים בטלפון: 08-6842887. החנות פתוחה בימי ראשון עד חמישי בין השעות 07:00-20:00 ובשישי בין 07:00-15:00. מרכז רננים, שדרות המכבים 14, מכבים. לפרטים נוספים:  www.ofaimme.com

החופש הגדול

יולי חם בקיפצובה

קיפצובה פארק המתנפחים (צילום אסף קליגר)
קיפצובה פארק המתנפחים (צילום אסף קליגר)

מבצעים מיוחדים לבאי הפארק: שלישי בשלייקס, HAPPY HOUR, והכרטיס המושלם לחסכון 'חיזרובה'.

פארק קיפצובה, המיני-לונה פארק היחיד באזור ירושלים נערך לקראת הקיץ, שיפר את פני הפארק והגדיל את שטחו בשני דונם נוספים. בנוסף, יוצא הפארק במבצעים שווים ומיוחדים לכל המשפחה.

  • מתקן אתגרי חדש ושיפור פני הפארק: בקיפצובה השלימו לאחרונה השקעה נרחבת של למעלה ממיליון ש"ח בשיפור פני הפארק והרחבתו בשני דונם נוספים.  בקרוב מאוד יגיע מאיטליה מתקן אקסטרימי חדש – 'סירה בסערה'  – סירה שמיטלטלת ומסתובבת, הנאה צרופה להורים ולילדים. פרטים בהמשך…
  • שלישי בשלייקס: גם בקיפצובה הצטרפו למבצע 'שלישי בשלייקס' – במסגרת זו, סבא וסבתא שיגיעו עם הנכדים לקיפצובה  בחודש יולי בימי שלישי, ישלמו רק 10 ₪ כל אחד.
  • מזיזים את השעון קדימה לטובת מחירים חדשים: מבקרים שיגיעו לפארק במהלך יולי החל מהשעה 14:00 ישלמו את מחירי שלוש השעות האחרונות: עבור ילדים בין הגילאים 2-14 –  58 ₪ (במקום 78 ₪) ומבוגר או פעוט עד גיל 2 ישלם 33 ₪ (במקום 53 ₪).
  • כרטיס חיזרובה נטען – חסכון משתלם: למשפחות שמתאגדות יחד ל"קבוצת רכישה", פארק קיפצובה מציע לרכוש כרטיס 'חיזרובה נטען' בסכום של 530 ₪ המקנה 11 כניסות (+ 2 מבוגרים חינם, ב-3 השעות האחרונות).

שעות פתיחת הפארק במהלך חודש יולי 2015:  א'-ה' ושבת – 10:00-19:00, שישי– 10:00-17:00.

למידע נוסף: 02-5347952   www.kiftzuba.co.il ובפייסבוק "קיפצובה"

אופנה: מה חדש ומבצעי מכירה

סוף העונה FACTORY 54

צילום שרבן לופו
צילום שרבן לופו

30% הנחה על קולקציית אביב קיץ 2015 של המותגים CARVEN, JOSEPH, VERSACE, ISABEL MARANT ETOILE ובנוסף, פריט שני ב-50% הנחה על הפריטים המשתתפים במבצע מקולקציית הגברים והנשים לעונת אביב קיץ 2015 של מעצבי העל הבינלאומיים המובילים: Alexander Wang, Bally, Dsquared2, Emporio Armani, Fred Perry, Giorgio Armani, Just Cavalli, Juicy Couture, Kenzo, , M Missoni, Marc Jacobs, Marc by Marc Jacobs, Michael Kors, Paul Smith, Red Valentino, Tory Burch, Valentino, Versus, Y-3, Z Zegna

המבצעים בתוקף לחברי מועדון ומצטרפים חדשים בלבד בחנויות FACTORY 54 פרד פרי שרונה וארמני ג'ינס קניון רמת אביב

המבצע בתוקף עד ה-30.6.2015, תקף לפריטים  מסומנים בלבד, אין כפל מבצעים והנחות, לא כולל ג'ינסים, special items וחליפות.

סניפי FACTORY 54: רמת אביב: איינשטיין 40 , תל אביב, קניון ארנה: השונית 2, הרצלייה, נמל תל אביב: האנגר 9, תל אביב, נתניה: מתחם פולג, אילת ליד טיילת נפטון, ONE PLAZA , באר שבע.

FIX במבצע סוף עונה

fix חוטיני 24.90 שקלים (צילום דנה קרן)
fix חוטיני 24.90 שקלים (צילום דנה קרן)

FIX רשת ההלבשה התחתונה לצעירות יוצאת במבצעי סוף עונה על קולקציית הקיץ:

במסגרת הסייל מבחר גדול של פריטים ומארזים בקומבינציות במחיר סופר אטרקטיבי ב-  59 ₪ בלבד. לדוגמא:

  • פיג'מה או חזייה ב-  59 ₪  (במקום  מחיר מקורי : פיג'מה נמכרת ב 99.90\119.90 ₪ , חזייה 89.90\99.90 ₪ ).
  • מארז של 4 יחידות תחתונים\בנדו ב- 59 ₪ (במקום 99.60 ₪ – 24.90 ₪ ליח').
  • חולצות\מכנסיים\גוזיות\מוצרי טיפוח 2 יח' ב- 59 ₪ (במקום מחיר מקורי ליחידה.
  • טופים 49.90 ₪
  • מכנסיים 59.90\99.90 ₪
  • קרם גוף 59.90 ₪
  • בודי מיסט 49.90 ₪

ובנוסף בקנייה מעל 200 ₪ תיק במתנה.

המבצע מתקיים בכל רשת חנויות FIX : קניון גבעתיים, קניון איילון, קניון רחובות , בילו סנטר, איקאה צפון, ירושלים רח' קינג גורג' 1 עד ה-  30.6.2015.

פינת הגבר בחנות ללין (צילום דני בר)
פינת הגבר בחנות ללין (צילום דני בר)

Mr. Laline

סדרת הגברים האהובה של ללין מתחדשת ומתרחבת. הסדרה פותחה בהשראת 'מר ללין'- הגבר שאנחנו אוהבות לאהוב. גבר מעשי שיודע בדיוק מה הוא רוצה, ומה לעשות כדי להשיג את זה. גם כשמדובר בטיפוח, מר ללין חושב פרקטי. יעיל ותכליתי, שחור ולבן, הוא מוכן להשקיע יותר ובתנאי שזה לא יגזול ממנו הרבה זמן.

בדיוק כמוהו, גם סדרת Mr. Laline מציעה מגוון פתרונות פרקטיים לטיפוח יומיומי, מבוססים על פורמולות מתקדמות, הם מאפשרים לגברים שלנו להשקיע בעצמם מבלי להשקיע שעות, עם עוד בונוס נפלא שילווה את היום שלהם- הניחוח הגברי האהוב כל כך. סדרת Mr. Laline עוצבה בתכליתיות של קונטרסט שחור-לבן, ומותגה באייקון המקטרת (כדי להוסיף לה נימה קצת 'מכופתרת').

את מוצרי הטיפוח של הסדרה מלווים מבחר אקססוריז גבריים להשלמת הטיפוח וההופעה.

המוצרים בסדרת Mr.Laline:

  • פילינג גוף: פילינג גוף המעניק ניקוי פילינג עמוק, זאת בזכות גבישי מלחים טבעיים, המשאירים את העור חלק ונעים למגע ומזינים אותו בשמני אבוקדו וזרעי ענבים. תכולה: 500 גרם, מחיר: 89.90 ₪
  • קרם גוף: קרם המעשיר את העור בלחות ומעניק לו ניחוח מושך לאורך זמן. הקרם מועשר בשמני קלנדולה ובוראג', אלוורה ומינרלים מים המלח. ללא פארבנים. תכולה: 90 גרם, מחיר: 64.90 ₪
  • בושם או דה טואלט: בושם על בסיס אלכוהול בניחוח דומיננטי שאי אפשר לעמוד בפניו, שילוב של גבריות ורעננות עם טוויסט שרמנטי-ארומטי. מועשר בקמומיל. תכולה: 150 מ"ל, מחיר: 159.90 ₪.
  • שמפו וג'ל רחצה: שמפו וג'ל רחצה במוצר אחד, לתחושת רעננות בכל רחצה. המוצר מועשר באלוורה, קמומיל וויטמין E המעשירים את העור בלחות לאורך זמן. תכולה: 200 מ"ל, מחיר: 39.90 ₪.
  • דאודורנט סטיק: דאודורנט לגבר, המעניק הגנה לאורך כל היום. הדאודורנט מועשר בתמציות אלוורה, ג'ינקו בילובה, שורש ג'ינסנג וקמומיל להרגעת העור ואינו משאיר סימנים. ללא אלומיניום וללא פארבנים. תכולה: 75 גרם, מחיר: 79.90 ₪.
  • קצף גילוח: קצף גילוח המועשר בפרו ויטמין B5 המסייע לריכוך העור ובביסבולול, המופק מצמח הקמומיל ומרגיע את העור וללא פארבנים. תכולה: 90 גרם, מחיר: 59.90 ₪.
  • תחליב לחות לאחר גילוח: תחליב מפנק, המרגיע את עור הפנים לאחר פעולת הגילוח. מועשר בחמאת שיאה, תמציות אצות ים, ויטמין E, ג'ינקו ובילובה. ללא פארבנים. תכולה: 90 גרם, מחיר: 79.90 ₪.
  • סבון פנים: סבון פנים המנקה ביסודיות את עור הפנים, מעשיר אותו בלחות ומעניק לו מראה רענן ומלא חיים. מועשר בוויטמין E  ומנטול. תכולה: 150 מ"ל, מחיר: 39.90 ₪.
  • קרם פנים: קרם פנים עשיר המזין ומרכך את העור. מועשר בתמצית מלפפון ושמני אבוקדו, קלנדולה ושקדים מתוקים. ללא פארבנים. תכולה: 90 גרם, מחיר: 79.90 ₪
  • קרם ידיים: קרם ידיים יעיל לעור מחוספס ויבש. הקרם נספג במהירות ומשאיר את העור נעים למגע לאורך זמן. מועשר בגליצרין, שמנים צמחיים, ויטמין E  וסיליקונים להגנה ולהזנה של העור. ללא פארבנים. תכולה: 50 גרם, מחיר: 29.90 ₪ .
  • סבון שיאה: סבון מוצק, מועשר בחמאת שיאה. לתחושה מבשמת ורעננות לאורך זמן. תכולה: 100 גרם, מחיר: 19.90 ₪.
  • מיני קיט לגבר: מארז לגבר בגודל מיוחד הכולל: סבון פנים, שמפו וסבון, אפטר שייב באלם וקרם גילוח. מחיר: 79.90 ₪.
ללין מארז לגבר MR LALINE מחיר 79 שקלים (צילום מוטי פישביין)
ללין מארז לגבר MR LALINE מחיר 79 שקלים (צילום מוטי פישביין)

עוד בסדרת הגבר החדשה, קולקציית אביזרים משלימים:

  • תליון ריחני לרכב: תליון אבן בעיצוב גברי לרכב, עם ניחוח שממלא הרכב והופך כל נסיעה למהנה. מחיר: 19.90 ₪.
  • תיק רחצה: תיק רחצה שחור דמוי עור, אידאלי למוצרי הטיפוח הגבריים, עם תוספת נשיאה ותלייה. מחיר: 59.90 ₪.
  • ערכה לצחצוח נעליים לגבר: נרתיק ובתוכו סט מושלםלגברים שחשוב להם להיראות 'מצוחצחים' -בעבודה, בנסיעות, או בפגישות עסקים. הערכה כוללת: כף נעליים, מברשת צחצוח, משחת נעליים שחורה ובד הברקה. מחיר: 49.90 ₪.
  • ספוג רשת : ספוג מקציף לגבר בצבע שחור, מחיר: 9.90 ₪

ניתן להשיג את סדרת Mr. Laline לגברים ברשת חנויות ללין ברחבי הארץ.

איזבלה מציגים – העולם בשחור לבן – פילם נואר

איזבלה קיץ 2015 (צילום עומר ואסקף מסינגר)
איזבלה קיץ 2015 (צילום עומר ואסקף מסינגר)

מעצבת המותג, לילי מרציאנו, שואבת את השראתה מעולם התרבות בבד בבד עם עולם הפנטזיה האישית שלה. רוב הטרנדים בהם היא נוגעת מגיעים מפינות אינטלקטואליות כקולנוע או תיאטרון.

איזבלה משיקים קולקציית קפסולה חדשה בכל שבועיים, המתהדרת בפריטים ייחודיים שאינם חוזרים על עצמם על מנת לשמור על בלעדיות  הפריט במלתחה של הלקוחה.

הפעם ההשראה כולה ביצירה מושפעת מסגנון הפילם נואר הקלאסי. פריטים מחויטים מבדים מובחרים ובתפירה עילית המסתפקים בצבעי הבסיס המייצגים יוקרה וקלאסיקה. גם הגזרות הן בהשפעת הסגנון ובצורה אופיינית משדרים איפוק ואצילות. חתימת ידה של נילי מאופיינית בסגנון מוקפד ומתכתבת עם האופנה האירופאית תוך שימת דגש על איכות הבדים ותפירה .

הדגמים מיוצרים בקבוצות ייחודיות, כגון בגדי ערב (הכוללים שמלות מקסי, אוברולים ושמלות קוקטייל לוהטות) לצד פריטי קז'ואל מוקפדים ביניהם חליפות, טופים, ג'קטים ושמלות והכל בסגנון מפתה, אלגנטי , רומנטי ומחמיא לגוף האישה. הקולקצייה מורכבת מדגמים המיוצרים במהדורה מוגבלת ונמכרים לבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ וכן ללקוחות פרטיים. כל הפריטים מיוצרים בישראל. טווח מידות: 36-44    טווח מחירים: 400-1000 ש"ח.

ניתן להשיג: בחנות השואו רום:

דרך בן צבי 84,  בית פנורמה, תל אביב ובמגוון בוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.

טלפון לבירורים: 03-6777727 או לנייד 052-6979200

כתיבת תגובה