מה חדש על המדף של דני בר

יין, ויסקי וגם סויה חדשים ||| מבצעים ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

מאסטר שף עם סויה מסורתית המכילה 40% פולי סויה מיפן

רוטב סויה מסורתי מאסטר שף (צילום יח"צ)

המותג הקולינארי מאסטר שף ממשיך להתרחב ומשיק רוטב סויה מסורתית –  רוטב איכותי המיוצר לפי מיטב המסורת היפנית. המוצר החדש מכיל 40% פולי סויה מיפן – ריכוז הפולים הגבוה ביותר בשוק. פולי הסויה המשמשים לייצור הסויה המסורתית, מגיעים היישר מהאי הוקאידו שביפן וגדלים בחוות גידול משפחתיות הממוקמים ברחבי האי. מגדלי הסויה באי, משמרים מסורת ארוכת שנים בעת גידול הפולים, אשר שומר על טעם ואיכות מהטובים בעולם. הסויה עוברת תהליך תסיסה טבעי ולאחר מכן מיושנת בחבית עץ. ריכוז גבוה זה של פולי סויה ותהליך ההתססה המסורתי יוצרים רוטב בעל גוון עמוק ועשיר בהתאם למיטב המסורת היפאנית.

הסויה המסורתית של מאסטר שף גם עדיפה בריאותית לאור ערכי הנתרן הנמוכים בהשוואה לכל המתחרים בשוק. בנוסף, לסויה המסורתית קיימת גם גרסה מופחתת נתרן, אף היא מכילה ערכי נתרן נמוכים בהשוואה לכל המוצרים מופחתי הנתרן האחרים בשוק. מחיר 15.90 שקלים. להשיג בחנויות המובחרות וברשתות השיווק. צילום: יח"צ מאסטר שף

מבצעים

עראיס משרונה ת"א בספיישל ליום הילד הבינלאומי

מנת עראיס במסעדת עראיס שרונה מרקט ת"א (צילום יח"צ)

עראיס הוקמה ביולי 2015 במטרה ליצור קונספט חדשני שנולד מתוך מפגש של יזמים מתחום המסעדנות עם אנשי האטליז מיטמרקט משוק הכרמל בתל אביב. המסעדה ממוקמת בלב מתחם שרונה היוקרתי אשר משמש היום כאחד המקומות הלוהטים ביותר לתל אביבים ושאר תושבי הארץ שפוקדים את המקום במהלך כל ימות השנה. המקום בנוי כבר פינתי המשקיף על גינת שרונה ומחופה אריחי חרסינה לבנים ממש כמו באטליז קלאסי.

את תפריט המסעדה הרכיב השף ירון קסטנבוים תוך בחירת נתחים וחיתוכי בשר מובחרים. בנוסף הרכיב מסבחת מעושנים ייחודית, מגוון שיפודים, קבבים קלאסיים ו"שקשוקה" של קציצות בשר בסגנון מרגז. המטרה של עראיס היא להפוך את הגישה לבשר לעניין פשוט, נוח, יומיומי ומהיר תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים.

מנת הדגל של המקום נקראת על שמו "עראיס" – פיתה ממולאת בתערובת קבב טלה צלויה על הגריל ובתנור. הפיתה משחימה והופכת לקריספית ומוגשת על מצע סלט עגבניות עם טחינה וחריף לימונים.

בתפריט תמצאו גם מנת מסבחת מעושנים, שקשוקה קציצות מרגז ונתחי בשר מובחרים.

הבילוי בעראיס הנו חוויה קולינרית עוצמתית של טעמים, ריחות, מראות ואווירה לזוגות, לחברים וכמובן להורים ולילידיהם. המקום בנוי כמו בר פינתי המשקיף על גינת שרונה ומהווה פתרון מושלם להורים ולילדים – אלה הממהרים לסיים את הארוחה, לקום ולשחק וכל זה נעשה במרחק נגיעה מההורים. מדי חודש אנו מכינים ספיישל הטבה חודשית עבור החברים שלנו, אך החודש הזה בחרנו לתת דגש ליום הילד הבינלאומי 2017.

אנו מזמינים אתכם לבילוי משותף עם ילדיכם אשר ייהנו ממנת ילדים על חשבוננו על כל הזמנת מנה עיקרית של אחד ההורים. המבצע לאורך כל חודש נובמבר ולמימוש חד פעמי, בהצגת כרטיס חבר. באפשרות כל לקוח להצטרף למועדון החברים אונליין באתר המסעדה טרם הגיעו או בזמן הביקור בה וליהנות מההטבה כבר בביקור הבא. ההצטרפות למועדון החברים אינה כרוכה בתשלום. להצטרפות באתר <<<   .   עראיס, מתחם שרונה מרקט, תל אביב. טלפון  03-5509070

דומינו'ס פיצה חוגגת את ההזמנה ה-5,000,000 באפליקציה

דומינו'ס פיצה (דן פרץ)

דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה בישראל, שוברת שיאים חדשים וחוגגת את ההזמנה ה-5 מיליון באפליקציה ומזמינה את קהל לקוחותיה לחגוג אתה עם ה- MEGA WEEK: חמישה ימים של 40% הנחה למזמינים באפליקציה! ההטבה הייחודית תינתן למזמינים באפליקציה בלבד במגוון הפלטפורמות הסלולריות של הרשת – אייפון, אייפד, אנדרואיד וווינדוס פון. החגיגות יתקיימו בין התאריכים 29/10/17-02/11/17 על כל התפריט למעט גלידות, פיצות שף, קיקרס ושתיה בהתאם למחיר המחירון וללא כפל מבצעים.

שבירת השיא וההטבה הבלעדית למזמינים באפליקציה בלבד הינם חלק ממכלול חווית המשתמש הדיגיטלי אותה מציעה הרשת ללקוחותיה. המזמינים באפליקציה נהנים כבר היום מהפיצ'ר-ONE CLICK PIZZA  המאפשר הזמנת פיצה בדרך המהירה ביותר בלחיצת כפתור אחת בלבד. אתר החברה ואפליקציית המובייל הכוללים כלים ייעודים למעקב אחר ההזמנה כדוגמת ה- Domino's tracker או Domino's builder המסייע בבניית הפיצה עם כל התוספות האהובות בצורה וירטואלית. הנוחות והממשק הידידותי שדומינו'ס מציעה מעודדת את ההזמנות בדיגיטל וכיום למעלה מ- 63% מכלל ההזמנות נעשות באמצעות המחשב או הסמראטפון. נתון זה נמצא בראש צמרת הזמנות הדיגיטל בבדיקת כל המדינות בהן פועלת הרשת הבינלאומית, כולל יפן וארה"ב.

מבצעי השבוע ביינות ביתן

מבצע יינות ביתן בירה סטלה-ארטואה (צילם ארז בן)

דג דניס טרי – 39.90 לק"ג

שניצל דק דק טרי ארוז תנובה – 2 ק"ג ב50 שקלים

פילה מדומה/כתף עגל טרי 59.90 שקלים לק"ג

פסטרמה דק דק 120 גרם טירת הצבי – 9.90 שקלים ליח'

פסטה אסם 3 יח' ב11.90 שקלים

מארזי חטיפי אסם – 2 יח' ב20 שקלים

שמפו/מרכך/תחליב רחצה 700 מ"ל, כיף – 2 יח' ב15.90 שקלים

פיצה משפחתית במגוון סוגים מעדנות – 2 יח' ב25 שקלים

בירה שחורה מאלטי 1.5 ליטר 3 יח' ב12.90 שקלים

בירה סטלה מארז שישייה – 29.90 שקלים למארז

פסטרמה יחיעם 300 גרם – 14.90 שקלים ליח'

פתיתים/אטריות אסם – 4 יח' ב16.90 שקלים

המשביר לצרכן עם 10 ימים ללא מע"מ

רשת המשביר לצרכן יוצאת במבצע חסר תקדים ללקוחותיה עד 11 לנובמבר כאשר כל מוצרי מחלקות הכלבו יתומחרו ללא מע"מ בנוסף להנחות הקיימות. במבצע משתתפות המחלקות הבאות:

מחלקת האופנה, מחלקת עולם הבית, מחלקת טקסטיל, מחלקת הלבשה תחתונה, מחלקת האלקטרוניקה, מחלקת החשמל ומחלקת התכשיטים.

רשת המשביר לצרכן היא רשת חנויות הכל-בו הגדולה בישראל ונמנית על החברות המובילות בתחום המסחר בארץ. הרשת מונה 40 סניפים. חנויות החברה ממוקמות בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים בשטח מכירה מסחרי כולל של מעל ל-100,000 מ"ר. רשת המשביר  עוסקת בשיווק ובמכירה קמעונאית בישראל של מגוון מוצרי אופנה לכל המשפחה ומספקת תמהיל רחב של מוצרים איכותיים בתחומי הקוסמטיקה, אופנת נשים, גברים וילדים, אביזרי אופנה, הלבשה תחתונה, הנעלה, עולם הבית (טקסטיל וכלי בית), אלקטרוניקה/חשמל ותכשיטים, ומציעה ללקוחותיה מותגים בינלאומיים לצד תוצרת מקומית איכותית וחווית קנייה בסביבה ובאווירה של בית כל-בו.

אחים עיני עם מבצע ניקוי שמיכות פוך לחורף הקרב ובא

הוצאתם את שמיכת הפוך מהארון וגיליתם שכל הנוצות הפכו לגוש ? אוהבים את שמיכת הפוך הישנה ולא מוכנים לוותר עליה ? זה הזמן לגשת לחברת אחים עיני, המובילה בישראל בניקוי כל סוגי הטקסטיל וכן תיקון, שחזור וניקוי שטיחים, וילונות וריפודים, להפקיד את שמיכות הפוך ל- 72 שעות ושבסופן תקבלו אותן רעננות, נקיות ומוכנות לחורף. אחים עיני מציעה את הניקוי במבצע:

  • ניקוי, אריזה וחיטוי אנטי בקטריאלי של 5 שמיכות פוך מכל סוג / גודל  במחיר של 378 שקלים בלבד! (באיסוף השמיכות מהבית)
  • המביאים את השמיכות למפעלי החברה בלוד יזכו ל- 25% הנחה וישלמו 283 שקלים.

המבצע בתוקף עד ה- 31.12.2017

לפרטים נוספים באתר אחים עיני <<< ובטל': 1-800-69-69-69

לתינוק לילד ולצעיר

פעמונים ומיטב דש בשת"פ ייחודי לקידום חינוך פיננסי לילדים

בית ההשקעות מיטב דש וארגון "פעמונים" פותחים בשת"פ לקידום חינוך פיננסי להורים  שנועד לסייע בחינוך ילדיהם מגיל צעיר להתנהלות פיננסית נכונה. ביוזמה שיווקית משותפת ובאמצעים דיגיטליים יסייעו שני הגופים להורים לילדים צעירים, בשאלות הנחייה והתנהלות פיננסית מגיל צעיר. כך לדוגמא, כיצד להסביר לילדים את עולם המושגים הפיננסי, איך להיכנס עם הילדים לסופר ולהישאר בחיים, האם ומתי לתת דמי כיס, חשיבות החיסכון ודחיית סיפוקים. פעמונים הוא ארגון התנדבותי, המסייע למשפחות וליחידים בתחום ההתנהלות הכלכלית ומותאם לצרכיהם וליכולתם, באמצעות אלפי מתנדבים  בתחום כלכלת המשפחה וכולל: מידע וכלים לעבודה עצמית, מענה מקוון לשאלות, פגישת ייעוץ חד–פעמית וליווי כלכלי  שנמשך כמה חודשים. בנוסף, מפעיל הארגון תכניות לחינוך פיננסי בכל הארץ, הכוללות הרצאות, מערכי לימוד וסדנאות קבוצתיות.

בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ- 127 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הטרייד, ברוקראז', סוכנויות ביטוח, אשראי חוץ בנקאי, מכללה ללימודי שוק ההון ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידי BRM פיננסים וצבי סטפק.

בשלב ראשון, שיתוף הפעולה יכלול סדרת סרטונים מקצועיים שיעלו לעמודי הפייסבוק והיוטיוב של שני הגופים. בסדרת הסרטונים משתתפים עובדי ומתנדבי פעמונים, העוסקים בליווי והדרכה של משפחות ליציאה מהמינוס. מצ"ב הסרטון: מלמדים ילדים מושגים פיננסים.

אוכל ואלכוהול

Glenfiddich Experimental Series

לאחר הצלחתה של המהדורה המוגבלת, ה- Experimental Seriesמותג הוויסקי המוערך, גלנפידיך, מוסיף למגוון הקבוע של המותג את שני הוויסקי המסקרנים שהושקו. סדרת Experimental Series נוצרה במטרה להשיג את הטוב ביותר מהסינגל מאלט המוכר והאהוב באמצעות ניסויים פורצי דרך. שני הוויסקי, אשר הושקו במסגרת הסדרה אשתקד, מוצעים כעת בחנויות האלכוהול המובחרות:

Glenfiddich IPA Experiment

בריאן קינסמן, המאסטר בלנדר של גלנפידיך יצא להרפתקה בייצור הסינגל מאלט הראשון בעולם אשר יוצר בחביות של מזקקת בירה בוטיק. תחילה, היה עליו למצוא את חביות עץ האלון האופטימאליות ליצור בירת ה-IPA המושלמת ולשם כך, שיתף פעולה עם סב ג'ונס, מומחה ל-IPA (India Pale Ale- בירה עשירה בכשות). השניים התייחסו לתהליך הייצור כניסוי חדשני, במהלכו הזמינו חביות בירת בוטיק וייצרו בעצמם לא פחות מתשע סוגי בירותIPA  עשירות בטעמים פיקנטיים. הבירה הושרתה במשך זמנים שונים בחביות והעניק לעץ האלון טעמים מרירים וייחודיים. החביות יובשו והסינגל מאלט המוכר והאהוב של גלנפידיך הושרה בהן וספג את טעמי ההדרים הייחודיים ואת החריפות העדינה של הכשות.  והתוצאה: הסינגל מאלט הסקוטי הראשון שיוצר אי פעם בחביות בירת IPA מקומית. בעל טעם שנבחר בקפידה ובזהירות, מאופיין עקצוץ מריר ועדין של כשות על הלשון.

Glenfiddich Project XX

הניסוי השני בסדרת הניסויים, Project XX, התרחש תחת מעטה סודיות והוא הראשון מסוגו לאורך 129 שנות ההיסטוריה של המאלט. בריאן קינסמן, המאלט מאסטר, הזמין במבצע חשאי 20 מומחים לוויסקי מ-16 מדינות ברחבי העולם כדי שיבחרו ביד חופשית את המאלט המועדף עליהם מתוך המבחר הגדול השוכן במחסנים של גלנפידיך, שמכילים כ-1000 חביות. 20 המאלטים שנבחרו היו מאוד מגוונים, מכאלה שאוחסנו בחביות יין פורט ועד אלה שהושרו בחביות וויסקי בורבון. המגוון הרחב ויוצא הדופן יצר וויסקי חדשני שעלה על כל הציפיות. קינסמן חיבר את כל המאלטים הנבחרים ביחד, כל מאלט תרם אישיות ייחודית והוא היה מופתע ומרוצה מהתוצאה. לוויסקי החדש צבע זהב עמוק והוא בעל אופי קיצי ופירותי. טעימה קלה חושפת אישיויות כפולות ומכופלות מטעמו המתקתק של תבלין הקינמון יחד עם אזכור עדין של שקדים, סיומת פורט ענוג ונגיעת אקראית של אניס.

43% אלכוהול, מחיר 320 שקלים. להשיג בחנויות היין והאלכוהול המובחרות.

BURGERSBAR עם המבורגר ומה שלידו

מנת כנפיים של רשת בורגרס בר (צילום ארז בן)

בורגרס בר, ירושלמית ותיקה בתחום, פועלת כבר 18 שנה ועם 32 סניפים בפריסה ארצית, הייתה מבין הראשונות לזהות את האהבה המטורפת  להמבורגר מושלם. הרשת מציעה חווית בילוי כמו בפאב\ ב"דיינר" שכונתי בעיצוב תעשייתי מוקפד, תפריט "פאסט פוד" מתרענן  וכשר, בעיקר של המבורגרים ולא רק, מחומרי גלם איכותיים, ואיך לא, מוסיקה טובה.

הסוד להצלחה הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים, הכנת האוכל באהבה והיכרות אישית עם הלקוח, בסניפים מעוצבים וחווייתיים עם אווירה צעירה ותוססת, אשר יחד מעניקים חוויית אכילה ובילוי. 'בורגרס בר' משרתת מעל 150,000 לקוחות בחודש ב31 סניפים ברחבי הארץ.

בתפריט: המבורגרים עם שלל תוספות מיוחדות ו- 13 רטבים, כריכים כולל כריך פטריות פורטובלו צמחוני, תוספות שונות כמו צ'יפס, צ'יפס מתוק וסלטים עם עוף ואפילו סטייק. מחירים: המבורגר החל מ 32 שקלים -49 שקלים [החל מ-150 גרם], כריכים החל מ 34 שקלים,  א.ילדים-39 שקלים, סלטים מ 34 שקלים ועוד. פרטים באתר <<<

יקב סגל עם רכסים ארגמן דובב 2014

סדרת רכסים של סגל הינה סדרת יינות מכרמים יחידניים, המוכיחה את עוקץ הטעם של ההליכה אל הגליל, המקופל במושג טרואר וחושפת את המבע המיוחד והחד פעמי של זן ענבים נבחר בכרם מסוים. ארגמן דובב מסדרת רכסים, בציר 2014, עשוי מ- 100% ענבי ארגמן הגדלים בכרם דובב, הנטוע על פסגת הר גודרים שבמרום הגליל. החלקה שניטעה בשנת 1999, שוכנת בגובה 715 מטרים מעל פני הים, על אדמה חרסיתית רדודה מעל סלע גיר. יבול מטרה נמוך ומיקרו אקלים מיוחד במינו הביאו ליצירת יין מרשים זה. היין התבגר בחביות צרפתיות ואמריקאיות 18 חודשים.

צבע אדום-בורדו עמוק ומבריק. ארומה עוצמתית של פרי שחור, עשבי תיבול טריים, ציפורן, קינמון ווניל. בפה שזיף אדום, פירות יער ושוקולד מריר וסיומת עדינה וארוכה. היין מוכן לשתייה מיידית, אך ימשיך להשתבח עם הזמן בתנאי אחסון נאותים. כשר. 13% אלכוהול. מחיר 79 שקלים.

שמיר עם הרבה בריאות

מוצרי דורות (צילום ארקדי רסקין)

שמיר או שֶׁבֶת רֵיחָנִי Anethum graveolens הוא צמח תבלין חד שנתי שמקורו מרכז אירופה, דרום מערב ומרכז אסיה. השמיר בעל ריח ייחודי וטעם חריף  מריר וכל חלקי הצמח נאכלים: עלים, פרחים, שורש וזרעים.

השמיר משמש אלפי שנים כצמח תבלין וריח וצמח מרפא ברפואה המסורתית, הן כמשקה והן כמשחה. שימוש רב היה בעיקר לזרעים העשירים בשמנים נדיפים לכאבי בטן, בעיות עיכול, עוויתות בטן וקוליק. ברפואה האיורבדית משמש ביותר מ- 59 הכנות רפואיות. במצרים העתיקה היה בשימוש הרופאים המצרים הקדמונים כבר לפני 5,000 שנה. היוונים נהגו לכסות את ראשם בעלי שמיר כדי לעזור להם להירדם ולישון. בימי הביניים נחשב כצמח מגן בפני כשפים ובהודו עלי שמיר שרויים בשמן שמשו לחבישה במצבים של בעיות עור שונות.

לימור בן-חיים, דיאטנית קלינית מוסיפה כי לשמיר יש השפעות בריאותיות על שומנים בדם. שומני הדם כולסטרול וטריגליצרידים הם גורמי סיכון להתפתחות טרשת עורקים הגורמת למחלות לב וכלי דם וכן תמותה מהתקפי לב ושבץ. במחקר קליני בבני אדם, עם ערכים של טריגליצירידים בין 250-400 מ"ג, כולסטרול בין 220- 270 מ"ג, שאינם בטיפול תרופתי שנמשך חודשיים, הוריד הטיפול בשמיר באופן משמעותי את רמות הכולסטרול והטריגליצירידים בהשוואה לפני ואחרי הטיפול. בהשוואה בין הטיפול בשמיר לעומת הטיפול התרופתי השמיר הפחית באופן רב יותר את רמות הכולסטרול אולם הטיפול התרופתי הפחית יותר את רמות הטריגליצרידים.

ההרכב התזונתי של 100 גרם עלים טריים הוא 15.56% חלבון, 36% פחמימות, 14.8% סיבים תזונתיים, ויטמין C – 116 מ"ג, תיאמין (ויטמין B1)– 0.196 מ"ג וריבופלוין (ויטמין 2B )– 0.638 מ"ג.

דורות מציע שמיר בהקפאה. הקפאה של העלים וכל חלקי הצמח לא משפיע כמעט כלל על הרכיבים וכן על רכיבי הצבע הירוקים: הכלורופיל והקרוטנואידים גם בטמפרטורה של מינוס 20 ו- 30 מעלות וגם למשך אחסון של 12 חודשים. שמירה על הרכיבים הפעילים מתקיימת בהקפאה כזו באופן מלא עד 6 חודשים.

יקבי ברקן עם Special Reserve מלבק 2014
היין מורכב 88% ענבי מלבק ו- 12% ענבי פטי סירה מכרם ריחן (סמוך לריחאניה) שבגליל העליון. היין התבגר 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי חדשות ומשומשות. זן המלבק הוא זן ענבים אדום בעל צבע סגלגל חזק ועמוק. המלבק הינו אחד מששת זני הענבים הרשמיים של בבורדו שבצרפת. בעקבות מכת קור איומה בשנת 1956 אשר החריבה 75% מהנטיעות בבורדו, החקלאים באזור נטשו את הזן, והיום רוב נטיעותיו מרוכזות באזור קאור בדרום מערב צרפת שם הוא משמש כבלנדר בעיקר, ולפעמים כיין זני. לעומת זאת, בארגנטינה, כבר מאמצע המאה ה- 18 הסתמן המלבק כזן מוצלח במיוחד, וכעת נטועים בארגנטינה יותר מ- 200 אלף דונם של מלבק. ביקבי ברקן מאמינים כי יין זה מהווה נדבך נוסף בשאיפתנו למצות את הרב גוניות והפוטנציאל של הטרואר הישראלי. אתגר זה נמצא בעיצומו ואנו אף מאמינים שלא יגמר לעולם.

צבע אדום עמוק ואטום. ארומה של תות עץ שחור, עלי דפנה ועשבוניות מעודנת אשר עטופות בנגיעות עץ אלון איכותי ותבלינים מתוקים כגון ציפורן וקינמון. בפה שזיף שחור ופיטנגו בשל עם נגיעות של מנטה ושוקולד מריר. סיומת מתובלת ונעימה. כשר, 14% אלכוהול, מחיר 75 שקלים.

 קברנה סובניון 2014 DRIMIA עם מקום ראשון בתחרות ליינות המשמשים לקודש

European Competition of Religious Wines Cisterciqans Seal 2017  היא תחרות יין זו הפעם העשירית בעיר ההיסטורית ואתר עליה לרגל Velehrad (70 ק"מ ממזרח לברנו), צ'כיה. בטעימה העיוורת הוצגו בפני צוות שופטים בינ"ל כ- 130 יינות  מהמדינות: צ'כיה, סלובקיה, ספרד, פורטוגל, איטליה, גרמניה, אוסטריה, הונגריה, מולדובה, ארמניה, גאורגיה, ישראל והונגריה.

חמישה יינות הגיעו לשלב הגמר והזוכה הוא קברנה סובניון 2014 של יקב דרימיה.

יונתן רושפלד עם באבא באן

הפאסט פוד החדש באבא באן של קפטן קארי (צילום אנטולי קרינצקי)

לאחר חודש של יצירה, ניסיונות, טעימות ואפילו דוכן פופ בסוכות, הקפטן גאה להשיק את הביס החדש של תל אביב – לחמניות באבא באן הודיות. מסעדת קפטן קארי גאה להציג את הבאן החדש שיכבוש את לבכם – באבא באן. לחמניית בריוש רכה ממולאת בכל טוב שלוקח אותך למסע של טעמים ממש ליד הבית.

בשלב הראשון יושקו שלושה באנים:

  • "צ'יקן טנדורי באן" עם נתחי הטנדורי המפורסמים של קפטן קארי,
  • "ביף באן" עם תבשיל בקר בתערובות התבלינים של הקפטן
  • "קרלה פאניר ספייסי באן" עם גבינת הפאניר המיוצרת במיוחד עבור הקפטן במשק יעקבס (צמחוני).

בכל הבאנים בבסיס קולסלאו הודי ומעל שמנת חמוצה ורוטב הסמבל המיוחד של הקפטן.

מחיר באבא באן – 32 שקלים. לכבוד ההשקה תמכר גם ארוחת באבא באן הכוללת באבא באן לבחירה ובירה מכבי ב- 39 שקלים.

בהמשך צפויים להצטרף באנים נוספים וצ'יפס מיוחד של הקפטן. כמו כן דיל מגניב של באן ובירה מכבי בשעות מסוימות במהלך היום.

לחמניות הבאבא באן מוגשות בסניפי קפטן קארי (דיזינגוף 149 ושרונה מרקט). לרגל השקת המנה יקיימו בקפטן קארי דיזנגוף מסיבת השקה פתוחה לקהל הרחב אשר תתקיים ביום שישי,  3/11/2017 בשעה 14:00, החוגגים שיגיעו יהנו מדי.ג'י חי, טעימות מבאנים מיוחדים למסיבה, בירה מכבי, בר קוקטיילים הודי ועוד הרבה הפתעות.

קפטן קארי, רחוב דיזינגוף 149, ת"א. קפטן קארי שרונה מרקט, ת"א. טלפון: 03-6095960.

אופנה ועוד

Yankee Candle עם קולקציית ניחוחות סתיו-חורף 2018

צילום יח"צ חו"ל

מותג הנרות והאקססוריז Yankee Candle, משיק בימים אלו את קולקציית הניחוחות לסתיו-חורף 2018 המבוססים על ריחות מרעננים מעולם הזעפרן, תאנה ונענע, שיחממו בנעימות את החלל הקריר, דוגמת: Autumn Glow, Vibrant Safron, MulBerry & Fig Delight ו- Warm Cashmer.

ניחוחות אלו מתווספים לעשרות ניחוחות של Yankee Candle : ריחות מכל גווני הקשת, מתוקים, פרחוניים, פרשיים ורעננים, ניחוחות ביתיים, מזון ותבלינים, וריחות חגיגיים כמו ניחוחות קריסמס ולחג ההלוואין, Wedding Day ועוד.

מחירים וגדלים:

הנרות המיוצרים בארה"ב, יצוקים לזכוכית ומגיעים ב 3 גדלים עיקריים:

  • נר גדול במשקל 623 גרם- 125 ש'  (זמן בעירה 110 עד 150 שעות(
  • נר בינוני במשקל 411 גרם- 95 ש' (זמן בעירה בין 90 -65 שעות)
  • נר קטן במשקל 104 גרם- 40 ש'  (זמן בעירה בין 25-40 שעות(

כל הנרות של Yankee Candle מיוצרים 100% סיבים טבעיים של כותנה המבטיחים שהלהבה תהייה נקייה, וזמן הבעירה שלהם ממושך. הנרות של Yankee Candle מגיעים עם מדריך ל"אהבת הנר": מדריך המסביר באיזה אורך צריך להיות הפתיל לפני כל הדלקה, איך מכבים את הנר, כמה שעות מינימום צריך כדי להדליק את הנר ולקבל תוצאה טובה ואפילו למה צריך אביזרים משלימים ששומרים על הנר, על הלהבה ישרה, על משטחים ועוד.

חנות היבואן יד חרוצים 21 נתניה. פרטים באתר <<<

מדגל של פלסאון עם ברז Dancer בסדרת Madgal Art

ברזי דנסר בצבעים מסדרת מדגל ארט (צילום מדגל)

מדגל מבית פלסאון, מהמובילות בתחום הברזים בישראל, הרחיבה את קולקציית הברזים הצבעונית של מדגל –Madgal Art , ומציגה את  ברז Dancer  – ברז מתקדם המשלב עיצוב מטאלי יוקרתי עם נגיעות צבע אלגנטיות, ופייה גמישה מיוחדת המקנה נוחות מרבית בעבודה במטבח.

ברז "דנסר" הוא חלק מקולקציית ברזי "מדגל ארט" הצבעונית של "מדגל", המוצעת במגוון עיצובים: בקו עיצוב גבוה ומעוגל – בעל נוכחות מרשימה במטבח, ובקו עיצוב ישר ואלגנטי. מחיר ברז "דנסר": 1600 שקלים. אחריות – שבע שנים. להשיג בחנויות הקרמיקה ברחבי הארץ.

רכב

קיה סורנטו עם מתיחת פנים

דגמי הסורנטו מצוידים מעתה בשלל שיפורים ותוספות:

  • מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר של היצרן  בכל רמות הגימור
  • מנוע בנזין חדש V6 בנפח 3.5 ליטר
  • תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים – בדגמי הדיזל ובדגם הבנזין V6 בנפח 3.5 ל'
  • מערכת מולטימדיה 8 אינץ' מקורית עם תמיכה מלאה בעברית בכל רמות הגימור
  • שינויי החוץ כוללים פגושים קדמיים ואחוריים חדשים, פנסים ראשיים, פנסי ערפל ופנסים אחוריים חדשים עם תאורת LED כמו גם עיצוב חדש לחישוקי סגסוגת האלומיניום בקוטר 18 ו-19 אינץ'
  • שינויי הפנים כוללים גלגל הגה ולוח מחוונים בעלי עיצוב חדש וכן תצוגת LCD חדשה למערכת בקרת האקלים

מערכת הינע: תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים. תיבת ההילוכים החדשה מציעה ארבעה מצבי נהיגה שונים: Eco (חיסכון), Comfort (נוחות), Sport (ספורט) ו-Smart (חכם). הנהג יכול לבחור במצב המועדף עליו באמצעות בורר מצבי נהיגה (Drive Mode Select). כל אחד מהמצבים מאפשר לנהג להתאים אישית את התגובות של מערכת ההינע, ולשפר את צריכת הדלק או מאפייני ההאצה בהתאם להעדפות הנהג. בורר מצבי הנהיגה מתאים גם את המשקל של מערכת ההיגוי המבוססת על מוט משונן, לתגובות היגוי רגועות יותר או מיידיות ומערבות יותר. מצב Smart החדש , נועד להבין ולצפות את העדפות ההיגוי של הנהג, כשהוא עובר באופן אוטומטי בין מצבי Eco, Comfort ו-Sport. מצב Smart מאפשר לסורנטו להתאים את עצמו לאופי הנהיגה של הנהג כאשר תנאי הכביש משתנים, תוך שהוא חוזה מראש את העדפת הנהג במהירויות ותנאי נהיגה שונים.

מערכות בטיחות אקטיביות חדשות: הסורנטו מצויד מעתה במערכות הסיוע לנהג והבטיחות המתקדמות ביותר  של היצרן. מאפייני בטיחות מתקדמים הזמינים לראשונה בסורנטו כוללים: מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב (LKAS), מערכת בלימת חירום אוטונומית (AEB), בקרת שיוט אדפטיבית (SCC), מערכת התראת התנגשות קדמית (FCW). מערכת התראת עירנות הנהג (Driver Attention Warning – DAW) בכול רמות האבזור. לרמת האבזור פרימיום מתווספים גם בקרת עמעום אור גבוה אוטומטי (SHB),  פנסים ראשיים Full LED עם בקרת תאורה דינמית (Dynamic Bending Light) ומערכת לזיהוי רכבים בשטח מת בעת מעבר נתיב (BSD) כולל התראת תנועת רכב חוצה מאחור.

שדרוג רמת האבזור בכל הדגמים: קיה סורנטו  עודכן באביזרי נוחות מתקדמים בכל רמות האבזור כסטנדרט  כגון: בלם יד חשמלי, מפתח חכם, חישוקי סגסוגת 18 אינץ' (19 אינץ' בדגמי הפרימיום) , פנסי ערפל מעוצבים בצורת ICE CUBES מסוג LED, שקע USB לטעינה מהירה ועוד. שדרוג נוסף בסורנטו הינו מערכת מולטימדיה הכוללת צג מגע 8.0 אינץ' , תמיכה מלאה בעברית, יישומים כגון וויז ופנגו ובנוסף כוללת מצלמת נסיעה לאחור עם קווי הנחיה דינמיים, בכל רמות הגימור כסטנדרט.

מנוע

  • 2.2 ל' טורבו דיזל/200 כ"ס
  • בנזין 2.4 ל' הזרקה ישירה / 188 כ"ס
  • בנזין 3.5 ל' הזרקה רב נקודתית / 277 כ"ס

מחירים

  • סורנטו בנזין 2.4 ל' URBAN – 199,900 שקלים
  • סורנטו בנזין 2.4 ל' EX – 224,900 שקלים
  • סורנטו דיזל 2.2 ל' PREMIUM – 275,900 שקלים
  • סורנטו בנזין 3.5 ל' PREMIUM – 279,900 שקלים

כללי

כנס ״עיר בתנועה״ השבוע בתל אביב

עשרות חברות, יצרני-משנה, משלחות בינ"ל של יצרניות רכב וחברות סטארט-אפ הפועלים בתחומי התחבורה, מוביליות ותחליפי אנרגיה הציגו השבוע בתל-אביב, במסגרת כנס ״עיר בתנועה״, שנפתח בשדרות רוטשילד בתל אביב.

חברת HARMAN, חברה-בת בבעלות מלאה של סמסונג, הציגה במהלך הכנס חלק מהטכנולוגיות המפותחות במרכזי המו"פ בישראל, כולל הדגמה של פריצת סייבר לרכב באמצעות אתגר תכנות בשפת Scratch – המיועדת לילדים ובני-נוער.

״עד שנת 2020 ינועו בכבישי העולם מעל 380 מיליון רכבים מחוברים (בעלי קישוריות עצמאית לאינטרנט), שיציעו שירותי ערך מוסף לצרכנים ולעסקים לצד סוגיות אבטחה מורכבות, הנובעות מחיבור הרכב לרשת האינטרנט. יצרניות הרכב המובילות בעולם מודעות לאיומי הסייבר ומשקיעות משאבים רבים על מנת לשמור על הרכבים מאובטחים ובטוחים, גם כנגד איומי סייבר", אומר דביר רזניק, מנהל שיווק בכיר, פתרונות הגנת סייבר לרכבים ב-HARMAN. ״אנו מזהים כיום 16 ׳מסלולי׳ חדירה אפשריים במכוניות המקושרות, כשבמכוניות המשוכללות יותר נוכל למצוא מעל 100 מיליון שורות קוד… כל תוכנה חדשה המצטרפת לרכב וכוללת קישוריות מרחיבה את הסיכון לתקיפה. הפתרון: לשלב את מערכי ההגנה ומערכות הגנת הסייבר, דוגמת אלה שאנו מפתחים בישראל, כבר בשלבי פיתוח והרכבת המכוניות״. אלמנט חשוב נוסף בהגנת סייבר הוא היכולת לבצע עדכוני תוכנה מרחוק, בדומה למודל שקיים בטלפונים חכמים או מחשבים. פתרון עדכון התוכנה מרחוק של הרמן המפותח אף הוא בישראל כבר מוטמע במעל 30 מיליון רכבים ברחבי העולם.

״חשוב שיצרני הרכב והתעשייה ימשיכו לחדש מבחינה טכנולוגית ולשתף מידע לגבי איומי סייבר. אנו פועלים בארה"ב, אירופה, ישראל ויפן עם גופים ויוזמות ממשלתיות אשר מקדמים ניסוח וביסוס של סטנדרטים להטמעה של פתרונות הגנת סייבר ברכבים. רק השבוע הודענו, בשיתוף עם חברות נוספות, על הקמה של מרכז מחקר וניסויים בינלאומי ראשון להגנת סייבר ותחבורה חכמה בשיתוף אוניברסיטת בן-גוריון, והיד עוד נטויה״, אומר רזניק.

HARMAN מתכננת וייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT).

למעלה מ-30 מיליון כלי רכב הנעים על הכבישים בעולם מצוידים במערכות מכוניות מקושרות ומערכות האודיו של החברה. שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים  ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים. בישראל רכשה HARMAN  בעבר ושילבה בפעילותה את iOnRoad  מתחום ההתרעות בדרך, Red Bend שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וחברת הגנת הסייבר לרכב, TowerSec. במרץ 2017 הפכה HARMAN לחברת בת בבעלות מלאה של חברת סמסונג. למידע נוסף באתר <<<

כתיבת תגובה