מה חדש על המדף של דני בר

מלח, וויסקי, בירה וחידושים נוספים ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה, אמון וכושר, מיחזור  ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

מלח הארץ עם אריזות חדשות

מלח הארץ - מיתוג מחדש (צילום: אלן צפלסקי ומנחם רייס)
מלח הארץ – מיתוג מחדש (צילום: אלן צפלסקי ומנחם רייס)

המוצרים המוכרים של "מלח הארץ" זוכים בימים אלה לאריזות חדשות הנושאות את סיפור המלח. מקורו של המלח ממימיו הצלולים של הים האדום המקנה לו איכות גבוהה וטבעיות. כמו כן המיתוג החדש מבוסס על ערכי "מלח הארץ" – חברה ישראלית שורשית ומתחדשת, הפועלת משנת 1922 ומצמיחה תעשייה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה.

אריזת המלחיות החדשה מדגישה את הייחוד של המלח במלחיות בהיותו מלח דק יותר מהמלח הרגיל, העובר תהליך טיפול שמאפשר לו לזרום ולהתפזר בקלות ללא צורך בהכנסת גרגרי אורז למלחייה. את המלח הדק הייעודי למלחיות משווקת החברה  גם באריזת קרטון של 1 ק"ג. למעט השינוי באריזות לא חל כל שינוי במוצר ובמחיר.

את מותג 'מלח הארץ' באריזות החדשות ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, החנויות והמרכולים.

מתוקתקת לארוחת בית הספר

קופסא מתוקתקת
קופסא מתוקתקת

ה'מתוקתקת' היא שחקנית חדשה ומפתיעה בתחום קופסאות אחסון המזון, שכולנו לא יכולים בלעדיהן. יש בה את כל השילובים הנכונים שהופכים אותה למושלמת (מסוג הדברים שחייבים לנסות ולחוש כדי להבין)…

  • אטימה שקטה ועם זאת מוחלטת
  • שמירה מצוינת על טריות המזון
  • גדלים מגוונים ונוחים
  • מגוון צבעים המאפשר הפרדה וזיהוי מהיר בין סוגי המזון
  • עיצוב נעים והרמוני עם ברק מנצנץ
  • נעימה וכיפית מאוד למגע.

מחברת 'קורטיקו' בע"מ, היצרנית הישראלית נמסר כי 'קופסא מתוקתקת' תוכננה ועוצבה למרב הפונקציונאליות באיכויות ייצור גבוהות במיוחד, היא מתאימה למיקרוגל ולמדיח הכלים וניתן להשיגה בכחול, ורוד, ושקוף. לאור הביקוש שוקדים בחברה על ייצור אחות גדולה למתוקתקת, במידות גדולות יותר.
קופסא מתוקתקת מיוצרת בישראל וניתן להשיג אותה ברשתות חנויות כלי בית ובהום סנטר. מחיר: 15- 29 שקלים (בהתאם לגודל).

וויסקי גלנליווט עם סינגל קאסק מיוחד לחובבי וויסקי ישראלים

Glenlivet Single Cask Carn Ealasaid with box
Glenlivet Single Cask Carn Ealasaid with box

חטיבת האלכוהול של טמפו גאה להשיק בלעדית לישראל מהדורה מוגבלת, יוקרתית וייחודית מבית גלנליווט, גלנליווט 'סינגל קאסק'. החבית אשר בוקבקה באופן מיוחד עבור ישראל יצרה 298 בקבוקי גלנליווט 'סינגל קסאק' בלבד אשר יוצעו למכירה לקהל לקוחות גלנליווט בערבים בלעדיים שיתקיימו במוזיאון הוויסקי, במתחם שרונה, תל אביב.

וויסקי גלנליווט 'סינגל קסאק' נוצר עבור קהל חובבי הוויסקי המעוניינים בביטוי נדיר וטהור הרווי במורשת של המזקקה הנודעת שבמחוז ספייסייד. הוויסקי מבוקבק היישר מן החבית בה התיישן, מה שמניב שילוב יוצא דופן בין הנוזל, החבית ותהליך היישון.

מהדורת ה'סינגל קאסק' נוצרה בתוך חבית ברבן אחת אשר נבחרה מתוך מלאי של חביות במזקקה בזכות איכותה היוצאת מן הכלל, ובוקבקה לאחר 15 שנות יישון בחוזק חבית 59.7% ללא סינון בצינון וזאת במטרה להפיק את הביטוי הטהור והנדיר ביותר לסגנון של גלנליווט וליצור את החוויה הקרובה ביותר ללגימה היישר מן החבית.

במהדורה הייחודית נוצרו 298 בקבוקים בלבד שהופקו מן החבית של מהדורת הסינגל קאסק, מה שהופך כל בקבוק לפריט ייחודי במיוחד עבור אספני וויסקי.

מהדורת 'גלנליווט סינגל קאסק' קיבלה את שמה מציון דרך שנמצא באחד מנתיבי ההברחה המקוריים שתיווכו בין עמק הליווט לבין עיירת השוק הסקוטית פרת'. במאות ה-18 וה-19 שימשו נתיבים אלו את מייסד מזקקת גלנליווט, ג'ורג' סמית' ואת חבריו, המזקקים, בשינוע תוצרת המזקקות לערים הסקוטיות הגדולות.

מהדורת ה'סינגל קאסק' יוצרת הזדמנות לחוות את גלנליווט בצורתו הטהורה ביותר, וללמוד אודות המורשת של מחוז ספייסייד דרך פרופיל הטעם הייחודי שלו, המתהדר בצבע זהב עמוק.

במסגרת השקת גלנליווט 'סינגל קאסק' בישראל, יתקיימו שלושה ערבי טעימות בלעדיים במוזיאון הוויסקי במתחם שרונה, בהם יוכלו קהל לקוחות גלנליווט הנאמנים ליהנות מטעימת ה'סינגל קאסק', בעלות של 75 ₪ וזכות ראשונית למעוניינים ברכישת אחד מבקבוקי ה'סינגל קאסק' הממוספרים. מספר המקומות מוגבל. ניתן לרכוש כרטיסים דרך מוזיאון הוויסקי בטלפון : 03-9551105. מחיר בק': 1500 ₪

גרין אוריגינס עם אבקות סופר פודס אורגניות

מזונות-על הם קבוצה של מזונות אשר מכילים ריכוז אדיר של חומרי תזונה, ויטמינים ונוגדי חמצון. הם נקיים מכל חומרי שימור או תוספים ומכילים לרוב רכיב בודד. אבקות הסופר פודס, מזונות העל של גרין אוריגינס מיוצרות אך ורק מחומרי הגלם המשובחים ביותר ומאושרים אורגניים. הייבוש של האבקות האסאי ואוכמניות נעשה בהקפאה כך שאינו פוגע ואף משמר את התכונות התזונתיות של פירות אלו.

כל שקית מכילה אספקה לחודש ימים של מזון-על אורגני באיכות הגבוהה ביותר, כך שאתם יודעים שאתם מכניסים לגוף מזון-על איכותי ואת תקופת הזמן הנצרכת, מה שמקל על הפיקוח והבנת ההרגשה והתועלת. ניתן לרכוש ברשתות: טבע קסטל, עדן טבע מרקט, שקדיה, קסם הטבע ובבתי טבע ומדפי הבריאות בחנויות בכל רחבי הארץ. שווק בלעדי כרם- טבע של בריאות טל': 03-9190076.

אבקות מזונות על - גרין אוריגינס (צילום יח"צ חו"ל)
אבקות מזונות על – גרין אוריגינס (צילום יח"צ חו"ל)

סוגי המוצרים והטעמים:

  • אבקת אסאי אורגנית – האסאי הוא פרי סגול וקטן הגדל בסביבות נהר האמזונס. האסאי שלנו בד"כ נקטף ע"י קואופרטיבים של קהילות מקומיות כתחליף לכלכלה המבוססת על כריית עצים. האסאי נקטף ביד ואז מנוקה היטב, נכבש ומיובש בהקפאה.  20 ק"ג של פרי אסאי טרי מכינים כ- 1 ק"ג של אבקת האסאי האורגנית. האסאי נחשב לפרי בריא במיוחד ומכיל מגוון ענק של וויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו חיוניות: צבעו הסגול של האסאי מגיע אליו מריכוז גובהה של פיגמנטים טבעיים (אנתוציאנינים( הידועים בתועלתם לפעילות הלב ובשיפור זרימת הדם ובכלל תורמים הפיגמנטים גם לתחושת רעננות וזמינותם בתפריט הישראלי ידועה כמוגבלת יחסית. צריכה קבועה של אסאי העשיר בחומצת אמינו בשם אוליאיק יכולה להוות נדבך ב תזונה תומכת "אנטי אייג'ינג" בשל יכולת חומצה זאת לתמוך בפעילות אומגה 3 לחדור לקרום התאים. האסאי עשיר גם בפלבנואדים עוצמתים אשר מגנים על הגוף מפני מגוון של רדיקלים חופשיים, מחזקים את מערכת החיסון שלנו ובעלי הפוטנציאל להקל במצבים כרוניים.
  • אבקת בלוברי אורגנית (אוכמניות כחולות) – הבלוברי גדל במגוון מקומות בעולם וידוע בזכות טעמו הנפלא כמו גם ערכיו התזונתיים הגבוהים. הבלוברי מכיל נוגדי חמצון עוצמתים רבים כמו גם אנטוציאנינים (פיגמנטים טבעיים) הנותנים לפרי את צבעו העמוק וידועים בערכם כנוגדי חמצון עוצמתיים. לשימוש קבוע ויומיומי באבקת בלוברי ישנם יתרונות רבים גם לתהליכים גופניים וגם להשלמת חוסרים בתזונה אשר אופייניים לתפריט הישראלי: חומרי תזונה אלא מהווים השלמה לויטמין C, K וכן אבקת בלוברי מכילה נחושת, אשלגן, מנגן. צבעם של הבלוברי מיוחס לפיגמנטים הטבעיים אשר האוכמניות שופעות בהם, האנתוציאנינים, אשר מחקרים רבים קשרו אותם להאטת תהליכי הזדקנות בתאי הגוף, הפיגמנטיים נלחמים בתהליכים דלקתיים, כמו גם מסייעים בהסדרת זרימת הדם ושיפורו, דבר המוביל לתחושה ערנית וחיונית יותר כמו ג,  לפי שימושים מסורתיים, להגברת האון והחשק אצל גברים בשימוש קבוע. נוגדי החמצון בבלובריס, הוכחו במגוון מחקרים, כיכולים לשפר תפקודים קוגניטיביים וזכרון, לפי עורכי המחקרים, מסתמן שההגנה שהבלובריס מקנים לתאי הגוף משפר את יכולתם להתגונן מתהליכי התחמצנות, תהליך זה גם יכול להקל על הריכוז ולשפר הישגים במטלות הדורשות ריכוז.
  • אבקת מיץ עשב חיטה אורגנית – אבקת מיץ עשב החיטה נוצרה מההנבטה של עשב החיטה לגובה של כ- 15 ס"מ, בנקודה זאת תכולת הכלורופיל הטבעי בעשב הוא הגבוהה ביותר (כ-70%). מיץ עשב החיטה פופולארי מאד בעולם ונחשב לאחד המזונות העשירים ביותר בחומרי תזונה שקיימים, הוא מכיל אינזימים רבים כמו גם ויטמנים, מינרלים ונוגדי חימצון. האבקה נוצרת בעיבוד מינימלי: העשב נקצר בשיאו, מנוקה, מיובש ונטחן לאבקה. מולקולת הכלורופיל בעשב החיטה דומה בהרכבה למולקולת ההמוגלובין, מה שהופך את מיץ עשב החיטה לתומך מעולה במצבים של חוסר בברזל, אנמיה, עייפות וחולשה .לכלורופיל עשב החיטה יכולות של אנטיביוטיקה טבעית ולכן מחקרים הראו שהוא יעיל בטיפול בכיבים, בפצעים מוגלתיים וגרגור שלו אף יעיל נגד עששת ודלקת חניכיים. מיץ עשב חיטה מכיל גם את חומצת האמינו גלוטמין אשר הגוף מנתב להזמנת המוח ומחקרים קשרו אותה להגברת ערנות ושיפור חדות (BBB) יכולה לחדור את מחסום המח-דם המחשבה. מיץ עשב חיטה מכיל אנזימים רבים היכולים לסייע בשיפור פעילות הכבד וכך להקל על העיכול וגם לקחת חלק פעיל ב שיפור ניקוי הרעלים מהגוף.
  • אבקת מיץ עשב שעורה אורגנית – אבקת מיץ עשב השעורה נוצרה מהנבטה של עשב השעורה לגובה של כ- 15 ס"מ, בנקודה זאת תכולת הכלורופיל הטבעי בעשב הוא הגבוהה ביותר ( 70%-). עשב השעורה נחשב לדגן הראשון שבויית ע"י בני האדם לפני 2800 שנים ובכמה עשרות שנים האחרונות הוא חזר לפופולריות בגלל היתרונות התזונתיים שבו הכוללים מגוון של ויטמינים ומינרלים. האבקה נוצרת בעיבוד מינימלי: העשב נקצר בשיאו, מנוקה, מיובש ונטחן לאבקה. שילוב של ויטמנים A, B1,B3,B6,E,K . עשב שעורה הוא מזון על מאד ורסטילי ומגוון שכולל ויטמינים אלו עם אנזימים הנוכחים במיץ עשב חיטה יכול לסייע בשיפור העיכול והמטבוליזם ובשיפור היכולת של הגוף להפיק את המרב מהמזון. מיץ עשב החיטה הוא מנקה טבעי נפלא לגוף , מחקרים הראו כי עשב החיטה יכול אפילו לספוח מתכות כבדות וכך להוריד את מינונם של רעלנים אלו בגוף, תכונות אלו משויכות לריכוזי מינרלים כגון אבץ, סלניום ונחושת במיץ עשב שעורה כמו כן גם לכלורופיל ממנו מורכב. מחקרים הראו כי חומצה גלוטמית, אשר נמצאת במיץ עשב שעורה, יכולה לעזור לגוף להירגע ואף להקל את החשק לחומרים ממכרים ומזיקים כגון אלכוהול, אכילה מופרזת, ניקוטין ועוד.
  • אבקת לוקומה אורגנית – הלוקומה, הוא פרי סאבטרופי הגדל בעמקי הרי האנדים, בעיקר בפרו וידוע בכינויו "הזהב של האינקה" בשל צבעו הצהבהב וטעמו המתקתק שהיה חביב על הילידים באזור כבר לפני הספירה. אבקת פרי הלוקומה אידאלית להמתקה והוספת טעם לכל סוג של מנה, קינוח או מנה עיקרית, ללא הוספה של סוכר. האבקה נוצרת בעיבוד מינימלי: הפרי נקטף ידנית, מנוקה היטב, מיובש בטמפרטורה נמוכה ונטחן לאבקה. הלוקומה משמשת להמתקת מזונות תוך כדי העשרתם בחומרים מזינים ,הערך הגליקמי של אבקת הלוקומה מאד נמוך והשפעתו על רמות הסוכר בדם זניחה בניגוד לממתיקים מלאכותיים אשר משפיעים על רמות הסוכר בדם ללא כל ערך תזונתי כלשהוא. ניתן להוסיף אבקת לוקומה לכל משקה, סמות'י, יוגורט, גרנולה, עוגות, עוגיות, מאפים ועוד.

 

ביסלי מאנץ' עם פיצוחים מתובלים

ביסלי מאנץ' מקסיקני (ציום יח"צ)
ביסלי מאנץ' מקסיקני (ציום יח"צ)

אסם, השחקנית המובילה בשוק החטיפים בישראל, מרחיבה את מותג ביסלי ומשיקה את ביסלי מאנץ' – מיקס של ביסלי עם פיצוחים. זו הפעם הראשונה בישראל בה מחברים בין חטיף לפיצוחים. לאורך השנים שומר המותג ביסלי על כוחו כמותג חטיפים מוביל, השלישי בקטגוריית החטיפים בישראל וכעת הוא מתרחב לעולם חדש.

"ביסלי מאנץ'" יושק בשני טעמים: ספרדי ומקסיקני.

  • הספרדי מכיל שני סוגי ביסלי, בתוספת בוטנים וגרעיני חמנייה פיקנטיים
  • המקסיקני מכיל שני סוגי ביסלי בטעם ספייסי צ'ילי בתוספת בוטנים פיקנטיים וגרעיני חמנייה פיקנטיים.

המוצר החדש מחבר את הביסלי לעולם הפיצוחים הבוגר עם מרקמים וטעמים חדשים ומספק לצרכנים הזדמנות לצריכה "על הדרך" (On The Go).

 

 

 

 

לואקר עם 5 חטיפי שוקולד אישיים חדשים

לואקר - חטיפי שוקולד אישיים (צילום יח"צ חול)
לואקר – חטיפי שוקולד אישיים (צילום יח"צ חול)

מותג לואקר מתרחב עוד בתחום השוקולד ומשיק את סדרת חטיפי השוקולד האישיים של לואקר. חטיפי השוקולד האישיים של לואקר, במשקל של 54-55 גרם כל אחד,  עשויים שוקולד בשילוב וופל פריך וקרם מסוגים שונים.  בסדרה 5 טעמים נפלאים:

  • שוקולד חלב במילוי קרם חלב וופל פריך
  • שוקולד חלב במילוי קרם קקאו וופל פריך
  • שוקולד מריר במילוי קרם קקאו וופל פריך
  • שוקולד לבן במילוי קרם חלב וופל פריך
  • שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז וופל פריך ואגוזי לוז קצוצים

חטיפי השוקולד האישיים של לואקר מספקים דרך נוספת ליהנות ממוצרי לואקר ומתאימים כפינוק אישי. כמו כל מוצרי לואקר, כך גם חטיפי השוקולד האישיים מיוצרים בסטנדרטים הגבוהים והמוקפדים ביותר ומכילים רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים. מחיר: 6.90 ₪ לחטיף.

קבוצתית עם קניות בקבוצת רכישה – קונים ביחד משלמים פחות

!cid_a0קבוצתית – אתר מכירות חדש באינטרנט שבו כל המוצרים ימכרו במסגרת קבוצות רכישה בהנחות משמעותיות ובלי התחייבות מראש של הגולשים. האתר מציע תיקי תלמיד, צעצועים, סלולרים וג'אדטים ובקרוב גם מוצרי חשמל בהנחה של עשרות אחוזים

אתר קניות חדש הושק ברשת, "קבוצתית" של היזם החברתי עוזי ריעני, שמציע לגולשים לרכוש מוצרי צריכה תוך התאגדות בקבוצות רכישה ובמחירים מוזלים בעשרות אחוזים ממחירי השוק הרגילים וכל זאת ללא כל התחייבות מראש.

הרעיון של קבוצתית – קונים ביחד משלמים פחות הוא פשוט, האתר מציע למכירה מוצרים שונים במגוון תחומים. כל מוצר מוצע למכירה במחיר מוזל ממחיר השוק, כאשר המחיר המוזל מותנה במספר הרוכשים. ככל שמספר הגולשים המעוניינים גדול יותר המחיר יורד. כל גולש שמעוניין נרשם ובמידה ומצליחים לאסוף את מספר הגולשים הרצוי, המוצר נמכר לכולם במחיר המוזל.

בנוסף הגולשים יכולים ליצור לעצמם קבוצת רכישה למוצר שהם היו רוצים לרכוש בהנחה, לארגן באמצעות האתר גולשים נוספים שמעוניינים באותו מוצר ולזכות בסיוע מהנהלת האתר במו"מ מול היצרן או היבואן של המוצר. הרוכשים באמצעות קבוצתית יקבלו את המוצרים באמצעות שליחות עד לביתם.

את המיזם החדש הגה עוזי ריעני, (41 ) מגבעתיים אשר ייסד והפעיל בשנים האחרונות את קבוצת הרכישה למוצרים לחזרה לבית הספר. ריעני זוכה לחשיפה רחבה בפייסבוק עם כמעט 14 אלף עוקבים ועכשיו הוא עושה צעד נוסף ומשיק את אתר המכירות קבוצתית "הגודל במקרה שלנו כן קובע. כח הקניה שלנו הביא להורדת מחירים בתחום ציוד חזרה לבית הספר, המטרה עכשיו היא להתרחב לאפיקים נוספים ובסופו של דבר להבטיח לציבור את המחיר הזול ביותר מבלי לפגוע באיכות".

נייצר ואלי עם שני טעמים חדשים לחטיף הדגנים צ'ואי

image002הצורך העז בחטיף מתוק, מוכר לנו כמעט מכל שלב במהלך היום: בין אם בשעה 8:00 בבוקר כששותים את הקפה ורוצים לידו פינוק טעים, או בשעה 16:00 הידועה לרבים כשעה קריטית בו הגוף דורש מתוק אשר ימלא אותנו באנרגיה חיונית.

נייצר ואלי מציעה שדרוג מתוק בדיוק לרגעים האלה עם שני טעמים חדשים לסדרת צ'ואי:

  • חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד
  • חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית.

בימים בהם המודעות לאיכות חיים ולמזון בריא גבוהה כ"כ, גם בנייצר ואלי מקפידים לייצר מוצרים מרכיבים איכותיים בלבד. צ'ואי עשוי משיבולת שועל מלאה, עשיר בסיבים תזונתיים, המגיע מבוטנים ושקדים שלמים ופחות 30% מכמות הסוכר! מכיל מינרלים ממקורות טבעיים וללא תוספת של חומרים משמרים וצבעי מאכל.

השילוב של טעמי המתוק והמלוח יוצרים טעם ייחודי, אהוב אשר מעניק חוויה עשירה וכיפית.

נייצר ואלי מקפידים לבדוק באופן שוטף מול קהלי היעד מהם הטעמים האהודים ובהתאם מייצרים חטיפים בטעמים חדישים ומיוחדים. מחקר שנעשה מצא  כי רבים מחפשים חטיף מתוק ומפנק ובמקביל בעל יתרונות תזונתיים חיוביים. סדרת צ'ואי נמכרת כעת באריזה בצבע אדום הממחישה את מטרת העל של המוצר: פינוק וכמובן מאפשר זיהוי קל מהיר של המוצר על המדף. האדום גם מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים האיכותיים, הטעם הנקי והיתרונות התזונתיים ואת עובדת היותו של המוצר בעל אנרגיה גבוהה, מרגש ומעורר. החטיפים החדשים ישווק במארזים הכוללים  5 חטיפים. במחיר: 19.90 שקלים למארז.

מבצעים

קופיקס למען עמותת "שלוה"

supercofix סופר קופיקס קניון אבנת פ"ת (צילום יח"צ)
supercofix סופר קופיקס קניון אבנת פ"ת (צילום יח"צ)

רשת "קופיקס" למען הקהילה. הרשת תציע בסניפי "קופיקס" ו"סופר קופיקס" תחתיות ממותגות לכוסות שיוצעו ב-5 שקלים. הרווח ממכירת התחתיות יועבר לעמותת "שלוה".

ארגון שלוה פועל מאז שנת 1990 במטרה לטפל במאות ילדים עם מוגבלויות ולסייע לאלפי בני משפחותיהם בהתמודדות עם המורכבות הכרוכות בגידולם, תוך כדי שילובם בחברה. בספטמבר האחרון שלוה פתחה את שערי המרכז הגדול והמתקדם בארץ לטיפול ולשילוב אנשים עם מוגבלויות.

התחתיות לכוסות ימכרו במהלך חודש פברואר בכל סניפי "קופיקס" ו"סופר קופיקס" ברחבי הארץ.

ניוטרוג'ינה במבצע ברשת סופר פארם

קרם לחות נורדיק ברי מבית ניוטרוג'ינה
קרם לחות נורדיק ברי מבית ניוטרוג'ינה

מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה יוצא במבצע: קונים ממגוון מוצרי ניוטרוג'ינה ב-129 ₪ ומעלה ומקבלים תחליב גוף 200 מ"ל מבית ניוטרוג'ינה מסדרת פטל הבר במתנה.

תחליב הגוף מסדרת פטל הבר מכיל את הפרי העוצמתי פטל הבר הנורבגי- Nordic Berry הידוע בסגולותיו הטיפוליות. נוסחת פטל הבר הנורבגי,  הוכחה מחקרית כמסייעת לגוף בתהליך בקרת הלחות הטבעי שלו ומעשירה את העור בפי 3 לחות והופכת אותו לעשיר בלחות ובעל מראה בריא לכל היום, בתוספת ניחוח עדין ונפלא. הקרמים מתאימים גם לעור עדין, הנוסחה הינה בעלת מרקם שאינו שמנוני, כך שהינה נספגת במהירות ומשפרת את התהליכים הטבעיים של העור.

תוקף המבצע עד גמר המלאי בכל סניפי רשת פארם.

GOLBARY עם מבצע סוף עונה

גולברי שמלה (צילום יניב אדרי)
גולברי שמלה (צילום יניב אדרי)

רשת האופנה GOLBARY, יוצאת במבצע על קולקציית חורף 2017. במסגרת המבצע: 50% הנחה על כל קולקציית החורף 2016/17.

המבצע כולל: חולצות, מעילים, סריגים, מכנסיים, אביזרים, אקססוריז ועוד. המבצע לפריטים שבמבצע, אין כפל מבצעים ולא כולל מוצרי PROMO. המבצע נערך עד ה-13.02.17 או עד גמר המלאי בכל סניפי גולברי ובאתר <<<

לתינוק לילד ולצעיר

פיליפס AVENT קלאסי+

פיליפס אוונט קלאסי+ (צילום יח"צ)
פיליפס אוונט קלאסי+ (צילום יח"צ)

הבקבוק הנמכר ביותר בעולם, אוונט קלאסי, כולל גם את המהדורה המשודרגת, אוונט קלאסי + הפועלת כמערכת יחידה אחת שלמה המאפשרת חווית האכלה משופרת ומקלה על תהליך ההרכבה והניקיון. הבקבוק המשופר כולל מערכת אנטי-קוליק, שהוכחה קלינית כמסייעת בהפחתת כאבי בטן, גזים ותחושות אי נוחות. כמו כן לבקבוק החדש עיצוב ייחודי למניעת נזילה ללא שימוש בטבעת הברגה.

כחברה ששמה לה למטרה לייצר חדשנות משמעותית אשר תענה על צרכים אמתיים של הורים, יישמה Philips AVENT טכנולוגיה מתקדמת בבקבוק הקלאסי +, טכנולוגיה זו משלבת את מערכת האנטי- קוליק שהוכחה כיעילה במיוחד להפחתת גזים. הבקבוק מגיע ללא טבעת ההברגה ובכך מקל משמעותית על תהליכי הנקיון וההרכבה מצד אחד, ומצד שני אינו פוגע במנגנון הפחתת הגזים. הודות לשסתום הייחודי המותקן בפטמה, אוויר הנכנס לבקבוק אינו מגיע לבטנו של התינוק. נוסף על כך, יכול התינוק לשלוט בעצמו בקצב זרימת החלב בזמן ההאכלה ובכך למזער האכלת יתר וליצור אכילה נוחה ומספקת יותר.

צורתו הארגונומית המיוחדת של  AVENTקלאסי+ מעוצבת על מנת לספק נוחות מרבית, והיא מושלמת הן עבור ההורה והן עבור ידיו הזעירות של התינוק.

AVENT  קלאסי+ עשוי כולו מפוליפרופילן, הנחשב למתקדם ולבטוח ביותר לשימוש בבקבוקים לתינוקות. פוליפרופילן אינו מכיל ביספינול A ומשמש כסטנדרט עולמי בתחום מוצרי התינוקות בכלל ובקבוקי האכלה בפרט.

בקבוק קלאסי+ זמין בנפח 125, 260, 330 מ"ל ובצבעים שקוף חלבי, ורוד, תכלת. מחיר 39.90 שקלים. פרטים אודות פיליפס והמוצרים באתר החברה <<< 

קניון עופר סירקין עם יריד BABY's  

קניון עופר סירקין, מקבוצת קניוני עופר,  עורך יריד BABY's  הכולל  פעילויות, אירועים  ומבצעים להורים ולקטנטנים.  היריד יערך מיום ראשון ה- 5.2 עד יום שני ה- 6.2.

באירועים:

  • פעילויות בוקר משותפות לאם ולתינוק, בשיתוף מכבי שירותי בריאות בהרשמה מראש בטל':03-9339340.
  • פעילויות אחר הצהרים לפעוטות בגילאי 2-4. יום ראשון 5.2 בשעה 15:30 – שעת סיפור, על הסיפור האהוב כספיון, יום שני בשעות 17:00-19:00 – סדנת יצירה לפעוטות עם ההורים.

כמו כן החנויות יציעו מבצעים מיוחדים בימים ראשון שני: פוקס, גולף קידס, ניו פארם, דלתא, קידילנד, מאמא יוקרו, קאסטרו, באדי שופ, כיתן, ריבאר, קפה גרג, פיצה דון פרדו.

לפרטים באתר קניון עופר סירקין <<< ובטל': 03-9339340

מטרנה עם קבוצת הווטסאפ "גרופeat"

logo_groupeatבימים אלה משיקה מטרנה שירות חדש וראשון מסוגו עבור אמהות: ייעוץ און-ליין באמצעות קבוצות ווטסאפ הניתן על ידי יועצות המרכז לייעוץ תזונתי של מטרנה. צוות היועצות מורכב מיועצות תזונה-דיאטניות קליניות, יועצות שינה ויועצות הנקה, המלוות ומייעצות לאימהות לאורך כל שלבי התפתחות התינוק. מזה כחצי שנה, מפעילה מטרנה פיילוט של שירותי ייעוץ תחת השם גרופeat, וכעת הפיילוט הורחב כשירות לציבור הרחב ומעניק מענה באמצעות קבוצות ייחודיות לנושאים שונים:

  • קבוצת שבועות ראשונים: ייעוץ בנושאי הנקה, שאיבת חלב אם, גזים
  • קבוצת טעימות או לא להיות: ייעוץ לשלב החשיפה למזון מוצק, טעימות ראשונות והשאלות הרבות הנלוות לכך
  • קבוצת ערות בלילות: ייעוץ להתמודדות עם בעיות שינה והקניית הרגלי שינה נכונים.

כל הקבוצות מלוות על ידי יועצות מקצועיות של מטרנה בימים א'-ה' בין השעות 8:00 ל- 17:00.

רוצים להצטרף ? היכנסו לאתר מטרנה <<< ועקבו אחר ההוראות ב"יעוץ-קבוצות וואטסאפ"

אוכל ואלכוהול

פרסי היין למסעדות RESTAURANTS WINE AWARDS

תחרות RESTAURANTS WINE AWARDS שהתקיימה השנה לראשונה, במסגרת תערוכת סומלייה העניקה פרסים למסעדות מצטיינות בתחום היין ושמקדמות את תרבות היין בישראל. לתחרות ניגשו מסעדות מרחבי הארץ והתחרו בקטגוריות השונות. הזוכה הגדולה של התחרות היא מסעדת "דה נורמן" אשר מאחורי תפריט היין שלה עומדת הסומלייה שירה צידון, רק בת 26 וברזומה שלה ניהול תחום היין במסעדת מול ים וסטאז' במסעדה עטורת כוכבי מישלן בצרפת 'ראג'יס א ז'אק מרקון'. את המקומות הראשונים בקטגוריות נוספות קטפו המסעדות: טוטו, גריג, קלואליס, האחים, הלנה, לה רג'נס, אדום ורוטנברג . להלן רשימת הזוכים המלאה כולל ציוני לשבח:

סומליה שירה צידון (צילום: דייויד לופטוס)
סומליה שירה צידון (צילום: דייויד לופטוס)

תפריט היין הטוב ביותר
מקום ראשון: דה נורמן. ציון לשבח: טוטו, יפו תל אביב, מסה, קלואליס, הוטל מונטיפיורי

תפריט היין הטוב ביותר: ביסטרו/בראסרי/ בר יין
מקום ראשון: גריג. ציון לשבח: בראסרי, הבסטה
תפריט הכוסות הטוב ביותר
מקום ראשון: טוטו. ציון לשבח: טייסטינג רום, בסטה
מרתף היין הטוב ביותר
מקום ראשון: קלואליס. ציון לשבח: פיקולה פסטה

תפריט היין –  value for money
מקום ראשון: האחים. ציון לשבח: דליקטסן, מורל טאפס בר

תפריט היין הכשר הטוב ביותר
מקום ראשון: לה רג'נס.

תפריט היין הטוב ביותר: אזור השרון והחוף
מקום ראשון: הלנה. ציון לשבח: נונו
תפריט היין הטוב ביותר: אזור ירושלים
מקום ראשון: אדום
תפריט היין הטוב ביותר: אזור הצפון
מקום ראשון: רוטנברג. ציון לשבח: מגדלנה, קנטינה סושייל, סינטה בר

את התחרות יזמו, הפיקו וניהלו  איתי גלייטמן, כתב היין של עיתון הארץ, גלי וולוצקי, עד לאחרונה כתבת הקולינריה והיין של עיתון כלכליסט, ואבי בן עמי, היזם והמפיק של תערוכות סומלייה, קולינרי ובירס ותחרויות היין אשכול הזהב וBest Value for Money.

המיזם הוא שיתוף פעולה ראשון של אזור התעשייה, בית תוכן בוטיקי לקהל המקצועי בתחום היין, הבירה והקולינריה ותערוכת סומלייה, תערוכת היין הגדולה והותיקה בארץניהול והפקה: סטודיו בן עמי

גולדסטאר SLOWBREW

בירה גולדסטאר SLOWBREW (צילום יח"צ)
בירה גולדסטאר SLOWBREW (צילום יח"צ)

טמפו, יצרנית גולדסטאר – הבירה הנמכרת ביותר בישראל, משיקה את "גולדסטאר SLOWBREW". גולדסטאר  SLOWBREW מיוצרת בתהליך מורכב ואיטי (כפול זמן מתהליך הייצור של גולדסטאר רגילה). הוא מתחיל בבישול ארוך מהרגיל עם כמות לתת גדולה במיוחד שתכליתו למצות כמה שיותר טעמים וסוכרים מהלתת וארומות מהכשות. הוא נמשך בתסיסה ממושכת בטמפרטורה נמוכה ומבוקרת, ליצירת טעם לאגרי עשיר ופריך.

לאחר מכן, התהליך ממשיך בהבשלה איטית וארוכה המאפשרת לבירה להגיע לאיזון ולעושר טעמים. הזמן, ההקפדה וההשקעה מובילים ליצירת בירה עוצמתית ובעלת רבדים עמוקים. הבירה מאופיינת בטעם עמוק ומאוזן, מרקם חלק, גוף מלא ושיעור אלכוהול גבוה במיוחד של 10%.

"גולדסטאר" היא הבירה הנמכרת והמועדפת ביותר בישראל. בשנה אחת נמכרים למעלה מ-40 מיליון בקבוקי גולדסטאר בארץ והמותג בעל נתח שוק של כ- 25%. גולדסטאר היא בירה שפותחה בשנת 1950, היא מוגדרת כבירת לאגר כהה ולה טעם וארומה ייחודיים. גולדסטאר מכילה 4.9% אלכוהול ומיוצרת לפי מתכון בן 70 שנה, בתהליך מסורתי המקנה לה את טעמה העמוק.

בירה גולדסטאר SLOWBREW תושק  תחילה בחנויות האלכוהול הנבחרות, ובחבית מזיגה בברים ובפאבים נבחרים. הבקבוק במראה יוקרתי, ישווק עם תווית שקופה שעוצבה על ידי חברת קלאסנס (claesense) מאנגליה, המובילה בעיצוב תוויות בירה בעולם.

מחיר של שישיית בירה גולדסטאר SLOWBREW הוא 42 שקלים.

Bitemojo עם לילה מסעיר של אוכל ואלכוהול בשוק מחנה יהודה

חיי לילה תוססים עם 5 טעימות של אלכוהול ואוכל וגם להכיר את מנהלי הברים והפאבים של שוק מחנה יהודה הכולל בתוכו אזורי בילוי איכותיים שמתחילים לפעול עם רדת החשיכה.

כשהערב יורד והמוסיקה עולה, ניתן לראות בסמטאות השוק את נוכחותם של בליינים צעירים, מבוגרים וזוגות אוהבים, שבאים להתרפק על צ'ייסר או בירה לצד ארוחה טובה.

בשעות אלו המוסיקה מתנגנת, העראק והבירה זורמים, הקפה והתה המסורתי מוגשים יחד עם נרגילות, משחקי שש-בש,  הופעות חיות ואנשים יפים. בסיור הלילה תוכלו להרים לחיים אצל ג'ימי מהפרלמנט שיודע הכי טוב איך לנהל את המדינה, לטעום מאוכל הרחוב של ונצואלה ומהרול האסייתי עם סביח עירקי. בסוף הסיור תוכלו ליהנות מכוס בירה בוטיק.

הייזמים של אפליקציית התיירות הקולינארית – bitemojo , שהם לא במקרה גם ירושלמים, מציפים את החוויה הלילית בשוק מחנה יהודה, כך שכל אחד יוכל לחוות באופן עצמאי בעזרת הסמארטפון את השוק הכי תוסס בארץ –  גם בלילה.

הסיור הלילי בשוק מחנה יהודה מיוחד ושונה מכל מה שראיתם עד עתה. סיור הלילה והאלכוהול של אפליקציית bitemojo מציע היכרות עם חיי הלילה של העיר; הפאבים והברים שרק ירושלמים מכירים, שוק מחנה יהודה של הלילה, והמקומות שרק החשיכה מוציאה אותם לאור.

הטעימות בסיור: סנדוויץ בשר, בירה וצ׳ילי קון-קרנה, קפה עראק, דים-סאם אסייתי, צ׳ייסר לימונצ׳לו, בירת בוטיק.

הבילוי מוצע בימים א-ה, החל מהשעה 21:00 ובמחיר: 85 ₪ לאדם.

לפרטים והרשמה בדוא"ל <<< ובטל': 055-6646684 . האפליקציה להורדה בחנויות גוגל ואפל ובאתר <<<
'שבוע הקולינריה הצרפתית' בטבריה בסימן 'מבשלים שלום'

מנה צרפתית של שף Paul Courteaux (צילום פול שורטה)
מנה צרפתית של שף Paul Courteaux (צילום פול שורטה)

שפים בעלי כוכבי משלן יגיעו לפסטיבל קולינרי בעיר, כחלק משבוע הקולינרי הצרפתי בישראל. שלושת השפים הצרפתים שישתתפו: השף סטפן לז'אר מהעיר סנט רפאל, השף פבריס מויה מהעיר ליון והשף פול קורטאו מהעיר מונפלייה. הפסטיבל בעיר, הוא חלק משיתוף הפעולה, שנעשה בין טבריה והערים התאומות בצרפת: סנט רפאל ומונפלייה. במהלך הפסטיבל, יבשלו השפים ארוחות קולינריות במגוון אירועים ביחד עם שפים מטבריה והגליל, כחלק משבוע האוכל הצרפתי SO FRENCH SO FOOD, שמתקיים בישראל, שנה חמישית, בין התאריכים 6-10 לפברואר.

  • כיתות אמן לסטודנטים ותלמידים במכללת רימונים- במהלך השבוע, השפים הצרפתיים ירצו ויפתחו יחד עם הסטודנטים והתלמידים יצירות קולינריות חדשניות.
  • סיור למען השלום- במהלך הביקור, יצאו השפים לסיור בקבר יתרו, המקודש לעדה הדרוזית ויתארחו לארוחת ערב במסעדת אל ראז'י, במע'אר של השף סולימן טאריף במטרה להכיר להם טעמים נוספים ולחוות אירוח דרוזי בישראל.
  • כשהמטבח הצרפתי פוגש את המטבח הגלילי אצל רוברג – השף אילן רוברג, מסעדת רוברג בלבנים, יארח את השפים הצרפתיים לבישול משותף – עד 40 אנשים (לנרשמים מראש),יוכלו ליהנות ממנות שישלבו קולינריה צרפתית ומטבח גלילי.  מחיר ארוחה לזוג: 400 ₪, הרשמה בטלפון: 04-6715656 יום ג' (7.2), בשעה: 19:30.
  • 'שפים מבשלים שלום בשוק' – השוק העירוני בטבריה יהפוך ביום חמישי לשוק אוכל עולמי. שיתוף פעולה קולינרי השולח מסר של שלום באזור. באירוע ייקחו חלק שף נוצרי, שף מוסלמי, שף דרוזי, שפים יהודים והשפים הצרפתים. השפים יבשלו יחדיו ב-6 דוכנים, מנות מיוחדות למען השלום, שיוגשו בחינם לבאי השוק. השוק העירוני, רחוב הפרחים, טבריה.  יום חמישי, 9.2 בין השעות: 11:00-14:00 הכניסה ללא תשלום- המנות יוצעו לטעימה בחינם.
  • קוקטייל וסרט בסינמטק (בית יד לבנים): ביום חמישי, בשעה 19:00 בערב, יתקיים לקהל הרחב קוקטייל קבלת פנים ויוקרן סרט קולינרי– הכניסה ללא תשלום, מספר המקומות מוגבל.
  • סדנת מאסטר קלאס בקניון ביג פאשן, טבריה- שלושת השפים הצרפתים יבשלו בזמן אמת לעיני באי הקניון – שידור חי ברדיו קול רגע. הכניסה ללא תשלום.   קניון 'ביג פאשן דנילוף' ,טבריה יום שישי, 10.2, 11:00-12:00

פרטים באתר הפסטיבל  SO FRENCH SO FOOD<<< ובדף הפייסבוק <<< 

שבוע הגסטרונומיה הצרפתי במכללת רימונים

מכללת רימונים השייכת לרשת מלונות רימונים תיקח חלק באירועי שבוע הגסטרונומיה הצרפתי, אשר יתקיים השנה, בפעם השלישית בעיר טבריה.

  • כיתת אומן לתלמידי מכללת רימונים: מכללת רימונים, הפועלת בפיקוח משרד הכלכלה,  תארח שלושה שפים אשר יגיעו במיוחד מצרפת לקחת חלק באירועי שבוע הגסטרונומיה: פאבריס מואיה, שף צרפתי ידוע ממסעדה המעוטרת בכוכב מישלן, הנמצאת בעיר ליון, שף סטפן לאז'ר שף מוכר ומוערך מהעיר סנט רפאל והשף המפורסם פאול קורטו מהעיר מונפלייה.
  • שלושת השפים יעבירו כיתת אומן – מאסטר קלאס בימים ב' ו-ג' (6.2 ו-7.2) לתלמידי המכללה ולתלמידי התיכון הקולינארי. הם ידגימו ויציגו מגוון מנות המוגשות במסעדות עטורות כוכבי מישלן. זו תהיה חוויה אישית ומקצועית לציבור הלומדים במכללה ובתיכון.
  • "שפים מבשלים שלום בשוק ": ביום ה' 9.2 יתקיים אירוע השיא, במסגרתו יבשלו תלמידי  המכללה והתיכון יחד עם השפים הצרפתים והישראלים "ארוחת שלום" – ארוחה זו תבושל ותוגש בשוק העירוני של טבריה. במרכז השוק יוקמו עמדות בישול, אשר ישתלבו עם הבסטות המקוריות של השוק, שם יבשלו תלמידי  המכללה במהלך היום, בהדרכת השפים וישמשו כסו-שפים של שף דרוזי, מוסלמי, נוצרי, שפית טבריינית ושפים יהודים. "ארוחת השלום"  תוגש  לאורחי השוק, אשר בימי חמישי גודשים אותו בהמוניהם, לקראת קניותיהם לשבת.
  • הפתיחה החגיגית של שבוע הקולינריה בעיר טבריה תתקיים במלון רימונים מינרל טבריה ביום שני (6.2.17) בבוקר בנוכחות ראש העיר טבריה, מר יוסי בן דוד, הגברת מירב סקר מנכלית מלון רימונים מינרל טבריה ומנהלת מכללת רימונים הגברת גילה כהנא, צוות המכללה, שפים ותלמידי מכללת רימונים. מפגש זה יהווה את יריית הפתיחה של אירועי שבוע  הגסטרונומיה בטבריה.
  • ביום שישי יערכו השפים הצרפתים והישראלים כיתת אמן בקניון בטבריה. כיתת האמן פתוחה לציבור הרחב וכל באי הקניון יוכלו לקחת בה חלק.

במהלך השבוע אף יסיירו השפים האורחים מצרפת באתרי תיירות שונים כקבר יתרו באזור הכנרת, יערכו סיור בן יום בירושלים וייהנו מספא ומסאג'ים מפנקים בספא אשר במלון רימונים גלי כנרת, לאחר שבוע עבודה הדורש מאמץ רב.

"חוות דרך התבלינים" עם Nature – סדרת גרנולות

גרנולת בוטנים של חוות דרך התבלינים (צילום: הדס ניצן)
גרנולת בוטנים של חוות דרך התבלינים (צילום: הדס ניצן)

גרנולה היא תערובת דגנים שמתאימה לכל עונות השנה, נהדרת בחורף כשקר ומרבים לנשנש בין ארוחות, ומתאימה גם לקיץ בשילוב של יוגורט קר ומרענן. הגיע הזמן לשדרג את הגרנולה המסורתית ולהוסיף לה טוויסט מעניין. "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית, מציגה את Nature – סדרת גרנולות בחמישה טעמים: פקאן, קשיו וצימוקים, חלווה, שקדים וללא סוכר.

הגרנולות בסדרת Nature מכילות שיבולת שועל, גרעיני חמנייה, גרעיני דלעת, שקדים, שומשום, סילאן תמרים, חלווה, אגוזי שקדים, בוטנים, קשיו מצופים בדבש טהור ועוד. כמו כן, ניתן למצוא בסדרה גם גרנולה טעימה ומזינה ללא סוכר. הסדרה מציעה שפע של סיבים תזונתיים, חלבונים, סידן, ויטמינים ומינרלים. את הגרנולות בסדרה ניתן לנשנש בפני עצמן, לצד תה או קפה, להוסיף ליוגורט עם פירות טריים, לשלב כחלק מקינוחים ועוד.

מחיר: 7 ₪ (100 גרם). ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, בסניפי הרשת ובאתר החברה <<<

קפה גרג עם תפריט חדש לשנת 2017

קפה גרג תפריט חורף 2017 (צילום: אסף פרץ)
קפה גרג תפריט חורף 2017 (צילום: אסף פרץ)

רשת קפה גרג משיקה  תפריט חדש לשנת 2017 אשר הורכב בקפידה תוך השענות על טהרת הפרי והאדמה בליווי חומרי גלם איכותיים שהדגש בו הוא  צורכי הלקוח. כמו בטבע אשר הקו המנחה בו הוא הצבעים המבשרים על טריות ורעננות החליטו רשת קפה גרג לאמץ את הקונספט, ומעבר לתפריט שאליו הוספו מנות חדשות שודרגו המנות האהובות, כל המנות יוגשו בכלים חדשים המשלבים את קשת הצבעים ומותאמים למנות. בנוסף המנות הראשונות אשר עד כה לא הובאו כאופציה ללקוח נכנסות לתפריט החדש ביניהן ניתן לקבל כמנות פתיחה:

  • מנת נאמס- כיסונים אינדונזים מבצק אורז ממולאים בירקות ואטריות שעועית בליווי מטבל עלה נענע ופרוסת פלפל חריף המעבירים חוויה אסייתית אותנטית
  • מנת סמוסה – כיסוני חיטה הודיים ממולאים בתפו"א ואפונה מוגשים בליווי אבוקדו פלפל חריף ורוטב מסאלה ויוגורט
  • לזניה רוטולו – גלילי פסטה עשויים עבודת יד מוגשים כשושני פסטה ברוטב רוזה  מוגש מוקרם במוצרלה
  • טאלי קלאסית מהודו
  • דג מסאלה – קוביות דג סלומון ברוטב גראם מסאלה הודי בליווי שעועיות ירוקה, אפונה, קוביות תפו"א ואורז לבן
  • פיוז'ן ישראלי אמריקאי – דאבל פלאפל בורגר, שתי קציצות פלאפל עם חציל מטוגן, ירקות טריים, טחינה ורוטב חלפינו מוגש בלחמנייה פריכה לצד צ'יפס דקיק.

ארוחות הבוקר  שודרגו גם הן עם תוספות חדשות ומרעננות בהן: פלפלוני פטה, סלט ביצים וקינוח מושחת לסיום גבינה ופירורי אוריאו, וארוחת בוקר נוספת חדשה ומפתיעה הצטרפה אליהן, סלט יאיר הקרויה על שמו של בעלי הרשת המקפיד לאכול אותה כמידי בוקר מכילה סלט קצוץ, ביצה קשה, טחינה גולמית לצד זיתים וג'בטה פריכה .בכל המנות ניתן להחליף את  הפטה לטבעונית כך שגם בפני הקהל הטבעוני אין הגבלה ומגוון המנות זמין ורחב .

אופנה ועוד

שירה רובינס ותשוקה לעולם ה- Fitness

LifeDance  היא שיטה מהפכנית לחיטוב ועיצוב הגוף על טהרת המחול, אשר הפכה לסיפור הצלחה הסוחף אחריו אלפי נשים. השיטה הייחודית והבלעדית ™ משלבת מגוון רחב של סגנונות ריקוד בתוך פעילות גופנית אינטנסיבית (Fitness). השיטה מבוססת על הרמוניה וחיבור בין הגוף, הרגש והמודעות, המובילים יחדיו לפרץ של יצירתיות, עוצמה, צמיחה נפשית ושמחה, בתוך ריקוד סוחף ואנרגטי שכולו הנאה, שחרור והפגת מתחים. השיטה המובילה לירידה במשקל ולחיטוב הגוף, נוסדה ופותחה לפני שמונה שנים על ידי שירה רובינס, ומופצת מאז ועד היום בעזרת 37 זכייניות אשר עברו קורס הדרכה בניהולה ובהנחייתה, ולאחריו מעבירות הלאה את רזי השיטה ב-68 סניפים הפרוסים בכל רחבי הארץ.

האקדמיה של LifeDance מיועדת לנשים המעוניינות להגשים חלום, ולפתוח עסק עצמאי כמדריכות LifeDance. הקורס אינו דורש שום ידע מוקדם בריקוד, כושר גופני, משקל או גיל מסוים, כקורס המיועד לכל אישה באשר היא. תכני הקורס משלבים בין עולמות הגוף, הרגש והמודעות, ומספקים מגוון רחב של כלים, תובנות וכישורים, כקורס שהוא הרבה מעבר ללימוד ריקוד, ומהווה 'קורס לחיים'. במהלך הקורס שאומץ על ידי מכללת וינגייט נלמדים במשך שנה עשרה סגנונות מחול מובילים: מודרני, אפריקאי, בוליווד, ג'ז, פלמנקו, היפ הופ, סלסה, עבודת רצפה, מחול מזרחי וג'ייב, כולל הבנת המושגים המקצועיים הרלוונטיים לכל סגנון (פוינט, פלקס, פלייה וכו'), במקביל לחיזוק יכולת האימפרוביזציה, כשיטה המשלבת בין טכניקה מקצועית ומובנית, לכישורי אלתור ויצירתיות. פרטים בהאתר <<< בפייסבוק <<< ובטל': 054-7499668

GERnetic מעבר לקוסמטיקה

GERnetic היא חברה צרפתית בינלאומית המובילה תפיסה מדעית חדשנית בתחום הביולוגיה התאית. החברה מייצרת ומשווקת מגוון רחב של תכשירי קוסמטיקה וויטמינים בעלי מינונים הומאופטיים ומחומרים טבעיים בלבד, עבור כשישים מדינות ברחבי העולם, ופועלת בלמעלה מ- 30,000 מכוני יופי, מרכזי טיפול אסתטיים, בתי ספא, ומרפאות בחמש יבשות. החברה הוקמה ב- 1973 ומבוססת על 45 שנות מחקר, פיתוח וניסיון בתחומי הדרמטולוגיה (מדע רפואת העור), ההומאופתיה והביו טכנולוגיה, המובילים לנוסחאות מדויקות המבוססות על החומרים הפעילים היעילים והחדשניים ביותר, לטיפול בכל בעיות העור.

בזכות GERnetic, המובילה תפיסה מדעית חדשנית בתחום הביולוגיה התאית, מאות אלפי אנשים ברחבי העולם לקחו אחריות על יופיים ובריאותם, והצטרפו למהפכת הקוסמטיקה הטבעית, המאתרת את הגורמים הפנימיים לכל בעיות העור, כדי לטפל בכל תאי עור הגוף והפנים בחומרים פעילים 100% טבעיים העשירים במרכיבים חיוניים. דמיינו לעצמכם תכשירי טיפוח הפועלים ברמת תאי העור, ומאפשרים להם להתחדש ולרפא את עצמם. מוצרים הכוללים ידע מדעי שנאסף במשך מעל 45 שנה הנוגע לתהליכי הזדקנות תאי העור, כדי להוביל לתוצאות משמעותיות וברות קיימא, הנשענות על הבנה עמוקה של ההבדל בין עור בוגר לעור צעיר. במעבדות GERnetic לא מדמיינים אלא חוקרים, לומדים, מבינים ומצטיינים בפיתוח מוצרים, לתיקון מצב העור ולתחזוקתו של עור צעיר ובריא. מדע זה נקרא ביולוגיה תאית יישומית (סלולותרפיה), המבוססת על ההרמוניה והיכולת של הגוף להתאושש ולרפא את עצמו, כאשר תאי העור מקבלים אלמנטים תזונתיים חיוניים נכונים.  החברה מיישמת מדע זה כדי ליצור נוסחאות מדויקות המגיעות באופן ממוקד לתאים ספציפיים, כדי להזינם באופן מידי ולעודד ריפוי טבעי ומראה עור צעיר ובריא.

בניגוד לקוסמטיקה הקונבנציונאלית, שיטת הסלולותרפיה של GERnetic אינה מטפלת רק בסימפטומים של תופעות העור, אלא מתחקה אחר הגורמים הביולוגיים העמוקים, וכך מכניעה את הסימפטומים באופן מוחלט ותמידי. תורתו של דר' לה פורט מציגה גישה הוליסטית המתייחסת אל הגוף כמכלול אחד, בו מראה העור הוא רק חלק ממנו.

פתרונות החברה ניצבים בחוד החנית העולמי של חקר הדרמטולוגיה וההומאופתיה, תוך יישום הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום טיפוח העור. מוצרי החברה משווקים בארץ על ידי GERnetic ישראל, בניהולם של רוזט ויוסי ויצמן, ונמכרים בפריסה ארצית למכוני יופי וקוסמטיקה מובילים.

5 סיבות מדוע כדאי לך להתחיל לרקוד

ריקוד הוא אחת הדרכים הטובות להרים את מצב הרוח שלך, להנות ולהכנס לכושר. רוני לוגסי, כוראוגרפית בינלאומית ומנהלת רשת המחול הבינתחומי IMPACT, מציגה 5 סיבות מדוע כדאי להתחיל לרקוד.

ריקוד הוא דבר מצוין להרגשה והזדמנות מצוינת לשחרר את הגוף והנפש. טכניקה נכונה, צעדים מוקפדים, תנועות אגן והחשק לחוות את החיים הם אלו שגורמים לרבים ללמוד ריקוד. הריקוד מורכב ממקצבים, צלילים ותזוזה המשפרים את ההרגשה וגורמים למצב הרוח להיות טוב יותר. אז למה כדאי לנו בעצם לצאת לרקוד?

  • דרך מצויינת להכיר חברים חדשים: בדרך כלל ריקוד נעשה בקבוצה וסגנון הריקוד נבחר על ידי הטרנד העכשווי. ריקוד הוא שובר הקרח המושלם ואף ישנם ריקודים הנעשים בזוגות המאפשרים להכיר חברים חדשים ומי יודע אולי גם בן זוג חדש.
  • ריקוד משפר את הביטחון העצמי: במהלך לימודי הריקוד לומדים לשלוט בצעדי ריקוד חדשים ובגוף. השליטה מעלה את ביטחון העצמי וכן מקנה תחושה של השגת מטרה. לימוד השליטה על הגוף משליכה על אורח החיים ותורמת לתחושת ביטחון גם בשגרת היום יום.
  • חיטוב: הריקוד מפתח את הגוף בצורה פרופורציונאלית להבדיל מחדר כושר. בריקוד התנועות והמאמץ מפעילים מגוון רחב של שרירים בו זמנית והגוף נהיה חטוב במקביל לתנועה. הטווח המלא של הפעולה בריקוד גורם לפעילות מלאה של כלל השרירים להבדיל מחדר הכושר בו עובדים על שריר אחד בכל תנועה. כמו כן, טווח התנועה הוא רחב ולכן משפר גם את הגמישות.
  • שיפור הקאורדינציה: הריקוד מקנה לרקדן את התפיסה בגוף, יכולת שליטה עליו וכן ההבנה איך הוא בנוי. בריקוד נרכשת היכולת לנוע בחופשיות בכל טווח התנועה של השריר. בנוסף, במהלך הריקוד מופעלים כמה שרירים ואיברים בו זמנית, ועל הרקדן ללמוד לתמרן ביניהם.
  • פיתוח רגש וביטויי עצמי: כשלומדים תנועת ריקוד חדשה או מכלול תנועות, הרקדן לומד להרגיש את המוזיקה ולזוז בתאם. כמו כן, בריקוד ניתנת הבמה לשימוש בדימיון ולהבעה עצמית בדרך אחרת מאשר מכות או דמעות. לימודי הריקוד מקנים לרדן את היכולת להקצין את הרגש, שליטה ברגשות ופיתוח אינטליגנציה רגשית גבוהה יותר.

המושג "ריקוד" כולל בתוכו הרבה מעבר לחיבור מספר תנועות ביחד. התמורה שהריקוד נותן היא גדולה והכרחית ואף מהווה דרך חיים. ההמלצה שלנו: צאו לרקוד!

רוני לוגסי, הבעלים והמנהלת האמנותית של מרכז אימפקט – המרכז למחול בינתחומי ואוטוריטה בתחומי המחול הספרדי ופלמנקו. רוני לוגסי והצוות שלה יוצרים יחד הפקות תיאטרון המשלבות מוסיקה ומחול, ומכינים את הלהקות הייצוגיות לפסטיבלים יוקרתיים בחו"ל. מאחוריה רזומה של הצגות ומופעי מחול הרצים ברחבי הארץ ובעולם, כגון: "הריקוד של דאלי"; "נעלי הזהב של אלמה" ועוד. רשת אימפקט מונה סניף במרכז "עולמות" בפתח תקווה וסניף ב"נווה דקלים" בראשון לציון.

רכב

רנו עם אולם תצוגה חדשני Live showroom Renault

Live showroom Renault
Live showroom Renault

רנו live showroom – קונספט חדשני וייחודי באמצעותו יוכלו הלקוחות להתרשם מרכבי רנו מבלי להגיע לאולם התצוגה.  הקונספט נותן מענה לצרכים של הלקוח החדש:  שירות אישי מכל מקום, בזמן שנוח לו, מכל מכשיר (מחשב, טלפון נייד…) ובלחיצת כפתור פשוטה.

באמצעות מערכת חדשנית ובינלאומית המושקת לראשונה בישראל ויחד עם נציגי מכירות "אמתיים" שהוכשרו במיוחד עבור אולם תצוגה ב- LIVE של רנו, הלקוחות יוכלו ליהנות מהשירות בכל מקום שבו הם נמצאים, ובכל אמצעי שיבחרו.

באמצעות 13 מצלמות המרושתות באולם + מצלמה אישית אצל איש המכירות, יוכל הלקוח לבחור את הזווית שבה הוא רוצה לראות את הרכב, להחליף בין הזויות עפ"י בקשתו, להתרשם מהרכב גם חיצונית וגם פנימית, לקבל הסבר מקיף ואישי על הדברים שמעניינים אותו ברכב, להזמין נסיעת מבחן וגם לבצע הזמנה מידית במקום.

בתקופה הקרובה ישמש אולם ה Renault Live showroom כאולם ייעודי למכירת רנו טווינגו. בהמשך יוכנסו רכבים אחרים, יושקו דגמים חדשים ויתמכו באירוע מכירות של דגמי רנו.

החוויה תאפשר ללקוחות להתרשם בצורה המיטבית מהרכב, מבלי לצאת הבית. מדובר בטכנולוגיה שמטרתה לתת את פתרון המתאים ללקוחות של היום: קצרים בזמן בד"כ, ומחוברים לאמצעים דיגיטליים בכל רגע נתון.

מרצדס עם מערכת Connected Car למוניות

מונית מרצדס B קלאס (צילום יח"צ)
מונית מרצדס B קלאס (צילום יח"צ)

כלמוביל מרצדס מציגה מערכת טכנולוגית ייעודית למוניות – Connected Car, מסוג אנדרואיד אשר פותחה לאחרונה בקבוצת כלמוביל. המערכת הותאמה לשימושם וצורכיהם של נהגי המוניות ומעניקה תפעול קולי מבלי להוריד ידיים מההגה, סביבת Wi-Fi לנוסעים ואפשרויות נוספת להפעלה ושליטה מגלגל ההגה. המערכת "רצה" על גבי המערכת שברכב,  מתלבשת על המסכים המובנים של מרצדס ומספקת בין היתר ממשק מגע נוח, שימוש באפליקציית הניווט WAZE גם בחיווי קולי, עדכוני מזג אוויר, העברת מיילים קוליים, חיוג קולי ועוד. ה- Connected Car כוללת גם ספר רכב אינטראקטיבי דיגיטלי ידידותי לתפעול והבנה.

בשלב הראשוני המערכת תשולב בדגמי ה-B-Class ו-C-Class החדשים של מרצדס, לרבות בדגם ה-B-Class דיזל בגרסת תיבת הילוכים ידנית שהושק לאחרונה במחיר של 99,800 ₪. בשלב השני המערכת תשולב בשאר דגמי החברה, לרבות בדגם ה-E קלאס החדש.

Moovit Carpool עם תמחור חדש

מוביט MOOVITMoovit שינתה את דרך קביעת מחירי נסיעות ה- Carpool של החברה. מעתה, ולראשונה בישראל, הכוח עובר לקהילת משתמשי הנסיעות השיתופיות והנהגים הם אלו שיחליטו על תעריף הנסיעה.

Moovit Carpool, הוא שרות שיתוף נסיעות מאפשר לנהגים ונוסעים לחבור לצורך נסיעה משותפת. השירות מפגיש בין נוסעי תחבורה ציבורית לבין נהגים הנוסעים אל עבר יעד משותף. הנוסעים מגיעים אל יעדם בקלות ובמהירות, והנהגים חוסכים מאות שקלים בחודש בהוצאות הנסיעה שלהם.

איך זה עובד? האפליקציה מציגה לנהג את המחיר המומלץ ע"פ מרחק הנסיעה שהוגדר מראש על ידו, אך הנהג יכול לקבוע מחיר נמוך או גבוה מהמחיר המומלץ, כפי ראות עיניו. כלומר, מחיר הנסיעה ייקבע עצמאית אך ורק על ידי הנהגים, כאשר לנהג יש את החופש לבחור את המחיר מתוך טווח אפשרי: החל מהצעת נסיעה בחינם ועד נסיעה במחיר המקסימלי האפשרי. הנוסעים, מצידם, יוכלו להחליט האם משתלם להם להצטרף לנסיעה מסוימת, בהתאם לתעריף המוצע להם.

המודל החדש מבוסס על ההבנה כי, בסופו של דבר, חכמת ההמונים מייצרת מנגנון של שוק חופשי והוגן עבור כלל המשתמשים באפליקציה, הן הנהגים והן הנוסעים.

שירות Moovit Carpool הושק בספטמבר 2016 ומונה כיום עשרות אלפי משתמשים. נהגים הרוצים להציע את המקומות הריקים שלהם לנסיעה משותפת צריכים להוריד את אפליקציית Moovit Carpool לנהג ולהזין את נסיעותיהם. נוסעים הרוצים למצוא נסיעת קארפול צריכים לחפש מסלול כרגיל באפליקציית Moovit שם יופיעו תוצאות קארפול רלוונטיות לצד תוצאות תחבורה ציבורית. נהג יכול לאסוף עד שלושה נוסעים בכל נסיעה, והם ישלמו לו סכומים שהתקרה שלהם נקבעת כך שלא יעברו את עלות הנסיעה.

על ידי שילוב מידע מרשויות מקומיות, ממפעילי תחבורה ציבורית ומהמשתמשים עצמם, מאפשרת Moovit חיפוש מסלולים אופטימאליים לנסיעה בכל נקודת זמן וקבלת מידע בזמן אמת לגבי מיקום האוטובוסים/רכבות/רכבות קלות, זמני הגעתם לתחנה וזמני הגעת הנוסע ליעד. המשתמשים ב- Moovit יכולים גם לשלוח דיווחים אקטיביים על חוויית הנסיעה שלהם, כמו רמת הצפיפות באוטובוס, רמת הניקיון ועוד.

Moovit  מייצרת מדי יום למעלה מ-200 מיליון נתוני זמן-מיקום, מה שהופך אותה לחברה בעלת מערך נתוני התחבורה הגדול בעולם. מאגר זה נתמך על ידי קהילה של כ- 150,000 עורכי מידע ברחבי העולם, ה-“Mooviters”, הממפים ומשמרים מידע אודות התחבורה הציבורית, כל אחד במקומו שלו. האפליקציה זמינה לשימוש ב-71 מדינות, במעל 1,200 ערים וב-43 שפות שונות ברחבי הגלובוס והיא ניתנת להורדה בחינם לכל משתמשי מערכות  iOS ואנדרואיד.

כללי

מרוץ Gran Fondo Arad-Dead Sea 2017

בתאריכים 2-4 למרץ 2017 ייערך זו השנה החמישית מרוץ Gran Fondo Arad-Dead Sea , מרוץ הדגל הבינ"ל לרוכבי אופני כביש, המתקיים באזור ערד-ים המלח ומהווה שלוחה ישראלית למסורת הרכיבה האיטלקית רבת השנים.

גם השנה עתידים לקחת חלק במרוץ מאות רוכבי כביש ישראלים לצד רוכבי כביש מקצועיים מאירופה ומארה"ב. בשנת 2016 לקחו חלק במרוץ מעל 1000 רוכבים והשנה מצפים המארגנים לכמות גבוהה יותר של משתתפים.

האירוע משלב בין מרוץ טור ערד המהווה אתגר תחרותי לקבוצות, ומרוץ ה- Gran Fondo הבינלאומי המשלב רוכבים וותיקים וחדשים, מקצועיים ועממיים, ישראליים ובינ"ל, גברים ונשים וכן קבוצות גיל רחבות מאוד המחולקות למקצים שונים.

המרוץ מעודד רוכבים מהארץ ומכל העולם ליהנות מרכיבת כביש מקצועית באחד משבעת פלאי תבל- המקום הנמוך ביותר בעולם, המאופיין באוויר עשיר בחמצן ונופים משכרי חושים שמחכים לרוכבים בין ערד לים המלח, בין מדבר לים.

Gran Fondo Arad-Dead Sea 2017  ממשיך את המסורת המקומית שנוצרה בחמש השנים האחרונות, ופורץ עם אירוע רכיבת כביש בינלאומי המתבסס על רמת ארגון מוקפדת המאפיינת אירועי ספורט בינלאומיים.

האירוע מאורגן על-ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום, ומתקיים בשיתוף פעולה מלא בין חברת Gran Fondo ישראל, משרד התיירות, מועצה אזורית תמר, עיריית ערד, משרד התיירות ואיגוד האופניים בישראל.

שנת 2017 מביאה עמה בשורה חדשה כאשר Gran Fondo Arad-Dead Sea 2017 איחד כוחות עם קבוצת האופניים המקצוענית הראשונה בישראל, CYCLING ACADEMY, מתוך חזון משותף, להעלות את האירוע הייחודי על מפת אירועי ה- Gran Fondo העולמית ובהדרגה "ליישר קו" ברמת החוויה עם אירועי הרכיבה הגדולים בעולם.

כמו כן, נוצרו שיתופי פעולה בין אירוע Gran Fondo לאפליקציית ה- Twenty Peaks, האתגר שמשגע את חובבי העליות בארץ, אשר יכלול בתוך מסלול ה- Gran Fondo 2 עליות כחלק מהאתגר ועם ארגוןThe next step  האמריקאי המביא לארץ רוכבים דתיים מארצות הברית שירכבו בימי חמישי –שישי במטרה לאסוף תרומות לאנשים קטועי גפיים.

המקצים השונים באירוע:

  • טור ערד-ים המלח הבינלאומי 3-4/3/2017 יערך זו השנה ה-11, מיועד לקבוצות מקצועיות ולרוכבי מאסטרס מהארץ ומחו"ל. מרוץ הטור משלב שלושה קטעי רכיבה הפרוסים על סוף שבוע אינטנסיבי- שישי ושבת: מסלול קריטריום בעיר ערד בשישי בבוקר, קטע רכיבה ממצדה לערד בשישי אחה"צ והגראן פונדו בשבת.
  • Gran Fondo-The Next Ride 2/3/2017: רכיבה לא תחרותית על מסלול הגראן פונדו, יומיים לפני האירוע הגדול, בו ייקחו חלק רוכבים בינ"ל במטרה לעודד איסוף תרומות לעמותת The Next Step, המסייעת לקטועי איברים וגפיים בישראל.
  • גראן פונדו ערד-ים המלח 4/3/2017 מרוץ תחרותי באורך 155 ק"מ, מתוכם 125 ק"מ במדידת זמן. המסלול כולל 1,873 מטרים של טיפוס מצטבר, ומשלב את הנופים פראיים של מעלה עקרבים וצומת חתרורים. המתכונת מעגלית, ממתחם מלונות עין בוקק.

אירוע סיום גדול, כמיטב המסורת, יתקיים במתחם בתי המלון בעין בוקק ים המלח.

לפרטים נוספים באתר האירוע <<< דף הפייסבוק <<< או דוא"ל צוות גראן פונדו ישראל <<<

רוב הציבור בעד הרחבת דמי פיקדון על בקבוקי פלסטיק

חירייה בעיר - כיכר רבין (צילום המרכז לחינוך סביבתי בפארק המיחזור חירייה)
חירייה בעיר – כיכר רבין (צילום המרכז לחינוך סביבתי בפארק המיחזור חירייה)

בישראל מוכרים מדי שנה כ-1.7 מיליארד מיכלי משקה. מתוכם כ-900 מליון בקבוקים קטנים ופחיות וכ-800 מליון בקבוקים גדולים. על פי הנתונים של אל"ה, כ-77.7% מהבקבוקים הקטנים מועברים למחזור, לעומת כ-31% בלבד מהבקבוקים הגדולים הנאספים וולנטרית על ידי הציבור במיחזוריות ובפח הכתום. כ-25% מהבקבוקים הגדולים נאספים מתחנות המעבר במזבלות. עד כה, עבור מיכלי המשקה הקטנים משולמים דמי פיקדון ואילו איסוף הבקבוקים הגדולים נעשה ווולנטרית על פי יעדים שנקבעו ליצרניות המשקאות בחוק. בהתאם לחוק, בתחילת 2017 אמור השר להגנת הסביבה להחליט בכל הנוגע למיחזור הבקבוקים הגדולים.  בפני השר עומדות מספר אפשרויות:

  • להשאיר את המצב כמות שהוא ולהסתמך על נתוני אל"ה ולפיהם האיסוף הוולנטרי של הבקבוקים הגדולים עומד ביעדים שנקבעו בחוק (איסוף של לפחות 55% מהבקבוקים הגדולים הנמכרים בישראל).
  • להעביר את איסוף הבקבוקים הגדולים לחוק האריזות כפי שרוצות חברות המשקאות הגדולות או לקבוע כי הפיקדון יחול גם על הבקבוקים הגדולים. משמעות ההחלטה להעביר את נושא איסוף הבקבוקים לחוק האריזות היא מתן הטבה כלכלית של כ-150 מליון ₪ לחברות המשקאות והפחתה משמעותית של הקנסות שישלמו תאגידי הענק במידה ולא יעמדו במכסת איסוף הבקבוקים שנקבעה בחוק.

מסקר שערך מכון המחקר "גיאוקרטוגרפיה" עולה כי מרבית הציבור חושב כי יש להרחיב את דמי הפיקדון גם לבקבוקים הגדולים ואפילו לקבוע דמי פקדון על מיכלי פלסטיק נוספים כמו בקבוקי שמפו, אקונומיקה וכדומה. עוד עולה מהסקר כי מרבית הציבור טוען כי הרחבת חוק הפיקדון תגרום לו למחזר יותר. הסקר נערך בקרב 500 גברים ונשים בגילאי 18 מעלה המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה היהודית בישראל.

נתונים נוספים מסקר גאוקרטוגרפיה:

  • 47% מהציבור: יש לקבוע דמי פיקדון גם על בקבוקי שמפו ואקונומיקה – גם החרדים בעד.
  • לשאלה "בשנים האחרונות מי שמחזיר בקבוקים קטנים לנקודות המכירה מקבל 30 אגורות על כל בקבוק. האם לדעתך יש להחיל הסדר זה גם על מיכלי פלסטיק אחרים?" ענו כ-71% מהציבור כי יש להרחיב את דמי הפיקדון גם לבקבוקים גדולים.
  • מתוך כך כ- 47% ענו שיש להחיל זאת על בקבוקים גדולים וגם על מיכלים אחרים כגון אקונומיקה, שמפו, מרכי שיער וכדומה.
  • 17.8% טענו שיש להחיל זאת רק על בקבוקי משקה.
  • 6.3% מהנשאלים טענו שיש להחיל את דמי הפיקדון רק על מיכלי פלסטיק שונים ולא על בקבוקים גדולים.
  • 19.1% מהנשאלים טענו שאין להרחיב את דמי הפיקדון ו-9.8% מהנשאלים לא הביעו דעה בנושא.
  • יצויין כי הדבר נכון גם בקרב הציבור הדתי והחרדי, עליו נטען שהוא מתנגד לפיקדון כי הוא צורך כמות גדולה של בקבוקים משפחתיים. על פי הסקר כ-55% מהציבור הדתי והחרדי תומך בדמי פיקדון על בקבוקי משקה גדולים או על בקבוקי פלסטיק אחרים.
  • 64% מהציבור: נמחזר יותר אם יהיו דמי פיקדון על בקבוקים משקה גדולים
  • לא רק זאת. מרבית הציבור טוען כי הרחבת דמי הפיקדון גם לבקבוקי שתיה גדולים תגרום לו למחזר יותר. 63.6% מהנשאלים טענו כי דמי פיקדון על בקבוקים גדולים יגרמו להם למחזר יותר.
  • מתוכם 18.4% מהנשאלים טענו שדמי פיקדון יגרמו להם למחזר יותר במידה רבה מאוד. 25.7% מהנשאלים אמרו שדמי פיקדון שכאלה יגרמו להם למחזר יותר במידה רבה ו-19.5% מהנשאלים אמרו שדמי פקדון יגרמו להם למחזר יותר במידה בינונית.
  • לעומת זאת 10.6% אמרו שדמי פיקדון יגרמו להם למחזר יותר במידה מועטה ו-20.8% טענו שדמי פיקדון לבקבוקים גדולים לא יגרמו להם למחזר יותר.

כתיבת תגובה