מה חדש על המדף של דני בר

הצעות לקראת החורף ||| אוכל, אלכוהול ומסעדות לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה, רכב ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

פלכוהול Palcohol – מתכון האלכוהול באבקה יימכר במכירה פומבית

palcoholמרק פיליפס, היוצר של פלכוהול (Palcohol) – אלכוהול באבקה, החליט למכור את הנוסחה הסודית ואת תהליך הייצור של פלכוהול למרבה במחיר בכל אחת מ-130 מדינות. פיליפס אמר: "אנחנו מאמינים שאפשר לממש את הפוטנציאל של פלכוהול באופן הטוב ביותר על ידי אדם / חברה במדינה שמכירים את חוקי האלכוהול ואת מערכות ההפצה".

פלכוהול אושר למכירה בארצות הברית באפריל 2015. הביקוש בכל העולם לפלכוהול הוא עצום אבל פיליפס מצא שההתמצאות בחוקי האלכוהול בכל מדינה היא משימה מרתיעה. אף אלכוהול באבקה אחר לא נמכר כעת בעולם, כך שלזוכים במכירה הפומבית תהיה הזדמנות מצוינת להבטיח את השוק במדינה שלהם.

פלכוהול מאפשר פשוט להוסיף מים או משקה לא אלכוהולי לאבקה ולקבל קוקטייל מוכן בן רגע. חמש גרסאות של פלכוהול אושרו בארצות הברית… וודקה, רום, קוסמופוליטן, למון דרופ ופאוודריטה (מרגריטה), ובאמצעות הנוסחה הסודית, המציע המנצח בכל מדינה יכול לבחור את הגרסאות האלה או ליצור גרסאות משלו. גם את תכולת האלכוהול ניתן להתאים.

לפלכוהול יש הרבה יישומים. בגלל שפלכוהול כל כך קל משקל, חברות תעופה יכולות להפחית את המשקל של מטוס על ידי הגשת אלכוהול באבקה לעומת נוזל ולחסוך מיליונים בעלויות דלק. המשקל המועט הוא יתרון לנוסעים, אוהבי נופש בחוץ ואנשי רפואה שיכולים להשתמש בו כחומר חיטוי כשהם צריכים להביא תרופות לתוך אזור אסון. שימושים אפשריים אחרים הם בתור דלק, בין אם ברכב או בכיריים של חייל בתרמיל שלו. יש יישומים בתרופות, ייצור מזון וכדומה. היישומים נראים אינסופיים.

המכירה הפומבית תתחיל ב-1 בינואר 2017. מציעים פוטנציאליים חייבים להירשם אצל ליפסמרק, חברת האם של פלכוהול, כדי להראות הוכחת אמצעים כספיים. אבל יש מחיר "קנה עכשיו" לכל מדינה שמאפשר למישהו לקנות את הזכויות למדינה לפני שהמכירה הפומבית תתחיל. אחרי שהמכירה תסתיים, הנוסחה הסודית תישלח לכל המציעים המנצחים בו-זמנית.

חנות דגל ל- UNDER ARMOUR בנמל תל אביב

חנות UNDER ARMOUR (צילום טל שח)

חנות UNDER ARMOUR (צילום טל שח)

מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR בעל חנויות קונספט ייחודיות ברחבי ארה"ב ובעולם, השיק לראשונה בישראל חנות דגל למוצרי ספורט מקצועיים, תחת שם המותג. החנות ממוקמת בנמל תל אביב ומשתרעת על פני שטח של כ -150מ״ר וניתן לרכוש בה את מגוון הפריטים של המותג, נעליים ביגוד ואביזרים בקולקציות החדשות  לגברים ונשים.

החנות מעוצבת בדיוק כמו כל חנויות הדגל של המותג בארה"ב ומציגה על  קיר שלם את  תצוגת נעלי הספורט. בין הנעליים מוצגות גם נעלי ריצה חדשות מסדרתBANDIT 2  המושקות בימים אלה בישראל.

בנישת הביגוד הספורטיבי, שבו מגלה החברה חידושים טכנולוגיים ואופנתיים מדי עונה, תמצאו  קולקציה רחבה של בגדי ספורט איכותיים ומקצועיים המתאימים  לריצה כמו: חולצות מתנדפות זיעה, טייצים ומכנסי ריצה בעלי טכנולוגיות מתקדמות, חזיות ספורט צבעוניות, מעילי קפוצ'ון ומכנסי אימון מבדים השומרים על טמפרטורת גוף המתאמן ובעלי טכנולוגית קירור גוף המקדמות ביותר, כמו גם בגדי אימון לחדרי כושר, טייצים מחטבים לצד תיקים ואביזרים ספורטיביים ואופנתיים.

כחלק מהשקת חנות הדגל ורצון לעידוד ספורט, הוקמה קבוצת ריצה ייחודית שהתאמנה במשך 40 יום לריצה של 4 ק"מ, כשביום הפתיחה הקבוצה שמונה כ- 20 משתתפים הוזנקה מהחנות החדשה לתחרות הריצה.

חנות אוהדים רשמית להפועל באר שבע במתחם "מבנה אאוטלט באר שבע"

חנות הפועל באר-שבע (צילום פוטו מיקי מבט)

חנות הפועל באר-שבע (צילום פוטו מיקי מבט)

לאחר שבחגיגות האליפות בבאר שבע נכחו יותר מ-100,000 אוהדים של מועדון הכדורגל הפועל באר שבע, מהגדולים במדינה, מגיע כעת השלב הבא – פתיחת חנות אוהדים רשמית וראשונה מסוגה תיפתח ב'מבנה אאוטלט באר שבע'.

קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע שזכתה באליפות המדינה השנה (40 שנה אחרי שזכתה באליפות זו בפעם האחרונה) וכעת מתמודדת בשלבים המוקדמים של ליגת האלופות. נותנת החסות הראשית לקבוצה היא PUMA ישראל שבבעלות דלתא.

חנות האוהדים הרשמית של מועדון הכדורגל הפועל באר שבע תתפרס על שטח של כ-100 מ"ר ובהקמתה הושקעו כמיליון שקלים. החנות תשמש כמקום מרכזי עבור הקבוצה להצגת שחקנים, הצגת תלבושות לקראת משחקים בין לאומיים, חתימה של שחקנים על חולצות וכדורי רגל וכדומה. חנות האוהדים תמכור את כל המוצרים המסחריים של קבוצת הכדורגל: חולצות, מכנסיים, כדורי רגל, תיקי בית ספר, צעיפים, כוסות, מגבות ים, שמשיות, בקבוקי ספורט ועוד מוצרים, החל ממוצרי ספורט לילדים ועד לציוד למבוגרים.

מבנה אאוטלט (וואן פלאזה באר שבע בעבר) היה המרכז קניות הראשון שהביא לבאר שבע את בתי הקולנוע ואת המותגים הנחשבים ביותר בדרום כגון פאקטורי 54, טוס אר אס, הספרייה, סטיב מאדן, מגה ספורט, ועוד. לפני כחצי שנה הוסב המתחם למתחם אאוטלט והשבחת התמהיל מתחיל בחנות אוהדים מפוארת וחשובה.

לתינוק לילד ולצעיר

תיקי DANCE אופנתיים ועמידים במים לבלרינות צעירות ב- Dance Direct

תרמיל גב לרקדניות DANCE DIRECT (צילום יח"צ)

תרמיל גב לרקדניות DANCE DIRECT (צילום יח"צ)

הילדות חזרו לאימוני הבלט, לחוגים וללהקות, וכל שנותר הוא לשדרג את הגעתן עם תיק חדש וייחודי המותאם בדיוק לצרכיהן. רשת בגדי הריקוד האינטרנטית Dance Direct משיקה סדרת תיקים בצבע ורוד מסטיק המעוטרים באיוריי בלרינות מיניאטוריים, המותאמים במיוחד לרקדניות הצעירות – עמידים בפני מים, מרושתים ומאווררים. בשל עמידותם במים, התיקים מתאימים במיוחד גם לימי החורף הגשומים שעומדים בפתח.

  • תיק צד לילדות- תיק צד בעל תא אחד מרווח ורצועת כתף רחבה וגמישה שניתן להאריך ולקצר על פי הצורך. התיק בחלקו מאויר ובחלקו מעוטר בנקודות סימטריות ומשלב בין גוונים שונים של ורוד. גובה 15 ס"מ. עומק 7 ס"מ. מחיר: 89.90 ₪.
  • תיק גב עם שרוכים- תיק גב אופנתי בהשראת הקיטבג, עם כתפיות שרוכים אדומים ושני תאים: תא מרכזי ותא חיצוני קטן. התיק טרנדי, מעוטר באיורי רקדנים ורקדניות ונוח לשימוש. אורך: 38 ס"מ, רוחב 40 ס"מ, עומק 7 ס"מ. מחיר: 119.90 ₪.
  • תרמיל גב לרקדניות– תיק גב בעל שתי כתפיות מרופדות ונוחות, עם תא רחב אחד ושני כיסי צד מרושתים לנשיאת בקבוקים. התיק מעוטר בחלקו הקדמי באיורי רקדנים ורקדניות ולצד הריץ'-רץ' בנקודות סימטריות של ורוד בהיר. גובה: 35 ס"מ, רוחב 26 ס"מ, עומק 12 ס"מ. מחיר: 179.90 ₪

להשיג באתר Dance direct <<< ובטל': 03-5136929.

חדר הילדים בחורף 2016-2017 לפי רהיטי דורון

חדר ילדים רהיטי דורון (צילום יח"צ)

חדר ילדים רהיטי דורון (צילום יח"צ)

בואם של החגים ואיתם רוחות הסתיו הינם עת מצוינת להתחדש ולהתעדכן בטרנדים, חידושים ומגמות בתחום עיצוב חדרי הילדים לסתיו-חורף הקרוב. בעזרת אסף טייכמן, סמנכ"ל רהיטי דורון, ורונית טל המעצבת הראשית של רהיטי דורון, ריכזנו את הטרנדים, הטיפים, העצות וצבעים הבולטים הגוונים השולטים בחורף הקרוב בעיצוב חדרי הילדים הם:

  • צבעוניות עתידית– חדר הילדים גדל עם הילד ויהפוך בעתיד לחדר נוער, רצוי שבחירת הרהיטים תאפשר זאת גם בבחירת הצבעוניות המתאימה. משום כך, מומלץ לבחור בצבעים ניטראליים שהילד יוכל לגדול איתם ויהיה לו כיף לשהות לצידם. הכוונה היא שבחירת רהיטים בגוון בהיר ונטרלי, תאפשר לריהוט להמשיך ולשמש אותנו גם בעתיד ונוכל לשלב איתו כל צבע שהילד יאהב בעתיד.
  • הצבע השולט– הצבע הלבן על שלל גווניו הרבים הוא הצבע הנמכר ביותר בשנים האחרונות בחדרי ילדים ונוער והוא ימשיך לככב גם בעונות הבאות. באופן כללי, הבסיס הבהיר של רהיטים מהווה פלטפורמה מצוינת לבחירת כל שילוב צבעוני שיהיה הדומיננטי בחדר עכשיו ובעתיד. כך ניתן בקלות לשנות ולהתאים את אביזרי החדר כדי לקבל צבעוניות שונה. על ידי שינוי מצעי המיטה, כיסא, שטיח, ווילונות, מנורת השולחן וכדומה ניתן לקבל צבעוניות מתאימה.
  • שילוב צבעים– בכדי לשבור את המראה הלבן והנקי ניתן להוסיף צבע בקירות החדר נגיעות של צהוב, ירוק חאקי, כחול-אפור ועוד או באמצעות שילוב של פריטי עיצוב צבעוניים כמו: ארון הזזה צבעוני, כוורות צבעוניות, הדומים, כורסאות ועוד..
  • צבעוניות חורפית – הצבעים הנוספים שישלטו החורף בעיצוב חדרי הילדים הם: גווני הורוד פוקסיה, גוונים כחולים-אפורים, ירוק חאקי ושילובים של ירוק חאקי עם צהוב, כחול, תכלת ולבן כחול עם חאקי, ורוד עם לבן ועוד.
  • צבעי עץ– החורף הקרוב יתאפיין בשימוש מוגבר בצבעי עץ אלון מיושן בגוון אפרפר במיטות/חזיתות של ארונות ודלפק שולחן. צבעי עץ האלון מעניק מראה חמים לשאר פריטי העיצוב שבחדר.
  • מראה מנימליסטי ונקי– מראה "מרחף" לרהיטים שמאופיינים בקווים נקיים ועיצוב  מינימליסטי. עיצוב החדר מקבל תנועה של ריחוף, באמצעות עיצוב רהיטים מודולאריים על גלגלים או מעט "באוויר" המעניקים לשוהה בחדר תחושה של ריחוף בחלל. היחידות המודולאריות גם ניתנות לשינוי עיצוב החדר בחלוף הזמן וגם מעניקות פן עיצובי ייחודי לחדר.
  • צבעים חמים– בכדי "לחמם" את מראה החדר ולהעניק לו חמימות חורפית ניתן להשתמש בטקסטיל כמו: וילונות צבעוניים, שטיחים מחממים, מצעים בגוונים חמים ועוד..
  • אביזרים משלימים– שימוש נכון באביזרים משלימים כמו מדבקות קיר, מתלים, קופסאות אחסון וכריות נוי יכולים לשנות את מראה החדר, לתת לו אופי שונה עם אמירה אישית ולהגדיל את הפונקציונאליות שלו.
  • ריענון החדר לקראת החורף – דרך נוספת לחידוש החדר לקראת החורף  היא לפנות ממנו את כל מה שישן או אינו מתאים יותר, את מה שמיותר ניתן לזרוק / לתרום / לאחסן לילד הבא. ככה יהיה יותר מקום בחדר ובאופן כללי אנו משתמשים בכלל ש"פחות זה יותר" .

לאתר החברה <<<

Babyzen עם עגלת Yoyo+

עגלת YOYO (צילום יח"צ חו"ל)

עגלת YOYO (צילום יח"צ חו"ל)

עגלת התינוק יויו+ של חברת בייביזן הצרפתית מגיעה עם עריסה בלעדית וייחודית, המתקפלת כמקשה אחת. מגיל 6 חודשים, ניתן להחליף את העריסה בערכת טיולון היויו המוכר שזכה להצלחה חסרת תקדים בארץ ובעולם. העגלה קומפקטית ומושלמת לנסיעות, מורשית עלייה למטוס, בעלת אפשרות קיפול ביד אחת וידית לנשיאה נוחה על הכתף. הבדים נשלפים וניתנים לכביסה. כל היתרונות שהופכים אותה למושלמת:

  • מתאימה לחללים הקטנים ביותר ונכנסת בתא האחסון העילי במטוס.
  • קיפול ביד אחת, במהירות ובקלות.
  • מערכת "נהיגה קלה" בלעדית.
  • מתאמים לסל קל.
  • שלדה חזקה. סלסלת אחסון בגודל XXL, 4 בולמי זעזועים משופרים ואיכותיים, רצועת נשיאה מרופדת, גגון ארוך לעריסת ניובורן, פאוץ' אחסון חדש בגב הטיולון, גגונים חדשים המספקים הגנה בפני השמש, כיסויי גשם להגנה מלאה על העגלה.

ניתן להשיג בששה צבעים: שחור, אפור, חול, כחול, אדום צרפתי וורוד פוקסיה. שלדה לבחירה בצבע שחור או לבן.

מחיר ניובורן 2,950 ₪ ומחיר טיולון 2,100 ₪. ניתן להשיג באולם התצוגה של בוגבו ישראל, הנביאים 55 רמה "ש  03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ. ובאתר <<<

אוכל ואלכוהול

"סבא חביב" עם טחינה +

סדרת טחינה+ של סבא חביב (צילום יח"צ)

סדרת טחינה+ של סבא חביב (צילום יח"צ)

השימוש בטחינה נפוץ במטבח הים תיכוני מאות שנים, הטחינה משתלבת נפלא בכל סלט, ממרח ותבשיל, מקרימה מרקים ומוסיפה טעם עשיר לעוגות ועוגיות. "סבא חביב" בית הבד הגלילי בקיבוץ פרוד משנת 1913 הינו ממייסדי ענף הזית בגליל. סבא חביב ובהמשך – בניו ונכדיו, מגדלים עצי זית ומייצרים שמן זית משובח ומבחר זיתים בכבישה טבעית, חלווה, דבש, זעתר, טחינה באבן רייחים לצד סבונים משמן זית.

לראשונה משיק "סבא חביב" את סדרת "טחינה +"- טחינה גולמית אתיופית עשויה  100% שומשום טהור בתוספת זרעים וגרעינים בעלי יתרונות בריאותיים הכוללים 4 טעמים – טחינה+ עם גרעיני דלעת, טחינה+ עם זרעי קצח, טחינה+ עם זרעי פשתן וטחינה+ עם זרעי צ'יה.

המוצרים מבוססים על הטחינה הגולמית של סבא חביב המופקת משומשום טהור הגדל באתיופיה ומכיל שיעור גבוה של סיבים תזונתיים, החיוניים לתהליך העיכול ונמצאים רק בזרעים שלא קולפו ושיעור גבוה במיוחד של מינרלים וסידן. בארץ עובר השומשום תהליך קפדני של קליה, כתישה וטחינה.
ייחודה של סדרת "טחינה +" הוא בשילוב של התועלות הבריאותיות של הטחינה הגולמית יחד עם זרעים וגרעינים טחונים אשר להם יתרונות בריאותיים מוכרים כגון- סידן, ברזל, מגנזיום, אומגה 3 ואומגה 6. בשיטת הטחינה הייחודית של הזרעים הצליחו ב"סבא חביב" להפחית את אחוזי השומן במוצר הסופי ועם זאת להנות מהיתרונות של כל מרכיביו.
טחינה+עם גרעיני דלעת – עשיר במגנזיום ובברזל.

  • טחינה+עם זרעי קצח- עשיר בסידן, מקור טוב לסיבים תזונתיים טבעיים.
  • טחינה+ עם זרעי פשתן- מקור טוב לאומגה 3 ולאומגה 6
  • טחינה + עם זרעי צ'יה- עשיר מאד באומגה 3 ובסיבים תזונתיים טבעיים. עשיר במגנזיום ובאשלגן.

טחינה + נמכרת בצנצנות של 400 גרם במחיר- 15 ש"ח.

ניתן להזמין בשירות "סבא חביב עד הבית" (הספקה עד 72 שעות בעלות של 20 ש"ח)- בטל': 04-6991888 או באתר <<< 

פסטיבל המרקים השנתי במלון ענבל ירושלים לתושבי י-ם ואורחים

מרק פטריות (צילום רועי שר)

מרק פטריות (צילום רועי שר)

מלון ענבל בירושלים מזמין את תושבי העיר ואורחיה לחמם את הגוף והנפש בפסטיבל המרקים השנתי שמתקיים זו השנה השנייה ברציפות עד 30 למרץ 2017.

על המתכונים אחראי שף המלון ניר אלקיים שנרגש להביא מתכונים מבית אמא, ביניהם, מרק ירקות כתומים, מרק עגבניות, מרק עדשים (המרק  המועדף על האהוב) ארטישוק וכרישה. המרקים מוגשים בתוספות גבינות, עשבי תיבול טריים, מטבלים וקרוטונים לבחירת הסועדים.

פסטיבל המרקים השנתי, מלון ענבל, ז'בוטניסקי 3, ירושלים. מחיר: 59 שקלים למנה ללא הגבלה. כשר.

אסם ביסלי על האש

ביסלי (צילום יח"צ)

ביסלי (צילום יח"צ)

אסם ממשיכה להרחיב ולגוון את מותג ביסלי ובימים אלה משיקה את מהדורת "ביסלי על האש "בשני טעמים:

  • ביסלי על האש צ'וריסו
  • ביסלי על האש גריל דרום אמריקאי

את הרעיון לסדרת "על האש" הגו בני הנוער, ובדומה להשקות קודמות במותג, גם הפעם הם לקחו חלק אקטיבי בפיתוח הקונספט, הטעמים, האריזות והתקשורת השיווקית.

השקת ביסלי על האש  תיתמך בנראות נרחבת בנקודת מכירה, בפעילות מסחרית ותלווה בקמפיין תוכן דיגיטאלי. מחיר: 4-4.5 ₪.

קפה BIGA עם פותחת בית קפה נוסח פריזאי-שיק ברשל"צ

קפה ביגה (צילום אלעד גוטמן)

קפה ביגה (צילום אלעד גוטמן)

איש העסקים יאיר מלכה,  מרחיב את פעילות רשת בתי הקפה "ביגה" – ופותח בימים אלו, סניף ראשון של בית קפה פרמיום בולנז'רי פטיסרי נוסח פריזאי-שיק – קפה ביגה.  זהו הסניף ה- 23 של הרשת, שיפתח במתחם שבעת הכוכבים בעיר ראשון לציון (שדרות יוסף לישנסקי 2), בהשקעה של כ- 2  מיליון ₪.

הסניף החדש כשר וממוקם בקומה הקרקע, ומשתרע על שטח של כ-  190מ"ר, הכוללים מרפסת חיצונית.  מכיל כ- 150 מקומות ישיבה. מציע, אינטרנט אלחוטי, פינת עישון, גישה לנכים, אירועים במקום ועוד. סניף ביגה בראשון לציון, יכלול מנות ייחודיות ומעדניית בוטיק על טהרת הבריאות, מאפים, עוגות, לחמים, ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים ועוד.

סניף ביגה יציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם: לחמים, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקאצ'ות ועוד. מדובר באפיית לחמי מחמצת שיאור טבעית, המיוצרים בעבודת יד ונאפים בתנורי אבן ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים. הסניף יציע מגוון רחב של סוגי לחמים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה אורגנית ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן וסומסום, אגוזים, זיתים, גרעיני חמנייה ,קימל, חיטה מלאה עם גרעיני דלעת, עגבניות מיובשות ועוד, לצד מגוון רחב של סוגי מאפה מתוקים ומלוחים הנאפים במקום.

התפריט הייחודי המוצע בסניף, הינו על טהרת הבריאות כמו: ארוחות בוקר מביצים אורגניות, ריבות ביתיות, ירקות אורגנים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים טבעיים, רזים ואיכותיים, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שייסחטו במקום. לקוחות ביגה יוכלו ליהנות מתפריט בוקר, צהריים וערב איכותי ומגוון. בעיצוב הסניף החדש הושקע ידע רב וניסיון של מיטב המוחות, האדריכלים והמעצבים. מראה הסניף הינו בסגנון פריז שיק.

שעות פעילות הסניף בשבעת הכוכבים ראשון לציון כל יום חול 08:00 – 23:00. בימי שישי 08:00 עד שעה לפני כניסת השבת ובמוצ"ש שעה אחרי צאת שבת ועד 23:00. טלפון להזמנות: 03-7788544.

מתכונים מן הצומח להזנת ילדים

המנה הצמחונית (צילום מאיה פליישמן)

המנה הצמחונית (צילום מאיה פליישמן)

בימים אלו מופצת בקרב גני הילדים, צהרונים וחברות קייטרינג הפועלות כמפעלי הזנה לילדים, חוברת מתכונים מיוחדת, ובה מתכונים ל-12 מנות בריאות ומזינות לילדים, המבוססות על מזון מן הצומח. החוברת באה להציע מגוון גדול של מנות צמחוניות מזינות עבור היום הצמחוני במוסדות החינוך, וכן כדי לתת מענה לילדים המבקשים מנה מן הצומח. כל המתכונים באישור דיאטנית, הותאמו ונוסו בהצלחה על ידי ילדים. המתכונים מותאמים להכנת 100 מנות.

בחוזר המנכ"ל של משרד החינוך מחודש אפריל 2016, מופיעה הנחיה מפורשת על יום אחד בשבוע בו תוגש מנה צמחונית של קטניות מבושלות כמנה עיקרית, במרכז הצלחת. הנחייה זו עולה בקנה אחד עם המלצות משרד הבריאות בישראל, לאמץ תזונה בריאה, מקיימת וידידותית לסביבה, וכזו היא התזונה הים תיכונית. כלומר – כמויות גדולות של מזונות טבעיים ובלתי מעובדים מן הצומח, כגון ירקות, פירות, קטניות, דגנים מלאים ואגוזים, וכמויות קטנות של מזון מן החי – ביצים, חלב ומוצריו, דגים, עוף ובשר.

מנהלת המחלקה לתזונה במשרד הבריאות, הפרופסור רונית אנדוולט, מברכת על היוזמה לחוברת מתכונים ו"מקווה שתהייה חולייה נוספת בתהליך החשוב של איגום משאבים לקידום בריאות, קיימות וחברה". פרופ' אנדוולט מזכירה בהקדמה לחוברת כי ארגוני בריאות מובילים בעולם ממליצים על אימוץ תזונה ים תיכונית, אשר לה יתרונות רבים בממד הבריאותי, בממד הסביבתי (קיימות), בממד חברתי תרבותי ובממד הכלכלי (מזון בעלות השווה לכל כיס).

מיקי חיימוביץ', יו"ר עמותת יום שני ללא בשר בישראל, מיוזמי החוברת: "אני מדברת הרבה על הנזקים הסביבתיים האדירים שתעשיית הבשר אחראית עליהם ועל הצורך לצמצם את צריכת הבשר – והשאלה העיקרית שאני מקבלת היא: אבל מה אוכלים במקום בשר? לאחר שיצא חוזר המנכ"ל התעוררה השאלה מה מגישים לילדים ביום הצמחוני? החוברת באה לתת רעיונות ומתכונים להסעדה המוסדית לילדים. הרגלי תזונה אנחנו מפתחים בגיל צעיר – והחשיפה של ילדים למגוון של מזונות מהצומח, צבעים וטעמים חשובה ביותר."

בחוברת מגוון של מזונות שילדים אוהבים, כגון קציצות עדשים וקישואים, שוארמה צמחונית, בולונז צמחוני, פסטה הפתעות, שניצל סויה, קוסקוס עם ירקות וגרגירי חומוס, ועוד.

"ילדים הניזונים על תפריט של מזון מן הצומח, נוטים לאכול כמות גדולה יותר של ירקות ופירות וכמות נמוכה יותר של מזון מעובד וסוכרים פשוטים, ביחס לחבריהם. החלפת המנה הבשרית אחת לשבוע במנה מן הצומח,  למעשה מעשירה את תפריט הילדים השבועי במזונות מן הצומח, ותורמת להם הן בטווח המידי והן בטווח הרחוק", נכתב בחוברת. יוזמי החוברת מציעים גם להורים להעשיר את תפריט הארוחות במזונות מן הצומח, ובכך לתרום הן לבריאות הילדים והן לשמירה על הסביבה ועל בעלי החיים עמם אנו חולקים את עולמנו.

את החוברת יזמו והפיקו בשיתוף פעולה נציגי Meatless Monday בישראל ("שני ללא בשר"), הדיאטנית ליהי יפה, מומחית לתזונה צמחית של עמותת 'תנו לחיות לחיות', וכותבי המתכונים – השף איתי פרקש והנטורופטית מאיה חריש מ Food Revolution, נציגי השף ג'יימי אוליבר בישראל. לפרטים וקבלת החוברת בדוא"ל <<<

אופנה ועוד

H&O עם קולקציית הלבשת הפנאי והתחתונה לנשים לסתיו חורף הקרובים

סט פיג'מה ב H&O (צילום עידו לביא)

סט פיג'מה ב H&O (צילום עידו לביא)

בימי הסתיו הסגריריים והחורף הקרירים הקלישאה "אין כמו בבית" נכונה מתמיד. החושך שמקדים והגשם שמטפטף מכנס את כולם פנימה, ומאיץ את החלפת בגדי "העבודה" לאלו של הבית.

השילוב בין הבדים הנעימים והאיכותיים, הגזרות המחמיאות לגוף וההדפסים האופנתיים הוא זה המנחה את סטודיו עיצוב קולקציית רשת H&O. העונה מציעה הקולקציה מגוון עשיר ורחב:  מבחר גדול של מכנסיים, החל  ממכנסי פליז במראה קטיפתי, דרך מכנסיים דקיקים בהדפסים חייתיים, אתניים, גרפיים והומוריסטיים כולל עם הדפסי  מיני מאוס!  וכלה במכנסי פלנל מגניבים.

לצד אלו ניתן למצוא: סטים של מכנסיים וטי שרט מודפסים, מגוון רחב של חולצות ומכנסיים בדמויות דיסני, עליוניות פליז באפור מלאנז', דפוס אתני ולבן בתוספת פונפונים, בולרו מדליק, חולצות פרנץ' טרי א-סימטריות וסטים מחממים ומלטפים בטקסטורות פרוותיות במחירים אטרקטיביים בצבעוניות מלטפת של שמנת, ורוד ואפור.

לנוחות המטיילים בארץ וברחבי הגלובס, וגם לאלה הסובלים מקור תמידי מציעה הקולקציה מגוון פריטים תרמיים דקיקים לנשים ולגברים: טייצים, חולצות בעובי משתנה, גטקעסים וגופיות וכן ליין ייחודי של הלבשה תחתונה לגברים (ALESSANDRO GOTTI)  מבדי כותנה באיכות וצפיפות גבוהה בגזרות בוקסר צמוד, בוקסר משוחרר וסליפ, חלקים או בדפוסים גרפיים מגניבים. להשיג ברשת H&O.

BG paint עם שחור הוא הלבן החדש

צבעי BG שחור לבן (צילום ניר עצמון)

צבעי BG שחור לבן (צילום ניר עצמון)

החורף בפתח ועימו מתחזקת המגמה העיצובית שמבקשת לשלב קירות שחורים בחלל הבית. BG Paint, מותג הצבע החדשני מקבוצת אשטרום, מציג את התשובה שלו למגמה: ארבעה גוונים של שחור, לעיצוב מודרני, דרמטי וחדשני של קירות ביתכם.

ההגמוניה שהחזיקו בה הקירות הלבנים המסורתיים בחלל הבית מתערערת בשנים האחרונות, ובמקומה הולך ותופס תאוצה הקיר השחור, שמציג את הניגודיות המלאה לקו העיצוב המסורתי והמקובע. עוצמתו של הקיר השחור ניכרת בייחוד כאשר ממוקם לצד קיר לבן ובכך נוצרת תחושה של מודרניזם בועט המושך במיידי את תשומת ליבו של המתבונן.

העובדה ש-BG Paint מציעים ארבעה גוונים של שחור וכעשרות גוונים של אפור כהה, מאפשרת להתאים את הגוון הנכון ביותר לעיצוב שמבקשים ליצור. את הקיר השחור ניתן לשלב במגוון חללים בבית, כשהבולטים ביניהם הם חדר השינה, הסלון וחדר הרחצה.

מחיר: 135 ₪ (5 ליטר).

להשיג בחנויות לחומרי בניין, עשה זאת בעצמך, חנויות למוצרי בית וסניפי הום סנטר ברחבי הארץ ובפייסבוק.

Novel collection עם שלטי WORD דקורטיביים

שלטי וורד בנובל קולקשן (צילום יח"צ חו"ל)

שלטי וורד בנובל קולקשן (צילום יח"צ חו"ל)

צבעתם את הקירות, השקעתם בריהוט, בחרתם תאורה, ובכל זאת משהו חסר? מרגישים שהעיצוב יפה, אבל חסר קצת פן אישי? בדיוק בשביל זה, המותג Novel collection מציג: סדרת שלטי WORD דקורטיביים שיכניסו לחדר "טוויסט", חספוס ואופי.

השלטים בסדרה מבוססים על מילים מסוימות שמעבירות מסרים אופטימיים: dream, joy&love, home ועוד. השלטים מתאימים הן לדלת הכניסה והן לתוך החלל ועשויים מחומרי גלם שונים ובמגוון צבעים ועיצובים. השלטים במראה מחוספס ואותנטי ומשתלבים נהדר בחלל הכניסה, בחדר אורחים, בחדרי שינה, בחדר הרחצה ועוד. ניתן לתלות אותם על הקיר או להניח על הריהוט, בהתאם לאופן שבו תרצו לעצב את החלל. מחיר: 42-111 שקלים.

עונות עם DENIM FOR EVER

חולצת וז'קט ג'ינס (צילום שי יחזקאל)

חולצת וז'קט ג'ינס (צילום שי יחזקאל)

הוא הפריט הכי נצחי בארון, הוא סקסי, קלאסי, תמיד נכון ותמיד מייצר את הלוק הכי שווה החל מליום עבודה ועם האקססוריז הנכונים, אף לאירוע נוצץ – הג'ינס. הג'ינס הוא כנראה פריט האופנה היחיד (מלבד השמלה השחורה הקטנה של קוקו שאנל) שתמיד היה ותמיד יהיה פופולרי ונכון לכל עת ולכל עונה. במשך שנים נחשב בד הג'ינס כבגד עבודה, ככל שחלף הזמן בד הג'ינס התפתח ונהיה מתוחכם יותר.
רשת עונות מציגה קולקציה שלמה ועשירה מבדי ג'ינס מגוונים מהקלים במיוחד עד לג'ינס סריג מתוחכם.בד הגי'נס המוכר לנו בעיקר כפריט הנצחי בעיקר במכנסיים, יגיע העונה בפריטים נוספים, בינהם: שמלות חולצה, סרפנים וחולצות מבדי ג'ינס קלילים חלקים ומודפסים.

  • בגזרת מכנסי הג'ינס יורחב היצע הגזרות.Boyfriend, Leggins, Straight, Boot cut, Skinny, מכנסי ג'ינס ברמודה, מכנסי ג'ינס בגזרה רחבה, ומכנסי ג'ינס באורך הקרסול.
  • עוד ניתן למצוא בקולקציית ה- DENIM: אוברולים ארוכים, ג'קטים במראה קלאסי, ג'קט בומבר מג'ינס קל, סווטשרטים מסריגי ג'ינס ושמלות חולצה בגזרות מרובעות בעלות שרוולים קצרים שמוטים באורך חצי הזרוע.
  • בין הפריטים הבולטים: שמלת ג'ינס בשילוב פאטצ'ים, מכנסי סקיני ג'ינס בגוונים של כחול, חולצה ג'ינס קלאסית ועוד.

הפריטים המשלימים לדנים יגיעו העונה בליין משלים הכולל מגוון T-shirts ביניהם פסים, משבצות, פרינטנים ומשפטים שכיף ללבוש. את קטלוג החורף מובילה מגישת הרדיו והטלוויזיה, השחקנית עדי שילון.

ONOT הינה רשת אופנת נשים בפריסה ארצית נרחבת, המתמחה באופנת נשים ומעניקה להן מענה אופנתי עדכני במגוון רחב של סגנונות ובהתאמה למגמות האופנה הבינלאומיות. החברה בבעלות פרטית של משפחת שמע ומשפחת יפת, הוקמה בשנת 1979 וכיום מפעילה כ-80 סניפים. לחברה למעלה מ-450 עובדים. מועדון הלקוחות המשותף מונה מעל ל-300,000 נשים. במהלך השנה האחרונה, החל מהלך איחוד החנויות של המותגים ONOT אשר בבעלות משפחת שמע ויפת ו-  JUMPאשר בבעלות יואב וגילה שמע וגיא לוי מנכ"ל שתי הרשתות. עד היום, מוזגו כ-70 חנויות בקניונים ומתחמי קניות ברחבי הארץ וכן צפויים להתאחד סניפים נוספים.

טווח מידות: 40-54, טווח מחירים: 59.90 – 699.90 שקלים.

מבצעים

ERROCA  עם מבצע FINAL SALE עד 70% הנחה

משקפי סלין באירוקה (צילום ערן תורג'מן) 

משקפי סלין באירוקה (צילום ערן תורג'מן)

רשת ERROCA – הרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, יוצאת במבצע סוף עונה על קולקציות המותגים המובילים בעולם!  במסגרת המבצע יינתנו עד 70% הנחה על מגוון רחב של מותגים. בין המותגים שבמבצע: סלין, מארק ג'ייקובס, ג'ורג'יו ארמאני, פנדי, תום פורד, נינה ריצ'י, פומה ועוד. טווח מחירים 269 – 1699 שקלים.

המבצע יתקיים ברשת חנויות ERROCA <<<

קרביץ עם מגוון מוצרי חורף

כוס שומרת חום (צילום יח"צ חו"ל)

כוס שומרת חום (צילום יח"צ חו"ל)

לכבוד החורף, מציעה רשת קרביץ מגוון של מוצרים שיעזרו לכם לעבור את ימי החורף הגשומים..כך לדוגמא מציעה קרביץ כוסות תרמיות של מותג ארקוסטיל. הכוסות איכותיות, שומרות חום, בעלות דופן כפולה ובתכולה של 420 מ"ל. מוצעת במגוון צבעים. מחיר של 35 שקלים.

עוד מציעה קרביץ תרמוס איכותי וצבעוני של מותג ארקוסטיל. התרמוס עשוי נירוסטה ושומר על חום למים חמים או מרקים, נוח לנשיאה ומתאים לשימוש יומיומי לילדים ולמבוגרים כאחד. מחיר: 69 שקלים. ומה יותר טוב מספל מרק חם בחורף? קרביץ מציעה ספל למרק של מותג סיסטמא. הספל איכותי, נסגר באטימת קליפס נוחה, מאפשר נשיאה קלה ונוחה ומתאים לחימום במיקרוגל. מחיר: 34.90 שקלים.

בנוסף, מציעה קרביץ מגוון של מטריות מתקפלות ובשלל צבעים במחיר של החל מ- 10 שקלים וכן כיסוי גשם שמתאים לכל תיק גב וזוהר במזג אוויר חורפי ואפלולי וכן בחושך כמובן  במחיר של 19.90 שקלים.

אמפוריום אאוטלט בשפיים עם עד 100 שקלים

אמפוריום אאוטלט (צילום אסף לוי)

אמפוריום אאוטלט (צילום אסף לוי)

חנות אמפוריום אאוטלט במתחם שפיים עברה בחודשים האחרונים שידרוג, הן מבחינת ניראות החנות והן מבחינת הסחורה. בהמשך להקמת מתחם פולו ראלף לורן בו ניתנים עד 70% הנחה על מגוון פריטי המותג, ניתן למצוא פינה ייעודית של מותגי פרימיום במחירים של עד 100 שקלים.

ניתן להשיג פריטים מעונות קודמות ממותגי הפרימיום: נאוטיקה, טימברלנד, לי, רנגלר ועוד.

מגוון פריטי לבוש: חולצות פולו, חולצות מכופתרות, שמלות, מכנסיים, ג'ינסים, גופיות ועוד

התמונה להמחשה בלבד. עד גמר המלאי. ללא כפל מבצעים והטבות. ט.ל.ח.

רכב

סוזוקי עם מכוניות המיני והסופר מיני הנמכרות בעולם

טויוטה IGO (צילום דני בר)

טויוטה IGO (צילום דני בר)

ע"פ המחקר של מכון IHS בשנת 2015 חב' "סוזוקי" מכרה כ- 2,545,745 מכוניות מיני וסופר מיני בעולם והיא בעלת פלח שוק עולמי העומד על 10.3% בקטגוריית מיני וסופר מיני.

מכון המחקר הבינ"ל IHS פרסם בימים אלו את תוצאות סקר בינ"ל שערך המכון על פיו מכוניות המיני והסופר מיני של "סוזוקי" הינן הבחירה הראשונה ע"י הלקוחות והמותג האהוב והאמין ביותר בקרב הלקוחות בקטגוריות אלו.

ע"פ תוצאות המחקר:

  1. סוזוקי עם 2,545,745  מכוניות מיני / סופר מיני בשנת 2015 ופלח שוק 10.3%
  2. GM עם 2,113,899 מכוניות מיני / סופר מיני ופלח שוק של 8.5%
  3. יונדאיי עם 2,065,443 מכוניות מיני / סופר מיני ופלח שוק של 8.3%
  4. הונדה עם 1,961,074 מכוניות מיני / סופר מיני ופלח שוק של 7.9%
  5. טויוטה עם 1,808,150 מכוניות מיני / סופר מיני ופלח שוק של 7.3%
  6. רנו עם 1,773,397 מכוניות מיני / סופר מיני ופלח שוק של 7.2%
  7. VW עם 1,514,847 מכוניות מיני / סופר מיני ופלח שוק של 6.1%
  8. SAIC עם 1,509,688 מכוניות מיני / סופר מיני ופלח שוק של 6.1%
  9. פיאט עם 1,314,076 מכוניות מיני / סופר מיני ופלח שוק של 5.3%
  10. פורד עם 1,159,073 מכוניות מיני / סופר מיני ופלח שוק של 4.7%

בישראל קבוצת "מכשיר תנועה" מוכרת כיום בקטגוריות מיני את הסלריו, ובעבר את האלטו והספלאש ובקטגוריית הסופר מיני את הסוויפט. בשנת 2015 נמכרו בישראל 4,446 מכוניות סוזוקי בקטגוריות אלו.

אפליקציית Cobra Code עם שליטה מלאה ברכב מהסמארטפון שלך

 

קוד קוברה לסמרטפון (צילום יח"צ)

קוד קוברה לסמרטפון (צילום יח"צ)

חברת Cobra, מציגה מהפכה בתחום מיגון ואיתור הרכב ומשיקה סדרת מוצרים חדשנית המתבססת על אפליקציה חדשנית בנייד.  המערכת כוללת שליטה מרחוק על הרכב, פתיחה ונעילת דלתות מהנייד גם באזורים ללא קליטה (כולל בחניונים תת קרקעיים), איתור הרכב באמצעות האפליקציה מכל נקודה גיאוגרפית בעולם כך שלעולם לא תשכחו היכן חניתם. המערכת מציגה מידע אודות תקלות המצבר, המנוע והצגת האודומטר, דיווח על ניסיון פריצה לרכב ועוד. סדרה זו לוקחת צעד קדימה את שוק הרכבים הפרטיים ומעניקה חדשנות טכנולוגית מעולם רכבי היוקרה.

הסדרה כוללת 3 מוצרים בדרגות טכנולוגיה ומחיר שונות     cobra code 3i, cobra code 4i: cobra code 5i, המתחברים ללחצן חירום אשר מופעל על ידי החברה ומאויש 24/7 על מנת לספק פתרונות מיידים מהשטח הן לנהג והן לרכב. בנוסף, הסדרה כוללת מערכות איתור בדרגות שונות: פעילה, חצי פעילה וקודנית הכוללת לוח מקשים, עלוקה וקוד אישי למניעת השימוש במפתח שנגנב ועוד.

מוצרי Cobra Code מאפשרים בקרה ושליטה מרחוק על נתונים חשובים ומהותיים לרכב באמצעות אפליקציה קלה ונוחה לתפעול. המידע הרלוונטי מאפשר בקרה מרחוק גם כאשר אתם בחו"ל, תוכלו לקבל מידע לגבי הנעשה ברכבכם. מוצרי הסדרה כוללים GPS ,GSM, BLE, GPRS וחיבורי CANBUS. יחידת קודנית חדשנית בעלת 6 לחצנים, לחצן חירום המחובר למוקד אנושי 24/7, מיקרופון ורמקול איכותיים.

  • המערכת המתקדמת ביותר- cobra code 5i, כוללת מערכת איתור פעילה (במקרה הצורך מערכת כפולה) המקושרת למוקד מאויש ומוקד אכיפה באמצעות לוח מקשים, עלוקה וקוד אישי סודי למניעת שימוש במפתח שנגנב. בנוסף, חיבור ללחצן החירום eCall ולוח מקשים המשלב לחצנים לחיוג מהיר למספרים נבחרים למוקד הצלה וחירום. האפליקציה הסלולארית מאפשרת זיהוי מיקום הרכב מכל מקום בעולם, נטרול לוח המקשים, פתיחה וסגירת דלתות והודעה על גרירת רכב. התרעת SMS והתראה קולית במקרי ניסיון פריצה לרכב, חיישן אוטומטי לזיהוי תאונה. בלחיצה פשוטה ניתן לקבל מידע על תקלות מנוע, מצב תקינות המצבר והצגת אדומטר (הצגת ק"מ ברכב).
  • cobra code 4i, מערכת הביניים בסדרה, כוללת איתור חצי פעיל, אפליקציה ולחצן חירום eCall. רמת מיגון חצי פעילה המחוברת למחשב הרכב וכוללת לוח מקשים, עלוקה וקוד אישי למניעת שימוש במפתח שנגנב. לוח מקשים בעל לחצנים לחיוג מהיר למוקד חירום והצלה. התרעת SMS והתראה קולית במקרה של פריצה בלתי חוקית לרכב, חיישן אוטומטי לזיהוי התאונה, אפליקציה סלולארית לזיהוי מיקום הרכב, נטרול לוח מקשים, פתיחה וסגירת דלתות והודעה על גרירת רכב. המערכת מאפשרת קבלת מידע באמצעות האפליקציה על תקלות מנוע, מצב תקינות המצבר והצגת האדומטר.
  • ,cobra code 3i מערכת הכוללת קודנית סלולארית, אפליקציה ולחצן חירום eCall המקושר למוקד האנושי ומעניק פתרונות וסיוע מהשטח בזמן אמת. Cobra code 3i מספק רמת מיגון של קודנית: לוח מקשים, עלוקה וקוד אישי סודי למניעת שימוש במפתח שנגנב. בנוסף, הודות לאפליקציה הסלולארית ניתן לזהות את מיקום הרכב מכל מקום בעולם וכן, לקבל הודעה על גרירת הרכב בזמן אמת.

מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 1,600 ₪ ועד- 2,100 ₪ – תלוי ברמת האיתור. להזמנות טל': *2322

הוספת תגובה