מה חדש על המדף של דני בר

הצעות לראש השנה והחגים ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה, משלוחי הזמנות באינטרנט ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חגי תשרי וראש השנה

מארז חג אלכוהול פירותי של PANECO (צילום יח"צ)

מארז חג אלכוהול פירותי של PANECO (צילום יח"צ)

PANECO.co.il עם מארזים חגיגיים לראש השנה

חנות האון ליין למוצרי אלכוהול PANECO.co.il השיקה עמוד מבצעים מיוחד באתר לכבוד ראש השנה ובו אריזות מוצרים ברוח החג במחירים מוזלים. אריזות החג של PANECO.co.il מכילות משקאות אלכוהול שונים כמו וויסקי דבש, וודקה תפוחים, שיכר רימונים, ויינות ישראלים, מושלמים להרמת כוסית, להכנת קוקטיילים חגיגיים וכמתנה מקורית למשפחה, חברים ולעובדים.

בין חבילות החג המיוחדות במחירי מבצע:

  • מארז אלכוהול פירותי לחג: סמירנוף תפוח 700 מ"ל + 2 יחידות שיכר רימון דאנו במהדורת חג בצורת רימון 365 מ"ל – 149 שקלים
  • מארז תפוח בדבש של ג'ק: באד אפל 700 מ"ל + ג'ק דניאלס דבש 700 מ"ל + 2 כוסות מתנדנדות – 239 שקלים
  • מארז ראש השנה פירותי: שיכר רימונן 365 מ"ל במהדורת חג בצורת רימון + יין רימונים לקינוח 500 מ"ל + רביעיית סיידר תפוחים ירוקים אלכוהולי סטרונגבאו – 100 שקלים
  • מארז שולחן חג גלילי: רקנאטי מרלו גליל עליון + יין רימונים קינוח+ רביעיית סיידר תפוחים + 2 כוסות יין קריסטל – 159 שקלים
  • מארז יינות ירדן זוגי לחג: ירדן מרלו + ירדן מוסקט + 2 כוסות ירדן+ פותחן ירדן – 139 שקלים

לעמוד ראש השנה באתר PANECO.co.il <<<

בנא משקאות על הרגלי צריכת יין בישראל

מארז חג של בנא משקאות (צילום יניב איתן)

מארז חג של בנא משקאות (צילום יניב איתן)

רשת "בנא משקאות" ערכה סקר בקרב מדגם של 500 גולשים, לכבוד ראש השנה. בין הממצעים המעניינים:

  • 87% מהישראלים ירכשו לפחות בקבוק יין אחד לבית או כמתנה לחג
  •  71% מהישראלים ישתו יין בארוחות החג
  • 64% יעדיפו יין אדום
  • 46% יחזיקו בביתם יין כשר בלבד
  • ישראלים הגדירו עצמם כאוהבים לשתות יין
  • מעדיפים לרכוש את היין בעצמם
  • מוציאים בממוצע עד 100 שקלים על רכישת יין בחודש

ממצאים נוספים מהסקר:

  • כמה כסף נוציא השנה על יין לחג ? 16% יוציאו 20-90 שקלים; 21% יוציאו 100-140 שקלים, 30% יוציאו 150-200 שקלים; -2% יוציאו בין 210-300  14% יוציאו 310-500 שקלים ו- 8% יוציאו מעל 500 שקלים
  • מי נוהג לקנות את היין בבית ? רוב מוחלט של הישראלים נוהגים לרכוש את היין לביתם בעצמם: 82% השיבו "אני", 29% השיבו שבן / בת הזוג רוכשים את היין, 10% ענו שהורים אחראים על רכישת היין ואילו 3% ילדים ענו שהילדים הבוגרים אחראים על רכישת היין הבייתה.
  • באיזה הזדמנויות הישראלים שותים יין ? 71% השיבו שהם שותים יין בארוחות חג, 65% השיבו שבארוחות שישי, 64% ישתו יין באירועים או כאשר הם מארחים בביתם, 45% ישתו בסוף השבוע, 23% בזמן הארוחות ואילו 17% אחרי הארוחות.
  • כמה בקבוקי יין קונים בחודש ? 45% מהישראלים רוכשים עד בקבוק 1 בחודש, 23% רוכשים עד 2 בקבוקים, 12% רוכשים עד 3 בקבוקים, 14% רוכשים עד 4-5 בקבוקים וכ-5% רוכשים בין 6-10 בקבוקים.
  • כמה כסף מוציאים הישראלים על רכישת יין לבית בממוצע לחודש ? 19% מהישראלים משקיעים סכום נמוך שנע בין 10 עד 30 שקלים; 20% משקיעים 31-50 שקלים; 29% משקיעים 51-100 שקלים; 18% משקיעים 101-200 ו-11% משקיעים 201 שקלים ומעלה.
  • איפה קונים יין לבית ? הישראלים מחלקים את קניות היין שלהם שווה בשווה בין רשתות השיווק לחנויות המתמחות: 40% יעדיפו לרכוש ברשתות שיווק או סופרמרקטים ועוד 37% יעדיפו חנויות יין מתמחות. בנוסף,19% ירכשו אצל סיטונאי משקאות. רק 13% יצטיידו באלכוהול בדיוטי פרי, 11% ירכשו יין ישירות ביקב ואילו 11% יסתפקו ברכישת בזק של יין במכולת או במינימרקט השכונתי.
  • מה חשוב לך כשאתה רוכש יין לבית ? הישראלים העמידו את המחיר כסיבה המכריעה לרכישת היין הנבחר שלהם ומייד לאחר מכן את היצרן או היקב בו מיוצר היין: 62% ירכשו את היין בהתאם למחירו ואילו 53% יבחרו את היין על פי היצרן / היקב. 35% השיבו שהם יעדיפו לרכוש יין במבצע ואילו 29% יבחרו את היין בהתאמה לאוכל שיוגש בארוחה, 27% ירכשו את היין בהתאם להמלצה מחבר ו-13% בהתאם להמלצת המוכר.
  • כשר או לא ? 46% מהישראלים ענו שהם ירכשו רק יין כשר, 54% השיבו שירכשו גם וגם.

רשת בנא משקאות מציעה לכבוד החג מבצע 3 יינות ב-99 שקלים (מהיקבים המשתתפים במבצע) ו-2 יינות של יקב ברקן מסדרת ספיישל רזרב + מארז אביזרי יין יוקרתי ב-130 שקלים.

הערה: מהכירותי את ענף היין שישראל, יש מרחק רב (שלא נאמר תהום) בין מה שהישראלי חושב על עצמו בתחום היין לבין העובדות האמיתיות של שוק היין בישראל.

יקב 'בזלת הגולן' עם מארזי יין מהודרים וכשרים

 

חבילת שי לחג בזלת הגולן (צילום יח"צ)

חבילת שי לחג בזלת הגולן (צילום יח"צ)

לכבוד ראש השנה, מציע יקב הבוטיק 'בזלת הגולן' מארזי יין לחג עם יינות היקב: שרדונה נגב גולן 2014, שרדונה רזרב 2014, רוזה 2014, מאגמה 2013, מרלו רזרב 2013, קברנה סוביניון רזרב 2013 ומרלו רזרב קברנה מתיישן מבצירים 2008, 2009, 2011.

מארזים לבחירה: מארז עץ מהודר, מארז קרטון ליין יחיד או זוגי, מארז עץ מהודר לזוג, שלושה או שישה בקבוקים ועוד.

פרטים ביקב בזלת הגולן, טל': 04-6965010 ואתר היקב <<<  

מתנות חג לכל כיס ברשת סולתם רדד

סירי סולתם רדד (צילום יח"צ)

סירי סולתם רדד (צילום יח"צ)

חגי תשרי בפתח, ורשת "סולתם רדד", המובילה בישראל בתחום כלי המטבח, מציעה מבחר מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים לכל כיס, המתאימים במיוחד כמתנות חג.

  • מתנות לחג עד 100 ₪: כלי הגשה מעוצב  בצורת דג מפורצלן לבן מסדרת White in Fashion: 52 שקלים, תבניות אפייה מעוצבות עם מכסה וידית נשיאה- מהתנור הישר להגשה לשולחן: 80-60 שקלים. קוצץ סלט: 100 שקלים (או מיני קוצץ: 40 שקלים) סט שלישיית אחסוניות מעוצבות בסגנון Art Deco: 90 שקלים, סט כפות הגשה איכותיות: 58 שקלים ועוד.
  • מתנות לחג עד 200 ₪: מחבת איכותית 20 ס"מ מסדרת Elegant: 170 שקלים. קברט 3 תאים בעיצוב תחרה מסדרת :White in Fashion 126 שקלים, מחבת וופל בלגי ייחודית בצורת לבבות: 179 שקלים, סיר פסטה ייחודי בעל ידיות שאינן מתחממות: 199 שקלים ועוד.
  • מתנות לחג עד 300 ₪: סט סכו"ם Catherine כסוף מעוטר בזהב: 260 שקלים, סוטז' יציקת אלומינים מסדרת Elegant: 215 שקלים, סיר 3 ל' מסדרת העילית ARBEL: 229.90 שקלים, סט סכו"ם Madlene כסוף בעיצוב רקוע: 220 שקלים ועוד.
  • מתנות לחג מעל 300 ₪: סט סירי :Cook & Store שלושה סירים שתופסים מקום של אחד!:740 שקלים, סט סירי לחץ :Quattro 4 אפשרויות שימוש ומנגנון הגנה משולש!: 920 שקלים ועוד.

ניתן להשיג את מגוון המוצרים של רשת 'סולתם רדד'  בסניפי הרשת הפזורים בכל רחבי הארץ: חדרה, חיפה, יקנעם, נצרת עלית, קרית אתא, כפר סבא, בני ברק, בת ים, בילו, ראשל"צ, ת"א, אשדוד, אשקלון, באר שבע, וקרית גת ובחנויות כלי הבית המובחרות.

מבצעים

דומינו'ס פיצה מחלקת בכל יום פרסים שווים במתנה

שקשוקית של דומינוס פיצה (צילום דן פרץ)

שקשוקית של דומינוס פיצה (צילום דן פרץ)

קיים חיבור מובהק בין רשת דומינו'ס פיצה לבין עולמות הדיגיטל והגיימינג ולכן, השקת הקונסולה החדשה Xbox ONE S מבית מייקרוסופט בחודש אוקטובר הקרוב הינה הזדמנות לשת"פ מעניין בין המותגים אשר מייצר ערך מוסף ללקוחות הרשת. במסגרת השת"פ תחלק דומינו'ס בכל יום א-ה', שאינו ערב חג או חג יוגרלו פרסים שווים במיוחד – קונסולות XBOX ONE S + שלט אלחוטי + משחק FIFA 17 , משחקי Forza Horizon 3 , ארוחות דומינו'ס וכרטיסים לפסטיבל GAME IN 2016.  כאשר לצורך מימוש הכרטיסים על הזוכה יהיה להיכנס לאתר הפסטיבל ולשריין לעצמו מקום, זכאות ללא מימוש לא תאפשר כניסה לאירוע.

במסגרת השת"פ, לקוחות דומינו'ס פיצה יוכלו לזכות ב-1,000 כרטיסים במתנה לאירוע הגיימינג הגדולה ביותר שהיה בישראל. האירוע יכלול – 450 עמדות משחק, 30 מתחמי תוכן וחוויה ייחודים ומשחקי טורניר מרכזיים אותם ניתן יהיה לראות כל זירת הקרב ולקבל טעימה מגיימינג תחרותי. כשלהשלמת החוויה הגיימרית תצטרף הפיצה המפנקת של דומינו'ס פיצה. הפסטיבל GAME IN יתקיים בחוה"מ סוכות בתאריכים 19-20/10 בגני התערוכה בת"א.

Whisky Fest בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

ויסקי פסט דיוטי פרי נתב"ג (צילום יחצ)

ויסקי פסט דיוטי פרי נתב"ג (צילום יחצ)

בין התאריכים 26.9 – 23.10, כמיטב המסורת, תערוך חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי זו השנה השלישית ברציפות,  את פסטיבל הוויסקי אותנטי שכולו חגיגה של טעמים, צבעים ומוזיקה – Whisky Fest. במהלך ימי הפסטיבל, יוכלו הנוסעים ליהנות מעשרות סוגי ויסקי במחירים מיוחדים, לטעום סוגים שונים, יקרים וייחודיים מאוד בברים הממוקמים ברחבי החנות, להצטלם בעמדת צילום עם בובות ושחקנים הלבושים במיטב המסורת הסקוטית ולצד מוזיקה סקוטית ונגני חמת חלילים שינעימו את שהות המבקרים בחנות לצד אטרקציות נוספות.

הדיוטי פרי הינה החנות הגדולה ביותר בארץ שמציעה את מגוון הוויסקי הגדול ביותר. השנה, יוצעו במבצע ובטעימות במהלך הפסטיבל מגוון רחב של מותגי וסוגי וויסקי ביניהם מותגים חדשים שהצטרפו לאחרונה וכבר הפכו ל'בסט סלרים' בחנות:  – Kavalan וויסקי סינגל מאלט טאיווני מעוטר ,  Amrut – וויסקי סינגל מאלט  הודי , Auchentoshan – וויסקי סינגל מאלט סקוטי מאזור ה-LOW LAND, ו-Singleton סדרת סינגל מאלטים סקוטים עדינים

לצד המבצעים בחנות, ניתן לממש קופונים המצויים באתר האינטרנט של ג'יימס ריצ'רדסון. לדוגמא:

  • Glenfiddich Malt Schtc 40% 19 Y.o 70 Cl – ב- 129.90 דולר במקום 199.90 דולר
  • Johnnie Walker Royal Rout 40% Blend 1 Liter – ב- 139.90 דולר במקום 179.90 דולר
  • Hibiki Harmony Japanese Whisky  43% – ב- 79.90 דולר במקום 99.90 דולר

לפרטים נוספים באתר <<<

חדש

"אושילנד" מתחם RETAIL-TAINMENT בכפר סבא

אזור הילדים באושילנד (צילום יח"צ)

אזור הילדים באושילנד (צילום יח"צ)

לאחרונה נפתח מתחם בילוי וקניות חדש בכפר-סבא: אושילנד. מתחם "אושילנד" משתרע על שטח של כ-52,000 מ"ר כולל 1,500 מקומות חנייה ובהקמתו השקיעו כ-350 מיליון ₪. "אושילנד" כולל 9 מתחמים שכל אחד מהם תוכנן באופן שיתנה מענה למגוון רחב של קהלים וגילאים, המתחם עוצב והוקם ע"י מיטב המעצבים ואנשי המקצוע המובילים בתחומים אלו:

  • מתחם בתי קולנוע מרשת "גלובוס מקס"- 18 אולמות קולנוע כולל 4 אולמות  V.I.P ו-4 אולמות  3D עם מערכת הסאונד המתקדמת בעולם "DOLBY ATMOS". ובנוסף מסך חוצות פתוח חינם לקהל הרחב
  • מתחם מוגופארק- הסייבר פארק הראשון בישראל המבוסס על קונספט המשחק הווירטואלי לילדים המוביל "מוגובי" שיכלול 70 עמדות משחק 30 מתוכן בטכנולוגיית מתקדמות של augmented reality
  • מתחם "MA MU MI"-  מתחם מעצבים ישראלים  של כ-25 מעצבים ישראלים בתחומי הביגוד, התכשיטים, האקססוריז ועיצוב הבית
  • מתחם אושיפארק- פארק משחקים בגודל 1,400 מ"ר של חוויות ייחודיות לילדים בכניסה חופשית לאורך כל היום
  • מתחם אושימיוזיק- אולפן הקלטות בשיתוף אולפני טן טן בתכנונו של רוג'ר דרסי הגורו של אולפני ההקלטות בעולם ומי שתכנן ושיפץ את אולפן ההקלטות המפורסם של הביטלס "ABBEY ROADS"
  • מתחם אושימרקט- שוק אוכל מקורה בגודל של כ- 1,700 מ"ר, ביעוץ הקולינרי של השף ישראל אהרוני
  • מתחם "סקייט פארק"- סקייטפארק מקורה ויחיד מסוגו, בגודל של כ- 300 מ"ר שהכניסה אליו חינם לאורך כל היום!
  • מגלשת אקסטרים הגדולה ביותר בישראל- 3 קומות בגובה 14 מ' ובאורך של כ- 33 מ'
  • מתחם קניות- חנויות אופנה, מעצבים, אקססוריז ביגוד ילדים ועוד
  • מתחם מסעדות- מגוון מסעדות שף, בתי קפה, ברים, FAST FOOD ועוד.

מידי שבוע ומידי חודש יארגנו הבעלים אירועים, אירועי השקה, תצוגות אופנה, הופעות אמנים, פסטיבלים, תערוכות, אירועי תרבות, הרצאות ועוד…

מתחם האושילנד במהותו עוסק בשיתופי פעולה בין גורמים עסקיים, דיירי המתחם ושיתוף הקהילה, ולשם דוגמא הקשר מול מחלקות עיריית כפר סבא במטרה לייצר אירועים ופעילויות לרווחת תושבי כפר סבא זוכה להצלחה, זכינו ליוזמה, סיוע ושיתוף פעולה מול ראש העיר מחלקות העירייה . מנכ"ל "אושירה" אביב כהן מציין שבתום חמש שנים של חשיבה, תכנון ובנייה הקמנו את יצירתנו  ה- "אושילנד" מתחם ייחודי שהוא שילוב של קניות, בילוי, ופנאי לכל הגילאים בקונספט שאין כמוהו בישראל.

תערובות התיבול של "אינה פארמנ'ס"

עגבניות ממולאות עם תערובת תיבול לימון ופלפל שחור של אינה פארמנס (צילום יח"צ)

עגבניות ממולאות עם תערובת תיבול לימון ופלפל שחור של אינה פארמנס (צילום יח"צ)

אינה פארמאנס, כהנת הבישול העולמית, מציגה את סדרת תערובות התיבול שלה שמאפשרת לבשלן הביתי (כן, כן גם לך) נגיעה של גורמה בכל מנה. תערובות התיבול של אינה פארמנ'ס עשויות בעיקר מרכיבים טבעיים,  ללא מונוסודיום גלוטומט ועם מקסימום טעם, רק לפזר את התערובות על המנה ולהנות מאוכל טעים ועשיר בשניות שגם ילדים וגם מבוגרים יאהבו…זה עד כדי כך פשוט.

תערובות התיבול בסדרה כוללים טעם לכל מנה: תערובת למנגל, שום ועשבי תיבול, לימון ופלפל שחור, רוזמרין וזיתים,תבלין קאג'ון, ,לדג, לעוף ולירקות ועוד רבים וטובים שיתנו למנה טעם טבעי וטרי…כמעט ללא מאמץ. יש תערובות לתיבול מושלמת לתפוחי אדמה קריספיים, תערובת מסאלה שתתן לכם את הטאץ' ההודי, תערובות לעוף ולדג שפשוט מוסיפים ישירות ונהנים מגורמה אמיתי…אינה פארמנס, זה עד כדי כך פשוט.

מומלץ לשלב את תערובות התיבול בכל תבשיל, מרינדה, כתוספת לפרורי לחם, בחביתות, סנדוויצים, מרקים וכדרות, בעל האש ובעצם בכל פעם שאתה רוצים להכין משהו טעים תוכלו למצוא תערובת תיבול מתאימה של אינה פארמנ'ס.  השידרוג והטעם המעולה יבואו בקלות וכל המשפחה תהנה מהם.

את התבלינים ותערובות התיבול של "אינה פארמנ'ס" ניתן להשיג במגוון ענק של מעדניות, חנויות גורמה, חניות מתמחות ואיטליזים כמו גם ברשתות סטופמרקט וגולף אנד קו. הפצה בלעדית – "ג'רמי גורמה" 09-7443077.

 NATURE’S PATH עם גרנולה אורגנית ללא גלוטן וחיטה

גרנולה ללא גלוטן (צילום יח"צ חו"ל)

גרנולה ללא גלוטן (צילום יח"צ חו"ל)

חברת Nature’s Path האמריקאית המתמחה בדגני בוקר, גרנולות ועוד מגוון מוצרים לילדים ולמבוגרים, מציעה סדרת גרנולה ללא גלוטן וחיטה בטעמי תות ואוכמניות או פירות ושקדים. הסדרה מבוססת על שיבולת שועל בתוספת פרות מיובשים ושקדים, מגידול אורגני,
מיובשים בהקפאה, שאינם מהונדסים גנטית ונטולי כימיקלים מלאכותיים כצבעי מאכל ותוספי טעם וריח, חומרים משמרים או שאריות הדברה כימיים. את הגרנולה בטעמי תות ואוכמניות, או פירות ושקדים, ניתן לצרוך כארוחת בוקר מזינה עם מיץ פירות, יוגורט או חלב. כארוחת ביניים, מקור לאנרגיה לפני אימון או אפילו "על יבש" כחטיף מזין ובריא.
הגרנולה ללא גלוטן וחיטה של Nature’s Path מכילה 16 דגנים מלאים במנה (30 גרם) דלה בנתרן, עשירה בסיבים תזונתיים, באשלגן, נטולת שומן טרנס ומכילה כ- 140 קלוריות למנה.
את גרנולות תות ואוכמניות ופירות ושקדים ללא גלוטן וחיטה של חברת נייצ'רס פאט ניתן לרכוש כשאר מוצרי המותג ברשתות ובתי הטבע, ברשת שופרסל במחלקתGREEN  וסופרים נבחרים, במחיר של כ- 34.90 שקלים לאריזה 312 גרם.

ליקר שוקולד מריר עם דבש

ליקר שוקולד מריר עם דבש של דה-קרינה (צילום יח"צ)

ליקר שוקולד מריר עם דבש של דה-קרינה (צילום יח"צ)

חברת שוקולד הבוטיק "דה קרינה" הממוקמת בעין זיוון ברמת הגולן בראשותה של השוקולטיירית קרינה צ'פלינסקי משיקה לקראת ראש השנה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של ליקר שוקולד מריר איכותי עם דבש בעבודת יד ובעיצוב יוקרתי.

ליקר השוקולד מריר עם דבש עשוי מחומרים טבעיים, במרקם עדין ובטעם מתקתק. הליקר שוקולד מריר עם דבש מתאים במיוחד לסעודת החג, לאירוח, כקינוח, וכמתנה לחג.

מחיר ליקר שוקולד מריר עם דבש 360 מ"ל – 58 שקלים. פרווה. ניתן להשיג בחנות המפעל ברמת הגולן ובחנויות מובחרות.

מרמייט – ממרח תמצית שמרים – Marmite חוגג יומהולדת 115

צילום יח"צ חו"ל

צילום יח"צ חו"ל

הוא חום, סמיך ועם ריח מאד מיוחד. אלו שאוהבים אותו לא יכולים לדמיין רגע בלעדיו ואלו ששונאים אותו נשבעים שלעולם יגעו בו גם ממרחק. הכוונה כמובן לממרח האנגלי האהוב וחסר הגיל – המרמייט.

ממרח השמרים האהוב (והשנוא) מרמייט כבר בן 115 שנים וזה זמן נפלא להיזכר למה אנחנו אוהבים (ושונאים) אותו כ"כ, במיוחד שעכשיו לראשונה המרמייט האהוב גם כשר באריזות 70 גרם. המילה מרמייט היא אחד המילים הראשונות שכל ילד בריטי לומד – הממרח פופולארי מאד בריטניה, אוסטרליה, דרא"פ וארה"ב וכן וכן גם בישראל יש לו מעריצים רבים שהתגברו על הטעם הנרכש ועכשיו לא יכולים להעביר יום בלעדיו.

לידתו של המרמייט במקרה בבוקר קר בשנת 1901 כאשר גוסטוס וון לייבינג (Liebig) גילה שאפשר לקחת את השמרים שנותרים אחרי בישול הבירה ולהפוך אותם לממרח שחור אשר מכיל 100% תמצית שמרים צמחונית. המרמייט בעל תכולה גבוהה של ויטמין B3 B12, B1, ממקור צמחי החיוניים לתפקוד השרירים, מערכת העצבים, כלי הדם והלב. כמו גם ויטמין B2 התורם לויסות אורגניזמי תקין.

השם מרמייט (Marmite) מגיע מהמילה הצרפתית לסיר בישול וזאת כנראה גם הסיבה לסיר בישול הקטן שמאתר את אריזות הממרח, מפתיע בעקבות התפקיד המשמעותי שהוא מקבל בהיסטוריה הבריטית.

שמו של המרמייט נקשר באגדות עם רבות:

  1. בשנת 1906 התגלו הויטמינים והובילו את המרמייט לעלייה מטאורית בפופולאריות בעקבות היותו מקור אדיר לויטמינים מקבוצת B.
  2. בשנת 1944 הצניחו מטוסים בריטים מרמייט לחיילים בחזית. חיילים ממדינות אחרות שמצאו את המרמייט לא הבינו מה לעשות עם הממרח השחור הזה ורובם השתמשו בו בתור גריז לטנקים (מזל שהם עדייין ניצחו).
  3. בשנת 1994 אחרי תקופה ארוכה בשבי, שוחרר האזרח הבריטי פול רידאוט שנחטף במהלך טיול תרמילאי בקשמיר אשר בהודו, לפי ה"גארדיאן" הדבר הראשון שעשה אחרי שהגיע הביתה הוא לאכול מרמייט.
  4. לפני כשנתיים החליט צעיר בריטי בשם שון מיי שהוא כ"כ אוהב מרמייט ומוגדר על ידי ממרח השמרים הנפלא הזה שאין לו שום מנוס אלא לשנות את שם המשפחה שלו למרמייט וכך עשה, מהיום יש לקרוא לו שון מרמייט.

את המרמייט הבריטי ניתן להשיג באריזות 70, 125 ו-250 גרם ברשתות טיב טעם, עדן טבע מרקט, סטופמרקט, לגעת באוכל ובמגוון מעדניות, חנויות טבע וחנויות מזון מתמחות.  יבוא אימפורט 4 יו –  09-9580522

לתינוק לילד ולצעיר

שופרסל  baby

שופרסל בייבי (צילום יח"צ)

שופרסל בייבי (צילום יח"צ)

שופרסל חברה לענקית התרופות האמריקאית ,Perrigo  כדי להציע ללקוחות הרשת סדרת
תרכובות מזון לתינוק (תמ"ל) ברמת האיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הנמוכים בכ- 30%
מהמחירים הקיימים כיון בשוק.
קו המוצרים במותג הפרטי החדש "שופרסל בייבי" כולל:

  • תמ"ל שלב 1 – לתינוקות בני 0-6 חודשים
  • תמ"ל שלב 2 – לתינוקות בני 6 עד 12 חודשים
  • תמ"ל שלב 3 – לתינוקות מגיל שנה עד 3 שנים

כל שלושת מוצרי התמ"ל, המבוססים על חלב, תואמים את תקני Codex Alimentarium Commission  נציבות שהוקמה על-ידי ארגון המזון והחקלאות של האו"ם (FAO) וארגון הבריאות העולמי (WHO) במטרה לקבוע תקנים למזון, הנחיות ופרקטיקות לשמירת בריאות הצרכנים ואבטחת מסחר הוגן ברחבי העולם.
פריגו היא יצרנית המותג הפרטי הגדולה בעולם בתחום זה ואחת מחמש חברות מוצרי הצריכה ללא מרשם (OTC) והתרופות הגדולות בעולם. החברה משווקת את תרכובת המזון ל-68 רשתות, הנמכרות ביותר מ- 40,000 נקודות מכירה בארה"ב בלבד וכן משווקת את תרכובות המזון שלה ב- 28 מדינות נוספות, בין היתר באוסטרליה, קנדה, שבדיה, מקסיקו וסין. פריגו מייצרת עבור שוקי העולם תמ"ל הנמצאות בפיקוח מנהל המזון והתרופות של ארה"ב (FDA) ועומדות בתקן האיכות ISO 9001:2008. מפעלי החברה ממוקמים בארה"ב
וממלאים אחר תקני תנאי ייצור נאותים (cGMP).
שופרסל חורטת על דגלה את הוזלת יוקר המחייה בעולם התינוקות ותרחיב בחודשיים הקרובים את הקטגוריות במותג שופרסל baby עם סדרת השקות של מאות מוצרים:

  • סדרת מוצרי טואלטיקה היפוארלגניים, הכוללת שמפו אל דמע, תחליב רחצה, שמן לתינוק, קרם החתלה ועוד
  • סדרת אביזרי תינוקות בעולם התינוקות – בקבוקים, מוצצים, כלי אוכל, נשכנים ועוד סדרת דייסות ומחיות במגוון טעמים ושלבים לתינוק
  • אבקת כביסה ומרכך כביסה שנבדקו דרמטולוגית לבגדי תינוקות עם עור רגיש

אוכל ואלכוהול

סוג'ו Soju, בירה Hite ופצצה

סוג'ו (צילום יח"צ חו"ל)

סוג'ו (צילום יח"צ חו"ל)

סוג'ו (Soju) הוא משקה אלכוהולי מסורתי בדרום קוריאה העשוי 100% חומרים טבעיים, מיוצר מאורז, שעורה, בטטה וטפיוקה, ומזוקק בשיטה חדשנית וטבעית, באמצעות פחם במבוק פעיל. מקור הסוג'ו במשקה ה'ארק' המוכר מהמזרח התיכון, הובא על ידי הכובשים המונגולים אל קוריאה במאה ה-13, עם השנים הוכנסו שינויים מקומיים למתכון ה'ארק' שהפך למשקה הסוג'ו הפופולארי. בשל טעמו המעודן והמתקתק, משקה הסוג'ו מתאים מאוד לשתייה בצורה 'נקייה' בכוס ובשוט, מתאים מאד לערבוב עם משקאות אנרגיה ונהדר להכנת קוקטיילים וערבוב בשייקים או עם מיצים טבעיים , בנוסף משמש הסוג'ו גם כ'חיזוק' לבירה. צורת שתיה זו שגורה בפי הקוראנים כ"פצצה".

DrinkIT- המתמחה ביבוא משקאות אלכוהוליים איכותיים מהמזרח הרחוק, משווקת בארץ באופן בלעדי את שלושת סוגי הסוג'ו הפופולאריים ביותר של חברת 'Hite Jinro' העולמית, באחוזי אלכוהול משתנים. משקאות הסוג'ו משווקים בבקבוקים בגדלים שונים המתאימים למגוון רחב מאוד של חובבי אלכוהול ובמחירים אטרקטיביים ביותר, ממותגי אלכוהול איכותיים אחרים בשוק.

בנוסף לסוג'ו תשווק DrinkIT גם את בירה Hite, מותג הבירה הנמכר ביותר בדרום קוריאה והמיוצר בשיטת ה-Ice Point הייחודית למבשלות Hite השומרת על טעמה הייחודי של הבירה לאורך זמן.  כל מוצרי הסוג'ו ובירה Hite כשרים.

נבחרת המוצרים החדשה כוללת:

  • סוג'וJinro : מותג הסוג'ו הנמכר ביותר בעולם עם  24% אלכוהול, מיוצר מ 100% חומרים טבעיים, משווק בקבוק זכוכית בגודל 750 מ"ל.
  • צ'אמיסול קלאסיק סוג'ו Chamisul Classic)): מותג הסוג'ו הנמכר ביותר בעולם עם 20.1% אלכוהול, מיוצר מ 100% חומרים טבעיים, משווק בבקבוק זכוכית בגודל 360 מ"ל.
  • צ'אמיסול פרש סוג'ו  : (Chamisul fresh)מותג הסוג'ו הנמכר ביותר בעולם עם 17.8% אלכוהול, מיוצר מ 100% חומרים טבעיים,  משווק בבקבוק זכוכית בגודל 360 מ"ל.
  • בירה Hite: מותג הבירה האיכותי והנמכר ביותר בדרום קוריאה. בירה לאגר בהירה, 4.3% אלכוהול , מיוצרת בטכנולוגיה מיוחדת הנקראת Ice Pointe ,המביאה את הבירה לטמפרטורה נמוכה לפני הקפאה , על מנת לשמר את הטעם הייחודי והנקי של הבירה. בירה HITE משווקת בבקבוקי זכוכית בשני גדלים, 330 מ"ל ו- 500 מ"ל.

משקה הסוג'ו ובירה Hite מבית היוצר של  'Hite Jinro' מיובאים לארץ בבלעדיות על ידי חברת DrinkIt. 'Hite Jinro' ענקית המשקאות מדרום קוריאה, נוסדה בשנת 1924, והיא כיום יצרנית הסוג'ו הגדולה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי העומד על מעל מיליארד דולר. בנוסף לסוג'ו, משקה האלכוהול הפופולרי ביותר בעולם, מפעילה 'Hite Jinro' את מבשלת Hite, בה מיוצר מותג הבירה הנמכר ביותר בדרום קוריאה. -Hite Jinro בעלת בקרת איכות מהמחמירים בעולם, מבטיחה מוצרים באיכות הגבוהה ביותר בפיקוח מלא משלב הייצור ועד השיווק.

Hite Jinro מתהדרת בטכנולוגיה הייחודית הנקראת Ice point המביאה את הבירה לטמפרטורה נמוכה לפני הקפאה , על מנת לשמר את הטעם הייחודי והנקי של הבירה. כמו כן החברה מובילה בתחום האחריות החברתית והסביבתית והינה ספונסרית של ענפי ספורט פופולריים וספורטאים מובילים רבים ומדליסטים אולימפיים. עד לאחרונה, הפרזנטור הרשמי של החברה היה סיי (PSY), יוצר הלהיט הבינלאומי, גנגאם סטייל .

בירה Hite מחוזקת – לכוס ריקה מיזגו מנה של כ 30 מ"ל סוג'ו והוסיפו 60 מ"ל בירה Hite. הקישו קלות על שולחן לערבוב של שני שמשקאות ותהנו משתיית בירה מחוזקת , לחיים!       למידע נוסף אתר Drink IT <<< וחנות האון ליין <<<

AMBROSIA משקה אלכוהולי פירותי, קליל ובעל טעם ייחודי

צילום יח"צ חו"ל

צילום יח"צ חו"ל

"ספיריטים סחר בע"מ", יבואנית וודקה ואן גוך ומגוון משקאות ומותגי  אלכוהול  נוספים, מתרחבת לשוק "המבעבעים" ותחל לשווק את המותג ה- AMBROSIA. ה- AMBROSIA הוא משקה מבעבע קליל ופירותי, העובר סינון בזהב, מה שתורם לטעמו הייחודי והמשובח. המשקה מכיל 6% אלכוהול  ומגיע בשני טעמים אקזוטיים, הצפויים להיות פופולאריים במיוחד בקרב "צרכני אלכוהול קלים":

  • אפרסק-  ניחוחותיו חושפים רמזים של אפרסק טרי, מעורבב עם האלגנטיות של וניל ומי ורדים.
  • פירות יער- התפרצות של טעמים , באמצעות פירות יער אדומים מובחרים, מתקבל טעם עסיסי לחיך.

מומלץ להגיש כאפריטיף וצונן על מנת להנות ממנו באופן מלא. כשר. מחיר בק' 750 סמ"ק 29 שקלים.

רק בשר עם קובה ביף וטומהוק

טומהוק (צילום אסף רונן)

טומהוק (צילום אסף רונן)

רשת מסעדות רק בשר משיקה שני נתחי אנטריקוט חדשים: ה'קובה ביף' וה'טומהוק', נתחים איכותיים, קולינאריים, ומשויישים היטב.

רק בשר הינה רשת מסעדות בעלת קונספט ייחודי המאפשר בחירת נתחים מהקצבייה ישירות לצלחת. המנות מוגשות לשולחן על גבי גריל קטן אשר שומר על חום הבשר, לצד תפוחי אדמה אפויים. כמו כן, בקצביה ניתן למצוא כ-27 נתחים שונים של בשר ותמחורם נעשה לפי 100 גרם, כלומר, הלקוח בוחר את גודל הסטייק המבוקש. בנוסף, הרשת מציעה שירותי אטליז המאפשרים קניית בשר מוכן לצלייה לצורך הכנה ביתית.

לרשת ארבעה סניפים ברחבי הארץ: שני סניפים בתל אביב, סניף בחיפה וסניף בראשון לציון. רק בשר הוקמה בשנת 2008 על ידי דני ברנד, קיבוצניק שעסק בחקלאות והגשים חלום בהקמת רשת מסעדות בשר.

כחלק מהתפתחותה הרשת משיקה שני נתחים חדשים בקצביה:

  • אנטריקוט קובה ביף הינו שם מותג שהפך למוצר. מדובר על נתח בקר מזן טג'ימה אושי של בקר ואגיו, המגודל במחוז היוגו ביפן. הפרות זוכות תנאים מיוחדים הכוללים עיסויים, השקייה בבירה והשמעת מוזיקה קלאסית. התוצאה של תנאי הגידול המיוחדים היא נתחי בשר איכותיי, רכים ומשויישים, אשר שונים בטעמם מנתחי האנטריקוט הרגילים. מחיר: 80 ₪ ל100 גרם.
  • טומהוק הוא נתח אנטריקוט הנמצא על עצם ארוכה. הנתח קרוי על שם הגרזן של האינדיאנים, אשר היו משליכים על הציד או על האויבים. השארת הבשר על העצם מקנה לו טעם רב בעת הצלייה ומשביח את הסטייק. הסטייק מגיע בשני גדלים: האחד עד קילו וחצי בשר והשני מעל לקילו וחצי. נתח זה הינו היחידי שמגיע במשקל קבוע מראש. מחיר: נתח שמשקלו עד קילו וחצי- 240 ₪, נתח שמשקלו מעל לקילו וחצי- 360 ₪

רק בשר – תל אביב, רמת החייל- ראול ולנברג 14. סלמה- דרך סלמה 19. שמוטקין 10, ראשון לציון. שד' בן גוריון 15, חיפה. ובטל': 1-700-55-00-28

1040 ויינשטפן – גינת בירה בווארית בנמל ת"א

מגוון בירות וינשטפן (צילום תמר מוצאפי)

מגוון בירות וינשטפן (צילום תמר מוצאפי)

1040 ביר גארטן בווארי אותנטי של מותג הבירה ויינשטפן נפתח לרגל אוקטוברפסט תחת כיפת השמיים בלב המרחבים הירוקים בנמל תל אביב. 1040 ממוקם בביתן 16 בכניסה הצפונית לנמל תל אביב מכיוון חניון רידינג ממש בסמוך לגשר המנעולים. השילוב של מרחבי הדשא, משבי הרוח הנעימים מהים, העיצוב האותנטי, ומגוון  מרתק של וריאנטים של המותג ויינשטפן יוצרים חוויה ייחודית,  בגובה העיניים,  של בירה מעולה הנמזגת  סביב שולחנות ארוכים –  תחושת שייכות, שיתופיות ושמחת הביחד של אוהבי בירה ממש כמו בגינות בירה בעולם כולו.

1040 הוא פרי שיתוף פעולה של  מותג ויינשטפן ורוברט סגל רוני לוי ואבי רפופורט –מבעלי ה Molly Blooms ממקימי תרבות הפאבים בישראל.

לכבוד המאורע הגיע לארץ גם 1516WEIHENSTEPHANER  שזו בירה מבישול היסטורי חגיגי במהדורה מוגבלת לציון 500 שנה ל"חוק טוהר הבירה" הגרמני.

גינת בירה בווארית BeerGarten – במאה ה 19 בושלה הבירה בדודי ענק על להבות אש חשופות. אלא שלרוע המזל בחודשי הקיץ החמים פעם אחר פעם יצאה האש מכלל שליטה ושריפות ענק הפכו לשגרת החיים בעיר מינכן. חרף מציאות בלתי נסבלת של שריפות ענק חוזרות ונשנות  הוציא  הדוכס צו האוסר על בישול בירה בימי הקיץ החמים (בין אפריל לספטמבר). בעלי המבשלות נקלעו למצב בעייתי, כי בחודשי הקיץ נרשמו ביקושי שיא שהיוו את הנתח המשמעותי במכירות השנתיות שלהם. באותה העת לא היו מקררים, וטרם התגלה תהליך הפיסטור. בעקבות האיסור, בעלי המבשלות בישלו את הבירה בחודשי החורף ואחסנו אותה במרתפי ענק קרירים בעומק 8 מטר מתחת לפני האדמה.  בנוסף, כדי להצל על המרתפים מפני השמש הקופחת הם שתלו מעל מרתפי האחסון עצי ערמונים. השילוב של בירה זמינה באזור מוצל ונעים בחיק הטבע משך אל המקום אוהבי בירה רבים.

בעלי המבשלות הבינו את  הפוטנציאל הכלכלי הגדול שגם חסך מהם הוצאות שינוע הציבו לטובת המבקרים שולחנות עץ ארוכים  וכך למעשה נוצרו גינות הבירה הראשונות בעולם. מאז, התפתחו גינות הבירה ברחבי העולם כולו והן מושכות אליהם אוהבי בירה הנהנים מבירה איכותית , מתחושת שייכות שיתופיות מוסיקה טובה ואחוות אדם לאדם גם בין זרים מוחלטים.

מה בתפריט ? ב1040- מוגשים 7 סוגי בירה וינשטפן ואוכל בווארי מסורתי כמו פלטת שרקוטרי, נקניקיות, קדרת בשר, המבורגר, פלטת גבינות ועוד. סוגי הבירה:

  • HEFEWEISSBIER – בירת חיטה לא מסוננת, קלילה ומרעננת, בעלת ארומה ייחודית וטעם מעודן. מקור צבעה הזהוב-בהיר הינו מלתתי החיטה המעודנים. הבירה מעוננת , טבעית, מרווה, עם כתר קצף גבוה במיוחד.% 5.4 אלכוהול.
  • DUNKEL – בירה חיטה לא מסוננת בגוון ענברי חושני. מאופיינת בשפע טעמים מאוזנים ועוצמתיים עם נגיעות ציפורן. ויינשטפן דונקל מבושלת בתהליך של תסיסה עילית ונמזגת בטמפרטורה של 6-8 מעלות.5.3%  אלכוהול.
  • VITUS – בירת חיטה לא  מסוננת המעוטרת ביותר בעולם. לבירה גוון זהוב מרהיב וטעם מודגש ונוכח. ארומות של בננה ואגוזים ופירות טרופיים. 7.7%  אלכוהול.
  • KORBINIAN – ויינשטפן קורביניאן הינה בירה Double-bock בעלת גוף שופע, גוון ענברי עמוק וראש כתר מרהיב וסמיך. טעמה העשיר נובע מאיזון מדויק של ארומות מענגות של שזיפים תאנים, טופי , אגוזים ושוקולד. 7.4%  אלכוהול. ORIGINAL HELLES – בירת לאגר בסגנון גרמני מסורתי, מסוננת, בעלת צבע זהוב, ראש קצף עשיר וגוף מלא. מאופיינת בארומות כשותיות מרעננות. 5.1%אלכוהול.
  • ALCOHOL FREE – בירת חיטה לא מסוננת וללא אלכוהול, מרעננת ומלאת גוף, עם ארומות מובהקות של חיטה  ציפורן ודבש. ללא אלכוהול לטובת נהג תורן.
  • FESTBIER – בירת לאגר חגיגית המבושלת אחת לשנה לרגל אירועים חגיגיים. לפסטביר גוף שופע ומגוון עשיר ונדיב של ארומות וטעמים. 5.8% אלכוהול.
  •  WEIHENSTEPHANER1516 – המבשלה הוותיקה בגרמניה ( ובעולם כולו), בבישול היסטורי חגיגי במהדורה מוגבלת לציון  חגיגות ה-500 שנה ל-"חוק טוהר הבירה"  בלעדי ל  1040 (ובמחיר חגיגי 24 ₪ בלבד ל 1/3).

סיפורו של  WEIHENSTEPHANER1516 – עוד מראשיתה של המהפכה החקלאית (10000 BC) הדגנים שימשו כמרכיב בסיסי בתזונה היומיומית והשתמשו בהם בעיקר כדי לייצר שני מצרכי יסוד: לחם ובירה. הביקוש הגבוה לשני המוצרים הוביל לאורך השנים "למאבקים" שרק הלכו והחריפו בין האופים למבשלי הבירה. במרכז המאבק: חלוקת המשאבים של דגנים מסוג חיטה, שיפון ושעורה. מבשלות שלא הצליחו להשיג דגנים איכותיים נהגו לייצר את הבירה שלהם ממרכיבים נחותים ולתבל אותה בכל מיני שורשים, פטריות ותבלינים נוספים שבמקרים מסוימים אף הזיקו לבריאות. בשנת 1516 החליט הדוכס להתערב וחוקק את "חוק טוהר הבירה" בו הוגדר לראשונה על פי חוק  עם אילו חומרי גלם מותר לייצר בירה.  תחילה במדינת בבוואריה ובהמשך בגרמניה כולה:

  • דגנים- לתת של שעורה בלבד לייצור של בירות לאגר, ואילו במקרה של בירות אייל החוק קצת התגמש ואישר שימוש בחיטה ומעט דגנים נוספים.
  • מים
  • כשות
  • שמרים (כשגילו את השמרים)

"חוק טוהר הבירה " מהווה מדד לסטנדרט איכות "גרמני" לא מתפשר בכל הקשור לבירה גרמנית. סטנדרט זה אומץ גם ע"י מבשלות נוספות בעולם.

ויינשטפן 1516 הינו בישול ייחודי המשחזר באופן מלא ואותנטי את המתכון המקורי של ויינשטפן כפי שבושלה לפי חוקי טוהר הבירה משנת 1516. 1516 היא הזדמנות לחוות סגנון שכמעט ולא קיים היום- של לאגר שנקרא KELLERBIER, או בתרגום חופשי "בירת מרתפים". השם נגזר  כאמור מהעובדה כי סגנון זה נהגו לבשל לשלהי האביב (סביב חודש מרץ) במטרה לספק בירה לאורך כל ימי הקיץ החמים. (LAGER בגרמנית זה מחסן)

לבירה 1516 גוון ענברי, עשיר בטעמי קרמל ומאלט , ארומה פרחונית נעימה וסיומת מרירה מאזנת וטובה המגיעה מזני כשות אצילית הגדלה בשדות כשות 80 ק"מ צפונית למבשלה.

ה-1516 היא ללא ספק  טעימה היסטורית מרתקת  שכל חובב בירה ירצה לחוות והיא הולמת מנות בוואריות קלאסיות כמו נקניקים ונקניקיות, נתחי בשר עסיסיים או גבינות דוגמת ברי אגוזים או גאודה.

1040 ויינשטפן ביתן 16 נמל תל אביב בימים א-ה 17:00 עד אחרון הלקוחות. ימים שישי-שבת מהשעה 12:00 עד אחרון הלקוחות.

 Aglida עם יוגורט טבעוני על בסיס סויה

יוגורט טיבעוני (צילום אגמדיה)

יוגורט טיבעוני (צילום אגמדיה)

צוות הפיתוח של גלידריית הבוטיק Aglida ברמת ישי עמלו זמן רב על פיתוחו של יוגורט לקהל הטבעוני או לחובבי הסויה. היוגורט עשוי ממקפא סויה ומוגש לצד מבחר גדול של תוספות כמו: פירות טריים, מבחר סוגי אגוזים ואפילו יש מבחר של סוגי שוקולד טבעוניים ואין הגבלה של תוספות על היוגורט. בנוסף החליטו בצוות הפיתוח של הגלידרייה שבמהלך חגי תשרי גם היוגורט הטבעוני ישנה את טעמו לרימון.

בוריס שווץ, מבעלי Aglida : "כגלידרייה המייצרת מידי יום עשרות סוגי גלידה בטעמים שונים היה חשוב לנו לתת מענה לקהל הולך ומתרחב שהוא הקהל הטבעוני. את מבחר הגלידות הטבעוניות שלנו, השקנו כבר לפני מספר שנים, אך הרצון שלנו היה להמשיך ולתת מענה גם בנושא היוגורט שהוא חלק בלתי מבוטל מהגלידרייה עצמה. אני יכול לבשר שמאז שהשקנו את היוגורט הטבעוני אנו לא מפסיקים לקבל דברי שבח מלקוחותינו הרבים". מחיר: 19 עד 32 שקלים.

יקב טפרברג פרסומת משוחקת על במת התיאטרון

פרסומת חיה של יקב טפרברג  (צילום סמדר אשכנזי)

פרסומת חיה של יקב טפרברג (צילום סמדר אשכנזי)

יקב טפרברג, היקב הוותיק ביותר בישראל והרביעי בגודלו, יוצא במהלך חדשני, ראשון מסוגו וחסר תקדים בארץ ובעולם וישיק מהלך שיווקי הכולל פרסומת משוחקת על במת התיאטרון המצליח בית ליסין,  באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב. הפרסומת החדשנית בכיכובם של גיא זוארץ, לצד שלושה שחקני תיאטרון נוספים, והיא מוצגת בצמוד להצגת התיאטרון. המהלך צפוי ליצור חיבור לקהל הרחב באמצעות מס' מעגלים: טעימות יין בקבלת הפנים טרם ההצגה, פרסומת על בימת התיאטרון, שידור LIVE של הפרסומת בעמודי פייסבוק שונים ויח"צ . שיתוף הפעולה יתפרש בשלב זה על פני תקופה של כחצי שנה.

המהלך הינו המשך ישיר לתהליך המיתוג מחדש רחב ההיקף שעבר יקב טפרברג בשנה החולפת, תחת המסר דור חמישי לאהבת יין, אשר הביא לעלייה דרמטית של 120% במכירות היין של טפרברג.
הצגה קצרצרה באורך דקות, אשר עוסקת בחבורת ספנים שיוצאים לשיט, ולשם המזל רוצים לשבור בקבוקי יין. כשאחד הספנים שם לב שהבקבוקים שרוצים לשבור הם של יקב טפרברג, הוא עוצר אותם מלעשות זאת, ומסתכן במזל הרע שאולי יגיע בהמשך. יקב טפרברג השקיע במהלך כחצי מיליון שקלים ובנוסף לפרסומת צופי התיאטרון ייהנו מטעימת יין של יקב טפרברג בקבלת הפנים להצגה.

אופנה ועוד

נספרסו עם Citiz – מכונת הקפה האייקונית של Nespresso

מכונת קפה נספרסו (צילום יח"צ חו"ל)

מכונת קפה נספרסו (צילום יח"צ חו"ל)

נספרסו משיקה מחדש את המכונה האייקונית והפופולארית, הנמכרת ביותר בישראל: מכונה חדשנית, בעיצוב רטרו מוקפד המתכתב עם התרבות האורבנית של הערים הגדולות בעולם.  לפני שבע שנים כשהתחילה נספרסו ישראל את פעילותה, מכונת הדגל שהייתה "יריית הפתיחה" בדרך לשינוי מהותי בתרבות צריכת הקפה בישראל היתה ה CitiZ. החודש מושקת המכונה מחדש בעיצוב קומפקטי ועדכני.

קו מכונות ה- CitiZ מתאפיין בטכנולוגיה מתקדמת, חוויית משתמש פונקציונלית, נוחה וקלה לשימוש באופן מהיר ואינטואיטיבי.  מיצוי הקפה במכונה אופטימלי בזכות לחץ משאבה של 19 בר, חימום מהיר של 25 שניות בלבד ומגש מתקפל שמאפשר להתאים את גודל הכוס. המכונה חסכונית בחשמל דירוג A 40% ונכבית באופן אוטומטי לאחר 9 דקות.

שני דגמים לבחירה המתאפיינים כל אחד בעיצוב ופונקציונאליות ייחודיים:

  • CitiZ, בעלת רוחב קומפקטי של 13.5 ס"מ בלבד. מכונה מעוצבת המתאימה בגודלה לכל חלל, המתאימה להכנת אספרסו, ומאפשרת חווית הכנה קלה נוחה וזמינה מכל מקום מהבית מהמשרד, באירוח ובאירועים חברתיים.
  • Citiz& Milk, מכונה הכוללת מקציף חלב אירוצ'ינו מובנה. מאפשרת בקלות להכין כל מתכון קפה מבוסס חלב טרי.

המכונות החדשות מגיעות במגוון צבעים- שחור, כסוף, לבן ואדום דובדבן.  הגודל של המכונה מאפשר שילובה בקלות בכל משטח בבית או במשרד- עומק 37 ס"מ, רוחב 13 ס"מ וגובה 27.7 ס"מ.

במיוחד לתקופת ההשקה: שובר של 100-200 ₪ לקניית קפה ואביזרים בכל רכישה את כל  מגוון דגמי ה –  CitiZ ניתן לרכוש ברשתות וחנויות החשמל המובחרות, בבוטיקים של נספרסו ברחבי הארץ, בטלפון 2500*, באתר <<< ובאפליקציה. www.nespresso.com

טלפארמה מעניקה לוח שפת סימנים לכל דורש ובחינם עד הבית

א-ב בשפת הסימנים של טלפארמה

א-ב בשפת הסימנים של טלפארמה

חברת טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, פועלת כבר למעלה מעשור לקידומם ושילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה הישראלית. בשנת 2005, הוחלט לפנות משרות ייעודיות למועמדים חירשים וכבדי שמיעה. כיום, 10% מכלל עובדי החברה הם בעלי מוגבלות שמיעה. מאז ועד היום בוצעו פעולות שילוב רבות ומגוונות, ביניהן הנהלת החברה למדה באוניברסיטת בר אילן ובמכון "לקידום החירש" את שפת הסימנים הישראלית לשיפור ושדרוג התקשורת עם העובדים החירשים. הדרכת העובדים הוותיקים בכללי תקשורת עם אנשים חירשים, הפקת לוח "א-ב" בשפת הסימנים הישראלית המחולק לכל דורש ומגדיל את המודעות, יצירת תקדים עם המטה לקידום אנשים עם מוגבלויות בשוק התעסוקה/משרד הכלכלה, למימון מתורגמן לשפת הסימנים לישיבות צוות, שיחות מנהל/משוב.

לקבלת לוח שפת הסימנים בחינם עד הבית (המשלוח ע"י דואר ישראל) באתר <<< 

iShare עם iPhone 7, iPhone 7 Plus ו-  Apple Watch Series 2

iphone7-2רשת iShare, יבואנית מוצרי Apple לישראל, גאה להציג את iPhone 7 וiPhone 7 Plus , ואת Apple Watch Series 2 ראשונה בישראל, ובמחירים הנמוכים ביותר. המוצרים החדשים שהושקו בשבוע שעבר בארה"ב, צפויים להגיע ביומיים הקרובים אל חנויות הרשת הממוקמות בתל אביב ובפתח תקווה. המפרט הטכני של המכשירים ומחיריהם נמצאים כבר באתר החברה והם זמינים לרכישה בחנויות הרשת.
עוד בשורה משמחת לחובבי אפל: רשת iShare עתידה לפתוח סניף נוסף באילת – סניף ללא מע"מ לאחר החגים.

iPhone 7 מגיע בשלושה גדלים של נפח זיכרון:

  • דגם iPhone 7 32GB יוצע למכירה במחיר:  3,629 ₪
  • דגם iPhone 7 128GB יוצע למכירה במחיר:  4,229 ₪
  • דגם iPhone 7 256GB יוצע למכירה במחיר: 4,779  ₪

כל הדגמים זמינים בצבעי כסוף, זהב, זהב ורוד ושחור מאט. הצבע החדש שחור ג'ט זמין בדגמי GB128 וGB256 בלבד. אחריות שנה בינלאומית על ידי מעבדות Apple.

iPhone 7 Plus מגיע בשלושה גדלים של נפח זיכרון:

  • דגם iPhone 7Plus 32GB יוצע למכירה במחיר:  4,229₪
  • דגם iPhone 7Plus 128GB יוצע למכירה במחיר: 4,779 ₪
  • דגם iPhone 7Plus 256GB יוצע למכירה במחיר:  5,379₪

כל הדגמים זמינים בצבעי כסוף, זהב, זהב ורוד ושחור מאט. הצבע החדש שחור ג'ט זמין בדגמי GB128 וGB256 בלבד. אחריות שנה בינלאומית על ידי מעבדות Apple.

Apple Watch Series 2  יוצע למכירה במחיר החל מ:  2,699₪ (דגם ה- 38mm Sport Band).

רשת החנויות iShare, מספקת ללקוחותיה את מגוון מוצרי אפל במחיר הנמוך בישראל, ובזמינות המהירה ביותר. ברשת החנויות תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרי אפל בניהם:

iPhone ,iPad ,iMac ,Mac mini ,MacBook Air ,MacBook Pro ,Apple TV, Apple Watch ועוד. ב iShare הצרכן יוכל ליהנות משנת אחריות נוספת על כל דגמי ה-MAC, בנוסף לשנת האחריות הבינלאומית של Apple. חנויות הרשת, מאופיינות בעיצוב בקונספט ייחודי המקנה אווירה ומעניק חווית קנייה ורמת שירות גבוהה כנהוג בחנויות Apple ברחבי העולם. בחנויות ניתן למצוא נציגי מכירה אשר יציעו את הפתרון המותאם עבור צרכיי הלקוח וכמו כן יסייעו בתמיכה טכנית, הדרכה וטיפולי מעבדה. בנוסף לחנויות הרשת iShare מעמידה לנוחיות לקוחותיה חנות אינטרנטית ומוקד מכירה טלפוני.

חנויות: שחם 32, פתח-תקווה. מתחם "רביעיית פלורנטין"- אברבנאל 74, ת"א. ימים א'-ה': 10:00-21:00, שישי וערבי חג: 09:00-13:00. אתר <<< וטל': 1-700-70-70-48.

הממלכה הקטנה גם ב- web

דף הבית של האתרהיזמים מורן ונדב וייס שבבעלותם מתחם צרכני עבור תינוקות ואימהות בעפולה, השיקו לאחרונה אתר צרכנות חדש הנושא את שם החנות – "הממלכה הקטנה". הבעלים של האתר החדש פתחו לפני מספר שנים חנות גדולה בעפולה בשם 'הממלכה הקטנה' (פועלת עד היום) וכעת החליטו שעפולה "קטנה" עליהם והם רוצים להנגיש את מרכולתם לכלל הצרכנים בארץ.

נדב וייס מציין כי האתר מצטיין בנוחות לגולשת ובסדר שלו תוך מתן דגש רב על נגישות ויעילות. המוצרים שנבחרו לקטלוג האינטרנטי נבחרו בקפידה רבה ורק לאחר שנבדקו על ידי קבוצות מיקוד , נדב ומורן מבטיחים שהמוצרים באתר מתומחרים לצרכן במחירים שווים ואטרקטיביים. גם בנושא הבטחת המידע הם לא חסכו והאתר מוצפן ומאובטח ע"י מערכות אבטחת המידע המתקדמות ביותר.

אתר הצרכני פונה בעיקר לקהל האימהות והתינוקות בישראל ובפיתוחו הושקעו למעלה מרבע מיליון שקלים. אתר הממלכה הקטנה <<<

הוספת תגובה