מה חדש על המדף של דני בר

חדש בכ"ס הירוקה B CENTER ||| יינות מצטיינים ||| וודקה וויסקי בדיוטי-פרי ||| Round Tables by American Express ||| לחצו על התמונה לשאר החידושים והחדשות<<<<

מוצרים חדשים

פלצ'ה אזורה למבוגרים

צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל

חברת ביסקול, נציגת חברת פליירי איטליה המייצרת את המותג פלצ'ה אזורה מרחיבה את פעילותה וחוזרת לשוק תחליבי הרחצה למבוגרים. המותג שהיה בין החלוצים בשוק הסבונים הנוזליים תחליבי הרחצה בישראל לפני כ-25 שנה, ישיק סדרת תחליבי רחצה בשלושה ניחוחות וינסה להתחרות מול תחליבי הרחצה המשווקים ברשתות השיווק.

המותג פלצ'ה אזורה הציג לציבור הישראלי בתחילת דרכו סבון נוזלי איכותי והיה בין הראשונים בשוק תחליבי הרחצה בישראל, בהמשך המותג התרכז בעיקר בשוק מוצרי הטיפוח לתינוקות וילדים וכעת חוזר להתחרות גם בשוק מוצרי הטיפוח למבוגרים.

ליאת אגטשטיין מובדט, מנהלת השיווק של ביסקול תמרוקים:"אחרי 25 שנה אנחנו חוזרים לשוק המבוגרים ומציעים לצרכן מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי. המותג פלצ'ה אזורה הוא מותג מוביל בעולם ובאירופה ונמכר בכ-70 מדינות, הגיע הזמן שגם הצרכנים בישראל יקבלו מוצר פרימיום במחיר LOW COST".

סדרת תחליבי הרחצה תימכר ברשתות השיווק במחיר מקסימאלי של 14.90 ש"ח לאריזת 750 מ"ל. בהשוואה למתחרים מדובר במחיר אטרקטיבי במיוחד שכן מוצרי הוואי למשל נמכרים בטווח של 14-17.90 ש"ח ל-750 מ"ל, התחליבים של DOVE נמכרים בכ-22 שקל ל750 מ"ל ואילו תחליבי קרמה נמכרים בטווח מחירים של 14.60-18.90 ש"ח לאריזת 750 מ"ל.

סדרת התחליבים החדשה של פלצ'ה אזורה, הותאמה במיוחד לאקלים הישראלי ומטרתו להעניק לעור לחות, ברק והגנה. התחליבים מקציפים ומנקים את העור ביסודיות ומותירים אותו רך ונעים למגע.

מוצרי חברת פלצ'ה אזורה האיטלקית מיוצרים בארץ ברישיון בלעדי על ידי חברת ביסקול תמרוקים. פלצ'ה אזורה הינו מותג איטלקי ותיק מבית פליירי איטליה (מאז 1876) המוכר בכל העולם ובאירופה בפרט.

מחיר מומלץ לצרכן – 14.90₪ ל-750 מ"ל. כל מוצרי חברת פלצ'ה אזורה לא נוסו על בעלי חיים. ניתן להשיג ברשתות השיווק

קונים שעון = טסים לשוויץ

לואי הרארד יוניסקס החל מ-3000 שח לפלנט (צילום יח"צ)
לואי הרארד יוניסקס החל מ-3000 שח לפלנט (צילום יח"צ)

חברת Planet מעמיקה את אחיזתה בשוק שעוני היוקרה ומשיקה שת"פ ראשוני מסוגו עם חברת התעופה המובילה SWISS. כל הרוכש שעון שוויצרי מקבל כרטיס טיסה לשוויץ מתנה. מבצע כזה טרם נראה בענף. הקמפיין יכלול שני מתחמים באווירה שוויצרית ייחודית שיוצבו בקניון רמת אביב בין התאריכים 16 בספטמבר ועד ה-8 באוקטובר. במתחמים יוצבו דגם מטוס SWISS באורך 15 מטר ומיצג שעונים מרהיב. המהלך נעשה בהשקעה של למעלה ממיליון ₪.

מחלקת העסקים של SWISS, בעלת המושב הנפתח עד ל-180 מעלות, מעניקה שילוב מושלם בין עסקים להנאה. נוסעי המחלקה זוכים לחוויה עוטפת משלב קבלת הפנים בנמל התעופה, לאורך הטיסה ועד ההגעה ליעד המבוקש.

חברת Planet היא היבואנית הבלעדית של מגוון מותגי יוקרה שוויצרים כ-Montblanc, Tag, Rado, Mido, Louis Erard, Dreyfuss, GC, Eterna ו Movado.

המתחם יוצג בפעם הראשונה בקניון רמת אביב בתאריך ה-16 בספטמבר ויפעל במשך שלושה שבועות. לאחר מכן ינדוד לקניונים נוספים.

מיצגי SWISS Planet  – בקומת הכניסה של קניון רמת אביב (בצמוד לבוטיק Montblanc)

מרכזים ואתרי מסחר

חדש: B CENTER בשכונת כפר סבא הירוקה

B CENTER כ"ס (הדמיה)
B CENTER כ"ס (הדמיה)

חברת הנדל"ן בוני התיכון תפתח בחודש הקרוב את B CENTER בשכונת כפר סבא הירוקה. המרכז החדש יכלול שלוש קומות מסחר, 187 חניות תת קרקעיות ומגרש חניה עירוני עילי שיכלול כ- 350 חניות ללא תשלום.

המרכז בנוי כמרכז לייף סטייל הנותן מענה לכל צרכי אוכלוסיית השכונה, גודלו הידידותי של המרכז מציע מבחר ומגוון מצד אחד, ותחושה אינטימית מצד שני. בסמוך למתחם הולכים ונבנים מרכז קאנטרי קלאב ומגרשי טניס. כל זה עם נוף לפארק הייחודי של השכונה. תהליך אכלוס המתחם נמצא בעיצומו, וקרוב ל 70% מהמתחם כבר שווק. המרכז פרוס על שטח של כ- 21,000 מ"ר בנוי, מתוכו כ 8,000 מ"ר שטח מסחר.

סיוון פרץ "מנהלת השיווק של בוני התיכון", מסרה במסיבת העיתונאים של השקת המתחם: "את ההשראה ל DNA של המתחם שאבנו משיטת הבנייה המסחרית שהולכת וצוברת תאוצה בארה"ב, שנקראת בניית "מתחמי לייף סטייל" ( "life style center"). במרכזים מסוג זה ניתן ללכת ברגל מהבית למרכז, ליהנות מהשמש ומריחות הצמחייה שבשכונה, ובמידה ומגיעים עם הרכב, ניתן ליהנות מחנייה ממש מטרים ספורים מהחנות".

עוד הוסיפה פרץ: " B CENTER מכיל תמהיל מקורי מגוון ומדויק של בתי עסק, העונה למגוון רחב של צרכים. הקונספט של תמהיל החנויות נבנה בצורה יצירתית דרך שילוב הרצונות והצרכים של האוכלוסייה המתגוררת בשכונה, ע"י פנייה ישירה אליהם דרך הרשתות החברתיות של השכונה. כך למשל המתחם יכול לתת מענה עבור כלל הצרכנים החל מהסידורים של שעות הבוקר: לקחת מרשם מהרופא, לעשות קניות זריזות בסופר, להמשיך לבילוי בצהרים בבית הקפה, ולסיים בחדר כושר או בערב בבילוי בבר השכונתי."

עמי פרץ, מנכ"ל חברת בוני התיכון: "חברת בוני התיכון זיהתה הזדמנות בפתיחת מרכז מסחרי באחת השכונות הטובות והמובילות בארץ. אנו מאמינים שהאוכלוסיות של השכונות החדשות כיום מעוניינות במעטפת שלמה שתיתן מענה לכל צרכיהם ליד הבית,  B CENTER הוקם בשביל למלא את הצרכים הללו."

בכפר סבא הירוקה מתגוררות כיום כ- 5500 משפחות ממעמד סוציו-אקונומי מבוסס. התכנון החכם והפתוח של המתחם הופך אותו לנגיש במיוחד, ולבית שני עבור תושבי השכונה המתפתחת, תושבי כפר-סבא, רעננה והאזור בכלל. מול המרכז ממוקמת שדרת החינוך של השכונה- הכוללת עשרה גני ילדים ובית ספר יסודי- המחוברת אל המרכז בגשר, ללא צורך בחציית כביש.

אתר תיק ת"ק www.tiktaklaw.com

קבוצת "סרגטה" פיתחה עבור "שותפות עורכי דין אלקבץ אשל" את אתר תיק ת"ק (תיק – תביעות קטנות), פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת לאזרחים להגיש תביעות קטנות בהקלקות בודדות.

אתר תיק ת"ק, מאפשר לציבור הרחב למלא ולהגיש בקלות תביעות קטנות של עד 33,800 שקלים, בלי לצאת מהבית. האתר מופעל על ידי שותפות עורכי דין אלקבץ אשל וקיבל רישיון מטעם הנהלת בתי המשפט.

קניתם מוצר מקולקל אבל המוכר לא מוכן להחזיר לכם את הכסף? הלקוח שלכם לא משלם לכם את החוב עבור השירות שנתתם לו? שוב קיבלתם ״ספאם״ למייל או לנייד? טסתם לחופשה בחו״ל וגיליתם ששילמתם על מלון 5 כוכבים במרכז העיר אבל קיבלתם מלון עלוב באזור נידח ? מהיום תוכלו לתבוע במהירות ובקלות דרך האינטרנט.

מסך כניסה לאתר התביעות הקטנות תיק ת"ק
מסך כניסה לאתר התביעות הקטנות תיק ת"ק

אתר  תיק ת"ק, שפותח ע״י קבוצת סרגטה, המתמחה בפיתוח תוכנות חדשניות, מאפשר לכל אזרח להכין ולהגיש תביעה קטנה, עד לסכום של 33,800 שקלים בהליך פשוט, מהיר ומאובטח. האתר, אשר מופעל על ידי שותפות עורכי דין אלקבץ אשל וקיבל רישיון מטעם הנהלת בתי המשפט, כולל פיתוח טכנולוגי ייחודי,  המציע הכנת והגשת תביעה מבלי לצאת מהבית.

תחילה יש לבחור את נושא התביעה מרשימת האפשרויות (תאונת רכב,  נזק כתוצאה מעבודה/שירות של בעל מקצוע, נזק לרכוש או לגוף, דרישת חוב, עישון בציבור, הודעות ספאם,  נגישות לאנשים בעלי מוגבלויות, תיירות ותעופה, מיחזור בקבוקים  וכל נושא אחר). לאחר מכן על המשתמש לענות על השאלות המוצגות בפניו, כאשר בסופן כתב התביעה עובר לניסוח והכנה אצל עורך דין מצוות המשרד. בהמשך המשתמש בוחר האם להגיש את התביעה לבית המשפט דרך האינטרנט (בזכות שימוש ברישיון מיוחד והתממשקות עם הנהלת בתי המשפט בישראל) או להגיש את התביעה באופן אישי.

לאחר הגשת התביעה לבית המשפט, אתר תיק ת"ק  מייצר לתובע כרטיס תביעה אישי, שמרכז את כל המידע בנוגע לתביעתו באתר, מסמכים המגיעים מבית המשפט (לרבות כתב ההגנה שמוגש על ידי הנתבע, מידע על חקיקה ופסיקה בנושא וכן אינפורציה לקראת הדיון עצמו כגון, שאלות ותשובות, סרטוני הדרכה ועוד). האתר אף שולח למשתמש התראות בעניין התביעה שלו ישירות לכתובת הדוא"ל שלו.

ומה לגבי העלויות ? עלות ניסוח והגשת כתב התביעה באמצעות האתר הינה 190 שקלים או 3% מסכום התביעה (הגבוה מבין השניים) ובכל מקרה לא יותר מ-1,014 שקלים. מחיר זה אינו כולל את אגרת בתי המשפט, שעומדת על 50 ש"ח או 1% מהתביעה (הגבוה מבין השניים), וניתן לשלם אותה ישירות דרך האתר.

כיום ניתן להגיש תביעה קטנה כמעט בכל נושא, כאשר הסטטיסטיקה מלמדת כי מעל ל- 80% מהתובעים בתביעות הללו זוכים. אלא שבפועל, אזרחים רבים עדיין נרתעים מהתהליך: בשנת 2014 הוגשו 50,000 תביעות קטנות בלבד – אחוז קטן משמעותית בהשוואה למספר התובעים הקטנים הפוטנציאליים. הסיבה המרכזית למצב זה טמונה בחוסר ידע, הזמן הרב הכרוך בהכנת התביעה והגשתה הפיזית בבית המשפט ובגלל הקושי בהבנת השפה המשפטית.

גבי לי, יו״ר קבוצת סרגטה מסר: "מדובר בפרויקט מורכב שנועד לסייע ולהקל על האזרחים, שיוכלו מעתה להגיש תביעה קטנה בהליך פשוט בכמה קליקים בלבד. האתר החדש פותח בטכנולוגיה ייחודית וכולל ממשק קל לתפעול ונוח למשתמשים, ואנו גאים לקחת חלק מרכזי בפיתוחו".

עו"ד טל אשל, מיוזמי ומקימי האתר תיק ת"ק אומר "מטרתנו היא להנגיש את נושא התביעות הקטנות לכלל האזרחים. לעיתים עומד האזרח הקטן מול גופים גדולים ומאורגנים, המחזיקים

במחלקות משפטיות ובעורכי דין העובדים עבורם מסביב לשעון, והוא חושש להתמודד עימם משום שאין בידו מספיק מידע וכלים. כשהקמנו את האתר עמדו מול עינינו הנהג שרכבו נפגע, האדם ששכן גרם לדירתו נזק, הנכה שלא אפשרו לו נגישות למקום ציבורי וכל אותם אנשים המבקשים לעצמם צדק  – ומעתה הם יכולים לעשות זאת בלחיצת enter אחת".

https://www.youtube.com/watch?v=XSzsvyeIyLQ&feature=youtu.be

ספרים

למה היהודים אומרים מאת דורון בטשי

הוצאת 'שביט הדרכה' משיקה לקראת חגי תשרי: מארז ייחודי 'למה בדבש' שכולל את הספר 'למה היהודים אומרים', העוסק בפולקלור הישראלי – יהודי, וחושף תשובות מעניינות למעל מאה שאלות בסיסיות שכול אחד מאתנו שואל, כמו : למה אומרים בלי עין הרע ? למה שמים מזוזה ? למה מקדשים על החלות ושאלות נוספות. הספר כולל קטעי העשרה כלליים המתעדים אירועים שונים בהיסטוריה היהודית, אנקדוטות ופניני פרשנות. מטרת הספר לצמצם פערים של חוסר ידע הקשורים במסורת היהודית, ובכך לצור סובלנות והידברות בין חילונים לדתיים. הספר מתאים לכל המשפחה.

כמו כן במארז 2 צנצנות דבש:

  • צנצנת מרקחת שטרודל תפוחי עץ, דבש וקינמון 120 גר'
  • צנצנת ממרח חלבה – דבש עם סיליאן 100 גר'

הספר והדבש מוגשים על מגש עץ דקורטיבי.

מחיר: 95 שקלים. את המארז החגיגי 'למה בדבש', ניתן לרכוש באתר שביט הדרכה או בטלפון: 03-6124125  פקס: 03-7514169

ארועי ומבצעי יין בירה ואוכל קרובים

Whisky Fest בדיוטי פרי

ויסקי פסט דיוטי פרי נתב"ג (צילום יחצ)
ויסקי פסט דיוטי פרי נתב"ג (צילום יחצ)

חנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון מציעה 276 סוגים שונים של וויסקי מכל העולם ובכל שנה, גם השנה, יחשפו כל הסוגים לקהל הרחב בפסטיבל טעימות חגיגי ויוקרתי. לרגל הפסטיבל יוצעו לטעימה ללא עלות מותגי הוויסקי המובילים בעולם לטעימות ב 5 ברים פתוחים בחנות, כולל בקבוקים מיוחדים ויקרים במיוחד.

בואו לטעום את מגוון סינגל מאלטים החדשים, כגון; STRATHISLA ,SCAPA ולהכיר מותגים בלעדיים שקיימים רק בדיוטי פרי שיפתחו לטעימה לאורך כל ימי הפסטיבל ולהתנסות בבלנדים עדינים או מאלטים פראיים מהאיים הצפוניים של סקוטלנד ועוד.

חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, פותחת את עונת נסיעות החגים עם פסטיבל ויסקי שכולו חגיגה של טעמים, צבעים ומוזיקה, בחנות הדגל בנתב"ג. לאורך שלושת השבועות הקרובים, יוכלו הנוסעים ליהנות מעשרות סוגי ויסקי במחירים מיוחדים, לטעום סוגים שונים, יקרים וייחודיים מאוד בברים הממוקמים ברחבי החנות, להצטלם בעמדות צילום עם בובות ושחקנים הלבושים במיטב המסורת הסקוטית ולצד מוזיקה סקוטית ונגני חמת חלילים שינעימו את שהות המבקרים בחנות לצד אטרקציות נוספות.

במהלך הפסטיבל יוכלו הנוסעים לרכוש סוגי ויסקי שונים במבצעים מיוחדים, בינהם:

  • 50% הנחה בקניית ג'יימסון לקונים JAMESON IRISH SIGNATURE RESERVE 40% 1 L אוJAMESON IRISH 40% GOLD 70 cl.
  • ויסקי BALLANTINE SCOTCH GLENTAUCHE 40% 70 cl במחיר 89.90$ לקהילת הוויסקי במקום 97.90$
  • בקנייה של מעל 100$ ניתן לרכוש ויסקי CHIVAS REG GENT BREMO WHISKY 12Y 40% 1 L במחיר 34.90$
  • לצד המבצעים בחנות, ישנם קופונים באתר החנות, לדוגמה; 20% הנחה על  כל מוצרי  GLENLIVET + כוס מתנה (למעט $GLENLIVET MASTER DISTILLER RESERVE 1 L –69.90 ).
  • עוד משתתפים במבצעים; GLENLIVET MALT 40% 15 YO 1 L | GLENLIVET MALT 43% XXV 70 cl
  • GLENLIVET MALT 43% 18 YO 1 L | GLENLIVET MALT 43% 21 YO 70 cl
  • 50% הנחה על royal salute whisky blend 38 years 500 ml  ו royal salute whisky diamonds 700 ml ומגוון בקבוקים במחירים אטרקטיביים.

לפרטים נוספים ניתן להתעדכן באתר. הפסטיבל יערך עד 10 לאוקטובר ויתקיים לאורך כל שעות היום בחנות הדגל של ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג.

paneco.com הוריד כבר את מחירי האלכוהול

לאור החלטת שר האוצר להפחית את המס על האלכוהול אתר Paneco.com הוריד כבר את המחירים מבלי לחכות עד לסיום המלאי עם המס הגבוה. אורי צרור מנכ"ל PANECO.COM  מסביר את הירידה במחירים "בעקבות הירידה החדשה במס על האלכוהול, יורד מרכיב המס על בקבוק ליטר אחד של וודקה, וויסקי או קוניאק בכ- 10 ₪ ,ושל בקבוק 700 מ"ל בכ-7 ₪ ממחיר הצרכן הסופי. אנחנו בpaneco.com  לא נחכה, בניגוד למרבית היבואנים, החנויות, הפאבים והברים עד שיסתיימו המלאים הישנים. אצלנו כבר היום ניתן לרכוש את המשקאות במחירים החדשים והמוזלים. אצלנו חושבים על הלקוח".

paneco1לאון פאליק, הבעלים של PANECO.COM: "מיד כששמעתי על ההחלטה של השר כחלון נתתי הוראה לבצע הפחתה במחירים באתר במלוא ההורדה הנדרשת. ככל שידוע לנו, אנו היחידים אשר מעבירים מיידית את מלוא ירידת המס ישירות לצרכן. מהיום הראשון שעלה האתר לאוויר הבהרתי כי המטרה שלי היא להוכיח לכולם כי גם בתחום האלכוהול אפשר להרוויח בלי להיות חמדן. נמשיך להתמקד בהצעת ערך הכוללת מחיר משתלם ושירות מצוין, על מנת שהצרכן הישראלי יוכל ליהנות משניהם, ואף לחסוך זמן יקר בהזמנת המוצר בקליק וקבלתו עם שליח עד הבית בחינם. אני בטוח שכניסת PANECO.COM לשוק האלכוהול בישראל תביא להוזלת מחירים בתחום ומי שירוויח הינם הצרכנים הישראליים. יחד עם זאת חשוב לי שרק בוגרים מעל גיל 18 יוכלו לרכוש את המוצרים שלנו ולכן השליחים שלנו דורשים תעודות זהות מהלקוחות"

PANECO.COM  הינה חנות און ליין שנפתחה לפני כחודש ימים ומבטיחה למכור מוצרים אלכוהוליים באיכות הטובה ביותר, במחירים האטרקטיביים ביותר בארץ, אפילו יותר מהדיוטי פרי, ועם שירות ברמה הגבוהה ביותר והמשלוח עד הבית – חינם!

האתר מציע חוויית קנייה איכותית, משתלמת, קלה ונעימה ומשלוחים עד הבית על ידי שליח בחינם, מהבקבוק הראשון, היזמים מדגישים כי המוצרים באתר איכותיים ומקוריים בלבד, וכולם בעלי תו תקן ישראלי.

בימים בהם מדברים על יוקר המחיה, ביקשו בעלי המיזם להשביח ולשדרג את שוק המוצרים האלכוהוליים בישראל תוך יצירת חוויית קנייה מתקדמת, חדשנית ואיכותית בתחום האלכוהול במחירים מצוינים ובלי לבזבז זמן להגיע לחנות ולבחור מה לרכוש, וכך כבר היום שונו המחירים באתר לפי הודעת שר האוצר על הפחתה במס על האלכוהול.

להלן כמה דוגמאות למחירים ששונו היום באתר:

  • גריי גוס ליטר 129 ש"ח במקום 139 ש"ח.
  • ג'ק דניאלס ליטר יעלה רק 129 ש"ח במקום 139 ש"ח.
  • ואן גוך ליטר בטעמים יעלה רק 129 ש"ח במקום 139 ש"ח.
  • קוניאק הנסי VS 700 מ"ל יעלה רק 137 ש"ח במקום 144 ש"ח.
  • פינלנדיה ליטר יעלה רק 79 ש"ח במקום 86 ש"ח.

ב-PANECO.COM מאמינים כי במוצרי אלכוהול כמו במוצרי צריכה אחרים, הכל מתחיל ונגמר בטיב המוצר ואיכותו. הודות לצוות המומחים של PANECO.COM, קיים באתר מגוון רחב של משקאות אלכוהוליים במגוון טעמים וצבעים, חלקם אף ייחודיים לאתר, מוצרים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בארץ.

הרכישה באתר PANECO.COM בטוחה, מיידית ונוחה. החל מתהליך ההזמנה הפשוט והקל, שלוקח לא יותר ממספר דקות ועד קבלת המוצר ארוז הרמטית עם שליח אישי עד הבית תוך 2 ימים עסקים ברוב חלקי הארץ (כאשר במקומות מרוחקים עד 4 ימי עסקים). באתר PANECO.COM  ניתן לקבל ייעוץ לגבי מסיבות, חתונות ואירועים – המלצות לגבי המשקאות המתאימים לסוג האירוע ומה הכמויות הנדרשות. בנוסף ניתן למצוא מוצרים משלימים ואקססוריז בתחום האלכוהול כמו כוסות מיוחדות, אביזרי יין חדישים, מתכונים לשייקים ומשקאות מיוחדים בשילוב פירות, תווי שי ועוד.  ועוד הטבה- HAPPY HOUR  – בכל שבוע נבחר מוצר אלכוהולי אשר יוצע באתר במחיר מבצע לכמה שעות.

באתר PANECO.COM נמכרים מוצרי אלכוהול פופולריים כגון וויסקי גו'ני ווקר בלאק לייבל, וודקות גריי גוס ו-ואן גוך, לצד קוניאקים מבית הנסי, רמי מרטי ומרטל, ומוצרים יוקרתיים נוספים כגון ויסקי בלוויני 21, ג'וני ווקר בלו לייבל, שיבאס רוייאל סאלוט 21. כאמור, האתר מבטיח למכור במחירים הזולים ביותר בישראל, ובמרבית המוצרים המחירים אף יותר זולים מהדיוטי פרי. לאחר הורדת המס, ההפרש בין מחירי הדיוטי פרי לאתר רק יגדלו שכן ההטבה הגדולה של הדיוטי פרי היא שאין מיסים לדוגמא:

  • ואן גוך 1 ליטר נמכר באתר PANECO.COM ב- 129 ₪ (בעוד שהוא מוצע בדיוטי פרי ב- 176 ש"ח (44.9$ לפי 3.92 ש"ח לדולר)
  • רמי מרטין V.S.O.P 1 ליטר במחיר 209 ש"ח ב- PANECO לעומת 293 ש"ח בדיוטי פרי (74.9$)
  • קוניאק קורבואזייהV.S.O.P.  1 ליטר ב- 209 ש"ח באתר לעומת 234 ש"ח בדיוטי פרי (59.9$).

בעלי האתר הם חברה ותיקה בתחום השיווק והמכירה של משקאות אלכוהוליים בעולם – FALIC GROUP. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של משקאות אלכוהוליים. בנוסף, לחברה קו מוצרי Exclusive Brands, אשר גם הם יימכרו באתר: קאריבנה סול, רום איכותי מברבדוס, גילה טקילה המיוצרת במקסיקו, בבושקה וודקה איכותית – הכל במחירים אטרקטיביים.

PANECO.COM הינה החנות האינטרנטית הראשונה של FALIC GROUP כאשר הכוונה היא לפתוח אתרים דומים בתקופה הקרובה במדינות נוספות בעולם. הרכישה מתבצעת באופן מוגן ומאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAYPAL.

משלוחים לאזור המרכז הם בתוך יום עסקים אחד. ליישובים מרוחקים יותר בין 2-4 לימי עסקים. לפרטים ותמיכה בטל. –  1700-70-22-32 או באמצעות המייל.

חג היין – פסטיבל היין של ישראל

חג היין (צילום דורון סהר)
חג היין (צילום דורון סהר)

חג היין, המתקיים זו השנה השנייה, הינו אירוע ייחודי בנוף פסטיבלי היין בישראל. במסגרת הפסטיבל, יציגו מיטב היקבים את היינות המיוחדים שלהם, את התקדמות תעשיית היין הישראלית, ואת האבולוציה יוצאת הדופן של המשקה האצילי. המציגים ימזגו ויגישו למבקרי הפסטיבל את עידית תוצרת הארץ, והכל בליווי הופעות חיות ואווירה חגיגית וססגונית. וכמובן לא נשכח את יינות העולם המיובאים לישראל ותורמים אף הם תרומה עצומה לקידום תרבות היין.

הפסטיבל מציע:

  • טעימת יינות חופשית ללא הגבלה (ברכישת כוס בכניסה למתחם)
  • רכישת יינות במחירים בלעדיים
  • דוכני אוכל מגוונים
  • דוכני גאדג'טים וכל מה שנחוץ לאוהבי היין

ימים רביעי וחמישי, 30 בספטמבר – 1 באוקטובר, החל מ-18:00, מתחם התחנה תל אביב.
רכישה מוקדמת באתר grape-man.com/wine-fest או בטלפון 03-5180533

מחיר ברכישה מוקדמת 65₪ לאדם. רכישה במקום 79₪, למחזיקי דיגיתל  49₪

מצ"ב תמונה: קרדיט צילום: דורון סהר.

Round Tables by American Express

צוות השפים (צילום איליה מלניקוב)
צוות השפים (צילום איליה מלניקוב)

בנובמבר 2015 המסעדות הכי מדוברות בעולם – מניו יורק, לונדון, ברצלונה, רומא, ברלין, אמסטרדם, אתונה – כאלה שהמקומיים נשבעים בהן והמבקרים מתעלפים מהן – אורזות את השפים שלהם לשבוע שלם ומשתלטות על המטבחים של המסעדות הכי שוות בתל אביב.

הכירו את פרויקט Round Tables by American Express. פרויקט קולינרי בינלאומי חדש וענק, המפגיש בין המסעדות והשפים הכי טובים בעולם, כשבכל סיבוב עיר מארחת אחת. מתחילים עם תל אביב.

כל מסעדה מקומית מקבלת אחות בינלאומית ומארחת אותה לשבוע שלם, לתפריט ערב הכולל ארוחת טעימות מלאה המבוסס על מנות הדגל של המסעדה המתארחת, עם קורטוב של טעמים בהשראת השף המקומי. התוצאה  – שואו קולינרי חד פעמי, שכולו חגיגה של מפגש בין תרבויות.

הפודיז הישראלים יוזמנו לטעום ולחוות מנות חדשות, טכניקות בישול מפתיעות וטעמים שעד כה דרשו דרכון, כרטיס טיסה וחופש מהעבודה. כל זה במחיר FIX* של 269 ₪ לארוחת טעימות. למחזיקי  כרטיס American Express המחיר יעמוד על  229 ₪  + כוס יין קינוח במתנה:  ירדן T² 2009 של יקב רמת הגולן.

מכירת המקומות במסעדות מתחילה היום, ומתבצעת דרך אתר הפרויקט בלבד.

המסעדות הבינלאומיות

כדי להגיע לתמהיל המגוון של המסעדות הבינלאומיות, חרש צוות הפרויקט בראשות המסעדן יאיר בקייר את עולם הקולינריה העצום במשך חודשים ארוכים. לאחר הצלבות בין מדריכי האוכל הנחשבים בעולם, לבין רשימות המסעדות המומלצות של מגזינים ואתרים מובילים, וקבלת המלצות מתושבים מקומיים והשפים  הישראלים – צומצמה הרשימה לכ-150 מסעדות מערים נבחרות.

פניה נעשתה לכל המסעדות בתוספת מכתב רשמי ממשרד התיירות שנתן את ברכתו לפרויקט.  8 המסעדות שנבחרו לבסוף הן שילוב של מסעדות ותיקות ומוערכות, חדשות וטרנדיות, בעלות מטבח שורשי לצד טכניקות בישול מודרני. 3 מהן מעוטרות בכוכב מישלן אחד (לא יותר מאחד, בכוונה תחילה – בכדי לשמור על מסעדות ברמת מחירים נגישה) וכולן נמצאות בדירוג גבוה ברשימת המסעדות המומלצות בעירן. כל מסעדה שולחת צוות של כ-3 אנשים, אותו יוביל השף הראשי של כל מסעדה בצמוד לשף המסעדה המארחת.

בחודש הפרויקט עצמו יגיעו כ-16 עיתונאי קולינריה מובילים, מארצות המוצא של השפים , באירוח מלא של משרד התיירות ויסקרו אותו עבור התקשורת הבינלאומית.

היזמים – את התבשיל של  Round Tables by American Express רקח המסעדן יאיר בקייר, יזם ושותף לשעבר במסעדות הרברט סמואל, טאפאס אחד העם וקלארו, יחד עם נירית וייס ומאיה קרבט, בעלות משרד ייעוץ תקשורת ותוכן המתמחה במותגי פרמיום, עם מחלקה קולינרית מתמחה. מטרת היזמים להפוך את המסע הקולינרי לבינלאומי  ולארח אותו בערים נוספות בעולם. וכן, להוביל חיבורים קולינריים בינלאומיים נוספים בישראל.

השותפים – חברת  American Express נותנת החסות הראשית לפרויקט, מיומו הראשון, מתוך הכרה באיכותו ובהתאמה לקהל לקוחותיה, ובחרה להעניק ללקוחותיה הטבה משמעותית – ארוחת טעימות מלאה במחיר  מיוחד: 229 ₪ (במקום 269 ₪) פלוס כוס יין קינוח מתנה.

מכירת הכרטיסים לארוחת טעימות במחיר קבוע, תפריט ערב, ימים ב'-שבת, החל מהשעה 18:30 מתבצעת מראש ובאתר הפרויקט בלבד: www.roundtablestour.com

*המחיר כולל ארוחת טעימות מלאה, מפתיחים ועד קינוח,  בפורמט שנקבע ע"י המסעדה. המחיר אינו כולל שתיה.

המסעדות המשתתפות

ואלו הן 8 המסעדות הבינלאומיות  ו-8 המסעדות המארחות. הכבוד כולו שלנו:

שבוע ראשון: 1-7 נובמבר

Stazione di Posta | Roma @ לומינה

האיטלקיה הטרנדית עם כוכב המישלן פוגשת את הכשרה של מאיר אדוני. סטאציונה די פוסטה בעלת כוכב המישלן הטרי (2014), ממוקמת בחלל מרהיב בו  שכן בית המטבחיים הישן של העיר. המסעדה נחשבת לאחת הטרנדיות של הבירה האיטלקית, ושייכת, כפי שכתב אתר האפינגטון פוסט, לגל המסעדות החדשות של רומא, "שצצות כמו פטריות אחרי הגשם, ועומדים בראשן נציגי דור צעיר של רומאים ששבו מעבודה במסעדות בעולם והביאו אתם רעננות, מודרניות וחוויית סעודה חדשה לעיר העתיקה הזאת".

המקום נקנה ב-2012 ע"י פינו קאו, בעלים של קבוצת מסעדות ובתי מלון ברומא, שהפך אותו לאחד המקומות המיוחדים של רומא: עם שוק אורגני קטן, חלל לתערוכות, בית קפה וכמובן, גם סטאציונה די פוסטה. המסעדה בהובלת שף מרקו מרטיני,  שהוכתר ב-2013 כ"שף המבטיח של מרכז איטליה" והוביל אותה למקום החמישי בדירוג המסעדות הטובות של רומא (מדריך  Roma nel Piatto ). תפריט המסעדה המבוסס על מטבח איטלקי, מודרני – עם נגיעות מולקולריות – משתנה לעתים קרובות, בהתאם לעונות השנה וליצירתיות של השף החדשני.

הארוחות תתקיימנה בתאריכים  1-5/11/2015  בלומינה (הכשרה), מלון קרלטון , אליעזר פרי 10, תל אביב (לומינה היא המסעדה הכשרה היחידה בפרויקט והארוחות בה יתקיימו בימים א'-ה')

THE FAT RADISH |  New York @ התרנגול הכחול

ההוט ספוט של עולם האופנה והאמנות בניו-יורק פוגש את מעוז הסלבז הישראלי. פאט רדיש, נחשבת להוט ספוט של הלואר איסט סייד בניו-יורק, ונבחרה לאחת מ-10 מסעדות ה"פארם טו טייבל" הטובות בעיר לפי הווילג' ווייס. מאז פתיחתה לפני 5 שנים, אימצו אותה סלבריטאי העיר (הזמר מייקל סטייפ, האמן ג'ף קונץ והשחקנים ג'ייק גילנהול וליב טיילור הם בין הקבועים), שהתאהבו במטבח הבריא, "פארם טו טייבל" עם טאץ' בריטי יצירתי, של צמד החברים-השפים-היזמים-הבריטים פיל ווינזר ובן טוויל

השניים, שהחלו את דרכם במכירת סנדוויצ'ים למשרדים, הם היום הבעלים של קבוצת סילקסטון החולשת על 3 מסעדות ניו יורקיות מצליחות, חברת קייטרינג לאלפיון העליון וחברת קריאיטיב להפקת אירועים: מאהל ענק בפסטיבל המוזיקה והאמנות קוצ'אלה, אירועים למותגי על כמו בנטלי, טורי ברץ' ועוד.

בן טוויל השף, היה בעברו יד ימינו של המגה שף גורדון רמזי, ו-ווינזר הוא איש הקריאייטיב והמנוע של הקבוצה ונחשב ל"איט בוי" נוי יורקי. לפני שנתיים הם נבחרו ברשימת 30 הצעירים המבטיחים, מתחת לגיל 30, של פורבס.

לפני שלוש שנים פתחו מסעדת פופ-אפ פאט רדיש בפאריס במהלך שבוע האופנה, ולאור ההצלחה, עוד אחת הוקמה שנה שעברה בטירה מפוארת בריו ברזיל במהלך משחקי המונדיאל. עכשיו הם מגיעים אלינו.

הארוחות תתקיימנה בתאריכים  3-7/11/2015  בתרנגול הכחול, ניסים אלוני 10, תל אביב

שבוע שני: 8-14 נובמבר

Tragaluz | Barcelona @ יפו תל אביב

המסעדה האייקונית של ברצלונה נוחתת במטבח של חיים כהן. טרגלוס, אחת המסעדות האייקוניות בברצלונה. בת 24 שנים ועדיין נחשבת כאחת הטובות בעיר, עם מטבח ים-תיכוני קטלוני מודרני. זו המסעדה הראשונה וספינת הדגל של GRUPO TRAGALUZ  אשר בבעלותם 16 מסעדות ומלון 5 כוכבים (HOTEL OMM). קבוצה שעליה כתב הניו יורק טיימס נכתב כי היא זו "שקובעת את הסטנדרט לאכילה בסטייל בברצלונה", עסק משפחתי שמנוהל  ע"י רוסה מאריה ותומאס טארואלה, אם ובנה שמאז 1987 לא מפסיקים להמציא ולחדש קונספטים של אירוח ומזון.

את האימפריה של טרגלוס מנהל ביד רמה השף הראשי הבינלאומי של הקבוצה אלן דבהיבה טולסה, ולצידו השף הראשי חוזה סאנטיגו. שף טולסה, שיגיע בראש צוות המטבח לישראל, נחשב לאחד השפים המומחים בעולם בטכניקות הקולינריות שלו, שחלקן ייחודיות לעולם הגסטרונומיה המולקולרית. הוא פיתח את יכולותיו במסעדות מישלן, שהידועה שבהן היא מסעדת El Bulli של השף פראן אדריה, שם שימש 10 שנים כראש מעבדת המחקר.

הארוחות תתקיימה בתאריכים  9-14/11/2015 – ביפו תל אביב, בניין אלקטרה, רח' יגאל אלון 98, תל אביב.

CRAFT | London  @ קופי בר

השף הצעיר הטוב ביותר בבריטניה נוחת בקופי בר. קראפט לונדון נפתחה באפריל 2015 ע"י סטיבי פארל , השף הכוכב הצעיר, בשותפות עם  מעצב העל  טום דיקסון. המסעדה פרושה על פני שלוש קומות של שאפתנות קולינרית, בבניין מדהים של המרכז התרבותי החדש של גריניץ', ובו המסעדה, קפה, בר קוקטיילים וחנות. במרכז ניצב המטבח הבריטי החדש וההרפתקני של פארל שכתב 3 ספרי בישול, מגיש תוכניות בישול בערוץ 4 הבריטי וכותב טורי אוכל בטלגרף, זוכה פרס "השף הצעיר הטוב ביותר בבריטניה" ב-2010. בבעלותו 2  מסעדות נוספות – kitchen Dock במערב לונדון, Rotorinou במזרחה.

הארוחות תתקיימנה בתאריכים 9-14/11/15 בקופי בר, יד חרוצים 14, תל אביב

MILOS | Athens  @ קלואליס

היוונייה הכי טובה בעולם נוחתת במטבח של ויקטור גלוגר. מילוס נחשבת לאחת המסעדות הים-תיכוניות הטובות ביותר בעולם. מעצמה של ממש. הסניף שלה בניו יורק, למשל, מדורג במקום ה-23 מתוך 100 המסעדות המומלצות בניו יורק במדריך זאגאט היוקרתי. היא נוסדה במונטריאול ב-1979 על ידי השף והמסעדן קוסטס ספיליאדיס. מאז הפכה יעד לאוהבי אוכל יווני, באווירה אלגנטית בכל העולם –  עם  7  סניפים:  גם בניו יורק (1997), אתונה (2004), לאס וגאס (2010), מיאמי (2012), לונדון (2015) ובהמשך השנה תפתח גם מסעדה באיי הבהמאס.  ספיליאדיס עצמו הוא אישיות רב תחומית ונחשב לדמות מפתח בסצנת התרבות של ניו יורק ומונטריאול.

הארוחות תתקיימנה בתאריכים  9-14/11/2015 , בקלואליס, אבא הילל 16 , רמת גן

שבוע שלישי: 15-21 נובמבר

The Cinnamon Kitchen| London  @ טאיזו

ההודית הכי טובה בלונדון פוגשת את שף ומסעדת השנה של ישראל. סינמון קיטשן שייכת לקבוצת המסעדות ההודיות של השף ויוואק סינג'ה (Vivek Singh)   – מי שנחשב לשף המוביל בייצוג הבישול ההודי המודרני, בממלכה הבריטית. 3 המסעדות שלו: The Cinnamon Club, Cinnamon Kitchen ו- Cinnamon Soho מדורגות באופן קבוע ברשימות 50 המסעדות הטובות בלונדון. ה"קיטצ'ן" היא גרסה קז'ואלית ונגישה יותר של מסעדת האם היוקרתית ה"סינמן קלאב" ויש בה גם בר קוקטיילים משובח בשם אניס.

ויווק נחשב לאוטוריטה של  בישול הודי, הוא גם כוכב קבוע בתקשורת הבריטית. הוא אורח קבוע בתוכנית הבישול של ה- BBC-  Saturday Kitchen, וכן, הוציא לאור 7 ספרי בישול. השף הראשי של הסינמן קיטשן הינו שף ראג'ו רמאצ'נדראן Raju Ramachandran) ), יד ימינו של שף ויוואק למעלה מעשור, זכה לפני שנה בפרס "השף האתני של השנה" בטקס היוקרתי  Craft Guild of Chefs Awards.

ארוחות תתקיימנה בתאריכים  16-21/11 בטאיזו, מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין, תל אביב

Frühsammers | Berlin  @ הרברט סמואל

השפית הראשונה בגרמניה שקיבלה כוכב מישלן נוחתת בהרברט סמואל. פרויסהמר'ס. השפית סוניה פרויסהמר, המתמחה במטבחי הים התיכון ודרום מזרח אסיה בפרשנות מודרנית, נחשבת למלכת הגורמה בגרמניה. היא האישה הראשונה והיחידה בברלין שזכתה בכוכב מישלן, עיטור הכבוד של "התנ"ך של הקולינריה", השפית האישה הראשונה שהיתה מועמדת לתואר "מאסטר שף" היוקרתי המקומי  וקיבלה את הציון הגבוה 17 במדריך המסעדות היוקרתי הצרפתי Gaultet Millault – ציון שאף שף בברלין לא קיבל לפניה.

הדגש במטבחה הוא על חומרי גלם מהאזור – עשויים בכל טכניקות הבישול: כמו למשל כתף בקר בצלייה על גריל פחמים, ירקות מעושנים, דגים המבושלים על אש קטנה או רטבים מותססים. בעלה פטר – שף בעברו, אשר קיבל כוכב מישלן בגיל 25 (!) – פרש מהמטבח ועבר לניהול המסעדה  ומרתף היינות שלה שזכה באינספור פרסים.

הארוחות תתקיימנה בתאריכים  16-21/11/2015  בהרברט סמואל, בית גאון, קויפמן 6, תל אביב יפו

RON GASTROBAR | Amsterdam  @ פאסטל

המגה סלב שף שהדהים את הולנד מגיע למוזיאון תל אביב. רון גסטרובר. במרץ 2013, הפתיע השף הכוכב רון בלאו את הולנד, כשהודיע שהוא סוגר את מסעדת שני כוכבי המישלן ובמקומה אחרי כמה ימים פתח את רון גסטרו-בר. בלאו מאס באווירה המעומלנת ובתמחור הגבוה, והחליט להנגיש את הבישול הקוסמופוליטי-צרפתי שלו במחיר אחיד של  15 יורו למנה.בלאו הצליח מעל ומעבר במשימה. ולראיה, זכה ב-2014 זכה שוב בכוכב מישלן אחד ונבחר למסעדה המקומית הכי טובה באמסטרדם ע"י טיים אאוט.

שף בלאו המהפכן בן ה-48 הוא אחד הכוכבים הגדולים של עולם הקולינריה בהולנד, כבר מ-1999, עת פתח את המסעדה הראשונה שלו: כל המסעדות שלו זכו לכוכבי מישלן (בין אחד לשניים), הוא כיכב במשך 3 עונות כשופט ב"טופ שף" הולנד, ב-2010 הוא קיבל את התואר הגבוה ביותר של עולם הקולינריה ההולנדי– מאסטר שף SVH.

הארוחות תתקיימנה בתאריכים  16-21/11/2015 , שדרות שאול המלך 27, תל אביב

למידע נוסף על הפרויקט <<<

יינות ואלכוהול לראש השנה

פרקר על הקריניאן של יקב טריו

טריו אלונה 2013 (צילום שחר פליישמן)
טריו אלונה 2013 (צילום שחר פליישמן)

Wine Advocate מגזין היין של מבקר היין הנחשב בעולם, רוברט פרקר, נפתח במילים: "למרות שרוב הגיליון מתמקד בשמות הגדולים, העיפו מבט אל יקב טריו, ולתמורה הטובה שנותנים היינות שלו שבהחלט שווים אזכור".

ציון נהדר של 90 נקודות ניתן לספיריט אלונה קריניאן 2013 – יין זני, 100% קריניאן, המגיע מחלקת כרם אחת ויחידה בת 30 שנה בעמק אלונה. על היין נכתב "יין בעל גוף מלא, מרוכז, עשיר ובעל ניואנסים 'ארציים' ברקע… מדהים בקבוצת המחיר שלו, מבחינות רבות".

על יינות טריו נכתב "מהרגע שפגשתי את יינות יקב טריו, נראה שהיקב מציע תמורות טובות מאוד ביחס למחירם של היינות באזורים שבהם יש מעט מאוד יקבים שמשתדלים לצאת מן הכלל ולתת כזו תמורה. יינות טריו השנה הם אולי הטובים ביותר ביחס שהם נותנים בין מחיר היין לתמורה. עם יינות טריו אפשר לשתות ולהנות היטב במעט כסף". אמירה שכזו היא "חותמת איכות" יוצאת דופן ליינותיו של היקב הצעיר, שהצליחו לזנק למקומות הגבוהים בניקוד של מבקר היין מספר 1 בעולם. ספיריט אלונה נמכר במחיר מומלץ של 90 ₪ בלבד לבקבוק. להשיג ברשת דרך היין ובחנויות היינות.

עוד יין שצוין לטובה בטעימה הוא קברנה סוביניון 2013 של יקב אבידן, שקיבל 89 נקודות. יינות יקב אבידן הם שיתוף פעולה בין שלמה אבידן לבין עמית טולדו, יינן יקב טריו, והם משמרים את זכרה של צינה אבידן ז"ל שנהגה ליצור יין משובח, נועז ומעניין. על הקברנה סוביניון סקויירס כתב: "יין קשוח עם רמז של חמיצות המתפתח היטב ומראה טאנינים מאוזנים ופירותיות נאה. יהיה מעניין לראות כיצד היין מתפתח". קברנה סוביניון אבידן נמכר במחיר מומלץ של 79.90 ₪ בלבד לבקבוק. היין נמכר בלעדית ברשת 'דרך היין'.

תוצאות הטעימה:

  • טריו ספיריט אלונה 2013 – 90 נקודות
  • טריו ספיישל קווה 2013 – 89 נקודות
  • טריו ספיריט גליל 2013 – 89 נקודות
  • טריו סיקרט 2013 – 88 נקודות
  • טריו ספיריט ירושלים 2013 – 87 נקודות
  • אבידן קברנה סוביניון 2013 – 89 נקודות
  • אבידן קברנה פרנק 2013 – 88 נקודות
  • אבידן מורבדר 2013 – 86 נקודות

 

וודקה אבסולוט במהדורה מוגבלת

אבסולוט וודקה שמחה להשיק בימים אלו את אבסולוט האני, מהדורה מוגבלת בטעם דבש שמצטרפת למשפחת הוודקות של אבסולוט. סדרת הוודקה החדשה תשווק בבלעדיות בחנות הדיוטי פרי – ג'יימס ריצ'רדסון. הוודקה פרימיום בטעם דבש לוכדת את החיות של לילות הקיץ החמים עם הטעמים הטריים של קוקטיילים. הבקבוק עוצב במיוחד לאנשים שמטיילים ונושא את הסלוגן; 'Honey, I’m Coming Home'

כמו שאר הטעמים של אבסולוט, וודקה דבש זוקקה עם מרכיבים טבעיים בלבד וחוזקה עם טעמים של דבש זהוב המעניקים סיומת חלקה ופירותית.

וודקה אבסולוט דבש (צילום יח"צ חו"ל)
וודקה אבסולוט דבש (צילום יח"צ חו"ל)

ג'יימס ריצ'רדסון – דיוטי פרי, משקיע רבות במטרה לספק מגוון עצום של חברות, מותגים ומותגי על בתחומי האלכוהול, אשר מעניקים לנוסעים מוצרים בלעדיים וייחודים שלא ניתן לרכוש בשוק המקומי בישראל או במקומם אחרים בעולם, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

הקו המנחה של ג'יימס ריצ'רדסון – דיוטי פרי הוא ״אין כזה בארץ״ ולעיתים קרובות גם בעולם – אין חנות כזו, אין חוויה כזו, אין מבחר כזה ואין מבצעים והנחות כאלו. החנות תספק חוויה של מותגי על כאשר המחירים והמבצעים הינם ללא תחרות מול השוק המקומי וכמובן מול שווקי העולם.

את וודקה אבסולוט האני, ניתן להשיג בחנות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי נתב"ג במחיר של 19.90$ עבור בקבוק של 1 ליטר.

וודקה קוואלי Chameleon Edition

VODKA CAVALLI (צילום יח"צ חו"ל)
VODKA CAVALLI (צילום יח"צ חו"ל)

וודקה האולטרה פרימיום האיטלקית של מעצב העל רוברטו קוואלי, מקבלת ריענון צבעוני במיוחד ומשווקת בימים אלו מהדורה מוגבלת בשם קמיליון (הזיקית) בחנות הדיוטי פרי – ג'יימס ריצ'רדסון ובחנויות האלכוהול המובחרות בישראל. הבקבוק שעוצב ע"י רוברטו קוואלי, במיוחד לאנשי הלילה, מושפע באופן ישיר מהעיצוב של היאכטה המפורסמת, המסוק הפרטי וחלק מאוסף מכוניות היוקרה של המעצב. הצבע של גבי הבקבוק מוטבע ע"י שכבות דקיקות בשל גוונים המחליפים צבעים בהתאם לתנועה ולתאורה, וציפוי מטאלי שנותן ברק.

הוודקה מזוקקת באחת מהמזקקות המשובחות ביותר באיטליה על פי המסורת האיטלקית ובשימוש בדגנים איטלקיים משובחים, לצד שימוש במי מעיינות רכס מונטה-רוסה שבאלפיים האיטלקיים. הוודקה עוברת 5 זיקוקים שונים שיוצרים אלכוהול נקי וחלק יותר לשתייה.

הטעם הסופי של הוודקה הוא ייחודי, נקי מאוד ועם ארומה טבעית ונגיעות של שמנת והדרים. גוף מלא עם רמת יובש בינוני, ומתיקות לצד טעמי פלפל.

את הוודקה ניתן להשיג בחנות ג'יימס ריצ'רדסון בדיוטי פרי נתב"ג במחיר של 42$ ובשוק המקומי בישראל במחיר של 229 ₪ עבור בקבוק של 700 מ"ל.

כתיבת תגובה