מאזדה מנקודת מבטו של "עמוס"

עמוס הוא צלם הרכב הראשון בעולם ההולך על ארבע ||| קטלוג מאזדה בקמפיין Prepare to be amazed ||| קטלוג הרכב הראשון בעולם, אשר צולם כולו על ידי כלב ||| לפרטים <<<

צלם הולך על ארבע

מאזדה ושמים (צילום עמוס)

דלק מוטורס, יבואנית דגמי מאזדה לישראל, מציגה את צלם קטלוג הרכב הראשון בעולם, ההולך על ארבע. במרכז הפעילות, אשר הופקה ע״י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וחברת המיתוג Fireworks  מבית באומן בר ריבנאי, הכלב "עמוס", אשר צויד במצלמת גו-פרו וקיבל משימה: צילום קטלוג הרכב הראשון, אשר יצולם כולו על ידי כלב, זאת תחת הרעיון: לא משנה מי יצלם, לא משנה איך יצלם, המאזדה יפה מכל זווית.

הקמפיין Prepare to be amazed

התוצרים הראשוניים נחשפו לראשונה בסרטון הקמפיין.

קמפיין Prepare to be amazed, בכיכובו של בן קולינס, נהג הפעלולים של סרטי ג'יימס בונד ותוכנית הרכב המצליחה בעולם, Top Gear, הוא תולדה של מחקר מותגי עמוק, אשר ביקש להבין כיצד הנהג הישראלי תופס את המותג. התוצאה: קמפיין אמיץ, אשר מבקש להתמודד עם הפער התפיסתי של הנהג הישראלי שקיים אודות המותג, בין דגמי העבר לבין הדגמים המשווקים היום. הקמפיין נועד לחשוף את המותג, כמו שהוא: מתקדם טכנולוגית, מוביל בשפת העיצוב שלו, בעל מערכות בטיחות מתקדמות ומהנה לנהיגה.

הקטלוג

הקטלוג המלא, אשר צולם כולו, כאמור, על ידי "עמוס" נחשף לאחרונה. במאזדה יצרו רשימה חסויה וסודית, הכוללת מובילי דעת קהל, צלמים ואנשי עיצוב ואומנות, וכן ידוענים רבים להם יימסר הקטלוג באופן מפתיע בימים הקרובים.

הוספת תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות