חדש: סדרת ה-900 של פולריס

רואי פרסול בחר להתרגש דווקא ביום הכי חם בשנה, בשרב האכזרי שפקד אותנו אתמול ויצא להתרשם מסדרת ה-900 של דגמי הרייזר אותה השיקה חברת ד.ל.ב. מוטוספורט, משווקת פולריס בישראל.

הפולריס החדשה בשטח (צילום רואי פרסול)

הפולריס החדשה בשטח (צילום רואי פרסול)

ההשקה

אפילו החום המעיק הזה לא יעצור חולי שטח כמונו, שתמיד מעדיפים לאכול קצת אבק מאשר עוד קוראסון במשרד הממוזג. עלינו על האופנועים ורכבנו עד פארק הרייזרים ביקום כדי לחזות בפלא, ולעשות סיבוב על הרצחניים החדשים.

תגידו מה שתגידו, לא סתם הרייזרים של פולאריס הם הפופולאריים בעולם בקטגוריה הזאת. מדובר בכלים חזקים, יציבים, אמינים, שנולדו לתת לכם פאן וריגוש עם מקסימום בטיחות.

אז מה חדש ?

סדרת ה-800 (המצליחה והאהובה) היוצאת, מפנה את מקומה לדגמי ה-900, מה שאומר שהרווחנו עוד 100 סמ"ק.

מבחינת מחיר, הכלים בסדרה החדשה יתומחרו החל ממחיר 99,990 שקלים לדגם S 900, שהוא הזול ביותר. הכלי כמו כל שאר הכלים במשפחה יצוידו בגג, חצי חלון ומיגון תחתון. סדרת ה- 900 נהנית בדומה לסדרת ה-800 מעלויות אחזקה נמוכות.

הדגם שנמצא מעל ה-S900, הוא ה-S EPS 900 RZR המצויד בנוסף בהגה חשמלי ויימכר במחיר 109,900 שקלים. הדגם הבכיר בסדרה הוא ה-RZR 900 S EPS I הכולל גם הגה חשמלי וגם דיפרנציאל אחורי ויימכר במחיר של 114,900 שקלים.

בשורה נוספת היא דגם ה-900 – 4 המתאים ל-4 נוסעים במחיר של החל מ- 126,900 שקלים.

רותם אסא, מנהל מותג פולריס בד.ל.ב. מוטוספורט אמר באירוע כי "משפחת ה-900 מחליפה ככלי כניסה של משפחת הרייזרים את סדרת ה-800 האגדית שהוכיחה עצמה מעל ומעבר בארץ ובעולם. ברמת המחיר, רף הכניסה למשפחת הרייזרים נותר ללא שינוי סביב ה-100 אלף שקלים. לעומת זאת, ברמת היכולות והביצועים, מנוע סדרת ה-900 מפיק 75 כו"ס לעומת מנוע סדרת ה-800 שהפיק 55 כו"ס. מדובר כאן בכלי פנאי אולטימטיבי, מהנה מאוד ובטיחותי".

התרשמות RZR 900 4 EPS

התעייפנו מהדיבורים ורצינו כבר לרכב. אני קיבלתי RZR 900 4 EPS ויצאנו לשטח לסיבוב קצר וממצה של 15 דקות. ממצה בגלל שהמסלול הקצר ניסה לספק הרבה גחמות:

  • שביל ישר שמאפשר "להרביץ" מהירות
  • סיבובים חדים לזריקת הזנב
  • קטע חולי עמוק בו אפשר בקלות להתחפר
  • הקטע שהכי אהבתי: עליה תלולה מאוד.

מה אני יגיד לכם? הכלי מדהים, עם יכולות שאפילו לא ידעתי לנצל, פשוט בגלל חוסר מקצועיות שלי.

הסדרה החדשה של פולריס (צילום רואי פרסול)

הסדרה החדשה של פולריס (צילום רואי פרסול)

למבינים שבניכם – המפרט של המפלצת RZR 900 4 EPS

נתוני מנוע:

  • נפח: 875 סמ"ק
  • סוג: 4 פעימות דו צילינדר DOHC
  • מערכת קירור: נוזל
  • מערכת דלק: הזרקת דלק
  • התנעה: חשמלית

חלקי הינע:

  • תיבת הילוכים: אוטומטית PVT
  • מצבי תיבת הילוכים: P/R/N/L/H
  • הנעה: 2WD/4WD  לפי דרישה
  • תמסורת סופית: וריאטור PVT אוטמטי

מתלים:

  • מהלך מתלה קדמי: DUAL A-ARM PERFORMANSC SERIES FOX 2" PODIUM X  31.1 ס"מ
  • מהלך מתלה אחורי: DUAL A-ARM PERFORMANSC SERIES FOX 2" PODIUM X  33.5 ס"מ
  • צמיג קדמי:  GBC 27X9-12
  • צמיג אחורי:  GBC 27X11-12

בלמים:

  • 4 בלמי דיסק הידראולים עם קליפר קדמי ואחורי כפול

מימדים:

  • בסיס גלגלים:  270.5 ס"מ
  • משקל יבש: 668  ק"ג
  • קיבולת מיכל דלק: 36 ליטר
  • מרווח גחון: 31.8 ס"מ
  • אורך/רוחב/גובה: 350.8 ס"מ/152.4 ס"מ/ 182.1 ס"מ

יכולת העמסה:

  • סבל אחורי: 136 ק"ג
  • מימדי ארגז אחסון: אורך 52.5 ס"מ/רוחב 94 ס"מ/ גובה 20 ס"מ

אבזור:

דלתות/כיסא נהג מתכוונן/ תא כפפות/לוח מכוונים דיגיטאלי הכולל: ספידומטר/מד מרחק/מד סיבובי מנוע/מד נסועה מתאפס/ שעון שעות/ מד הילוכים/ מד דלק/ בורר הילוכים/תאורה LED

הוספת תגובה