חדש: מרכז המבקרים של "ברא צמחים" ביקנעם

מרכז המבקרים של "ברא צמחים", חברה מובילה בישראל בתחום צמחי המרפא, ממוקם ביוקנעם. המבקרים מוזמנים לבקר בגן הרפואי הכולל למעלה מ-100 סוגי צמחים, לסייר במפעל הבוטיק לייצור תמציות צמחי מרפא שפועל במקום וליהנות ממגוון טיפולי גוף-נפש ממיטב המומחים

צילום יח"צ
צילום יח"צ

ברא צמחים

החברה המובילה בישראל לצמחי מרפא, אשר חרטה על דגלה לקדם את רפואת הצמחים בארץ, מציגה מרכז מבקרים ייחודי. מבקרי המרכז יוכלו להקריב מקרוב למעלה מ-100 סוגים של צמחי מרפא הגדלים ב"גן הרפואי" שבמרכז, בהם צמחים ארצ-ישראליים שלא קיימים במקומות אחרים.

מה במרכז המבקרים

במקום ייחשפו המבקרים לשיטות טיפול טבעיות לשיפור הבריאות והמודעות העצמית, המוצעות במקום. הביקור במרכז כולל גם סיור מודרך במפעל, בו נחשפים לשיטות הייצור הייחודיות של תמציות צמחי מרפא.

עוד ניתן ליהנות במהלך הביקור ממרכז טיפולי גוף-נפש, שמציע מגוון עשיר של טיפולים משלימים, המותאמים באופן אישי בהתאם לצרכי הפונה. במרכז יש צוות מטפלים ותיק ומנוסה וחדרי הקליניקות מאובזרים ומעוצבים באווירה טיפולית תומכת, נעימה, אסתטית ואינטימית. בין הטיפולים המשלימים שמוצעים במרכז:

כניסה למרכז המבקרים (צילום יח"צ)
כניסה למרכז המבקרים (צילום יח"צ)

יעוץ תזונתי

התזונה היא הבסיס לבריאות טובה. ייעוץ תזונתי הכרחי לבריאות וחיוניות ולמניעת מחלות וחשוב בטיפול במחלת סוכרת, בבעיות לב וביתר לחץ דם, עודף כולסטרול, באנמיה, בבעיות בתפקוד בלוטת התריס, באלרגיות, בקנדידה, באי-סדירות מערכת העיכול, בחולשה חיסונית ועוד. הייעוץ האישי מותאם לצרכיו הפרטניים של כל מטופל.

טיפול איורוודי

האיורוודה היא רפואה הודית עתיקה המותאמת לסגנון החיים של אדם המודרני. שיטה זו משלבת הנחיות לאורח חיים מאוזן, פורמולות צמחי מרפא מסורתיות, נקודת לחיצה, תהליכי ניקוי, תרגולי נשימה ויוגה-תרפיה, תרגילים להפחתת לחץ, טיפולי גוף שונים כמו נסך שמן, עיסויים וסאונות שונות ועוד. הטיפול מותאם באופן אינדיבידואלי, במטרה לסייע בהשבת האיזון הגופני-נפשי בעידן המודרני המהיר ועמוס הגירויים בו אנו חיים.

סדנאות לבישול בריא

באי המרכז מוזמנים להשתתף בסדנאות לבישול בריא, שמעוררות מוטיבציה להתחיל ולשמור על אורח חיים בריא, דרך למידה והכרה של 'מזונות על' והכנת מתכונים שונים מהם (דוגמת מאכלים טבעונים, שייקים, עוגות ומתכונים פשוטים וקלים להכנה נוספים).

בנוסף, חנות קונספט שפועלת במרכז מציעה את כל מוצרי 'ברא צמחים' ומוצרים משלימים נוספים לדרך חיים בריאה, כולל בר להתנסות בטעמים חדשים של מיצי בריאות, קרקרים מיוחדים ועוד.

מרכז המבקרים מציע ביקורים פרטניים וביקורים לקבוצות ולארגונים בתיאום מראש.

שעות פעילות של המרכז: ימים א' – ה' 9:00-19:00, יום ו' – 8:00-13:00

לתיאום ביקור או טיפול במרכז: 04-9899051/2

אתר החברה: https://www.bara.co.il/

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. Papa-Genho EqpanoQ

    בשביל מקום שאמור לטפל בחולים ואולי נכים – צילום המדרגות מאד מרתיע.

כתיבת תגובה