חדש: מלון "BayView" (ביי וויו) בחיפה

רשת מלונות אפריקה ישראל – זכיינית מלונות קראון פלזה והולידיי אין בישראל – מתחילה לנהל בימים אלו את מלון Bay View (ביי וויו) בחיפה, לשעבר מלון נוף שנמצא בבעלות משפחת חי. במסגרת הסכם שנחתם בין הרשת למשפחת חי, תנהל הרשת את המלון למשך 10 השנים הקרובות עם אופציה לחמש שנים נוספות. המלון מצטרף ל- 7 בתי המלון של הרשת הפזורים מחיפה ועד אילת.

חדר במלון (צילום אסף פינצ'וק)
חדר במלון (צילום אסף פינצ'וק)

מלון נוף

מלון ביי וויו, השוכן על רכס הכרמל הציורי, מונה 97 חדרים ברמות שונות לנוחויות האורחים: אקזקיוטיב המעוצבים בסגנון מודרני בגוונים של חום וצהוב וחדרי סטנדרט, חדרי סטודיו וסוויטות ג'וניור. כל החדרים משקיפים למפרץ חיפה והם מתאימים לאירוח נופש חוויתי או לאירוח של אנשי עסקים.

המלון שנקרא עד לאחרונה מלון נוף, עבר שיפוץ נרחב לשידרוג החדרים ושטחי המלון ובעתיד צפויה להתווסף לו קומה נוספת עם עוד 14 חדרים. עלות השיפוץ עומדת על כ-10מליון ש"ח. על העיצוב הופקד משרד האדריכלים נתן פייביש.

חזית מחודשת למלון (צילום אסף פינצ'וק)
חזית מחודשת למלון (צילום אסף פינצ'וק)

חדרי המלון

חדרי המלון והסוויטות נעים בין-22 מ"ר לחדר סטנדרט ועד 36 מ"ר לסוויטה והם כוללים: מסכי טלוויזיה LED , פינת קפה, כספות גדולות המותאמות למחשב נייד. חדרי האקזקיוטיב מציעים מקלחת שקופה שניתן לראות דרכה את הנוף המרהיב בזמן הרחצה ווילון מאפשר חציצה בין המקלחת לחדר.

מתקני המלון

למלון מס' אופציות לקיום אירועים – אולם המתאים לאירועים וכנסים עד 50 איש, מתחם הלובי הפתוח וחדר האוכל המהווה אף הוא אופציה לעריכת אירועים, חדר ישיבות שפונה לנופו הפרוס של מפרץ חיפה ומתאים במיוחד גם לפרזנטציות לאנשי עסקים, מסעדה אסיאתית ועוד.

הייחודיות של המלון בעיקרה היא בלובי הפתוח. קונספט ה- OPEN LOBBY המעוצב בסגנון מודרני ומיוחד ואווירה המקנה סביבה נוחה. המלון, נמצא בקרבת אזור בילויים ומסעדות, הנוף המרהיב נשקף מכל חדרי המלון, הלובי והמסעדות ומשלים אווירה פסטוראלית בסביבה יוקרתית של פסגת הכרמל.

לדברי מיכאל פלסז, מנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל: " אנו מברכים על השקת מלון ביי וויו והצטרפותו למשפחת המלונות שלנו, המלון עבר שיפוץ נרחב והוא כעת ממוצב כחוליה משמעותית בשרשרת מלונות אפריקה ישראל. המלון ינוהל בחיבור אשכולי עם מלון קראון פלזה חיפה הסמוך במרחק דקות הליכה ספורות. מדובר בהתחדשות משמעותית לרשת המלונות שלנו וכבר בקרוב נראה את פירותיה".

לובי מחודש (צילום אסף פינצ'וק)
לובי מחודש (צילום אסף פינצ'וק)

רשת מלונות קראון פלזה והולידיי אין בישראל

מאפ"י מקבוצת אפריקה ישראל, הינה זכיינית קראון פלזה והולידיי אין שהינם מותגים של קבוצת מלונות IHG המציעים אירוח אקסקלוסיבי ברמת אירוח גבוהה התאימה הן לנופש והן לאנשי עסקים. מלונות קראון פלזה פרוסים ביותר מ-40 מדינות וממוקמים בדרך כלל בערים המרכזיות בכל מדינה, במוקדי העסקים והבילויים המובילים. רשת מלונות אפריקה ישראל מציעה 8 בתי מלון ברחבי הארץ החל מחיפה בצפון ועד לאילת בדרום. בבעלות הרשת 2 מלונות נוספים באילת המנוהלים ע"י שוכרים – תחת המותגים – "מרקש" ו"לה-פליה" (לשעבר מלונות "הולידיי אין פטיו" ו"אקספרס ביט" בהתאמה).

מבצע השקה

מחירי השקה מיוחדים במלון Haifa Bay View עד סוף מרץ:

  • 550 ₪ לזוג ללילה באמצע שבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • 650 ₪ לזוג ללילה בסופשבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • חברי "מועדון המאושרים" יהנו ממחיר השקה מיוחד של  499 ₪  ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר או 690 ש"ח על בסיס חצי פנסיון.

כתיבת תגובה