חדש: אופל אדם אוטומאטית

אופל השיקה השבוע את Opel ADAM האוטומאטית האורבנית. אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה החזקות: "אנו מתכוונים להכנס לשוק בצורה אגרסיבית. שערי המטבע משחקים לטובתנו, ואת ההטבה הזו נעביר לציבור"

אופל אדם החדשה (צילום יח"צ חו"ל)
אופל אדם החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

OPEL ישראל

אופל השיקה את האופל אדם האוטומאטית האורבנית במסיבת עיתונאים בנמל יפו. את הארוע פתח אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה החזקות, יבואנית אופל, שסיפר כי הוא מתרגש מהמעמד שנערך 8 חודשים לאחר פטירת אביו, מייסד קבוצת שלמה החזקות, שלמה שמלצר. אסי שמלצר אמר כי הוא צופה המשיך גידול וצמיחה בענף הרכב: "כמות הרכבים שייכנסו לארץ תלך ותגדל. רכישת רכב הופכת להיות קלה יותר בין היתר בעקבות אפשרויות המימון והפוזיציה של יבואני הרכב".

שמלצר צופה נהירה של הנהגים לרכבים קטנים יותר. לדבריו, "ככל שרכבים אלה יהיו מעניינים וסקסיים יותר הם יקחו נתח שוק גדול יותר".

OPEL ADAM

אופל אדם האוטומטית מושקת בישראל עם חבילות אבזור מפנקות, מגוון אפשרויות התאמה אישית ומחיר תחרותי שיזניק אותה לצמרת קבוצת מכוניות היוקרה הקטנות.
בנוסף ליותר מ-100 אפשרויות ושילובי צבע מצוידת האופל אדם בתיבת הילוכים אוטומטית מתקדמת (MTA) בעלת חמישה יחסי העברה מאפשרת למצות את מלוא היכולת של מנוע ה-1.4 ליטר המספק 87 כ"ס. תיבת ההילוכים של האדם האוטומטית משלבת בין נוחות תפעול לבין זריזות, תוך השגת חיסכון מרבי בדלק, עם נתון של 21.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת והשתייכות לקבוצת זיהום 3 (בדגם עם מערכת Start-Stop, בבדיקת מעבדה). כמו כן, עומדת האדם האוטומטית בתקן זיהום האוויר המחמיר Euro 6.
על האדם האוטומאטית האורבנית החדשה, שתמכר במחיר אטרקטיבי של החל מ-91,990 שקל, אמר שמלצר: "זה רכב בגודל הנכון, בעיצוב הנכון ובמחיר הנכון. זה רכב נישתי שיכניס את הסקס אפיל לאופל. אנו מתכוונים להכנס לשוק בצורה אגרסיבית, שערי המטבע של השקל מול היורו עוזרים לנו להביא את הרכב במחיר נוח יותר, וניקח את ההטבה הזו ונעביר אותה לציבור. אנו גם מתחייבים מול הלקוח לטרייד אין עתידי. בעולם הנוכחי של חוסר ודאות ברגע שאתה מתחייב מול הלקוח לקנות ממנו את הרכב – זה יתן לו ביטחון. פעם רק לקסוס עשו את זה, אך אני מאמין שיבואן צריך לפעול כך היום. זה win win לשני הצדדים".

אופל אדם בנמל יפו (צילום דני בר)
אופל אדם בנמל יפו (צילום דני בר)

קטנה ואטומטית לאשה האורבנית

אילן טל, מנכ"ל אופל, אמר במסיבת העיתונאים כי "האדם האוטומאטית פונה לקהל לקוחות חדש. אני מעריך שעולם הרכב הידני מסתיים ב-60 אלף שקלים, ומעל המחיר הזה ידני לא נמכר כמעט. בגלל זה האדם האוטומאטית מאוד משמעותית עבורנו".

טל ציין כי הרעיון העומד מאחורי המכונית הוא רכב פרימיום בהתאמה אישית:

"הרעיון הוא רכב בתפירה אישית, פרסונליזציה. שלשכן שלך לא יהיה רכב כמו שלך, והכל מגיע מקורי מהיצרן. פרימיום זה לא רק להגיד פרימיום זה עניין של תחושה כשאתה נכנס לרכב כמו האדם. כשמניחים את היד על ההגה מעור באדם מריחים את היוקרה. והאדם הוא רכב פרימיום שהוא לא יקר. אנו מציעים שיק, כיף, נוחות ומרחב במחיר אטרקטיבי מאוד, גרמנית חצופה ב-91,990 שקלים".

טל אמר כי תחזית המכירות שלו לשנה הקרובה היא מכירת 1,000 יחידות של האדם האוטומאטית. לדבריו, "150,000 יחידות של הרכב נמכרו באירופה ב- 2014. התחזית שלנו היא למכור 1,000 יחידות בשנה".

כתיבת תגובה