אפשרויות יצירתיות לחגיגת בר מצווה

אין ספק כי מדובר בתקופה מרגשת מאוד. הילדים גדלים במהרה, והנה כבר העת לחגוג בר מצווה לילדכם האהוב. אירוע בר מצווה בים המלח עשוי לכלול פעילויות מאוד שונות ומגוונות, כך שעליכם רק לבחור מבין המוקדים הפופולאריים – במקום הייחודי בעולם.

דינה דגן על שפת ים המלח בביאנקיני. גם מבני של צבא ירדן צבועים וחגיגיים (צילום דני בר)

אירוע בר המצווה, הוא אירוע שמסמל את אחד מטקסי ההתבגרות החשובים בחייו של המתבגר, וגם בחייהם של הוריו. כשחוגגים בר מצווה, בין אם בים המלח או בכל מקום אחר, יש לקחת בחשבון את רצונותיו של הילד מחגיגת בר המצווה, אך כמובן שיש גם להתחשב ברצונות המשפחה, הקרובים והחברים. ים המלח הוא אחד מהאזורים המסקרנים ביותר בעולם, ואנשים מגיעים לכאן מכל קצוות תבל בכדי לחוות פלאי טבע אמיתיים. בר מצווה בים המלח עשויה לכלות פעילויות מאוד ייחודיות, ביניהן למשל: סיור במצדה עם החברים של הילד והמשפחה. נוסף על כך, גם תמיד אפשר לברר על צימרים ובתי הארחה איכותיים מאוד.

בר מצווה עם אדרנלין בים המלח

בא לכם להיות ממש מקוריים במהלך חגיגת בר המצווה? אתם מוזמנים לגלות את אזור עי גדי, ואת האזורים שבהם גם ניתן לצאת אל טיולי סנפלינג. ניתן לצאת אל טיולי סנפלינג בגילאים שונים ולהתאים את המסלולים בבחינת רמות הקושי, כך שגם הילד שלכם יוכל ליהנות מהבילוי הזה וגם אתם – ההורים.

אפשרות נוספת, היא חגיגת בר המצווה עם טרקטורונים בים המלח. צאו אל השטח, תתלכלכו ותשפריצו בוץ לכל כיוון, כי בר מצווה זה פעם אחת  בחיים. טיולי טרקטורים בים המלח הם אחד מסוגי הבילוי הנפוצים ביותר באזור, ואפשר לצאת אל הטיולים הללו בכל גיל. גם כאן, תוכלו לבחור במסלולים קופצניים וקופצניים פחות. אם אתם כבר באזור היפהפה הזה, אנו ממליצים לכם לברר לגבי בר מצווה במצדה. אחד מהמקומות היפים בעולם, וניתן גם לחוות את הזריחה באזור הזה, חוויה שתיזכר לנצח.

באולינג או טיפולי ספא טבעיים? במה בוחרים?

מדוע לבחור, אם אפשר לשלוח את הילדים למשחק באולינג, בעוד שההורים נהנים מטיפולי ספא טבעיים? חופי ים המלח הצפוניים, הם חופי ספא שברוכים במעיינות טבעיים. מעיינות אלו עשירים במלחים ובמינרלים, בבוץ שעשוי לסייע למצבים בריאותיים שונים ועוד. הכי חשוב, הנוף בו נתקלים באזור זה, הוא אחד מהנופים היפים בעולם.

גם אם חשבתם כי בר מצווה חייבת להיערך באולם מפואר, אתם מוזמנים להיווכח אחרת לגמרי. בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים תרים אחר יצירת האירוע המושלם – דווקא בטבע ובמקומות כמו ים המלח שלנו. האזור מספק בילוי לכל המשפחה, לכל החבר'ה, ולכל מי שחפץ לחגוג אירוע יפהפה שייזכר שנים רבות קדימה. אגב, מומלץ מאוד גם לבקר במערות קומראן – אתר ארכיאולוגי חשוב ביותר, והנופים כאן מרהיבים ברמות הגבוהות ביותר. מומלץ!

כתיבת תגובה