מה חדש על המדף של דני בר

לכבוד שבוע הספר כותרים חדשים של בישול, ילדים ומתח, לחופש הגדול אירועי קיץ ובילויי קיץ לילדים נוער וגם למבוגרים, גם מסעדות, מוצרים חדשים והצעות לטיולים מיוחדים ומפתיעים.

שבוע הספר

"הרפתקאות אוליבר" מאת מיטל צפרוני

הרפתקאות אוליבר מאת מיטל צפרוניהספר השני בסדרת ספרי הילדים המתארת את חוויותיו של הכלב אוליבר. הסיפור מתואר מנקודת מבטו של כלב מאומץ, שהאהבה העיקרית שלו והדבר שמניע אותו בחיים הוא אוכל. אוליבר מתגורר עם מיטל (שאימצה אותו) ודוג'ר, כלב נוסף שהצטרף למשפחה. בעקבות האהבה שלו לאוכל הולך אוליבר לאיבוד. בזמן שהוא שוהה מחוץ לבית, הוא חווה געגוע לבעליו ולדוג'ר, חרטה, זיכרונות מהעבר ופחד. בסופו של דבר, לאחר לילה קשה מחוץ לבית, סוף טוב הכול טוב, ואוליבר נמצא הודות לתליון שעל צווארו. באמצעות הסיפור הקוראים נחשפים לעולמם המיוחד של הכלבים ומקבלים מסרים, גם בנושא גידול בעלי חיים וגם מסרים של חמלה, סבלנות וקבלה של האחר.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של נורית יובל אשר מפיחה חיים בסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו. הספר מיועד לגילאי 3-7.

"מָה קָרָה, כֶּלֶב חָמוּד, הָלַכְתָּ לְאִבּוּד?". "כֵּן, כֵּן!" צָעַקְתִּי בְּקוֹל, "הָלַכְתִּי לְאִבּוּד!". הָאִשָּׁה הִבִּיטָה סָבִיב וְשָׁאֲלָה אֶת הָעוֹבְרִים וְהַשָּׁבִים: "מִישֶׁהוּ מַכִּיר אֶת הַכֶּלֶב הַזֶּה?". אִישׁ לֹא עָנָה. "מָה נַעֲשֶׂה אִתְּךָ? אֲנִי לֹא יְכוֹלָה לָקַחַת אוֹתְךָ אֵלַי הַבַּיְתָה", הָאִשָּׁה אָמְרָה, וּכְבָר כִּמְעַט הִתְיָאַשְׁתִּי. בְּבַקָּשָׁה, עִזְרִי לִי לִמְצֹא אֶת הַדֶּרֶךְ הַבַּיְתָה! (מתוך הספר)

מיטל צפרוני, (39) עורכת דין, טבעונית, ילידת שבי ציון שבגליל המערבי, וכיום תושבת קיסריה. בעלת משרד עצמאי "ולד צפרוני עורכות דין" בתחום המסחרי. אוהבת אדם ובעלי חיים, מאמינה ודוגלת בשוויון, מוסריות, חמלה ודאגה לסביבה. כמו בחייה האישיים "גם ההתנהלות העסקית שלי נעשית בראיה של התמונה הגדולה והתחשבות באחר".

"הרפתקאות אוליבר" מאת מיטל צפרוני. איורים: נורית יובל, הוצאת הספרים "אוריון", 28 עמודים. מחיר לצרכן 52 ש"ח, לגילאי 3-7.

להשיג בכל חנויות הספרים, דרך חנות ההוצאה בקניון ערי החוף, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il

"שמח במטבח – לחם" מאת אביגיל ויטלי וסם בר

הוא ספר שביעי בסדרת שמח במטבח –  סדרת ספרי הבישול לילדים הנמצאת בכל בית בישראל, והפעם ספר שכולו לחמים מסוגים שונים ובמגוון טעמים.

כל המתכונים בספר הנהדר הזה קלים להכנה ואינם דורשים ציוד מיוחד או טכניקות בישול מיוחדות. עליכם רק לפעול על פי ההוראות הפשוטות והאיורים מאירי העיניים, ותוכלו להפתיע את בני המשפחה והחברים במבחר לחמים משביעים וטעימים – החל בלחם לבן קלאסי, דרך לחמי שיפון ושיבולת שועל, ועד פיתות ולחם שום. אפילו לחמים מתוקים, סופגניות וקינמונים תמצאו כאן!

ספרים נוספים בסדרה: שמח במטבח צעדים ראשונים בעולם הבישול,  שמח במטבח עוגות ועוגיות, שמח במטבח מסביב לעולם, שמח במטבח שוקולד, שמח במטבח בנות, שמח במטבח מתוקים

"שמח במטבח – לחם" מאת אביגיל ויטלי וסם בר, מאנגלית: חגי ברקת, איורים: פרנצ'סקה קראבלי, צילומים: הווארד אלמן, הוצאת "דני ספרים", 64 עמ', מנוקד, מחיר לצרכן 54 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

"מסיביר באהבה" מאת אילנה תורטלטאוב

רומן אהבה אירוטי,  סיפור רווי בסיפורי הרפתקאות והתנסויות שניחוחם מסתורי ומסקרן וחושף עולמות חבויים שנדמים תחילה רחוקים וזרים, כמעט דמיוניים, אך כל דף ושורה מקרבים אל הקורא את דמויות הגיבורים ואת הטבע הפראי הקפוא והזר שנמסך ומתערבל, אך לא באמת מתמזג, עם החמסינים המהבילים של מציאות מוכרת.

האהבה הגורלית היא הנושא שבו עוסק הספר. אהבה של אישה לגבר נשוי שאינו יכול להיות שלה בשלמות. אלכס, מדען מבריק ומרשים ביותר ממוצא רוסי, מתכנת מחשבים נשוי שקורות החיים שלו ומעלליו מותירים בפה פעור את כל המתוודע אליו, מגיע למשרדה של אדית, יועצת השקעות בבנק, כדי ללמד אותה להשתמש בתוכנה חדשה. כבר מהרגע שבו נפגשו במקרה בחניה עבר בין השניים חוט בלתי נראה, שהלך והתהדק סביבם.

הגבר יפהפה ומקסים ואוהב אותה בכל לבו, אבל אהבתו קשה ופוצעת כמו ערבות הקרח האינסופיות שעיצבו את דמותו. אהובתו השברירית המאוהבת לכודה במערבולת יצרים ותשוקה שהופכים את חייה על פיהם. היא מיטלטלת בין אכזבה להשלמה ובין צער לשמחה, עד שהגורל מתערב וקובע מציאות נחרצת.

אילנה תורטלטאוב, מספרת כי את השראתה לכתיבת הספר קיבלה משפע הסיפורים המרתקים ממחוזות הרחוקים של סיביר ששמעה. הכתיבה עצמה ארכה כעשר שנים. "מסיביר באהבה" הוא הרומן הראשון שלה שיצא לאור. היא כתבה ספר נוסף שמחכה ליציאתו לאור ובמקביל היא עובדת  בימים אלה על כתיבת רומן חדש נוסף.

"מסיביר באהבה" מאת אילנה תורטלטאוב. הוצאת הספרים "אוריון", 352 עמודים. מחיר לצרכן 69 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, דרך חנות ההוצאה ברחוב סחרוב 19, קניון ערי החוף, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il

"הרצח של לינדה" מאת לייף ג.ו. פרסון

הראשון בסדרת ספרי המתח המצליחה "בקסטרום". זהו ספר מתח מסחרר, ריאליסטי ומלא בהומור שחור, והכי חשוב – הוא מפגיש אותנו לראשונה עם הבלש הכי שנון, פרובוקטיבי, מבריק ומעצבן בסביבה – אוורט בקסטרום. הבלש בקסטרום הוא לא סוג הגיבור הרגיל בספרי מתח מסוג זה, אלא יותר אנטי-גיבור שספק אם תרצו להסתובב בחברתו או לקבל ממנו עצות, אבל זה בדיוק כוחה של הסדרה בכיכובו. דווקא בגלל אופיו הבעייתי והרגליו המגונים, הקורא נמשך אל דמותו של בקסטרום ומצפה בקוצר רוח לראות האם הוא יצליח לפתור את התעלומה. לא לחינם הפכה הסדרה בכיכובו לאחת מסדרות המתח המצליחות בסקנדינביה ובעולם כולו.

באמצע קיץ שוודי חם באופן בלתי רגיל, אישה צעירה בשם לינדה, הלומדת באקדמיה של המשטרה, נרצחת באכזריות. לחקירת המקרה, בניגוד לרצונו, מוזעק משטוקהולם הבלש אוורט בקסטרום. יהיר, אנוכי, גזען ובעל דעות קדומות לגבי כל דבר, בקסטרום הוא אדם ללא שום חוש אחריות, חושב שכולם מלבדו הם אידיוטים מוחלטים, והרגשות היחידים שהוא מסוגל להביע הם כלפי דג המחמד שלו ובקבוק הוויסקי התורן שתמיד נמצא בסמוך אליו. כדי לפתור את מקרה הרצח של לינדה, חברי צוות החקירה של בקסטרום נאלצים להתמודד עם הבוס המיזנטרופ והבלתי מתפשר שלהם, בנוסף לכל המכשולים האחרים הנערמים בדרכם.

סדרת ספרי המתח בכיכובו של הבלש בקסטרום זוכה להצלחה אדירה במולדתה, שוודיה, ובכל רחבי העולם. היא מתורגמת לעשרות שפות ומשודרת כסדרת טלוויזיה מצליחה ברשת "פוקס" האמריקנית.

לייף גוסטב וילי פרסון השבדי הוא מאבחן פסיכולוגי מוביל והקרימינולוג הידוע ביותר בסקנדינביה, שהפך לסופר ספרי מתח מצליחים. משנת 1991 ועד 2008 שימש פרופסור לקרימינולוגיה בשירות משטרת שוודיה, וכמו כן הופיע בתוכניות טלוויזיה רבות כקרימינולוג מומחה. הוא מחברם של תשעה רומנים רבי מכר, ביניהם הרומן האחרון שלו "the Dying Detective" שזכה הן בפרס האקדמיה השוודית לשנת 2010 לסופרי מתח עבור הרומן הבלשי הטוב ביותר הן בפרס "מפתח הזכוכית" לשנת 2010 עבור הרומן הבלשי הסקנדינבי הטוב ביותר.

"בקסטרום  – הרצח של לינדה" מאת לייף ג.ו. פרסון, מאנגלית: נעמה בן דור, הוצאת "דני ספרים", 587 עמ'. מחיר לצרכן 68 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

איך להאכיל אלוף מאת מאיה גלפנד"איך להאכיל אלוף? – יומנה של בעלת מקצוע" מאת מאיה גלפנד

ספר הכולל עשרות מתכונים לצד מחשבות וסיפורים אישיים שכתבה כאשתו של בוריס גלפנד, סגן אלוף העולם בשחמט. גלפנד מציגה את האוכל כהשקפה של אישיות האדם. האדם יכול ללבוש מסכה על פניו, אך האוכל חושף את כל שהאדם מנסה להסתיר. לדעתה מה שאדם מכניס לפיו – משקף אותו הרבה יותר טוב ממה שהוא מנסה להביע באמצעים אחרים. היא ניסתה לשקף דרך האוכל את מסעו של בעלה בוריס מילדותו עד לפסגת הקריירה של שחמטאי מקצועי – הדו-קרב על תואר אלוף העולם.

הספר הוא תפריט אישי מיוחד שלה שהוכן בהתייעצות עם דיאטניות בקשר לתזונה נכונה. מטעמים מהמטבח הרוסי, הקווקזי, האסיאתי והאירופאי. התפריט מורכב ממאכלים פשוטים וממאכלים מורכבים – כאלה שנעשים בשנייה וכאלה שדורשים זמן הכנה ממושך. כל התבשילים בריאים, יפים וכמובן טעימים.

בין המתכונים: עוגת בצק פריך עם תפוחי עץ ומרנג שוויצרי, דג אמור שלם במלח גס, צלעות עגל אפויות בתנור, ריבת אוכמניות שחורות ותפוח, מנטים (מאכל מהמטבח המרכז-אסיאתי), פלוב (פילאף) עם בשר, סלט אוליבייה, צימס.

מסר שהיא מעבירה הוא שההבדל היחיד בין המטבח לחיים הוא שאין בחיים מתכונים הרשומים בספר בישול.

זהו ספרה השני של מאיה גלפנד (32) אם ל- 2 ילדים, תושבת ראשון לציון, שהוציאה לאחרונה גם ספר לבני נוער, "הרפתקאותיו של עלה הפיקוס בארץ הקקטוסים" בהוצאת "גוונים", סיפור התבגרות המתווך דרך דמותו של עלה קטן וחבריו הפרחים. כמו בתהליך הגדילה של כל אחד, ילד או צמח, גם כאן יש קושי, פחד וסכנה ולבסוף שמחה ופריחה.

בוריס גלפנד, בעלה של מאיה, הוא שחמטאי ישראלי בדרגת רב אמן בינלאומי, סגן אלוף העולם בשחמט, ראש בנבחרת ישראל. במאי 2012 התמודד נגד וישוואנתן אנאנד באליפות העולם בשחמט 2012 ונוצח בשלב שובר השוויון במשחקים מהירים. בשנת 1992 דורג גלפנד במקום השלישי בעולם אחרי אלופי העולם גארי קספרוב ואנטולי קרפוב. גלפנד הוא מרבי האמנים הגדולים בעולם בשני העשורים האחרונים וגדול שחמטאי ישראל בכל הזמנים, מחזיק גביע העולם, אלוף אולימפי, ניצח יותר מ40 תחרויות בין-לאומיות. נכון לאפריל 2015 מד כושרו הוא 2747, והוא מדורג במקום ה-15 בעולם ובמקום הראשון בישראל.

"איך להאכיל אלוף? יומנה של בעלת מקצוע" מאת מאיה גלפנד, איורים: מקס מלצר, הוצאת "מסדה", 216 עמודים, מחיר מומלץ 79 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים.

"מעט ולאט" מאת בטי בן בשט

הוא ספר שנכתב בנימה אוטוביוגרפית שמשלבת סיפור חיים לצד תובנות ומידע מעשי שנרכשו מניסיון חיים בצל לקות ראייה.  דרך סיפורה האישי ובגילוי לב יוצא דופן חושפת הכותבת את המסע שעובר אדם שמאבד את ראייתו, החל מהרגע בו נוחתת עליו הבשורה המטלטלת ועד לשלב בו הוא חוזר למעגל החיים ומוצא בתוכו את הכוחות להתמודד עם המגבלה הקשה. בטי נשואה לנכה צה"ל ומכירה היטב גם את החיים לצד אדם עם מוגבלות. מהמקום הזה יש לה את היכולת להבין את שני הצדדים. נקודת מבט זו מייחדת את הספר הזה מכל מדריך אחר. בעוד עיוורון הוא מצב ברור וחד משמעי שקל להמחיש ולדמיין אותו, לקות ראייה היא שלב "אפור" שהסביבה מתקשה להבין. אדם בעל לקות ראייה זקוק לתיווך ויזואלי שישלים את חוסרי הראייה שלו. זוהי מטלה שיכולה להיות מורכבת ומסובכת או טבעית ונוחה כאשר יש למי שמסייע את הכלים הנכונים, רצון והבנה מלאה.

זהו ספר חשוב לכל מי שמכיר או חי לצד אדם בעל לקות ראייה ויש בו רצון להבין את עולמו. בספר זה בטי פותחת צוהר אל תוככי הנפש של מי שנאלץ להתמודד עם שינוי כל כך גדול וכואב כמו אובדן ראייה, שמשנה כל פיסת חיים ונוגע בכל תחום של יכולת ועשייה. נוסף לכך יש בו צרור עצות מעשיות מניסיונה ומניסיונם של חבריה.

בטי בן בשט (51), אם ל- 2 ילדים בוגרים, תושבת גבעתיים.  עסקה בעברה באדריכלות ועיצוב פנים ולאחר הסבה מקצועית התמחתה בטיפול והוראה ברפואה משלימה. במקביל היא כותבת לאורך השנים מאמרים וסיפורים קצרים. מעט ולאט הוא ספרה הראשון.

בטי בן בשט נותנת מספר טיפים:

  • הפער בין רוצה ליכול – להבין את הדילמות.
  • איך לסדר את סביבת המגורים/עבודה (חפצים, תאורה, מכשולים, מה עושים עם משחת השיניים ושלט הטלוויזיה).
  • הנשק הסודי – תאום ציפיות. איך לנהל משא ומתן מתוך כבוד הדדי.
  • לראות בשבילו ולא במקומו – איך לתאר מה רואים בצורה יעילה ביחס למגבלת הראייה.
  • לא תמיד קל לחיות לצד אדם עם מוגבלות – מותר להגיד את זה.

"מעט ולאט" מאת בטי בן בשט. הוצאת הספרים "אוריון", 144 עמודים. מחיר לצרכן 59 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, דרך חנות ההוצאה ברחוב סחרוב 19, קניון ערי החוף, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il או בפנייה ישירה לבטי באימייל [email protected] או דרך הפייסבוק.

מסעדות

חדש: פיאנו פיאנו בנתניה

במהלך חודש יולי הקרוב יושק במתחם "רוגובין סנטר" בנתניה סניף נוסף של המסעדות האיטלקיות 'פיאנו פיאנו' בהשקעה של 3 מיליון שקל. הסניף שיפתח יהיה הראשון מבין סניפים נוספים שאמורים להיפתח במהלך השנים 2016-2017 בערים רחובות, חיפה, הרצליה, קריות ואשדוד .

קבוצת לב אחזקות היא המפעילה של מסעדות פיאנו פיאנו (יקנעם וכפר סבא) ושותפה במסעדת 'בליני' הוותיקה בתל אביב (סוזן דלאל). הקבוצה עתידה לפתוח בעוד שבועות בודדים, את הסניף הדגל שלה בעיר נתניה.

"הרעיון לפתוח סניפים נוספים למותג  'פיאנו פיאנו' נובע מהרצון שלנו לבנות רשת מסעדות איטלקיות איכותיות במחיר עממי. הבשורה לתושבי אזור נתניה היא שמעכשיו יהיה להם מסעדה איטלקית איכותית וזולה, בסטנדרט הגבוה ביותר שקיים בארץ." מספר אסף לב מבעלי הקבוצה ומוסיף "מבדיקה שערכנו התברר שאין אף מסעדה איטלקית איכותית בנתניה והקהל הצעיר באזור מתאים לסגנון המסעדה שלנו".

מיני קיורטוש ואייס פסיפלורה (צילום יח"צ)
מיני קיורטוש ואייס פסיפלורה (צילום יח"צ)

קיורטוש משיקה 5 מנות מרעננות לקיץ

רשת קונדיטוריות קיורטוש המאפה ההונגרי משיקה 5 מנות מרעננות ומפתיעות לקיץ:

  • מיני קיורטוש + אייס קפה…הדרך המושלמת להתחיל את היום, 22 שקלים.
  • מיני קיורטוש + אייס פסיפלורה, מרענן וטעים לקיץ הישראלי, 22 שקלים.
  • קיורטוש גלידה – שילוב מושלם ומפנק של מאפה הונגרי וגלידת, 24  שקלים.
  • קיורטוש גלידה ופירות העונה,  מנה מפנקת ומרעננת, 30 שקלים.
  • פלרינה במילוי קרם פטיסייר – מאפה איטלקי עשוי בצק קריספי מיוחד במילוי קרם וניל צרפתי – תענוג אמיתי שאסור לפספס, 15 שקלים.

רשת קונדיטוריות קיורטוש המאפה ההונגרי הוקמה בשנת 2006 על ידי דורון רגב. הרשת מציעה  כ-150 מוצרים במגוון: מאפים, עוגות, עוגיות, קישים, קינוחים, מאפים ללא סוכר, מגשי אירוח לאירועים ולמשרדים וגם קפה.

לקיורטוש המאפה ההונגרי 10 סניפים בפריסה ארצית ובכוונתה לפתוח במהלך השנה הקרובה סניפים חדשים  ברחבי הארץ. כמו כן מקדמת הרשת מודל של הרחבת הרשת באמצעות זכיינים ודוכני מכירה.

קיורטוש הינו מאפה שמרים מיוחד חלבי, מצופה בקרמל, חלול מבפנים, המגיע בטעמים וציפויים שונים. הקיורטוש נאפה על שיפוד עץ בתנור מיוחד. במהלך טיול שורשים בהונגריה גילה השף דורון רגב את המאפה "kurtush kalach"  והביא אותו לישראל בשנת 2006 .

לאתר הרשת  קיורטוש

שיסאקי טונה טרטר (צילום אפיק גבאי)
שיסאקי טונה טרטר (צילום אפיק גבאי)

מסעדת "קיוטו" עם מנות חדשות

מסעדת היוקרה "קיוטו", אשר הביאה את בשורת המטבח היפני לארץ, היא אחת המסעדות היפניות הידועות והוותיקות. "קיוטו" יוצרת מזיגה ייחודית בין מאפייניו של המטבח היפני, לבין הטעם המיוחד של המטבח הים תיכוני. השילוב הנהדר ויוצא הדופן של תרבויות, טעמים וצבעים ממצב אותה בין המסעדות המובילות בארץ. המנות החדשות משלבות סושי, נודלס וקינוחים. מנות מרעננות ללקוחות הותיקים והחדשים ליצירת חוויה קולינרית מרגשת.

בין המנות החדשות:

  • מורי אבי רול – רול עם שרימפס טמפורה, טמאגו, מלפפון וגזר עטוף באבוקדו ופירורי טמפורה – מחיר 63 ₪
  • צ'ו שף רול – רול עם סלמון פנקו, אספרגוס ואבוקדו עטוף בסלמון טרי ובצל ירוק – מחיר 63 ₪
  • סשימי רול דגים ואיקורה – טונה, סלמון, אבוקדו עטוף במלפפון ואיקורה (ללא אורז) – מחיר 56 ₪
  • מידורי ספייסי– אטריות תרד, ברוקולי, שעועית ירוקה, אספרגוס ובצל ירוק ברוטב קארי ירוק וחלב קוקוס עם נגיעות קשיו וכוסברה – מחיר 69 ₪
  • צלחת הפתעות –  מוס לוטוס,שוקולד ווניל עם טראפלס, נגיעות קראמבל קקאו, גלידת וניל מקופלת ושוקולד עוגיות – מחיר 54 ₪
  • שוקולד בום–  מוס שוקולד על עוגית שוקולד עם שערות חלבה וטוויל שוקולד לבן – מחיר 44 ₪
  • שיסאקי טונה טרטר- טרטר ברוטב השף, על קרם אבוקדו וכוסברה – מחיר 74 ₪

קיוטו, אריה שנקר 7, הרצליה,  טל' 099587770

שעות פעילות : א'- ה' 12:00 עד אחרון הלקוחות, ו'- ש' 13:00 עד אחרון הלקוחות

אתר הבית:  www.kyoto.co.il

CULINARY 2015

תערוכת קולינריה 2015 נערכה השבוע והוצגו בה מגוון מוצרים חדשים: דברי מאפה, סלטים, ציוד לפיצריות, גבינות ועוד. גם דבוראים הציגו בתערוכה הארצית לקולינריה

בביתן מועצת הדבש מגוון רחב של סוגי דבש וחידושים בתחום. הדבוראים, נגה ראובן מיישוב מנות, יובל ונטע לין מכפר ביל"ו וגל גולן ממושב גילת שבצפון הנגב, השתתפו בתערוכה השנתית למזון וקולינריה- CULINARY 2015, שהתקיימה במלון דן פנורמה בתל אביב ומיקמו בקדמת הבמה את הדבש הישראלי.

הדבוראים משכו מבקרים רבים לביתן מועצת הדבש שהיה גדוש במוצרי המכוורת, ביניהם: שפים, מסעדנים, קונדיטורים, בעלי מעדניות, ועוד רבים. הדבוראים המליצו על מגוון סוגים ל"ממתיק הטבעי של הטבע", על שימושיו הרבים, הציגו ריבוי טעמים, ניחוחות ומרקמים והציבו בפני הבשלנים והשפים מכלול אפשרויות ואתגרים קולינריים. בנוסף, ציינו בפני המבקרים את חשיבות התמיכה בתו האיכות- "דבש איכות ישראלי" וחשיבותה הרבה והקריטית של דבורת הדבש לקיומו של ענף החקלאות בארץ.

החופש הגדול

לינת שטח (צילום יח"צ)
לינת שטח (צילום יח"צ)

לינת שטח בגן הלאומי גן השלושה-סחנה

בחודשי הקיץ ממשיכים את המסורת בסחנה עם לינת שטח בלילות שישי בגן הלאומי גן השלושה-סחנה (אחד האתרים היפים בעולם על פי בחירת מגזין TIME). אחת האופציות המיוחדות לחופשת סוף השבוע בישראל תהיה בלינת שטח במדשאות הגבעה בגן השלושה שתתאפשר בלילות שישי. לינת השטח באחד האתרים היפים בעולם כוללת גם ביקור למחרת באתרים המיוחדים בגן השלושה [מוזיאון הארכיאולוגיה, אתר שחזור 'חומה ומגדל', גן הפעמונים], רחצה חופשית לאורך כל היום ועוד. מומלץ להעשיר את החוויה בביקור באתר התיירות פארק המעיינות הצמוד לגן השלושה.

בגן הלאומי 'גן השלושה' (סחנה) זורם נחל האסי – עם טמפרטורת מים קבועה של 28 מעלות, בריכות טבעיות, מתקני משחקים והרבה דשא וצל. הגן נבחר לאחד מעשרים האתרים היפים ביותר בעולם (על פי מגזין TIME), במרכזו נובע מעיין מתחתית בריכה טבעית, משובצת מפלי מים יפהפיים וגשרוני אבן. בגן נמצאים גם מוזיאון לארכיאולוגיה הכולל פריטים נדירים מארצות הים התיכון, אתר משוחזר "חומה ומגדל" הכולל הפעלות לילדים, "גן פעמוני ההתיישבות" ועוד הפתעות (והכול כלול במחיר כרטיס הכניסה. מומלץ לילדים ולכל המשפחה.

הלינה אפשרים החל מהסופ"ש הזה ועד 12.9. רישום מראש חובה.

בחודשים יוני וספטמבר – מהשעה 17:00 ועד שעות הסגירה למחרת.

בחודשים יולי-אוגוסט – מהשעה 18:00 ועד שעות הסגירה למחרת.

מחיר הכניסה ללינת השטח: 63 ₪ למבוגר ו – 53 ₪ לילד מעל גיל 5.

לפרטים נוספים –גן השלושה – 04-6586219   https://www.gan3.co.il

"לילות רמדאן"-סיורים בחודש הרמדאן

מה היא לילת אל-קדר ?, מה היא תפילת התראויח ?, מהן ארוחת אל-סוחור וארוחת האיפטאר ומה ההבדל ביניהן ?, מי חייב בצום על פי האיסלאם ?, מה היא החשיבות הדתית והרוחנית בצום ?

התשובות לשאלות אלו ולעוד שאלות ומנהגים ולעולם שלם ומרתק- קשורות כולן לחודש הרמדאן . בחודש זה חלה מצוות הצום, שהיא אחת מחמשת עמודי האיסלאם. אותו חודש בשנה שהוא לכאורה מוכר אבל לא ידוע דיו.

ולכן מזמינות "סיכוי – העמותה לקידום שוויון אזרחי" וקבוצות "תיירות אזורית משותפת" לקחת חלק ב: "לילות רמדאן"

סיורים לכל המשפחה באיכסאל, אום אל פחם-ברטעה, באקה אל גרבייה, טירה, כפר קאסם, נצרת וסולם להיכרות מרתקת ומרגשת עם מקומות, מנהגים, מסורות, אנשים וטעמים בתקופה החשובה ביותר בתרבות הערבית- מוסלמית

בין התאריכים 18 ביוני – 17 ביולי 2015

אירועי "לילות רמדאן" מתקיימים משעות אחר הצהרים מזמן ההכנות ל"איפטאר"- ארוחת שבירת צום הרמדאן ועד לשעות שלאחר הסעודה, עת הרחובות מתמלאים בריחות, צלילים, אנשים ותפילות. הדרכת הסיורים היא ערבית-יהודית משותפת של תושבי המקום והיציאה לסיורים היא בצורה מאורגנת מנקודות מפגש של כל אזור

"בעמק ובהר"- קבוצת תיירות אזורית משותפת הרי נצרת-עמק יזרעאל מזמינה לסיורים ב:

  • טעימה מחוויית הרמדאן בנצרת – סיור בשוק ובלב העיר והזדמנות לטעום ולקנות מטעמים מסורתיים בדוכנים המקומיים ואירוח בביתה של משפחה מקומית לטקס שבירת הצום. בין השעות 18:30 -20:30 / מחיר  50 ₪ לאדם
  • רמדאן בסולם או באיכסאל – טיול בגרעין הכפר • עתיקות, מסורת ומנהגים  • אירוח משפחתי לארוחת האיפטאר המסורתית בבית המארחים. בין השעות 19:00 – 22:00 / מחיר 95 ₪ לאדם
  • לילות הרמדאן בנצרת – סיור המתחיל בשעות בין הערביים ונמשך עד רדת הלילה וכולל סקירה ותצפית על העיר, ביקור בעתיקות ומסגדים, הצצה לשווקים ולדוכני האוכל שברחובות העיר והתרשמות מההכנות לשבירת הצום, ארוחת האיפטאר המסורתית שבנצרת היא פומבית בכיכר שיהב א-דין אחרי זה הצטרפות לחגיגה הלילית ברחובות. בין השעות 17.00 -22.00 / מחיר 165 ₪ לאדם

מיוּזיקה Musica

תערוכת קיץ  אינטראקטיבית חדשה של האמן והמוזיקאי מיכאל ברדקה במוזיאון המדע בירושלים בין התאריכים 18.6.2015 – 8.10.2015.

קיץ של שעשועי מוזיקה לכל המשפחה: תערוכה אורחת עם 60 מוצגים מוזיקליים המזמינים את המבקרים לנגן, להתנסות ולבנות. הופעות, סדנאות והדגמות – והכל בכרטיס אחד!

מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים  יארח הקיץ את "מיוזיקה" Musica תערוכה אורחת מגרמניה של האמן מיכאל ברדקה. התערוכה הייחודית מציעה בילוי קיצי של שעשועי מוזיקה לכל המשפחה וכוללת למעלה מ – 60 מוצגים. המוצגים השונים מעוררים סקרנות ורצון להתנסות וליצור כלים ומוזיקה ומעודדים הבנה אינטואיטיבית של עקרונות מוזיקליים כגון קצב, גובה צליל, מרחקים בין צלילים ועוד. התערוכה מאפשרת התנסות עצמית לצד שיתוף פעולה ועבודת צוות.

עבודותיו של מיכאל ברדקה, אמן ובונה כלים מוזיקליים פונות לקהל הרחב ומכירות לו באופן חווייתי את עקרונות המוזיקה, תוך הצגת  אפשרויות מגוונת של בניית כלים מוזיקליים מחומרים שונים, המשלבים  בין תחומי המדע, טכנולוגיה ומוזיקה.

ברדקה, מיסד ומקים את מוזיאון המוזיקה הנודד Mobile Music Museum בדיסלדורף, גרמניה, נודד עם תערוכותיו בין פסטיבלי מדע ומוזיקה, מקיים כיתות אמן וסדנאות לבוני מוצגים ומיצבים, ומופיע בפני קהל רחב ואנשי מקצוע

המוצגים בתערוכה בנויים מחומרים מצויים ופשוטים ועשויים מצינורות ביוב גדולים, אבן, עץ, זכוכית, מתכת או פלסטיק. המבקרים בתערוכה מקישים עליהם, לוחשים לתוכם, טובלים אותם במים, משנים את גודלם וצורתם – ויוצרים מגוון רחב של צלילים. כל המוצגים מזמינים משפחות עם ילדים צעירים לגעת בהם, להפעילם, לנגן וליצור את המוזיקה שלהם, ללא צורך בידע מוזיקלי קודם ובנוסף בונה האמן, מיכאל ברדקה,  פסל צינורות מיוחד וחדש בחצר המוזיאון עליו יוכלו המבקרים להקיש ולנגן. בנוסף, התערוכה משלבת גם מיצגי  מוסיקה  אלקטרוניים המזמינים  את המבקרים להעמיק את ההבנה המוזיקלית וליצור מוזיקה עכשווית. תערוכת מיוּזיקה Musica בתמיכה ובחסות מכון גתה לרגל 50 שנה ליחסים הדיפלומטיים ישראל – גרמניה.

עם תחילת החופש הגדול, החל מה- 1 ביולי, יוצעו במוזיאון המדע גם סדנאות, הופעות  והדגמות לכל המשפחה:

  • תלמידי האקדמיה למוזיקה יופיעו בקטעים קאמריים קצרים מוסברים, אותם ינגנו על כלי נגינה "רגילים" וכן יקיימו סדנאות מוזיקה אלקטרונית לילדים ובני נוער.
  • 'סקסופון בלון' – מדריכי המוזיאון ידריכו את הקהל הרחב בסדנאות לבניית כלים מוזיקליים מחומרים פשוטים.
  • סדנת הקשה המונית (מצרף) בה המבקרים בונים תיבות תהודה, מצרפים אותן אחת לשנייה ולמעשה יוצרים כלי נגינה ענק והמוני.
  • 'רואים צלילים' – הדגמה מדעית מוזיקלית בה שוברים כוסות זכוכית באמצעות גלי קול, 'מנגנים' בצינור גז ובו להבות מרקדות ומגלים כיצד ניתן לראות את הקול.
  • 'אור וקול' – גזר, מקל מטאטא וחליל בארוק הם כולם צינורות. אור דובּקוׄבסקי, פיזיקאי ומוסיקולוג, ידגים וישתף כיצד ניתן לנגן בעזרת צינורות שונים ומשונים.
  • 'קול הגוף' -הפעלה המונית בתיפוף על הגוף – חוויה מיוחדת של תיפוף, קצב ותנועה. עם קבוצת פירומניה.

מלבד מוצגי המוזיקה יוצגו במהלך הקיץ במוזיאון למעלה מ – 10 תערוכות שונות.

מחירים: ילדים עד גיל 5 – חינם, ילד  מעל גיל 5 /מבוגר  60 ₪, כרטיס משפחתי (הורים וכל ילדיהם או סבים וכל נכדיהם) 220 ₪. הנחות: מחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים, מועדוני לקוחות שונים.

שעות פתיחת המוזיאון בחודשים יוני ויולי:  ב'-ה' 18:00-10:00, ו' 14:00-10:00, שבת 16:00-10:00    www.mada.org.il

מחנות הקיץ של החברה להגנת הטבע

החברה להגנת הטבע מציעה לבני הנוער, בגילאים שבין כיתות ה' עד י"ב', מחנות קיץ עם אקשן אמיתי, חווייתי וחברתי. המחנה כולל חמישה ימים (כולל לינה וכלכלה מלאה) שיקפיץ לצעירים את האדרנלין לשמיים ויסדר להם אחלה קיץ שבעולם. מחנות הקיץ מתקיימים בבתי ספר שדה של החברה להגנת הטבע במשך 5 ימים וחלק מהמחנות כוללים גם לינת שטח לאור ירח.

במחנות מגוון פעילויות טבע ואתגר מסביב לשעון: ♦ מפגש עם נוער מכל הארץ ♦ טיולי טבע מרתקים ומסלולים רטובים ♦ ספורט אתגרי: סנפלינג, קיר טיפוס, טיפוס על חבלים ♦ ספורט ימי: שייט בקיאקים, סירות מרוץ, שנורקלים ♦ תצפיות ליליות על בעלי חיים ♦ בניית רפסודות ♦ בישולי שדה ומסלולי אתגר ♦ בריכה ♦ מסיבות לאור ירח  ♦ קורס צלילה למתחילים (כוכב ראשון) וכמובן, דגש על תכני שמירת טבע ואיכות סביבה.

מחנות הקיץ כוללים: מדריכים בוגרים ומנוסים של החברה להגנת הטבע * דגש מיוחד על ביטחון ובטיחות לפי נהלי משרד החינוך * הסעות מאורגנות מהערים הגדולות ולאורך ציר הנסיעה * אוטובוס צמוד כל ימי המחנה  * המחיר כולל כלכלה מלאה ולינה בבתי ספר שדה.

מחנות הקיץ של החברה להגנת הטבע ידועים מזה עשרות שנים בניסיון החינוכי העשיר ובאיכות ההדרכה שלהם. במהלכם נחשפים הילדים ובני הנוער לערכי אהבת הטבע והסביבה, נהנים מפעילויות טבע מרתקות במקומות ייחודיים ויוצרים חברויות שנמשכות גם לאחר המחנה. מחנות הקיץ מספקים יתרונות שפשוט אין במקום אחר: הזדמנות להיות עצמאיים ובוגרים, לרכוש מיומנויות וערכים, להכיר חבר'ה חדשים ולבלות בטבע הקסום של הארץ – הזדמנות לחוויה מיוחדת שתלווה אתכם כל החיים.

מחנות קיץ לדוגמה:

  • צוללים קדימה – מחנה צלילה כוכב ראשון למתחילים (כיתות ט' – י"א'): נעבור קורס צלילה כוכב ראשון (ע"י מועדון צלילה מוסמך), נבקר במצפה התת ימי, נפגוש יצורים ימיים מרתקים,  נטפס על הרים ונשמע סיפורים מסביב למדורה.
  • גולן: בין מים לשמיים – (כיתות ו'-ז'): נשוט בקיאקים בירדן ובכנרת, נטייל בנחלים השוצפים של הצפון. נפגוש בזוחלים, נרחץ במעיינות הגולן הצוננים, נשחה בבריכה לאור כוכבים, נעשה כיף חיים עם בננות ומזרנים ואפילו נשן על החוף הכנרת לאורו של ירח.
  • דרך המים באלון תבור (כיתות ח'-ט'): נעשה סנפלינג בהרים, נרד במפלים של נחל יגור, נשוט בקיאקים, נבנה ונשיט רפסודות, נלון תחת כיפת השמיים ונצפה לזריחה במצוק הארבל. נעפיל גם לפסגת הר תבור ונגלוש במצוק הגלבוע.

מחירים: 2245 ש"ח לחברי החברה להגנת הטבע ולמצטרפים חדשים. המחיר לאורח: 2495 ₪.. מחיר למחנה צלילה: 3485 ₪ לחברי החברה ומצטרפים חדשים ,3735 ₪ מחיר אורח.

מבצעים: חבר מביא חבר: 75 ₪ הנחה לכל חבר. מבצע רישום מוקדם עד ה30.5: 100 ₪. אין כפל מבצעים. מחיר מיוחד לוועדים וארגונים.

לפרטים והרשמה: החברה להגנת הטבע:  057-2003030,  03-6388688  summer.teva.org.il

טריק ארט (צילום אוהד רומנו)
טריק ארט (צילום אוהד רומנו)

טריק ארט Trick art  

תערוכת תעתועי ראיה הגדולה והראשונה מסוגה בישראל נערכת בחודשים יולי – אוגוסט 2015 – ביתן 2 החדש, גני התערוכה.

טריק ארט היא תערוכה שונה מכל מה שראיתם עד היום. היא תתעתע במוח שלכם, תכניס אתכם לעולמות קסומים ומפתיעים ותאפשר לכם ליצור את הפנטזיה הייחודית שלכם.

טריק ארט היא תערוכה שהמבקרים בה, גם משתתפים בה. המבקרים, למעשה, הם גיבורי התערוכה.

התערוכה, שמשתרעת על שטח של כ-2.5 דונם, תכיל מגוון מתחמי אטרקציות אינטראקטיביות, מופלאות ומרהיבות, המבוססות על תעתועי מוח ואשליה אופטית, המתאימות לכל המשפחה. במתחם תמצאו עשרות ציורי תלת ממד ענקיים ומרהיבים, המצוירים על הקירות והרצפה, אשר מתעוררים לחיים ומזמינים אתכם להיכנס פנימה.

בניין מראות מרהיב בו תוכלו לקרוא תיגר על חוקי הפיזיקה: לעמוד, לשכב, לכרוע ולזחול על משטח הבניין, להיתלות על אדן החלון, לטפס על קירותיו או ליפול מחזיתו וליצור את הפנטזיה שלכם. מבלי להזדקק לכוחות על. והכי חשוב – לצלם!

אל תשכחו להביא מצלמות. בטריק ארט חובה לצלם ולהצטלם, והרבה.
זהו חלק בלתי נפרד מהתערוכה. טריק ארט נועדה למלא את אלבומכם בעשרות תמונות קסומות ומפתיעות. כל מבקר יקבל בכניסה לתערוכה חוברת עם טיפים לצילום נכון ואיכותי בכל מתחם. על רצפת המתחמים יסומנו נקודות צילום לאיכות מרבית בשילוב תאורה מתאימה. חדר מופלא בו אדם העומד בפינה אחת 'הופך' לענק, ואילו האדם העומד בפינה השנייה נראה כגמד. ברגע שינועו מצד אחד של החדר לצדו השני ישתנה גודלם באופן קיצוני. השתמשו בדמיון העשיר שלכם; הסתובבו בין המתחמים זחלו, טפס והצטלמו וצרו את האשליה הייחודית שלכם.

מחיר כרטיס: 99 ₪. כרטיס משפחתי: 280 ₪ (2 הורים + 2 ילדים עד גיל 13).

לאומי קארד: 1+1….לרכישת כרטיסים: Eventim – *9066 www.eventim.co.il

ארועי יין בירה ואוכל קרובים

חגיגות לילה לבן - המבורגר מנתחי בקר (צילום יח"צ)
חגיגות לילה לבן – המבורגר מנתחי בקר (צילום קונספטיק)

חוגגים לילה לבן ברשת BBB

רשת BBB, מפנקת את לקוחותיה  בחגיגות לילה לבן, שיתקיים בתל אביב, בתאריך – 25.6.15.

החל מהשעה 23:00 בלילה, יציעו סניפי BBB  תל אביב, (רח' הארבעה 12, רח' יגאל אלון 96 ורמת החייל רח' הברזל 12 א') מנת המבורגר מנתחי בקר מובחר כולל תוספת חמה לבחירה ב- 39 ₪ בלבד!

חברי מועדון רשת BBB ייהנו מ- 10% הנחה נוספים. המבצע תקף בסניפי תל אביב בלבד!

שישיטלקי  (צילום יח"צ)
שישיטלקי (צילום יח"צ)

שישיטלקי

תהיתם פעם איך האיטלקים מציינים את צהרי שישי ? התשובה הנכונה היא "לא משנה כל עוד יש להם כוס משקה ביד". בדרך היין בתל אביב יחגגו את צהרי יום שישי בסגנון איטלקי – דוכני טעימה ליינות איטלקיים מבעבעים יוצבו במתחם, יינות מקומיים מזנים ששמם מתגלגל על הלשון כסנג'ובזה ונביולו ייפתחו בקול תרועה, קוקטיילים בכל צבעי הדגל יוגשו לאורחים שיוכלו להתענג ולנוח על ספות ולהנות ממוסיקה חיה.

באירוע יגישו אפרול עם פרוסקו, קוקטיילים של קמפרי, אפרול טוניק, סמבוקה שחורה וסמבוקה לבנה, לימונצ'לו, גראפה של וילה סאנדי, הקיאנטי של רופינו, פרוסקו של וילה סאנדי, קוסטומלינו ורמנטינו של ארג'יולס, יינות טומאסי ועוד. מיינות ישראל יגישו את הסנג'ובזה, הברברה והנביולו של יקבי רמת הגולן. יום שישי, 26/06/15, דרך היין, דרך השלום 9 תל אביב, הכניסה ללא תשלום. לפרטים בטלפון 072-2222002

או באתר www.wineroute.co.il

חמי רודנר (צילום שרון דרעי)
חמי רודנר (צילום שרון דרעי)

Have A Wilde Summer

הופעות חיות של מיטב האמנים בארץ יתקיימו באוסקר ווילד במסגרת אירועי הקיץ. חמי רודנר, ירמי קפלן אסף אמדורסקי אריק ברמן ושאנן סטריט.."

הפאב האירי אוסקר וויילד מזמין אותנו לחגיגת קיץ אמתית, עם מוסיקה טובה ואלכוהול משובח  במסגרת אירועי 'טקס פרסי האוסקר' שיתקיימו במקום.

בחולון, יתקלט אריק ברמן ביום חמישי ה25.06.2015, ביום שישי 26.06.2015 חמי רודנר ובשבת ה 27.06.2015 יופיע ירמי קפלן!

בפתח תקווה, יתקלטו  אסף אמדורסקי ביום חמישי 02.07.2015, שאנן סטריט ביום שישי 03.07.2015 וביום שבת ה27.06.2015 יופיע ירמי קפלן!

ב"אוסקר וויילד" אולם מרכזי גדול שבמרכזו ניצב בר מעץ מהגוני גדול ודומיננטי ומרפסת מרווחת ומעוצבת בהם מתקיימים כל השבוע ערבי בילוי ייחודיים כמו ה-  Monday night live, שידורים של משחקי ספורט חשובים,  מדי ערב מתקיים באוסקר ווילד  Happy Hour המציע משקה 1+1 בין השעות 17:00-19:00 ובערבי שישי נערכות במקום הופעות של רקדנים איריים. המוזיקה במקום היא רוק קלאסי ומוזיקת שנות ה-'80 משולבות עם מוזיקה אירית טיפוסית שמחה. הפאב מחולק לשני אזורים: אזור הבר הפנימי הוא ללא עישון, כאשר בחוץ ישנו אזור מעוצב המיועד לעישון (בחורף האזור מקורה).

*מומלץ להזמין מקום מראש. פייסבוק: אוסקר וויילד

אוסקר וויילד מרכז עזריאלי, הרוקמים פינת הלהב, חולון  03778550  ורח' השחם 36 פתח תקווה 036205090

עיר הבירה

פסטיבל הבירה שלי ירושלים, "עיר הבירה" יתקיים בימים רביעי-חמישי באחרונים של חודש אוגוסט (26-27 באוגוסט) בגן העצמאות ירושלים. מארגן: אלי גלעדי

BEERS 2015

פסטיבל הבירה של תל-אביב יערך במתחם התחנה בין התאריכים 11-13 לאוגוסט. מארגן:סטודיו בן-עמי.

פסטיבל הבירה של חיפה

יערך השנה באותם תאריכים של הפסטיבל הירושלמי. גם הפעם בחסות גולדסטאר וטמפו ובתאריכים 26-27 לאוגוסט, סמוך למרכז הקונגרסים של חיפה.

חדשים על המדף

בירה אסהי super dry

בירה אסהי (צילום אסף לוי)
בירה אסהי (צילום אסף לוי)

הסקוטית מבית ישרקו, המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון, של המותגים המובילים בעולם, משיקה לקיץ 2015 בירה אסהי super dry היפנית כשרה בפחית. ASAHI היא הבירה היפנית הנמכרת ביותר בעולם ונחשבת לאחת מהאיכותיות ביותר.

בירה אסהי, הינה בירה יבשה מאוד והדרך הטובה ביותר לתאר אותה היא כמשקה המרענן לקיץ, קריספי ונקי, המעניק תחושת רוויה. הבירה מאופיינת בפריכות מתוחכמת, דבר המייחד אותה מול הבירות האחרות, טעם נקי ויבש מאוד. הבירה מיוצרת מלתת, כשות (סוג של דגן), תירס, עמילן תירס ואורז. הדגש העיקרי של מבשלת שיכר אסהי, הוא על טריות המרכיבים ואיכותם. המבשלה פועלת למען איכות הסביבה ועושה שימוש במרכיבים טבעיים, אשר אינם פוגעים בסביבה.

ייצור בירה אסהי, שם דגש על תשומת לב לכל שלב ושלב בתהליך הבישול. תשומת הלב באה לידי ביטוי כבר בסלקציה הראשונית בבחירת המרכיבים הטובים ביותר ודרך הטעם הרענן של הלתת, כל זאת על מנת להפוך את אסהי super dry, למשקה המושלם ביותר שניתן להפיק.

חברת אוסקה, ממקימי מבשלת שיכר אסהי, נוסדה בשנת 1889. בשנת 1892 החלו לשווק את בירה אסהי בצורה סדירה ובשנת 1987 הופיעה לראשונה  Asahi Beer super dry – בירה יפנית אוטנטית.

בירה אסהי מגיעה בפחית בשני גדלים של  330 מ"ל ו- 500 מ"ל: המחיר ל-  330 מ"ל : 12 ₪  והמחיר ל- 500 מ"ל :  14 ₪

ניתן להשיג ברשת טיב טעם ובחנויות היין והאלכוהול המובחרות

עוגיות דגנים מלאים וגרנולה של אנרג'י

צילום יח"צ
צילום יח"צ

המותג אנרג'י מרחיב את סדרת עוגיות בוקר טוב ומגיש לצרכנים ארבעה טעמים מפנקים חדשים: עוגיות גרנולה בטעם טבעי ובטעם סוכר חום וקינמון, עוגיות דגנים מלאים עם קינמון ועוגיות דגנים מלאים עם שבבי שוקולד מריר מעולה. כל העוגיות מכילות סידן, ברזל וחומצה פולית. עוגיות הדגנים המלאים והגרנולה של אנרג'י הינן פתרון לארוחת בוקר מהירה ומזינה, ומיועדות לציבור גדל והולך של צרכנים המחפשים פתרון טעים, מהיר ונוח בשעות הלחוצות ביותר של היום. העוגיות החדשות מצטרפות לסדרת עוגיות הבוקר של אנרג'י שהושקה ביוני לפני שנה. מאגדות עוגיות הגרנולה מכילות כל אחת 7 עוגיות, לכל יום בשבוע, עטופות אחת אחת. עוגיות הדגנים המלאים החדשות מגיעות במגשיות אירוח ללא עיטוף פנימי.

מחיר 16 שקלים

רבע לשבע חדש במילוי קרם חמאת בוטנים

שטראוס משיקה רבע לשבע חדש במילוי של קרם חמאת בוטנים, המצטרף לסדרת רבע לשבע המוכרת: רבע לשבע במילוי קרם אגוזים ובציפוי שוקולד חלב מעולה, רבע לשבע במילוי קרם טראפלס עם פיזור אגוזים ובציפוי שוקולד מריר, רבע לשבע במילוי קרם נוגט עם פיזור אגוזים ובציפוי שוקולד חלב מעולה.

מסקר שערכה שטראוס עלה כי הישראלים אוהבים את טעם החמאת בוטנים. שוקולד וחמאת בוטנים התגלה במחקר טעימה כשילוב מנצח ושכשזה מגיע עטוף בופל גלילית של רבע לשבע מתקבלת קומבינציה מפנקת במיוחד. מחיר: 12 שקלים.

 

כתיבת תגובה