מה חדש על המדף של דני בר

כלי רכב חדשים ומבצעים ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

Aglida  משיקה את טעמי חורף חדשים

ה-גלידה עם סדרת סמפירדו (צילום אגמדיה)
ה-גלידה עם סדרת סמפירדו (צילום אגמדיה)

צוות הפיתוח של גלידריית Aglida (ה-גלידה) באזור התעשייה רמת ישי השיקו לאחרונה סדרת טעמים חדשה לכבוד החורף. השנה החליטו בגלידרייה המצליחה לבנות 2 סדרות חורף:

  • סדרת גלידות חצי-קפואות "סמיפרדו" – בין הטעמים של הסדרה תוכלו למצוא את סמיפרדו  נוצ'ולה המורכבת מקרם אגוזים בציפוי ג'נדויה, סמיפרדו קרמל מלוח, סמיפרדו פבלובה המורכבת מקונפיטורת פירות יער בתוספת שברי מרנג ואת סמיפרדו נוגט שמורכב מקרם נוגט בתוספת שברי וופל. מחיר 24 ₪ ליחידה.
  • סדרת ה-"קרבו שקוף" – קרמבו בציפוי של ג'נדויה, קרם נוגט וכמובן ציפוי של קרם שוקולד לבן ועוד. מחיר 16 ₪ ליחידה.

Aglida  (ה-גלידה) – אזור התעשייה רמת ישי. טל': 04-8717179

ניוטרוג'ינה עם קרם לחות וקרם ידיים חדשים ליובש בעור עקב חוסר הלחות בקור

neutrogena hand cream blue ניאוטרג'ינה (צילום יח"צ חו"ל)
neutrogena hand cream blue ניאוטרג'ינה (צילום יח"צ חו"ל)

החורף כאן והוא מאופיין בין השאר ביובש בעור הגוף וזאת בשל הטמפרטורות הנמוכות, האוויר יבש ללא לחות וחימום מאסיבי במתחמים סגורים. מותג הטיפוח המוביל ניוטרוג'ינה מציע מספר פתרונות לשמירה על לחות העור ולטיפול ביובש העור על מנת שהחורף יעבור בקלות. חשוב לציין כי המותג ניוטרוג'ינה פותח במקור במטרה לעזור לימאים בנורבגיה, הסובלים מיובש בידיים, עקב תנאי האקלים הקיצוני בקוטב הצפוני. למותג ניסיון של למעלה מ- 60 שנה בטיפול בעור יבש. הנוסחה הנורבגית של ניוטרוג'ינה הוכחה כמספקת לחות לשכבות העמוקות באפידרמיס, היכן שהלחות היא הדרושה ביותר לעור. להלן נבחרת המוצרים של ניוטרוג'ינה שישמרו על לחות העור בחורף:

  • קרם לחות עשיר אינטנסיבי לעור יבש עד יבש מאוד- בעל מרקם עשיר הנספג מיידית בעור, פועל במיוחד להרגעת עור יבש. מכיל את הנוסחה הנורבגית® אשר הוכחה כמעניקה לחות פעילה ל- 24 שעות ונוחות מתמשכת. ללא תחושת דביקות לאחר השימוש. המרקם הייחודי נספג במהירות ומותיר את עורך רגוע, רך ורענן. מכיל: 300 מ"ל, מחיר: 40.30 שקלים.
  • תחליב גוף מועשר לעור יבש – תחליב גוף לשימוש יומיומי הפועל בעומק העור* מעניק לו את הלחות המיטבית כבר מהשימוש הראשון ומשמר אותה למשך 24 שעות. הכוח המיוחד שלו: הנוסחה הנורבגית המוכחת קלינית, בעלת רכיב פעיל החודר לעומק של עד 10 שכבות לתוך העור* ומעניק לחות במקומות בהם היא הכי נדרשת. כבר מהשימוש הראשון ולמשך 24 שעות העור מועשר בלחות, יפה ובעל מראה בריא. הבישום רענן ועדין והנוסחה שאינה שמנונית, נספגת בקלות ונמסה מיד לתוך העור, כך שאין צורך להמתין לפני שמתלבשים. מכיל: 400 מ"ל, מחיר: 44.60 שקלים.
  • קרם ידיים מרוכז – מבוסס על הנוסחה הנורבגית בתוספת ויטמין E, נספג במהירות ומותיר את העור רך, רענן ונעים למגע. הקרם מטפל ב-3 אלמנטים בו זמנית: שיקום סדקים וחתכים, הרגעה והחדרת לחות בריכוז גבוה לעור. לחות שנשארת גם לאחר שטיפה. מחיר:  35.30 ₪  ל-50 מ"ל.

קפה גרג עם משקאות חמים לחורף 2017

סיידר פירות חם בקפה גרג (צילום אסף לוי)
סיידר פירות חם בקפה גרג (צילום אסף לוי)

ידוע כי בימי הגשם הקרים כאשר היום מחשיך מוקדם, ובשעות הערב נעשה קר עוד יותר, הבילוי המועדף במפגשים חברתיים ומשפחתיים מחוץ לבית, מלווה באוכל מנחם ומשקאות חמים על מנת להזין  את הגוף והנפש. רשת קפה גרג חוגגת חורף חם ומציעה מגוון משקאות חמים, בטעמים מפתיעים לימים הקרים והגשומים שפוקדים אותנו.

רשת קפה גרג שוקדת בימים אלו על תפריט חדש המציע מגוון רחב של מנות חדשות, מנות טבעוניות וקינוחים שיתלווה למגוון משקאות החורף. בין המשקאות החדשים:

  • משקה עוגיות חם – על בסיס חלב חם, ממרח לוטוס, עוגיות אוראו, סירופ אייריש קרים, קצפת ופיזור של פירורי עוגית אוראו. מחיר 20 שקלים.
  • סידר פירות חם – על בסיס סיידר, מקל קינמון, תפוח מיובש, פירות יער ותות. מחיר 17 שקלים.
  • מילקשייק עוגיות – גלידה וניל בתוספת עוגיות אוראו וממרח לוטוס, עם סירופ אייריש  קרים קצפת ופירורי אוראו. מחיר 24 שקלים.

מנטוס עם White  Big

מנטוס BIG WHITE (צילום אפרת אשל)
מנטוס BIG WHITE (צילום אפרת אשל)

מותג מנטוס מחזק את מעמדו כמוביל שוק בתחום המסטיקים המקומי ומשיק סדרה חדשה של מסטיק מנטוס White  בבקבוק ענק –  מסטיק מנטוס Big White. סדרת מסטיק מנטוסBig  White החדשה הינה סדרת מסטיקים הכוללת מסטיקים בשלושה טעמי מנטה מצוינים, בהם: פירות מנטה, מנטה עדינה ומנטה מתוקה. המסטיקים עצמם שומרים על טעם מרענן לאורך זמן ומגיעים באריזת בקבוק הנוחה לשימוש בבית, ברכב ובמשרד. בכל בקבוק של מסטיק מנטוס Big White ארוזים 70 (!) מסטיקים.

לעיסת מסטיק תורמת להגברת ייצור הרוק בפה. הרוק שמכיל חומרים קוטלי חיידקים מבצע למעשה שטיפה טבעית של חלל הפה ובכך מסייע גם לניקוי השיניים. לעיסת מסטיק מסייעת גם בניקוי שאריות מזון וחיידקים מהשיניים ולכן היא נחשבת כיעילה בעיקר כאשר אנו נמצאים מחוץ לבית או במקום אחר אשר אינו מאפשר לנו צחצוח שיניים לאחר ארוחה.

סדרת המסטיקים החדשה של מנטוס מוצעת בבקבוקים גדולים, מעוצבים ושימושיים המאפשרים סגירה ופתיחה חוזרת בקלות, שמירה מצוינת על טריות המסטיקים לצד נוחות בהנחתם באוטו בבית או במשרד

כמו כל מוצרי המסטיק של מותג מנטוס, כך גם המסטיקים בסדרת מנטוס Big White החדשה, הם מסטיקים ללא סוכר, שומרים על טריותם וטעמם לאורך זמן ומיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר. כמו הסוכריות של מנטוס, כך גם המסטיקים מיועדים ומתאימים לקהל המרגיש צעיר ודינאמי, חדשני, עדכני ורענן.

מחיר 17 שקלים לבקבוק.

Assaf Granit by Domino's Pizza עם 3 פיצות שף במהדורת החורף החדשה

דומינוס פיצה גרניט (צילום יח"צ)
דומינוס פיצה גרניט (צילום יח"צ)

בעקבות הצלחת קטגורית הפרמיום בדומינו'ס פיצה, הרשת משיקה מהדורת החורף של פיצות שף Assaf Granit by Domino's Pizza. קטגורית פיצות השף הושקה לראשונה במאי 2016 בתהליך פיתוח ארוך יחד עם השפים אסף גרניט, אורי נבון וצוות 'מחניודה' וכללה כ-5 פיצות שונות: ארבע מחבתות, בקרנה, בצלאל, פולנטה ושקשוקית. כעת, דומינו'ס פיצה משיקה את מהדורת החורף הכוללת שלוש פיצות שונות המשלבות חומרי גלם חדשים ואיכותיים הנאפים בתהליך הכנה ייחודי על גבי מחבת ליצירת קריספיות ומראה מלבני. מהדורת החורף החדשה כוללת שלוש פיצות ייחודיות – מלכת השוק, פלנצ'ה עגבניות ו-102.

  • פיצת דומינו'ס שף – מלכת השוק: כיאה למלכה אמתית הפיצה עוטה על עצמה כתר עסיסי בדמות כרובית אפויה בתנור כשהשילוב המיוחד של קונפי עגבניות שרי וקונפי שום מעניקים לה את העסיסיות והטריות של השוק. כדורי הבייבי מוצרלה נימוחים ורכים, גבינת הפרמז'נו פדאנה מגורדת מעל וכל זה מוגש בליווי רוטב שמנת אלפרדו איכותי על מצע עלי תרד טריים ובצק דק שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום עם שמן זית כתית מעולה. להשלמת הטעם, כתוספת בצד לפיזור על ידי הלקוח, יוצעו עלי פטרוזיליה טריים קצוצים וצנוברים.
  • פיצת דומינו'ס שף – פלנצ'ה עגבניות: פיצה שכל כולה חגיגה צבעונית של עגבניות החל מקונפי עגבניות שרי עסיסיות בשני צבעים ועד לעגבניות מיובשות. לחיזוק הטעמים הפיצה מלווה בקונפי שום, גבינת פרמז'נו פדאנה מגורדת בליווי רוטב עגבניות משובח עם עלי בזיליקום טריים וכדורי בייבי מוצרלה. תוספות אלו מוצעות על בצק דק קריספי עם שמן זית כתית מעולה שנפתח בעבודת יד על מצע קמח דורום ונגיעות של פסטו מפוזרות מעל. כשלהשלמת הטעם מוצע כתוספת בצד, לפיזור על ידי הלקוח, צנוברים.
  • פיצת דומינו'ס שף – 102: הפיצה החריפה במהדורת החורף מציעה שילוב של שלושה זני פלפלים חריפים: סודני, מיני שיפקה ופלפל דובדבן חריף. אליהם מצטרפים עוד שני סוגי פלפלים קלויים צבעונים, פלפל ירוק טרי וקונפי שום לחיזוק הטעמים. כל זאת, מוגש בליווי רוטב עגבניות משובח עם עלי בזיליקום טריים וכדורי בייבי מוצרלה איכותית. כל אלו, מוגשים על בצק דק בתוספת שמן זית ויוצרים פיצה חריפה לחובבי הז'אנר. ואם כל הפלפלים האלו לא מספקים בצד מוגש צ'ילי גרוס לחיזוק ולהדגשת החריפות.

מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית 100% מוצרלה, בעוד מחיר המבצע המומלץ יעמוד על 58 שקלים לכל פיצה, בהזמנת 2 מגשי פיצה – דומינו'ס שף  + פיצה משפחתית 100% מוצרלה.

מבצעים

וואלה!שופס עם טרולי באג כתשובה לחוק השקיות

טרולי בג (צילום יח"צ)
טרולי בג (צילום יח"צ)

בעקבות חוק השקיות שיסייע לנו לשמור על איכות הסביבה, אתר וואלה!שופס מציע במבצע את הפתרון הנוח והירוק לקניות בסופר. טרוליבאג Trolley Bags המקורי! – סט של ארבעה תיקים לקניות בסופר לשימוש רב פעמי, שמתאימים לעגלת הקניות הסטנדרטית. יאפשרו לך לארוז את המצרכים בקופה בנוחות, לסיים את הקניות במהירות ולהרים בקלות לרכב והביתה.

איך משתמשים בטרוליבאג: תולים את מערכת התיקים בחלק הקדמי של העגלה, לאחר סיום הקניות, כשכל המצרכים הונחו על המסוע שמים בעגלה את מערכת התיקים, פורסים את התיקים לאורך העגלה ומיד נפתחים ארבעה תיקים לאריזה ולמיון. התיקים ניתנים להפרדה בסקוצ' וכל תיק יכול לשאת עד 15 קילו. מומלץ לארוז את המצרכים הכבדים בתיק הכחול, ומוצרים גדולים וקלים כגון אריזות נייר טואלט וקופסאות קורנפלקס בתיק הכתום.

הטרוליבאג מגיע במגוון צבעים וניתן לבחור בין סט של צבעים חמים- כחול, אדום, ירוק וכתום או צבעי פסטל- צהוב, תכלת, ירוק בהיר ואפור. ניתן לכבס התיקים (יש להוציא מוטות העץ לפני)

מחיר מבצע 79 ₪ במקום 129 ₪ לינק למוצר באתר וואלה!שופס <<<

"פרימה רויאל" הירושלמי עם סופי שבוע עתירי יין ורומנטיקה

חדר בפרימה פתח תקוה (צילום מקס מורן)
חדר בפרימה פתח תקוה (צילום מקס מורן)

החורף הירושלמי כבר כאן, על מנת לחמם את האווירה, רשת מלונות פרימה מציעה לאורחיה לבוא ולחוות הרפתקה ירושלמית. פרימה מציעה סופי שבוע חמימים עתירי פעילויות שיעסקו בכל פעם בנושא אחר.

  • סוף שבוע "יינות וטעמים" יתקיים בין התאריכים 19-21 בינואר. סוף השבוע יוקדש לקינוחים מתוקים וליינות איכותיים . בין היתר: יתקיים סיור יקבים מודרך בהרי יהודה. סדנת מתוקה להכנת קינוחים עם שף המלון. ביקור בחנות שוקולד וגלידריה בעין כרם. ערב טעימת יינות, וסיור בשכונות 'נחלאות'.
  • סוף שבוע "בלי עין הרע" יתקיים בין התאריכים 26-28 בינואר. סוף השבוע יכלול בין היתר סיור בנחלאות ובשוק מחנה יהודה למסע סביב מקורם של סיפורי הסבתא, אגדות המקובלים והקמעות המגרשות את הרע ומביאות את הטוב. כמו כן יתקיים טיול בעקבות האמנים והיוצרים הירושלמים.
  • סוף שבוע "חופשה לאוהבים" יתקיים בין התאריכים 9-11 בפברואר. סוף השבוע יוקדש לתשוקה ורומנטיקה ובמסגרתו יתקיים סיור רגלי מרתק המלווה בסיפורי חיים פיקנטיים ומעוררי דמיון; הצצה לסודות מחדר המיטות של מפורסמים בקולנוע; סיור רגלי מודרך בעקבות אמנים ויוצרים מהשורה הראשונה, אשר ההווי והחיים בירושלים היוו להם מקור השראה וחיבור קסום בין רומנטיקה, פנטזיה ותשוקה בסרטים ובחיים האמתיים בהנחיית איריס לקנר ולימור בנדל (למבוגרים בלבד).

אוכל ואלכוהול

יקבי ברקן קברנה סוביניון Special Reserve 2013

ברקן ספיישל רזרב קברנה סוביניון 2013 (צילום יח"צ)
ברקן ספיישל רזרב קברנה סוביניון 2013 (צילום יח"צ)

100% ענבי קברנה סוביניון מכרמים בגליל העליון. היין התבגר 18 חודשים בחביות עץ אלון, ברובו צרפתי. צבע אדום כהה מאד. ארומה של פרי יער שחור ומודגש עץ ומנטה. בטעם שילוב של פירות יער מתובלים. היין מוכן לשתייה כעת אך ימשיך להתפתח ולהשתבח במשך מספר שנים. 13.5% אלכוהול. כשר. מחיר: 70 שקלים.

הכרם עם בירות שוף ועוד

קולקציית בירות שוף (צילום יח"צ הכרם)
קולקציית בירות שוף (צילום יח"צ הכרם)

חברת הכרם משקאות חריפים בע"מ, יבואנית האלכוהול, היין והבירה, ממשיכה להרחיב את סל מוצריה ומתחילה להפיץ את מותג הבירות הבלגי המוביל– בירת שוף, מבית דובל מורטגט. שוף היא בירה בלגית המיוצרת בכפר אשוף שביערות הארדן. הבירה מוערכת ונחשקת בשוק הישראלי ובעולם כולו.

לאחר תהליך ארוך של מכרז, התבשרה לאחרונה החברה על ידי מנהל הייצוא של דובל מורטגט- מר בראם וורוויק, כי נבחרה להיות המפיצה והמשווקת הבלעדית של הבירה בישראל, והחל מהיום, המותג יצטרף למחלקת הבירות הצומחת של חברת הכרם.

הבירות ממבשלת הבוטיק אשוף ידועות באיכותן ומצליחות להתבלט לא רק בשוק הבירות הבלגיות אלא בשוק העולמי, בזכות טעמן הייחודי ובזכות מעורבותם של גמדים מסתוריים מיערות הארדנים בתהליך הייצור…

בין המוצרים שיוצעו בישראל ניתן למצוא :

  • לה שוף – בירת הדגל של המבשלה. בהירה, פירותית ומתובלת. 8% אלכוהול.
  • מק שוף – כהה חזקה ומתקתקה. בין רכיביה השונים סוכר קנים בלגי ייחודי. 8% אלכוהול.
  • הובלון שוף – שילוב ייחודי בין טריפל בלגית לIPA אמריקאי עוצמתי. בהירה, חזקה וארומתית. 9% אלכוהול.
  • נייס שוף – מהדורת החורף של שוף, חזקה, כהה ומתובלת בנדיבות. 10% אלכוהול.
  • שוף סוליי – מהדורת הקיץ של שוף, בלונדינית וקלילה. 6% אלכוהול.

כעת תציע הכרם לא פחות מ-55 בירות וסיידרים שונים תחת 21 מותגים המיובאים מכל רחבי העולם, לצד בירות בוטיק ישראליות מובילות כגון: מלכה, נגב, דובל, בלו מון, מרדסו, שימיי, ליפמנס, ברודוג ועוד.

מסעדת לה ביסטרו בר בחולון עם ערבי זמר בכל שני בערב

מנת דג בלה ביסטרו בר (צילום יח"צ)
מנת דג בלה ביסטרו בר (צילום יח"צ)

מסעדת לה ביסטרו בר שבמתחם עזריאלי בחולון משדרגת את ערבי ימי שני ומזמינה את לקוחותיה ליהנות מדי שני, החל מהשעה 20:00 בערב, מהופעה של הזמר אבי אופק עם מבחר שירי ארץ ישראל הישנה והטובה, להיטים ספרדים ועוד. מדי פעם יתארחו לצד אופק זמרים נוספים.

אבי אופק, שהופיע במשך עשרות שנים בפני קהילות יהודיות בחו"ל, מוכר בזכות מופעיו המוצלחים שכוללים שירים ישראלים אהובים ומוכרים ושירים בלדינו וכן ערבי שירה מוצלחים שהוא מנחה ברחבי הארץ.

מסעדת לה ביסטרו בר מציעה תפריט ערב עשיר שכולל מבחר המבורגרים מבשר אנטריקוט בשילוב תוספות ורטבים שונים, פסטות תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, רביולי 4 בטטה כתומה, שלל סלטים בשילובים שונים, פיצות אישיות שנאפות במקום, סטייקים, שניצלים ועוד ועוד.

ליד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט של אלכוהול עשיר, יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק. בתפריט הביסטרו קפה מוצעת רשימה ארוכה של מאפים מלוחים ומתוקים במילויים שונים. לצד המאפים מוזמנים הלקוחות ליהנות מקפה איכותי וממבחר משקאות חמים נוספים.

LE BISTRO BAR  פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים. רח' הרוקמים 26, חולון. במקום ניתן לקיים אירועים עד 100 איש. לפרטים והזמנות טל': 03-6047485 או באתר <<< 

יקבי ברקן עם סוביניון בלאן Altitude +780  בציר 2015

ברקן אלטיטיוד סוביניון בלאן 780 בציר 2015 (צילום יח"צ)
ברקן אלטיטיוד סוביניון בלאן 780 בציר 2015 (צילום יח"צ)

100% ענבי סוביניון בלאן מכרם בית נקופה בגובה 780 מ' מעל פני הים. זהו זן הגדל בארץ באזורים רבים. אופיו ובעיקר המנעד הארומתי שלו, משתנה מאזור לאזור. ככל שהאקלים חם יותר כך ספקטרום הארומות משתנה מהעשבוניות וההדריות לכיוון פירות הקיץ הבשלים. כמו כן, הרעננות פוחתת ומפנה את מקומה לבשלות ועסיסיות. בגידול גפן קפדני יש לו חן כמעט בכל אזור ועם זאת, הביטוי המרשים של האקלים הקר הטומן בחובו קלילות ורעננות מצד אחד ומורכבות ועושר ארומתי מצד שני, מהווה לדעתנו את הביטוי המרשים לזן. כזה הוא הסוביניון בלאן אשר גדל בכרם הצעיר שלנו ברכס שמעל מושב בית נקופה שבהרי ירושלים. היין שמציג ניחוחות עשבוניים לצד פרי טרופי רענן עם גוף קל פריך שמאוזן עם ההדריות שבפה, מאגד בתוכו את כל המרכיבים שהופכים אותו ליין קר שמתאים באופן מושלם למדינה חמה. 14% אלכוהול. כשר.

יקבי ברקן עם סדרת Altitude בציר 2012

סדרת אלטיטיוד של ברקן - בציר 2012 (צילום יח"צ)
סדרת אלטיטיוד של ברקן – בציר 2012 (צילום יח"צ)

סדרת Altitude היוקרתית, מהווה נדבך מרכזי באתגר של 'יקבי ברקן' לחקור ולבטא את הטרואר הישראלי. הסדרה מעניקה אפשרות ייחודית להשוואה בין שלושה יינות קברנה סוביניון מאותה שנת בציר שעברו תהליכי הכנה ויישון זהים ונבצרו משלושה כרמים בגבהים שונים. גובה הכרם בו גדלים הענבים הוא מהגורמים המשפיעים ביותר על אופי היין והוא מאפשר הצצה להבדלים בין היינות שכל טרואר מייצר. בסדרה שלושה יינות הנקראים על שם גובה הכרם שבו גדלו הענבים מכרמי העילית של היקב. הסדרה זכתה לאורך השנים בכ-60 מדליות בתחרויות יין בינלאומיות בארץ ובעולם.

Altitude +770 Cabernet Franc, 2012 

100% ענבי קברנה פרנק מכרם בן-זמרה בגובה 770 מ' מעל פני הים. היין התבגר 14 חודשים בחביות עץ אלון חדשות, 80% צרפתיות. צבע אדום בוהק. ארומה עצמתית של פירות אדומים ושחורים כגון שזיפים, תותים ותפוחים. בטעימה מורגש פרי נשיר כמו תפוח, תות שדה. היין נושכני ותופס מיד עם סיומת ארוכה ומתעדנת. 15% אלכוהול.

Altitude +585 Cabernet Sauvignon, 2012

100% ענבי קברנה סוביניון מכרם יפה נוף (קיבוץ מנרה) בגובה 585 מ' מעל פני הים. היין התבגר 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, רובן חדשות. צבע אדום בוהק. ארומה של פירות אדומים כמו תפוח ושזיף, אליהם מצטרפות ארומות של מנטה ואף קפה קלוי. בפה מיד מורגשים טעמי דובדבנים ושזיפים עם נגיעות של שוקולד מריר. סיומת ארוכה ומלטפת.

14% אלכוהול.

Altitude +624 Cabernet Sauvignon, 2012

100% ענבי קברנה סוביניון מכרם עלמה בגובה 624 מ' מעל פני הים. היין התבגר 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ומעט בעץ אלון אמריקאי, ברובן חדשות. צבע אדום עם שוליים בהירים. ארומה עוצמתית של פרי שחור כגון שזיפים ואף אוכמניות. יחד איתם מורגשים תבלינים מתקתקים, מנטה. בפה שוב חוזרים הפירות השחורים המשולבים בקליפות תפוז, קפה, מוקה ועשבי תיבול. גוף מלא וחמיצות מעוררת. סיומת ארוכה של טעמי עץ אלון קלוי וקפה. 14% אלכוהול.

Altitude +720 Cabernet Sauvignon, 2012

100% ענבי קברנה סוביניון מכרם דובב (הר גודרים) בגובה 720 מ' מעל פני הים. היין התבגר 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, רובן חדשות. צבע אדום. ארומה של פירות אדומים משולבים עם ארומות של מנטה, אקליפטוס, קליפות תפוז ושוקולד. בפה מורגשים פירות אדומים כגון תפוחים ושזיפים משולבים בקפה ומוקה, וטעמי מנטה עוצמתיים אשר יחד עם חמיצות נהדרת ממשיכים לסיומת ארוכה ופירותית. גוף היין מלא. יין זה מציג באופן מושלם את הטרואר הצפוני הקריר וימשיך להשתבח עם השנים בבקבוק בתנאי אחסון נאותים. 13.5% אלכוהול.

כל הסדרה במחיר 120  שקלים לבקבוק. כשר. הסדרה החדשה תשווק במארז יוקרתי בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

רטרו פנקייק עם תפריט חדש

פנקייק היער הורוד של רטרו פנקייק (צילום ירדן לפידות)
פנקייק היער הורוד של רטרו פנקייק (צילום ירדן לפידות)

רשת הפנקייקים הייחודית רטרו פנקייק מתחדשת ולכבוד שנת 2017 יוצאת בתפריט חדש המשלב בין המנות המוכרות למנות חדשות, מקוריות ומפתיעות. רטרו פנקייק מציעה למעלה מ- 30 סוגים שונים של פנקייקים מתוקים ומלוחים ומגוון רחב של מנות פנקייק טבעוניות או ללא גלוטן. כמו כן, במסגרת התפריט החדש מציעה ארוחות בוקר, טוסטים, סלטים ותפריט שייקים ומשקאות חמים. ביניהם: מילקשייק נוגט רטרו ומילקשייקים בטעמים קלאסיים, גזוז של פעם, משקה אלפחורס המורכב מפרנץ׳ ונילה, ריבת חלב, קצפת וקוקוס קלוי או פרנץ׳ תות המגיע עם מיני מרשמלו ועוד. בין המנות החדשות:

  • מנת פנקייק לוטי פקאן המורכבת מגנאש עוגיות לוטוס, פקאן מסוכר, בננה, שוקולד לבן וכדור גלידה שוקולד מצופה שוקולד לבן.
  • לחובבי השוקולד פנקייק פומבה שוקולד מגיע עם קרם נוטלה, שוקולד לבן, עוגיות קוקילידה, פניני שוקולד, מקופלת לבנה, בננה מקורמלת וכדור גלידת וניל עוגיות.
  • לאוהבי הריגושים פנקייק מזרח & מערב המגיע עם סלמון מעושן, קרם גבינת שמנת, חביתה, ריבת צ'ילי, פטריות שמפיניון, רצועות סלק וגזר מעל ורוטב טריאקי.

מסעדות הרשת מתאפיינות בעיצוב רטרו ייחודי שנותן לסועדים את התחושה כאילו נכנסו לדיינר אמריקאי אותנטי. עם כלי נגינה התלויים מהתקרה, קטעי עיתונות ישנים, תמונות ופרטי אספנות נדירים כדוגמת מכונת תקליטים, אקורדיון, חצוצרות, רדיו ועוד, המשלימים את החוויה המיוחדת. מחירי המנות נעים בין 29-62 שקלים.

רטרו פנקייק, קניון כפר סבא הירוקה, רפופורט 3 כפ"ס קומה 2 וסניף ראשון לציון, רח' אליעזר מזל 11.

קאווה IBERICA

cava iberica brut קאוה איבריקה ברוט (צילום יח"צ)
cava iberica brut קאוה איבריקה ברוט (צילום יח"צ)

מקור קאווה IBERICA באזור פנדס שבקטלוניה והיא מיוצרת בבית הקאווה האיכותי "מסאקס", מראשוני יצרני הקאווה. הקאווה מיוצרת על פי המסורת של תסיסה שנייה (מתודת שמפיין) והתיישנות של בין שנה וחצי לשנתיים ומיוצרת מענבי מקבאו, פרלדה וענבי שרל-לו, הזנים המאפיינים את הקאוות הספרדיות, כשכל זן נבצר בזמן האופטימאלי שלו.

קאווה איבריקה – יבש BRUT

יין העשוי מענבי מקבאו 30%, ענבי קסרלו 30% וענבי פרלדה 40%. צבע נקי, צהבהב עם גווני זהב. ארומה נקייה עם עוצמה בינונית באף. מאוד פירותי ואלגנטי. בפה מאוזן מאוד בחיך. מלא טעימים, עם איזון בין חומציות למתיקות. הרמוני ונקי. יצירה של בועות באופן עקבי. מתאים כאפריטיף לאירועים חגיגיים ולמאכלים כמו נתחי בשר לבן ודגים.

קאווה איבריקה- חצי יבש SEMI SECO

יין העשוי מענבי מקבאו, פרלדה וקסרלו (33% כל אחד). צבע צהבהב, זורח עם השתקפות ירוקה ויצירה טובה של בועות היוצרות מעין כתר. ארומה מעודנת וארומתית. פירותית, אלגנטית ונקייה. בפה נעים ורך. דגשים מתקתקים. מאוזן מאוד עם מרקם בועות טוב. אידיאלי לארוחות קלות, בראנץ' או פיקניק.

מחיר: קאווה איבריקה 30 שקלים. כשר.

יקבי כרמל עם Sparkling Buzz

באזז קריניאן BUZZ (צילום אייל קרן)
באזז קריניאן BUZZ (צילום אייל קרן)

יקבי כרמל  מתחדשים ומשיקים סדרת יינות מבעבעים  בשם  Sparkling Buzz. סדרת יינות Sparkling Buzz  הינה סדרת יינות מבעבעים, קלילים ונגישים, בעלי אחוז אלכוהול נמוך (5%) ומתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה. בשלב ראשון יצאו לשוק תחת המותג שני יינות מבציר 2016 –  Sparkling Buzz מוסקטו ו- Sparkling Buzz קריניאנו.

סדרת sparkling Buzz  ממותגת בעיצוב חדשני, בולט וצעיר.

בסקר שערכו יקבי כרמל באמצעות חברת TNS לרגל ההשקה של סדרת  Sparkling Buzz עולה כי 70% מהישראלים נוהגים לשתות יין מבעבע, כ-  40% נוהגים לרכוש יין מבעבע לצריכה ביתית, וכי נשים מובילות בצריכת היין המבעבעים.  בנוסף, מסתבר שהישראלים מעדיפים יין מבעבע 'כחול-לבן'. נתוני הסקר מעלים כי 38% מהנשאלים מעדיפים יין מבעבע תוצרת ישראל לעומת 15% בלבד המעדיפים יינות מבעבעים מתוצרת חו"ל.

על פי נתוני סטורנקסט, שוק היין בישראל מגלגל כ- 450 מיליוני ₪ מתוכם קטגוריית היינות המבעבעים מהווה כ- 12% בשיעור צמיחה שנתית ממוצעת של כ- 10% במהלך החמש שנים האחרונות.

סדרת היינות מבעבעים של יקבי כרמל מבציר 2016 במראה החדש היוצאים כעת לשוק כוללת את:

  • Sparkling Buzz  מוסקטו – יין מבעבע המיוצר מענבי מוסקט, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. יתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.
  • Sparkling Buzz קריניאנו – יין מבעבע המיוצר מענבי קריניאן, קל ומרענן, בעל מתיקות עדינה ומאוזנת. מתאים כאפריטיף וגם לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות, ומעניק תשובה למחפשים יין מבעבע מזנים אדומים/רוזה.

מחיר 25 שקלים.

אופנה ועוד

סט חזיה ותחתון של אליס (צילום יח"צ)
סט חזיה ותחתון של אליס (צילום יח"צ)

אליס מנקה מדפים לקולקציה חדשה ואתן מרוויחות!

לקראת קולקציית 2017 אליס יוצאת במבצעים מפנקים במיוחד:

  • מבחר חזיות: 2 חזיות ב- 340 ₪ / 2 חזיות ב- 220 ₪.
  • חזייה אחת ב- 125 ₪ / חזייה אחת ב- 199 ₪.
  • 3 תחתוני כותנה ב- 100 ₪.
  • מבחר גדול של תחתוני מיקרופייבר 2 ב- 50 ₪.

בכל קנייה מעל 200 ₪ גרביון מתנה. חברות מועדון מרוויחות יותר- 10% הנחה נוספים.

המבצע בתוקף על קולקציית הקיץ בלבד. עד גמר המלאי. ט.ל.ח.

PIP STUDIO עם תיק רב-פעמי לקניות לכבוד חוק השקיות

תיק קניות רב פעמי של PIP STUDIO (צילום עדי קראוס)
תיק קניות רב פעמי של PIP STUDIO (צילום עדי קראוס)

חוק השקיות נכנס לתוקפו בימים האחרונים והמשמעות היא שמעתה השקיות ברשתות השיווק יהיו בתשלום. עם כניסת החוק החדש, המותג ההולנדי PIP STUDIO מציע לכם לערוך קניות בנוחות וסטייל מבלי לפגוע בסביבה באמצעות תיק רב-פעמי לקניות.

התיק קשיח ואיכותי, עמיד מאוד וגמיש ולכן גם נוח לנשיאה וסחיבת קניות ושאר מוצרים. התיק משלב פרחים אסיאתיים גדולים, עם אלמנטים קטנים, המעבירים תחושת פנטזיה של עולם מופלא וצבעוני. הצבעוניות הנועזת של התיק והעיצוב הדומיננטי שלו, הופכים אותו למיוחד ושונה משאר תיקי הנשיאה המסורתיים.

מחיר: 53 שקלים. להשיג ברשתות  וחנויות כלי הבית המובחרות ברחבי הארץ. לפרטים באתר <<<

רכב

שנת 2016 עם 286,728 כלי רכב חדשים

כל יום עלו על כבישי ארצנו כ-1000 מכוניות חדשות, גידול של 12.6% לעומת שנת 2015.

יונדאי- מדורגת במקום ה-1 השנתי עם 39,086 מכוניות חדשות. עלייה של 25.1% לעומת שנת 2015. אחת מכל 7 מכוניות היא יונדאי (נתח השוק של יונדאי 13.6%).

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס היא היבואנית הגדולה בישראל עם 60,668 מכוניות חדשות ונתח שוק של 21.1%.

מיצובישי עם גרסה מחודשת של SPACE STAR INSTYLE

מיצובישי ספייס סטאר (צילום יח"צ חו"ל)
מיצובישי ספייס סטאר (צילום יח"צ חו"ל)

כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל משיקה את הגרסה המחודשת של SPACE STAR INSTYLE במחיר של 71,900 ₪.

דגם ה- Instyle בעל מנוע 1.2 ליטר המספק 80 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית CVT, כולל בנוסף מערכת בקרת אקלים דיגיטאלית, בקרת שיוט, שליטה על מערכת השמע ודיבורית בלוטות' מגלגל ההגה, חיישני תאורה וגשם אוטומטיים, 4 חלונות חשמל, תאורה אחורית מסוג LED, ידית הילוכים וגלגל הגה בציפוי עור בעיצוב חדש, מראות צד מחוממות, ריפוד מושבים עם תפר מודגש, כיוונון גובה מושב נוסע קדמי ולוח שעונים בגימור כרום. צריכת הדלק המשולבת – 23.2 ק"מ לליטר.

מיצובישי Space star בדגם Instyle עברה לאחרונה מתיחת פנים נרחבת הכוללת עיצוב חיצוני חדש, HSA מערכת עזר לזינוק בעליה, ריפוד חדש ואיכותי ושני צבעים חיצוניים חדשים – סגול פנינה וכתום זריחה.

אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אקטיבית (ASC) עם בקרת משיכה (TCL), מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים (TPMS), איתות בעת בלימת חירום (ESS), מערכת תאורת יום DRL ועוד. אבזור הבטיחות כולל בנוסף גם מערכת Mobileye  מדגם 630 המותקנת בכל הדגמים. מדובר במערכת מתקדמת למניעת תאונות דרכים אשר עושה שימוש בטכנולוגית ראייה מלאכותית הסורקת את הכביש בכל עת ומתריעה באמצעים קוליים וויזואליים על סכנות אפשריות בזמן-אמת. המערכת מתריעה לפני התנגשות מלפנים, סטייה מנתיב או אי שמירת מרחק, מזהה תמרורים ומבחינה בכלי-רכב, הולכי-רגל, רוכבי אופניים ואופנועים.

אופל עם אדם במחיר 84,900 שקלים בלבד

אופל אדם החדשה (צילום יח"צ חו"ל)
אופל אדם החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

בעוד שנת 2017 נפתחת בסימן התייקרויות בעולם הרכב – OPEL ישראל מציגה מגמה הפוכה. עם פתיחת השנה החדשה, אופל מציגה הוזלה משמעותית באחד הדגמים הפופולאריים והאופנתיים של החברה.

אופל תמכור את האופל אדם (גיר אוטומטי (MTA האופנתית והאיכותית, במחיר אטרקטיבי במיוחד של 84,900 ₪ בלבד. מדובר בדגם המאובזר של האדם, אשר מגיע עם מערכת מולטי מדיה מקורית מהיצרן, חישוקי סגסוגת קלה 15", מערכת בטיחות ועוד.

המחיר החדש מעמיד את האופל אדם ברמת מחירים אטרקטיבית במיוחד בקטגוריית המיני האופנתית.

כלמוביל מרצדס מוסרת בשנת 2016 למעלה מ-3,200 רכבי מרצדס 

מרצדס (צילום יח"צ חו"ל)
מרצדס (צילום יח"צ חו"ל)

כלמוביל מרצדס מסכמת את שנת 2016 עם מסירות שיא של למעלה מ -3200  רכבי מרצדס חדשים, המהווים גידול של  33%  לעומת שנת 2015. במהלך 2016 השיקה מרצדס בישראל דגמים חשובים הכוללים בין השאר את גולת הכותרת ה – E CLASS החדשה,  CLA FACELIFT,S CABRIO , SL ,  SLC, G FACELIFT, GLC COUPE, ו –  C CABRIO.

במהלך שנת 2016 נמכרו בישראל כ-160 רכבי E קלאס, 26 רכבי NGCC AMG, זאת בנוסף ל- 73 רכבי AMG משאר הסגמנטים הבולטים. בקטגוריית רכבי הקצה נמכרו במהלך 2016 בישראל 11 רכבי מאייבך ו – 6 רכבי GT AMG.

בהתאם למגמה הגלובלית, ממשיך הביקוש הגובר לדגמי SUV ובשנת 2016 היקף מכירות הסגמנט עמד על כ- 34% מסך המכירות. כמו כן ה S CLASS  ממשיכה להחזיק בתואר מכונית הפאר הנמכרת ביותר בישראל בשנת 2016  עם נתח שוק של 50% והיקף מכירות של 181 דגמי S CLASS  מתחילת שנת 2016.

יונדאי עם עדכון מחירים

יונדאי 2016 (צילום יח"צ חו"ל)
יונדאי 2016 (צילום יח"צ חו"ל)

כלמוביל יבואנית יונדאי בישראל מעדכנת את מחירי ה- i10 ומשיקה לראשונה דגם Inspire חדש הכולל מנוע בנפח 1.25 ליטר במחיר אטרקטיבי של 71,900 ₪. דגם זה יתווסף להיצע הדגמים הקיימים אשר כולם עברו מתיחת פנים קלה שכוללת שינוי בפגוש האחורי והקדמי, שינוי עיצובי בסבכה הקדמית, שינוי במיקום פנסי תאורת יום RDL, הגדלת כונסי האוויר הצידיים, שינוי עיצובי בפנסי הבלימה, הוספת מגני בוץ קדמיים ואחוריים ושינויים בחישוקים.

כמו כן יתווסף אבזור בטיחות לכל הדגמים הכולל מערכת התרעה על סטיה מנתיב של חברת Mobileye שהינה מערכת מתקדמת למניעת תאונות דרכים בעזרת טכנולוגית ראייה מלאכותית הסורקת את הכביש בכל עת ומתריעה באמצעים קוליים וויזואליים על סכנות אפשריות בזמן-אמת. המערכת מזהה תמרורים ומבחינה בכלי-רכב, הולכי-רגל, רוכבי אופניים ואופנועים.

דגם ה- Inspire החדש במחיר של 71,900 ₪ כולל 4 חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מראות חשמליות, אימובילייזר מקורי, מערכת שמע מקורית MP3 עם כניסת   AUX/USB  ואייפוד, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, שקע כוח 12V לספסל האחורי בקונסולה המרכזית, תאורת יום RDL ועוד.

בנוסף, מעדכנת כלמוביל את מחיריהם של מספר דגמים. מחיר המחירון יעלה באחוזים בודדים המהווים מרכיב חלקי מהעלייה בשער הדולר ועדכון קבוצת המס הירוק כלפי מעלה.

מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות Intense במחיר 169,900 שקלים

האאוטלנדר החדשה (צילום יח"צ חו"ל)
האאוטלנדר החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל משיקה אאוטלנדר בעל 7 מקומות ישיבה מדגם Intense במחיר של 169,900 ₪ האטרקטיבי ביותר בקטגוריית ה- SUV (7 מקומות). בשנת 2016 נמכרו למעלה מ-10,000 רכבי אאוטלנדר אשר מציבים אותו כאחד מהרכבים הנמכרים ביותר בישראל ורכב הפנאי-שטח הנמכר ביותר בתצורת 7 מקומות. לרגל ההשקה, מיצובישי יוצאת במבצע מיוחד בחודש ינואר בלבד בו הרכב ימכר במחיר של 162,900 (7,000 ₪ הנחה).

האאוטלנדר הינו מכלי הרכב המאובזרים והחסכוניים בקטגוריה עם גיר CVT רציף המציע שיפור בתאוצה, הפחתת פליטת המזהמים, טווח רחב יותר של יחסי ההעברה והקטנת החיכוך. בשילוב עם מנוע בנזין מתקדם בנפח 2 ליטר, עם 150 כוחות סוס, מציע האאוטלנדר ביצועים מעולים, נוחות נסיעה משופרת ותחושה חלקה במיוחד של העברת הכוח.

לאאוטלנדר מדגם ה- Intense אבזור עשיר הכולל  תאהנוסעים עם הגה וידית הילוכים בציפוי עור בעל עיצוב מחודש, מסילות בגג, חלונות כהים בחלק האחורי, דיפונים חדשים ומושבים משודרגים לנוחות ותמיכה בנסיעה ממושכת, מראָה פנימית עם עמעום אוטומטי (נגד סנוור), מתלים מכוילים לשיפור הנוחות וההתנהגות, חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש, מערכת Connected Car מבוססת אנדרואיד, 6 רמקולים, מפתח עם שלט מובנה, מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית Bluetooth, שקע USB, בקרת אקלים דיגיטלית המפוצלת ל-2 אזורים, בקרת שיוט ומגביל מהירות הנשלטים מגלגל ההגה, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, AS&G – מערכת עצור וסע ו- 7 כריות אוויר.

כמו כן, מערכת Mobileye למניעת תאונות דרכים אשר עושה שימוש בטכנולוגית ראייה מלאכותית הסורקת את הכביש בכל עת ומתריעה באמצעים קוליים וויזואליים על סכנות אפשריות בזמן-אמת. המערכת מתריעה לפני התנגשות מלפנים, סטייה מנתיב או אי שמירת מרחק, מזהה תמרורים ומבחינה בכלי-רכב, הולכי-רגל, רוכבי אופניים ואופנועים ועוד.

גניבת רכב – גידול של 25% בשנת 2016 לעומת שנת 2015

מחקר שערכה חב' "איתוראן" בנושא אירועי גניבות כלי רכב בשנת 2016, במדגם ארצי של כ-400,000 כלי רכב, קובע שבשנת 2016 חל גידול של כ-25% במספר אירועי הגניבה לעומת שנת 2015 וברכבים חדשים הנמנים על ארבעת השנתונים האחרונים חל גידול של כ-30% במספר אירועי הגניבות.

הסגמנט ששכיחות הופעתו בקרב אירוע הגניבה זינק בצורה הדרמטית ביותר הינו סגמנט הג'יפונים בו מספר אירועי הגניבה זינק פי 2 בין השנים 2015 ל-2016.

חלוקה עפ"י אזורים

  • גוש דן ממשיך להוביל את טבלת גניבות הרכב עם 34% מכלל ניסיונות הגניבה
  • אזור השרון עם 23%
  • אזור השפלה עם 13%
  • נפת ירושלים 10%
  • אזור הדרום 10%
  • אזור הצפון עם 8%
  • יו"ש עם 2%.בלבד

הערים הפופולאריות על הגנבים

  • ירושלים עם 8% מהאירועים
  • תל אביב עם 6.5%
  • פתח תקווה עם 5%

שיטות הפעולה של הגנבים

  • 78%מכלל ניסיונות גניבות רכב היו בשיטת הפריצה האלימה לרכב וניסיון הנעה באמצעות מחשבי רכב פרוצים
  • 18% באמצעות גניבת מפתחות הרכב מבית הלקוח (בעיקר ברכבי יוקרה)
  • 2% גניבת רכב באמצעות מפתח שנשאר ברכב
  • 2% גניבות רכב בשוד אלים

חלוקה לפי סוגי רכב

  • רכב פרטי – 41%
  • רכב מסחרי – 20%
  • ג'יפים 4X4 – 18%
  • משאיות – 10%
  • ג'יפונים – 8%
  • אופנועים וכלי צמ"ה – 3%

היום המועדף על גנבי הרכב לביצוע הגניבה הינו יום שבת בלילה (הלילה שבין שבת לראשון) וגם בימים גשומים וסוערים מורגשת עליה ניכרת בכמות האירועים.

איתוראן סיכלה ומנעה גניבתם של כ- 8,720 כלי רכב מדובר בחיסכון של למעלה מ-805 מיליון ₪ למשק מעצר של 115 חוליות גנבי הרכב בזמן אמת, מסייע רבות לתהליך הרשעת החשודים ולמאסרם לתקופות ממושכות. בכך, צפויים המאסרים לחסוך לשוק הרכב הישראלי אלפי גניבות פוטנציאליות במהלך שנת 2017 ואף מעבר לה. בנוסף, מדובר בעליה של 15% במספר החוליות שנתפסו שכן בשנת 2015 נתפסו כ-100 חוליות בלבד.

היעד המרכזי של גנבי הרכב בשנת 2016 היה שטחי הרש"פ (טול כרם, רמאללה וחברון) וזאת בדומה לשנים הקודמות.

כתיבת תגובה