מה חדש על המדף של דני בר

הצעות ליום העצמאות וסתם יום של חול ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

צילום יח"צ חו"ל
צילום יח"צ חו"ל

Rexona – מותג הדאודורנטים ב"טלפארמה"

האביב הגיע ואיתו מזג האוויר החם והיבש. כולנו מחפשים את הדרכים היעילות ביותר להרגיש רעננים לאורך כל שעות היום ולהשאיר אחרינו שובל ניחוח נעים. חדש ב"טלפארמה" –Rexona, מותג הדאודורנטים הנמכר ביותר בעולם, מבית יוניליוור, בעל טכנולוגית MotionSense, טכנולוגיה חדשנית להגנה מפני זיעה באמצעות נוסחה המאפשרת הגנה משתנה בהתאם לפעילות הגוף.

ככל שפעילות הגוף גבוהה יותר, הדאודורנט פעיל יותר בהתאמה, וזאת באמצעות קפסולות חדשניות המשתחררות בזמן תנועה ובהתאם לרמת הפעילות. בכך מאפשרים הדאודורנטים של Rexona , בנוסף להגנה אפקטיבית של 48 שעות, הגנה בהתאם לפעילות הגוף.
באתר "טלפארמה" ניתן להשיג את מוצרי Rexona לנשים ולגברים, מגוון פורמטים: רול-און, ספריי וסטיק. המחירים באתר נעים בין: 11-20 ש"ח

למידע נוסף באתר <<<  בפייסבוק <<< או במוקד הטלפוני: 1-800-61-62-63

 

 

 

חי בריא במושבוצ (צילום יח"צ)
חי בריא במושבוצ (צילום יח"צ)

בשר "חי בריא" ביום העצמאות – בריא, איכותי ומקומי

בשר "חי בריא" תו האיכות הראשון בישראל למזון מן החי, נותן מענה לאותם לצרכנים, שאינם יכולים יותר לעצום את העיניים ומחפשים אלטרנטיבה הומאנית ובריאה יותר למזון התעשייתי, תוך כדי תמיכה במגדל הישראלי המקומי. "חי בריא" הינו תו איכות ברגולציה עצמית תחת פיקוח חיצוני ובלתי תלוי המספק לצרכן שקיפות מלאה לגבי מקור מזון מן החי ואופן הפקתו. תו "חי בריא" הוא תו המזון היחידי בישראל המבטיח לנו מזון מן החי שנולד וגדל בישראל, שהינו איכותי ובריא יותר והופק תוך שמירה על רווחת בעלי החיים. מוצרי חי בריא משווקים תוך שמירה על עקיבות מלאה מהמשק למזלג, בפיקוח מלא ובמעקב גנטי. " חי בריא" הינו תו המזון הראשון והיחיד בישראל המבטיח כי מקור המזון במשקים שקיבלו על עצמם, באופן וולונטרי, את נהלי "חי בריא" – דרישות גידול מקיפות ומחמירות המתייחסות לכל שלבי הגידול של בעלי החיים מהמלטה ועד שחיטה, ומטרתם להבטיח כי גידול חיות המשק נעשה באופן שתורם לבריאות ולרווחת בעלי החיים ובני האדם.

נהלי "חי בריא" מתבססים על תקינה בינלאומית ועברו התאמות בעזרתם של מומחים, וטרינרים, חוקרים, מדריכי שה"מ של משרד החקלאות, יועצי תזונה של בעלי חיים ומגדלים מקומיים.

  • איסור שימוש באנטיביוטיקה ברמה המניעתית
  • תזונה נאותה שאינה כוללת חלבון מהחי (כדוגמת זבל עופות)
  • איסור על החזקת בעלי החיים בבידוד
  • קביעת גיל גמילה מינימלי
  • הגבלת זמן ההובלה של בעלי חיים למקסימום של 4 שעות
  • חיוב התקנת טלוויזיה במעגל סגור בבית המטבחיים

כל אלו הן רק דוגמאות מעטות לדרישות נהלי "חי בריא". לצפייה בנהלי "חי בריא" <<< 

ניתן להשיג ברגע זה: מעדני יוז'י  כפר שמריהו, אטליז "אצל דודי" בהרצליה פיתוח, "מו ומו" איטליז ומסעדה ברחובות, איטליז "בשר נטו" בתל אביב, חוות צוק-המעדנייה, מסעדת NG  תל אביב, מסעדת מושבוצ רמת הגולן, איטליז הבשרים של זלמן- סניפי תל אביב ויפו, איטליז ידע הבשרים תל אביב, איטליז סוד הבשר תל אביב, לגזיאל חיים מעדני בשר ביהוד, איטליז סוד הבשר ראשון לציון, איטליז סוד הבשר (פלייאו פלייס) כפר סבא. רשימת נקודות המכירה מעודכנת באתר <<<

לתינוק ולילד

מגן ראש לילד בכסא בטיחות (צילום יח"צ חו"ל)
מגן ראש לילד בכסא בטיחות (צילום יח"צ חו"ל)

NapUp תומך ראש נוח ובטיחותי לילדים הנרדמים ברכב

הילדים נרדמו בנסיעה – גם אתם מתחילים לנסות להנדס כיצד הראש לא ייפול לצדדים?  דוחפים שמיכה ליד הצוואר, מסתכלים כל רגע אחורה מה קורה?

NapUp פטנט חדש משחרר את ההורים הנוהגים להימנע מהתעסקות עם ראש שמוט של הילד הישן, למנוע את המבט לאחור בנסיעה או בעצירה, הושטת היד להרמת הראש ואיבוד תשומת הלב כתוצאה ממצב הילד, ומאפשר התמקדות מוחלטת בנהיגה.

NapUp תומך ראש המחזיק את ראש הילד מורם עם הירדמותו. עד לרגע ההירדמות הוא אינו מורגש בשל עיצובו המיוחד, וברגע שהילד נרדם, מורידים רצועת תמיכה מלמעלה אל מצח הילד, מאפשר תנועת ראש חופשית במהלך השינה, ואינו מקבע את הראש לכיסא. התומך מתכוונן בהתאם לגודל ראש הילד ומתרחב בהתאם לצורך.

ההרכבה פשוטה במיוחד ומתאימה לכל כיסאות הבטיחות ובוסטרי הגב. מיועד לילדים שעברו לישיבה עם כיוון הנסיעה, למוצר מנגנון התאמה מיוחד שמאפשר למוצר להתכוונן לפי גודל ראשו של הילד. המוצר נבדק במבחני ריסוק ועומד בתקני הבטיחות הנדרשים לשוק האמריקאי והאירופי.  מחיר: 149 שקלים באתר וואלה שופס <<<

אוכל ואלכוהול

רטרו פנקייק סניף כפר סבא (צילום אריק מור)
רטרו פנקייק סניף כפר סבא (צילום אריק מור)

רטרו פנקייק מתרחבת והופכת לרשת

רטרו פנקייק מתרחבת ופותחת בימים אלה סניף שני בקניון כפר סבא הירוקה. רשת הפנקייק המשפחתית מגיעה אל אזור השרון ומביאה עמה את המנות המוכרות והאהובות הכוללות מגוון רחב של פנקייקים מתוקים ומלוחים, פנקייקים מיוחדים ללא גלוטן ומנות טבעוניות.

גודלו של הסניף החדש משתרע על כ-400 מ"ר הכוללים 200 מקומות ישיבה מתוכם 120 מקומות במרפסת ענקית המשקיפה אל הנוף מגג הקניון. בתפריט ניתן למצוא פנקייקים מתוקים ומלוחים, סלטים וטוסטים. ביניהם מנת:

  • "לילה לבן"- פנקייק עם קרם נוגט לבן חם, סירופ שוקולד, פניני שוקולד ומקופלת לבנה.
  • "פנקייק שטרודל" המוגש עם תפוחי עץ, קרם פטיסייר, צימוקים, אגוזי מלך, קראמבל וכדור גלידה וניל, מנה זו מגיעה גם בגרסאות ללא גלוטן וטבעוני.
  • "קופה בננה פקאן"- פנקייק עם קרם לוטוס, פקאן, סירופ קרמל וכדור גלידה בננה מצופה שוקולד.

מבין מגוון הפנקייקים המלוחים:

  • "פנקייק רטרו"- מוקרם עם גבינת שמנת, סלמון מעושן, בצל וביצת עין.
  • "פנקייק צ'רלי וחציל"- טחינה, גרגירי חומוס, בצל מטוגן, חציל מטוגן וביצה קשה ועוד.

טווח מחירי המנות במסעדה נע בין 22-48 שקלים. בנוסף, רטרו פנקייק מציעה ארוחת בוקר הולנדית מפנקת הכוללת 4 מיני פנקייקים לבחירה, לחם קסטן, סלט אישי, שתי ביצים עם תוספת לבחירה, מטבלים ושתייה חמה וקרה. כמו כן, תפריט בירות ושתייה חריפה.

בדומה לסניף בראשון לציון גם סניף כפר סבא מתאפיין בעיצוב רטרו ייחודי שנותן לסועדים את התחושה כאילו נכנסו לדיינר אמריקאי אותנטי. עם כלי נגינה התלויים מהתקרה, קטעי עיתונות ישנים, תמונות ופרטי אספנות נדירים כדוגמת מכונת תקליטים, אקורדיון, חצוצרות, רדיו ועוד.

כחלק מהאווירה המיוחדת עתידות להתבצע בסניף כפר סבא הופעות חיות בכל שישי משעות אחה"צ ועד הלילה.

רטרו פנקייק, קניון כפר סבא הירוקה, רפופורט 3 כפ"ס קומה 2. שעות פעילות המסעדה: א'-ד' 09:00-01:00, ה'-ו' 09:00- עד לקוח אחרון, ש' 10:00-01:00. דף הפייסבוק <<<

טובורג במהדורה חגיגית לכבוד יום העצמאות ה- 68 לישראל 

טובורג כחול ליום העצמאות (צילום יח"צ)
טובורג כחול ליום העצמאות (צילום יח"צ)

במהדורה שישה בקבוקי טובורגRED  עשירים בטעם, ובנוסף במהדורה מוגבלת לחובבי הבירה ולאספנים שני בקבוקי טובורג בגוון כחול מרהיב עם מתכון חדשני פרי פיתוח בינלאומי  ייחודי  המבוסס על  רכיבי בוטיק עילית שיוצרו בשיטה מסורתית של Floor Malting  בעבודת יד. המהדורה הייחודית, 6.8%  אלכוהול, הינה  בישול מחווה לכבוד יום עצמאות ה- 68 לישראל.

בבישול ייחודי  זה לכבוד יום העצמאות ה- 68 לישראל נעשה שימוש בלתתי בוטיק  ממתקן הנבטה הממוקם באזור בוהמיה שבצ'כיה. תהליך ההנבטה  המיוחד- Floor Malting בעבודת יד  וזן השעורה האיכותי  מעניקים ללתת רבדי טעם רבים עוצמתיים  ומורכבים (Rich Taste) מהלגימה הראשונה, הטעם מדבר בעד עצמו מפגן ראווה של הטבע. חובבי בירה ואספנים ייהנו ממהדורה מוגבלת וחד פעמית ברשתות השיווק ובברים ומסעדות נבחרים.

קצת על עושר הטעמים ורכיבי האיכות של טובורג: המהדורה החגיגית הינה פרי פיתוח בינלאומי ייחודי, עשיר בטעם המבוסס על רכיבי בוטיק שיוצרו בשיטה מסורתית של Floor Malting בעבודת יד המעניקה לבירה טעם מורכב ועשיר יותר מאשר לתת שהונבט בתא הנבטה מודרני. אחד השלבים בייצור הלתת הוא שלב ההנבטה. שיטת ההנבטה הנפוצה היא בתאי הנבטה.  הלתת מגיע לגובה של כמטר ועובר תהליך של ערבוב על ידי מערבל בורג שנע לאורך תא ההנבטה מספר פעמים ביום. בשיטה זו, מידת הלחות והטמפרטורה נשלטות באופן ממוחשב. לעומת זאת, בשיטת ההנבטה המסורתית ה- Floor Malting, הלתת מפוזר על ריצפת אולם ההנבטה בשכבה בעובי של כ- 30 סמ' ומעורבב אך ורק ידנית.

מידת הלחות והטמפרטורה נשלטות באופן ידני על ידי פתיחה וסגירה של תריסים באולם ההנבטה. התהליך כולו הוא מעשה הטבע. עקב עונת הפעילות הקצרה ואופי התהליך, תפוקת הייצור בשיטה זו היא קטנה משמעותית מהכמויות המיוצרות בשיטות המודרניות. ההבדל, בעיקר בגובה ערימת הלתת, ובתנאי החום והלחות משפיע על נתוני הלתת וטעמיו. ל- Floor Malted Malt טעם מורכב ועשיר. הליך ייצור זה של לתת  בוטיק בעבודת יד , אוצר את כל איכויות הלתת ומביא ליד ביטוי את כל ספקטרום הערכים התזונתיים ועושר הטעמים באופן הטבעי והעוצמתי ביותר.

מחיר מארז 8 בקבוקים -45 שקלים.

בר סלטים משודרג ב"דובנוב 8"

בר סלטים דובנוב 8 (צילום יח"צ)
בר סלטים דובנוב 8 (צילום יח"צ)

הקיץ מתקרב ואנחנו מרגישים אותו גם בגזרה הקולינרית –ארוחות החג החמות והכבדות מפנות את מקומן לטובות ארוחות קלילות יותר. בביסטרו בר התל אביבי 'דובנוב 8' מציעים מנת סלט בהרכבה עם שלל ירקות העונה ורוטבי שף טעימים במיוחד, המוצעים ללקוחות הן במקום והן בהזמנה לTake Away. הסלטים כוללים מבחר ירקות טריים, מבושלים, אפויים ומטוגנים ולצדם תוספות ורטבים מגוונים. ביחד מדובר בארוחה שלמה ומזינה, בריאה וטעימה – המתאימה במיוחד בארוחת צהריים שנותנת כוח להמשיך את היום.

מבחר הירקות בבר כולל: ברוקולי, כרובית, פטריות, תפוח אדמה עם חרדל ושמן זית, , אנטי פסטי, קינואה, אטריות סוויט, פלפל, תירס, אפונה, צנון , עגבניות שרי,  מלפפונים,  איטריות שעועית ירוקה, בטטה, פסטה ועוד.. רטבי השף: עשבי תיבול, ויניגרט בלסמי, ויניגרט הדרים, רוטב אסיאתי , שמן זית ולימון.

מחיר למנת סלט עשירה: 39 ₪ תוספות: פטה 8 ₪, ביצה קשה 4 ₪, טונה 8 ₪, עוף חם 12 ₪.

מסעדת 'דובנוב 8' –  רחוב דובנוב 8 תל אביב. אתר <<<  טל': 03-6968655

אופנה ועוד

אליס חוגגת עצמאות (צילום יח"צ)
אליס חוגגת עצמאות (צילום יח"צ)

אליס חוגגת עצמאות

עצמאות עבור אליס היא החופש להרגיש נוח כמו שהיא, ממש עכשיו, אחרי החורף, לפני הדיאטה ולפני שתופסים צבע של קיץ. עצמאות עבורה היא החופש להרגיש מעולה עם הבחירות שלה, הטובות יותר ופחות… עצמאות זה לבחור את פריטי ההלבשה התחתונה הכי נוחים שיש ולא להתפשר על איכות, או אופנתיות או אפילו על מחיר נגיש.

אליס אוהבת ללכת עם סט תואם של חזייה ותחתונים כל היום מבלי שתהיה חייבת להחליף אותם לפי האירוע. בא לה להרגיש נפלא גם בעבודה, גם שעושים "על האש" בגינה וגם במסיבת ריקודים עד הבוקר. חשוב לה שיהיה לה נוח, וגם סקסי, אפילו אם רק היא יודעת על זה…

אליס מזמינה אתכן להתחדש בפריטים לבנים, כחולים וגם צבעוניים או בצבע גוף. העיקר שישב עליכן בול ושתצאו לחגוג את מי שאתן.

Alice, My Underworld – מבצע עצמאות (בחודש מאי, אין כפל מבצעים): פריט שני ב- 68% הנחה! (הזול מבניהם, אין כפל מבצעים)

חנות הדגל של אליס: קניון גם העיר, אבן גבירול 71 תל-אביב.

סט של אליס (צילום יח"צ)
סט של אליס (צילום יח"צ)

מבצעים

PANECO.CO.IL עם חבילות משקאות אלכוהוליים ב-68 שקלים ליום העצמאות

paneco1לכבוד חגיגות יום העצמאות ה-68 הכינו לכם מומחי האלכוהול של אתר פאנקו חבילות אטרקטיביות של מוצרי אלכוהול ומוצרים משלימים שיעבירו לכם את חגיגות יום העצמאות וה'על האש' המשפחתי או עם החברים בצורה הטובה ביותר.

על כל רכישה של אחת מחבילות העצמאות תקבלו במתנה חפיסת קלפים ובנוסף תוכלו לרכוש כדורגל פאנקו ב-9.90 ₪ בלבד. משלוח חינם הביתה תוך יום אחד בלבד אמרנו?

להלן מגוון החבילות:

חבילה א': 2 פינלנדיה – ליטר, 1 ואן גוך אסאי, שישיית אקסל, רביעיית ראשן ו-2 שישיות בירה קורונה  ב- 399 ₪ כולל חפיסת קלפים מתנה.

חבילה ב': 2 ואן גוך קלאסי, 1 ואן גוך אסאי, שישיית אקסל, רביעיית ראשן ו-2 שישיות קורונה ב- 439 ₪ כולל חפיסת קלפים מתנה לכל רוכש.

חבילה ג': 2 גריי גוס ליטר, 1 ואן גוך אסאי, שישיית אקסל, רביעיית ראשן ו-2 שישיות בירה קורונה ב- 499 ₪ כולל חפיסת קלפים מתנה.

חבילות בירות במבצע מיוחד ליום העצמאות בעלות 68 ₪:

הצדעה לבירה ישראלית: על כל שישיית בירות ג'יימס יקבלו בקבוק או כוס ממותגת של ג'יימס מתנה. על כל שישיית בירות ג'יימס  8.8 בנוסף למחיר מבצע של 68 ₪  יקבלו בקבוק או כוס ממותגת של ג'יימס מתנה.

שתי רביעיות ביטבורגר (חצי ליטר לבקבוק) 68 ש"ח

שתי שישיות הייניקן ב68 ש"ח בלבד!!

בנוסף לחבילות יהנו הגולשים ממבצעים מיוחדים לרגל החג: גריי גוס ליטר – 125 ₪, פינלנדיה ליטר- 79 ₪, אבסולוט ליטר- 73 ₪, ואן גוך קלאסי ליטר 99 ₪, ואן גוך בלו ליטר- 129 ₪, סטולי עלית- 129 ₪, קטל וואן ב89 ₪, לגנד אוף קרמלין 750 מ"ל ב99 ש"ח

ג'וני ווקר בלאק לייבל ליטר- 129 ₪, ג'ק דניאלס ליטר 129 ₪, בלנטיינס ליטר- 99 ₪, ג'יימסון ליטר- 99 ₪, ג'ים בים בלאק 99 ₪, גלנפידיך 12 ב-139 ₪, טיצ'רס ב79 ₪.

הנסי VS 119 ₪, מואט שנדו ברוט אימפריאל- 169 ₪ (מוגבל לאחד למשתמש).

כתיבת תגובה