חדש: Harley Davidson בישראל החל מ- 59,990 שקלים

אלבר מוטו יבואנית הארלי-דוידסון בישראל, תמכור 16 דגמי אופנועים שונים של Harley Davidson ובלמעלה מ- 30 תצורות.

הארלי שוב בישראל (צילום דן בר-דוב)
הארלי שוב בישראל (צילום דן בר-דוב)

הארלי דוידסון חוזרת

באולם התצוגה שתוכנן על ידי חברת עיצוב איטלקית לפי סטנדרט הבניה והעיצוב הקפדני של הארלי דיוידסון העולמית הושקעו כ-3 מליוני שקלים  והוא יכיל בנוסף מגוון רחב של אביזרים ומרצ'נדייז.

אלבר מוטו, המשווקת גם את מותג Daelim, אשר התברג כאחד משלושת המותגים המובילים של שוק הקטנועים והאופנועים בישראל, עם מכירות של כ – 1,700 בשנת 2014 ולמעלה מ- 3,000 כלים בשנתיים הראשונות לפעילות, קיבלה את זיכיון שיווק המותג בישראל מהחברה לאחר תהליך ארוך של בחינת  יכולות הקבוצה על ידי היצרן האמריקאי.

מרצ'נדייז של הארלי (צילום דן בר-דוב)
מרצ'נדייז של הארלי (צילום דן בר-דוב)

אולם התצוגה בחולון

בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים המחייבים, הוראות וליווי היצרן מציגה היום אלבר מוטו את אולם התצוגה החדש של Harley Davidson בישראל לאחר השקעה של כ-3  מליוני שקלים  בהכנת תשתיות המכירה, השיווק, השירות, אולם התצוגה ומוסך היבואן.

אולם התצוגה החדיש שממוקם בחולון, ברחוב המלאכה 6, משתרע על שטח של כ- 400 מ"ר וכולל מוסך יבואן מהמתקדמים בעולם. המקום אשר תוכנן על ידי חברת עיצוב איטלקית לפי סטנדרט הבניה והעיצוב הקפדני של Harley Davidson העולמית יכיל בנוסף לאופנועים, מגוון רחב של אביזרים ומרצ'נדייז של המותג אשר יכלול כ- 1,000 מוצרים שונים בתצוגה וכ- 40 אלף פריטים נוספים לפי דרישה.

המוסך הייעודי לאופנועי Harley Davidson ייתן שירות לכלל לקוחות המותג של השנים האחרונות תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים הכוללים הדרכות והשתלמויות בארץ ובחו"ל .

באולם התצוגה יועמדו באופן קבוע רוב דגמי המותג המונה למעלה מ-30 דגמים. על מנת להגדיל את מעגל אוהדי המותג בחרה אלבר בגיבוי היצרן, לתמחר את האופנועים במחירים אטרקטיביים במיוחד החל מ – 59,990 שקלים.

מועדון חברים HOG

כחלק מכלל הפעילות המתוכננת תפעיל ותנהל אלבר מוטו בישראל את מועדון החברים האקסקלוסיבי HOG המונה מאות אלפי חברים ברחבי העולם. כמו כן תנהל החברה מגעים לשיתוף פעולה עתידי עם חברות מסחריות נוספות בעלות אורינטייציה מיתוגית דומה, בהתאם למדיניות היצרן ברחבי העולם.

משה רוקח, מנהל אלבר מוטו מציין כי "אנו מביאים בשורה אמיתית לחובבי Harley Davidson בישראל ולקהל רב נוסף אשר רצה לרכוש אחד מהכלים אך לא הצליח בגלל הפסקת היבוא הסדיר. אנו נמכור את האופנועים במחירים אטרקטיביים ביחס למתחרים בישראל כך שיוכלו להתאים למגוון רחב של לקוחות כולל צעירים ונשים. כחברה בעלת איתנות פיננסית והיכרות מעמיקה עם שוק הרכב הישראלי, יש לנו את היכולת להשאיר את המותג בישראל לשנים ארוכות ולהתחיל להנגיש אותו ללקוחות שבעבר לא חשבו שיוכלו להחזיק אופנוע של הארלי דיוידסון".

החל מתחילת שנות ה- 80 ועד היום רשומים בישראל כ- 800 אופנועי הארלי דיווידסון. בין השנים 2009 ל – 2011, אז הופסק היבוא הסדיר, נמכרו 81 כלים ומאז הובאו לישראל רק אופנועים ביבוא אישי. אלבר מוטו שואפת למכור בישראל כ- 70 אופנועים בשנה הראשונה ולהתברג בתוך 3 שנים כמותג מספר אחד בשוק הפרימיום.

אופנוע ומרצ'נדייז (צילום דן בר-דוב)
אופנוע ומרצ'נדייז (צילום דן בר-דוב)

דגמי האופנועים שישווקו בישראל

אלבר מוטו תמכור בישראל 16 אופנועים שונים של Harley Davidson בלמעלה מ- 30 תצורות שונות מהמשפחות הבאות:

  • STREET- החל מ- 59,990 שקלים. זהו "הרלי דיווידסון" טהור, מקורר מים, גמיש ובעל אישיות שנבנה לכבוש את העולם האורבני ומעבר.
  • SPORTSTER- החל מ- 69,900 שקלים. הדגם הוא אייקון אמריקאי המהווה מודל לחיקוי, אגרסיבי ולא מתנצל מעניק חוויות נסיעה אוטנטית וייחודית.
  • DYNA- החל מ- 116,900 שקלים. דגם עם דגש על עיצוב ללא פשרות, צעיר ומודרני, בטכנולוגיה מתקדמת בעל מנוע עוצמתי.
  • SOFT TAIL- החל מ- 157,000 שקלים הוא דגם בעל עיצוב זורם ומוארך בעל כוח מנוע מתפרץ צמיג המשלב את מורשת המותג עם קידמה טכנולוגית, חלומו של רוכב.
  • V ROD- החל מ- 145,153 שקלים. כשקרוזר שרירי עצום פוגש טכנולוגיה חדשנית והופך את הנסיעה להכי חדה שיש.
  • TOURING- החל מ -188,461 שקלים שכעיצוב וצורך נפגשים. מחוויית הרכיבה ועד לפרטים הקטנים. מהרכיבה בשדרה למרחבים הפתוחים והכל בסטייל.
  • CVO – החל מ- 246,700 שקלים. הדרך הקצרה ביותר בין אופנוע כביש לקאסטום ראדיקלי שממוקם בראש הפירמידה מבחינת חוזק וחוויית רכיבה ייחודית.

כתיבת תגובה