מה חדש על המדף של דני בר

ברגע האחרון- הגדות מיוחדות לפסח ||| עוד יין לחג ||| מוצרי ניקיון לחג ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| דגמים חדשים לאופל, מרצדס וסנגיאנג ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

הגדה של פסח

הגדת מודיעין (צילום אורי קציר)

הגדת מודיעין – למה צריך בכלל הגדה אחרת?

מספר אורי קציר: "הצורך לכתוב הגדה חדשה לפסח נוצר אצלנו בהדרגה, אבל בתהליך ברור ועקבי. מדי שנה ישבנו וסיפרנו בליל הסדר, יחד עם כל המסובים, את סיפור יציאת מצרים. וסיפור כזה, סיפור יציאתו של עם שלם מעבדות לחרות, הוא סיפור שראוי שישובו וישננו אותו לאורך דורות רבים. על כך לא חלק איש מאתנו.
אבל בהגדה קיימים גם טקסטים שכל השומע אותם תוהה מה הרלוונטיות שלהם למסר המרכזי של ההגדה. ואז, כשקוראים אותם שוב ושוב ומתעמקים בהם, מגלים ש – ובכן, שלא כולם באמת מחזקים את המסר הזה או מתקשרים אליו.
דוגמה? בבקשה. בהגדה המסורתית מסופר על שלושה חכמים היושבים ומתדיינים בשאלה המאוד-לא-רלוונטית כמה מכות לקו המצרים על היבשה וכמה בים. אחד אומר שלקו עשר מכות ביבשה וחמישים בים; האחר טוען שהמספרים הם ארבעים על היבשה ומאתיים בים; ואילו שלישי קובע שמדובר בחמישים מכות ביבשה ובמאתיים וחמישים בים. אז אנחנו, שלא חושבים שמתמטיקה של נסים היא חלק מהמסר, סבורים שיש דברים קצת יותר חשובים מזה.
או נושא השחרור האישי, שהוא גם חלק מהשחרור הלאומי. כשעבד עברי מוצא את עצמו מוכה, מורעב ומושפל בידי משגיחי העבודה האכזריים, הוא חושב על שרידותו שלו, על משפחתו, על חבריו. הוא לא חושב על כל העם הסובל. כשאדם חוזר סחוט ומבויש לביתו, בני משפחתו כואבים עמו את סבלו האישי, ולא בהכרח רואים בכך משא לאומי. כך ששני הדברים, האישי והכללי, משתלבים יחד. ובהגדה המסורתית אין לסבל האישי זכר. אז דאגנו לכך שהוא יוזכר גם כאן.
או, למשל, אלוהים. בהגדה המסורתית מודגש שוב ושוב שאלמלא ההתערבות האלוהית היו עדיין בני ישראל נמקים בעבדות בארץ גושן. אבל חלק מאתנו, שאינם מאמינים בקיומו של אלוהים, סבורים שיש לתת קרדיט קצת יותר רציני לעם ולמנהיגו. או במלים אחרות, שתנועת שחרור שבראשה מנהיג המוכן להתעמת עם קשיים וליטול סיכונים יכולה להגיע רחוק מאוד גם כשמי שמניעים אותה קדימה הם בני תמותה ולא ישות מיסטית. במיוחד אם הם יודעים לנצל שורה של אסונות טבע ולשכנע את זולתם שמדובר בהתערבות של כוח עליון. אז ההגדה שלנו עוסקת יותר בבני אנוש ובמאמציהם ופחות במיסטיקה ובעל-אנושיות.
או נושא העצמאות. כן, מה ששמעתם. כי יציאה מעבדות לחירות משמעה יציאה לעצמאות. בהגדה המסורתית אין עצמאות אלא יש כפיפות לאלוהים. ברצותו, יהפוך אלוהים את העם לעצמאי וברצותו יגרום לשעבודו תחת ידיו הקשות של שליט זר. אבל אנחנו מאמינים שעצמאות היא שאיפה אנושית ולאומית בסיסית ביותר, ולכן אנו קושרים בין מעשה השחרור לבין הקמת הבית הלאומי לעם היהודי בארץ ישראל. ועצמאות, מבחינתנו, היא גם שחרור מניצול. ולכן אנו מברכים לא רק על השחרור הלאומי אלא גם על הצדק החברתי והאישי.  ושוב, שחרור כמעשה אישי ולאומי ולא כמעשה שמקורו בהתערבות על-אנושית.
אז יש לא מעט דברים בהגדה שנראו לנו זרים ובלתי-שייכים. ולכן החלטנו לנסח הגדה אחרת, אנושית, כזו שאינה מביעה שמחה נוכח תבוסת האויב ומקדשת חלקים נוספים של המוסר האנושי הבסיסי ביותר.
בהגדה שלנו שימרנו ואף חיזקנו את המסר המקורי, מסר של יציאה מעול עבדות לחרות אישית וכללית גם יחד. הוספנו אליה טקסטים שנכתבו על ידי אנשים חכמים בתקופתנו. אולי תתהו על כך, אבל דומני שרבים מאתנו חשים מחוברים יותר למנהיגים, יוצרים, הוגים ומתקני עולם בני זמננו, החל מג'ורג' אליוט, ר' יהודה הלוי ונפתלי הרץ אימבר, עבור דרך לאה גולדברג, נעמי שמר ונתן אלתרמן וכלה בבנימין זאב הרצל, זאב ז'בוטינסקי, ברל כצנלסון ודוד בן גוריון.
ההגדה שלנו בנויה מארבעה שערים, כנגד ארבעת הבנים של ההגדה המסורתית: שער האביב, שער יציאת מצרים, שער שיבת ציון ושער הציונות ומדינת ישראל. כמו שאמרנו, פסח אינו רק חג של עם העוזב ארץ אחת והולך לארץ אחרת, אלא גם חג של ניצחון התחייה המדינית והרוחנית. ומבחינתנו, שתי תקופות התחייה הנוספות שעברו על עם ישראל אינן חשובות פחות מיציאת מצרים עצמה.
וגם אחרי כל ההערות שהבאנו כאן אנו שבים ומזכירים כי מעשה של שחרור אישי ולאומי ראוי שיספרו בו לאורך כל הדורות כולם. וכפי שנאמר בהגדה המסורתית, כל המרבה לספר ביציאת מצרים, הרי זה משובח.

לרכישת הגדת מודיעין באתר <<< או בדוא"ל אורי <<< וגם בדוא"ל דוד <<<

מיקי שמו ועמותת ילדים בסיכוי עם הגדה מתוקה לפסח

בישראל 2018 10,000 ילדים מוצאים ממשפחתם ומביתם בשל נסיבות חיים מורכבות: הזנחה, אלימות ופגיעה מינית, התעללות, יתמות, הורה חולה, הורה במאסר ומשפחות לא מתפקדות.

שמחה לספר לך על ההגדה הכי מתוקה לפסח עם ערך חברתי, למען ילדי הפנימיות בישראל וצעירים נעדרי עורף משפחתי, שיצר מיקי שמו ביחד עם עמותת ילדים בסיכוי. ההגדה כוללת מתכונים מתוקים וכשרים לפסח של הקונדיטור עם הלב הרחב מיקי שמו וכן הפתעות ומקום לכתוב מי מצא את האפיקומן בכל שנה…לא לכל ילד זה מובן מאליו לשבת עם משפחה תומכת בליל הסדר ובחגים בכלל.

ארגונים, חברות ואנשים פרטיים מצרפים את ההגדה כמתנה לחג . ניתן למצוא אותה באתר העמותה ובחנויות של מיקי שמו – כל ההכנסות קודש לשיפור חייהם של ילדי הפנימיות בישראל !

ירון בראון, מנכ"ל העמותה יוכל להתראיין ולספר על התכנית 'משפחות מלוות' שהעמותה מפעילה, בכדי לאתר משפחות מכל הארץ, שיארחו את ילדי הפנימיות בחגים, חופשים ובסופ"ש.  נוצרים קשרים ארוכי טווח ומאד מרגשים ומשמעותיים .

ועכשיו גם הלהיט …ניתן למצוא את ההגדה גם באפליקציה לאייפון !

חדש

שורש עם סנדלי אורבן לנשים בניחוח וצבעוניות אביביים

סנדלי שורש לקיץ (צילום יוהן יורד)

שורש, יצרנית ציוד המטיילים המקומית – שמובילה בקטגוריה מזה שלושה עשורים – התאימה את הסנדל האיקוני והקלאסי שלה לקצב של העיר. דגם האורבן קל בהרבה מהסנדלים הוותיקים וכולל רפידות עור למגע נעים עם כף הרגל, טכנולוגיה ייחודית למניעת היווצרות ריחות לא נעימים בסוליה, רצועות צבעוניות חדשות בצבעי סגול לילך, מאלנג' ירוק וקנבס (בהיר) וכל זה מבלי לוותר על העמידות, אחיזת הקרקע והאיכות המפורסמת של סנדלי שורש. התוצאה? סנדלים קיציים, יפים ונוחים שמתאימים לפעילות יומיומית גם בסביבה אורבנית.

דגם ה"אורבן" עם רפידת עור  לנשים עם רצועות צבעוניות מושלמות בצבעי- סגול לילך, מאלנג' ירוק וקנבס (בהיר). מידות- 36-42. מחיר- 299 שקלים.  להשיג בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות ובאתר <<<

סנו עם מוצרים חדשים לפסח

מבשמי אויר סנו מוד Private Collection

סנו מוד המותג המוכר והאהוב לבישום אויר יוצא במגוון ניחוחות חדשים ומפתיעים. מבשמי האוויר מהקולקציה החדשה מושקים בניחוחות ייחודיים ועוצמתיים ובעיצוב אריזה חדשני ואביבי.

המבשמים החדשים בקולקציה החדשה של סנו מוד ממלאים את החלל בניחוחות נפלאים: Luxury, Paradise ו- Glamor. הניחוחות פותחו בהשראת בשמים בינלאומיים יוקרתיים, המחדדים את תחושת היוקרה ומעניקים אווירה ייחודית בחלל המבושם. הניחוחות החדשים של סנו מוד מושקים במהדורה מוגבלת, ממש כמו בעולם הבישום והטיפוח. הניחוח שכל אחד בוחר לסביבת המחיה והעבודה שלו, הפך זה מכבר למעין חתימה אישית, התורמת לתחושה נינוחה וביתית. מחיר כ-12 שקלים (אריזה: 150 מ"ל).

סנו ג'ט בתוספת חומץ (צילום מוטי פישביין)

מתז סנו JET לניקוי כללי בתוספת חומץ בניחוח לבנדר רענן

סנו משיקה את מתז סנו JET לניקוי כללי בתוספת חומץ. סנו ג'ט מיועד לניקוי ולהברקה של משטחים ואביזרים, בקלות ובנוחות מרבית ומותיר ניחוח מרענן של לבנדר. מסקר שערכו בחברת סנו, עולה כי כשליש מהצרכנים משתמשים בחומץ לניקיון הבית. חומץ ידוע ביכולות ניקוי, הברקה ונטרול ריחות לא נעימים. תרסיס סנו ג'ט בתוספת חומץ הוא מוצר נוסף בסדרת סנו ג'ט הכוללת נוזלים לניקוי והברקה בתוספת חומץ ובתוספת אבקת סודה.

סנו ג'ט בתוספת חומץ מתאים למגוון רחב של שימושים ולמגוון אביזרים ומשטחים: שיש, אלומיניום, פלסטיק, קרמיקה, זכוכית, ניקל, קוורץ וכד'. מחיר 10 שקלים (בק' 750 מ"ל).

מטלית מיקרופייבר בעלת מארג כריות 3D

3D סנו סושי מטלית מקצועית במארג כריות (צילום מוטי פישביין)

סנו סושי מטלית מיקרופייבר מקצועית בעלת מארג כריות 3D, הלוכדת ביעילות לכלוך קשה, גדולה מהרגיל ומידותיה 35X 35 ס"מ. מעולה לניקוי, ניגוב וספיגה לכל סוגי המשטחים ואינה משאירה סימנים וסיבים.

סנו סושי מטלית מיקרופייבר מקצועית לריצפה

סנו סושי מטלית מיקרופייבר לניקוי רצפה חור למגב (צילום מוטי פישביין)

מגיעה עם פתח להשחלה נוחה על המגב כך שבזמן השימוש המטלית נשארת על המגב ולא נופלת ממנו, גדולה מהרגיל ומידותיה 60X80 ס"מ. המטלית עשויה מבד מיקרופייבר איכותי, סופגת את המים במהירות וביעילות ואינה משאירה סימנים וסיבים.

סנו סושי ספוג הפלא EXTRA לחידוש קירות הבית ללא צביעה

סנו ספוג הפלא אקסטרא עם הבסיס הירוק (צילום מוטי פישביין)

סנו סושי ספוג הפלא EXTRA הוא המהדורה המשודרגת לספוג הפלא המוכר והאהוב שמנקה בקלות כל משטח ומסיר כל לכלוך עיקש. החידוש טמון בשכבה נוספת אמצעית (ירוקה) שהיא הבסיס המחזק לספוג והיא שעוזרת לשמור על צורתו, כך שהוא נשאר מהודק ונח לשימושים נוספים. סנו סושי ספוג הפלא EXTRA מצטיין בשטח פנים גדול ורחב לנוחות מירבית והוא קל ונוח לשימוש: מרטיבים במים, סוחטים קלות ומסירים את הלכלוך העיקש ביותר. באריזה 6 יחידות.

שקיות אשפה EXTRA חזקות במיוחד –  XL מתאימות לפחים גדולים

חברת סנו מציעה את סנו סושי שקיות אשפה EXTRA חזקות במיוחד, שיקלו על כל אירוח, מפגש, ניקוי וארגון של הבית. השקיות גדולות ומתאימות לפחים גדולים במיוחד, המצויים בבתים רבים בישראל. סנו סושי שקיות אשפה EXTRA חזקות במיוחד ועמידות מאד בהעמסת משקל ונפח, מיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת ובשילוב חומרים פלסטיים ייחודיים. התוצאה- טקסטורה המאפשרת לשקית יכולות מתיחה ואלסטיות גבוהות מבלי להיקרע גם אחרי העמסת משקלים כבדים.

באריזה 30 שקיות, הנשלפות ללא תלישה, עם שרוך לקשירה ונשיאה. מידות השקית: אורך – 75 ס"מ ורוחב – 65 ס"מ.

לטיפים ומידע על מוצרים, שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן באתר  >>> ול בפייסבוק  >>>

אוכל ואלכוהול

ויתקין קברנה פרנק 2015

ויתקין קברנה פרנק 2015 (צילום: עידן גיל וסטודיו דן לב)

90% ענבי קברנה פרנק, 10% ענבי פטי ורדו מכרם במורד המזרחי של הר מירון. התבגר 16.5 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות בנפח 225 ליטר, 40% מהן חדשות. צבע ארגמני-שחור עמוק, ארומה של דובדבן שחור, קסיס ופלפל ירוק ולבן. למרות גילו הצעיר הוא כרגע יחסית נעים לשתייה בעל טעמים חדים ומרוכזים של פרי שחור-אדום ואניס. בעל סיומת ארוכה. בתנאי אכסון טובים הוא ימשיך לפתח מורכבות ועומק במשך 8-12  השנים שלאחר הבציר. כשר. 14% אלכוהול. מחיר 115 שקלים.

ויתקין מסע ישראלי ורוד 2017

ויתקין מסע ישראלי ורוד 2017 (צילום עידן גיל וסטודיו דן לב)

מורכב מענבי גרנאש נואר ומעט ענבי קריניאן מכרמים באזור מורדות הר הכרמל. הקריניאן מכרם מבוגר, הגרנאש נואר מכרם צעיר יחסית. צבע וורוד סלמון, ארומה של אשכולית אדומה, אפרסקים טריים ותות שדה. בפה טעמי פרי נקיים חדים ומוגדרים היטב. סיומת רעננה ונעימה. כשר. 12% אלכוהול. מחיר 75 שקלים.

ויתקין מסע ישראלי לבן 2017

ויתקין מסע ישראלי לבן 2017 (צילום: עידן גיל וסטודיו דן לב)

יין המורכב מענבי גרנאש לבן מכרם במרום גולן, ויוניה ורוסאן מכרמים ממורדות הרי יהודה סמוך לעמק האלה. קולומבר מגפנים בוגרות ומעט גוורצטרמינר משני כרמים סמוכים באזור מורדות הר הכרמל. חלק קטן מהגרנאש, הויוניה והרוסאן, תסס בחביות עץ אלון צרפתי והתבגר בהן כמה חודשים במטרה להוסיף ליין מרקם, עומק ומורכבות. כשר. 12% אלכוהול. מחיר 75 שקלים.

בר 223 עם תואר בר הקוקטיילים הטוב בישראל

הבר הזוכה 223 והשופטים (צילום אמיר יעקובי)

לראשונה בישראל, תחרות CHALLENGE  GALLIANO L'APERITIVO, שהתקיימה במתחם בית הספר לברמנים "זמן אמיתי", בחרה את צוות הבר הטוב בישראל- בר  223התל אביבי, אשר גבר על ברי הקוקטיילים  שהגיעו לשלב הגמר: Imperial, Jasper, Tailor made ו- Suramare. כל בר שהשתתף בתחרות שלח נציגות של שלושה ברמנים שביצעו שלוש משימות של הכנת קוקטיילים, שבכל אחת מהן נבחנו הדינמיקה של הצוות, יכולת האלתור והיצירתיות שלו. הצוות המנצח מבר 223, זכה בפרס מפנק הכולל טיסה לאמסטרדם וביקור במרכז המבקרים של בית הליקרים "House of Bols" ולצפות בגמר הגדול של התחרות הבינלאומית המוערכת לקוקטיילים "Bols Around The World". בתחרות שפטו קווירג'ין דה קונינג- מנהל המותג הגלובלי של גליאנו, אגו פרונו- השגריר הבינלאומי של גליאנו, דניאל קסלסי- מנהל הדרכה ותוכן בחברת הכרם ושחף טל- מנכ"ל זמן אמיתי.

אופנה ועוד

אלוף העולם בפורמולה 1 לואיס המילטון הוא שגריר המותג הגלובלי של טומי הילפיגר לגבר

טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp., מודיע שנהג מרוצי הפורמולה 1 הבריטי ואלוף העולם ארבע פעמים ב-Formula One® לואיס המילטון יופיע כשגריר המותג הגלובלי החדש של טומי הילפיגר לגבר, כולל HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED ובגדי הגברים, ההלבשה התחתונה ובגדי הים של טומי הילפיגר, החל באביב 2018. השותפות משקפת את המחויבות האסטרטגית של טומי הילפיגר להתבסס על המורשת החזקה שלו בבגדי גברים ולהגדיל עוד את עסקי הגברים שלו, ולהביא את הדור הבא של המעריצים למותג.

ההישגים של לואיס המילטון בקריירה שלו הביאו אותו לקבוצת עילית של ספורטאים גלובליים, והוא נחשב לאחד מנהגי הפורמולה 1 הגדולים ביותר בהיסטוריה. הוא מחזיק בשיא של המספר הרב ביותר של עמדות הזינוק הטובות ביותר (פול פוזישנס) בכל הזמנים, נקודות בקריירה ומספר הזכיות הרב ביותר במסלולים שונים. הוא זכה בגרנד פרי אחד לפחות בכל עונה שבה התחרה. לואיס המילטון מתחבר עם יותר מ-17 מיליון מעריצים באמצעות ההגעה הפנטסטית של ערוצי המדיה החברתית שלו, המציעים לקהל שלו מבט מאחורי הקלעים ייחודי לעולם של מרוצי פורמולה 1 ולחיים הפרטיים שלו.

קמפיין הגברים המשולב צולם על ידי מיקאל ינסן במסלול המרוצים פוקונו, שמכונה גם המשולש המטעה, בפנסילבניה, ארה"ב, ויתחיל בכל העולם באביב 2018. הוא כולל טיזרים בלעדיים בווידאו ומודעות בפרינט, באינטרנט ובפרסום חוצות, וייתמך על ידי הפעלות צרכנים ייחודיות שממשיכות להפיח חיים בנקודת המבט הייחודית של המותג על תרבות הפופ ברחבי העולם. הקמפיין של טומי הילפיגר לגבר ירוץ לצד הפרסום הייעודי של המותג לנשים, שמשתתפת בו הדוגמנית הבינ"ל והשגרירה הגלובלית של בגדי הנשים של טומי הילפיגר ג'יגי' חדיד. הקמפיינים התמזגו כשלואיס המילטון וג'יגי' חדיד תפסו את ההגה של מכונית Mercedes-AMG GT S  במסלול המרוצים פוקונו, ותיעדו את הנסיעה הראשונה שלהם ביחד סביב המסלול בסרטון שצולם במצלמת דשבורד, בבימויו של מאט ברון, שמראה את התגובות שלהם לכישורי הנהיגה של האחר.

היצע אביב 2018 של טומי הילפיגר לגבר חוגג את האהבה של טומי הילפיגר לספורט המוטורי, שבו מהירות ומיידיות מתמזגות עם נגיעה של נוסטלגיה לווינטאג'. הקולקציה, שהוצגה לראשונה ב-TOMMYNOW “DRIVE” בשבוע האופנה של מילאנו ב-25 בפברואר, מהנהנת לאנשים הטכניים של מרוצי הפורמולה 1, עם בגדי עבודה מסורתיים ודגש חזק על דנים. סגנונות רחוב נוצרים מהצורות האייקוניות, צבעים נועזים וגרפיקה זורמת של נהגי מרוצים. במבט לתרבות הרכב האמריקנית המסורתית, הבגדים מומצאים מחדש עבור קולקציה שעונה על הצרכים של סגנון החיים מהיר הקצב של היום. למורשת המותג של טומי הילפיגר יש קשר הדוק עם תרבות הפופ וסמלי ספורט. בשנות התשעים הילפיגר היה אחד המעצבים הראשונים ששילב אופנה וסלבריטאים, והוא הפך לחלוץ בתעשייה כשהלביש אמנים צעירים כמו אליה, מרק רונסון ואשר, ושיתף מוסיקאים כמו דייוויד בואי וביונסה בקמפייני הפרסום שלו. בשנים האחרונות טומי הילפיגר יצר שותפויות מעוררות השראה עם אלוף הטניס הבינ"ל רפאל נדל, דוגמנית העל הבינ"ל ג'יגי' חדיד, וצמד המוסיקאים/ מפיקים שזכו בפרסים הצ'יינסמוקרס, ביטוי למחויבות של המותג להרחיב את ההגעה שלו ולהתחבר עם הדור הבא של צרכנים. לטומי הילפיגר יש גם עבר עם פורמולה 1, וממש לאחרונה הודיע על שותפות אסטרטגית רב שנתית כשותף הביגוד הרשמי של אלופת העולם בפורמולה 1 ארבע פעמים Mercedes-AMG Petronas Motorsport. המותג נתן בעבר חסות לקבוצת הפורמולה 1 לוטוס מ-1991 עד 1994, והיה המותג הראשון שלא מתחום הרכב שנתן חסות לקבוצת הפורמולה 1  של פרארי, כולל מדים שיצר המעצב עצמו, ב-1998.

ח.י עם מהפכת שירות ברכישת מוצרים און ליין

פסח בפתח וזה זמן מצוין לקנות טלוויזיה ואפילו לא צריך לצאת מהבית בשביל לקבל שירות מצויין!

אספקה תוך יום, עד 60 ימי החזרה מלאה, משלוח חינם, הובלה והתקנה בביקור אחד, תיאום התקנה עצמי, אחריות יבואן רשמי ו…..מתנה על כל קנייה.

קבוצת  ח.י. – מהחברות המובילות בישראל לייבוא ושיווק של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה – עושה מהפכה בשירות הקניות און ליין של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. השירות שזכה לשם  "100% איתך" מייצר חבילת שירות חדשנית ומלאה ללקוח בעת רכישת ממוצרי החברה באתרי סחר אלקטרוני ומעניק תיאום התקנה עצמי, הובלה והתקנה במועד אחד, אחריות יבואן רשמי, משלוח חינם, 60 ימים זכות החזרה מלאה ואף מצרפים מתנה על כל רכישה.

רכב

אופל משיקה את Grandland X ואתCrossland X

חברת 'ש.י.ר שלמה יבוא רכב' משלימה את סדרת ה-X, ומשיקה בישראל את דגמי הGrandland – X   והCrossland – X. הדגמים החדשים יציגו מגוון ייחודי של חידושים עדכניים ותוספות ברמה הגבוהה ביותר בקטגוריה.

2 הדגמים החדשים יהוו שלב נוסף בחיזוק מעמדה של "אופל" בשוק המקומי הן כמותג איכותי וחדשני והן בקטגוריית רכבי הפנאי-שטח.  השקה זו משלימה את סדרת ה-X הכוללת גם את  דגם Mokka.
דגמי הGrandland – X   והCrossland – X   תוכננו על מנת להעניק לנהג בסביבה נוחה, בטוחה וחזקה, עם עיצוב מרשים ואלגנטי. עם החיזוקים הללו צפויה אופל להמשיך את תנופת ההצלחות שלה בשוק הישראלי, כשהיא תציע ללקוח חבילה יוצאת דופן של ביצועים, בטיחות ואיכות. סדרת ה-X החדשה מתאפיינת ב:

  • תכנון חדש המקנה לרכב מרווח אדיר, פונקציונליות ועיצוב חדשני
  • עיצוב חזק ודינאמי
  • עיצוב חדשני שמאופיין בחרטום הרכב ומציג את החזית העדכנית של המותג, עם שכבה רוחבית חדשה
  • יחידות תאורה גדולות ובולטות, המתעקלות אל תוך הכנפיים הקדמיות.
  • תכנון חכם ללא פשרות

Grandland X החדשה

נכנסת לקטגוריית רכבי הפנאי-שטח ותחשב לאחד הרכבים המרווחים בקטגוריה והינה הרכב הגדול ביותר בסדרת הX   של אופל. בסיס הגלגלים הוא 267.5 ס"מ, האורך 447.7 ס"מ, הרוחב 185.6 ס"מ, הגובה 160.9 ס"מ כאשר נפח תא המטען מכיל 514 ליטר. מנוע 1.2 ליטר טורבו המספק 130 כוחות סוס, וצריכת דלק חסכונית.

Crossland X החדשה

מרווחת ופרקטית והיא כוללת ספסל אחורי בחלוקה של 40/60 הנעה על מסילה באורך של 150 מ"מ, מה שמאפשר להגדיל את נפח תא המטען מ-410 ליטר ל-520 ליטר – נפח עצום ביחס לסגמנט. בסיס הגלגלים הוא 260.4 ס"מ, האורך 421.2 ס"מ, הרוחב 176.5 ס"מ והגובה 160.5 ס"מ. מנוע 1.2 ליטר טורבו המספק 110 כוחות סוס, וצריכת דלק חסכונית.

סדרת הX החדשה מציגה את חבילת הבטיחות מסוג ה-OpelEye – חבילת מערכות בטיחות מקוריות ובין המתקדמות ביותר בתעשיית הרכב, באמצעות מערכת זו, מתאפשר ניטור של סביבת הרכב ויצירת התראות מקיפות לנהג על סכנות בדרך. חבילת ה-OpelEye מגיעה כסטנדרט בכל רמות האבזור וממחישה את מחויבותה של אופל שאיננה מתפשרת על בטיחות הנהג והנוסעים.

  • מערכת DDS לבדיקת ערנות הנהג, המתריעה בפני הנהג על זמני נהיגה ארוכים/ חריגים והתנהגות לקויה בצורת הנהיגה.
  • בלימה אוטונומית AEBS: מניעת פגיעה בהולכי רגל 5-60 קמ"ש, מניעת פגישה ברכב נייח 5-80 קמ"ש ומניעת פגיעה ברכב בתנועה 5-85 קמ"ש.
  • בקרת התרעת סטייה מנתיב LDW (במהירויות של 60-180 קמ”ש( עם התרעה קולית וויזואלית בעת סכנה.
  • בקרת שמירה על נתיב נסיעה LKA המסייעת בתיקון והכוונת זווית ההגה (בדגם גרנדלנד בלבד)
  • התרעת מרחק מלפנים FDI ותצוגה במרכז המידע לנהג
  • התרעת סכנת התנגשות FCA עם אפשרות לבחירת מרחק ההתראה מהרכב מלפנים
  • מערכת בלימת חירום אוטונומית לצמצום ומניעת התנגשות מלפנים) LSCMB מתחת למהירות 40 קמ"ש(

מחירי השקה לטריפל X

  • Crossland X Enjoy במחיר: 114,900 שקלים.
  • Crossland Innovation מחיר: 124,900 שקלים. חבילת אבזור משודרגת בהשקה כאשר גג פנורמי +Key Less  בעלות של 5,000 שקלים בהשקה החבילה בחינם או גג פנורמי + Key Less Head Up Display +  מולטי מדיה 8" שמחירה 7,500 שקלים ובהשקה בעלות של 2,500 שקלים בלבד.
  • Grandland X Enjoy במחיר: 139,900 שקלים.
  • Grandland Innovation מחיר: 154,900 שקלים. חבילת אבזור משודרגת בהשקה כאשר  גג פנורמי וג'נטים 19" שמחירם 5,000 שקלים, בהשקה החבילה בחינם. חבילת Two Tone + גג פנורמי + ג'נטים 19" שמחירם 7,500 שקלים בהשקה החבילה ב- 2,500 שקלים בלבד.

כלמוביל מרצדס מתחילה בשיווק ה- CLS החדשה

מרצדס מבית כלמוביל, מתחילה את השיווק של ה-CLS  החדשה, זאת במקביל להשקה הבינלאומית של הדגם. ה- CLS החדשה הינה הדור השלישי של הקופה בעל 4 דלתות, אשר מציעה ביצועי ספורט ונוחות של מכונית סדאן. ה–CLS תשווק עם המנועים החדשים והמתקדמים בעלי 6 צילינדרים עם מערכות EQ Boost וחשמל של 48v. הדגמים אשר יגיעו לישראל הינם:

  • CLS 450 4MATIC עם מנוע 3 ליטרים המספק 270kW+16Kw/367hp + 22hp ותיבת הילוכים אוטומטית 9G-TRONIC. תאוצה 0-100 ב-4.8 שניות.
  • AMG CLS 53 4MATIC עם מנוע 3 ליטרים המספק 320 kW/435 hp ותיבת הילוכים TCT 9G. תאוצה של 0-100 ב-4.5 שניות.

ה–CLS אשר צפויה להגיע לישראל במהלך הרבעון השני של 2018 תציע מערכות בטיחות חדשניות אשר נלקחו מדגם הפאר ה-S-Class. מגוון מערכות הסיוע והנהיגה מוצעות כסטנדרט וכוללים בין היתר, ABA (Active Brake Assist), מערכת תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית המחוברת למערכת ה- PRE-SAFE® ו- PRE-SAFE® Sound המכינה את הנוסעים לרעש התאונה ומפחיתה נזקי שמיעה, ועוד.

הדור השלישי של ה-CLS מציג שפה עיצובית חדשה התואמת לקווי המתאר של המותג ומתבססת על מראה ספורטיבי עם קווים חלקים ללא קימורים. הפגוש הקדמי מציג גריל גדול המקנה מראה אלגנטי, המשתלב עם יחידת התאורה הקדמית ומציג דינמיות מרשימה.

פנים הרכב כולל שני מסכי מולטימדיה מתקדמים בגודל של 12.3 אינץ' ותאורת אווירה פנימית בעלת 64 צבעים הניתנת לבחירה אישית בהתאם למצבי רוח. תא הנהג הספורטיבי, מעניק תחושה של מרחב מרווח במיוחד. גלגל ההגה שודרג ובזכות הנדסת האנוש הקפדנית של הקונצרן התפעול והשימוש במתגים הנמצאים בו, הינו ידידותי  ויעיל. שדרוג נוסף המוצע בפנים הרכב הינו שילוב של 5 מושבים, לראשונה בקטגוריה. כמו כן, תא המטען גדל וכעת מכיל 520 ליטר.

מחיר החל מ-720,000 שקלים.

סאנגיונג עם רקסטון חדש

הרקסטון החדש הוא רכב 4X4 עם מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר המפיק הספק מרבי של 181 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית בעלת 7 הילוכים של מרצדס-בנץ.

חשוב במיוחד לציין שהרקסטון החדש בנוי על שלדת Quad Frame המיוצרת מפלדה מתקדמת בעלת חוזק גבוה (AHSS), תוצאה של שותפות אסטרטגית חדשה עם יצרנית הפלדה POSCO, שמעניקה מרכב בעל חוזק גבוה הרבה יותר תוך הפחתת משקל. הרקסטון החדש מושק עם 9 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג, וכן מאפייני בטיחות וסיוע אלקטרוניים חדשים, כגון חלוקה אלקטרונית של כוחות הבלימה, אזהרת התנגשות קדמית, בלימת חירום אוטונומית, התראה על סטייה מנתיב, סיוע לאלומה גבוהה וזיהוי תמרורים, שכולם מגבירים באופן משמעותי את הבטיחות ונוחות הנהג והנוסעים. החלל הפנימי הרחב מבטיח נוחות לנוסעים מלפנים ומאחור, ותא מטען ענק בנפח של 1,806 ליטר (שורת מושבים שלישית מקופלת) המאפשר נשיאת מטען לטיולים עם כל המשפחה.

החזית של הרקסטון החדש היא בעלת מראה מגובש, שבו השבכה והפנסים הראשיים משתלבים בצורה חלקה לגמרי. השבכה הקדמית מזכירה את כנפיה הפרושות של ציפור במעופה – עיצוב שנראה לראשונה בטיבולי, ואומץ כעת כמראה החזית החדש של כל הדגמים החדשים של סאנגיונג, כדי לייצר זהות ייחודית ומזוהה למותג.

תא הנוסעים הגדול והרחב מסייע להבטיח את רמת הנוחות הגבוהה ביותר לנוסעים.

הרכב הוא בעל נפח המטען מהגדולים ביותר בקבוצתו הודות לתכנון אופטימלי של החלל הפנימי.

חטיבת ההינע של הרקסטון כוללת מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטר המיוצר על-ידי סאנגיונג, המפיק הספק מרבי של 181 כ"ס ומומנט של 42.8 קג"מ. מנוע XDi220 יעיל, שקט ומוכח, מספק האצה הדרגתית וחזקה ממצב עמידה, ומומנט חזק בסל"ד נמוך האופייני למנועים של סאנגיונג. תיבת ההילוכים היא תיבה אוטומטית בעלת 7 הילוכים של מרצדס-בנץ שידועה בביצועיה החלקים ובעמידות שלה.

הרקסטון החדש הוא גם אחד הטובים בקבוצתו מבחינת זוויות הגישה והנטישה, העומדות על 20.5 מעלות ו-22.2 מעלות בהתאמה.

רמות ה-NVH (רעש, רעידות ונוקשות) של הרקסטון החדש שופרו משמעותית לעומת הדגם שהוא מחליף, הודות למרכב הקשיח יותר שלו, אווירודינמיות משופרת להפחתת רעשי הרוח, בידוד מנוע טוב יותר באמצעות תושבות מנוע הידראוליות, שיפור אטימת תא הנוסעים ורעשי כביש וצמיגים נמוכים יותר. מחיר 239,900 שקלים. רמת אבזור בטיחות 6 וקבוצת זיהום אוויר 15.

רכבת עכו כרמיאל עם 1.1 מיליון נוסעים ב- 6 חודשים

הצלחה גדולה לרכבת הגליל. יותר ממיליון ו-100 אלף נסיעות בוצעו ברכבת לכרמיאל ב-6 החודשים הראשונים להפעלת הקו. כך עולה מסיכום נתוני רכבת ישראל שהוצגו לשר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ. השר כץ ציין כי רבים שהטילו ספק בכדאיותו של הקו לגליל, כמו גם ברכבת העמק, מקבלים היום הוכחה חד משמעית על נחיצותו של הקו. בתום תקופה של חצי שנה בלבד מתברר כי ציבור הנוסעים מצביע ברגליים.

במסגרת הפרויקט הוקמה מסילה כפולה באורך של כ- 23 קילומטרים בין עכו לכרמיאל ושתי תחנות רכבת באחיהוד ובכרמיאל. השר כץ ציין כי משרדו מקדם בימים אלה תכנון להארכת קו רכבת הגליל מכרמיאל, לקרית שמונה.

כיום יכולים תושבי כרמיאל והסביבה לנסוע מתחנות אחיהוד וכרמיאל, בהנחה של 50% במשך שנתיים. זאת, לאחר שבשלושת החודשים הראשונים להפעלת הקו התאפשר לנוסעים לעלות על רכבת הגליל לכל יעד בארץ, ללא כל תשלום.

יצוין כי לפני כארבע שנים, הצליח השר כץ למנוע את הקפאת שני הפרויקטים המסילתיים החשובים בצפון, רכבת העמק והרכבת לכרמיאל. זאת, בעקבות הקיצוצים שבוצעו בתקציב המדינה. השר כץ הזהיר כי הקפאת הפרויקטים במספר שנים תגרום לאובדן של מיליארדי שקלים שכבר הושקעו.

כללי

הקרן למען עולם ללא עישון עם סקר גלובלי ובישראל 89% מהנשאלים מבינים הסכנות שבעישון

סקר מצב העישון 2018 כלל 17,421 מעשנים, מעשנים לשעבר ולא מעשנים מ-13 מדינות: ברזיל, צרפת, יוון, הודו, ישראל, יפן, לבנון, מלאווי, ניו זילנד, רוסיה, דרום אפריקה, בריטניה וארצות הברית. במקביל, בוצעו סדרה של קבוצות מיקוד איכותניות בשבע מדינות (צרפת, הודו, יוון, ניו זילנד, דרום אפריקה, בריטניה וארצות הברית) כדי לתת הקשר נוסף לתוצאות הכמותיות. הסקר בוצע על ידי Kantar Public, סוכנות ייעוץ ומחקר משולבת, שנשכרה על ידי הקרן.

הממצאים העיקריים הם:

  • עישון הוא לא הרגל מבודד. המעשנים מחשיבים אותו כמשולב באופן עמוק עם הנאות החיים הבסיסיות שלהם, כמו אכילה, שתייה ופעילות חברתית. שיטות ההפסקה שמיושמות כיום לא מביאות את זה בחשבון, והתוצאה היא המשך העישון.
  • המעשנים יודעים שהעישון מסוכן לבריאותם, ורבים חושבים שהם במצב בריאותי גרוע יותר מלא מעשנים, אבל הם לא מעורבים באופן פעיל עם ספקי הבריאות שלהם או מדברים איתם על הפסקה יעילה או פתרונות עם סכנה פחותה. מערכת הבריאות צריכה מעורבות טובה יותר עם המעשנים, וספקי רפואה צריכים כלים יעילים יותר כדי לעזור למעשנים להפסיק.
  • יש בלבול בקרב המעשנים לגבי הסכנות היחסיות של עישון ותחליפים פחות מסוכנים. אנשים "מעשנים בשביל הניקוטין, אבל מתים מהעטרן", אבל עדיין יש תפיסה מוטעית רבה לגבי הסכנות של ניקוטין. זה משפיע על המוטיבציה שלהם להפסיק או לנסות מוצרים תחליפיים עם סיכון מופחת.

ממצאים ספציפיים מהסקר הגלובלי:

  • יש קשר הדוק בין עישון לטקסים ושגרות יומיומיים כמו להתעורר, ארוחות, הפסקות קפה/ תה ופעילות חברתית. במדינות מסוימות (כמו ברזיל, יוון ולבנון) לעיתים קרובות מעשנים סיגריות עם קפה או תה, וברבות אחרות מעשנים סיגריות בדרך כלל אחרי ארוחות.
  • ברוב המדינות היה רצון משמעותי להפסיק לעשן.
  • רוב המעשנים שנשאלו מכירים בכך שהעישון מסוכן לבריאותם ומדווחים שלדעתם הם פחות בריאים מלא מעשנים, אבל הם מבקרים אצל ספקי הבריאות שלהם פחות מאשר לא מעשנים.
  • הגורם העיקרי שמניע מעשנים להפסיק או לשקול להפסיק הוא בעיקר החשש לבריאות האישית שלהם.
  • למרות שרוב גדול של המעשנים שנסקרו ניסו להפסיק ללא עזרה, אלה שביקשו עזרה לעיתים קרובות עברו תחילה לטיפול בתחליפי ניקוטין ותרופות מרשם. בכמה מדינות (צרפת, יוון, יפן, לבנון, ניו זילנד, רוסיה, בריטניה וארה"ב) המעשנים דיווחו על שימוש בסיגריות אלקטרוניות ומכשירי תחליפי ניקוטין אחרים כדי להפחית או להפסיק עישון סיגריות.

מאסטרקארד עם תובנות על תשלומים במטבעות דיגיטליים בישראל

מעבר לעולם ללא מזומן טומן בחובו שינוי תפיסתי נרחב הקשור להתקדמות הטכנולוגיה, חדירת הדיגיטציה, נגישות התשלומים ורצון המחוקק לקדם רפורמות בתחום. מחקר אירופאי הנערך על ידי חברת GCT עבור מאסטרקארד בחן עד כמה הצרכן הישראלי מוכן לאמץ וליישם תמורות אלו.

מהמחקר עולה כי הטרנד העולמי בשימוש במטבעות קריפטוגרפים, ובעיקר הביטקוין, השפיע רבות על הישראלים, כאשר כ-13% מציינים שהם מעוניינים לבצע תשלומים שונים באמצעותם, נתון זהה לממוצע האירופאי. עוד נמצא כי השוק המוביל לשימוש במטבעות קריפטוגרפים הינו רוסיה שכן כ-26% מתושבי רוסיה רוצים לשלם באמצעות מטבעות קריפטו. מאידך נמצא כי המדינות הנורדיות מציגות רצון מופחת בשימוש הביטקוין עם ממוצע של 10%, כאשר בפינלנד דווח על כ- 6% בלבד.

עוד עולה מהמחקר כי לגבי תשלומים שלperson-to-person  (P2P) באפליקציות תשלומים, ישראל מובילה ביחס לממוצע האירופאי עם כ-66% המעוניינים בשירות זה, לעומת 48% באירופה. בנוסף, 57% מהישראלים מוכנים לעבור לבנקאות און-ליין וכ-50% כבר מוכנים לשימוש באפליקציות בנקאיות דרך הסלולר נתון הגבוהה מהממוצע האירופאי העומד על כ-42%.

הסלולר משמש גם לרכישות באמצעות סריקת QR, 20% מהישראלים היו מעוניינים לרכוש דרך סריקת QR און-ליין ו- 23% היו שמחים להתנסות ברכישה דרך סריקת ברקודים בחנויות פיזיות.

בקניות אונליין נמצא כי כ-52% מהישראלים הביעו עניין בשימוש בארנק דיגיטלי (e-Wallet) כדוגמת פייפאל. לצורך השוואה הממוצע האירופאי עומד על 39% בלבד. יחד עם זאת, 74% מהישראלים ציינו כי בחלק מהקניות המקוונות הם יעדיפו להקליד את פרטי כרטיס האשראי בעת ביצוע הקנייה.

מלבד הביטוקוין ותשלומי P2P, מגמה נוספת המשפיעה על אופן התשלום של הצרכן הישראלי הינה מוצרים לבישים. כ-25% מהישראלים מציינים כי היו שמחים לשלם באמצעותiWatch , צמידים, שעונים וכו'. בנושא זה הישראלים עוקפים מדינות מתקדמות כגון גרמניה, שוויץ ושוודיה, אך מפגרים מעט אחרי מדינות כדוגמת בולגריה, קרואטיה ורוסיה.

מרכז האירועים VALLEY בכפר סבא

מתחם האירועים והכנסים הגדול ביותר באזור השרון, יפתח את שעריו ביוני 2018 ויציע חוויה חדשנית של מנות שף, טכנולוגיה מתקדמת ומבנה מרהיב ובלתי שגרתי שבולט למרחקים. המבנה המרהיב הנישא לגובה של 13 מטר בתכנון האדריכל איציק לוי בנוי על גבי 4 מגרשים שאוחדו לטובת מרכז קונגרסים שיודע להכיל רמות משתנות של אורחים מ-300 איש ועד כ-2000 איש באירוע אחד או בכמה אירועים המתרחשים בו זמנית. מדובר במבנה אשר נבנה בבנייה ירוקה, מבוסס כולו על מערכות חסכון באנרגיה, מערכות מבודדות שיוצרות פחות הפעלה של אנרגיה ושימוש בחומרים ירוקים, מערכות של בורות חלחול להחדרת המים לתוך הקרקע לצד מערכת אינסטלציה אלקטרונית שיודעת לחסוך במים ולשלוט בכמויות המים לצריכה.

חזיתות המבנה עשויות זכוכית ופונות כולן לכיוון הגן כך שהן מתכתבות בין הפנים לחוץ ועל גבי החזיתות יצר האדריכל גריד ענפים מטפס לכל אורך הבניין העשוי ממתכת מחופה בבטון אדריכלי. המתחם המיוחד שקשה יהיה להתעלם ממנו על כביש 6, משתרע על פני 17 דונם וכולל 2 אולמות ומרחב טבעי פתוח המוקף בצמחיה.

מתחם Valley החדש בכפר-סבא (צמוד לכביש 6), מציע לאורחיו לטעום מהחיים הטובים עם 17 דונם קסומים הכוללים 2 מתחמים מקורים (joy & sweet), מסעדת שף פרטית המשמשת כחדר טעימות וחדר ישיבות, 4 סוויטות עבור מארחי האירוע, חופות צפות על גבי בריכות מוארות, מערכות הגברה מהמתקדמות בארץ, מקרנים בכל אולם, מחיצות אקוסטיות, מסכי לד מהגדולים בארץ ומשחקי תאורה של חברת גן אור מהטובים בענף, מגרש חנייה פרטי ומטבח שף מפואר שמעניק תפריט מגוון המתבסס על 70 מטבחים שונים בעולם.

הצורך להקים את הדבר הבא בתחום האירוח בישראל, מהבולטים שנבנו עד כה בישראל, הוביל את היזם ואיש העסקים דודי אלקיים, מבעלי לרן השקעות ויזמות, להקים מתחם חוויתי שיעזור ללקוחותיו להגשים חלום לצד יצירת חווית לקוח יוצאת דופן. 'כפר סבא נמצאת כיום בלב ליבו של השרון ולכן זו היתה הבחירה המתבקשת. הבאנו לשרון את הבשורה של מרכז אירועים וכנסים חדשני המכיל עד 2000 איש, עם מטבח שף וסוויטות ברמה של מלון 5 כוכבים וכבר לוח החתונות החל להתמלא במהירות לקיץ הקרוב ויש כבר כמה אירועים עסקיים שניסו להכנס עוד לפני תאריך הפתיחה הרשמית'.

נגיעות מהתפריט: סלטי אנטי-פסטי מתרבויות העולם, כמו סלמון כבוש, קרפצ'יו אנטריקוט, קורנביף או פטה כבד עוף עם תאנים, הפריקסה של אלי, אוצר של מאפים ישר מהתנור, מבחר בשרים מעושנים וכבושים מהמעדנייה, תבשילים מהבית כמו קציצות דגים וממולאים, עיקריות אישיות כמו פילה דניס, פרגית פלמה דה מיורקה, אוסובוקו עגל, חזה מולארד, מצעד מנגל. כל מנות השף מבוססות על דגים טריים, שפע בשרים וכמובן ממלכה של קינוחים עם זכרונות ילדות של תפוח בקרמל על מקל קוקוס, לוקום ומרשמלו, ממלכת שוקולד, מלבי אקספרס, מלך החלבה, ענני מרנג עם פירות טריים ועוד. פרטים באתר <<< ובטל': 052-9095114.

הוספת תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות