מה חדש על המדף של דני בר

חגיגות האהבה בט"ו באב ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

ט"ו באב

יקבי ברקן עם יין רוזה ספיישל רזרב 2016

רבות נאמר במהלך ההיסטוריה אודות יין, אהבה ועל מה שביניהם, על הניחוחות הארומטיים המסחררים, על הפעולה הזוגית שבטקס השתייה ועל הצבע הורוד המפתה. הרוזה ילווה בהרמוניה כל סעודה אינטימית לאוהבים השנה.

100% ענבי פינו נואר מכרמי היקב בקרבת מושב דלתון שבגליל העליון. הזנים המרכיבים את סגנון יין זה אמנם מקורם בזנים האדומים, אך בניגוד ליינות אדומים התוססים על הקליפות של הענבים, מושרה התירוש של יינות רוזה על הקליפות של הזגים האדומים לפרק זמן קצר במיוחד. הצבע הורוד מתקבל אם כן באופן מהיר והתירוש הצבוע ורוד חגיגי מותסס עם השמרים בלי קליפות הענבים. זהו למעשה יין בעל אופי של יין לבן, קליל, פירותי ובעיקר מתאים עד מאוד לאקלים בארץ.

צבע סלמון בהיר, ארומות של תותים אדומים, תפוחים, אבטיחים ונגיעות מי ורדים. יין קליל, ונתמך בחומציות טובה אשר הופכת את היין למרענן ונעים, ובעל סיומת בינונית ונעימה. 12.5% אלכוהול. מחיר 75 שקלים

תיירות רמת רחל עם פיקניק רומנטי זוגי בירושלים

פיקניק ברמת רחל (צילום דני בר)

10 דקות ממרכז ירושלים, תיירות רמת רחל הכינה לאוהבים והרומנטיים שביניכם חוויית בילוי בלתי נשכחת. מתחם התיירות ברמת רחל מוקף חורש טבעי, פינות חמד פורחות ומרחבים ירוקים מציע לכם סלסלת פיקניק רומנטית לזוג הכוללת לצד שמיכת רביצה מפנקת תפריט מגוון ועשיר: גבינות כמו קממבר, גאודה, פטה וצהובה, מבחר לחמים טריים, מיקס זיתים, ממרחים מיוחדים כמו עגבניות מיובשות, פסטו ושמן זית, פלטת ירקות, מיקס פירות העונה, מאפים, יין או קאווה, ממרחים ולבבות של שוקולד.

בנוסף תוכלו ליהנות מרכיבת אופניים זוגית במרחבים הירוקים של רמת רחל, הנאה צרופה מהטבע והפסטורליה ולא רק. ברמת רחל אתרים ייחודיים כמו פארק עצי הזית הטומן בחובו מסלול גדוש נופים עוצרי נשימה של ההורדיון מדבר יהודה וים המלח.  ומצפה יאיר ממנו תוכלו להשקיף על כל ירושלים ולהשלמת החווייה ליהנות מהשקיעה הרומנטית.

עלות הזמנת סלסלת פיקניק זוגית – 200 שקלים (חובה להזמין 24 שעות מראש). הזמנה מראש 02-6702800 (24 שעות מראש) / איסוף מבר המלון. לפרטים על השכרת אופניים: 02-6702555. כניסה לפארק עצי הזית ולמצפה יאיר ללא תשלום.

פאפהבאבל Papabubble ישראל

סוכריות אהבה בפאפהבאבל לו ולה (צילום מיכל רובין)

פאפהבאבל papabubble ישראל חנות הסוכריות בעבודת יד היחידה מסוגה בישראל, מציעה חוויה יוצאת דופן. חנות הסוכריות הייחודית השוכנת ברחוב דיזנגוף 179, היא לא פחות מחוויית חושים. החנות בנויה כך שהעוברים והשבים יוכלו להתבונן בקסם תוך שהוא מתהווה לנגד עיניהם וליהנות מחוויה צבעונית ואפילו להזמין סוכריה ממותגת אישית. בחנות מייצרים מידי יום מאות אלפי סוכריות בצבעים, צורות וטעמים והכל נעשה מול עיני העוברים והשבים. מלאכת היצירה של הסוכריות ממש מול עיניכם היא בהעדר מילה טובה יותר  – פשוט מהפנטת. וכמובן שבסוף יש טעימות.

לקראת יום האהבה בפאפהבאבל papabubble ישראל תוכלו למצוא מוצרים ייחודיים רבי השראה, טעם וצבע, ביום האהבה למשל מייצרים מארז ייחודי עם סוכריות בעיצוב לבבות ובשילוב טעמים זוגיים וכמו כן ניתן למצוא סוכריות על מקל בצורות שפם, נשיקות, לבבות וכו'.

רחוב דיזנגוף 179 תל אביב, טלפון:073-7856947

יקב בזלת הגולן עם אהבה בשניים גבינות ויין מול נוף הכנרת

ולנטיין דיי ביקב בזלת הגולן (צילום בזלת הגולן)

יקב בזלת הגולן מזמין לחגוג את ט"ו באב, יום שני, 7 באוגוסט 2017, עם טעימת יינות, פלטת גבינות (2 סוגי גבינה), צפייה בסרטון, הסבר על היינות, תהליך ייצור היין וחוויה המשלבת סיפור אהבה בין מתנת הטבע הייחודית לבין אנשי היקב מול נוף הכנרת. ליקב בזלת מאה דונם של כרמי יין ,הנטועים בצפון רמת הגולן, בגובה 900 מטר מעל פני הים, אזור בו קיימים תנאי אקלים אידיאליים, המאפשרים מנות קור גבוהות ,המטיבים עם כרמי היין ומביאים לבציר ענבים איכותיים.

שעות פתיחת מרכז המבקרים: יום שני 7.8 – 9:00-15:30.

יקב סגל עם רוזה רכסים 2016

לכבוד חג האוהבים 'יקב סגל' משיק את יין הרוזה, בציר לשנת 2016 מסדרת רכסים. סדרת רכסים של 'סגל', מביאה לידי ביטוי יינות מכרמים יחידניים (Single Vineyards), החושפים את המבע המיוחד והחד-פעמי של זן ענבים נבחר בכרם מסוים.

היין עשוי 100% ענבי קברנה פרנק מכרם הר ריחן באיזור דישון בגליל העליון. צבע ורוד בהיר. ארומות פירות אדומים כתותים ודובדבן אדום. היין רענן, עם טעמי דובדבנים, פטל אדום ונגיעות מלון. חומציות מעוררת וסיומת ארוכה ופירותית. 13% אלכוהול. מחיר 79 שקלים

ליידי קומפורט עם Lady in Red

צילום עמירם בן ישי ליידי קומפורט

נעלי עקב אדומות עם אמירה אופנתית. בכל מלתחה של אישה מומלץ לאבזר בזוג נעלי עקב נוחות לעבודה וליציאה, כאלו שיעניקו את הטאצ' והמראה עם אמירה אופנתית. רשת ליידי קומפורט ידועה בשילוב של נעליים אופנתיות מבלי להתאפשר על הנוחות מציעה לקראת חג האהבה נעלי עקב לכה בייבוא אישי מברזיל. מדובר בדגם קלאסי מנצח, עם רפידות נוחות המקנה מראה חגיגי כשהטוויסט מתקבל בשילוב שני גוונים מנצחים – שחור ואדום כאשר השחור משתלב באופן מדורג ומעניק טוויסט למראה נעל העקב. ניתן להשיג גם בגווני מט, צבע פודרה ועוד. קיים דגם נוסף עם עקב פלטפורמה מוסתרת בגובה 9 ס"מ המבטיח יציבות לאורך כל היום. להשיג במידות 36 עד 42. מחיר: 240 שקלים. ניתן לרכוש גם באתר האינטרנט <<< פרטים בטל': 073-2200000

חדש

ענבי טלי עם זנים חדשים לקיץ

ענבי טלי ביג פרל בכרם (צילום ניצן אשוח)

הענבים הם הפרי המזוהה ביותר עם הקיץ והשנה עומד להיות קיץ מלא בטעמים, עם מגוון זני ענבים שחורים וירוקים שמגיעים היישר מהמגדלים והכרמים של ענבי טלי בחבל לכיש.

הכורמים של ענבי טלי בוצרים באהבה את הענבים ומספקים לשווקים מגוון רב של זני ענבים, ארומטיים ומלאים בטעם ובבריאות. מגוון הזנים הרחב של ענבי טלי מאפשר לכל אחד ואחת למצוא את הזן האהוב עליהם ביותר. הענבים עשירים בוויטמינים ונוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) ומכילים רק כ-60 קלוריות ל- 100 גרם. על אף מתיקותם, הענבים הינם בעלי ערך גליקמי נמוך, כך שהם סופר בריאים. זהו פרי נהדר לשילוב בסלטים קיציים, עוגות, מנות דגים, וכמובן – כפי שהם, ישר מהאשכול, לקחת לים, לבית הספר ולעבודה. ומי שמחפש סורבה טעים ובריא – בענבי טלי ממליצים להקפיא ענבים ולאכול אותם כסוכריות ענבים קפואות.

ענבי טלי מגדלים כיום כ- 30 זני ענבים, חלקם בצורה בלעדית בישראל, אשר משווקים לאורך השנה (גם בחורף). בתקופה זו כשאנו בעיצומו של הקיץ, משווקים ע"י ענבי טלי מגוון הזנים הרב ביותר, כשבאופן קבוע, ענבי טלי מחפשים את זנים חדשים ואופטימליים לטעם ולאקלים הישראלי. בין זני הענבים הקיץ ניתן ליהנות:

  • מג'נטה – זן חדש מסדרת ענבי הבוטיק של טלי, זן חסר חרצנים שהגיע ארצה מספרד ואוקלם בהצלחה בענבי טלי. בעל צבע אדום בוהק וטעם שמזכיר דובדבן. מחיר 14.9 שקלים
  • סייבל  (Sable) – בעל צבע שחור כהה ללא חרצנים. הגיע לישראל מקליפורניה והותאם לאקלים המקומי. הסייבל הוא זן ענבים שחור, בעל ארומות חזקות, טעמים אקזוטיים וחיי מדף ארוכים. בטעמו המתוק מזכיר הסייבל את ענבי המוסקט. זן זה גם מיוצא לשווקים בחו"ל בעיקר לאנגליה. מחיר 19.90 שקלים
  • ביג פרל- עינב שצבעו ירוק בהיר, מוצק ובעל ענב גדול במיוחד, המזכירים בטעמם מרקם תפוחי ומתפצחים בפה (לפעמים ניתן לשמוע קול פיצוח), זן זה פותח בישראל במכון הוולקני. 9.9-12.9 שקלים
  • זנים נוספים מהם ניתן ליהנות בקיץ: מידנייט ביוטי, סופריור, תומפסון, אוטום קריספ, סייבל אדום ועוד.

ענבי טלי הוא מותג בבעלות 66 חקלאים פרטיים ממושב לכיש, המשווק בישראל ובחו"ל. למותג נתח שוק של כ- 30% משוק ענבי המאכל בישראל.

סוכרזית עם מארז חסכוני של סטיוויה

הממתיק סוכרזית המופק מצמח הסטיוויה, שנמכר עד כה במתכונת של 75 טבליות, ישווק מעתה לצרכנים באריזת פטנט המכילה 300 טבליות. המחיר, כיאה לאריזת חסכון, יהיה בהתאם וינוע סביב 35 שקלים.

"סוכרזית" היא חברה בבעלות משפחתית שנוסדה עוד בטרם קום המדינה, המתמקדת בייצור ושיווק תחליפי סוכר שולחניים. היא גם הייתה הראשונה להכניס לשוק הממתיקים הישראלי ממתיק שולחני על בסיס צמח הסטיוויה, בעל הערך הקלורי הנמוך. סוכרזית היא היחידה בישראל שכל מוצריה מחזיקים בהיתר GMP של משרד הבריאות – המבטיח תנאי ייצור נאותים, איכותיים ובטוחים.

קרביץ עם בקבוקי fill & go של BRITA

קרביץ, הרשת המובילה בישראל לציוד חזרה לבית הספר, תשווק באופן בלעדי את קולקציית בקבוקי שתייה fill & go של BRITA- עם פתרון ייחודי ומתקדם לסינון מים בבקבוק אישי.

הבקבוק מכיל פילטר MicroDisk מתקדם הניתן להחלפה לאחר סינון 150 ליטר מים או לאחר 4 שבועות ( המוקדם מביניהם). הפילטר מעניק למים טעם נפלא, משמר מינרלים הקיימים במי ברז, מפחית חלקיקים ומזהמים אחרים הפוגעים במים ומפחית טעם וריחות לוואי של כלור. הבקבוק ללא ביספינול A, נוח ובעל פיה קלה לשימוש ובטוח לשימוש במדיח כלים. בקבוק השתייה מוצע במבחר צבעים ועיצובים החל ממחיר של 79.90 שקלים.

ORIGINAL PENGUIN עם קולקציית בגדי הים לגבר

המותג אורג'ינל פינגיווין משיק לקראת הקיץ החם את קולקציית בגדי הים לגבר לשנת 2017. הקולקציה מורכבת משני מקורות השראה ייחודים וקונטרסטיים היוצרים קונספט יחיד ומקורי. בעונה החדשה Original Penguin חוזרת אל עברה, אל שורשיה האותנטיים שבאו מן התרבות האמריקאית-אורבאנית. מקור ההשראה השני לקוח מעולם הסאפרי הבא לידי ביטוי בעזרת הדפסי בעלי- חיים, צמחייה וצבעוניות אפריקאית.

קונספט הסאפרי- אורבאני מיוצג בעזרת צבעוניות נקייה הנשברת על ידי איורים והדפסים משחקיים. הבדים נבחרו בקפידה והינם בעלי טקסטורה מחוספסת. לוגויים במרכז, והדפסים גיאומטריים.

פלטת הצבעים מורכבת מאדום- סמבה, כחול- דיווה, וגוונים זהובים- צהבהבים. כל אלו יחד יוצרים קולקציית אופנה רטרו- ספורט פרקטית, המהווה שילוב מנצח של הנאה ופונקציונאליות העומדת בסטנדרט המותג-  an Original Penguin.

ניתן למצוא באתר המסחר האלקטרוני הייעודי <<< ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.

חברת Com עם מוצרים חדשים של המותגים ABC ו- FIX

חברת הסחר הבינלאומית Com, משווקת מותגי הניקיון והצריכה לבית ABC – FIX בישראל, הפועלת להוזלת סל מוצרי הניקיון בישראל ברוח המחאה החברתית, יוצאת עם מוצרים חדשים על המדף. בהמשך לקו המוצרים של החברה שכבר ממלא את המדפים, גם המוצרים החדשים מתהדרים במחירים הזולים בשוק ובסטנדרט האיכות הגבוה ביותר.

  • ג'ל אקונומיקה מקציפה FIX – מחיר 11.9 שקלים
  • אטבי כביסה FIX באריזה 15 יחידות. מחיר 7.9 שקלים
  • מבשם אוירFIX  ב-3 ניחוחות קיץ מרעננים: פרחים, וניל ולבנדר. מחיר 8.9 שקלים
  • קרם לניקוי כללי ABC מחיר 9.9 שקלים
  • נוזל רב תכליתי לניקוי והברקה ABC מחיר 9.9 שקלים
  • מסיר שומנים ABC

להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ.

מבצעים

אופל ישראל בהצעות אטרקטיביות לקיץ

אופל אדם החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

אופל ישראל מציעה מסלולי מימון אטרקטיביים במיוחד לדגמי האופל:

  • אופל CORSA סופר סטייל: מ- 590 שקלים לחודש* X 60 תשלומים. מערכת מולטימדיה, IntelliLink עם מסך מגע, מערכת התרעת סטייה מנתיב, מערכת זיהוי והצגת תמרורים, מצלמה וחיישני רוורס אחוריים
  • אופל MOKKA X- ה  SUVהחדש: מ- 990 שקלים לחודש* x 60  תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה! מנוע 1.4 טורבו עם 140 כ"ס, מערכת מולטימדיה מקורית , IntelliLink עם מסך מגע וחישוקי סנסוגת קלה 17"
  • אופל ADAM- המיני היפה יפה בעיר: מ- 590  שקלים לחודש** x 60תשלומים  ללא ריבית וללא הצמדה. אוטומטית MTA, מגיעה בשילוב של שני צבעים, מערכת מולטימדיה מקורית ו- 6 כריות אוויר להגנה מירבית

כפוף לתקנון. ולאישור הגורם הממן ומותנה בתשלום מקדמה ויתרה בסוף תקופה. בתוקף עד 31.8.17. אתר אופל ישראל <<<

לתינוק לילד ולצעיר

תיירות רמת רחל עם חַקְלָאוּת בָּרָמָה לכל המשפחה

קטיף עגבניות ברמת רחל (צילום סטודיו jellybean)

כשהערב עוד רגע מגיע, הטמפ' מתחילות לרדת ואפשר קצת לנשום לרווחה וליהנות מבריזה מופלאה של הרי יהודה ברמת רחל, זה הזמן לצאת לקטיף עצמי של עגבניות ושאר ירקות אורגניים, להכין לעצמכם סלט טרי ורענן ולהנות ממגוון פעילויות ואטרקציות בתפאורה גדושה במרחבים ירוקים ופינות טבע פסטורליות.

בימי חמישי במהלך אוגוסט 3.8 ו-17.8.2017 בין השעות 16:00-20:00 מוזמנים ההורים והילדים לבקר במתחם החקלאי הייחודי שהוקם ברמת רחל לטובת קטיף עצמי של ירקות, להכין יחד מהירקות שנקטפו סלט בריא וגם: להכין קמח עם מכתש ועלי, מהקמח להכין בצק לפיתות שייאפו בטאבון, לחלוט עשבי תבלין למשקה קריר וצונן, לצאת לסיור לילי מודרך ברחבי הקיבוץ ולהצטרף לסדנת יצירה חקלאית כמו הכנת כבשה מצמר מהגז האחרון, הכנת שתיל תותים אישי ויצירה מחומרים המצויים בטבע ועוד. האירוע מתקיים במסגרת חגיגות 50 שנה לתיירות רמת רחל.

חקלאות ברמה- 3.8.2017 ו-17.8.2017 שעות הפעילות 16:00-20:00 כניסה אחרונה למתחם בשעה 19:00. הקטיף מותנה בהיצע הטבעי בלבד ודורש הזמנה ושריון של שעה מדויקת מראש. הירקות בקטיף – להכנת סלט בלבד במקום.

מכירת כרטיסים מראש בלבד באתר <<<

מגה ג'ימבורי בכפר סבא

מוגופארק באושלינד והמקסי גימבורי (צילום יח"צ )

במיוחד לקראת החופש הגדול, בו נזקקים ההורים להעסיק את ילדיהם ללא הרף, נפתח מתחם מגה ג'ימבורי חדש באושילנד בכפר סבא. הג'ימבורי שהוקם בתוך מתחם המוגופארק, נועד לספק מענה חווייתי גם לילדים מגיל זחילה עד גיל 6. המקסי ג'ימבורי החדש  כולל 150 מ"ר של משחקייה  הפרוסה על שתי קומות, ומכילה אינספור מתקנים מהנים ומאתגרים לילדים. בין היתר ניתן למצוא במתחם מסלול אתגרי עם מגלשה לבריכת כדורים, מסלול מכשולים, חבלי טיפוס, גומיות טיפוס ועוד אטרקציות מיוחדות שילדים לא יצליחו לעזוב. עלות הכניסה למתחם היא  49 שח' לילדים מעל גיל 4, ו-39 שח' לילדים מתחת לגיל 4.

אזור הג'ימבורי החדש הוקם במתחם "מוגופארק"– פארק הסייבר הראשון בישראל לילדים שהוקם בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים, משתרע על שטח של 1000 מ"ר. המתחם כולל עשרות עמדות משחק בטכנולוגיות שונות המשלבות אוגמנטד ריאליטי, זיהוי תנועה, מסכי מגע ועוד'. המסכים האקטיביים מאפשרים משחק על קירות וצילומים ייחודיים וכן נעשה שימוש בהקרנות לייזר. ניתן לערוך במקום ימי הולדת מושקעים, מלאים בהפתעות ושלל משחקים.
אושילנד, עתיר ידע 4 כפר סבא. פרטים בטל': 09-8811669
בקרוב: סניפי TOYZ ברחבי הארץ

שלום ואייל טוייז – עדי אורני (צילום יח"צ)

לאחר 3 שנות פעילות מוצלחות  לאתר הצעצועים www.toyz.co.il, מיזם מוצלח שמביא עמו את בשורת המחירים האטרקטיביים לשוק הישראלי, רמת מחירים שמתאימה לכל אחד מכל חתך האוכלוסייה הישראלית. עד כה התאפיינה הפעילות בייחודיות שלה ברשת, בחודשים הקרובים תורחב הפעילות לחנויות ברחבי הארץ, כששני השותפים ובעלי החברה, שלום מיכאלשווילי ואייל בר עוז, מרחיבים את פעילותם לסניפים ברחבי הארץ באמצעות זכיינים, שיצטרפו לרשת TOYZ. הרחבת הפעילות מייצרת אתה הזדמנויות, למשל:

  • ייבוא משותף עם הזכיינים, מה שיאפשר לכל זכיין להשתתף בייבוא של הרשת ולשלם הרבה פחות ממה שמשלמים היום ליבואנים ובעצם כך להוזיל עלויות ולייצר מחירים אטרקטיביים
  • הזמנות מהאתר יישלחו אוטומטית לחנות הקרובה, ממנה הזמין הלקוח, כולל נקודת איסוף ובכך הזמנים מתקצרים, עלויות המשלוח יוזלו ושוב, המרוויח הוא הצרכן
  • עשרת הזכיינים הראשונים ייהנו משותפות ברווחים.

טיסה לחו"ל עם הילדים ? איך תערכו ?

תקופת הקיץ מזמנת לנו הן נסיעות והן חופשות רבות. חלקנו חולשים על הארץ בטיולים וחלקנו אף טס לחו"ל לטיולי-משפחות ולנופש. על אלה מביננו, אשר טסים עם ילדים, לקחת בחשבון שטיסה עם ילדים היא מורכבת יותר ומחייבת הכנה ותדרוך מראש, הכוללים מגוון פתרונות עבור הילדים. כך החוויה כולה תישאר בגדר הנאה ולא להיפך לכם או לשאר הטסים..

אז רגע לפני שהילד מתחיל להשתעמם מהטיסה, ללחוץ על כפתורי המושב ולרוץ לאורך המטוס, ירדן ווקס מנכ"לית סמסונייט ישראל מרכזת לכם טיפים, אשר ייסעו לכם, ההורים, לעבור בשלום את הטיסה:

  1. שוחחו עם הילדים – עוד לפני היציאה לשדה תעופה כדאי להיערך מראש, לשוחח ולהדריך את הילדים על הצפוי בטיסה מבחינת לחץ באוזניים, משך הטיסה, לקראת המראה ונחיתה וכיו"ב.
  2. העסיקו אותם – ילדים עסוקים הם ילדים רגועים ושקטים ולכן כדאי להביא לטיסה צעצועים קטנים שלא דורשים שטח משחק כמו מכוניות קטנות, קלפים, חוברת צביעה, ספרים אהובים, מכשירי אלקטרוניקה כמו DVD נייד, נגן MP3, מחשב נייד -וכמובן שלא לשכוח אוזניות.
  3. ביגוד – לילדים קטנים יש נטייה להתלכלך לעיתים קרובות ולכן כדאי להתארגן עם סט בגדים להחלפה. חשוב להלביש הילדים בבגדים נוחים וכמובן לא לשכוח לקחת גם משהו חם ללבוש (בטיסות בד"כ קר).
  4. מזון – ייתכן וילדכם לא יאהבו את האוכל בטיסה ולכן כדאי להצטייד בחטיפים, קרקרים, דגנים ממתקים וצ'ופרים אהובים.
  5. לחץ באוזניים – אחת הבעיות שעלולה לצוץ במהלך השהייה בשחקים היא לחץ באוזניים, הנגרם כתוצאה משינויי גובה מהירים. עקב הקושי בלהסביר לילדים קטנים ותינוקות שעל מנת להימנע מכאב עליהם לבלוע רוק, ניתן לתת לתינוקות מוצץ ולילדים מעל גיל 4 סוכרייה או מסטיק.
  6. מנשא תינוקות – ישנן חברות תעופה שאינן מאפשרות לעלות למטוס את עגלת הילדים ולכן מומלץ לקחת מנשא שיעזור לסחוב את הילד עד למסוע המזוודות שם תקבלו את העגלה חזרה.
  7. אקסטרה חיתולים – צריך לזכור שהטיסה למעשה מתחילה עוד מעמדת הבידוק עם מסירת המזוודות, לכן יש להיערך עם כמות חיתולים מספקת.
  8. העדיפו טיסת לילה – הילדים מתעייפים לקראת הערב ולכן הסיכוי שהם יירדמו בטיסת לילה הוא גבוה יותר.
  9. כרית צוואר מתנפחת – הביאו לטיסה כרית צוואר מתנפחת המותאמת לצווארו הקטן של הילד.
  10. מזוודת המותאמת לילדים עם איורים לילדים – ההנאה מתחילה כבר בשלב האריזות- מה שמצריך מזוודה מספיק אטרקטיבית עבור הילד כדי לארוז בכייף לחופשה המשפחתית. החברות סמסונייט ואמריקן טוריסטר (מבית סמסונייט) מציעות מגוון רחב של מזוודות נוחות ופרקטיות  עם איורים שילדים אוהבים: מיקי ומיני מאוס, דמויות הסרט פרוזן ועוד איורי דיסני, דמויות מלחמת הכוכבים, ספיידרמן ועוד מבחר צבעוני שימשוך תשומת ליבו של הנוסע הקטן ויגרמו לו לגלגל בכייף את 'ארון הבגדים' הנייד שלו לשבוע הקרוב.

א.ש רהיטים, רשת רהיטים לילדים ונוער עם איך לבחור ספריה וכיצד להשתמש בה

א.ש רהיטים פינת עבודה נועה (צילום אייל קרן)

הגודל כן קובע: כשאתם ניגשים לבחור ספרייה לילדים, חשוב לזכור כי עם התבגרותם של הילדים, יתרבו גם חפציהם האישיים, והנפח שיתפסו יהיה גדול יותר. לכן, כדי שלא תיאלצו להחליף ספרייה באחת גדולה יותר כל כמה שנים, בחרו בספרייה גדולה מספיק שתוכל ללוות את ילדיכם גם לאורך שנות התיכון והלאה. מה חשוב בבחירת סיפריה:

  • פתיחת ציר: אם בחרתם בספרייה בעלת דלתות כנף, חשוב לבחון את טיב הצירים המחוברים אליהן. רצוי לבדוק שרמת הפרזול גבוהה כדי להבטיח שהצירים לא ישקעו או יצאו ממקומם.
  • חשיבה לפני מעשה: מומלץ לתכנן את גודל המדפים ומיקומם בתבונה. הניסיון מלמד שמדפים תחתונים לרוב יהיו נוחים פחות לאחסון חפצים בשימוש יומיומי, ואילו מגירות תהיינה פרקטיות יותר למטרה זו. לכן, כדאי תמיד לבחור ספרייה בעלת מגירות תחתונות, שכן הן נגישות לילדים ונוחות לפתיחה. כמו כן, ניתן לאחסן בהן צעצועים שלא נמצא להם מקום אחר. כדאי לחשב את מיקומי המדפים ומרחקם זה מזה בהתחשב בצרכים של ילדיכם – גדלי ספרי לימוד, המחשב וחפצים אחרים. טיפ נוסף הוא לבחור ספרייה עם מדפים שניתן להזיז ממקומם, כדי להתמודד בהצלחה עם אתגרי אחסון שנוצרים עם התבגרות הילדים.
  • לא לבלוט בשטח: חשוב לשים לב לברגים, זיזים בולטים ופינות חדות, בייחוד שניגשים לרהט חדרי ילדים קטנים. את אלו ניתן להסתיר במגוון דרכים ולהבטיח את בטיחות הילדים. כמו כן, מדפים רופפים עלולים להוות סכנה גם כן, לכן הקפידו לבחור ספריה ברמת עבודה גבוהה, לבדוק את יציבותה ולחזק את הברגים במידת הצורך.
  • עיצוב ניטרלי: בפן העיצובי, רצוי לבחור ספרייה בצבעים ניטרליים ובעיצוב קלאסי שתתאים לילדים בגילים שונים, כך שאם תשנו את עיצוב החדר או צבעיו, הספרייה עדיין תשתלב בהרמוניה עם קו העיצוב שבחרתם.
  • הדבש של הכוורת: להימצאותם של ספרים בחדרי ילדים יש תרומה אדירה להתפתחותם. עם זאת, ריבוי של ספרים עלול להוות בעיה מבחינת האחסון, שכן חדרי ילדים לרוב מאופיינים בשטח קטן. לכן, רצוי לנצל את החלל באופן מקסימלי. ישנם פתרונות פונקציונליים מגוונים לכך. אחד מהם הוא כוורת בעיצוב חכם. כוורת אינה גוזלת שטח רצפה כלל ומאפשרת ניצול רחב של גובה החדר. ניתן להניח חפצים בתוכה או מעליה, לניצול שטח יעיל יותר. מומלץ לרכוש מדפי הכוורת  הבנויים בצורה חכמה במיוחד, כך שהתא המרכזי בכוורת מאפשר לחלקים סביבו להיות בגבהים שונים, לאחסון חפצים בגדלים שונים. בתחתית הכוורת ישנן לרוב שלוש מגירות המאפשרות אחסון פריטים שדורשים מקום סגור, לרוב – צעצועים וחפצים קטנים שנוטים להתפזר.

אוכל ואלכוהול

קניון TLV עם אירוע יין מיוחד בשיתוף 'איש הענבים' ביום חמישי, 3.8

אירוע יין בקניון TLV (צילום יחצ )

קניון  TLV גאה להציג את "חמישי ב- TLV" והפעם, פופ אפ בר יין בשיתוף "איש הענבים". ביום חמישי, 3.8 החל בין השעות 18:00-22:00, תהפוך רחבת הכניסה לקניון ברחוב קרליבך לפסטיבל יין לחגיגות יום חמישי: מתחם יין וטעימות של יינות הבוטיק ששווה לטעום, הדרכות יין שיענו על כל השאלות, דוכני מכירת גבינות ומתחם "אוהבי יין מתנשאים ועילאיים".

קניון TLV המצוי בין הרחובות החשמונאים וקרליבך, מתפרס על פני 33,000 מ"ר, עוצב בסטנדרים בינלאומיים וכולל כ- 180 חנויות ממיטב מותגי האופנה והלייף סטייל הנחשקים. הקניון מרכז בתוכו תחת קורת גג אחת את כל הקטגוריות, כגון, הלבשה, ספורט, הנעלה וטיפוח, של מותגי יוקרה ומותגים אהובים הפונים לקהל הרחב, ביניהם גם חנויות דגל בלעדיות בישראל.

קניון TLV, חשמונאים -קרליבך, ת"א (הכניסה למתחם האלכוהול מגיל 18 ומעלה), חניה חינם. טעימה ראשונה תינתן בחינם. 3 טעימות יין ב-30 שקלים, 5 טעימות יין ב-50 שקלים וטעימה חופשית ללא הגבלה במחיר 69 שקלים. להרשמה מוקדמת במחיר מיוחד באתר <<<

פסטיבל 2017 Beers – אירוע הבירה הגדול של ישראל

אורח שותה בירה (צילום דני בר)

פסטיבל Beers 2017 בשיתוף עיריית תל- אביב- יפו, המחלקה למופעים, חוזר בפעם השביעית ויארח גם השנה במתחם התחנה מבשלות בירה בוטיק ישראליות, יבואני בירות ייחודיות ומותגי פרימיום מכל רחבי העולם. פסטיבל Beers 2017 יתקיים בימים ג'-ה' 8-10 באוגוסט (18:00- 23:00), וכבכל שנה צפוי להיות האירוע השנתי המרכזי של ענף הבירה בישראל. למעלה מ-200 סוגי בירה שונים יימזגו בימי הפסטיבל לחובבי הבירה הרבים שיבקרו בו, בהם מותגי בירה מובילים מהעולם לצד בירות של מבשלות ישראליות צעירות, שפריחתן בשנים האחרונות משקפת את התסיסה בשוק ייצור הבירה ואת הגיוון של טכניקות בישול, טעמים ותבלינים בקרב היצרנים, גדולים וקטנים כאחד.

כשברקע הופעות מוזיקה חיה, המבקרים ב-Beers 2017 יוכלו לטעום מכל סוגי הבירות בהן בירות שבושלו במיוחד לרגל הפסטיבל ולרכוש בקבוקים במחירים מוזלים ואביזרי בירה ממותגים מכל רחבי העולם. כמו כן יהיו בפסטיבל מתחמי אוכל ופינות ישיבה למנוחה.

מתחם התחנה נווה צדק ת"א, 8-10 באוגוסט, משעה 18:00. ניהול והפקה: סטודיו בן עמי.  לאתר פסטיבל הבירה <<< 

פתח תקוה עם פסטיבל הבירה הראשון

פסטיבל הבירה 2014 ירושלים (צילום קובי שרביט)

במוצאי שבת, ה-26.08.17 יתקיים פסטיבל הבירה הראשון של פתח-תקוה שיהיה לחגיגת הבירה והמוזיקה המרעננת של הקיץ. הפסטיבל יכלול הופעות ואירועי מוזיקה של להקת היהודים ותקליטנים מוכרים לצד הקמת מתחמי בירה בהם יוצגו מעל ל-40 סוגי בירה שונים מהארץ ומהעולם, וכן דוכני מזון וירידים. האירוע יתקיים ברחוב השחם, שנחשב לאחד מאיזורי הבילוי וחיי הלילה המובילים בישראל ובו עשרות מסעדות, פאבים ובתי קפה.

בנוסף, יוצבו 30 שולחנות אבירים גדולים וארוכים במתחם שיאפשרו למבקרים לשתות את הבירה באווירה משותפת, נעימה ונינוחה. כמו כן, יתקיימו תחרויות בשיתוף הקהל, תערוכה של אספן כוסות בירה, מופע של אופנועי "הארלי דוידסון" ועוד.

מטרת האירוע היא לפנות לקהל של צעירים, צעירים ברוחם, סטודנטים וכלל חובבי תרבות הבירה והקולינריה בארץ ולהעניק להם חשיפה לסוגים ולטעמים שונים של בירות וכן לאופן הכנתם. לאורך כל הפסטיבל יוצגו סוגי הבירות המגוונות, ארץ מוצאן ואופן הכנתן תוך דגש על תרבות השתייה הנכונה.

פסטיבל הבירה הראשון של פתח תקוה יהיה אירוע הבירה האחרון הקיץ שיחתום פסטיבלי בירה נוספים שמתקיימים בארץ.

האיטלקיה הקטנה ברחובות עם יומולדת שנה ותפריט ספיישלים

ניוקי קרם ארטישוק (צילום אלי רבזין)

עמית בן משה, איתי אפשטיין ורם פוקסמן שהביאו את הבשורה מבאר שבע, עיר הולדתם, חלמו לפתוח מקום קטן וביתי שמייצר את הפסטות והרטבים במקום. לכבוד חגיגות השנה לראשונה הכנסנו ספיישלים ששקדנו עליהם זמן רב אחרי שלמדנו להכיר את החך של קהל לקוחותינו המורכב מזוגות, משפחות ועובדי המשרדים באיזור. ולהלן התוצאה:

  • רביולי ים תיכוני- רביולי בעבודת יד במילוי גבינת עיזים ברוטב על בסיס אוליו אוליו , צנוברים, בצל לבן מקורמל, בצל ירוק, עגבניות פסטינה, זיתיי קלמטה ושמן זית (47 שקלים)
  • רביולי קונפי חציל וגבינת עיזים- רביולי עבודת יד במילוי קונפי חציל וגבינת עיזים , ברוטב חמאת אורגנו  טרי ,שמנת ופרמז'ן (49 שקלים)
  • ניוקי קרם ארטישוק-ניוקי תפוח אדמה בעבודת יד, רוטב של שמנת,עגבניות מיובשות,פרמז'ן,שמנת ופטרוזילייה,( 47 שקלים)                  צילום אלי רבזין

קפה גרג עם אטרקציות להורים וילדים וקפה מודפס

תפריט ילדים ייחודי ומציע מגוון ארוחות ילדים כשרות בניהן: ארוחות חלביות, ארוחה איטלקית ועוד. התפריט המעוצב יציג את מנות הילדים עם תמונה להמחשה של כל מנה. הארוחות כוללות מנה עיקרית, תוספות, שתייה ויוגורט תות לקינוח.

בנוסף, יקבל כל ילד, פלייסמנט עם משחקים וציורים לצביעה ולגדולים יותר, מקום לכתיבת סיפור אישי,  וחדרי משחקייה משוכללים להנאתם של הילדים. וזאת כדי להנעים את זמנם עד להגעת המנה".

עוד מציעה, הרשת בחלק מסניפיה, משחקייה עשירה ומיוחדת המיועדת לפעוטות ולילדים בגילאי 8-0. בתוך בית הקפה וסמוך לה פינות ישיבה נוחות להורים אשר יכולים להישאר בקשר עין עם הפעוטות והילדים. המשחקייה כוללת: משחקי דמיון,  משחקי יצירה,  משחקיה רכה לפעוטות ופינת רביצה עם פופים לישיבה אינטימית משותפת של הורים עם ילדיהם, כמו כן, ארגז קוביות מגוון צעצועים ואביזרים המותאמים למגוון גילאים. הריהוט שנבחר והעיצוב מותאמים לילדים בגווני תכלת- אפרפר רכים ומחבקים, ובאלמנטים גרפיים של מסעות בעולם אשר מתכתבים עם המיתוג הכללי של הרשת וגם אהובים על ילדים.

בנוסף, קפה גרג משיקה בארץ באופן בלעדי חוויית קפה דיגיטאלית ע"י הדפסת  תמונה וכיתוב אישי על כוס הקפה.

מדובר במדפסת, או בשמה המקצועי Ripple Maker, המחוברת לאינטרנט ומשתמשת בטכנולוגיית הדפסה תלת מימדית המוגנת בפטנט, כך שכל כוס קפה הופכת בשניות לחוויית מדיה חברתית עבור כל לקוח. ניתן להדפיס על הקפה מתוך מאות עיצובים מוכנים מראש, להעלות תכנים ממותגים או לאפשר ללקוחות להעלות ולהדפיס תמונות מהטלפון הסלולרי שלהם באמצעות אפליקציות ייעודיות למערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS.

ניתן להדפיס כל דבר שנמצא כקובץ או כתמונה בנייד האישי, לשלוח את התמונה למכונה והיא תדפיס אותו על כוס הקפה. באמצעות "ההדפסים על קצף הקפה" למעשה נוצרה פלטפורמה תקשורתית חדשה, שבאמצעותה ניתן לשלוח מסרים ותמונות ברזולוציה גבוהה.  בין הטקסטים שניתן להדפיס על הקפה: התנשאי לי? יום הולדת שמח, גיוס נעים, יום נישואים שמח, אוהב/ת  אותך, מזל טוב להולדת התינוק ועוד. ניתן להשיג ב- 120 סניפי קפה גרג הפזורים ברחבי הארץ.

אופנה ועוד

FOX עם  6 חולצות בית ספר ב- 99.90 שקלים

FOX KIDS חולצות בית ספר (צילום גיא כושי ויריב פיין)

ובנוסף הדפסה של סמל בית הספר בחינם בכ- 90 חנויות נבחרות. ניתן למצוא בחנויות מגוון רחב של סמלים והדפסתם תתבצע בחנויות הנבחרות ללא תשלום, באספקה של עד 24 שעות מזמן הקנייה. בתוקף עד גמר המלאי. חולצות לבנות במידה 4-16, בנים 4-18. ההדפסה מותנית בקנייה בחנויות המשתתפות במבצע בלבד. אין כפל מבצעים. לרשימת החנויות המשתתפות ניתן להיכנס לאתר FOX  <<< 

E-POST עם שירות הפצת חבילות לנקודות חלוקה ולוקרים אוטומטיים ברחבי הארץ

לוקר לקבלת משלוחים (צילום יח"צ)

חברת E-post, המתמחה בהפצת חבילות מאתריE-commerce  ללוקרים אוטומטיים ולנקודות חלוקה בפריסה ארצית, מכריזה על מהפכת מחירים בשוק השליחויות. במסגרתה, תאפשר לבעלי אתרי מסחר אלקטרוני ליהנות משירותי הפצה מתקדמים לכל הארץ במחיר של 9.90 שקלים בלבד, לכל חבילה עד למשקל 5 ק"ג ועד לגודל של 30X30X30.

כיום, מחירי השילוח של דואר ישראל וחברות שילוח פרטיות אחרות הם 12-30 שקלים ואף יותר מזה, תלוי בסוג השירות, במשקל החבילה ובגודלה, כאשר לקהל הצרכנים עומדות שתי אפשרויות נפוצות לקבל את מוצריהם: שילוח עד לבית הלקוח, במחיר ממוצע של 29 שקלים לחבילה ושילוח בדואר רשום, במחיר ממוצע של 15 שקלים.

בניגוד למקובל היום בשירותי ה- LAST MILE באירופה ובארה"ב, מחירי שרשרת הלוגיסטיקה והשילוח בישראל משמעותיים ומכבידים מאוד על בעלי האתרים, שמצדם מגלגלים את תשלום ההפצה אל הלקוחות במחיר מינימום להזמנה או בתשלום עבור המשלוח. על מנת לקבל את הפריטים שהוזמנו, צרכני הקצה צריכים כיום להתמודד עם בירוקרטיה מסורבלת ועם זמני המתנה ארוכים עד להגעת החבילה לאחד מסניפי הדואר ובסניפים עצמם ובהמתנה ממושכת לשליח שיגיע לביתם, לרוב על חשבון שעות העבודה.

חברת E-post מציעה ללקוחותיה מחיר אחיד ונמוך של 9.90 שקלים בלבד אשר יאפשר לצרכני הקצה לאסוף את הפריטים שהוזמנו באינטרנט, מנקודות חלוקה ומלוקרים אוטומטיים, לפי בחירתם, בזמנם הפנוי, ללא תלות בזמני פעילות השליחים ובסמוך למקום מגוריהם ועבודתם. בנוסף, החברה השיקה מערכת טכנולוגית מתקדמת המאפשרת לבחור את נקודת החלוקה כבר בזמן הרכישה תוך יכולת מעקב און-ליין אחר החבילה לאורך כל שלבי ההזמנה.

כחלק משירותי החברה, לקוחות הקצה יוכלו גם להחזיר פריטים בחזרה אל אתרי הסחר באותו האופן שבו קיבלו את המוצרים. חברת E-post משמשת כחברת ההפצה הבלעדית של ASOS בישראל והינה חברת הבת של חברת HFD שליחויות ולוגיסטיקה, מהחברות ההפצה המובילות בישראל מעל 20 שנה.

רכב

אתגר הנהיגה של רנו ופרודרייב עם CLIO Challenge 2017

רנו פרודרייב צ'אלנג 2017 (צילום יח"צ)

לאחר עונה מסעירה ומלאת אתגרים הוחלט על השקת עונה נוספת ל-CLIO Challenge אתגר הנהיגה של מותג הרכב רנו וחברת פרודרייב. CLIO Challenge  הוא אתגר נהיגה המאפשר לכל נהג בישראל להתנסות ולחוות נהיגה בתצורה אחרת, חווייתית ומאתגרת בהדרכת נהגי המרוצים ראם סמואל, שזכה פעמיים באליפות צרפת במרוצי ראלי, וגידי קרונין, אלוף תורכיה במרוצי מסלול וממאמני נהיגה מהמובילים בתחום, ולאחר מכן השתתפות בתחרות.

הזוכה במקום הראשון ב-  Clio Challenge יזכה במכונית רנו קליאו טורבו. באתגר הנהיגה שהתקיים בעונה הקודמת (2016) השתתפו אלפי נהגים מכל הארץ. לאחר אימונים והשתתפות במספר מקצים בהם נבחנו הנהגים על פי פרמטרים של דיוק, זמן, נהיגה חלקה במסלול, בלימה מדוייקת ועוד. עלו לגמר 24 הנהגים עם הציונים הגבוהים ביותר. הזוכה במקום הראשון בעונת 2016 הוא מייק בר (31) מראשל"צ שבעקבות זכייתו גם עובד השנה בתור מאמן נהיגה ספורטיבית בפרודרייב.

רנו מזמינה  לטעימה מיוחדת מעולם מרוצי המכוניות על ידי התנסות בנהיגה אתגרית על רנו קליאו בהדרכת אלופים בתחום זה,  תוך שימת דגש מיוחד על נהיגה בטיחותית ואיכותית יותר. להרשמה באתר <<< ובטל': 03-7508243

בליץ מוטורס עם שיא במכירת קטנועים חשמליים

דו גלגלי חשמלי של בליץ מוטורס (צילום יח"צ)

בליץ מוטורס, יצרנית הקטנועים החשמליים המובילה בישראל מסכמת תקופת שיא במסירות של כלים חשמליים מתוצרתה. החברה מסרה בחודש יולי 2017 27 כלים, מספר המשקף גידול של כמעט פי 4 במספר המסירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בליץ מובילה את הקטגוריה של דו גלגליים חשמליים עם מכלל המסירות בתחום הדו גלגלי מתחילת השנה. מתחילת שנת 2017 מסרה בליץ 122 כלים דו גלגליים חשמליים שזו עלייה של מעל 150% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (83 כלים בלבד).

רפאל מוזינסקי, מנכ"ל בליץ מוטורס אמר כי "הכלים שלנו מאפשרים חיסכון עצום בעלויות הביטוח, האחזקה והדלק ונותנים לעסקים את האפשרות לנייד משלוחים ועובדים בצורה שקטה יותר ונקיה יותר משמעותית לעומת כלים המונעים בבנזין. מבדיקה שערכנו, אחזקת קטנוע חשמלי של בליץ זולה מקטנוע מקביל מונע בנזין בכ- 10,000 שקלים ומכאן אנו צופים המשך גידול במסירות גם לקראת שנת 2018".

רנו עם 1.9 מיליון מכוניות במחצית הראשונה של 2017

קפצ'ור של רנו (צילום יח"צ חו"ל)

קבוצת רנו העולמית, מדווחת על עליה של 10.4% במכירות לעומת אשתקד, בעוד שוק הרכב עלה בכ2.6% בלבד. הקבוצה שברה את שיא המכירות ומכרה כ- 1.9 מיליון רכבים (כ 1.3 מיליון תחת המותג רנו) בחצי השנה הראשונה של 2017.

מותג נוסף של החברה שרשם עליה ושבר שיאים הוא מותג רכבי דאצ'יה, החברה הגדילה בחצי שנה האחרונה את מכירותיה ב-9.3% באירופה, בששת החודשים הראשונים של השנה נרכשו למעלה מ- 330 אלף מכוניות דאצ'יה חדשות. הרכב  שכבש את אירופה הוא רנו קליאו הנחשב הרכב השני הנמכר ביותר באירופה, בעוד רנו קפצ'ור מובילה בקטגוריית הקרוסאובר העירוני.

גם בשוק הרכבים החשמליים רנו זואי מובילה בבטחה, ונבחרה לדגם הנמכר ביותר בצרפת. קרוב ל-70% מהרכבים החשמליים בצרפת הם של חברת רנו. כיום מדורגת רנו כמותג השני הנמכר ביותר ביבשת אירופה, עלייה במכירות החברה נרשמו גם בשאר המקומות בעולם. כיום נתח השוק העולמי של רנו הוא 8.2% והחברה ממשיכה לצמוח ולהגדיל את התרחבותה הגיאוגרפית.

תעשיות רכב נצרת מציינת 10 שנים לקסבוהרר בישראל

נגרר דגם 2017 (צילום יח"צ)

תעשיות רכב נצרת מקבוצת מכשירי תנועה מציינת בימים אלו 10 שנות פעילות של חברת קסבוהרר בישראל – מותג הנגררים המוביל בישראל. חברת "קסבוהרר" הינה מ-5 יצרניות הנגררים המובילות באירופה. זכתה בשנים האחרונות בפרס German magazine VerkehrsRundschae""  ובפרס "Trailer Innovation 2017" .

ערן קליין מנהל חטיבת רכב כבד ב"תעשיות רכב נצרת" מציין, שב-10 שנות פעילות החב' בישראל נמכרו למעלה מ-1,500 נגררים בשווי כולל של כ-180 מיליון שקלים.

בימים אלו משיקה חב' "קסבוהרר" את הדור החדש של הנגררים שמיוצרים בטכניקה מתקדמת , בעלי משקל עצמי נמוך המאפשר יכולת נשיאה גדולה יותר לנהג ותפעול הנגרר נעשה באמצעות מכשור ממוחשב. ב-4 השנים האחרונות הגדילה חב' "קסבוהרר" את נתח שוק הנגררים בישראל מנתח שוק של 8% בשנת 2013 לנתח שוק של 15% בשנת 2017.

חברת "קסבוהרר" נוסדה בשנת 1893 ב ULM גרמניה ועברה לבעלות של קבוצת טירסן הטורקית בשנת 2002. כיום מיוצרים הנגררים של החברה ב-3 מפעלים בטורקיה, גרמניה ורוסיה.

כללי

מועדון הצרכנות משקארד מחלק רווחים לחברים

משקארד, מועדון הצרכנות של תושבי הקיבוצים והמושבים, יהפוך לראשון בישראל למועדון צרכנות שחולק עם בעליו שהם גם לקוחותיו את רווחיו. המועדון יחלק לקיבוצים החברים בו כ- 2.5 מיליון שקלים.

"הייחוד שלנו הוא שאנחנו מייצרים ערך מוסף ללקוחות שלנו", הסביר ניר ברקאי, מנכ"ל הסחר במשקי הקיבוצים. "אנחנו גם מציעים להם עסקאות משתלמות ביותר, בתחומים שהכי מעניינים אותם, וגם חולקים איתם את ההצלחה שלנו. זה ההבדל הגדול בין החזון העסקי של משקי הקיבוצים לתאגידים שאכפת להם רק משורת הרווח של עצמם".

מועדון משקארד הוקם בשיתוף עם חברת ישראכרט, לפני קצת יותר משנתיים. כיום הוא מכיל כ-50 אלף חברים מקיבוצים, מושבים ועובדי התעשייה הקיבוצית. המועדון נחשב כיום לאחד הגדולים בשוק ומציע הטבות ומבצעים במגוון גדול של קטגוריות. לקוחותיו פעילים ברמה החודשית בשיעורים הגבוהים בהרבה מהממוצע הארצי.

קבוצת משקי הקיבוצים היא התאגיד הגדול ביותר בתנועה הקיבוצית, המאגד פעילות עסקית של מאות קיבוצים. לקבוצה חברות הפעילות בתחומי האנרגיה, תיירות, נדל"ן, לוגיסטיקה, רכב, צרכנות ועוד. בעלי המניות של הקבוצה הם הקיבוצים.

משקי הקיבוצים יחלו השנה בחלוקת דיבידנד, בסך של כ-20 מיליון שקלים, לבעלי המניות שלהם – 270 קיבוצים ומושבים שיתופיים – לאחר מספר שנים ללא חלוקה. הסכומים שכל קיבוץ צפוי לקבל רק עבור פעילות משקארד, גבוהים ומתווספים לכל אותן אלפי הטבות והנחות משמעויות מהן נהנים חברי משקארד.

מחקר: חוק פיקדון על בקבוקי משקה גדולים יוזיל הפקדון

בקבוקים במחזור (צילום יח"צ)

בתקופה הקרובה אמור השר להגנת הסביבה להחליט האם יוטלו דמי פיקדון גם על בקבוקי משקה גדולים. זאת לאור תוצאות מיחזור הבקבוקים שצריך תאגיד אלה להציג לשר. מעבודת מחקר שביצעה BDO Consulting Group עבור תאגיד המיחזור "אסופתא" עולה כי הרחבת חוק הפיקדון גם לבקבוקים משפחתיים עשויה דווקא להוזיל בכ-15-20 אגורות את מחיר הבקבוק, לאלו שישיבו אותו לסופר הקרוב או לתחנת המיחזור העירונית באזור המגורים.

בישראל צורכים כיום 800 מיליון בקבוקי משקה משפחתיים וכמיליארד בקבוקים קטנים ופחיות. על פי חוק הפיקדון הקיים כבר כ-15 שנה, חלה חובה לאסוף ולמחזר הן בקבוקים קטנים והן בקבוקי משקה משפחתיים, אולם בעקבות לחצים של יצרניות המשקאות על שרי הגנת הסביבה, מיום כניסתו לתוקף של חוק הפיקדון, יישומו של החוק נדחה משנה לשנה ולא יושמו בפועל דמי הפיקדון על הבקבוקים המשפחתיים. החוק קובע כי במידה ולא ייאספו וימוחזרו 55% מכלל הבקבוקים, יחול פיקדון גם עליהם באופן אוטומטי. בפועל, רק 24% מהבקבוקים המשפחתיים נזרקים למיחזוריות וכ-30% נוספים נאספים במזבלות. זאת לעומת כ-80% מהבקבוקים הקטנים שמועברים למיחזור.

יודגש כי שיעור מחזור הפסולת העירונית בישראל נמוך בכמחצית מהמקובל במדינות מערב אירופה. אחד הגורמים לכך הוא העדר תמריץ כלכלי מספק למחזור בקבוקי פלסטיק משפחתיים בישראל, בניגוד למקובל במרבית המדינות המפותחות. המשמעות הינה, כי בנוסף לעלות הכלכלית הישירה, הציבור הישראלי משלם גם מחיר סביבתי עודף.

על פי המחקר, מאז כניסתו לתוקף של חוק הפיקדון, בשנת 2001, הרשויות המקומיות חסכו למעלה מ-1.6 מיליארד שקלים על איסוף והטמנה של הבקבוקים הקטנים. הרחבת דמי הפיקדון גם לבקבוקים המשפחתיים תגדיל את היקף איסוף הבקבוקים הגדולים לכ-80%  מכלל הבקבוקים הנמכרים בישראל, בדומה להיקף האיסוף של הבקבוקים הקטנים. בכך יחסכו העיריות, והציבור המשלם על כך בתשלומי הארנונה, כ-62 מיליון שקלים מדי שנה על עלויות איסוף והטמנה של הבקבוקים – ירידה של כ-70% בעלויות לעומת המצב כיום.

מעבודת המחקר עולה כי בניגוד לטענות המושמעות על ידי חברות המשקאות, הטלת דמי פיקדון על הבקבוקים הקטנים לא העלתה את מחירי הבקבוקים, אלא להיפך, הוזילה אותם לאלו שמיחזרו. בנוסף, בדומה למצב במדינות אחרות בעולם בהן קיים חוק פיקדון, החוק לא גרם לירידה בצריכת המשקאות.

מהמחקר עולה כי עפ"י בדיקת נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את רוב דמי הפיקדון (17 אג' מתוך 25 אג' דמי הפיקדון בזמנו) ספגו היצרנים והיבואנים ולא הצרכנים. אם לוקחים בחשבון את החזרת מכלי המשקה על – ידי הצרכנים למעשה מחירי המשקאות במכלים אישיים דווקא ירדו בעקבות החלת החוק. בחברה אומרים כי מחיר הבקבוק שנקבע בשוק הוא תוצאה של ביקוש והיצע, ולפיכך יתכן כי היצרנים יחליטו שלא להעלות כלל את המחיר משיקולי תחרות או שתשומה אחרת שלו הוזלה. בכך הציבור שיחזיר את הבקבוקים יחסוך וירוויח, למעשה, עד 20 אגורות על כל בקבוק, לעומת המצב כיום.

עוד אומרים בחברת המחקר כי חוק הפיקדון לא פגע בהיקף הצריכה. בהתאם לנתונים שהתפרסמו באתר אל"ה, הביקוש למכלי משקה עליהם חל חוק הפיקדון עלה בכ – 71% בין שנת 2002 לשנת 2014.

GSMA עם דוח הדורש רפורמות מס כדי להגביר את הקישוריות הסלולרית

GSMA הודיע לאחרונה ש- 7 מדינות באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה – אלג'יריה, מצרים, ירדן, מרוקו, ערב הסעודית, טוניסיה וטורקיה – יכולות לשפר את הגישה לקישוריות סלולרית על ידי רפורמות במשטרי מיסוי הסלולר שלהן. בדוח האחרון שלו "הספקת קישוריות סלולרית באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה", GSMA נותן סקירה כללית של מיסים כלליים חשובים, כגון מע"מ, מס חברות ומיסי יבוא, וגם מיסים ותשלומי רגולציה ספציפיים למגזר שחלים על מפעילי סלולר באזור. הדוח גם מעריך את ההשפעות הפוטנציאליות של רפורמות מס כדי להראות איך הן עשויות לשפר את הנשיגות וההשקעות.

"במזרח התיכון וצפון אפריקה קישוריות סלולרית היא מאפשרת חיונית של צמיחה כלכלית ופיתוח חברתי, שמסתכמת ב-1.4 אחוזים מהתמ"ג של האזור", אמר ג'ון גיסטי, מנהל הרגולציה הראשי של GSMA. "אבל בשבעת השווקים שנותחו, התנהגויות מיסוי, שנעות מתשלומים גבוהים על הכנסות ועד למיסים מיוחדים על שירותי תקשורת סלולרית או מכשירים, משפיעות לרעה על הנשיגות עבור הצרכנים ועל ההשקעות בענף. באקלים הכלכלי הנוכחי, ממשלות צריכות לקדם, לא לעכב, צמיחה כלכלית".

מיסוי מופרז מתעלם מהתרומות הסוציו- אקונומיות החיוביות של מגזר הסלולר. מיסים מיוחדים על שירותי תקשורת סלולרית או על מכשירים, לדוגמה, יכולים להיות החסמים הגדולים ביותר שעומדים בדרכם של אנשים שמשתמשים בשירותים סלולריים, במיוחד המגזרים הכי עניים של האוכלוסייה. באופן דומה, מיסי חברות והכנסות גבוהים על מפעילי סלולר מגדילים את העלויות ומשפיעים לרעה על ההשקעות ברשתות ושירותים מתקדמים.

המימצאים החשובים של הדוח

המחקר חושף את ההשפעות המעוותות של מיסוי ספציפי למגזר ומדגיש את התועלת הכלכלית הפוטנציאלית של האיזון מחדש שלהן. דוגמאות של מיסוי ספציפי למגזר:

  • במצרים שירותי סלולר נתונים לשיעור מע"מ שגבוה בשמונה נקודות אחוז מהשיעור הכללי.
  • בטוניסיה וירדן חלים שיעורי מס חברות גבוהים יותר על מפעילי סלולר, 35 אחוז בטוניסיה ו-24 אחוז בירדן.
  • בירדן וטורקיה מוטלים מיסי בלו בשיעורים גבוהים יחסית של 26 אחוז ו-25 אחוז (חמישה אחוז על נתונים).
  • באלג'יריה ומצרים יש לא פחות משמונה תשלומי רגולציה שונים, שגורמים למורכבות של המיסים.
  •  בירדן התשלומים מהווים קרוב ל-11 אחוז מההכנסות של המפעיל ובטורקיה 17 אחוז.

רפורמות יכולות במקום זאת להוביל לתועלת סוציו- אקונומית רבה יותר במדינות האלה. לדוגמה, GSMA מעריך שלהפחתת המס המיוחד על שירותי סלולר בירדן ל-12 אחוז יש פוטנציאל ליצור 570,000 חיבורי סלולר חדשים. דוגמה נוספת: הניתוח מעריך שלביטול מס הספקת שירותי תקשורת בערב הסעודית יש פוטנציאל להגדיל את ההוצאה ההונית ב-132 מיליון דולר. דוגמה אחרונה: הארכת התקופות של רישיונות ספקטרום ותהליכי חידוש שקופים יגבירו את הוודאות לגבי פעילות עתידית ויספקו תמריצי השקעות למפעילים.

"יש הזדמנות ייחודית לממשלות במזרח התיכון וצפון אפריקה שרוצות לתמוך ביותר חיבוריות וכלילה דיגיטלית", המשיך גיסטי. "הפחתת המיסוי המופרז שספציפי למגזר תועיל לצרכנים, לעסקים ולממשלות על ידי הפחתת עלויות, עידוד השקת שירותי סלולר חדשים והגדלת התמ"ג וההכנסות הכוללות ממיסים בטווח הארוך".    אפשר למצוא את הדוח המלא באתר <<<

הוספת תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות