מה חדש על המדף של דני בר

התחיל החופש הגדול- מה לעשות ? ||| יין ואוכל לרוב ||| מבצעים והפתעות ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה, רכב ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

החופש הגדול

להקת המחול הקיבוצית עם קיץ קסום לילדים ונוער בקייטנות וסדנאות

צילום אורי נבו

להקת המחול הקיבוצית הפועלת בכפר המחול הבינלאומי שבגליל המערבי, מקיימת השנה העשירית קורס קיץ / קייטנת מחול ייחודית  יצרה במיוחד לחופשת הקיץ קייטנות-סדנאות מחול ייחודיות לתלמידי מחול בגילאי 12-18 מהארץ ומהעולם.

הפעילות מבוססת על דרכי עבודתה של להקת המחול הקיבוצית ומעניקה מסגרת מיוחדת המשלבת לימוד מחול ברמה המקצועית גבוהה ביותר לצד פעילויות העשרה מתחומי אמנות נוספים ומסגרת חברתית מהנה ותוססת.

במהלך השהות יתנסו תלמידי המחול במגוון שיעורים:מחול קלאסי, מודרני, רפרטואר להקת המחול הקיבוצית, גאגא, ג'אז, היפ הופ, פילאטיס, יוגה, מתיחות, קומפוזיציה ואימפרוביזציה. בערבים תתקיים פעילות מעשירה, המשתתפים יכירו את רקדני ומורי הלהקה ואף ירקדו מרפרטואר הלהקה. בסיום כל מחזור יפתח כפר המחול את שעריו להורים ובני משפחה לצפות ולחוות  ביום עשייה שגרתי.

זהו חלק מהתפתחות מקצועית החיונית לכל תלמידי המחול בדרך להגשמת החלום – להיות רקדן מקצועי בלהקת מחול.

לצד הפעילות המקצועית נהנים המשתתפים מפעילויות העשרה וחיי חברה מלאים, לינה בחדרים ממוזגים וארוחות מזינות המותאמות לאורח חיי רקדן.

כפר המחול הבינלאומי  מהווה את משכנה ומקום פעילותה של להקת המחול הקיבוצית מאז שנת 1970. תחת קורת גגו של כפר המחול מתקיימת תעשיית התרבות הענפה ביותר. אווירת היצירה והתנועה הבלתי פוסקת בו מהוות השראה לכל העושים במלאכה, ולא פחות – למבקרים במקום.

פעילותו הענפה והמרשימה של כפר המחול מתאפשרת תודות לתמיכתה הבלתי מעורערת של רעיה שטראוס בן דרור, כשלצדה תורמים ותומכים ארגונים מובילים במשק הישראלי, המכירים ומוקירים את חשיבות קיומו ופועלו של המקום.

פרטים והרשמה באתר <<< בדוא"ל <<< ובטל': 04-9859735  נייד: 052-8285601

 

מוזאון לתרבות הפלשתים באשדוד עם קייטנה ייחודית "ארכיאולוגים צעירים"

מוזאון לתרבות פלשתים (צילום יח"צ)

בין התאריכים 23.7-30.7 תפתח במוזאון לתרבות הפלשתים ע"ש קורין ממן באשדוד, קייטנה ייחודית וחווייתית בשם "ארכיאולוגים צעירים", המציעה שלל פעילויות והרפתקאות מהנות. במהלך הקייטנה הארכיאולוגים הצעירים ייצאו למשימות בעקבות האוצר האבוד, יפענחו כתב סתרים קדום, יכינו ערכה אישית לחפירה ארכיאולוגית ויצאו לחפירה באתר "אשדוד ים" עם משלחת חפירות של אוניברסיטת תל אביב המתכנסת בכל קיץ לחפירות עונתיות. בנוסף יתקיימו מגוון סדנאות, בניהן: סדנת זמן ושעונים מאז ועד היום- בהשראת התערוכה "חולות הזמן" המוצגת במוזאון. בסדנה ילמדו הילדים על מושג הזמן ועל סוגי שעונים מהעבר ומההווה ויתנסו ביצירת שעון חול מחומרים מזדמנים ויחוו את מה שחוו בעבר, כאשר לא היו שעונים כמו היום. סדנת אור ותאורה לאורך התקופות- במרכזה פעילות סביב האבולוציה של הפקת האור מנר השמן ועד לתאורה סולרית, בשילוב ניסוי חוויתי על תכונות האור. סדנת בתופים ובמחולות- מוסיקה ומחול משחר האנושות: הסדנה מציעה היכרות עם מוסיקה ומחול מהעולם העתיק ועד לימינו. הילדים יחוללו לתנועות הריקוד הטקסי של אדם המערות לצד מוסיקת היפ הופ וראפ עכשווית.  פעילויות נוספות מהן יכולים ליהנות המשתתפים בקייטנה כוללות סיפור ויצירה עם יצורים ומפלצות מהמיתולוגיה, במהלכה יחשפו הילדים ליצורים ממיתולוגיות שונות בעולם: מיוון העתיקה, דרך המיתולוגיה הסינית ועד תרבות האינקה והמאיה מדרום אמריקה. בנוסף תתקיים בקייטנה פעילות מיוחדת שתוקדש לציון חמישים שנה לאיחוד ירושלים ולחגיגות השבעים למדינת ישראל.

בכל יום תוגש בקייטנה ארוחת בוקר פלשתית מסורתית הכוללת פיתות, ממרחים שונים, ירקות טריים והפתעה יומית בריאה.

להרשמה ולפרטים נוספים בטל': 08-6224799/87

סינמטק חולון והסטודיו למשחק במדיטק עם קייטנת תיאטרון וקולנוע

בקיץ הקרוב סינמטק חולון והסטודיו למשחק יקיימו קייטנה משולבת לאמנויות הבמה- תיאטרון וקולנוע, בהדרכת צוות מקצועי ומיומן, שבמהלכה כל המשתתפים יכינו בעצמם סרט סיום כולל בימוי, צילום ומשחק.

הקייטנה תתקיים בימים א'-ה', בתאריכים 23.7.17- 10.8.17 ותכלול סדנת תנועה, כתיבת תסריט, צפייה מודרכת בסרטים, סדנת סטופ מושן, סדנת מסכות, משחק מול מצלמה, מפגשים מיוחדים עם יוצרים, סדנת פיתוח קול, סדנת חפצים, צילום והפקת סרט.

הקייטנה תתקיים במדיטק חולון 23.7.17-10.8.17. ימים א'-ה' | בין השעות 8:00-13:00 (לא כולל ימי שישי). לפרטים והרשמה בטל': 03-5021552 ובאתר מדיטק חולון. מדיטק חולון, שדרות גולדה מאיר 6 (מול קניון חולון)

מדריך כל זכות עם הזכויות של בני נוער העובדים בחופש

בימים אלה יוצאים עשרות אלפי בני נוער אל החופש הגדול וגם אל שוק העבודה. אבל מהן הזכויות שמגיעות לכם ועל מה אסור לוותר? פורטל "תעסוקת נוער" באתר "כל זכות" מרכז עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

עו"ד שרון הורנשטיין, העורך הראשי של אתר 'כל זכות' מסביר:

  • המעסיק מחויב לשלם את שכר המינימום הנקבע על פי חוק. בהקשר זה, חשוב לדעת- גם אם אתם מסכימים לעבוד בשכר נמוך יותר, אסור למעביד לשלם לכם פחות משכר המינימום, ואם שולם לכם סכום נמוך יותר, תוכלו לתבוע את המעביד מאוחר יותר
  • אתם זכאים לתשלום החזר הוצאות נסיעהעבור כל יום עבודה שעבדתם, על פי תעריף תחבורה ציבורית. בנוגע למיסים שימו לב שאסור לקחת לכם דמי ביטוח לאומי וביטוח בריאות ולרוב לא תחויבו במס הכנסה, אלא אם השכר היה גבוה במיוחד
  • עוד זכות שכדאי להכיר היא ההגבלה על שעות העבודה – אסור להעסיק בני נוער מעבר ל- 40 שעות עבודה בשבוע וחשוב לדעת כי בכל יום מגיעה לכם הפסקת צהריים בכל משמרת העולה על שש שעות עבודה
  • כמו כן, מגיעה לכם חופשה שבועית שהיא לפחות 36 שעות מנוחה
  • אסור למעסיק שלכם לחייב אתכם לעבוד בלילה אלא אם כן המעסיק קיבל אישור מראש משרד הכלכלה והתעשייה

מחלקת הדיאטה בסטודיו סי עם כללים לבחירת קייטנה וחופשת קיץ בריאים לילדינו

בדקנו עם ליטל פינגרץ, דיאטנית קלינית בסטודיו סי כיצד נדע לבחור בקייטנה בריאה לילדנו בחופש הגדול? אלו מאכלים בריאים ניתן להכין בקייטנה כתחליף לשניצל ולצ'יפס? איך ניצור חופשת קיץ בריאה לילדנו – איך יוצרים סדר יום מובנה עם ארוחות מסודרות ובריאות? איך נוכל להקנות לילדנו הרגלי תזונה בריאים בחופש הגדול, במיוחד כשרובנו עובדים, ולא יכולים לקחת חופשה ארוכה?

כיצד ילדנו יעברו את חופשת הקיץ במינימום ג'אנק פוד, ומקסימום תזונה בריאה?

לפני שמתחילים לדאוג להכנת הארוחות, חשוב לדעת שהסביבה שאנו ניצור לילד היא זאת שתשפיע על הרגלי התזונה שלו. אם אנו נקנה סביבה בריאה הכוללת נגישות למגוון סוגי מזון בריא בבית ובסביבה שהילד נמצא בה רוב שעות היממה, אנו נוכל לצמצמם את "נזקי" הסביבה האחרים החיצוניים שאין באפשרותנו להשפיע או לשנות אותם. אנו ההורים אחראים על מה שמכניסים הביתה או למסגרת שאנו בוחרים לשלוח את ילדנו אליה, אך אין באפשרותנו להשפיע על מה שקורה כשהילד נמצא עם חברים או בבית של חבריו. למשל, רק אם נשוחח עמו על חשיבות בחירת מזונות בריאים התורמים לו לבריאות, נוכל אולי להשפיע על בחירותיו, אך יכול להיות שבסוף יבחר אחרת, וזה בסדר לפעמים לאכול המבורגר או צ'יפס למשל כל עוד זה לא הופך להיות הרגל קבוע וחלק משגרת היום יום.

כיצד נדע לבחור בקייטנה בריאה לילדנו בחופש הגדול?

  • כללי בטיחות מזון: בדקו שהקייטנה מקפידה על כללי בטיחות מזון: שטיפת ידיים עם סבון לפני כל ארוחה, ולבדוק כיצד האוכל מגיע לקייטנה (האם בקירור או בחימום).
  • ספקי המזון: חשוב לבדוק ממי הקייטנה מקבלת את אספקת האוכל? האם מדובר בספק מזון חיצוני? ואם כן, האם קיבל רישיון יצרן? והאם האוכל נמצא בפיקוח?
  • תפריט: מומלץ לבדוק את תפריט הקייטנה השבועי המוגש לילדים ולראות מה הוא מכיל? מומלץ שהתפריט יהיה מגוון. למשל, שיהיה כל ארוחה ובין הארוחות גיוון בסוגי הירקות והפירות השונים, ושארוחת הבוקר והצהריים המוגשות יכילו ירקות בצבעים שונים. כמו כן, רצוי לבדוק שהקייטנה מציעה לא יותר מפעם בשבוע מנה מטוגנת כמו שניצל וצ'יפס, ושרוב האוכל המוגש בצהריים מבושל.
  • ארוחת הבוקר: מומלץ שארוחת הבוקר בקייטנה תכיל פחמימה מלאה כמו לחמנייה או לחם, רצוי מקמח מלא, בשילוב עם שניים או שלושה סוגי ממרחים בריאים כגון, גבינות לבנות עד 5% שומן, גבינה צהובה עד 9% שומן, טונה או סלט טונה, אבוקדו, טחינה, בשילוב עם מנת ירק. מומלץ לבדוק שהקייטנה לא מציעה יותר מפעם בשבוע ממרח מתוק כמו שוקולד למריחה, ריבה או דבש. בקייטנות מסוימות גם לא יכניסו אפילו שוקולד למריחה וידאגו לממרחים בריאים יותר כמו טחינה עם סילאן או דבש וגבינה לבנה.
  • ארוחת הצהריים: צריכה להיות מגוונת ולהכיל פחמימה מורכבת, תוספת מנה בשרית או דג בשילוב עם ירקות. כמו למשל פתיתים מלאים עם קציצות מבושלות ושעועית ירוקה מבושלת או גזר מבושל וירק חי.
  • פעילות ספורט: מומלץ לבדוק שהפעילויות בקייטנה הן לא רק סביב האוכל (כמו סדנאות אפייה ובישול, ותחרויות בישול למיניהן), אלא שיש מגוון של פעילויות שונות המשלבות פעילויות ספורט ואתגר, הרפתקאות, משחקי חשיבה ויצירה, מומלץ לבדוק שמערכת החוגים בקייטנה תכיל פעילויות ספורטיביות רבות כמו, שחייה ומשחקי מים, רכיבה על סוסים, משחקי כדור ועוד.
  • שתיית מים: מומלץ לבדוק שמגישים בקייטנה רק מים, ושהמדריכים דואגים ליצירת הפסקות יזומות של שתיית מים. מומלץ שלכל ילד יהיה בקבוק אישי של מים משלו עם השם שלו.

איך יוצרים סדר יום מובנה עם ארוחות מסודרות ובריאות?

  • מעורבות הילד: סדר היום צריך להיבנות יחד עם הילד, מאוד חשוב לערב את הילד בכל מה שקשור לאוכל והשתייה שהוא יאכל, כך הילד ישתף פעולה ויהיה אחראי גם כשנמצא לבד בבית. מומלץ להכין רשימת קניות עם הילד ולצאת אתו למסע הקניות, וביחד להחליט מה לקנות ולכוון לתזונה בריאה. למשל, אם הילד אוהב פתיתים או פסטה, החליטו ביחד לקנות פתיתים מלאים או פסטה מלאה (המכילים יותר סיבים תזונתיים). דאגו לקנות ירקות ופירות שהוא אוהב או מעדיף בחמישה צבעים. מומלץ גם להחליט ביחד על כמות מוגבלת של ממתקים לשבוע אחד, כמו שהילד מקבל דמי כיס ויודע שהם צריכים להספיק לו להוצאות השבועיות. מומלץ שהממתקים שקונים יהיו ארוזים באריזות קטנות ואישיות.
  • סביבה בריאה: ליצור את הסביבה הבריאה והנוחה לילד. למשל, לדאוג שתהיה קערת ירקות ופירות בפינת האוכל, להכין מידי יום קנקן מים במקרר וגם קנקן מים על שולחן שיהיה נגיש לילד, ולא להכניס שתייה ממותקת הביתה.
  • ארוחה זמינה ונגישה: לדאוג שתמיד תהיה ארוחת צהריים בריאה וזמינה שתחכה לו במקרר. מומלץ להכין מראש בצלחת מחולקת שתכיל תוספת פחמימה מורכבת עם מנת חלבון (דג או בשר או חלבון מן הצומח) וירקות מבושלים. מומלץ לחתוך ירקות טריים בצלחת נוספת.
  • מזון מגוון: ארוחת הצהריים צריכה להיות מגוונת וצבעונית כדי שתמשוך את העין לאכול אותה, תוך התחשבות במזונות שהילד אוהב. למשל, אם הילד אוהב צ'יפס, מומלץ להכין לו צ'יפס מתפוח אדמה ובטטה אפוי בתנור ללא שמן. הארוחה צריכה להכיל תוספת פחמימה מורכבת כגון: אורז, פסטה, קוסקוס, פתיתים, בורגול, בטטה ותפוח אדמה אפוי או קטניות כמו אפונה, עדשים, חומוס, יחד עם תוספת של מנת חלבון כגון, עוף, שניצל אפוי, קציצות מבושלות מהודו או בקר, מנת דג כמו למשל דג סלמון, וירקות מבושלים וחיים ולגוון בצבעים של הירקות. חשוב שיהיה גיוון בסוג האוכל המוגש, כדי שלילד לא ימאס מהאוכל ויחפש אלטרנטיבות אחרות.

יצירתיות זה שם המשחק!

מומלץ להכין עם הילד את האוכל, לקחת מתכון בריא שהילד אוהב ולהכין אתו ביחד את הארוחה ולשבת לאכול אותה ביחד. כך הופכים את החוויה לנעימה ומעודדים את הילד לצרוך אוכל בריא.

ארגון פעמונים עם כללים לבני נוער לחופש הגדול

יצאתם לחופש הגדול והכסף מוגבל? חשיבה ותכנון יאפשרו לכם ליהנות ממנו כמו שצריך.

נסו למצוא מקורות הכנסה – החופש הוא זמן מצוין לעבודה, במדריך לעבודה לבני נוער, תוכלו לקבל רעיונות על אפשרות תעסוקה וגם על הזכויות שמגיעות לכם בעבודה.

  • יציאה לבילויים – אם החלטתם לצאת לבילוי, קחו עמכם סכום מוקצב במזומן כאשר ברור לכם שלא חורגים מהסכום הזה. הליכה לבילויים עם סכום בלתי מוגבל (או כרטיס אשראי) גוררת הוצאות נוספות ומיותרות
  • שימו בצד כסף שמיועד להוצאות ברזל – בעת בילוי או טיול הקצו מראש כסף לנסיעה הביתה, לינה ומזון. עם כל השאר ניתן ל"שחק". חשוב שלא תתקעו בלי כסף לחזור הביתה, או בלי מקום לישון או בלי מזון ושתייה
  • נסו למצוא בילויים חינמיים או זולים – ערב סרט בבית עם חברים, הליכה לים במקום לבריכה, השאלת ספרים בספרייה במקום רכישת ספרים, פעילות התנדבותית חד-פעמית או רציפה. אפשר סתם לבלות עם חברים בבית, ללכת איתם לים או לטיול. בילוי לא חייב לכלול הוצאה של כסף
  • בדקו אם יש קופונים לאטרקציות – אפשר להוריד קופונים מהאתרים השונים. כדאי לרכוש מראש כרטיסים לאירוע שאליו רוצים ללכת. רכישה קבוצתית מוזילה בדרך כלל את מחיר הכרטיס. נסו לחסוך בנסיעות במוניות – או שתתארגנו לנסוע כמה חבר'ה יחדיו כדי להתחלק בעלויות הנסיעה
  • היו רגישים לזולת – כאשר אתם מציעים לחברים להצטרף לבילוי או טיול, קחו בחשבון את האפשרות שאולי אין להם מספיק כסף לכך. יתכן שאין להם את האפשרות הכלכלית (ולא נעים להם לספר לכם על כך). הלחץ שאתם גורמים שלא במתכוון עלול לגרום לחבריכם לחצים מיותרים
  • לפעמים ותרו – ישנם מצבים שבהם תצטרכו לוותר על חלק ממה שתכננתם, כי תגלו שאין לכם את האפשרות הכספית לשלם עבור מימוש כל התכנית. צריך לקחת זאת בחשבון, לגלות משמעת עצמית ולוותר
  • קורסים דיגיטליים בחינם – הצטרפו לקורסים הדיגיטליים של משרד החינוך: יצירת ויאו קליפ, פוטושופ, עיצוב אתרים, אילוסטרייטור, עריכת וידאו ועוד. זה לא בית ספר אלא אפשרות לעבודה נוספת לאחר שתרכשו את המיומנות
  • קניית בגדים – מומלץ לקנות רק לפי הצורך, ולא רק כי מתחשק לי. חשוב לוודא שעלות הבגד שבכוונתי לקנות תואם את הסכום שהקצבתי למטרה זו. כדאי לערוך סקר שוק קטן תוך בדיקה בחנויות שלא מוכרות מותגים, בשווקים ובמבצעים של סוף העונה
  • נסו לחסוך בחשמל ובמים – ברור שבאותו מתג שבו מדליקים את האור, המחשב והמזגן משתמשים גם כדי לכבות אותם בתום השימוש. עשו זאת! תרמו בדרך פשוטה זאת את חלקכם לחיסכון הוצאות אחזקת הבית ובכך תעזרו לחסוך תשלום על חשמל מיותר
  • מלאו מים במקום לקנות – יש לנו מדינה חמה ומומלץ לשתות הרבה, בפרט בימי הקיץ החמים של החופש הגדול. קחו עמכם בקבוק קטן לכל מקום שאתם הולכים. בכל מקום יש ברז (לפעמים עם מים קרים) ושם תוכלו למלא את הבקבוק ולשתות ממנו במהלך היום. אפשר לראות בזה את טעם החיים
  • 30 אגורות…זה גם כסף – תחשבו "ירוק"… אם קניתם בקבוקי שתייה אל תזרקו אותם לאחר השימוש. אספו בקבוקים ופחיות והחזירו אותם לנקודות האיסוף במרכולים, כך תוסיפו "ירוקים" לכיסכם ותתרמו לאיכות הסביבה

להורדת חוברת מידע- תעסוקת בני נוער זכויות <<< או רוצים לנהל את הכסף שלכם בחופשה כמו שצריך <<<

חדש

הרבלייף עם הרבלייפליין – כמוסות עשירות בחומצות שומן חיוניות

הרבלייף כמוסות הרבלייפליין (צילום יח"צ חו"ל)

חברת הרבלייף משיקה את כמוסות הרבלייפליין המעניקות  מענה חשוב מאין כמהו לגוף בכמה רבדים: חומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3 המקדמות בריאות טובה ומסייעות לבקרת משקל, מסייעות לשמירת רמות בריאות של טריגליצרידים הנמצאים בטווח הנורמלי, חומצות שומן חיוניות מסוג ומגה 3 המסייעות להפחתת מיחושים במפרקים.

כאשר מפרקים את כול הפרמטרים שנותנת הכמוסה ניתן להבחין כי המרכיבים טבעיים ועל כן מומלץ לצרוך אותה ברמה  יומיומי כדי להגיע לאיזון הנכון של הגוף.

חומצת שומן אומגה 3 הינן חיוניות לתפקוד תקין של הגוף, אומנם הגוף אינו יכול לייצר אותם וחייב לקבל מבחוץ.
אומגה 3 חשובה לבריאות המוח, מערכת העצבים, כמו כן לבריאות הלב ולשמירה על פרופיל שומנים תקין, בנוסף הינה חומצת שומן אנטי דלקתית. כיוון שהתזונה היומית אינה מספקת בדרך כלל את צרכי הגוף הנוגעים לחומצות שומן אומגה 3, מומלץ לצרוך באופן יומי כמוסות המכילות שמן דגים.

חפיסת הרבלייפליין מונה 90 טבליות. מחיר לצרכן: 174 שקלים.

BrandGuard עם מערכת טכנולוגית חדשה למניעת זיופים

בימים אלו נמצאת החברה במשא ומתן עם מספר יקבים, יצרני תרופות וקוסמטיקה על הסכמים לשימוש במערכת מבוססת הפטנט החדשה, במסגרתה יצורף לאריזת המוצרים סימון ייחודי אשר אינו ניתן לזיוף. סריקת הקוד באמצעות הטלפון הסלולרי של הקונה מוודאת שהמוצר הנרכש מקורי ומסופק באיכות המובטחת.

טכנולוגיית הסימון של BrandGuard מספקת פתרון לבעיית הזיופים הגורמת נזק של מיליארדי דולרים ברחבי העולם, במיוחד בסין וליצרנים ממדינות שונות באירופה ביניהן צרפת, איטליה וספרד. בנוסף מאפשרת המערכת מעקב אחר תהליכים לוגיסטיים כולל שינוע המוצרים ומקום מכירתם. במקביל לבדיקת המקוריות, המערכת יוצרת ערוץ מידע עשיר עם הצרכן הסופי דרך הטלפון הסטנדרטי, מידע שעוזר בתהליך הבחירה והשימוש.

חברת BrandGuard מתמחה בפתרונות תוכנה לסימון סידרתי (Serialization) של מוצרי צריכה ופריטים יקרי ערך החשופים לזיוף. הפתרונות משווקים תחת שם המותג HyGuard ומציעים סימון אופטי ואלקטרוני הניתנים לקריאה בטלפון סלולרי סטנדרטי. הפתרונות מלווים במערכת שיווק למובייל המלווה את אינדיקציית המקוריות במידע עשיר אודות המוצר ובמערכת מעקב משלוחים לזיהוי מגמות ותקלות ברמת ההפצה. החברה הוקמה על ידי קבוצת קורן על בסיס רעיון שזכה למעמד פטנט מוכר במספר רב של מדינות בתוכן ישראל.

MICOOL עם מכשיר חדשני  להקטנת הישבן

הצרת ישבן – פרומדיקס (צילום: שאטרסטוק)

לאלו הסובלות משומן עיקש שלא יורד בעזרת ספורט ותזונה, חברת פרומדיקס מציעה שיטה חדשנית, בלתי פולשנית, לפירוק שומן, לחיטוב והצרת היקפים, באמצעות מכשיר חדשני MICOOL, הזוכה להצלחה רבה בארה״ב ובאירופה כמודל טיפולי יעיל ביותר. מכשיר ה- MICOOL מיועד לפירוק שומן אצל נשים וגברים הסובלים ממצבורי שומן עקשניים באזורים כמו: בטן, מותניים, ירכיים ישבן וגב. הטיפול אינו מיועד לאנשים הסובלים מעודף משקל גבוה. אין כל שינוי לא ברמת השומנים ולא בתפקודי כבד, נושא זה נחקר במספר מחקרים בארה"ב. התוצאה הרצויה מתקבלת לאחר 1-3 מפגשים בלבד. 3 חודשים לאחר תחילת הטיפול ניתן לראות שיפור של עד 8 ס”מ בהיקפים.

הטיפול אינו כואב. אין מדובר בכאב אלא בהרגשת יניקה של האזור (כמו בכוסות רוח). תחושה זו חולפת תוך מספר דקות. הטיפול אורך בין 50-60 דקות במהלכן ניתן לקרוא, לשמוע מוסיקה או לצפות בטלוויזיה. למעט אדמומיות ונפיחות קלה למשך זמן קצר לאחר הטיפול, פירוק שומן בקור נחשבת לשיטה בטוחה מאוד.

ירידה במשקל והמסת שומן הם תהליכים שונים לחלוטין. כאשר אנחנו יורדים במשקל, תאי השומן בגוף שלנו קטנים אך אינם נהרסים. תאי השומן הללו יגדלו שוב כאשר נעלה במשקל.

בתהליך הטיפול ב- MICOOL תאי השומן קופאים ומתים ומופרשים מחוץ לגוף. אותם תאים כבר לא יאגרו שומן. לפני כל טיפול, הרופא ימדוד את היקף אזור הטיפול ואת משקלך בכדי לאמוד את התוצאה בצורה בלתי תלויה במפגש הבא שלכם. לעלייה במשקל ישנה תוצאה הרסנית על תוצאת הטיפול.

מכשיר ה-MICOOL הוא מכשיר מקצועי הניתן להשיג את הטיפול עמו אצל רופאים בלבד. מחיר הטיפול 5000-8000 שקלים לסדרת של  3 טיפולים.

מבצעים

ניו-פארם 365 בשיתוף פעולה עם ערוץ בייבי

קולקציית בייבי לניו פארם (צילום יח"צ)

רשת "ניו פארם 365"  יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי, בלעדי וראשון בארץ עם ערוץ בייבי- ערוץ לפעוטות ותינוקות, ומוציאה קולקציית קיץ לתינוקות שכולה ממותגת עם הדמויות האהובות של ערוץ בייבי. הקולקציה תכלול בגדים, סינרים, שמיכות טקסטיל לתינוקות ועוד מגוון רחב של פריטים – כל הפריטים הינם 100% כותנה.

בין הפריטים הבולטים: אוברולים, בגדי גוף, מכנסיים, חליפות, פיג'מות, שמיכות וסינרים. טווח מידות: סט שמלות/סט פיג'מה 3-24, אוברול קצר/בגד גוף NB-24, אוברול תינוק + כובע רק NB. טווח מחירים: 29.90-59.90 שקלים. ניתן להשיג: רשת ניו פארם בפריסה ארצית.

לתינוק לילד ולצעיר

ספירה עם אנתוש לילדים ותינוקות ואנתוש ספריי

מותג ספירה, מציע מגוון רחב של מוצרים להגנה מיתושים בקטגוריות הנוזל, הטבליות והמגן האישי, משיק 2 מוצרים חדשים בקטגוריית המגן האישי. המוצרים החדשים בעלי ריח נעים ומועשרים בקמומיל להרגעת העור.

  • ספירה אנתוש לילדים ותינוקות- מוצר למריחה והגנה על העור מפני עקיצות יתושים , המותאם עבור ילדים ותינוקות וקל לשימוש מחוץ לבית. המוצר בעל ריח נעים ומועשר בקמומיל להרגעת העור. תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 12.90-14.90שקלים.
  • ספירה אנתוש ספריי –  מוצר הגנה להתזה על העור ללא תחושת דביקות, מיועד כנגד עקיצת יתושים. נוח לשימוש בשהייה מחוץ לבית ולאורך כל שעות היממה. המוצר בעל ריח נעים ומועשר בקמומיל להרגעת העור. תכולה:70 מ"ל. מחיר: 12.90-14.90 שקלים.

את מוצרי ספירה ניתן להשיג בכל הרשתות והחנויות המובילות ברחבי הארץ.

אוכל ואלכוהול

סנגריה EL SOL עם קוקטייל יין מרענן בטעמי פירות

sangaria sol (צילום יח"צ)

לראשונה בישראל ולרגל פתיחת עונת הקיץ החמה, ה'סנגריה' המשקה הפופולארי, המוביל והידוע בספרד מגיע עכשיו גם לישראל. סנגריה EL SOL, קוקטייל יין בטעמי פירות המיוצר בספרד, מכיל 7%  אלכוהול בלבד ומגיע מוכן לשתייה ישר מהבקבוק. ניתן להגישו קר בימי הקיץ החמים, לחמם בימי החורף הקרים או להגישו כקוקטייל פירותי עם פירות חתוכים.

סנגרייה EL SOL מכילה 7%  אלכוהול בלבד ומתאימה באופן מושלם לימי הקיץ הלוהטים בישראל ולמגוון הזדמנויות שתייה כמו מסיבות, ים, אירועים, פיקניקים.

סנגריה (בספרדית – Sangría פירושה "מדמם"/"דם" וזאת בשל צבעו האדום והמיוחד של הקוקטייל הדומה ליין אדום) הינה קוקטייל יין מרענן בטעמי פירות המוגש קר או חם. מאז ומתמיד הייתה ידועה כקוקטייל האלכוהולי המסורתי והפופולארי בספרד ובשנים האחרונות הפכה לטרנד מוביל בעולם כולו.

הצעת הגשה: חותכים תפוח ותפוז לקוביות קטנות, מניחים בכוס יין אדום, מוסיפים קרח ומוזגים. כשר. מחיר: 29 שקלים. יבואן : ישראל ווין סרוויסס.

הזוכים בתחרות Golden Beer 2017

Golden Beer, שמתקיימת השנה לראשונה, הינה תחרות הבירה הבודקת מהן הבירות הישראליות המצטיינות בכל קטגוריה והינה התחרות היחידה עבור מותגי בירה המיוצרים במבשלות שלהן רישיון יצרן.

לתחרות נשלחו 97 בירות שנבדקו על פני יומיים. צוות השיפוט כלל 10 שופטים, בניהם: מומחי בירה, עיתונאי בירה ובעלי ברים שלהם הכרות רבה עם עולם הבירה. ההכרזה על הבירות הזוכות בתחרות התקיימה ב 13.6.17, במסגרת תערוכת קולינארי, במרכז הכנסים של מלון דן פנורמה בתל אביב. יושב הראש של התחרות – מר חיים שפיגל. ארגון והפקה: סטודיו בן עמי.
ואלה הבירות הזוכות:
לאגר בהיר: 1. פילס, ג'מס (5%), 2. פילס, שיטה (5.1%), 2. פילס, בסטרס (4.8%)
לאגר ענברי / כהה: 1. דאבל בוק, בזלת, מבשלת הגולן (8%), 2. דארק לאגר, ג'מס (5%)

בנדיקטינר וייסבירדונקל

פייל אייל: 1. פטריוט, דנסינג קאמל (5.2%), 2. פייל אייל, שפירא (5%), 3. אייל בהירה, מוסקו (6.5%)
IPA: 1. גורג'ס ניו אינגלנד, ג'ויה (7.2%), 2. IPA, שיטה (5.8%), 3. פרשר דרופ, השכן (6%)
חיטה: 1. חיטה, מוסקו (5.9%), 2. חיטה, שפירא (5.2%), 3. חיטה, שיטה (4.8%)
סגנון בלגי: 1. אייל בלגי אדמוני, ברזל (6%), 2. טריפל בלגית, עמק האלה (9.2%),

פורטר / סטאוט: 1. מלכה כהה (6%), 2. מידנייט סטאוט, דנסינג קאמל (5%), 3. אוטמיל סטאוט, שפירא (5.2%), 3. פורטר אלון, נגב (5%), 3. סטאוט, ג'מס
בירה עם תוספות: 1. מעושנת, מוסקו (7.5%), 2. גורדון ביץ בלונד, דנסינג קאמל (4.9%), 3. ג'ק וינטר אייל, שפירא (8.5%), 3. אולד פפה, דנסינג קאמל (7.5%)

מלכה כהה

שיכר ללא גלוטן: 1. סיידר, בסטרס 4.8%
חיטה (יבוא): 1. וייסן, נסט ביר, היטאצ'ינו (5.5%), 1. וייסביר דונקל, בנדיקטינר (5.4%), 2. קריסטל, ויזנבוק, ויינשטפן (7.5%)
חיטה ללא אלכוהול (יבוא): 1. ספורט וייסה, שטיגל, 2. ללא אלכוהול, ארדינגר

אופנה ועוד

ורדינון עם קולקציית מגבות חוף אופנתית ועוד

chicbox ורדינון מגבות חוף תיק (צילום תמי בר שי)

במצעד החוף של ורדינון בקיץ 2017 קולקציה יפיפייה של מגבות חוף צבעוניות הכוללת:

  • מגבת מעוצבת וקלה שגם הופכת לתיק ים אופנתי ולכרית חוף נוחה, ובנוסף מגוון מגבות חוף עגולות בעיצוב טרנדי וצבעוני בקוטר 160 ס"מ, ומגבות חוף ענקיות 70/170 ס"מ במרקם ייחודי הדוחה חול. למגבות של ורדינון מוניטין רב שנים בזכות איכותן ועמידותן בפני כביסות רבות והן מגיעות במגוון רחב של צבעים ובעיצובים ייחודיים. והמחירים? מגבות עגולות – 79.90 שקלים, מגבות-תיק ומגבות ענק – 59.90 שקלים
  • שמיכת המזגן COOL AIR החדשנית – פתרון מושלם ללילות הקיץ החמים כאשר בהם ישנים עם מזגן. ללילות כאלה בדיוק מציעה ורדינון את שמיכת המזגן שהיא קצת יותר עבה משמיכת מעבר רגילה, אך דקה יותר משמיכת חורף חמה, בזכות מילוי המיקרופייבר המדמה פלומה והמשולב בפסי רשת לאיוורור המקנה איזון מושלם של החום. מחיר שמיכת יחיד – 219.9 שקלים /  שמיכה זוגית – 299.9 שקלים
  • מבחר מצעי ג'רסי יפיפיים העשויים 100% כותנה סרוקה, נעימים למגע, נמתחים בקלות על המיטה ונשארים מהודקים בזכות הגומי שבקצוות הסדין. הדגמים החדשים מיוזיק ולאב מיני – בעיצוב בלעדי מבית ורדינון. מחיר: סט יחיד – 239.90 שקלים  /  סט מיטה וחצי – 251.9 שקלים

בתוקף עד 30.6.17. אין כפל מבצעים. להשיג ברשת ורדינון <<<

בגדי ים – 6 הדיברות לקנייה נכונה

glamour expose (צילום אלכס ליפקין)

קניית בגד ים, לא אחת, מהווה אצל נשים רבות הסתייגות קלה, שכן מדובר בביגוד המינימאלי ביותר שתדרשי להיראות בו בציבור. לא תמיד אנחנו מתאימות את הבגד ים למבנה הגוף שלנו, מכורח היכנעות להיצע הגדול והלא סביר שהשוק מציע. הצבעים, הגזרות החדשות, הטרנדים החמים והטקסטורות מזמן הפכו את הקנייה למורכבת יותר ומבלבלת הרבה יותר. ממחקרים נמצא כי כל אישה ישראלית רוכשת בממוצע 2 בגדי ים במהלך הקיץ וכ-30% מהן נהנות אפילו מבגד ים שלישי. לכן, סופה של בחירת בגד ים במחשבה מעמיקה תחילה. אי שם בחנות בגדי הים מסתתר אחד שמתאים לך כמו כפפה. בדרך אל האחד והיחיד – או אל השניים. חברת אקספוז מרכזת עבורך את ששת הדיברות לקניית בגד ים:

  1. שלם או בקיני- קבלי החלטה בטרם הגעתך לחנות. מי שנוהגת ללכת בכל קיץ עם בגד ים בקיני, ככל הנראה ייקח לה זמן להתרגל לאחד שלם על אף שהפך לעניין של טרנד ומזמן לא נחלתן של הנשים המלאות בלבד.  לכן, אם החלטת שאת מגיעה בכדי לרכוש לך אחד שלם- זה יקל על ייסורי המצפון שעלולים לבוא לאחר הקנייה, אם היית מסייגת על כך קודם.
  2. זהירות, בגד ים שקוף!- אף אחת לא רוצה להיות השעיר לעזאזל שייצא מהמים ושחוף שלם ינקר את עיניו לכיווניו- ולא מהסיבות הנכונות. תופעה שכיחה בקרב בגדי הים הזולים (לרוב) הוא היעדר בטנה לבגד ים. הזול הוא לפעמים היקר!. חשוב לבדוק את איכות הבטנה ואם היא מצניעה את האזורים הרגישים.
  3. הכירי במבנה גופך-  אין זה בושה לדעת מה הן מגרעותיך ומה הן החלקים החזקים בגופך. דעי להבליט את מה שנכון. לדוגמא: לבעלות חזה גדול , מומלץ להימנע מבגדי ים עם קשירה כרוכה סביב הצוואר ולרכוש בגד ים עם מבנה כשל חזייה.  שכן המראה של "קולר", יכול לייצר אשליה של מראה כפוף ולא מחמיא. לבעלות רגליים רזות אך בטן יחסית מלאה, מומלץ לרכוש בגד ים שלם עם פתחים עמוקים ומפתח הירך- סגנון 'משמר המפרץ' על מנת להדגיש את האורך של הרגל על פני התבייתות במרכז הבטן.
  4. הקפידי על שטיפה נכונה- שטיפה היא הגורם העיקרי שיכול להוביל להרס של בגד ים. מומלץ לשטוף את בגד הים במים קרים, ללא השרייה, וסבון ידיים מתאים. הימנעי בכל תוקף מייבוש על חבל בחוץ בשמש או להכניס אותו לסיבוב במייבש.
  5. גוון בגד הים- נכון שהשאיפה של רוב הבנות הוא להתחיל את הקיץ שזופות מבלי להתאמץ יותר מידי. אבל עד שנגיע לצבע הנכסף- מומלץ להכיר כי גוונים בהירים יכירו לכהות עור מלכתחילה, ואילו הכהים יתאימו לבעלות העור הבהיר.
  6. טרנדיות- כדי לא ליפול ברשת ה"טרנדים" , מוטב לרכוש בגד ים אחד בייסיק , עם צבע חלק, אחיד ומנצח. כך, תבטחי לעצמך בגד ים פרקטי מבלי להיקלע ל"טעות מצב הרוח" שנקלעת אליו ביום הקנייה. כמה פעמים קרה שעמדת מול הראי בחנות וחשבת לעצמך כמה יפה הבגד אותו מדדת ושבוע לאחר מכן תהית "מה חשבתי לעצמי שקניתי כזה הדפס"?

חברת אקספוז מציעה מגוון רחב של בגדי ים  בקיני ושלמים במגוון גזרות והדפסים. טווח המחירים: 250 שקלים – 490 שקלים. ניתן להשיג ניתן להשיג ברשת המשביר לצרכן, H&O, בוניטה, את,  אפרודיטה, פלפל, רשת אקספוז, פיתויים  וברשתות המובחרות

Style Aromatherapy עם סדרה חדשה להיגיינה וטיפוח שיער גלי ומתולתל

סטייל סדרת ארגן מקדמיה (צילום יח"צ)

סדרת ארגן מקדמיה סדרה להורדת נפח לטיפול שמנים לשיער מועשרת בשמן ארגן ושמן מקדמיה המיועדת לטיפול בשיער גלי ומתולתל. הסדרה מועשרת בשמן הארגן המרוקאי המעניק הזנה עמוקה לשיער, גורם לרכות וגמישות, מגן על השיער מחשיפה לשמש ומטיפולים כימיים מעניק מראה זוהר ומלא ברק ומותיר את השיער עם תחושת קלילות רעננה. ושבמן המקדמיה – המופק מאגוז המקדמיה – עשיר במיוחד בויטמיני, אומגה 3+6, פרוטאינים ומינרלים, מטפח ומרכך את התלתלי, מוריד נפח ומשומר על הלחות הטבעית של השיער .

בסדרות קיימת טכנולוגיה”NAA- Natural Anti-Aging” המעניקה "אנטי איג'ינג" טבעי לשיער ולקרקפת, הזנה עמוקה, רכות וגמישות מוגברים ומאפשרת עיצוב קל ומדהים.

הסדרות מועשרות בשמנים ייחודיים לטיפוח השיער:

  • שמן ארגן מרוקאי: הוכח כמוצר טבעי שהופך את השיער לרך. מטפל בקצוות מפוצלים ובשיער מקורזל. מוסיף ברק טבעי לשיער.
  • שמן מקדמיה: פועל נפלא כמרכך שיער. חודר לשיער ומעשיר אותו בחלבון ומינרלים שונים. מחזק את בסיס השערה ונלחם בקצוות מפוצלים. מוריד את הנפח ושומר על הלחות הטבעית של השיער

סדרת INTENSIVE REPAIR סידרה משקמת לטיפול אינטנסיבי מועשרת בשמן ארגן וקוקוס המיועדת לטיפול בשיער יבש, צבוע ופגום. הסדרה כוללת מגוון מוצרים בתחום היגיינה וטיפוח השיער:

שמפו משקם– המסייע בתיקון מהשורשים עד לקצוות ומנקה את השיער מבלי להכביד עליו.

מרכך משקם- עם שילוב של שמן הארגן המרוקאי ושמן המקדמיה יוצר מרכך מזין לשיער נפלא ובריא

מסכה משקמת– ומרוכזת עם שמן ארגן ומקדמיה לשיקום והזנה אינטנסיביים למראה חזק ורך באופן הניכר לעין. המסכה מסייעת במניעת שיער נפוח עם קצוות מתנופפים ומעניקה לשיער ברק נוסף.

קרם לחות משקם– עם נוסחה ללא שטיפה ועם 2 סוגי השמנים המותירים את השיער רווי, מוזן ומוגן מנזקים.

שמן ארגן- מקדמיה– שמן לשיער ללא שטיפה-שילוב שני השמנים מספק הזנה עמוקה לשיער בעל יכולת לתיקון נזקים, מונע אנטי פריז לשיער ומעניק לשיער מראה נעורים הגורם לשיער להבריק.

ניתן להשיג בסופרפארם, ברמי לוי, שופרסל וברשתות נוספות.

רכב

כלמוביל עם משפחת הדגמים המסחריים של יונדאי בישראל

כלמוביל הובלה והיסעים מרחיבה את תמהיל המותגים המוצעים על ידה ומצרפת את המותג יונדאי למשפחת המסחריות מעל 3.5 טון. בשלב הראשון משיקה כלמוביל את הדגם H350 אשר תוכנן להתאים גם לשוק האירופאי ויהווה דריסת רגל ראשונה בקטגוריית המסחריות הגדולות של יונדאי בישראל.

ה-H350 ישווק תחילה עם משקל כולל של 3.51 טון ובשתי גרסאות:

  • ואן מסחרי סגור
  • תצורת שלדה (חד קבינה המאפשרת התקנת ארגז מאחור)

שתי הגרסאות מוצעות עם מנוע טורבו דיזל 2.5 ליטר ותיבה ידנית בעלת 6 הילוכים, עם הספק גבוה של 170/150 כוחות סוס, נפח מטען (בוואן הסגור) של 12.9 קוב וכושר גרירה של 3.5 טון.

יונדאיH350  מציע סביבת נהיגה מתקדמת הכוללת מסך מגע של 8 אינץ' עם מערכת Connected Car של כלמוביל הכוללת Waze, תחנות רדיו אינטרנטיות,  Wi-Fiוקישוריות לנוסעים, מידע על הרכב ואפשרות התקנת אפליקציות נוספות. בנוסף, הנהג יכול לשלוט מההגה על בקרת השיוט (אופציה), על מערכת הקול והדיבורית. מבחינה חיצונית, ה- H350 הינו בעל עיצוב חדשני ויחידת תאורה מתקדמת.

ה- H350 יזכה מהיום הראשון לשירות בפריסה ארצית במוסכי יונדאי, בנוסף לתמיכה מלאה של מערכי השירות והחלפים של כלמוביל ובכלל זה מוקד שירות טלפוני.

מחיר: החל מ-230,000 שקלים.

יוניון מוטורוס במבצע – רוכשי היברידיים ייהנו מדלק לשנה במתנה

מכירות הדגמים ההיברידיים ממשיכות לעלות בהתמדה: בחודש  מאי  האחרון  47%  ממכוניות TOYOTA שנמסרו בישראל היו היברידיות –  השיעור  הגבוה  ביותר  מאז תחילת שיווק מכוניות היברידיות בישראל.

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, יוצאת במבצע מיוחד עד לסוף חודש יוני, במסגרתו ייהנו רוכשי מגוון דגמים היברידיים מדלק לשנה  במתנה. ההטבה, ששוויהבין 4,000 ל-5,000 שקלים לשנה, בהתאם לסוג הרכב, תוענק לרוכשים באמצעות כרטיס תדלוק בו יוטען מראש הסכום הרלוונטי, אשר חושב כמכפלת תצרוכת הדלק הממוצעת בכל אחד מהדגמים, בנסועה הממוצעת השנתית לפי  הלמ"ס. התדלוק  באמצעות כרטיס בכל תחנות פז.

שיא מסירות מאז תחילת שיווק מכוניות  היברידיות בישראל. בחודשים ינואר – מאי 2017 מסרה יוניון מוטורס בישראל כ- 5,700 מכוניות  היברידיות.  הדגם  ההיברידי  הפופולארי ביותר בישראל מאז תחילת השנה הוא ה- Toyota C-HR עם  מסירות  של  2,000 מכוניות. כזכור, דגם זה החל להימכר בישראל רק בחודש פברואר השנה וזכה לביקושים חסרי תקדים כבר בשלב המכירההמוקדמת. גם דגם ה- AURIS TS  זוכה  לפופולאריות רבה, עם מסירות של למעלה מ- 1,000  רכבים  בחמשת  החודשים  הראשונים של שנת 2017. בין הדגמיםהבולטים במסירות מכוניות היברידיות ניתן למצוא גם את ה- YARIS וה –RAV4  עם כ- 600 רכבים מכל דגם.

קבוצת קרסו מוטורס עם שרית רדין סמנכ"לית שיווק

שרית רדין סמנכ"ל שיווק קרסו מוטורס (צילום אלעד גוטמן)

שרית רדין (42)  מונתה לסמנכ"לית השיווק בקבוצת קרסו מוטורס. במסגרת תפקידה תהיה שרית אחראית על האסטרטגיה, מהלכי השיווק, הפרסום, והפעילות הדיגיטלית, של  מותגי קבוצת קרסו מוטורס, ובכללם:  רנו, ניסאן, אינפינטי, דאצ'יה, וחברת קרסו טרייד אין.

שרית מגיעה לקרסו מוטורס לאחר שנים רבות בתפקידי ניהול שיווק ויעוץ בכירים בעולמות הפיננסים, והשירותים תוך דגש על שיווק מבוסס מידע ותובנות לקוח. בתפקידה האחרון, שימשה במשך שש השנים,  כמנהלת אסטרטגיה,  אנליזה ומחקר בבנק מזרחי טפחות. במסגרת התפקיד  הובילה  את אסטרטגית הבנקאות האנושית, הקימה את חדר המבצעים וה-  Data driven marketing של מזרחי טפחות. קודם  לכן  הייתה חברת הנהלה בסינרג'י, חברת יעוץ חדשנית אשר התמחתה בנושאי ה-self service, ושיווק מבוסס נתונים ו-CRM.

שרית רדין נשואה ואם לשלושה ילדים, מתגוררת בתל-אביב. בעלת תואר ראשון במערכות מידע ומימון ותואר שני במנהל עסקים ושיווק מאוניברסיטת תל אביב.

Moovit עם מערך כלים לניתוח נתונים ולהפקת תובנות בתחום התחבורה הציבורית

Moovit, אפליקציית הניווט המובילה, בעלת המאגר הגדול ביותר לנתונים אודות תחבורה ציבורית, מודיעה היום על הנגשת נתוניה לערים שונות ברחבי העולם, ובהן ישראל. באמצעות חבילת הכלים המתקדמת יוכלו מקבלי החלטות וקובעי מדיניות בתחום התחבורה הציבורית לפעול כשברשותם המידע המדויק והאמין ביותר בזמן אמת. חבילת מוצרי התחבורה החכמה של מוביט – Moovit Smart Transit Suite, כוללת כלים חדשניים המספקים לערים, לארגונים ולגופי ממשל גישה למידע חסר תקדים בהיקפו המשקף את פעילות התחבורה הציבורית בערים שונות ברחבי העולם. גישה ייחודית לנתונים אלה, לצד סטטיסטיקות וניתוח נתונים מעמיק שמספקת החברה, תעניק למקבלי ההחלטות יכולת טובה יותר לנהל את תחום התחבורה הציבורית בערים, החל מתכנון פרויקטיי תחבורה ועד ניהול אתגרי תחבורה יומיומיים.

הודות להתפתחות זו, Moovit תספק מידע יקר ערך לגופי ניהול תחבורה, מידע שעד היום לא היה זמין עבורן. מעתה יוכלו גופים אלו לעצב במדויק את עתיד הניידות העירונית בתחומן. כלים אחרים בחבילה כוללים כלי מתקדם לביצוע סקרים, וכן כלי לאיתור אוטובוסים בזמן אמת.

חבילת מוצרי התחבורה החכמה של מוביט נבנתה לאחר איסוף של מאות מיליוני נקודות מידע מדי יום ולאורך מספר שנים, בלמעלה מ-1,400 ערים בהן Moovit פועלת. Moovit משלבת מידע רשמי המתקבל מחברות תחבורה ציבורית ומגופים ממשלתיים, יחד עם נתונים המתקבלים, באופן אנונימי, מ- 60 מיליון משתמשיה ברחבי העולם ומקהילת עורכי המידע המקומי שלה המונה כ- 170,000 איש.

חבילת מוצרי התחבורה החכמה של Moovit כוללים:

  • כלי ניתוח ניידות עירוני – כלי ניתוח רב עוצמה, המשלב מקורות מידע רבים עם אלגוריתמים מתקדמים, מנתח תנועות נוסעים ברחבי העיר, ומספק תובנות חזותיות לגבי תחבורה ציבוריים, בהתבסס על נתונים אנונימיים.
  • כלי לביצוע סקרי תחבורה – מערכת מקוונת מתקדמת ליצירה, הפצה וניתוח סקרים הקשורים לתחבורה ציבורית, שנענים באופן אנונימי על ידי משתמשי Moovit. סקרים אלה מנוהלים בזמן אמת ומספקים דוחות חזותיים, סיכומים וכן תשובות מפורטות.
  • כלי לעריכת נתוני תחבורה ציבורית – ממשק אינטרנטי קל לשימוש המאפשר יצירה, עריכה וניהול מידע על תחבורה ציבורית, על פי התקן העולמי GTFS. בין יכולות הכלי הזנה ועריכת פרטים של תחנות אוטובוס, קווים, מסלולים, לוחות זמנים ועוד/
  • כלי לאיתור אוטובוס בזמן אמת – מערכת פשוטה להתקנה והטמעה המבוססת על טכנולוגית ענן, אשר מנטרת, מנתחת ומציגה את מיקום האוטובוסים העירוניים בזמן אמת. כלי זה מאפשר את הנגשת תכונת ״זמן האמת״ לכל עיר או מפעיל תחבורה ציבורית בעולם בעלויות הנמוכות משמעותית ממערכות אחרות קיימות. המידע על הגעתו בזמן אמת של האוטובוס מוצג לנוסעים בכל אתר אינטרנט, אפליקציה לטלפונים ניידים או שלטים דיגיטליים המחוברים למערכות Moovit.

שת"פ בין Moovit לרכבת ישראל עם כ–50 מקומות חנייה לנהגי Moovit Carpool
Moovit, אפליקציית הניווט המובילה בעולם, ורכבת ישראל ממשיכות לקדם את תחום הנסיעות השיתופיות ומרחיבות את שיתוף הפעולה הפורה ביניהן. מעתה יישמרו 48 מקומות חניה בחניון תחנת הרכבת בית יהושע עבור נהגים שיסיעו עמם נוסע אחד לפחות ויירשמו דרך שירות הנסיעות השיתופיות, Moovit Carpool. החניות יימסרו לפי סדר הנרשמים באפליקציה. נהגים הרוצים להציע את נסיעתם צריכים לעשות זאת דרך אפליקציית Moovit Carpool לנהג ולהזין את תחנת הרכבת בית יהושע כיעד הנסיעה. נוסעים הרוצים להצטרף לנסיעה משותפת לתחנה צריכים לעשות זאת דרך אפליקציית Moovit ולחפש את תחנת הרכבת בית יהושע כיעד הנסיעה.

חניית הקארפול תהיה פתוחה בשעות השיא בין השעות 06:30 עד 10:30 בימים א'-ה'. בשלב הראשון יוצב שומר בשער שיאשר את הנכנסים דרך ממשק של Moovit. בהמשך מתוכנן מעבר לשער חכם שייפתח אוטומטית במקרה שהנסיעה אושרה בפועל דרך האפליקציה.

שיתוף הפעולה בין רכבת ישראל ל-Moovit החל לפני שנה בדיוק, אז הקצתה רכבת ישראל, בשיתוף עם ‘תחבורה היום ומחר’ ו-‘השותפות לקיימות אזורית’, עשרות מקומות חניה ייעודיים בתחנת הרכבת בנימינה, עבור לקוחות שיגיעו באופן שיתופי בכלי רכב פרטי. ציבור הנוסעים נרתם בשמחה ליוזמה ומאז החניות השמורות לנוסעי קארפול מלאות באופן תדיר.

באפליקציית Moovit יש את כל מה שאתם צריכים על מנת לנסוע בתחבורה הציבורית באופן החכם, המהיר והקל ביותר. Moovit היא אפליקציית הניווט בתחבורה הציבורית המובילה בעולם עם 55 מיליון משתמשים ב-77 מדינות, ב-43 שפות ובמעל מ-1200 ערים ואף הוכרזה ע"י גוגל כאפליקציית השנה בקטגוריית אפליקציות מקומיות לשנת 2016.

על ידי שילוב מידע מרשויות מקומיות, ממפעילי תחבורה ציבורית ומהמשתמשים עצמם, מאפשרת Moovit חיפוש מסלולים אופטימאליים לנסיעה בכל נקודת זמן וקבלת מידע בזמן אמת לגבי מיקום האוטובוסים/רכבות/רכבות קלות, זמני הגעתם לתחנה וזמני הגעת הנוסע ליעד. המשתמשים ב- Moovit יכולים גם לשלוח דיווחים אקטיביים על חוויית הנסיעה שלהם, כמו רמת הצפיפות באוטובוס, רמת הניקיון ועוד.

Moovit מייצרת מדי יום למעלה מ-200 מיליון נתוני זמן-מיקום, מה שהופך אותה לחברה בעלת מערך נתוני התחבורה הגדול בעולם. מאגר זה נתמך על ידי קהילה של כ- 150,000 עורכי מידע.

אופל ישראל בהצעה אטרקטיבית לקראת הקיץ

אופל אדם S (צילום יח"צ חו"ל)

אופל ישראל מציעה מסלול מימון אטרקטיבי במיוחד לדגמי האופל:

  • MOKKA X- ה SUV החזק
  • ADAM – המיני הכי יפה בעיר

האופל MOKKA X- ה  SUVהחדש : מ- 990 שקלים לחודש* x 60  תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה! מנוע 1.4 טורבו עם 140 כ"ס, מערכת מולטימדיה מקורית , IntelliLink עם מסך מגע וחישוקי סנסוגת קלה 17"

והאופל ADAM- המיני היפה יפה בעיר: מ- 590  שקלים לחודש** x 60תשלומים  ללא ריבית וללא הצמדה!  אוטומטית MTA, מגיעה בשילוב של שני צבעים, מערכת מולטימדיה מקורית ו- 6 כריות אוויר להגנה מירבית

בתוקף עד 30.6.16

*בכפוף לתקנון. ולאישור הגורם הממן *מותנה בתשלום מקדמה ויתרה בסוף תקופה. פרטים באתר <<<

ניסאן  אקסטרייל הקרוסאובר הנמכר ביותר בעולם

מנתונים מכירות עולמיים עולה כי ניסאן אקסטרייל  הינו רכב הקרוסאובר הפופולרי ביותר בעולם  במהלך הרבעון הראשון של 2017. האתר http://carsalesbase.com המפרסם סקירות תקופתיות של נתוני רכב פרסם לאחרונה  סקירה של נתוני המכירות העולמיים לרבעון הראשון של 2017. מהפרסום עולה כי ניסאן אקסטרייל (או כפי שמכונה בשוק האמריקאי "רוג") הינו הקרוסאובר הנמכר ביותר בעולם. הדגם נמכר במהלך הרבעון שראשון של השנה ב-212,244 יחידות, והוא ממוקם במקום השלישי בטבלת המכירות העולמית. כמות מכירות זו מהווה עלייה של 23.4% לעומת כמות המכירות בתקופה המקבילה אשתקד.

בנוסף,  מסקירה שפורסמה באתר ה-Wall Street Journal האמריקאי עולה כי במהלך חמשת החודשים הראשונים של 2017, דגם ה"רוג" (כינויו האמריקאי של ניסאן אקסטרייל) נמכר בכמות של 161,340 יחידות, כמות שהופכת אותו למכונית הנוסעים הנמכרת ביותר בארה"ב ב-2017, יותר מדגמים נפוצים בארה"ב כגון טויוטה קורולה וקאמרי, הונדה אקורד וסיוויק, ופורד אסקייפ (ישנם 3 דגמים שנמכרו במספרים גבוהים יותר, אך כולם טנדרים).

ניסאן אקסטרייל הינו רכב כביש-שטח הזוכה להצלחה גם בישראל. הוא משווק אצלנו עם מנועי 1.6 ו-2.0 ליטר טורבו-דיזל עם הנעה קדמית או כפולה, 7 מקומות ישיבה, ו-2 רמות גימור עשירות.

כללי

שניר עם סקר נדל"ן שבו עולה כי מעל מחצית מהישראלים "זה זמן טוב לרכוש דירה"

הדמיה הבית על הטיילת גני תקוה

בימים אלה, המשופעים בכתבות ופרסומים המצביעים על ירידה במחירי הדיור ולצידם מגוון דעות ופרשנויות של גורמים שונים, הרימה חברת שניר, המשווקת פרויקטים בתחום המגורים ובתחום המסחרי, את הכפפה וערכה סקר נדל"ן מקיף ברשתות החברתיות כדי להבין מה הלכי הרוח בקרב הציבור. מהנתונים בסקר עולים ממצאים מעניינים ביותר, שעד עתה לא נבדקו כמקשה אחת.

הסקר נערך על-ידי חברת שניר במדגם ארצי ומייצג של 520 גברים ו נשים בגילאי  18-50 מכל רחבי הארץ בשיתוף עם חברת fresh  נדל"ן.

  • רק 10% מהציבור בישראל מאמין ששר האוצר משה כחלון יצליח להוריד את מחירי הדיור בישראל. רק 10% מהציבור בישראל השיב "כן" לשאלה: "האם לדעתך שר האוצר משה כחלון יצליח בתכניתו להוריד את מחירי הדיור בישראל". השאר, 66.2% סבורים כי לא יצליח השר להוריד את מחירי הנדל"ן בישראל, ו 23.8% השיבו "אולי".
  • היכן להשקיע? רוב הציבור בארץ בתמימות דעים ומאמין כי כספו יניב תשואה מירבית אם יושקע בשוק ההון.
    לשאלה: "מהו אפיק ההשקעה הטוב ביותר בישראל לדעתך כיום?"  75% השיבו כי נדל"ן הוא האפיק הטוב ביותר, 10% מאמינים בשוק ההון, % 10.8 ענו  שאין אפיק השקעה מועדף ו 3.5% בחרו "אחר".

הסקר כלל שאלות בנוגע לתזמון רכישת נדל"ן בארץ וכן נבדקה העדפה של נדל"ן כחול לבן אל מול נדל"ן בחול. רוב של 63.1% ממשתתפי הסקר ענו "כן"  לשאלה: "האם לדעתך זהו זמן טוב לרכוש דירה בישראל?"  היתר, 36.9% ענו "לא".

לשאלה: "אם היה ברשותך תקציב השקעה בנדל"ן, האם היית מעדיף להשקיע בישראל או בחו"ל?"
67.3% ענו שישקיעו בישראל. עם זאת רבע מהציבור בישראל,  25.4% ענו שישקיעו בחו"ל, ו – 7.3% ענו שלא משנה. לאלה שענו בחו"ל 65% ענו שבארה"ב, 26.7% ענו שבמערב אירופה, 17% ענו במזרח אירופה, ו – % 6.1 ענו אחר.

  • עולים או יורדים? בתקופה זו שבה נערך הסקר, המאופיינת בכותרות המתפרסמות חדשות לבקרים בתקשורת אודות ירידה במחירי הדיור, והצטננות שוק הדיור, מעניין במיוחד לבחון את התפלגות התשובות לשאלה: "מה תהיה מגמת מחירי הדיור  בשנה הקרובה?" 53.8% מן המשתתפים השיבו כי המחירים יעלו במעט, 23.5% מאמינים בסטטוס קוו והשיבו כי המחירים ישארו כמו שהם ו 12.9% סבורים שהמחירים ירדו במעט.  רק 8.1% סבורים שהמחירים יעלו מאד.
  • מן השאלה "מה תהיה מגמת מחירי הדירות בעשר השנים הקרובות לדעתך?" עולה כי  42.3% סבורים שהמחירים יעלו במעט, 35.8% סבורים שיעלו מאד, 11.5% חושבים שירדו במעט, והיתר חושבים שיעלו במעט, או ישארו כמו שהם. אם נסכם רובו המכריע של הציבור מאמין כי המחירים יעלו והתשובות מתפלגות בין עליה בשיעור מועט לבין עליה ניכרת.
  • מן השאלה "כיצד צפויים לנהוג משקיעי הנדל"ן בישראל?", עולה כי 53.3% סבורים שהם צריכים להמתין עד שהמצב יתבהר, 39.4% סבורים שכדאי להם לרכוש דירות נוספות. רק 4.4 % סברו שכדאי להם למכור את הדירות.
  • לשאלה "כמה נכסי נדל"ן יש ברשותך?" ענו 47.5% כי יש ברשותם נכס אחד, 24%, ענו כי יש ברשותם בין 2 ל 3 נכסים ואילו  22.7% ענו כי עדיין אין ברשותם נכסי נדל"ן.
  • לשאלה "האם היית רוכש דירה חדשה בפרוייקט התחדשות עירונית/ תמ"א 38 חיזוק והרחבה?" ענו 27.4% בהחלט, 25.6% קרוב לוודאי שכן, 29.5% ענו אני לא בטוח, ו – 12% ענו נוטה להאמין שלא, והיתר בטוח שלא.

הוספת תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות