מה חדש על המדף של דני בר

מתחרה חדש בשוק ה-TV ||| מבצעי יום העצמאות, יין, בירה חומוס ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה ועוד ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

בן & ג'ריס עם סדרת הגלידות החדשה  CORE

בן & ג'ריס סדרת CORE (צילום יח"צ)

חב' בן & ג'ריס ממשיכה להפתיע לקראת עונת הקיץ ומשיקה בימים אלו את הדבר הבא בעולם הגלידות: סדרת גלידות CORE- גלידות בעלות ליבה ייחודית בלב הפיינט, המשלבות 3 אלמנטים של טעם ומרקם ייחודיים.
גלידת CORE מאפשרת לנו את כדור הגלידה המושלם. בין אם חופרים היישר אל תוככי הליבה או מערבבים הכל יחד… כל אחד יכול לקבוע לעצמו איך תיראה הכפית הבאה. מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות, אשר פותח ע"י צוות "גורו הטעמים" של בן & ג'ריס.
סדרת ה-CORE כוללת 3 טעמים:

  • סולטיד קרמל- גלידת שמנת משובחת עם בלונדי בראוניס וליבת קרמל מלוח
  • קרמל סוטרא- גלידת שמנת משובחת עם קרמל וגלידת שמנת משובחת בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' וליבת קרמל
  • בראוני באטר- ליבת פירורי בלילת בראוניס מוקפת בגלידת שוקולד בראוניס וגלידת וניל בראוניס.

גלידות CORE משווקות בפיינט של 473 מ"ל ובמחיר 25.9 שקלים.

טריפל סי עם Smart – טלוויזיה באינטרנט

חברת הענן טריפל סי נכנסת לתחום ה- IPTV – שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט, תחת מותג חדש smart. לדברי רמי נחום, מנכ"ל ומייסד טריפל סי: "אנחנו מציעים לצרכנים הישראלים דרך חדשה לצרוך את שרותי הטלוויזיה שלהם ולקבל את כל ערוצי התוכן המרכזיים בעלות הזולה ביותר בישראל – 50 שקלים לחודש".

השקת smart  צפויה להציב את טריפל סי לראשונה בקדמת זירת הטלוויזיה החכמה התחרותית, בזכות חוויית צפייה ושימוש ייחודיים, הודות לממשק PC והתאמה לכל מכשיר קיים, ללא צורך בחומרה נוספת ותוך שימוש באפליקציות זמינות. חידוש נוסף שמציעה smart הוא הקלטת כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווחי זמן של 7 ימים ועד 14 יום אחורה, ישירות מהענן. smart תאפשר לכל לקוח להתקין את שרותי הטלוויזיה על גבי המחשב או הסמארטפון, ללא כל צורך בממיר. למעשה, כל חיבור לרשת יאפשר חווית צפייה באיכות שידור HD. ללקוחות שיעדיפו ממיר ביתי, פותח ועוצב ממיר קטן ביותר עם התקנה קלה. אחד החידושים שמציעהsmart  יהיה האפשרות ליהנות משרותי הטלוויזיה גם בעת יציאה לחופשה בארץ ולהמשיך ליהנות מערוצי התוכן, טלוויזיה וסרטים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אפליקציות ממכשירים ניידים וטאבלטים ותמיכה בכרומקאסט.

בטריפל סי מדגישים, השקת הטלוויזיה החכמה smart תאפשר מהפיכת מחיר בתחום ה- TV בדומה למהפיכה שהתרחשה בשנים האחרונות בתחום הסלולר, או קודם לכן בתחום השיחות הבינלאומיות. לראשונה, יוכל הלקוח הישראלי ליהנות ממחירים שווים לכל כיס, המהווים הוזלה של כ- 80% בהשוואה למחירי המתחרים בכבלים או בלוויין, וכ- 40% פחות ממחירי החברות הסלולאריות.

המותג החדש smart, פותח בשותפות עם חברת התוכן והטכנולוגיה הישראלית וונטייז (Vonetize). וונטייז היא חברת טכנולוגיה ותוכן ישראלית, המפתחת פלטפורמות VOD וטלוויזיה אינטרנטית למגוון מכשירים חכמים כגון טלוויזיות חכמות, ממירים, סמארטפונים וטאבלטים, ומנהלת שירותי תוכן חכמים במדינות רבות ברחבי העולם וביניהן ישראל, ברזיל, מקסיקו ומספר מדינות באפריקה. וונטייז מפתחת את הטכנולוגיה העומדת מאחורי שירותי התוכן כולל מערכות ניהול תוכן, אפליקציות למכשירי קצה, מערכות הפעלה לממירים, מערכות בינה עסקית ואנליטיקס וידאו, בילינג וסליקה בינלאומיים ועוד, וכן מחזיקה זכויות לאלפי כותרי תוכן מהאולפנים הגדולים בעולם כגון דיסני, וורנר, סוני, פוקס, יוניברסל ועוד.

smart תציע לראשונה לצרכן הישראלי ממיר ואפליקציה מבוססים פלטפורמה פתוחה המאפשרת התקנה של אפליקציות נוספות. הממשק מאפשר גישה ישירה וקלה לניווט לאפליקציית התוכן הבינלאומי נטפליקס (Netflix), בתשלום נוסף. חבילת החיבור הבסיסית לנטפליקס תאפשר גישה משני מכשירים.

תשלומים נוספים עבור תכנים: עבור אפליקציות שתוגדרנה מראש יקבל הלקוח קוד כניסה בהפעלה ראשונה, לאחר רכישתן בנפרד. כמו כן, סרטי קולנוע שירדו מהאקרן ניתנים להשכרה במחיר 20 שקלים ל- 48 שעות, או לרכישה כחודש לאחר שירדו מהאקרן, תמורת 60 שקלים ללא הגבלה.

חברת טריפל סי הוקמה לפני 25 שנים על ידי רמי נחום ופעלה עד היום במתן שירותים בתחום מיחשוב ענן, שירותי אינטרנט, אירוח שרתים ואינטגרציה למגזר העסקי ולגופים גדולים במשק. בשנים האחרונות החלה טריפל סי לשווק אפשרות חיבור ישירה לתשתית האינטרנט במהלך שחשף אותה, לראשונה, לשירותים לצרכן הקצה הבודד. מרכז החברה פועל בפתח תקווה והיא מעסיקה כיום כ- 150 עובדים.

מעדני מיקי עם סדרת "החומוסייה של מיקי"

סלטי מיקי חומוס צנובר (צילום: תמוז רחמן)

הצרכן הישראלי הוא צרכן החומוס הגדול בעולם עם צריכה שנתית ממוצעת של 10 ק"ג לבית אב בשנה. בסקר שנערך בשנת 2013 על ידי "שריד מכוני מחקר", החומוס של מעדני מיקי, שמחזיק בנתח שוק של כ-12% (כמותי), הוא המנצח הגדול של הסקר והוביל כמעט בכל הפרמטרים על החומוס של המתחרים. קטגוריית הסלטים המוכנים היא השביעית בגודלה בשוק המזון. מדובר בהיקף מכירות של 750 מיליון שקלים בשנה, כאשר כלל ענף סלטי החומוס המצוננים הוא כ־50% מהקטגוריה ומגלגל 390-380 מיליון שקלים בשנה., כך על פי נתוני נילסן. בארץ נמכרים כ־35 מיליון גביעים של חומוס בגדלים שונים מ־100 גרם ועד 4 ק"ג.קטגורית התוספות היא הקטגוריה הצומחת ביותר בשוק סלטי החומוס בשנים האחרונות וסדרות התוספות תופסות כ- 30% מנתח השוק של החומוס באופן כללי.

שוק החומוס נשלט על ידי המותגים צבר של אסם ואחלה של שטראוס, שמחזיקים יחדיו כ–86% מהשוק. "מעדני מיקי" היה המותג היחידי שדיווח על עלייה במכירות בשנת 2016.

"מעדני מיקי" משיקה לקראת עצמאות ועונת הפיקניקים סדרת חומוס חדשה עם תוספות – "החומוסייה של מיקי". סדרת התוספות החדשה כוללת 6 סוגי חומוס עם תוספות שישראלים אוהבים במיוחד, שיהפכו את הבית הפרטי שלכם לחומוסייה אותנטית: צנובר, חריף, שיפקה, אסלי, מסבחה וטחינה

המתכון לסדרה החדשה הותאם במיוחד לטעמו של הצרכן הישראלי, נבדק ואושר ע"י מנגבי חומוס ידועים וגדולי השפים בישראל. כל חומרי הגלם המרכיבים את הסדרה נבחרו בקפידה יתרה. החומוס אינו כולל כולסטרול ושומן טרנס ומוצע לצרכן במחיר שווה לכל כיס במשך כל השנה- בכל קנייה של גביע הצרכן יחסוך בין שקל לשלושה שקלים.

  • חומוס צנובר- חומוס לניגוב ממש כמו בחומוסייה! את הצנוברים אנו קולים בשיטה מסורתית המעניקה ארומה מיוחדת. השילוב בין החומוס לצנובר יוצר טעם עשיר.
  • חומוס חריף- לקחנו את המתכון הסודי לאריסה של סבתא שלביה והוספנו לחומוס העשיר. התוצאה שילוב טעמים מיוחדים במינם.
  • חומוס  שיפקה- מתכון ירושלמי אותנטי עם פלפל שיפקה חריף אש.
  • חומוס טחינה- בתוספת טחינה מעולה ואיכותית במיוחד עם טעם שומשום קלוי מודגש.
  • חומוס מסבחה- רוצים להרגיש בחומסייה בסלון שלכם? הגרגרים הטריים, עשבי תיבול והתבלינים האותנטיים הם בדיוק מה שאתם צריכים לאירוח מושלם.
  • חומוס אסלי- למי שאוהב את החומוס שלו ללא כל תוספת או מעדיף להתפרע בעצמו. חומוס חלק עם מרקם וטעם עשיר. ניתן לנגב או לאכול בכפית.

בשלב הראשון הסדרה מתוכננת להימכר ברשת הרביעית והמינימרקטים ובשלב שני בשופרסל ומגה. מחיר: 6.90 שקלים.

"אחוה" עם חטיפי מיני חלוה ללא סוכר באריזת כחול-לבן מהודרת

חטיפי מיני חלוה ללא סוכר "אחוה" (צילום: יעל האן)

אחוה, יצרנית מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארז חטיפי מיני חלוה ללא סוכר, כחול-לבן. המארז כולל  15 חטיפים עם 49 קלוריות בלבד ליחידה, בקופסא שקופה ומהודרת, כשכל חטיף מכיל כ- 50% טחינה גולמית, הידועה ביתרונות הבריאותיים ובכמות הוויטמינים, המינרלים, הסידן והברזל שהיא מכילה וארוז באריזה אישית שומרת.

החלוה נחשבת כממתק הבריא ביותר וכמוצר הבריאות המתוק ביותר. היא ידועה בטעמה הערב לחיך וביתרונות האיכותיים והבריאותיים. חטיפי החלוה ללא סוכר, מסייעים לשמירה על תזונה מאוזנת ומאפשרים צריכה של מתוק במנות אישיות. החלוה מצטיינת בטעם עשיר ומרענן ובעלת מרקם אחיד המאפשר הנאה צרופה מהטעם הייחודי של החטיף.

חברת "אחוה", יצרנית הטחינה, חלוה ודברי מאפה, ממשיכה לשמור על מקומה בראש מותגי הטחינה והחלוה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2016. על פי דו"ח סטורנקסט לחודש פברואר 2017, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כספי של מעל ל- 54% בקטגוריית חלוה ארוזה. לאחרונה זכתה סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה בפרס מוצר השנה לשנת 2017.

מחיר: 10 שקלים.

 

מבצעים

DORINA הלבשה תחתונה במבצע ליום העצמאות

DORINA- סט של 3 תחתונים מתחרה חוטיני וברזילאי (צילום יח"צ)

המותג הגרמני DORINA משיק את המותג מחדש בכל העולם ועושה עלייה לישראל, המותג הידוע באמינותו בנוחות מקסימלית, מגוון רחב של גזרות,  ומחירים ללא תחרות יעבור מתיחת פנים על ידי מיתוג והטמעת שפה חדשה בכל הנוגע לאריזות, לקולקציות ולצבעים. החברה ביצעה ריענון ללוגו המכור והאהוב עם הפרח הכחול המזוהה עם המותג מאז 1968.

המבצע: סט של 3 תחתונים מתחרה חוטיני או ברזילאי ב- 69 שקלים. תוקף המבצע עד 2 למאי – יום העצמאות. להשיג: בחנויות ההלבשה התחתונה הנבחרות.

BBB חוגגים עצמאות

מצטרפים ונהנים משי פיקנטי (צילום בועז לביא)

ברשת  BBB יחגגו את יום העצמאות בכל הסניפים ברחבי הארץ, וכחלק מהחגיגות הכין שף אילן פנחס, השף הראשי ברשת BBB, המזוהה יותר מכל עם בשר איכותי, מנות ייחודיות של  המבורגרים איכותיים בטעמים ישראלים מיוחדים:

  • ספישל ישראלי 160 גר'- קציצה עסיסית של המבורגר בקר עם בצל ופטרוזיליה קצוצים, על מצע חציל צלוי, טחינה וסלסת עגבניות. המנה מוגשת עם צ'יפס וטחינה. מחיר המנה 48 שקלים (כשנת קום המדינה).
  • ספישל ישראלי 320 גר'- 2 קציצות עסיסיות של המבורגר בקר עם בצל ופטרוזיליה קצוצים, על מצע חציל צלוי, טחינה וסלסת עגבניות. המנה מוגשת עם צ'יפס וטחינה. מחיר המנה 69 שקלים (כמספר שנות המדינה).

מנות ההמבורגרים ספיישל ישראלי, יוגשו לכבוד יום העצמאות, בסניפי רשת BBB ברחבי הארץ ביום ב' 1.5 החל מהשעה 20:00 עד יום ג' 2.5 בסוף היום.

בנוסף, מנת הקינוח המיוחדת, אשר תוגש במהלך חגיגות העצמאות ותככב כמנת קינוח החודש, במהלך כל חודש מאי בסניפי הרשת, היא מנת קינוח ים תיכונית: כנאפה- העשויה מאטריות קדאיף ומשלבת מספר טעמים ישראלים אופייניים כסירופ הדרים, תאנה מיובשת וגבינת עיזים במליחות עדינה מנה זו תוגש במהלך חודש מאי בכל סניפי הרשת. מחיר: 42 שקלים.

חברי מועדון  BBB ייהנו גם ביום העצמאות (כמו בכל השנה) מ-10% הנחה על המחירים.

לרגל יום העצמאות ופתיחת עונת המנגלים, רשת BBB תעניק במהלך חודש מאי לכל מצטרף חדש למועדון הלקוחות של הרשת, מתנת הצטרפות מפנקת במיוחד לבחירה מתוך שתי מתנות מוצעות: סינר ממותג עם סט כלים לברביקיו או מארז הכולל את שני הרטבים המיוחדים של הרשת. חברי מועדון הרשת יוכלו לרכוש את הסינר וסט הכלים ב -39 שקלים בלבד.

לכבוד חגיגות העצמאות, יוגשו בסניפים ברחבי הארץ יחד עם המנות, אלמנטים מיוחדים, אשר יוצרו במיוחד לחגיגות יום העצמאות – נייר הפרגמנט עליו מוגשות המנות ברשת BBB עבר התאמה מיוחדת ו"הולבש" באלמנטים הלקוחים מיום העצמאות. קסמי הסימון של ההמבורגרים, יעוצבו במיוחד ובאופן חד פעמי כדגל מדינת ישראל.

מועדון הצרכנות הוט עם הגרלה יומית של זוג כרטיסי טיסה ללונדון 

מועדון הצרכנות הוט, שמהווה את קבוצת הרכישה הגדולה ביותר בישראל עם יותר מ-250 אלף עמיתים (כ-150 אלף בתי אב), יוצא במהלך שיווקי, כחלק מהשקת כרטיס נטען בשם "הארנק החכם" שמעניק לעמיתים 15% הנחה ברשתות מובילות. במסגרת המבצע, בין הרוכשים מדי יום באמצעות הארנק החכם בתאריכים 4-29 במאי 2017 יוגרל זוג כרטיסי טיסה של בריטיש אירווייז ללונדון. הכניסה להגרלה הינה אוטומטית, ללא התניית סכום רכישה בכרטיס. לתקנון המבצע המלא <<<

הארנק החכם הינו פתרון טכנולוגי המבוסס על כרטיס נטען ואפליקצית המועדון, שמעניק הנחה של 15% בעשרות רשתות מובילות, בהן פוקס (ביגוד ועיצוב לבית), גולף, מנגו, סטימצקי, המשביר לצרכן, קפה קפה, ורדינון, כיתן, מגה ספורט, 4שף, סולוג, טופ-שופ, פולגת, לי קופר, נאוטיקה, אמריקן קומפורט, גוד נייט, אמריקן איגל, הוניגמן, בלו בירד, בילבונג, נעמן, אינטימה ורבות נוספות.

בשונה מכרטיסים נטענים אחרים, את "הארנק החכם" של הוט אין צורך לטעון בסכומים גדולים מראש. רגע לפני התשלום בקופה מזינים את סכום הקניה המדויק באפליקציה. האפליקציה מחשבת אוטומטית את הסכום הנדרש לתשלום בניכוי הנחה של 15%. שיטת ההטענה של הכרטיס מבטלת את החשש מאובדן/גניבה של הכרטיס וכן לא מחייבת את הצרכנים להחליט מראש על סכומי קנייה עתידיים בהיקפים גדולים.

אופרייט ליס עם מבצע יום העצמאות

אופרייט ליס במבצע (צילום יח"צ)

חב' "אופרייט ליס" מקבוצת "תפארת" יוצאת במבצע מיוחד לרגל יום העצמאות ה-69 למדינת ישראל. במסגרת המבצע תינתן הנחה של עד 33% על כל הרכבים הכחולים בחברה + 1,000 שקלים תלושי דלק!
המבצע בתוקף בשבוע העצמאות 30.4-5.5.17 (ימים א-ו) ב-11 מתחמי המכירה של "אופרייט ליס" הפרוסים ברחבי הארץ.

 

 

 

לתינוק לילד ולצעיר

נשים ישראליות יוצרות GRAFFIBLOCKS גראפיבלוקס

מעצבת גרפית ושחקנית תיאטרון יצאו לדרך חדשה ומפתחות בשנתיים האחרונות משחק הרכבה וציור התורם לפיתוח כישורי פעוטות וילדים ומעודד שימוש בשני חלקי המח בו זמנית. הצעצוע החדש אשר יחשף במקביל בישראל וארה"ב ומדינות נוספות בסוף אפריל, מאפשר לבנות מיבנה מקוביות פלסטיק המתחברות זו לזו בקלות ולאפיין את המיבנה באמצעות צביעה וציור בטושים ובדיו מחיק וייחודי וללא לכלוך. הצעצוע מסייע לפיתוח יכולות הדמיון ויכולות קוגנטיביות המקדמות את תהליך התפתחות הילד.

טל-יה לוי וליה יעקבי קמפיין השיקו קמפיין גיוס המונים ראשוני לייצור המכולה הראשונה של משחק הגראפיבלוקס. מדובר בערכת הרכבה ויצירה לגילאי 3 ומעלה הכוללות 35 קוביות פלסטיק בצבע לבן, המתחברות זו לזו בחיבור פשוט (בדומה ללוגו). על הקוביות ניתן לצייר עם טושים מחיקים ודיו מחיק הייחודיים לפיתוח המוצר. המשחק שולח את הילדים, כמו גם את ההורים למסע בדמיון. בנוסף לקוביות המגיעות בארבע צורות שונות, כוללת הערכה 3 טושים מחיקים הניתנים למילוי מחדש, בגוונים: אדום, כחול וירוק, בקבוקון דיו מחיק בצבע חום, (אותם ניתן לרכוש גם בנפרד) קופסת פלסטיק קטנה אליה ניתן לשפוך את הדיו לפני השימוש, מברשת צביעה מעוצבת- Graffibrush, עיפרון קסם ומברשת מחיקה מעוצבת- Graffiraser. כל החלקים מגיעים בשק מעוצב המגיע בקופסא מעוצבת ויוקרתית.

את גרפיבלוקס יצרו שתי נשים שהחליטו להגשים את חלומן במטרה לפתח משחק יצירה ופיתוח לילדים. טל-יה לו שחקנית תיאטרון, בוגרת בית-צבי, יוצרת ואם לשניים וליה יעקובי בוגרת מכוןIED  לעיצוב באיטליה ומטפלת בילדים בחינוך מיוחד הנמצאים על הספקטרום האוטיסטי. הצורך בפיתוח של ערכת ה-GRAFFIBLOCKS  נולד מתוך רצון בסיסי להחזיר ילדים ובני אדם בכלל למשחק פשוט ללא הסחות דעת טכנולוגיות. משחק המעודד ריכוז, דמיון וחשיבה יצירתית ומעודד שימוש בשני חלקי המוח בו זמנית: הצד המתכנן והצד האינטואיטיבי וכל זאת תוך שמירה על אסתטיקה ועיצוב ייחודיים.

גרפיבלוקס ייצא לייצור ראשון, כבר בחודשים הקרובים. קמפיין הקיקסטארטר יאפשר לכל המעוניינים במוצר לתמוך בפרוייקט ובתמורה להיות הראשונים לקבל את אחת מערכות הגרפיבלוקס במחירים הנמוכים משמעותית ממחיר המוצר בחנויות.  לפרטים באתר <<< ובדף הפייסבוק GRAFFIBLOCKS.

קבוצתית ומפעלי קיץ עם קייטנות קיץ במחירי ועדי עובדים מהגדולים במשק

בשורה להורים! בקיץ הקרוב תשלמו הרבה פחות עבור הקייטנות של ילדכם ויותר מזה, אתם כבר לא צריכים לקנא בחברים שלכם שעובדים בחברות המובילות במשק אשר נהנים מקייטנות איכותיות לילדים שלהם, מהיום כולם יכולים. שיתוף פעולה בין אתר האינטרנט לרכישות משותפות קבוצתית לבין מפעילת הקייטנות "מפעלי קיץ", יחסוך לכם מאות שקלים.

"מפעלי קיץ" פעלה עד היום בעיקר מול וועדי העובדים של הארגונים המובילים במשק כגון: בנקים, חבר, ארגון והסתדרות המורים, קרנות השוטרים, עובדי המדינה, בזק, תעשיה אווירית, קופות חולים וחברות הייטק, בארגון קייטנות עבור ילדי העובדים במחירים מיוחדים.

מאחורי אתר קבוצתית עומד היזם החברתי עוזי ריעני, וכמו במקרים אחרים כדוגמת הירידים לרכישת ציוד חזרה לבית הספר שריעני מארגן, גם שיתוף הפעולה עם מפעלי קיץ החל מתוך הצורך האישי שלו. לפני שנה הוא ביקש לרשום את בנו לקייטנה וגילה שהמחיר הוא 2400 שקלים. בחברה אמרו לריעני שאם יצליח לגייס 15 ילדים הם יקבלו הנחה "גייסתי 30 ילדים ושילמנו רק 1800 שקלים. אז השנה החלטתי להרחיב ולארגן הרבה קבוצות כאלה, אני שמח שהצלחתי לרתום את ניר למהלך, ככה הרבה הורים יהנו מהנחה משמעותית במחיר הקייטנה".

כאמור לאור שיתוף הפעולה בין מאור, לבין ריעני, יוכלו מעתה גם מי שאינם עובדים בחברות שהוזכרו ליהנות מקייטנות במחיר מוזל ואטרקטיבי. קייטנות "מתגלגלים ונהנים" מיועדות לילדים מגיל הגן ועד כיתות ו' והן מוצעות ב-28 יישובים באזור המרכז – תל אביב, רמת גן, גבעתיים, בת ים, ראשון לציון, רמלה, חולון, פתח תקוה, נס ציונה, כפר סבא, גבעת שמואל, הוד השרון, הרצליה, ראש העין, יהוד, גני תקוה, קריית אונו, אור יהודה, אזור, גדרה, יבנה, גן יבנה, רחובות, מודיעין, רעות, מכבים, סביון ובאר יעקב.

במסגרת הקייטנה הילדים יבלו באטרקציות המובילות בארץ: בריכות פרטיות כגון ימית 2000 ונחשונית, לונה פארק, סופרלנד, גן החיות הספארי, רכיבה על סוסים, ביקור באולמות התלת מימד בסינמה סיטי, איי ג'אמפ ועוד כל זה רק במחיר של 1840 שקלים.

הרכישה מתבצעת באמצעות אתר קבוצתית, המחיר לגולשים מותנה בכך שלפחות 15 ילדים יירשמו לכל קייטנה דרך האתר. המחיר הנקוב לקייטנה הוא 2390 שקלים, אך כמו כל מוצר אחר הנמכר באתר, ככל שיש יותר רוכשים, המחיר יורד וכולם נהנים מן ההנחה, כך שהצטרפות של 15 ילדים לקייטנה תבטיח לכל משתתף הנחה של 23 אחוזים ובשקלים – 550 שקלים הנחה.

בנוסף לקייטנות הרגילות, מפעלי קיץ וקבוצתית מציעים גם מבחר "קייטנות נושא" במחירי ועדי עובדים – קייטנת כדורגל/כדורסל, קייטנת שחייה, קייטנת טניס ומחנה נוער מתגלגלים לאילת. פרטים באתר קבוצתית <<<

AUTAN אוטן עם סדרת מוצרי הגנה מפני עקיצות יתושים

אוטן טרופי ספריי יבש (צילום: אפרת אשל)

עונת האביב בעיצומה, הקיץ קרב ועמו מזג האוויר החם והלחות, היוצרים קרקע פורייה לחרקים. חברת אס.סי.ג'ונסון מציעה לקראת העונה החמה, סדרת מוצרים להגנה והקלה מידית בפני עקיצות חרקים בבית ובחוץ של המותג אוטן. אוטן הינו מותג בינלאומי להגנה מיתושים או חרקים, הכולל סדרת מוצרים לנשיאה בתיק, לכל פעילות מחוץ לבית: טיולים, פיקניקים ונסיעות לחו"ל.  חלק מהמוצרים מתאימים לשימוש לילדים מעל גיל שנתיים.

סדרת המוצרים כוללת:

  • אוטן טרופי- ספריי יבש דוחה יתושים, מגן מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ ויעיל גם נגד עקיצות יתוש הנמר האסייתי. יעיל במיוחד גם לאקלים טרופי ומומלץ עבור טיולים למדינות טרופיות במזרח ובדרום אמריקה. אינו שמנוני או דביק, לא משאיר סימנים ומעניק הגנה מקסימאלית מחוץ לבית למשך 8 שעות, מתייבש באופן מידיי לאחר השימוש. מחיר: 17.90 שקלים (100 מ"ל).
  • אוטן תרסיס דוחה יתושים וחרקים- תרסיס ללא גז להתזה על הגוף. במרקם קל, אינו שמנוני או דביק, לא משאיר סימנים ומעניק הגנה מקסימאלית מחוץ לבית למשך 8 שעות. ללא ריח לוואי. מחיר: 17.90 שקלים (100 מ"ל).
  • אוטן פמילי קייר סטיק- סטיק הגנה מיתושים לכל המשפחה ובמיוחד לילדים מגיל שנתיים. מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות. הסטיק בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני או דביק על העור ונספג במהירות, אינו מכיל את החומר הפעיל DEET , מכיל אלוורה המעניקה ריח נעים. מוצר חובה בתיק הגן של הילדים. נבדק דרמטולוגית. מחיר: 17.90 שקלים (50 מ"ל).
  • אוטן ג'וניור –  המוצר האהוב לילדים שגם נבדק דרמטולוגית ואינו מכיל חומרים אשר עלולים לגרום לתגובות אלרגיות בפרט בקרב ילדים. המוצר אינו מכיל את החומר הפעיל DEET. מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות,  בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני, נספג במהירות ואינו משאיר תחושה דביקה על העור. קומפקטי ונוח לנשיאה, מוצר חובה בתיק הגן של הילדים. מחיר: 17.90 שקלים (100 מ"ל)

את מגוון מוצרי "אוטן" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

אוכל ואלכוהול

 TUBORG עם 6.9% אלכוהול ליום העצמאות ה- 69

טובורג מהדורה חגיגית ליום העצמאות 69 (צילום תמר מצאפי)

לכבוד חגיגיות יום העצמאות ה- 69  לישראל משיק טובורג, בישול חגיגי עשיר בטעם  ועוצמתי במיוחד –  6.9% אלכוהול מלתתי בוטיק אותנטיים העשויים בעבודת יד. במהדורה, ארבעה בקבוקי  טובורג ייחודיים, פרי פיתוח בינלאומי המבוסס על רכיבי בוטיק שיוצרו בשיטה מסורתית של Floor Malting- לתתים שהונבטו בעבודת יד במתקן הנבטה ייחודי הנמצא באזור בוהמיה בצ'כיה הקיים ופועל בשיטות מסורתיות מזה 200 שנה (אחד הבודדים שנותרו הפועלים בשיטות אלו בעולם כולו). תהליך ההנבטה המיוחד- בעבודת יד  וזן השעורה האיכותי, מעניקים ללתת רבדי טעם מרתקים.

שיטת ההנבטה הנפוצה היא בתאי הנבטה תעשייתיים בהם הלתת מגיע לגובה של כמטר ועובר תהליך של ערבוב על ידי מערבל בורג שנע לאורך תא ההנבטה מספר פעמים ביום. בשיטה זו , מידת הלחות והטמפרטורה נשלטות באופן ממוחשב . לעומת זאת, בשיטת ההנבטה המסורתית- Floor Malting , הלתת מפוזר על ריצפת אולם ההנבטה בשכבה בעובי של כ- 30 סמ' ומעורבב ידנית.  מידת הלחות והטמפרטורה נשלטות באופן ידני על ידי פתיחה וסגירה של תריסים באולם ההנבטה. התהליך כולו הוא מעשה ידי הטבע. עקב עונת הפעילות הקצרה ואופי התהליך, יכולת הייצור בשיטה זו היא קטנה משמעותית מהכמויות המיוצרות בשיטות המודרניות.  ל- Floor Malted Malt טעם מרתק עמוק ואותנטי. שיטה מסורתית זו  היא למעשה הליך ייצור לתת  בוטיק בעבודת יד האוצר את כל איכויות הלתת  ומביא ליד ביטוי את כל ספקטרום הערכים התזונתיים  ועושר הטעמים באופן הטבעי והעוצמתי ביותר. מטעמי כדאיות כלכלית נדיר להשתמש בו בייצור תעשייתי – רק חברות בודדות לייצור לתת מחזיקות עדיין במתקני הנבטה כאלה, ההשקעה בהליך זה  גדולה מאוד והתפוקה מעטה . עושר טעמים והדגש המיוחד על לתתי בוטיק המאופיינים בטעם אותנטי מובהק כבר הפכו לחלק בלתי נפרד ממותג טובורג:

כבר מהלגימה הראשונה, הטעם מדבר בעד עצמו- מפגן ראווה עוצמתי של הטבע. הבישול החגיגי מזוהה מאוד עם הבקבוק הכחול והמרשים שעוצב במיוחד כמחווה לחגיגות יום העצמאות של מדינת ישראל.

המהדורה החגיגית מכילה 4 בקבוקי טובורג 6.9% אלכוהול, במארז מעוצב לרגל יום העצמאות 69 לישראל. מחיר 4 בקבוקים: 27.9-32.9 שקלים.

יקב סגל עם רכסים דובב ארגמן 2012

סגל רכסים ארגמן 2012 (צילום יח"צ)

יקב סגל אשר הוקם בשנת 1787 ברוסיה הלבנה הוא מהוותיקים שביקבים בישראל. השנה תהיה השנה ה- 230 להיווסדו וביקב נרגשים לכבוד המאורע. עוד מרגע שהוקם ולאורך השנים, מורשת היקב עוברת כחוט השני ומשלבת איכות עם מגע אישי, חדשנות מוצרית, ישראליות ושורשיות.

אחד הביטויים לתפיסה זו הינו יין דובב ארגמן מסדרת רכסים. עד היום, ארגמן הוא הזן היחידי שפותח בישראל. מדובר בהכלאה של שני זנים שונים (זן הקריניאן והסוסאו). הכלאה זו נועדה במקור ליצור זן כמותי. אולם בייעוד של זן משתתפים, לא רק הגנטיקה שלו, אלא גם מקום גידולו וממשק הגידול והיין שנוצר הפך לאחד היינות המוערכים של היקב.

כרם דובב נטוע על פסגת הר גודרים שבמרום הגליל. ברום של 715 מטר, על אדמה חרסיתית רדודה מעל סלע גיר. המיקום, על פני אוכף בראש הר, מתבטא בנזיריות קרקע ואקלים, היוצרים טרואר מרסן ייחודי לגידול זן הארגמן.

סדרת רכסים היא סדרת סינגל ויניארד, המציגה את המבע המיוחד של זן ענבים נבחר הגדל בכרם יחידני מובחר ואת הקשר ההדוק בין יינות סגל לבין הכרמים ברחבי הגליל העליון.

על היין: רכסים דובב ארגמן הוא היין היחידי העשוי מ- 100% ענבי ארגמן מכרם דובב. היין התבגר 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות. 14% אלכוהול, כשר, מחיר 79 שקלים.

דורות עם מתכונים משופרים ובעיצוב חדש

מוצרי דורות (צילום ארקדי רסקין)

חברת דורות, יצרנית מוצרי השום והתיבול מקיבוץ דורות, משיקה את מוצרי השום והתיבול מתוצרתה באריזות נוחות חדשות ובעיצוב חדש. שום כתוש, בצל קצוץ ומטוגן, כוסברה, פטרוזיליה, בזיליקום, ג'ינג'ר ומגוון רטבים בהם שום ודבש, עגבניות בזיליקום, פסטו, סצ'ואן ועוד, מוגשים במארזי נוחות להקפאה, מחולקים ליחידות בכמויות מדודות המאפשרות שימוש לפי טעם רצוי. מוצרי "דורות" משווקים במתכונים משופרים, בחיזוק הרכיבים הטבעיים, כתושים וקצוצים, ישדרגו כל תבשיל ומאכל באופן פשוט, נוח וקל.

מגשיות התיבול המחודשות של דורות מהווים מהפיכה בתחום צריכת תבלינים ועשבי תיבול. כשר. מחיר: 8-12 שקלים (80 גרם).

פריניב עם מיץ ירוק

שלישיית המיץ הירוק (צילום יח"צ)

הטרנד החדש בעולם- מוצרי מזון ירוקים, כיום לא ניתן למצוא מסעדה בה לא מוגש סלט עלים ירוקים בשילוב עם פרי או ירק אחר. לכולנו ידוע שרצוי לשתות הרבה מים כל יום לתמיכה בתהליך הרזיה ולשמירה על הבריאות. לרבים קשה מאוד לשתות כמויות מים מוגברות במשך היום. מרבית החלופות למים אלו משקאות ממותקים עם סוכר, צבעי מאכל וחומרים מזיקים אחרים.

תהליך הדיאטה גורם ליציאה מאזור הנוחות התזונתי, מציב אתגרים רבים של משמעת ונחישות ומרחיק טעמים ומזונות מתוקים ומשביעים. מיץ ירוק מסייע לתהליך דיאטה במגוון אופנים:

  • מהווה ארוחת ביניים טעימה, מתוקה ומשביעה אשר מכילה בסה"כ 138 קלוריות.
  • המתיקות הטבעית של המיץ הירוק עונה על החשקים לפינוק מתוק ועסיסי ובכך מסייעת להימנע מנשנושים משמינים.
  • העלים הירוקים גורמים לתחושת שובע. המיץ הירוק מכיל מעל 80 גרם נטו של עלים ירוקים כגון: עלי תרד, עליי בייבי, כרוב קייל, נבטי ברוקולי, נבטי חמניה, נבטי אלפלפא, עשב חיטה ובזיליקום.
  • המיץ הירוק הוא הסחת דעת נעימה וטעימה מההקפדה על תפריט הדיאטה.
  • המיץ הירוק מכיל 1,000 מ"ג ספירולינה (מזון-על).
  • חסרונם של ויטמינים ומינרלים מסוימים בגוף גורם לתחושה מתמדת של חוסר שובע ורצון לנשנושים בין הארוחות אשר גורמים להשמנה. הספירולינה מזינה את הגוף. היא מכילה ויטמינים ומינרלים רבים אשר צריכתם מסייעת לתחושת שובע.
  • הספירולינה מומלצת מאוד בזמן דיאטה. היא מכילה חלבון שהוא אחד הגורמים לתחושת השובע. חלבונים מאטים את קצב ריקון הקיבה. ארוחה עשירה בחלבונים מפחיתה את הפרשת הורמון הרעב יותר מארוחה העשירה בפחמימות.
  • מחקרים מלמדים שספירולינה מאיצה את חילוף החומרים ומסייעת בכך לשריפת שומנים ולשמירה על משקל גוף תקין ומאוזן.
  • ספירולינה שומרת על הגוף במהלך דיאטה, בזכות השילוב של חלבון מלא, שפע של ויטמינים ומינרלים, שמונה חומצות אמינו חיוניות ונוגדי חמצון רבי-עוצמה. רכיבים אלה פועלים יחד להפחתת תופעות שעלולות לעתים להיווצר במהלך דיאטה, כגון עייפות וחולשה.
  • ספירולינה מפחיתה את הרצון והחשק לצרוך ממתקים וחטיפים.
  • ספירולינה מנקה את הגוף מרעלים שונים, ובכך היא מפחיתה את העומס על מערכת החיסון ומאפשרת לגוף לשמור על רמה תקינה של חילוף חומרים.
  • השורה התחתונה: ספירולינה היא מזון-על (Superfood) עשיר לגוף, המספק שילוב אופטימאלי של תזונה טבעית, איכותית ומזינה, הגברת תחושת השובע, הפחתת צריכת מוצרי מזון שאינם מכילים ערכים תזונתיים ("מזונות ריקים") ושמירה על הבריאות.

המידע באדיבות ענת מטיאש, דיאטנית קלינית מוסמכת ומומחית בתזונה של חברת פריניב.

אופנה ועוד

דנילו עם קולקציה וחנות חדשים

MOSES מוזס FREEDOM כפכף החופש (צילום יח"צ

דנילו רשת חנויות נעליים מולטי ברנד, מרכזת מותגים בינלאומיים שונים תחת קורת גג אחת. דנילו משלבת בתוכה מיטב מותגי נעליים בינלאומיים לנשים וגברים. הרשת הוקמה בשנת 2008 בקונספט של חנויות מולטי ברנד אשר מתמחה בבחירת הקולקציות אותן בוחר בצורה קפדנית ובאיכות בלתי מתפשרת, סטייל ובטעם הנכון. בימים אלו המותג שוקד על קולקציה משלו אשר תהיה קולקציית הבית של דנילו לצד המותגים הבינלאומיים.

החנות מתאפיינת במגוון רחב של נעליים נוחות, צבעוניות ואופנתיות בדגש על סטייל ואסתטיות המתאימים לימי החורף הקרים וכן גם לקיץ. הקולקציות מגיעות במבחר של נעליים טרנדיות, אופנתיות ועכשוויות המציעות ללקוח להישאר מעודכן ועכשווי. בצבעוניות מעניינת, והפתעות בין עונתיות מרעננות השומרות על קשר ישיר עם מגמות בינלאומיות תוך הקפדה על מקוריות ייצור ועיצוב חכם, חומריות משובחת וסטנדרט ייצור וגימור לא מתפשרים.

בקולקציות השונות ניתן למצוא נעלי ספורט, נעלי ספורט-אלגנט, נעלים אלגנטיות, ועוד.

בין מותגי האופנה ברשת דנילו:

  • FLY LONDON המובילים בתחום הגבר כמו כן ניתן למצוא מספר דגמים לנשים.
  • Palladium העולמי עם קולקציה רחבה ומגוונת לגברים נשים וילדים, בדגמים וצבעים שונים ובמחר רחב.
  • Puma לנשים וגברים.
  • Republic Footwear מותג נשים בדגמים שונים, מבחר של מגפונים וקולקציות נעלי ערב רחבה.
  • Toms נשים וגברים
  • Blundstone נשים גברים וילדים.
  • נעלי גבר FRANKLIN.
  • MELISSA לנשים ודגמים נבחרים של Adidas ,new balance ן-Nike.
  • DESIGUAL לנשים קולקציית נעליים ותיקים אופנתית וטרנדית במיוחד.
  • Natural WORLD  -נעלי סניקרס במגוון של צבעים, 100% אקולוגי. מיוצרות בנוחות בלתי מתפשרת.

בנוסף, המותג הישראלי MOSES לקראת הקיץ הישראלי. מוזס מציג את עקרון ה-FREEDOM – "כפכף החופש". החופש ללכת בדרכך המיוחדת והמאופיינת רק לך. כפכפי החופש של MOSES  מיוצרות בטכנולוגיה חדישה, עשויים פלסטיק ומעניקים תחושה של ריחוף בעת ההליכה. שיטת ייצור זו, מעניקה נוחות ואוורור בזמן ההליכה וניתנים לשטיפה. בקולקציית קיץ 2017 דגמים בצבעים שונים ומרעננים לנשים, גברים וילדים.

רשת דנילו: דיזינגוף 139 ת"א, שנקין 14 תל אביב, דיזינגוף 127 תל אביב

יריד האופנה השנתי "טרנדה" של עמותת "רוח נשית"

אווה מנדלבאום (צילום יח"צ)

יריד האופנה השנתי "טרנדה" של עמותת "רוח נשית", המקדמת עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות, יתקיים השנה בתאריכים 27-28-29 באפריל במתחם התחנה, תל אביב.

כל הכנסות האירוע מהוות תרומה לפעילות העמותה המקדמת את עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות. היריד ייפתח בתצוגת אופנה מרכזית ומרשימה בחסות רשת האופנה "קרייזי ליין" שזאת העונה השנייה שהיא תורמת מרכזית ליריד והעמותה, כאשר הפרזנטורית שלה גלית גוטמן תנחה את האירוע

את התצוגה יובילו מעצבות דעה מובילות כדוגמת יעל חולדאי אשת ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, גורו הפילאטיס לאה שנירר, הקוסמטיקאית המובילה מימי לוזון, השחקנית אוולין הגואל, אשת הטלוויזיה דליה מזור, יוצאת "האח הגדול" ומסעדנית מתל אביב פותנה ג'באר, השחקנית המצליחה שני קליין ועוד רבות וטובות.

ביריד האופנה יימכרו בגדי מעצבים, תיקים, תכשיטים, הלבשה תחתונה, שנתרמו על-ידי מיטב המעצבים והחברות, ביניהם: שני צימרמן, רונן חן, רעומה, שו שין, סטלה ולורי, KARIN A, לילך אלגרבלי, מיטל ששון, חגית טסה, מיס גיישה, הגר סתת, MAY FIFTEEN, PIOO PIOO, סטארג'ולי, belle&sue ועוד רבים וטובים.

מחירי הפריטים סמליים, 20-150 שקלים (למעט פריטים נבחרים). היריד יתקיים בשעות: חמישי 27/4 שעות: 16:00-21:00, שישי 28/4 שעות: 9:00-15:00 , שבת 29/4 שעות: 9:30-16:00

רכב

נבחרת פוינטר יוצאת לבאחה 500 רומניה

צוות פוינטר עם צמד נהגי השטח המעוטרים רז הימן והלל סגל, ייצא בקרוב לראלי באחה 500 ברומניה אשר יתקיים ב -28 במאי, 2017. ראלי באחה רומניה הוא הראלי הראשון בליגת הבאחה במזרח אירופה (Baja European East Championship) אשר כוללת 6 מירוצים ברומניה, יוון, בולגריה וטורקיה. בסיום המירוץ, ה"הצהובה" תישלח ישירות ליוון על מנת להמתין לצוות שיגיע להתחרות בראלי באחה יוון בתחילת יוני.

ראלי באחה רומניה הוא ראלי מירוץ באורך 640 ק"מ עם ספיישלים באורך של 502 ק"מ הכל ביום אחד. בבאחה רומניה ישתתפו צוותים מארצות שונות כולל איטליה, בולגריה, יוון, הונגריה, טורקיה וכמובן 'צוות פוינטר' מישראל. המסלול יכלול מעברי מים, דרכי עפר ומישורים נפרש מההרים אל הים וכולל גבעות, מספר קטעים מהירים וכמה קטעים הכוללים ניווט מורכב. בראלי באחה רומניה רחפנים ילוו את הבאחה לכל אורכה ויאפשרו מעקב שוטף, של מיקום ומראה, מהזינוק ועד לסיום.

השנה יתאפשר מעקב שוטף בקישור <<< ובאפלקצייה ייעודית.

הצהובה הוא רכב השייך לקטגוריית T1.2 (רכבי אב טיפוס מבניה עצמית בעל מנוע דיזל), בעל שלדת צינורות עליה הורכבו מכלולים מכניים של מיצובישי פג'רו. לרכב מנוע טורבו של BMW בנפח של 3,000 סמ"ק, 6 צילנדרים ו- 250 כו"ס עם מחשב בעל תוכנת מרוצים מיוחדת. צריכת הדלק תעמוד על כ-3.5 ק"מ לליטר בזמן המרוץ. משקל עצמי 1,980 ק"ג, צמיגי Toyo חדשים מדגם OPEN COUNTRY M/T, מערכת הרמה עצמית הידראולית מובנית, מידות הרכב: אורך 4.2 מטר, גובה 2 מטר, רוחב 2 מטר. בולמי פוקס אשר הותקנו ברכב בסוף עונת 2014 עברו שיפוץ וכיול על ידי חברת אאוטבק יבואנית ונציגת בולמי FOX בישראל.

פורד עם מציאות מדומה של נסיעות מבחן

מכוניות אינן שונות ממוצרים אחרים, והיום יותר מתמיד, פורד מטמיעה VR באופן שבו היא מתכננת ומעצבת את כלי הרכב שלה. כעת החברה מתחילה לבחון כיצד הטכנולוגיה תוכל לשנות גם את החוויה הקמעונאית.

כיוון שהמניע המשמעותי ביותר בעת קניית רכב – מיד לאחר ההיבטים הכלכליים המעשיים – הוא רגש בלבד, נסיעת המבחן יכולה להוות מעין ״פגישה ראשונה״ קריטית בין הקונה לבין מה שעשויה להיות המכונית הבאה שלו. המציאות המדומה תוכל להעניק ללקוחות אפשרות להתנסות בדגמים שונים במועד ובמקום שמתאים להם – ולמשך כמה זמן שירצו – וכך עשויה לסייע להם להכיר ולהבין את המכונית שהם מעוניינים בה עוד בטרם נכנסו אל סוכנות הרכב. הטכנולוגיה הזו אולי אף תאפשר ללקוחות להתנסות באותו ריח ייחודי של מכונית חדשה אשר יאפוף את חלל כלי הרכב המועדף עליהם.

פורד בוחנת כעת את הפוטנציאל של מגוון טכנולוגיות מציאות מדומה ומרובדת להציג שכבות של הולוגרמות דיגיטליות על גבי סביבות מציאותיות. יתכן שבתוך עשור, טכנולוגיות אלה יאפשרו לאנשים לתקשר עם כל היבט של המוצרים בכל זמן שמתאים להם.

פורד כבר עושה שימוש נרחב במציאות מדומה בתהליך העיצוב. המתקן החדשני אשר פועל ב-Design Studio בקלן שבגרמניה, מאפשר למעצבים לחוות את כלי הרכב בצורה מלאה, בלי שיצטרכו אב טיפוס פיזי. הדבר מאפשר להם ללטש את מראה וגימור החומרים באיכות הגבוהה ביותר ולהשלים את העבודה בצורה מהירה ויעילה יותר.

Moovit עם Moovit for Developers

Moovit, אפליקציית התחבורה הציבורית הישראלית המובילה בעולם, השיקה את Moovit למתכנתים (Moovit for Developers), עבור מפתחי אתרים ואפליקציות, אשר ניתן להתקנה כמעט בכל אתר של חברה ובאפליקציות Android ו- iPhone. כך, בלחיצה פשוטה, מבקרים באתר יקבלו את כל האפשרויות כיצד להגיע ממיקומם הנוכחי לבית העסק של החברה תחבורה ציבורית.

Moovit עבור מתכנתים שואבת מידע מהמאגר האדיר שיש לאפליקציית Moovit, המהווה את המאגר הגדול ביותר בעולם של נתוני תחבורה ציבורית עם עד 200 מיליון נקודות נתונים חדשות ביום, מיותר מ-55 מיליון משתמשים של Moovit. Moovit למתכנתים כולל:

  • Widget Web (לאתר): מסייע לצרכן למצוא את העסק שלך ולהבין כיצד להגיע אליו באמצעות תחבורה ציבורית. (בתוספת פורמטים חלופיים פשוטים: לחצנים וקישורי טקסט, מותאם אישית וזמין ב-15 שפות).
  • Deeplinking (לנייד): קבלת כל המידע בהקשה אחת (זמין ב-Android או ב- iOS).
  • Embedded Web App (לאתר): גירסה של Moovit ישירות באתר האינטרנט של העסק.
  • Text Links & Buttons (לאתר): הוספת קישורים ולחצנים באתר על מנת להפנות גולשים למיקום בית העסק.

סיטי קאר עם 5 רכבי סמארט חדשים בבני ברק

כלמוביל, יבואנית סמארט בישראל החלה בשיתוף פעולה עם מיזם הרכב השיתופי, "סיטי-קאר" המקדם פתרונות ניידות בערים הצפופות בישראל. במסגרתו, צירפה לאחרונה "סיטי קאר" לצי הרכב שלה דגמי סמארט המעניקים פתרונות ניידות בתחום התחבורה האורבנית. רכבי הסמארט מותאמים לנסיעה במרכזי הערים ומציעים לנהגים חיסכון בדלק, פליטת מזהמים נמוכה וחווית נהיגה המשלבת טכנולוגיה מתקדמת, כושר תמרון מעולה ואופנתיות.

מיזם הרכב השיתופי בישראל תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות ומאפשר לנהג הישראלי לנוע בקלילות ויעילות במרכזי הערים. השת"פ שנרקם בין כלמוביל ל"סיטי-קאר" יאפשר לחברה להרחיב את צי הרכב שלה ולפנות לכלל הנהגים אשר יוכלו ליהנות מעתה מהיצע רחב של פתרונות ניידות ירוקים, טכנולוגיים ואופנתיים.

זינוק חד באירועי גניבות הרכב באמצעות פריצה לבתים וגניבת מפתחות הרכבים

מחקר שוק של חב' "איתוראן" בנושא גניבות רכב קובע שברבעון ה-1 של השנה יש זינוק של כ-40% מספר אירועי הגניבה באמצעות פריצה לבתי בעלי הרכבים וגניבת המפתחות. ברבעון ה-1 של שנת 2017 25% מאירועי גניבות הרכב התבצעו באמצעות פריצה לבתים וגניבת מפתחות הרכב לעומת 18% מכלל אירועי גניבות הרכב שהתבצעו בשיטה זו בשנת 2016.

מחקר "איתוראן", המבוסס על כ-450,000 כלי רכב לקוחות החברה, קובע ש-73% מכלל ניסיונות גניבות רכב היו בשיטת הפריצה האלימה לרכב וניסיון הנעה באמצעות מחשבי רכב פרוצים. 25% באמצעות גניבת מפתחות הרכב מבית הלקוח ו-2% הינן גניבות רכב בשוד אלים או לאחר שהמפתחות הושארו בו. בקטגוריית הרכבים הפרטיים, הג'יפים והג'יפונים הנתון משמעותי אף יותר, כאשר למעלה מאחת מכל שלוש גניבות הינה באמצעות פריצה לבית בעל הרכב.

ניר שרצקי, מנכ"ל חב' "איתוראן" מציין שברבעון הראשון של 2017 הובילה איתוראן למעצרן של 30 חוליות חשודים בגניבת כלי רכב שמעצרן יחסוך למשק הישראלי 2,040 גניבות כלי רכב בטווח של שנה (החישוב בהתאם לממוצע רב-שנתי). על פי הערכת שווי שמרנית, מדובר בחיסכון של כ- 163 מיליון שקלים למשק הישראלי.
מעצר של 30 חוליות החשודים בגניבות רכב בזמן אמת מסייע רבות לתהליך הרשעת החשודים ולמאסרם לתקופות ממושכות. בכך, צפויים המאסרים לחסוך לשוק הרכב הישראלי אלפי גניבות פוטנציאליות במהלך שנת 2017 ואף מעבר לה. במהלך הרבעון הראשון השיבה איתוראן לבעליהם 190 כלי רכב לאחר גניבתם, בהערכת שווי שמרנית של כ-38 מיליון שקלים. סך הכל, החברה סיכלה ומנעה גניבתם של 2230 כלי רכב ברבעון הראשון של 2017, בשווי מצרפי מוערך של כ-201 מיליון שקלים.

המחקר בוצע על בסיס 450,000 כלי רכב ממוגני "איתוראן" על פיו אזור גוש דן ממשיך להוביל את טבלת הגניבות בישראל עם 37% מכלל ניסיונות הגניבה, ואחריו אזור השרון עם 19%, אזור השפלה עם 14%, אזור הדרום עם 12%, נפת ירושלים עם 11%, אזור הצפון עם 4% ויו"ש 3%.
אם מפלחים ערים ספציפיות המובילות את מפת גניבות הרכב : ירושלים עם 8% מהאירועים, ראשל"צ 5.5% ופתח תקווה עם 5%. ירושלים ממשיכה "להוביל" את רשימת הערים הגניבות ביותר מזה חודשים ארוכים.

סגמנט כלי הרכב בעלי שכיחות ניסיונות הגניבה הגדולים ביותר ברבעון הראשון של 2017: רכבים פרטיים – 42%, ג'יפים וג'יפונים – 24%, רכבים מסחריים – 20%, משאיות – 11%, ואופנועים וכלי צמ"ה – 3%.

ברבעון הראשון של 2017 כ-73% מכלל ניסיונות גניבות רכב החלו בשיטת הפריצה האלימה לרכב וניסיון הנעה באמצעות מחשבי רכב פרוצים, 25% החלו באמצעות גניבת מפתחות הרכב מבית הלקוח ו-2% גניבות רכב בשוד אלים או לאחר שמפתחות הרכב הושארו בו.

ניתן להבחין כי חל זינוק משמעותי באירועי הגניבה שמתחילים מגניבת המפתחות מבתי בעלי הרכבים מ-18% ל-25% מכלל האירועים. יתרה מכך, אם בוחנים את הקטגוריה המועדפת על גנבי הרכב, כלומר הרכבים הפרטיים, הג'יפים והג'יפונים רואים כי בפלח זה אחוז האירועים המתחיל בגניבת המפתחות מבית הלקוח עומד על לא פחות מ-35% מכלל האירועים, לעומת 26% בלבד בתקופה המקבילה אשתקד.

הסבר לתופעה זו ניתן למצוא בכך שהגנבים מעדיפים להתמודד עם מערכות האזעקה השונות המותקנות בבתים הפרטיים, לגנוב את מפתחות הרכב החונה בחצר הבית ולנסות לגנוב את הרכב לאחר מכן, מאשר לנסות ולגנוב את הרכב בצורה אלימה בפרט כאשר מערכות המיגון ברכבים הופכות למשוכללות עם השנים ולכן פעולתם של הגנבים נעשית מורכבת יותר.

ברבעון הראשון של 2017 התמקדו גנבי הרכב בהעברת הרכבים הגנובים לערים רמאללה וטול כרם הנמצאות בסמוך למרכז הארץ ואשר משמשות עבור הגנבים ערי מקלט לכל דבר ועניין.

היום המועדף על גנבי הרכב לביצוע הגניבה הינו יום שישי וגם בימים גשומים וסוערים מורגשת עליה ניכרת בכמות האירועים.

כלי רכב המועדים ביותר לגניבה הינם משנות הייצור 2013 עד 2016 שמהווים יחדיו 46% מכלל הרכבים שנגנבו ברבעון הראשון של 2017 .

כללי

Visa העולמית עם תחרות הסטארטאפים Everywhere

Visa הכריזה כי היא מזמינה חברות סטרטאפ ופינטק חדשניות מ-19 מדינות אירופיות, ובכללן ישראל, להגיש הצעות לתחרות Everywhere. למתחרים תהיה הזדמנות לזכות בפרס בסכום של עד€50,000 , לתמיכה בתכנית פיתוח עם Visa או עם המוסדות הפיננסיים שעובדים עם Visa.

מועמדים מוזמנים להגיש הצעות לפתרונות עסקיים אשר עונים על אחד או כל האתגרים הבאים:

  • אתגר הקהילה המקומית: כיצד טכנולוגיות תשלומים דיגיטליים יכולות לסייע בפיתוח מוצרים שמחברים בין אנשים ומפרים קהילות מקומיות?
  • אתגר תחבורה בין-עירונית: כיצד טכנולוגיות מובייל ומכשירים מחוברים ישנו את חווית התחבורה הבין-עירונית?
  • אתגר הנסיעות לחו"ל: כיצד מוצרים ושירותים חדשים, אשר מבוססים על ה-IsAP של Visa, יכולים לשפר את חווית הנסיעה לחו"ל?

מועמדים שיהיו זכאים, יקבלו גישה ל-APIs של Visa באמצעות פלטפורמת הפיתוח שלה, וכן למנהלים בכירים ואנשי טכנולוגיה שינחו אותם ויסייעו להם להמשיך ולפתח את רעיונותיהם.

ניתן להגיש מועמדות עד ה-17 במאי 2017. העולים לגמר יתמודדו על הפרס בתחרות שתערך בפני פאנל שופטים במהלך אירוע Money 20/20 שיתקיים בקופנהגן ב-26-28 ביוני 2017. פרטים ומידע נוסף על התחרות <<<

Mastercard עם זיהוי טביעת אצבע ביומטרית בכרטיס אשראי

Mastercard חשפה לאחרונה את הדור הבא של כרטיס אשראי ביומטרי המשלב טכנולוגיית שבבים עם טביעת אצבעות על מנת לאמת באופן נוח ובטוח את זהות מחזיק הכרטיס בעת רכישות בחנויות. הכרטיס החדש מסתמך על טכנולוגיה לסריקת טביעות אצבע המשמשת כיום בתשלומים ניידים ויכולה לשמש גם במסופי EMV (תקן גלובלי לאימות כרטיסי אשראי וחיוב וראשי תיבות של Europay, Mastercard ו- VISA).

את טביעות האצבע האנושיות לא ניתן להעתיק ואמצעי הזיהוי הזה יאפשר למחזיקי כרטיסי האשראי של Mastercard לנהל את חייהם בידיעה שהתשלומים שלהם מוגנים.

כיצד זה עובד ? בעל הכרטיס מפעיל את כרטיס האשראי שברשותו בתהליך רישום מול המוסד הפיננסי אשר הנפיק את הכרטיס. בתהליך הרישום מומרת טביעת האצבע של בעל הכרטיס לתבנית דיגיטלית מוצפנת המאוחסנת על גבי הכרטיס. כעת הכרטיס מוכן לשימוש בכל מסוף EMV בעולם.

בעת עריכת קניות ותשלום עבורן בחנות, הכרטיס הביומטרי פועל כמו כל כרטיס אשראי אחר המצויד בשבב. בעל הכרטיס מעביר אותו במסוף של הקמעונאי ובמקביל מניח את אצבעו על החיישן המשולב במסוף. ההתאמה של טביעת האצבע לתבנית המוטבעת בכרטיס נבדקת וכאשר יש התאמה העסקה מאושרת. לאורך כל התהליך נותר הכרטיס בידו של הצרכן.

בנוסף, גרסה עתידית של הכרטיס תציע גם שימוש ללא מגע (Contactless), מה שיפשט עוד יותר את תהליך התשלום בקופה ויעשה אותו נוח ביותר. בתי  עסק יוכלו למקסם את חוויית הקניות שהם מעניקים ללקוחותיהם מאחר והכרטיס פועל על תשתית קיימת של כרטיסי EMV ואינו מצריך רכישת חומרה חדשה או שדרוגי תוכנה.

כתיבת תגובה