מה חדש על המדף של דני בר

פורים ופסח בפתח ומה מציעים לחג ||| יין ואוכל לרוב ||| מוצרים חדשים לילדים ומבוגרים ||| אופנה ואליס מחפשת אותך ||| לשאר החידושים והחדשות <<<

חדש

אחוה עם ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר

סדרת ממרחי טחינה אחוה (צילום יח"צ)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה מוצר חדש נוסף בסדרת הממרחים החדשנית מתוצרתה: ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר. הממרח החדש מכיל 42% טחינה משומשום מלא, ללא סוכרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. הממרח עשיר בערכים תזונתיים (ערכים ל-100 גרם):

  • 365 מ"ג סידן
  • 11 גרם חלבונים
  • 3 מ"ג ברזל
  • 8 גרם סיבים תזונתיים
  • אינו מכיל חומרים מהחי (VEGAN FREINDLY)

כשר פרווה. מחיר: 11 – 13 שקלים לאריזת 400 גרם.

תבואות עם שמן קוקוס אורגני בכבישה קרה

תבואות – שמן קוקוס אורגני (צילום יח"צ חו"ל)

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משווקת שמן קוקוס אורגני בכבישה קרה, בעל סגולות בריאותיות רבות, ונהדר לשילוב במגוון מתכונים לבישול ואפייה במטבח הטבעוני.

מקורו של שמן הקוקוס של "תבואות" בסרי לנקה הידועה באיכויות המשובחות של אגוזי הקוקוס שלה. השמן מופק בתהליך של כבישה קרה, המשמר את הערכים הבריאותיים שלו, ובנוסף הוא מיוצר מגידול אורגני, ללא חשש לחומרי הדברה וכימיקליים מזיקים.

שמן הקוקוס מתאים למגוון שימושים במטבח לבישול ואפייה. השמן מהווה תחליף לחמאה ומשמש כמרכיב מצוין בקינוחי פרווה ובמאכלים טבעוניים.

לשמן הקוקוס יתרונות בריאותיים רבים, מציינת הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת "מדיטבע" לרפואה משלימה. שמן הקוקוס מכיל חומצות שומן רוויות בעלות אורך בינוני, וביניהן חומצה לאורית (המהווה מרכיב מהותי בחלב אם) המסייעת לחיזוק מערכת החיסון, וחומצה קפרילית שהינה אנטי פטרייתית ואנטי בקטריאלית, התורמת למניעת קנדידה ומגנה על מערכת העיכול.

כמו כן, מחקרים מראים ששמן הקוקוס מסייע להגברת חילוף החומרים, תורם לעלייה ברמות האנרגיה, מוריד את רמות השומנים, טריגליצרידים בדם וכן הוא מצוין למריחה על הפנים והשיער- להזנת העור והקרקפת ולטיפול בפצעונים ואקנה.  בנוסף, מחקרים מראים כי שמן הקוקוס מסייע למניעת עששת על ידי נטרול החיידק שגורם לעששת. ניתן להשתמש בו לשטיפת פה לחיסול הבקטריות המזיקות ולמניעת ריח רע מהפה.

כשר פרווה. מחיר: כ- 23.90 ₪ לצנצנת של 300 מ"ל. לפרטים באתר <<<

כל זכות עם פורטל המרכז את כל המידע על הזכויות של אנשים במצוקה כלכלית

בישראל ישנם לא מעט אזרחים הסובלים ממצוקה כלכלית אשר באופן טבעי, פוגעת באיכות חייהם ובהבטחת עתידם. באתר 'כל זכות', ניתן למצוא את כל המידע על הזכויות להם זכאים אזרחים הסובלים לא עלינו ממצוקה כלכלית בפורטל מיוחד, המוגש בחינם לציבור וכולל מידע שעשוי בהחלט להקל, ולו במעט, על ההתמודדות עם העול הכלכלי.

כך למשל, בפורטל ניתן למצוא מדריך מפורט למיצוי זכויות וכמו כן, גם מדריכים על מענק עבודה (מס הכנסה שלילי), הוצאה לפועל וגבייה, גמלת הבטחת הכנסה, הנחות והטבות כלכליות לגיל השלישי בכללם גם תוספת השלמת הכנסה לקצבת זקנה. זאת ועוד, אזרחים הסובלים ממצוקה כלכלית עשויים להיות זכאים לסיוע ברכישת מזון, להנחה בארנונה ובחשבון החשמל, הנחה בנסיעה בתחבורה ציבורית ואפילו לפטור ממס במשיכת כספים מקופת גמל.

עוד בפורטל, ניתן למצוא מידע רב על סיוע כלכלי בתחום הדיור לו עשויים להיות זכאיים אזרחים הסובלים ממצוקה כלכלית והוא כולל מידע על סיוע בדיור ציבורי, סיוע בשכר דירה או ברכישת דירה, דיור בבית גיל הזהב ואפילו מידע על מונה חשמל מוגבל בתשלום מראש. בנוסף, גם בתחום המשפטי ישנן זכויות שחשוב להכיר, כגון סיוע משפטי וסנגוריה ללא תשלום, כולל ייצוג במקרים של תביעות כספיות או בכל נושא אחר.

ומה עם תחום הבריאות? מעבר לטיפול הרפואי הניתן חינם במסגרת הביטוח בקופת החולים, ישנן עמותות רבות המסייעות ברכישת ציוד רפואי ובעריכת בדיקות אשר אינן כלולות במסגרת ביטוח הבריאות הבסיסי. מעבר לכך, ישנם זכויות וסעדים שונים המגיעים לאוכלוסיות שונות, כגון אנשים עם מוגבלויות, קשישים או ניצולי שואה.

ההתמודדות עם מצוקה כלכלית היא התמודדות מורכבת שעשויה להיות קלה יותר ככל שיודעים יותר. לכן, אם אתם או קרוביכם סובלים ממשבר כלכלי, מומלץ מאוד לבדוק בפורטל את הזכויות המגיעות לכם ולממשן כדי להקל על ההתמודדות ואולי אפילו בעזרתן, לעלות על דרך חדשה.

סידס עם באונטי שוקולד מריר

באונטי שוקולד מריר (צילום יח"צ חו"ל)

בעקבות הצלחתו של חטיף "באונטי", חברת סידס, רק הטוב ביותר, משיקה מהדורה מוגבלת של באונטי שוקולד מריר! "באונטי" מבית Mars הינו חטיף קוקוס מצופה בשוקולד מריר איכותי.

החטיפים מבית mars, משווקים בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: תבליני מקורמיק, שוקולד לינדט, סוכריות טרולי, ועוד. מחיר: 3.50 ₪.

גלידת שטראוס עם שלגוני הילדים שיככבו הקיץ במקררי הגלידה

שלגוני ילדים וקרמיסימו בננה שוקו (צילום יח"צ)

גלידת שטראוס מבית יוניליוור, מובילת שוק הגלידה בישראל, משיקה את שלגוני הילדים שיככבו בקיץ הקרוב במקררי הגלידה:

  • שלגון צבי נינג'ה – שלגון מרענן בטעם פירות ובצורת אחד ממותגי הילדים האהובים בכל הזמנים- צב נינג'ה. עם הפתעה בכל אריזה – בובת צב נינג'ה.
  • שלגון גיבורות העל – שלגון מרענן בטעם פירות עם צמיד גיבורות על מתנה בכל אריזה. הסופר הירו גירלז מבית WB הוא הטרנד הגדול הבא אשר הגיע לערוץ הילדים ובקרוב תעלה הסדרה גם ביוטיוב.

שלגוני הילדים החדשים נושאים את התו התזונתי "במיוחד לילדים" ומכילים עד 110 קלוריות למנה, עד 3 גרם שומן רווי למנה ועד 20 גרם סוכר מוסף ל-100 גרם. כל שלגוני גלידת שטראוס לילדים מכילים חומרי טעם וריח וצבעי מאכל טבעיים בלבד.

כמו כן טעם חדש לקיץ 2017, קרמיסימו בננה שוקולד צ'יפ – מי אמר ששוקו בננה הוא רק בשלגון? מעתה ניתן להשיג את שילוב הטעמים הנוסטלגי גם בקרמיסימו. מדובר בגלידת שוקולד וגלידת בננה עם ריפל ופצפוצי שוקולד.

סוגת עם קמח קסם – פיתוח של השף ארז קומרובסקי

קמח קסם של סוגת (צילום יח"צ)

סוגת ממשיכה להעמיק ולהרחיב את מגוון המוצרים בקטגוריית הקמחים וכעת נכנסת החברה לאחד התחומים הצומחים והמתפתחים בשוק הקמחים בישראל – קמח השמרים, כאשר היא משיקה את "קמח קסם".

מדובר בתערובת קמח המכילה שמרים ומתאימה לאפייה של חלות, עוגות שמרים, מאפים ועוד. הקמח החדש, כשאר הקמחים של החברה, מיוצר בטחנות הקמח שטיבל ופותח במיוחד עבור סוגת על ידי השף ארז קומרובסקי.

קומורובסקי עבד על פיתוח המוצר במשך תקופה ארוכה וניסה אותו במאפים שונים ובמצבים שונים, עד להגעה לנוסחה המדויקת אשר מבטיחה שימוש מוצלח ואחיד במוצר בכל מזג אוויר ובמאפים שונים.

אחד מיתרונותיו הנוספים של המוצר, היא העובדה, כי הוא נארז בטכנולוגיה חדישה  השומרת על פעילות השמרים לאורך כל חיי המדף של המוצר. בנוסף, שימוש בקמח קסם חוסך זמן רב, שכן הוא תופח מהר ואין צורך לנפות אותו. כל אריזה מכילה 1 ק"ג.

מבצעים

BBB עם מנות מיוחדות לכבוד פורים וחודש אדר

מנת החודש ברשת BBB – כריך ציידים (צילום גליה אבירם)

רשת מסעדות BBB, המובילה בתחומה, מציגה לכבוד חודש אדר וחג הפורים המגיע עמו, 3 מנות ספיישל מיוחדות במיוחד שיככבו במהלך החודש בתפריט מסעדות הרשת:

  • מנת החודש: כריך ציידים – המבורגר מנתחים מובחרים של בשר מעושן עם רוטב ברביקיו ועליו בורגוס רינגס, מוגש בלחמניה עם איולי צ'פוטלה, עלי חסה ופרוסות מלפפון בכבישה ביתית. המנה מגיעה במידת עשייה MW עם תוספת צ'יפס וסלט קולסלואו. מחיר: 66 ₪.
  • קוקטייל החודש: Rich Peach – עשוי מג'ין גורדונס, מחית אפרסק, מיץ לימון ומיץ תפוזים, למצב רוח טוב והעלאת המורל. מחיר: 29 ₪.
  • קינוח החודש: לילות ביירות – עוגת הסולת המסורתית עם קרם מלבי ופיסטוקים, קוקוס וסירופ מי ורדים. מחיר: 42 ₪.

חברי מועדון BBB Club נהנים מ 10% הנחה.

אושילנד כ"ס עם להקת ארקדש באושימרקט

אושימרקט כפר סבא עם להקת ארקדש (צילום יח"צ)

האושימרקט – שוק האוכל בכפר סבא נחשב לייחודי בנוף שווקי האוכל בישראל בכך משלב מוזיקה ותרבות ביחד עם חווית האוכל כפי שפועלים שווקי האוכל הטרנדיים ברחבי העולם,  כחלק מהקונספט התרבותי הרחב, מציע האושימרקט  את שלישי-ישראלי, שמחזק את הקונספט הייחודי המשלב אוכל, הנאה ותרבות יחדיו לחוויה אחת משולבת. ערב שלישי-ישראלי מצטרף לערב חמישי-יווני של האושימרקט ומגדיל את ההיצע לבילוי מהנה של מוזיקה, אוכל ואלכוהול .

במסגרת שלישי-ישראלי, האושימרקט גאה לארח את להקת ארקדש, הרכב צעיר בעל ניחוח טורקי הכולל שלושה נגנים בשילוב כלי נגינה מסורתיים. אתם מוזמנים לערב של צלילים קסומים ואותנטים בהשראה טורקית ומדינות הקווקז שיאפשרו לנו קצת לברוח משגרת היום יום יום למקום רחוק, עם ריח אחר וטעם של פעם.

שלישי, עד סוף מרץ, שעה 20:30. הכניסה חופשית.
אושימרקט כפ"ס – אושילנד, עתיר ידע 4 כפר-סבא

 לתינוק לילד ולצעיר

פלוריש עם טיפות אוזניים Xוטיקס

Otix אוטיקס – טיפות אוזניים של פלוריש (צילום יח"צ חו"ל)

דלקות אוזניים הינה תופעה נפוצה מאד בגיל צעיר ושכיחה גם בקרב בוגרים, בעיקר בעונת החורף. הסיבות מגוונות החל מהצטברות נוזלים, זיהום ויראלי או חיידקי, הפרשת והצטברות שעווה מוגברת לאורך זמן ועוד, חפץ זר ועוד.

X"וטיקס" – מבוסס שמנים טבעיים: שמן זית, שמן עץ התה, שמן גרניום, מציע מענה לשלוש בעיות נפוצות בטיפה אחת:

  • X"וטיקס" מכיל שמנים צמחיים המסייעים בהמסת השעווה וסילוקה ויוצרים מעטה מגן ומלחך בפנים האוזן.
  • X"וטיקס" הקלה בכאבי אוזניים באמצעות רכיבים מאלחשים ואנטי דלקתיים.
  • X"וטיקס" סיוע בטיפול בדלקות באמצעות שמנים אתריים עם פעילות אנטי פטריתים ואנטי זיהומיים.

טיפות X"וטיקס" יכולים לסייע במצבי דלקת, לטיפול בשמירת היגיינת האוזן והסרת שעווה מוגברת. הטיפות מתאימים לפעוטות וילדים, לשחיינים ולעוסקים בספורט, לאוכלוסיה הבוגרת ולכל המעוניין לשמור על היגיינת האוזן ובריאותה.

הוראות שימוש: 3-4 טיפות בכל אוזן, עד 3 פעמים ביום למשך 2-3 ימים. טיפות אוזניים X"וטיקס" ניתן לרכוש בבתי המרקחת והפארמים. תכולה- 15 מ"ל, מחיר: 29.90 ש"ח. פרטים באתר <<< או בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636

ג'ונסונס® עם המדריך לעיסוי תינוקות

ג'ונסון Bedtime Baby Lotion (צילום יח"צ חו"ל)

שגרת עיסוי היא דרך נפלאה לחזק את הקשר בין האם לתינוק ופסיכולוגים ומחקרים רבים מראים שקשר חיובי בין אם לילד, מסייע ביצירת בסיס לקשרים עתידיים, ולכן קשר קרוב הוא כה חיוני להתפתחות של ילדכם. בנוסף, שגרת עיסוי יכולה לסייע גם בהרגעת התינוק, לסייע בתהליך העיכול ולהרגיע כאבי בטן הנגרמים כתוצאה מגזים ומעצירות, להגדיל את העלייה במשקל היומית שלו, לשפר את ההסתגלות לשנת לילה ולסייע לו לישון שינה עמוקה יותר, להקל על גודש באף ועל כאבי שיניים צומחות, לסייע בהתפתחות תקינה של קואורדינציה, גמישות וטונוס השרירים, לשפר את המודעות לגוף, להמריץ את מערכת החיסון ועוד. בשל היתרונות הרבים בשגרת עיסוי, מותג מוצרי התינוקות ג'ונסונס® ממליץ לא לוותר על שגרה זו גם בחורף – מחממים היטב את החדר ומתחילים…

  • בשבועות הראשונים עסו את התינוק בתנועות איטיות וחיוביות, מבלי להתמקד זמן ממושך באזור אחד. חלק מהילודים יעדיפו ליטופים עדינים בגב מעל לבגדים.
  • הנחת הידיים אם תינוקכם מסכים לעיסוי, התחילו בהנחת היד על גופו, ללא תנועה. שיטה זו משמשת לפני עיסוי של כל חלק בגוף. זוהי דרך מצוינת להעניק לתינוקכם תחושת ביטחון והנאה ממגע.
  • עיסוי רגליים הקפידו לשים כמות תחליב מספיקה על ידיכם לפני שאתם מתחילים בעיסוי. בילודים כדאי להתחיל עיסוי ברגליים, כי זהו אזור בגוף שהמגע בו מתקבל על ידם בקלות יחסית. ליטופים בכיוון מטה מרגיעים יותר.
  • רגליים – תנועות חליבה ביד אחת איחזו בעדינות בקרסולו של תינוקכם. הניחו את ידכם השנייה בחלק העליון של ירכו תוך שאתם עוטפים את הירך בידכם, ואז החליקו אותה לכיוון הקרסול. חזרו על תנועה זו באופן נחוש וקצבי, כשאתם מחליפים את הידיים – בכל פעם יד אחרת בקרסול והשנייה יורדת מטה.
  • עיסוי כפות רגליים רוב התינוקות אוהבים עיסוי של כפות רגליהם. שימו לב לתגובות של תינוקכם במקרה שהוא רגיש למגע זה. עיסוי קצר של כפות הרגליים יכול להשפיע לטובה על הגוף כולו. בעדינות לחצו וגלגלו כל אחת מאצבעות הרגליים שלו בין האגודל והאצבע שלכם. לטפו באמצעות האגודל שלכם את גב כף הרגל מהאצבעות לכיוון הקרסול, לסירוגין, בכל פעם באגודל אחר. חזרו על התנועה מספר פעמים.
  • עיסוי בטן לאחר החלמת חבל הטבור של התינוק, עיסוי עדין של הבטן עשוי להקל על פעולות העיכול שלו ועל בעיות אחרות בבטן. התחילו בהנחת ידכם על בטנו של תינוקכם במגע בטוח ומרגיע. אם תינוקכם שמח למגע, עסו את בטנו בתנועות חתירה עדינות, כשיד אחת עוקבת אחר השנייה.
  • עיסוי גב מגע עור בעור יכול לחזק את תחושת הקשר בין התינוק, אימו ואביו. עסו את גבו של תינוקכם כשאתם מחזיקים אותו קרוב לחזה שלכם, התחילו בצווארו ורדו למטה בתנועות ליטוף.

תנועות עיסוי אלה מבוססות על הספר "עיסוי תינוקות: מדריך להורים אוהבים" מאת וימאלה מק'קלור, מייסדת IAIM. ג'ונסונס® מציעים מבחר שמנים ותחליבים המתאימים לשגרת העיסוי ומעניקים לעורו של התינוק את הלחות לה העור זקוק. בין המוצרים: תחליב לחות ג'ונסונס® בייבי שמזין את עורו של תינוקך למשך 24 שעות.

מחיר: 24.20 ₪ (300 מ"ל), 33.30 ₪ (500 מ"ל)

אוכל ואלכוהול

יקבי ברקן עם מארז יוקרתי של יינות Special Reserve כשרים לפסח

מארז יקבי ברקן ספיישל רזרב 150 שח (צילום יח"צ)

'יקבי ברקן' מציגים מארז יוקרתי לחג עם יינות כשרים לפסח מסדרת 'Special Reserve' אשר ישמש כמתנה המושלמת לליל הסדר ולמארחים למצוות ארבע הכוסות ולקריאת ההגדה.

המארז המהודר והחגיגי מכיל:

  • שני בקבוקי יין מסדרת האיכות 'Special Reserve' קברנה סוביניון בציר 2013 ומרלו בציר 2013
  • 4 כוסות יין יוקרתיות במתנה

סדרת  'ספיישל רזרב' מהווה שילוב ייחודי ואיכותי שבו אדמות גידול מובחרות פוגשות זן ענבים אצילי. האתגר הגדול של יינן הוא לבחור לכל זן ענבים את איזור הגידול הטוב ביותר עבורו. החיפוש הבלתי פוסק לפתרון האתגר הוליד את סדרת 'ספיישל רזרב' מבית יקבי ברקן. אנו מאמינים כי כל יין בסדרה אכן מהווה שילוב ייחודי ואיכותי.

קברנה סוביניון 'Special Reserve', בציר 2013

יין זני 100% ענבי קברנה סוביניון מכרמים בגליל עליון. היין התבגר 18 חודשים בחביות עץ אלון, ברובן צרפתיות. ליין גוון אדום רובי עז ומציג קשת ארומות של פרי שחור מאופק ועץ אלון משובח, כל זאת לצד העשבוניות הגלילית המוכרת של מנטה, טימין ורמז לעלי דפנה. בטעימה, היין מפגין מורכבות של פירות יער המשתלבים עם תערובת עשבי תיבול רעננים וכל אלו שזורים בתוך מבנה מוצק ורחב. היין ממשיך לחשוף שכבות נוספות בכל טעימה וחושף רעננות לצד אנימליות, אלגנטיות לצד פראיות. היין מוכן לשתייה כעת אך ימשיך להתפתח ולהשתבח במשך מספר שנים. 13.5% אלכוהול.

מרלו 'Special Reserve', בציר 2013

יין זני 100% ענבי מרלו מכרמים בגליל עליון והרי ירושלים. היין התבגר 18 חודשים בחביות עץ אלון, ברובן צרפתיות. ליין צבע אדום כהה בעל שוליים בהירים. באף מתפרצים תותים אדומים בשלים וריבת אוכמניות אשר עטופים בעץ נעים ומתקתק, קרמל ווניל של חביות אלון איכותיות. כל אלו מלווים בעשבוניות נפלאה המשלבת אורגנו, מרווה וזוטה לבנה. בפה מורגש שילוב של פירות שחורים ואדומים כגון שזיפים, דובדבנים שחורים ותות שדה. גוף היין בינוני ובעל טאנינים רכים ומעודנים, והסיומת ארוכה ופירותית עם רמזים של קפה קלוי ושוקולד מריר. 14% אלכוהול.

מחיר המארז: 150 ₪. ניתן להשיג בחנויות היין המתמחות.

פורטו קורדוברו פורטו רובי מובחר

פורטו קורדוברו (צילום יח"צ חו"ל)

פורטו קורדוברו מגיע מיקב בעמק דורו שבפורטוגל. היין התיישן בחביות עץ גדולות בגודל של יותר מ- 20,000 ליטר, שימוש בחביות עץ אלון יישנות ניטרליות. זהו פורט רובי אורגינלי בטעמים עשירים של תותים, פטל וטעמי פירות יער כהים. הפורט המובחר ביותר מיוצר מענבים הגדלים על המדרונות התלולים והסלעיים של דורו העליון ויובליו . גפנים כבר גדלו על הגבעות מרוחקות האלה מאז ימי קדם רומיים. הפורט הפורטוגלי הזה מתאים לשתיה בפני עצמו וכן גם עם שוקולד מריר וקינוחים כמו פירות טריים, עוגת שוקולד או עוגת גבינה עם תותים . 20% אלכוהול.

Martell Cordon Bleu Intense Heat Cask Finish

martell Intensive heat brand מרטל (צילום יח"צ חו"ל)

מהדורה מוגבלת של Martell Cordon Bleu בהשראת עץ וחום. מבין המקורות המפתיעים היוצרים את Martell Cordon Bleu, ישנו אחד יסודי וחיוני: העץ, חומר חי התורם לעיצוב הפרופיל של Martell Cordon Bleu מאז שזה נוצר לראשונה.

האלכימיה המרתקת בין עץ לבין ברנדי הפירות, המכונֶה "מי החיים" בצרפתית, עוררה את השראתו של המאסטר של מרתפי מרטל ליצור שיתוף ייחודי עם מאסטר החביות,  על-מנת לייצר יחד גימור מלהיב ובלתי צפוי לחבית. Martell Cordon Bleu Intense Heat Cask Finish, היא תערובת אקסקלוסיבית של מרטל קורדון בלו, המורכבת מאוּמנות, טעם וסקרנות…תערובת של Martell Cordon Bleu עוברת שלב סופי  מיוחד, לפני שמגיעה אל תוך החביות שעברו חימום אינטנסיבי.

בדרך כלל, הברנדי מגיע לפִרקו בתוך חביות אלון הנצרבות לאט לאט. להכנת מהדורה מוגבלת זאת, הברנדי יתיישן בחביות אלון הנצרבות בעוצמה רבה. פעולת הצריבה מבפנים של חביות האלון מכונה "בוּסינָז'". טכניקה זאת, המכונה "שוֹפ קרוקודיל" (תנין מחומם) והעומדת גם בבסיס התערובת הסטנדרטית של קורדון בלו, משחררת טעם מדהים בטעימותו. מחיר: 650 ₪ החל מחודש מאי 2017

אופנה ועוד

רוצה להיות האישה של אליס?

אליס הלבשה תחתונה מחפשת אותך! בקמפיין עוצמתי  לרגל יום האישה הבינלאומי שיתקיים בתאריך 8.3 אליס פונה לכל נשות ישראל, בכל הגילאים, בכל המגזרים ובכל הקהילות מדן ועד אילת לאודישן ענק עבור צילומי קמפיין אביב/ קיץ 2017, ומזמינה אותך לחגיגת נשיות שלמה.

אליס מחפשת נשים אמתיות עם סיפור אישי מהחיים ומכריזה על חודש הנשיות! בזמן האודישן תוכלי ליהנות משירות סטיילינג אישי מאחת המוכרות המקצועיות בחנות. רוצה להשתתף בקמפיין ? לאן מגיעים?

ביום שלישי 14 למרץ בין השעות 17:00-20:00 תגענה לחנות אליס שבגן העיר, תל אביב, רח' אבן גבירול 71.

אליס גן העיר תל אביב (צילום גל חרמוני)

הנשים שייבחרו להיות "האישה של אליס" ולהשתתף בקמפיין יזכו ליום צילום עם צלם מקצועי + איפור + שיער ובנוסף יקבלו מתנה מאליס – 1,000 ₪ לרכישת קולקציית הלבשה תחתונה איכותית ואופנתית.

הייסנס Hisense עם מקרר הדגל מדגם RQ81

פנים המקרר (צילום יח"צ חו"ל)

זו לא הפעם הראשונה שענק האלקטרוניקה הסיני "הייסנס" נמצא בכותרות. אחרי שהשיק בארץ מרכז מו"פ לאיתור רכישה ושותפות עם חברות וטכנולוגיות ישראליות, והקים חברה בשיתוף  חברת הייטק ישראלית. מותג מוצרי החשמל "הייסנס", סוחף את העולם, ותופס את המקומות הראשונים בנתחי השוק ברחבי העולם ועכשיו גם בישראל. למעשה הייסנס נמצא בשוק הישראלי משנת 2008 והתמקד בעיקר במסכי טלוויזיה המיובאים על ידי חברת אקזיט בע"מ, וכיום הוא כובש שוק המקררים המיובאים על ידי קבוצת ח.י.
תאגיד הייסנס ( Hisense)  הוקם בשנת 1969 ומעסיק מעל ל- 69,000 עובדים ברחבי העולם. בשוק ה-TV הוא תופס את מקום השלישי והמכובד, ומקום ראשון בשוק הסיני. בשוק המקררים מחזיק המותג באוסטרליה את הנתח השוק השלישי ובמקום הראשון בדרום אפריקה.

הייסנס מציע ליין מקררים רחב הכוללים נפחים שונים הנעים בין 100-629 ליטר, וכמו כן מגוון רחב של תצורות החל ממקרר ארבע דלתות, מקררי Side by side , מקררים הפוכים עם מקפיא תחתון, מקררי שתי דלתות  ועוד.
מהנדסי הייסנס מתאימים את הטכנולוגיה ואת מאפייני המקרר לצרכן ולמזג האוויר הים תיכוני ומציגים לצרכן מקררים עם המילה האחרונה מבחינה טכנולוגית, מוצר איכותי וכמובן value for money  גבוה.
מקרר הדגל RQ81 מציג פונקציונאליות גבוהה, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר מנקודת מבטו של הצרכן העולמי והתייחסות לכל הנקודות הרגישות לצרכן הישראלי:

  • תא ייעודי השומר על טריות הפירות הנמצא בדלת המקרר ובדיוק בטמפרטורה הנכונה שלא תפגע בפירות הרגישים לקור
  • מגירת אפס המיועדת לשמירה על טריות מוצרי החלב והדגים
  • תאורת לד היקפית גם במקפיא
  • פתיחת מגירות המקרר בצורה מלאה גם כאשר דלתות המקרר נמצאות ב- 90 מעלות
  • מדפי אחסון בדלת רחבים יותר מהממוצע בשוק ( 21 ס"מ)
  • סדר חשיבה נכונה לאחסון הפריטים במקרר בשיטת ה- 30/70
  • מערכת הקירור הדו מוקדית (TWIN AIR) המופעלת על ידי שני מאיידים  המזינים בנפרד את תא המקרר ותא המקפיא נמנע מעבר ריחות וקיפאון בין תאי הקירור
  • לוח הבקרה הנמצא בדלת המקרר מאפשר שליטה נפרדת בכל אחד מהתאים במקפיא ויוצר אזורי קירור מותאמים אישית
  • המקרר מונע באמצעות מדחס דינמי – אינוורטר, המתאים עצמו לפעילות המקרר וחוסך עד שלושים אחוז מצריכת החשמל
  • קבוצת ח.י מעניקה בין 3 ל- 10 שנות אחריות (3+7) למוצר המרכזי בבית.

וינאה גרין עם מערכות גינון אורבאני

וינאה גרין הוקמה על פי חזון המביא את הגינה השכונתית לתוך הדירה הפרטית שלנו. מי מאתנו לא חלם על גינת ירק בחצר? אבל רק מעטים יכולים לממש חלום זה. רובנו גרים בבתי קומות והחלום על גינה פרטית נראה רחוק מתמיד.

חטיבת הפיתוח של וינאה גרין ממשה את חזונה ופיתחה שורה של פתרונות המאפשרים לכל אחד מאתנו להגשים את החלום של גינה ללא חצר. בין הפתרונות שלנו ניתן למצוא את "הקירות החיים"(קירות ירוקים): סדרה של מוצרים מודולריים שאותם ניתן לקבע לקירות הפנימיים או החיצוניים של ביתך ובכך להפוך את הקיר הלבן והקר לגינת ירק שופעת ומלאת חיים.

המודולריות של המוצרים נותנת אפשרות של גמישות בין גינת תבלינים קטנה ועד לגן פורח ועשיר המכסה את כל קירות הבית. כך אנו זוכים גם בערך מוסף: הצמחים סופחים אליהם פחמן דו חמצני ופולטים חמצן, מה שתורם להרגשה רעננה בבית. כמו כן וינאה גרין נותנת פתרונות לבתים פרטיים, אולמות אירועים, מבואות של משרדים ועוד.

הפיתוחים של וינאה גרין מקלים את הטיפול בצמחיה ובעצם הופכים כל אחד מאתנו לאדריכל נופים מצליח.

למה לבחור בוינאה?  מכניסה חיים לכל מקום, מוסיפה צבע, מודולארית וניתנת לשינויים, תחזוקה קלה, החלפת עציצים מהירה לשינוי דפוס הקישוט, וינאה ידידותית לסביבה, משפרת את הבידוד התרמי, תורמת לשיפור איכות האוויר ומפחיתה רעשים סביבתיים.

הקירות החיים של וינאה הם בשורה עיצובית, אקולוגית ומרעננת לכל הבית. גינה הידרופונית-אקולוגית על הקיר ב-3 שלבים פשוטים:

  • מתקינים את המערכת על איזה קיר שרוצים
  • זורעים את הזרעים או מכניסים את השתילים
  • נהנים באופן קבוע מעיצוב מרענן וצמחים טריים

הקירות החיים של וינאה הם פיתוח ישראלי פורץ דרך.

אתם יכולים לגדל חסה, בזיליקום ונענע במטבח, או תותים, לוונדר ונוריות בשלל צבעים בסלון: המערכת מותקנת בקלות על כל סוג של משטח ומעניקה לכם את הגינה ההידרופונית שלכם בלי לצאת מהבית. היחידה נצמדת לקיר, ובנויה מ-12 עציצים: 4 לרוחב ו-3 לאורך (גודל עציץ 9*9 ס"מ). ההשקיה מתבצעת לנקודה אחת בלבד, משאבה קטנה וחכמה מסחררת את המים לכל העציצים, וכך כל שתיל מקבל תנאים מושלמים לצמיחה מירבית, הן מבחינת קצב הצמיחה והן מבחינת חיוניות התוצרת.

כשאתם מרעננים את הבית עם וינאה אתם משקיעים סכום קטן של כסף, ויוצרים מגוון יתרונות עבורכם: שדרוג עיצובי מהותי בבית, גישה לירקות וצמחי תבלין טריים אורגניים פרי גידולכם, שיפור הבידוד הטרמי של הקיר, שיפור איכות האוויר בבית, חוויית חקלאות בוטיק נקייה, וכמובן – מחמאות מהאורחים.

וינאה, יבנה 8, כפר סבא. פרטים באתר <<< ובטל':  054-2600103

נעמן עם חידושים ומבצעים לפסח

נעמן קולקצית wood (צילום ישראל כהן)

חג האביב והחירות ממש בפתח וזו הזדמנות נפלאה לחדש, לרענן ולהביא טאץ' ייחודי למטבח בכלל, ולשולחן החג בפרט. נעמן, החברה המובילה את עולם הבישול והאירוח, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משיקה קולקציית אביב-קיץ 2017 החדשה הכוללת שלל כלי הגשה, אביזרי מטבח, כלי בישול וטיגון וגאדג'טים שיעשו את החיים קלים הרבה יותר.

לרגל החגים יוצאת נעמן במבצעים אטרקטיביים במיוחד כגון

  • 1+1 בקניית מערכות אוכל וכלי הגשה (הזול מביניהם)
  • עד 50% הנחה ברכישת כלי בישול וטיגון

נעמן גם חוסכת לצרכן לא רק בעלויות אלא גם בזמן ומציעה בחנויות הרשת מגוון רחב של מארזי מתנה מהודרים – רק לבוא ולקחת מבלי להמתין בתור הארוך לעמדת האריזה.

מי שעוקב אחר הטרנדים הכי חמים בתחום אופנת הבית ללא ספק יתאהב בסדרות Marble ו-Wood – כלי הגשה ואירוח עשויים קרמיקה ופורצלן איכותיים וקלי משקל במראה שיש ועץ בהתאם.

טרנד חדשני נוסף שמובילה נעמן ושכבר מעורר סקרנות הוא כלי מטבח ואביזרים שונים שימושיים ואיכותיים העשויים מסיליקון שמתקפלים בקלות ומצטמצמים לכדי 1/3 מגודלם ולפיכך תופסים פחות נפח ומקום בארונות ובמגירות שבמטבח. מדובר בקטגוריה חלוצית בארץ הכוללת מגוון רחב של אביזרים כגון: קערות לסלט ומסננות, קופסאות אחסון של מזון בגדלים שונים, מייבשי כלים, פומפיות מתקפלות ואפילו גיגיות לכביסה.

בנוסף ניתן למצוא בקולקציה החדשה דגמים צבעוניים ופרחוניים כיאה לאווירת הפריחה וההתחדשות האביבית, וסדרות עם הדפסים מקוריים בעלי נוכחות. כמובן שלא פסחו ברשת נעמן גם על הצבע הלבן הקלאסי שכה מאפיין את החגים – בתוספת טוויסט מקסים הבא לידי ביטוי בקווים הרכים והנקיים של עיצוב כלי ההגשה והאירוח ובעיטורים אלגנטיים.

רשת נעמן מונה 70 חנויות ברחבי הארץ והינה המובילה בענף בייבוא ושיווק כלי מטבח מקצועיים המותאמים למגוון קהלים במחירים השווים לכל כיס, החל ממערכות  כלי אוכל, סכינים, כלים קולינריים ואביזרים משלימים למטבח הביתי והמקצועי.

רכב

כלמוביל טרייד-אין במבצע מכירות עם מאות רכבים במחירים אטרקטיביים

מיצובישי ספייס סטאר (צילום יח"צ חו"ל)

כלמוביל טרייד-אין יוצאת במבצע מכירות ותציע מאות רכבים רובם ממודלים חדשים 2013-2016 שיוצעו במחירים אטרקטיביים בהנחות של אלפי שקלים ובתנאי מימון החל מ- 500 שקלים בחודש בכפוף למקדמה ותשלום סוף תקופה. מבצע המכירות יתקיים במקביל ב- 7 סניפי כלמוביל טרייד-אין בפתח תקווה, באר שבע, עכו, רעננה, אשדוד וראשון-לציון מזרח ומערב ויתקיים עד 8 למרץ.

מדובר בעיקר  ברכבים  יד ראשונה ופרטית, רכבי הדגמה בעלי ק"מ נמוך משנתון 2016 וכן רכבי חותמת האיכות של כלמוביל, H-PROMISE ביונדאי  ותוכנית ה- Standard במיצובישי שהינם רכבים מבעלות פרטית עם ק"מ נמוך ואחריות מורחבת של 18 חודשים. הרכבים כוללים בין השאר ספייסטר, i20 cross, אלנטרה, סונטה היברידיות, אאוטלנדר, טרייטון, טוסון ועוד.

מתחמי כלמוביל טרייד-אין הינם מתחמיONE STOP SHOP  אשר מציעים ללקוחות פתרון אחיד ושלם ואת כל מניפת השירותים במקום אחד הכוללים ייעוץ וליווי מתאים, קניה ומכירה של רכבים איכותיים ושמורים בכלמוביל טרייד אין עם אחריות מבית היבואן, פתרונות מימון מבית "כלמוביל פתרונות מימון" (כמו בקניית רכב חדש)  ופתרונות ביטוח מבית כלביטוח.

בסוף התהליך קונה הרכב מקבל רכב אשר עבר הליך בדיקה קפדני, מטופל, ובמסירה ייעודית עם כל המסמכים הרלוונטיים כולל תעודת אחריות מהיבואן. לדוגמא רכבים הנמכרים במבצע המכירות:

  • מיצובישי אאוטלנדר 5 מקומות, מודל 2013, יד 1 מבעלות פרטית, 48,000 ק"מ, ב- 98,000 ₪
  • טוסון, מודל 2015, רכב הדגמה, 20,000 ק"מ, במחיר של 118,000 ₪
  • אלנטרה, 1.6 ליטר אוטומטי, 1,115 ק"מ בלבד, רכב הדגמה, במחיר של 108,000 ₪
  • סונטה הבירידית, רכב הדגמה, 9300 ק"מ, במחיר של 148,000 ₪
  • טרייטון אוטומטי, 4X4, מודל 2016, 98 ק"מ בלבד, רכב הדגמה, ב- 185,000 ₪

כללי

עמותת "ילדים בסיכוי" עם הגדה חדשה לפסח

הגדה לפסח של ילדים בסיכון

הגדה של פסח חדשה שיצרו ילדי פנימיית "בית טף" מגילאי 8-16, וקראו לה: הגדה של פסח – מתעוררת לחיים. זאת המתנה הכי חברתית ומחממת את הלב שאפשר להעניק לעובדים, לקוחות ומשפחה לפסח!
כל ההכנסות מרכישת ההגדה הן למען שיפור חייהם של ילדי הפנימיות ומשפחות האומנה בישראל.

מצ"ב לינק לדפדוף בהגדה <<< התרומה מוכרת במס לפי סעיף 46 וניתן להוסיף לוגו חברה (למינימום 100 יחידות).

Oracleו Mastercard –עם Qkr! with Masterpass – פלטפורמת תשלום ניידת

Mastercard הודיעה על הרחבת שירות ה-,Qkr! with Masterpass פלטפורמת תשלום ניידת להזמנה מראש שפותחה על-ידי Mastercard Labs. Qkr! with Masterpass היא פלטפורמת תשלומים להזמנות מראש המאפשרת לצרכנים להזמין ולשלם בקלות בעבור מוצרים ושירותים באמצעות הסמארטפון ללא המתנה. Qkr מפחיתה את העומס והלחץ של ניהול התשלומים ומאפשרת לעובדים להתמקד אך ורק בשירות.

מחקרים מראים שסועדים נדרשים לעיתים להמתין עד 12 דקות עבור תשלום הארוחה, ולפעמים אף שוכחים את כרטיסי האשראי על השולחן. השירות החדש "Open Tab" ב-Qkr מאפשר לסועדים להזמין ולשלם בקלות עבור מוצרים ושירותים באמצעות הסמארטפון ללא צורך להמתין בתור או לחכות למלצר, כולל היכולת לחלק את החשבון בין כמה לקוחות.

האפליקציה עושה שימוש בטכנולוגית Masterpass, השומרת על פרטי כרטיס האשראי לעסקאות עתידיות. כחלק מהרחבת השירות, שיתוף הפעולה בין Mastercard ל-Oracle יספק פתרון קבלת תשלומים שיקל על קמעונאים ברחבי העולם לסחור במגוון ערוצים ויעניק ללקוחות Oracle פונקציונליות משולבת של תשלומים דיגיטליים ומניעת תרמיות באמצעות מינוף Payment Gateway Services של Mastercard.

כתיבת תגובה