מה חדש על המדף של דני בר

מוצרים לחנוכה,קריסטמס וראש השנה האזרחי||| מזון ומכולת- מחזיר אותנו למכולת ||| אוכל בריא ||| אופנה וטיפוח לחורף ||| לחצו על התמונה לשאר החידושים והחדשות <<<

חנוכה, כריסטמס וסילבסטר

ספיישל לחנוכה (צלם אלעד גוטמן)
ספיישל לחנוכה (צלם אלעד גוטמן)

ספיישל חנוכה גרג קפה – מיני ספינג'ים

רשת גרג קפה מציעה בסניפיה במהלך חודש דצמבר, מנת קינוח ספיישל חנוכה: מיני ספינג'ים מפתים המוגשים לצד רוטב שוקולד וריבת חלב

מנת הספיישל מורכבת מ- 12 כדורי מיני ספינג'ים המטוגנים בשמן עמוק, זהובים ויפים, עם אבקת סוכר מעל ולצידם 2 רטבים מפנקים – רוטב שוקולד חם ורוטב ריבת חלב.

מנת הספיישל מוגשת בכל 105 סניפי הרשת עד סוף החודש. מחיר: 32 ₪ לחברי מועדון: 22 ₪.

Champagne Lanson

שמפניות לנסון (צלם אסף לוי)
שמפניות לנסון (צלם אסף לוי)

הסקוטית מבית ישרקו – המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון, של המותגים המובילים בעולם, מציעה לקראת חגיגות הסילבסטר סדרת שמפניות  לנסון – Champagne Lanson.

לנסון מיועדת לאוהבי השמפניה –  מי שיודעים להעריך את חדות ורעננות הסגנון. שמפניה רעננה, מלאת טעמים,  בין אם מדובר ביינות הבסיס – NV ובין אם מדובר ביינות המילזים (בציר), שמפניה לנסון היא תמורה מצוינת למחיר!

בין השמפניות המוצעות:

  • שמפניה לנסון ברוט רוזה לייבל – Champagne Lanson Brut Rose Label: כיום, כ- 50 שנה מאז יוצרה שמפניה זו, ברוט רוזה לייבל היא אחת מהשמפניות הכי נדרשות ונצרכות בעולם. היא מורכבת 32% שרדונה, 53% פינו נואר, 15% פינו מונייה, ומתיישנת במשך שלוש שנים. לרוזה לייבל צבע נקי עם נגיעות ורוד חיוור, ארומות של ורדים ופירות דומיננטיים, עם רמז לפירות אדומים. בחך, בהתחלה תחושה של רכות, עגולה ורעננה. איזון הרמוני וסיומת ארוכה ומצוינת. מחיר: 240 ₪ / 160 ₪.
  • לנסון ברוט בלאק לייבל – Champagne Lanson Brut Black Label: אם יש שמפניה NV, מוערכת בכל העולם ועל ידי כולם, זאת ללא ספק ברוט בלאק לייבל של לנסון. שמפניה קלאסית זו מגלמת את הרעיונות והאופי של בית גדול. לשמפניה צבע צלול ומבריק, הזוכר את גווני הקש של הפינו נואר, עם נצנוצים של ענבר. באף, השמפניה חיונית עם ריחות אביב ודבש פרחים. על החך, פירות בשלים והדרים היוצרים תחושה של שפע וקלות. זני ענבים: 35% שרדונה, 50% פינו נואר, 15% פינו מונייה. התיישנה למשך 3 שנים. מחיר: 215 ₪.
  • לנסון תווית שנהב, חצי יבשה- Lanson Ivory Label. Demi Sec: זני ענבים: 35% שרדונה, 50% פינו נואר, 15% פינו מונייה. לשמפניה צבע קש עם ניצוץ של זהב ישן, תזכורת לפינו נואר שבבלנד. באף, ארומה של פירות בשלים, קינמון ודבש. החך, פירותי, מלא מאד, עגול וחושני. מחיר: 215 ₪.

ניתן להשיג ברשת טיב טעם ובחנויות היין והאלכוהול המובחרות.

PINNACLE VODKA

וודקה פינקל בטעמים שונים (צילום יח"צ חו"ל)
וודקה פינקל בטעמים שונים (צילום יח"צ חו"ל)

וודקת פינאקל הינה וודקת פרימיום עטורת פרסים ובעלת שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בארצות הברית. וודקת פינאקל מבוססת על חיטה המגיעה מאזור ברי שבצפון צרפת, לאחר שלב ההתססה מתחיל זיקוק בין חמישה שלבים, תהליך המעניק את הרכות והעדינות המאפיינים את מותגי האלכוהול שמקורם בצרפת.

וודקה איכותית זו מהווה בסיס נהדר למגוון טעמים, אחת הסיבות שהביאו את פינאקל לראש דירוגי מותגי האלכוהול היא החיבור המוצלח בין תמציות טעם כה טעימות וייחודיות לוודקה החלקה והעדינה. עידון זה מגיע מסינון קפדני של התזקיק, לאחר שלב הזיקוק בפחם פעיל, תהליך הנפטר מטעמי לוואי ומעניק לוודקה את המרקם המבוקש.

הטעמים שהגיעו לארץ בחודשים האחרונים:

  • דובדבן – ארומות של פריחת דובדבן מרסקינו עם טעמי טארט דודבנים.
  • אננס – ארומות וטעמים של אננס טרי ובשרני.
  • אפרסק – ארומה של פריחת אפרסק המתכתבת עם טעמי מיץ טרי.
  • קוקוס – ארומות של קוקוס מקולף וחמאתי עם רמזים של וניל וקוקוס קלוי.
  • עוגה – וודקה בטעם עוגה לבנה עם ארומת וניל.

לוודקת פינאקל יש כיום בעולם 43 טעמים ושתי וודקות ללא טעם. הטעמים מחולקים לארבע קטגוריות: טעמים מתובלים, טעמים פירותיים, טעמי קינוח וטעמי קצפת.

בשנת 2013 מיד לאחר מכירתה של פינאקל לחברת בים העולמית, הועבר מתקן הביקבוק לקנטאקי ארצות הברית. למרות מכירתה למותג אמריקאי כל תהליך הייצור של פינאקל נשאר נאמן לארץ המקור ולתהליכים הקפדניים. אלכוהול: 35%, מחיר: 125 ₪.

מהדורת אייס J.P.Ice של  J.P.Chenet

J.P.Chenet איס (צילום יח"צ חו"ל)
J.P.Chenet איס (צילום יח"צ חו"ל)

מהדורת יינות מבעבעים המומלצים לשתייה עם קרח. במהדורת היינות המבעבעים  j.p.ice שני יינות: רוזה ולבן. היינות משווקים בבקבוקים ייחודים, אטומים, בצבעי ורוד ולבן התאמה. לחוויית שתייה אולטימטיבית ומרעננת מומלץ למזוג לכוס יין גדולה מלאה בקרח, לשתות לצד תותים טריים.

לא כשר. מחיר: 39 ₪. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין.

מבצעים

מועדון הצרכנות הוט בשת"פ  עם וואלה!שופס

מועדון הצרכנות "הוט", הגדול במדינה, ממשיך להרחיב את שיתופי הפעולה שלו בתחום הסחר המקוון והודיע על הסכם חדש שנחתם מול אתר "וואלה!שופס", במסגרתו יקבלו 150 אלף בתי האב החברים במועדון 4% הנחה בכל קנייה במעמד חיוב כרטיס האשראי "ישראכרט-הוט" (כולל כפל מבצעים על המבצעים המוצעים לציבור הרחב). זאת בנוסף להנחות, מבצעים והטבות מיוחדות שינתנו לעמיתי המועדון על מוצרים נבחרים מדי חודש ואשר יוצעו להם באתר המועדון ובאפליקציה הייעודית.

אתר וואלה!שופס קיים משנת 2000, והינו אתר הקניות ברשת הגדול והמוביל בישראל. באתר נמכרים עשרות אלפי מוצרים במגוון רחב ועשיר של קטגוריות, בהן מוצרי חשמל, מוצרים לבית, מוצרי ספורט ביגוד והנעלה ועוד.

חדש

"מזון ומכולת" להוזלת המזון בישראל

מיזם "מזון ומכולת" מתבצע בעקבות נוהל מיוחד שהגדיר מנכ"ל משרד הכלכלה, עמית לנג, להקמת ארגון קניות מיוחד לכ-5,000 בעלי מכולות ברחבי הארץ, שיוכלו להצטרף להתאגדות החדשה. הארגון יכלול 2 זרועות- האחת ניהולית והשנייה ביצועית, כאשר הזרוע הניהולית, תחזיק בכ-51% ממניות הזרוע הביצועית אשר תהיה כפופה לה.

הזרוע הניהולית, כאמור, היא עמותת פורום מזון ומכולת, שזכתה לתקציב הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה במטרה לאגד את המכולות. החתמת בעלי המכולות והמינימרקטים כחברי העמותה שיהיו זכאים למחירון החדש החלה היום בשבוע תעשיות המזון והאירוח.

במסגרת הזרוע הביצועית, העמותה מקימה תאגיד עסקי חדש אשר יפעיל וינהל את הפעילות הסיטונאית והמערך הלוגיסטי של החברים. באופן זה, חברי ארגון הקניות יזמינו סחורות ישירות מהתאגיד העסקי, כאשר התאגיד העסקי הוא זה שיתקשר עם יצרני המזון והספקים, וידאג לרכש במחירים מוזלים. כאמור, בשלב הראשוני כבר הושג הסכם לרכישת אספקה יבשה מול רמי לוי ושיווק השקמה שהתחייבו למחירי סחורה מוזלים. התאגיד העסקי הוא זה שיהיה אחראי על כל היבטי שינוע הסחורות לידי המכּולות.

ח"כ עמיר פרץ, מר אלי סתוי וח"כ איתן כבל בהשקת המיזם (צילום יח"צ)
ח"כ עמיר פרץ, מר אלי סתוי וח"כ איתן כבל בהשקת המיזם (צילום יח"צ)

מחירון  לצרכן לדוגמא, של מוצרים העתידים להיות משווקים דרך המר"לוג:

  1. חיתולי האגיס  פרידום  45,90
  2. טיטולים פרימיום של חוגלה  29,90
  3. חיתולי פמפרס  81,90
  4. תחליף חלב מטרנה חלבי  700 גרם  52,90
  5. תחליף חלב נוטרילון  800 גרם 56,90
  6. נייר טוואלט לילי 40 גלילים 38,90
  7. פיירי נוזל לכלים 650 מל  9,90
  8. פיניש  60 טבליות למדיח  59,90
  9. אבקת כביסה טייד  8 קג  44,90
  10. הוואי סבון נוזלי בשלישיה  17,90
  11. נוזל לניקוי חלונות סנו קליר  8,90
  12. סנו ריצפז  2 ליטר  19,90
  13. שמפו \ מרכך  פנטן 600 מל 14,90
  14. שמפו הד אנד שולדרס  500 מל  19,90
  15. רביעיית טונה סטארקיסט  בשמן  23,90
  16. דגני בוקר כריות נוגט תלמה 750  24,90
  17. מרק בטעם עוף אוסם 400  12,50
  18. פתי בר עלית 500 גרם 10,90
  19. קרם קרקר אוסם  9,50
  20. נס קפה עלית  200 גרם 20,90
  21. ממרח שוקולד נוטלה  750 גרם 23,90
  22. ממרח שוקולד השחר  500 גרם 23,90
  23. דגני בוקר דליפקאן תלמה 400 גרם 14,90
  24. תה ויסוצקי  100 שקיקים של 1,5 גרם 13,90
  25. תה ליפטון 100 שקיקים  11,90
  26. שעועית לבנה סוגת  500 גרם  7,90
  27. חיטה סוגת 500 גרם 5,40
  28. מיונז אמיתי תלמה 500 גרם 9
  29. קטשוף היינץ 910 גרם 11,50
  30. קטשופ אוסם 750 גרם 9,90

במסיבת עתונאים שהתקיימה להשקת המיזם והוצאתו לאור אמר אלי סתוי, יו"ר פורום "מזון ומכולת": "מדובר במהפכה צרכנית אמיתית אשר תוביא לירידת מחירים בשוק המזון בישראל. בעלי המכולות, אשר בשנים האחרונות התמודדו מול הרשתות הגדולות התמודדות כמעט בלתי אפשרית, יוכלו סוף סוף להתחרות מול רשתות השיווק כאשר הם נהנים מכוח קנייה מאוחד ומקבלים מחירים תחרותיים. כאשר המכולת תציע מחיר כמו בסופר מרקט אבל קרוב לבית ועם שירות אישי גם רשתות השיווק ייאלצו להוריד מחירים כדי להתחרות"

במס"ע זו השתתפו גם ח"כ עמיר פרץ שאמר:"המכולת נותנת פתרונות גם לאנשים שאין להם כרטיסי אשראי ולפעמים גם אין להם כסף מזומן ובעל המכולת שמכיר אותם נותן להם לרשום בהקפה. בבנקים מוחקים חובות רק לבעלי ההון, אני מכיר בעלי מכולות שמחקו חובות לאנשים החלשים ביותר בחברה הישראלית. דוקא הציבור הזה, היה צריך לשלם במכולת את המחירים הגבוהים ביותר על המוצרים הבסיסיים ביותר, וזאת בגלל מדיניות החברות שנותנת למכולות את המחירים הגבוהים ביותר. ישנם מוצרים בהם בעלי מכולות הולכים לסופרים בעצמם, על מנת לקנות מוצרים בהנחה כדי למכור במכולת, כי המחירים שם יותר זולים ממה שהם מקבלים מהסוכנים. "

וגם ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, שמלווה את המיזם שנים רבות אמר: "מדובר בחלום שהתגשם, במהלך שגדול מסך חלקיו כי הוא מייצר מצב של תחרות נוספת במשק. לא רק שלבעלי המכולות תהיה איתנות כלכלית שזה חשוב בפני עצמו, המבחן הוא – מבחן המחיר. אנחנו נמצאים בקרב לא פשוט מול רשתות השיווק בועדת הכלכלה. אני לא מצפה למהפכה שתוריד באופן מיידי מאות ₪ מסל המזון החודשי של הצרכנים, אבל כל תחרות נוספת שיכולה להוביל להורדת מחירים היא חשובה ביותר והיא מבחן להצלחה וכשאנשים יכנסו למכולת השכונתית הם יקבלו סחורה במחירים מוזלים.

הקבוצה המודרת בחברה הישראלית שמונה כמיליון איש, הם אנשים שלא מוצאים את עצמם בסופרים הגדולים, אי אפשר לרשום שם בהקפה. יש הרבה אנשים ששולחים את הילדים לרשום במכולת כי הם מתביישים, כך שהמכולת היום היא סוג של עוגן חברתי. "

דליתפוח ודליתות

דליתפוח ודליתות (צילום יח"צ)
דליתפוח ודליתות (צילום יח"צ)

תלמה, מובילת שוק הדגנים בישראל מבית יוניליוור, משיקה שני מוצרים חדשים במהדורה מוגבלת תחת המותג האהוב דליס':

  • דליתפוח: פתיתי חיטה מלאה ואורז בתוספת אשכולות גרנולה, מטבעות בטעם יוגורט וחתיכות תפוח בקינמון. חלבי. אריזה במשקל 400 גרם.
  • דליתות: פתיתי חיטה מלאה ואורז בתוספת אשכולות גרנולה, מטבעות בטעם יוגורט וחתיכות תות. חלבי. אריזה במשקל 400 גרם.

כמובילת שוק הדגנים, מחויבת תלמה להעניק מגוון פתרונות לצרכניה, ועל כן פועלת לפיתוח מוצרים חדשים בעלי ערך מוסף בריאותי כגון דגנים מלאים, סיבים תזונתיים ותוספת פירות.

דליתפוח ודליתות הם פתרון מצוין למי שמחפש מוצר מזין אך לא מוכן להתפשר על הטעם והפינוק של תוספות מעניינות כגון גרנולה, פירות ומטבעות בטעם יוגורט. דליתפוח ודליתות מכילים דגנים מלאים וסיבים תזונתיים.

שני המוצרים החדשים מצטרפים למגוון מוצרי תלמה למבוגרים ביניהם דליפקאן, המוצר האהוב והנמכר ביותר בקטגוריית דגני המבוגרים.

Elledi Poker– וופל פריך במילוי בטעמים חדשים

אלדי פורקר elledi poker
אלדי פורקר elledi poker

מותג הוופלים האיטלקי אלדי, משיק סדרה חדשה אלדי פוקר Elledi poker, וופל פריך במילוי טעמים חדשים: קרם ווניל, קרם קקאו וקרם אגוזי לוז. הוופלים של המותג האיטלקי Elledi, מצטיינים במרקם עדין ואוורירי. הסדרה החדשה מגיעה באריזה של 150 גרם.

חברת Elledi האיטלקית מתמחה בייצור וופלים משנת 1968 ונחשבת לשחקן מוביל בתחום באירופה. מדובר במותג השני בגודלו בשוק האטלקי אחרי לואקר. מוצריה נמכרים כיום ביותר מ- 71 מדינות ברחבי העולם עם מגוון רחב של וופלים מכל הסוגים,  תחת המוטו "איכות וחדשנות ללא פשרות".

המותג Elledi מיובא ומשווק בישראל על ידי חברת 'סידס – רק הטוב ביותר', יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: שוקולד לינדט, חטיפי שוקולד מרס, תבליני מקורמיק ועוד.

מחיר אריזה 150 גרם:  7.50-8.50 ₪

שמן זית 'שמנא'

שמן זית מנא, הוא שמן זית כתית מעולה הנעצר בשיטת סחיטה יחידה המפרידה את השמן מהזית בסחיטה אחת ויחידה (לעומת ייצור תעשייתי המבצע שתי סחיטות ושוטפת השמן במים).

עצירת שמן זית ב'סחיטה יחידה' מעניקה לשמן יתרונות ייחודים:

  • שמן זית מלא
  • ערכים בריאותיים גבוהים יותר
  • טעם פירותי עשיר במיוחד
  • יותר פוליפנולים (נוגדי חמצון)
  • ארומה מודגשת
  • חיי מדף ארוכים יותר
  • ערכי תזונה רבים יותר.
שמן זית "שמנא" (צילום יח"צ)
שמן זית "שמנא" (צילום יח"צ)

ייצור שמן הזית, בבית הבד "שמנא" הוא בכבישה קרה תוך הקפדה על טמפרטורה שאינה חוצה את רף 28 מעלות. ושמן הזית של שמנא ניצב בדרגת האיכות העליונה "כתית מעולה" EXTRA VIRGIN. איכות השמן נקבעת בבדיקות מעבדה, בהם דרגת האיכות מוגדרת על פי ערכים כימיים קבועים לרמת החומציות של השמן (מידת החומצה האולאית) ועל ידי  טועמים מקצועיים (בדיקה אורגנולפטית) הבוחנים קריטריונים חיוביים (פירותיות, מרירות, חריפות), מול קריטריונים שליליים בשמן  (מעופש, סרוח, מתכתי, ישן ועוד).

כתית מעולה –EXTRA VIRGIN -הוא שמן בעל חמיצות בשיעור עד 0.8% . זוהי האיכות הגבוהה ביותר ובה ערכים תזונתיים ובריאותיים מרביים.

מחיר: 2 ליטר 120 שקלים (לחברי מועדון 90 שקלים בלבד), 5 ליטר 210 שקלים (לחברי מועדון 195 שקלים בלבד). להשיג בבית הבד "שמנא" מושב חגור.

עינת תעשיות מזון עם מועדון ה- 100 קלוריות

סלט ישראלי עינת ומועדון ה-100 קלוריות (צילום איל קרן)
סלט ישראלי עינת ומועדון ה-100 קלוריות (צילום איל קרן)

חברת "עינת תעשיות מזון" (בבעלות קיבוץ עינת), יצרנית הקרוטונים ופירורי הלחם המובילה בישראל, המתמחה בייצור ושיווק כריכים וסלטים לחנויות הנוחות, משיקה לראשונה בישראל ארוחות מדודות ב-100 קלוריות, פרי שיתוף פעולה עם "מועדון ה- 100 קלוריות באריזה". החברה תייצר ותשווק בשלב הראשון ארבעה מוצרים חדשים בהם:

  • סלט ישראלי עם טחינה
  • סלט עלים עם עגבניות ורוטב ויניגרט
  • שני סוגי לחמניות, ארוכה ועגולה, כולם ארוזים בנפרד באריזות של 100 קלוריות.

המוצרים החדשים ישווקו לחנויות הנוחות ברחבי הארץ. לדברי רוני גורדון, יזמית המועדון ה-100 קלוריות: "אני מברכת את עינת שהפכה לחיל החלוץ במהפיכה – לא רק בישראל, אלא בעולם – והלכה עד הסוף עם החזון לפיו יש לתעשיית המזון תפקיד מרכזי בפתרון בעיית ההשמנה וסיוע לצרכנים בספירת הקלוריות, עם המסר הפרו-צרכני שמלווה את המוצרים: למה לספור קלוריות אם אפשר לספור אריזות!".

כיום נמכרים בחנויות הנוחות מגוון כריכים וסלטים מוכנים, בהם מוצרים  של עינת, סנאק טיים (בבעלות עינת), לורד סנדוויץ וג'ו. כמות קלורית ממוצעת לסלט עומדת על כ-450 קלוריות, כשהטווח הוא בין כ-160 קלוריות ועד לכ-700 קלוריות! בתחום הכריכים, ממוצע הקלוריות עומד על כ-500 קלוריות לכריך, כשהטווח הוא בין כ-220 קלוריות לכ-740 קלוריות!. על פי סימון המוצרים כיום, ולמרות שמוצעות גם ארוחות סבירות בערכן הקלורי, קשה לצרכנים לאתר את המוצרים, לחשב את כמות הקלוריות, לזכור, ולחבר את המספרים.

לדברי רוני גורדון, הגיע הזמן לאמץ גישה פרו צרכנית ולהפוך את העיסוק בספירת הקלוריות למלאכתה של תעשיית המזון, כמו גם להציע אפשרויות בריאות יותר. עוד היא מוסיפה, כי זמינות מוצרי ה- 100 קלוריות באריזה תיקבע על ידי  הצרכנים. "שטח מדף זה דבר יקר. אם יקנו, הקונספט יקרום עור וגידים. סיפור הביצה והתרנגולת: הקמעונאים לא יאמצו את הקונספט עד שלא יהיו בטוחים שהצרכנים רוצים, הצרכנים לא יכולים להוכיח שהם רוצים עד שהמוצרים לא יהיו על המדפים".

על פי סקר של מועדון ה- 100 קלוריות, קיימים כיום על המדפים ברשתות השיווק מעל 600 מוצרים באריזות של 100 קלוריות. הקטגוריה המובילה עם כמות המוצרים הגדולה ביותר היא המתוקים (134 פריטים), אחריה חטיפי הדגנים (121 פריטים), ומתחתן בפער רב מוצרי הלחם, החלב, הפירות, והירקות, אבל הצרכנים מתקשים לאתר את המוצרים, שרובם אינם מסומנים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 25 ₪ לסלט, כ- 22 ₪ ללחמניה. להשיג ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ.

מבצעי אוכל ומסעדות

חדש ב"באבריא" – תוספות של סלטים ומרקים

באבריא- מרק ירקות (צילום בלה)
באבריא- מרק ירקות (צילום בלה)

"באבריא" –  הקונצפט המהפכני שמנגיש לצרכן את בשורת האוכל הבריא המוגש בקופסה עם ערכים תזונתיים, מרחיב את המנות המוצעות בתפריט ומשיק מגוון סלטי פתיחה ומרקים מגוונים.

בין המנות החדשות ניתן למצוא:

סלטים: גזר מרוקאי עם טחינת כורכום, סלק צלוי על מצע בורגול חציל מאודה על מצע מסבאחה, פלפלים קלויים שעועית ולימון כבוש ועוד.

מרקים: מרק שעועית, מרק עדשים, מרק ירקות וגריסים ועוד.

כל המנות מגיעות כתוספת למנה עיקרית בלבד, ומחירן 10 ש'.

הסלטים והמרקים עשויים מירקות טריים, בתהליך ההכנה משתמשים בבישול בלבד.

הזמנות דרך אתר האינטרנט.

גארדן של השף ניר צוק עם מנות חדשות

המבורגר אנטרקוט (צילום יניב שדה)
המבורגר אנטרקוט (צילום יניב שדה)

מסעדת  גארדן של השף ניר צוק המציעה אוכל מהיר ובריא בדיזנגוף סנטר מרעננת את התפריט לרגל החורף ומשיקה מנות חדשות:

  • המבורגר מנתח אנטריקוט טרי ומשובח ומנת pomme allumettes – צ'יפס פריזאי אמיתי. המבורגר אנטריקוט 180 גרם, מוגש עם ירקות טריים (חסה, עגבניה בצל וחמוצים), בשר אנטריקוט טרי ומיושן – נתח איכותי, ובדומה להמבורגרים הנוספים ש'גארדן' מציעה, הבשר נטחן יום יום במקום. (46 ₪)
  • המבורגר הקלאסי 180 גר’ בלחמנייה עם ירקות – 38 ₪
  • גארדן ידועה במבחר גדול של סוגי הצ'יפס המוגשים הן כמנות והן כתוספות ביניהם: צ'יפס בטטה, צ'יפס מדורה, צ'יפס בלגי, צ'יפס קלאסי ועוד. מנת pomme allumettes ('פום אלומה'), צ'יפס גפרורים קראנצ'י המאפיין את הצ'יפס הפופלארי בפריז. טיגון הצ'יפס נעשה בשמן איכותי שמיועד בדיוק לכך (19 ₪)

גארדן. דיזנגוף סנטר, תל אביב.

"ריחות וטעמים"- השוק של רמת השרון

לרגל החורף משיק שוק ריחות וטעמים ברמת השרון תפריט חורפי מנחם הכולל מגוון תבשילים בבישול ביתי אותנטי. בנוסף, מוצע בחמישי ושישי אוכל ביתי מכל העדות אך גולת הכותרת הינם הבישולים  העירקים של אמא  פרחייה שאפשר לקחת הביתה.

המסעדנית  והיזמית הקולינרית המובילה לימור אורן ( מנכ"לית ג'ירף, מנכ"לית  ג'פניקה, TYO,)  ובן זוגה עודד שהרבני – יועץ מס ,משפטן וסוחר ירקות מזה 20 שנה, השיקו בראש השנה את "ריחות וטעמים", שוק חדש, בקונספט ייחודי, באזור המוסכים המתפתח והמדובר ברמת השרון.

"ריחות וטעמים" מציע בכל יום חוויה קולינרית מרגשת של טעמים, צבעים וריחות שכוללים בר חופשי (בופה) המציע מגוון ארוחות בוקר הכוללות מגוון סלטים, ירקות וביצים  (49 ₪ לארוחה חופשית כולל שתיה) וארוחות צהריים חורפיות הכוללות מגוון תבשילים ביתיים מהבילים ומנחמים מעדות ומטבחים שונים מרחבי העולם- סוגי חמין שונים, ממולאים, קובות, מפרום וסלטים שונים( ארוחה חופשית 49 ₪ ) לארוחות הבוקר והצהריים אין תפריט קבוע- כל המנות משתנות על בסיס התוצרת הטרייה באותו היום בשוק וההשראות הקולינריות של הבשלנים השונים. בימי חמישי ושישי מוצע במקום אוכל בייתי מוכן לקחת הביתה. מדובר בשלל תבשילים ביתיים, מעשי ידיה של אמא פרחיה, הכל טרי ונעשה במקום-  תבשילים עירקים ,ממולאים קובות ומטעמים בלתי נשכחים נוספים מהמטבח העירקי ושאר המטבחים והעדות .

שוק ריחות וטעמים (צילום גל בן זאב)
שוק ריחות וטעמים (צילום גל בן זאב)

בנוסף מציע המקום את חלל החנות והמרפסת המקורה לקיום אירועים אינטימיים (עד 100 איש) באווירת שוק עליזה, במסגרתם יוגש תפריט החורף הביתי של המקום.

לדברי היזמית לימור אורן :" אנו גאים על המיזם החדש אשר יביא את הפריפריה על טעמיה, ריחותיה וצבעיה, בתחילה לרמת השרון ולאחר מכן לערים נוספות ברחבי הארץ. הקונספט של ריחות וטעמים הינו- 'כמה שיותר קרוב לאדמה, כמה שיותר קרוב ליצרן, כמה שיותר קרוב לטבע' ובהתאם לכך, שוק האיכרים ישנה את פניו בכל יום מחדש בהתאם לטבע, לאדמה ולמצב הרוח של בעליו.. 'ריחות וטעמים' הוא תוצר האהבה והתשוקה של כל אחד מבני הזוג  לעסק- אני מתחום האירוח והמסעדנות ועודד בן זוגי ושותפי הנושם חי ואוכל שוק כל ימי חייו , ומניסיונו הקמעוני הרב. אנו מאמינים שהשוק יהפוך למוסד קולינרי שמשלב תחת קורת גג אחת חווית צריכה אחרת של חומרי גלם איכותיים במחירים הוגנים וחווית אכילה בלתי נשכחת בתוך השוק".

לדברי היזם עודד שרהבני:" מהיום שאני זוכר את עצמי, העסק של הורי היה מרכז השכונה בשל אישיותה של אמי . אמא הייתה  עומדת על הקופה מידי יום, ביד אחת שוקלת וביד השנייה מטגנת חצילים לסביח, קובות ומבשלת ממולאים. אוכל מביא שמחה בכל מקום. אמא תמיד חשבה מחוץ לקופסא, בחרה לא לזרוק כלום ותמיד דאגה להפוך את הפירות והירקות שנותרו, לריבות, רטבים, ממרחים שקשוקה ועוד. אין מתחרה לחמוצים של פירחיה שנהגה להאכיל את כל השכונה. מכל זה יוכלו ליהנות הלקוחות והיא תשתלב במיזם החדש עם אישיותה, מאכליה ומתכוניה – ולא לשכוח 7 כוסות קפה שחור ביום" .

"ריחות וטעמים"- החרש 8 אזה"ת רמת השרון, א-ה 08:00-22:00 , ו- 10:00-16:00

חמישי ושישי- אוכל בייתי עירקי של אמא פרחיה

1/3 בירה ב-10 ₪ בלבד ברשת אגאדיר בתפריט הלילה

כל אורח יוכל להזמין החל מהשעה 23:30 שליש בירה במחיר 10 ₪ בלבד כל השבוע , בכל מסעדות אגאדיר. כמו כן לאגאדיר תפריט אלכוהול הכולל ערק, סטולי, צינזאנו, אוזו, גראנטס, טולמור דיו במחיר 14 ₪ לשוט.

תפריט הלילה מגיע ב-3 אופציות לבחירה:

  • BASIC AGADIR- ב-49 ₪ בלבד (לחיילים כל היום!) כולל עיקרית לבחירה (מקסי 220 גר' או המבורגר פטריות טבעוני 200 גר'), תוספת לבחירה (צ'יפס / אגאדיר צ׳יפס בתוספת 3 ₪) וסלט ירוק .
  • MAXI AGADIR – 59 ₪ כולל עיקרית לבחירה (מקסי 220 גר' או שניצל עוף טרי או המבורגר פטריות טבעוני 200 גר' או סופלאקי ניקוס גאליס – שיפוד פרגית על פיתה יווניתֿ עם צזיקי/טחינה), תוספת לבחירה (צ'יפס / v ירוקים / פירה /  סלט ירוק /  קולסלאו( ושתייה קלה לבחירה.
  • -CLASSIC AGADIR69 ₪ כולל עיקרית לבחירה (אגאדיר 330 גר', אנגוס מבשר אנטריקוט 250 גר', דיאנא 250 גר' בקר וטלה, איולי, עגבניות, בצל ירוק ולימון כבוש או סנדוויץ' סינטה בקר טרי בלחמניית בנט עם ירקות ורוטב חרדל), תוספת לבחירה (צ'יפס / vv ירוקים / v פירה / vv סלט ירוק / v קולסלאו) ושתיה קלה.

מיץ רימונים – כוס שצריכים בחורף

מיץ רימונים של חברת "פרימור" (צילום: עמית שטראוס).
מיץ רימונים של חברת "פרימור" (צילום: עמית שטראוס).

החורף כאן ותוספת של נוגדי חמצון מסייעת לגוף להתמודד עם רדיקלים חופשיים. היתרונות הם רבים – הפחתת תהליכי הרס של תאים, האטת תהליכי הזדקנות, שיפור בתפקודי המוח וזרימת דם, שיפור התפקוד של מערכת החיסון, ועוד. וזה לא הכל – הוספה של נוגדי חמצון בכמות נאותה לתזונה היומית שלנו לא מחייבת רכישה של תוספים יקרים או נטילת גלולות ותוספי מזון מעיקים. להיפך – הגדלת כמות נוגדי החמצון היומית יכולה להיות הפינוק היומי שלכם! תוספת של כוס מיץ רימונים טבעי וטעים לתזונה היומית שלכם, תספק לא רק את כל נוגדי החמצון הנדרשים לגוף, אלא עוד יתרונות בריאותיים רבים. איך? פנינו ל ד"ר עומר גלעדי, הרבליסטית קלינית ומטפלת פרא-רפואית וזהו ההסבר.

הרדיקליים החופשיים הם תוצרים של תהליכי החמצון בגוף שלנו. במהלך חילוף החומרים שמתרחש באופן טבעי בגוף משתחררים גם רדיקלים חופשיים, שהם מולקולות פעילות המסוגלות לגרום להרס רקמות והאטה של תהליכים בגופינו. בכמויות מאוזנות, הרדיקלים החופשיים אינם מזיקים והם אף חיוניים לחלק מן התהליכים המתרחשים בגוף. אולם כאשר כמות הרדיקלים החופשיים גבוהה ביחס לכמות נוגדי החמצון שבגוף, נוצר מצב הקרוי "סטרס חמצוני", בו קיים סיכון לפגיעה במבנה החלבונים, במולקולות ה DNA, ביעילות מערכות הגוף השונות כמו מערכת החיסון ואחרות, ואף סיכון מוגבר למחלות כמו סרטן, אלצהיימר ודמנציה.

ישנם גורמים באורח החיים המערבי שלנו הפוגעים ביכולת הגוף לשמור על איזון בין רדיקלים חופשיים לנוגדי חמצון, ביניהם: זיהום האוויר, סטרס ומצבי עקה, עישון, תזונה לא בריאה, חשיפה לחומרי הדברה, ועוד. מודעות וצריכה מוגברת של נוגדי חמצון, עשויה לעזור לגוף למצוא איזון מחודש ולהפחית את הבלאי הנגרם למערכות גופינו עקב החשיפה לרדיקלים חופשיים בכמות גדולה.

נוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטים) הם מולקולות המספקות לנו הגנה מפני פעילות הרדיקלים החופשיים. ישנם המון חומרים שהם בעלי פעילות נוגדת חמצון, ביניהם ויטמינים (למשל ויטמין C, ויטמין E ובטא קרוטן), מינרלים (כמו סלניום ומנגן), קו-אנזימים (כמו ה – 10-Q המפורסם), ועוד.

שוק תוספי המזון מציע שפע של אפשרויות להגברת הכמות היומית של נוגדי חמצון, אבל אין שום הכרח ליטול תוספת מהם דווקא בצורה של כמוסות. תוספת של נוגדי חמצון בתזונה, אם אפשר ביחד עם שינויים קלים בתזונה ובאורחות החיים לקראת שמירה מיטבית על גוף בריא, תסייע לאיזון בין הרדיקלים החופשיים לנוגדי החמצון.

כמות נוגדי החמצון המתאימה לשמירה על איזון אצל כל אחד היא סובייקטיבית, וחשוב   להיעזר באיש מקצוע, כמו דיאטנית או יועץ תזונה, על מנת לקבוע תפריט יומי אישי שמתאים בדיוק למאפיינים ולאורח החיים שלכם. ההמלצה הרשמית של משרד החקלאות האמריקאי בנוגע לכמות נוגדי החמצון שיש לצרוך ביום היא 3,000 יחידות ORAC. הכמות המירבית של נוגדי חמצון בה הגוף יכול להשתמש ביום היא 5,000, כלומר כל כמות מעבר לזו תהיה לא יעילה במלחמה ברדיקלים החופשיים.

מיץ רימון – מוסיף המון – אחת הדרכים היעילות ביותר לצרוך תוספת משמעותית של נוגדי חמצון היא תוספת של מיץ רימון. כוס אחת ביום, אם אפשר בבוקר על קיבה ריקה, תאפשר לגופכם לקבל חיזוק משמעותי של חיילים במלחמה על בריאות הרקמות והמערכות ומניעת הזדקנות ובלאי הגוף. הרימון מכיל פוליפנולים – נוגדי חמצון עוצמתיים, והוא מכיל יותר מהם ביחס ליין אדום ואפילו לתה ירוק. מיץ הרימון מכיל את הכמות הגדולה ביותר של נוגדי חמצון והוא נפלא כתוספת של נוגדי חמצון באופן יומיומי.

כוס מיץ רימונים מכילה מגוון רכיבים בריאותיים, ובנוסף לחיזוק בתחום נוגדי החמצון היא יכולה לסייע בהתמודדות עם:

  • רמות גבוהות של LDL – כולסטרול "רע"
  • שמירה על בריאות מערכת הלב וכלי הדם, הגנה על דפנות כלי הדם
  • שיפור וטיפוח של עור בריא וזוהר
  • שיפור בריאות מערכת העיכול, וסיוע בהתמודדות עם זיהומים במערכת העיכול
  • פעילות מעכבת של האנזים ACE המשפיעה לטובה על לחץ הדם

כוס מיץ רימונים (עד 250 מ"ל ביום) היא דרך נפלאה ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים שהרימון מספק. תוכלו לחצות רימון ולסחוט אותו באמצעות מסחטה, או ליהנות מכוס מיץ רימונים "פרימור" טבעי וטעים שנסחט ישירות מן המטע, בכל עונות השנה.

יקבי כרמל עם יקב חדש ומנכ"ל חדש
גלעד הלוי, יו"ר "יקבי כרמל" הכריז זה מכבר על מינויו של ארז פז לתפקיד מנכ"ל יקבי כרמל ואמר : "ארז פז נכנס לנהל את יקבי כרמל בפתחו של עידן חדש עבור היקב ועבור תעשיית היין הישראלית עם הקמת יקב חדש באלון תבור. יכולותיו המוכחות וניסיונו העשיר של ארז בתחום הניהול בכלל ובתעשיית המזון בפרט יסייעו בידיו להצעיד את היקב קדימה ולנהל את האתגרים הניצבים בדרכו".

המנכ"ל החדש, ארז פז אמר: "אנו נמצאים ברגע מכונן ל'יקבי כרמל', אשר משיק יקב חדשני בו הושקעו משאבים רבים במטרה להגביר את יכולת הייצור ובמקביל להעלות את רמת האיכות של היינות אותם היקב מפיק. אני שמח להצטרף ליקב בנקודת זמן זו, במטרה להוביל מהלכי צמיחה בישראל ובשווקים הבינלאומיים המבוססים על עוצמותיו ונכסיו של היקב, בעליו ועובדיו".

פז ינהל את פעילותו הענפה של היקב במטרה לשמר ולחזק את מעמדו כיקב הגדול והחשוב ביותר במדינת ישראל המפיק יינות יוקרה מעוטרי שבחים לצד יינות "מאס-מרקט" איכותיים ביניהם סדרת "פרייבט קולקשן" שהנה סדרת היין הנמכרת ביותר בישראל ומיץ הענבים האהוב "תירוש כרמל".

עם כניסתו לתפקיד ינהל פז ינהל את תהליך המעבר ליקב החדש באלון תבור. מדובר באחד האירועים המכוננים בענף היין הישראלי, עם היקף השקעה חסר תקדים העומד על 85 מיליון ש"ח. "יקבי כרמל" הינו היקב הגדול ביותר במדינת ישראל, עם ייצור של כ-15 מיליון בקבוקים בשנה.

יקב כרמל הוא בבעלות כורמים חקלאים וכן בבעלות קבוצת משקיעים פרטיים בעלי ניסיון רב בתחומי מוצרי צריכה, קמעונאות, ולוגיסטיקה אשר רכשה שליטה לפני כשלוש שנים לפי שווי של 130 מיליון ₪ בהובלת קרן קדמה, בראשות גלעד שביט, אורי עינן וגלעד הלוי אשר משמש כיו"ר פעיל של היקב.

אופנה ועוד

JOYA COLLECTION עם סדרת KERATIN MY COLLECTION

1חברת  JOYA COLLECTION מציגה את סדרת KERATIN MY COLLECTION. מוצרי הסדרה מבוססים על פורמולות ייחודיות, ללא מלחים, מועשרות בחלבון קראטין טהור וקומפלקס ויטמינים המכיל תמצית שמן ארגן, ויטמין E, רכיבים אנטי אוקסידנטיים וחומצות שומן חיוניות המסייעים לשיקום סיב השיערה וחיזוקה, מעצימות את עומקו ועמידותו של צבע השיער, שומרות על איכות השערה לאורך זמן תוך החדרת לחות עמוקה ועשירה והגנה מירבית לשיער. התוצאה– השיער נותר עם מגע משי, זוהר, ברק עשיר ורכות, קל לסירוק וסידור ובעל ניחוח נפלא.

רכיב הקראטין הינו רכיב חשוב בהרכב סיב השיערה. הקראטין הטהור הנמצא בסדרת סדרת KERATIN MY COLLECTION עוטף את סיב השיערה בשכבת הגנה נוספת הסוגרת את הקטיקולה ומסייעת לשיקום שיער פגום.

מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי, לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער שעבר פעולות כימיות כגון החלקה, הבהרה, צבע וסלסול.

  • שמפו – מנקה את השיער ביסודיות ובעדינות, מטפח, שומר על בריאות השיערה ועור הקרקפת ומעניק לשיער ברק, גמישות ונפח טבעי. מתאים לשימוש יומיומי ובמיוחד לשיער שעבר פעולות כימיות כגון: החלקה, סלסול, הבהרה ועוד. ניתן להשיג בשני גדלים: שמפו קרטין ללא מלחים 500 מל' – מחיר מומלץ לצרכן 35 ₪, שמפו קרטין ללא מלחים 1000 מל' – מחיר מומלץ לצרכן 59 ₪.
  • מסכה – מותאמת במיוחד לשיער שעבר פעולות כימיות כגון: החלקה, סלסול, הבהרה ועוד. שומרת על איכות השערה לאורך זמן, מעניקה לה הגנה אינטנסיבית ומחדירה לעומק סיב השיערה חומרי לחות והזנה עשירים. מסכת הזנה קרטין ללא מלחים – מחיר מומלץ לצרכן 55 ₪.
  • סרום – מבוסס על פורמולה ייחודית, ללא מלחים המועשרת בחלבון קראטין טהור לטיפול וטיפוח אינטנסיבי לשיער. הסרום מסייע בחיזוק ושיקום שיער פגום ובמניעת קצוות מפוצלים. הסרום מתאים לשימוש יומיומי גם בין החפיפות. סרום קרטין ללא מלחים – מחיר מומלץ לצרכן 50 ₪.

מוצרי ג'ויה קולקשיין משווקים בחנויות נבחרות.

חדש: ניו באלאנס רטרו עיצובי לנעלי הריצה של פעם

ניו באלאנס דגם WL574 מחיר 569 ש"ח (צילום יח"צ)
ניו באלאנס דגם WL574 מחיר 569 ש"ח (צילום יח"צ)

ניו באלאנס החלה את פעילותה בשנת 1906 בבוסטון, כיצרנית תומכים לקשת כף הרגל,עד שהתפתחה לחברה כלל עולמית המובילה בתחום המוצרים האתלטיים. בבעלות החברה חמישה מפעלים בארה"ב ואחד באנגליה. במקביל לנעלי הריצה וההליכה משיקה החברה מדי עונה גם קו לייפסטייל אופנתי המצטיין בעיצובי רטרו בצבעים עדכניים וסוליות המיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת לנוחות מקסימאלית.

נעלי הספורט האופנתיות, כבר מזמן הפכו לדבר החם בתעשיית האופנה. ניתן לראות את שילובם בתצוגות אופנה של מותגי על ועכשיו גם בשוק המקומי. הדגמים יתאימו ללוקים קלילים ולמראה יומיומי, כמו כן למראות ערב ואף לשילוב עם פריטים מחויטים. זיהוי הפוטנציאל הרב של נעלי הספורט והסניקרסים הביא את המותג ניו באלאנס להוציא קולקציות עשירות ומגוונות, בשילובי טקסטורטת ובדים מיוחדים, כגון: לבד, זמש, עור, נובוק ועוד וזאת בנוסף לנעלי הספורט המקצועיות, עבור הקהל האופנתי.

נעלי האופנה של ניו באלאנס, מדגם WL574 משלבות מחווה עיצובית לנעלי הריצה הקלאסיות משנות ה- 70 וה- 80, תוך שמירה על הטכנולוגיה המפורסמת והייחודית בתחום הנוחות ובלימת הזעזועים.

הנעליים משלבות צבעוניות עשירה, עם נגיעות של צבעי ניאון, שילוב של ישן- חדש. מראה של פעם בצבעוניות עכשווית וחדשנית.

מחיר: 499-569 ₪ לדגמי נשים. ניתן להשיג בחנויות המותג ובשווקים המורשים

חנוכה בזאוס ספא ובשרנא ספא

ספא זאוס (צילום יח"צ)
ספא זאוס (צילום יח"צ)

ספא זאוס שבר"ג וספא שרנא שבהרצליה מציעים את הניסים של החורף- סדרת טיפולים ייחודית ומפתיעה רק ב – 1150 ₪.

סופגניית שוקולד: 60 דקות קסומות של מגע שוקולד חמים ונעים, סגולת השוקולד עוזרת להחייאות ולהזנת העור על ידי הסרת שכבות עור מתות, תוך השארת תחושה רכה ומלטפת.

הלהבה: טיפול שמקנה אווירה חמה ונעימה, העיסוי נעשה על סדין מחומם העוזר להרפות את השרירים ולשחרר נקודות עמוקות בגוף. לקינוח בסוף הטיפול, 15 דקות עיסוי קרקפת בשמן שומשום חם הנועד לשחרר מתחים ועומסים המצטברים בראש.

נס כד השמן: 60 דקות מרגיעות של טיפול הודי איטי המשלב טכניקה של ניסוכי שמן שומשום חם על הגוף בכמה שלבים, הטיפול נועד לשחרר מתחים ולחצים שאנו צוברים ביום יום ומשאיר תחושת קלילות ורעננות מתמשכת.

אבני המקדש: 60 דקות מדהימות המשלבות מגע ידיים בתוספת שמנים טבעיים תוך שימוש באבנים אינדיאניות חמות, האבנים מחדירות את החום עמוק לתוך הגוף ומסייעות לשחרר אזורים חסומים.

נס חנוכה: עיסוי 45 דקות הנעשה בשמן חם עם נגיעות ליים המסייע להפיג את לחצי השגרה ולסיום ריענון ב15 דקות פילינג גרגירי תות טריים, טיפול שמסייע להזרים את הדם, מחדש את העור ומשאיר טעם של עוד.

"זאוס ספא", ז'בוטינסקי 7, מגדל "משה אביב" , ברמת גן.

"שרהא ספא", רמת ים 4, הרצליה.

ד"ר גב עם מבצעי סוף שנה

כרית גל סנס ד"ר גב (צילום יח"צ)
כרית גל סנס ד"ר גב (צילום יח"צ)

להלן המבצעים:

  • 40% הנחה על מבחר המזרנים ברשת
  • זוג כריות מתנה בקניית מזרן
  • כריות – כרית שנייה ב- 50% הנחה
  • כסאות משרדיים ללא מע"מ
  • כורסאות עיסוי ללא מע"מ

פריט לדוגמה: כרית ג'ל סנס – מחיר ליחידה 500 ₪, כרית שנייה ב- 50% הנחה!

המבצעים בתוקף עד 15/12/15 בכל סניפי הרשת.

כתיבת תגובה